Master of questionable victories and sheer glorious defeats
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Verwijderd
Het zal toch ergens moeten staan. Computers are never wrong.F.West98 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:27:
Mijn programma werkt niet omdat hij Database "Database" niet kan openen. Er is ook geen Database "Database". NERGENS IN MIJN CONFIG IS EEN DATABASE "DATABASE"!
Al eens op Google gekeken?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Waar die nou weer vandaan komt..... En waarom die wordt gebruikt door sommige dingen in de code en andere dingen niet....
Verwijderd
I told you soF.West98 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:31:
Aha. Op mijn server is er een config "Database=Database"....
Waar die nou weer vandaan komt..... En waarom die wordt gebruikt door sommige dingen in de code en andere dingen niet....

Ik had die class niet met SimpleMemberShip geïnitialiseerd, waardoor de Roles-class de server-standaard connectionstring pakt. En die was dus "Database".
Nee, dat is gewoon een boot voor algemene gebruikers. Gebruikers zijn simpel. Er is ook een AdvancedMemberShip, dat is een boot die ook kan vliegen en/of duiken, speciaal voor devschuurders die snappen hoe het werkt.Struikrover schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 23:12:
Wat is dat, een SimpleMemberShip? Is dat een boot voor leden die een beetje simpel zijn?
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Dat is gewoon de geweldige usermanagement-API van MS
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Mierenn**kers
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
- Throw exceptions like you're playing dodgeball
- Git forced me to add a message so here it is.
- fixed typos after a whiskey fuled coding session.
- Log everything even though we'll never read them anyway.
Ergens in de source code zit ook nog een I can haz Exception cat ASCII
Always looking for developers wanting to work with Erlang.
Als je met de configurationmanager zelf je app.config in gaat lezen en dan daarmee naar je my.settings entries kijkt, heb je altijd een mssql (expres?) database connection string naar localhost, ook als ie niet in je app.config staat.
Dat is onder andere hoe bijv EF een database aan kan maken met zo goed als zero config
Lekker op de bank
edit:
Oh fijn dit...
In mijn PreferencesActivity heb ik een aantal dialogs. Dus ik klik om te testen. Hé, er komt niets. Nog een keer. He wat gek... *heleboel klikken later*. Laat maar, terug.
Zijn al die dialogs dus verschenen in de MainActivity... Wut?
[ Voor 57% gewijzigd door F.West98 op 15-08-2014 01:51 ]
- "I've been working on the website all the livelong day" (toen ik een hele dag had zitten HTML'en en JS'en)
- "Fixing stuff"
- "More stuff that was broken"
enz.
En zo nu en dan comments in sourcefiles, zoals "// That's all folks!" of "z-index: 9001; /* It's over 9000! */"
We are shaping the future
Die is inderdaad redelijk van toepassingTribits schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:17:
[...]
Doet me denken aan deze Dilbert:
[afbeelding]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Next up, uitzoeken hoe queuing werkt in redis en kijken of dat te implementeren is ala pub/sub met PHP
Driving a cadillac in a fool's parade.

Hoewel, echt jarig voel ik mij niet... Maar goed dat heeft tig andere redenen..

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Gefeliciteerd!.Gertjan. schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:12:
Jeej, taartjes tijdInmiddels level 30 geworden, vandaag eens kijken welke skills en stats ik erbij heb gekregen. Had gehoopt op een toffe mount, maar helaas stonden de gebruikelijke auto's slechts tot mijn beschikking
[afbeelding]
Toch gefeliciteerd.Gertjan. schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:12:
Gefeliciteerd! ^^.Gertjan. schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:12:
Jeej, taartjes tijdInmiddels level 30 geworden, vandaag eens kijken welke skills en stats ik erbij heb gekregen. Had gehoopt op een toffe mount, maar helaas stonden de gebruikelijke auto's slechts tot mijn beschikking
[afbeelding]
Nou ja, toch gefeliciteerd..Gertjan. schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:12:
[afbeelding]
De chocoladezooi sla ik maar even over.
p.s.
L30 is gewoonweg ruk hoor.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ach, vorige maand L30 geworden, maar valt tot nu toe best mee.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Veel ouwe lullen hier inmiddels.
Moeten we al een speelgoedtreinverzameling aanleggen op zolder?
Lekker op de bank
Volgende Devschuur meetup is Rollator race?ZaZ schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:37:
Gaaf, daar ben ik begin dit jaar op vakantie geweest! Welke regio ongeveer werk je? Prachtig land vond ik het en ook aardige mensen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Lol, microsoft is weer bezig.
en deze: YouTube: Are you getting Scroogled, again?
en deze: YouTube: Outlook - Valentine's Day
[ Voor 50% gewijzigd door Gamebuster op 15-08-2014 11:12 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
2013?Gamebuster schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:09:
YouTube: Want laptop value? Know what to look for. (EXTENDED VERSION)
Lol, microsoft is weer bezig.
en deze: YouTube: Are you getting Scroogled, again?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik kom ze vandaag pas tegen, mr. "Ik ken alles op het hele internet vanaf het jaar 0"
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Spotify Appelpop2014 playlistje op volume hoog en mee lallen.
Nog maar een paar weekjes tot Appelpop!

Ik ben niet de persoon die de tegenwoordige tijd gebruikt in "microsoft is weer bezig".Gamebuster schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:13:
[...]
Ik kom ze vandaag pas tegen, mr. "Ik ken alles op het hele internet vanaf het jaar 0"
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Als het Lego treintjes zijn, vind ik het primaZaZ schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:37:
Felic .Gertjan.
Veel ouwe lullen hier inmiddels.
Hoewel ik level 30 ben, hoop ik dat de mogelijkheden van eerdere levels blijven bestaan, waaronder dus de Lego-skill

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Ik zou graag ook er naartoe gaan. Helaas woon ik een beetje heel erg uit de buurt (limburg)pdebie schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:16:
Vrijdag!
Spotify Appelpop2014 playlistje op volume hoog en mee lallen.
Nog maar een paar weekjes tot Appelpop!![]()
En er zijn campings genoeg hier. Wel op tijd plekje boeken, want ze zitten snel vol
Wie weet. Ik zal eens kijken of ik een paar vrienden kan optrommelen die meegaanpdebie schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:06:
ah boeiend. Er komen zelfs mensen uit het buitenland naar toe
En er zijn campings genoeg hier. Wel op tijd plekje boeken, want ze zitten snel vol
De line-up is best goed dit jaar. Al had ik zaterdag liever Kensington als afsluiter gezien i.p.v. de Crystal Fighters
En Blaudzun tegelijk met Diablo BLVD is gewoon ruk
Hoe moet ik daar nu uit kiezen!?

stoer... en goede antwoorden ook nog van die gasten!Martijn19 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:42:
AMA met het Internet Explorer team.
Je zou het bijna weer gebruiken
Driving a cadillac in a fool's parade.
Ja, ik had de line-up al gezien. Ook leuk weer dat chef special daar is. Ik had er op pinkpop niet veel verwacht (kende ze alleen van hun hit (in your arms), die ik maar matig vind). Het was dan ook een grote verrassing op pinkpop toen ik minder bekende nummers hoorde die juist wel super warenpdebie schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:09:
De line-up is best goed dit jaar. Al had ik zaterdag liever Kensington als afsluiter gezien i.p.v. de Crystal Fighters
En Blaudzun tegelijk met Diablo BLVD is gewoon ruk
Hoe moet ik daar nu uit kiezen!?
Ik weet niet of er een grens tussen Nederland en Limburg ligt maar volgens mij nietRobbiedobbie schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:05:
[...]
Ik zou graag ook er naartoe gaan. Helaas woon ik een beetje heel erg uit de buurt (limburg)
Er komen mensen van Noord Holland, Italië en nog verder naar Q-Base dus vind ik max 2 uur rijden niet echt een reden om niet te gaan
Wel als "arme" student zonder autoredbullet schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:12:
[...]
Ik weet niet of er een grens tussen Nederland en Limburg ligt maar volgens mij niet![]()
Er komen mensen van Noord Holland, Italië en nog verder naar Q-Base dus vind ik max 2 uur rijden niet echt een reden om niet te gaan
Helaas dat pinkpop niet gratis ispdebie schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:13:
Ik ben als Tielenaar verplicht om te gaan. Alle Tielenaren moeten zich ook melden bij de ingang, anders worden ze de stad uitgezet en uit het gemeenteregister geschreven![]()
ik zou geen helaas zeggen, dan heb je wel een hele grote tuin die je mag onderhoudenRobbiedobbie schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:14:
[...]
Helaas dat pinkpop niet gratis isDat ligt zo ongeveer in mijn achtertuin xD
Wij zijn laatst vanuit krakow naar woodstock (festival in polen) gereden, 6 uur heen, 8 uur terug en dat was zelfs nog best te doen. Beetje doorzetten dusredbullet schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:12:
[...]
Ik weet niet of er een grens tussen Nederland en Limburg ligt maar volgens mij niet![]()

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Misschien dat dit je nog over kan halen
-edit-
In 2001 trok Appelpop naar schatting ongeveer 30.000 bezoekers, verspreid over twee dagen. Dit groeide naar circa 80.000 bezoekers in 2005 en tussen de 85.000 en 95.000 bezoekers in 2006. In 2009 werden, mede mogelijk gemaakt door een groter terrein en betere indeling, ongeveer 170.000 bezoekers geteld. De Megatent werd in 1999 geïntroduceerd. In 2009 is de tweede tent vervangen door een openluchtpodium om meer bezoekers zicht op het podium te gunnen.
(bron: Wikipedia: Appelpop)
Uit betrouwbare bronnen (vriend van mij is vrijwilliger voor Appelpop) kan ik vermelden dat ze dit jaar 190 tot 200.000 bezoekers verwachten
Groter dan Pinkpop! En nog gratis ook
[ Voor 76% gewijzigd door PdeBie op 15-08-2014 13:22 ]
Appelpop en Fruitcorso. Echt het weekend dat je niet in Tiel moet komen, omdat je de stad met goed fatsoen niet in of uit kunt komen.pdebie schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:13:
Ik ben als Tielenaar verplicht om te gaan. Alle Tielenaren moeten zich ook melden bij de ingang, anders worden ze de stad uitgezet en uit het gemeenteregister geschreven![]()
Ja echt. Ik denk dat dit een goede stap is in de richting om IE een betere naam te geven. Zoals iemand zei daarin:kwaakvaak_v2 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:11:
[...]
stoer... en goede antwoorden ook nog van die gasten!
If you don't stop being so reasonable and having all the right answers I'm going to actually have to give IE another shot. Stop it.
Nothing to see here!
Melt?OkkE schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:06:
Ook regelmatig vanuit Zeeland naar net boven Berlijn (± 8uur) gereden voor een meerdaags festival, valt reuze mee en de reis er naar toe is vaak ook al erg gezellig. Hoewel, zonder auto is het misschien minder leuk.
Wij stoppen dan ook per heden met het benaderen van developers op elke media, developers zijn hier gewoon niet van gediend, en onze intentie is natuurlijk om zo veel mogelijk waarde te leveren aan alle partijen.
Overigens wordt ik zelden door recruiters lastiggevallen. Ik weet niet of ik me nu ondergeschikt moet voelen of niet...
Ow, dit bedrijf gaat recruits lokken. Als je via hun een baan vindt o.i.d., dan krijg je een bonus van X euro, etc.Soultaker schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:45:
Hoe gaan ze het dan wel aanpakken?
Overigens wordt ik zelden door recruiters lastiggevallen. Ik weet niet of ik me nu ondergeschikt moet voelen of niet...
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
recruits, niet recruiters inderdaad..oisyn schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:48:
recruites bedoel je?
Hoe spel je't eigenlijk? recruits/recruites/recruitees?
[ Voor 20% gewijzigd door Firesphere op 15-08-2014 15:04 ]
Ik denk 't nietSoultaker schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:45:
Hoe gaan ze het dan wel aanpakken?
Met andere woorden: "men vindt ons irritant, om dat te voorkomen gaan we andere irritante mensen voor ons karretje spannen"Firesphere schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:46:
[...]
Ow, dit bedrijf gaat recruiters lokken. Als je via hun een baan vindt o.i.d., dan krijg je een bonus van X euro, etc.

Ik zou bijna geen recruiter meer durven benaderen om personeel te vinden, want dat soort pannenkoeken maken soms meer stuk dan je lief is...

JaSoultaker schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:45:
Ze zeggen "Als jij, via ons een baan vind, krijg jij 1000 euro"..Gertjan. schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:14:
[...]
Met andere woorden: "men vindt ons irritant, om dat te voorkomen gaan we andere irritante mensen voor ons karretje spannen"
Ik zou bijna geen recruiter meer durven benaderen om personeel te vinden, want dat soort pannenkoeken maken soms meer stuk dan je lief is...Of ze behandelen je als opdrachtgever als hondsberoerd, omdat je nog maar een klein clubje bent...
Da's niet echt voor het karretje spannen toch?
Raad eens waarom ik m'n LinkedIn profiel heb weggegooit.[...]
JaJe hebt waarschijnlijk niet genoeg buzzwords op je profiel staan, waardoor je niet in hun eerste 1000 hits terecht komt. Helaas classificeer je dus niet voor hun spambots. Wil ze voortaan wel forwarden naar je
Alleen hebben ze nu Github et-al ontdekt
Had je edit pas later gelezen.Firesphere schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:17:
[...]
Ze zeggen "Als jij, via ons een baan vind, krijg jij 1000 euro".
Da's niet echt voor het karretje spannen toch?
Maar nog, lokken met geld, for real... Nu gaan ze iedereen een mailtje sturen met: "Wil je 1000 eurie's verdienen, schrijf je dan nu in"
Meh, ik hoop dat ze hun woord houden met "We stoppen met developers direct aan te spreken".Gertjan. schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:20:
[...]
Had je edit pas later gelezen.
Maar nog, lokken met geld, for real... Nu gaan ze iedereen een mailtje sturen met: "Wil je 1000 eurie's verdienen, schrijf je dan nu in"Ah well, beter dan die 250 euro die je krijgt als je een goede kandidaat aan ze aanbiedt.
Read the code, write the code, be the code!
Ik heb die setup nietwackmaniac schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:48:
Ach, zolang Gmail de mailtjes keurig in de reclame-folder dropt kijk ik er af en toe wel ff naar
Nothing to see here!
Melt wil ik nog wel een keer heen, erg goede verhalen over gehoord. Maar nee, ik had het over Fusion festival in Lärz.
Verwijderd
Nu de datum op mijn vliegticket laten veranderen. Heb er zin in!
Ex-tielenaar speaking: in mijn tijd (<2005) was ik het gehalte pubers die alleen komen in te zuipen en te trollen dermate beu dat ik het voor gezien hield. En toen was ik pas twintig ofzo...
Plus dat het gewoon zo überdruk was dat het niet leuk meer was.
Tegen die tijd ben ik overgestapt op lowlands, waar ik inmiddels door de gekte om aan tickets te komen en de idiote prijzen ook mee gekapt ben. Plus dat ik inmiddels ook al een minime heb om rekening mee te houden
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Maar goed, vanmiddag nog over gehad met een vriend van me: volgend jaar gewoon Melt en Sziget, als het uit komt
We are shaping the future
Verwijderd
Heb nog geen tijd gehad om ze te bekijken, bdnnen een paar uur vertrek ik voor een weekendje naar Chicago. Daarna wellicht.wsitedesign schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:52:
Laat je dan ook weten wat je ervan vond? Ik heb ze in elk geval in een lijstje staan
Gimme coffee...

Veel minder dan 4,5 uur geslapen voor de Tweakers Express...
Nu ben ik bezig om het om te schrijven naar een 3D model met bijbehorende cameraposities en en mogelijkheden tot zoomen, pitchen en pannen.
Het wordt echter onnodig moeilijk gemaakt door het feit dat ik voorheen alles op pixelbasis berekende en de daadwerkelijke pixels dus een x en y coordinaat gaf. Nu probeer ik middels glOrtho en gluLookat om het probleem heen te werken, maar het lijkt er op of dat niet gaat lukken

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
ThanksPrisonerOfPain schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:30:
Voor iedereen die 'm nog niet gezien heeft:
[video]
*edit*
En nog een verlaat gefeliciteerd .Gertjan.!
[ Voor 9% gewijzigd door Caelorum op 16-08-2014 11:01 ]
Verwijderd
Je beweegt toch gewoon de wereld naar je toe, in plaats van de camera naar de wereld? In mijn project hadden ook alle objecten vaste coordinaten ten opzichte van (0,0,0) van de wereld, maar die wereld kon ik wel van/naar mijn camera toebewegen. Maar goed, OpenGL is al een tijdje geleden bij mij dus lastig inschatten hoe jij het juist gedaan hebt.Matis schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 10:08:
Pff, ik heb een hele tijd terug een gravity simulator geschreven in C waarmee ik particles laat botsen in een 2D vlak, dit alles gevisualiseerd middels OpenGL. Dat ging allemaal keurig.
Nu ben ik bezig om het om te schrijven naar een 3D model met bijbehorende cameraposities en en mogelijkheden tot zoomen, pitchen en pannen.
Het wordt echter onnodig moeilijk gemaakt door het feit dat ik voorheen alles op pixelbasis berekende en de daadwerkelijke pixels dus een x en y coordinaat gaf. Nu probeer ik middels glOrtho en gluLookat om het probleem heen te werken, maar het lijkt er op of dat niet gaat lukken
Voor de oude stijl opengl: http://www.songho.ca/opengl/gl_transform.html
Voor de nieuwe stijl: de eerste twee hoofdstukken van http://www.arcsynthesis.org/gltut/
Uch, dit is echt tijdverspilling. Afgelopen maand gekeken naar wat er zoal op Coursera nog aan nieuw aanbod is. Zag Interactive Computer Graphics, met wat vage beschrijving en dacht "joh laat ik dat eens twee weken aankijken". Wordt gegeven door University of Japan. Nou die lui hebben echt een enorm ander idee bij interactive computer graphics dan ik ^^ Daarnaast is het meer een enorm verkooppraatje van wat ze zelf allemaal wel niet hebben gedaan, dan dat ze het echt fatsoenlijk uitleggen. Echt enorme tijdverspilling dat...
[ Voor 69% gewijzigd door Caelorum op 16-08-2014 11:24 ]
Helaas niet, maar mocht je de tijd/energie hebben dan kan ik 'm zeker aanraden.Alex) schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 04:49:
Heb je toevallig een transcript? Zulke lange video's werken niet voor mij...
Dus ik kijk ze tegenwoordig graag. Ik vind het alleen nog niet eenvoudig om relevante video's te vinden en op waarde te schatten.
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Beter nog is om fatsoenlijke aantekeningen te maken tijdens het kijken. Dan blijft het langer hangen en heb je een mooie samenvatting om op terug te vallen zonder dat je de hele video weer moet gaan kijken.
Dat is iets wat ik absoluut nooit heb gekund (of gedaan misschien eerder) en ik heb ook nooit echt begrepen hoe mensen kunnen opletten en kunnen aantekenen tegelijk? Dan mis je toch de helft van de dingen.Caelorum schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:52:
Beter nog is om fatsoenlijke aantekeningen te maken tijdens het kijken.
(Videos misschien niet, die kun je pauzeren, maar lectures / talks?)
Kan het nu even niet zo snel vinden, en heb er ook (nog) geen tijd voor, maar ik dacht dat een "aandachtsspan"(heet dat zo in het NL? attention span in het engels
Daarom moet een lezing oid ook grapjes, afleiding of 'pauzes' bevatten om de x-minuten om de informatie goed door te brengen.
En volgens mij, luister je onbewust toch al alleen naar de belangrijke dingen. Een goede lezer kan dat middels lichaamstaal en op de manier van spreken goed brengen. Op dat moment trekt hij pas echt de aandacht omdat het dan moet.

Ah, dat is alleen in Chrome en Internet Explorer maar niet in Firefox. Well done Google.
Edit: ledfan heeft gelijk.
[ Voor 73% gewijzigd door Gleighton op 16-08-2014 15:49 ]
Overigens valt me wel op dat veel praatjes en talks slecht in elkaar zitten - ze gebruiken bv begrippen die een stuk ingewikkelder zijn dan de materie die ze werkelijk behandelen - zo worden haast alle frameworks / systemen / libraries afgezet tegen een veronderstelde flinke voorkennis, nota bene in een andere taal (vaak Java)
Terwijl als je die voorkennis al hebt, de details ook niet zo gek belangrijk meer zijn. Ik vind het juist verhelderend als een aantal van die concepten worden uitgelegd en geconcretiseerd, bij voorkeur met voorbeelden.
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.