De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 101 Laatste
Acties:
  • 279.141 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Ehm... Oeps. Ik probeer te browsen op de betreffende testsite in IE8:
De instructie op 0x3fa9c563 verwijst naar geheugen op 0x0000003c. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.
Hm, jaja:
Deze website wordt niet door Internet Explorer hersteld, omdat er een blijvend probleem is met de website.
Blijvend probleem in IE ja :P

[ Voor 26% gewijzigd door dcm360 op 13-08-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
dcm360 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 17:24:
Ehm... Oeps. Ik probeer te browsen op de betreffende testsite in IE8:
[...]
Hm, jaja:
[...]
Blijvend probleem in IE ja :P
Inkoppertje:
IE is een blijvend probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Mwa, dat valt dan weer reuze mee. Behalve de UI die uit een ander besturingssysteem komt is er weinig mis met IE11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:47

RayNbow

Kirika <3

HMS schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:20:
Kijk bijvoorbeeld eens de videos over de theorie achter Rx, daar legt Erik Meijer het erg goed uit vind ik (volgens mij is het deze, maar heb nu niet de mogelijkheid om de video te bekijken).
Deze video (iig. de eerste tien minuten) is misschien wat lastig te volgen als je niet eerdere Channel9 videos gezien hebt waarin Brian Beckman en Erik Meijer het over allerlei andere Functional Programming concepten hebben.

Ik denk dat de volgende video wat toegankelijker is voor mensen die minder kennis van FP hebben: Reactive Extensions for JavaScript.
Korben schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:46:
Als je Rx gebruikt is het natuurlijk supertriviaal om die conversie te maken, met Observable.ToObservable() en Observable.ToEnumerable.
Dat haal ik eig. ook aan in m'n eerdere posts. :)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
dcm360 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 17:19:
Voor de liefhebber: een screenshot van de frontpage in IE6:
[afbeelding]
Waarom ben je met IE 6 bezig? Die browser is zo oud dat hij inmiddels al voorbij de brugklas zou zijn. :X

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 19:50
Ik ben altijd zo blij met dit topic! Leer echt iedere dag hier nieuws!

Allemaal heel erg bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Kan je nog wel wat leren, image tags werken niet in je onderschrift :)

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Alex) schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 20:52:
[...]

Waarom ben je met IE 6 bezig? Die browser is zo oud dat hij inmiddels al voorbij de brugklas zou zijn. :X
Paar posts ervoor al genoemd: ik was op jacht naar een IE8, en kwam een VM met IE6 tegen.
Overigens maakt het niet uit welke IE8 ik probeer (ik heb de VM's van MS nu ook), het openen van bepaalde pagina's resulteert nog steeds in een crashende browser.

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:31

F.West98

Alweer 16 jaar hier

RayNbow schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 18:26:
[...]

Deze video (iig. de eerste tien minuten) is misschien wat lastig te volgen als je niet eerdere Channel9 videos gezien hebt waarin Brian Beckman en Erik Meijer het over allerlei andere Functional Programming concepten hebben.

Ik denk dat de volgende video wat toegankelijker is voor mensen die minder kennis van FP hebben: Reactive Extensions for JavaScript.
Ik vond het anders goed te volgen en ik durf nou niet te zeggen dat ik kennis van FP heb.

edit2:
Waarom moet het nou weer zo moeilijk, MS...
http://encosia.com/using-...dy-parameters-to-web-api/

edit:

Ik vond dit een interessant filmpje, en zette mij ook aan het denken. Denken jullie dat 'ons' werk, developer (maar ook serverbeheerder e.d.), ook (gedeeltelijk) geautomatiseerd wordt? Blijft er dan nog genoeg werk als developer of is het verstandig om (ook) iets anders te studeren volgend jaar? Wat denken jullie?

[ Voor 28% gewijzigd door F.West98 op 14-08-2014 03:13 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Ik denk dat Automatisering inderdaad een slechte keuze is als er in de toekomst alles geautomatiseerd gaat worden.

iOS developer

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:34
BikkelZ schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 04:17:
Ik denk dat Automatisering inderdaad een slechte keuze is als er in de toekomst alles geautomatiseerd gaat worden.
_O-

Tjolk is lekker. overal en altijd.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik denk dat op het moment dat 'ons' werk (software engineering) ook geautomatiseerd gedaan kan worden, we bang mogen zijn voor Skynet-achtige praktijken :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

Het is weer zo'n dag...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8BQ619a.gif

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2014 09:05 ]

• Ryur
  • Laatst online: 19-09 19:50
Douweegbertje schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:39:
Kan je nog wel wat leren, image tags werken niet in je onderschrift :)
Kreeg ik al ergens eerder te horen ;) Maar ik heb de onderschriften uit staan, dus ik negeer mijne ook!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:45
dcm360 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 00:46:
[...]

Paar posts ervoor al genoemd: ik was op jacht naar een IE8, en kwam een VM met IE6 tegen.
Overigens maakt het niet uit welke IE8 ik probeer (ik heb de VM's van MS nu ook), het openen van bepaalde pagina's resulteert nog steeds in een crashende browser.
Probeer eens met VMWare Player of Hyper-V, als je dat al niet hebt gedaan.
Deze fout zie ik namelijk heel vaak voorbij komen als ik aan het ontwikkelen ben in een VM die in VirtualBox draait. Vaak werd dit dan gefixt door maar 1 processor/core toe te kennen aan de betreffende VM, daarna trad het probleem eigenlijk niet meer op.

[ Voor 10% gewijzigd door Jan_V op 14-08-2014 09:26 ]

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

dcm360 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 00:46:
[...]

Zelfs de Microsoft site crasht met IE8 op bepaalde pagina's. Gisteren toevalig even een legacy VM in moeten richten om wat compatibility te testen (server 2008 met sql 2005....). Bij een van de installs moest ik een update van .NET 3.5 en Powershell downloaden bij Microsoft, maar die pagina's vertikte te werken in IE8. Ze startte op, dikke error, en weg was de pagina. Het waren pagina's die door de setup van SQL werden aanbevolen....

Erg bijzonder..... :/

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• WernerL
  • Laatst online: 17:14
Ow the horror... Blij dat ik geen designer ben :D
Slices kun je trouwens wel gewoon op een fatsoenlijke manier een normaal formaat geven in Photoshop. Slice tool selecteren -> rechtermuisknop op de slice -> edit slice. Hoef je niet op deze manier te prutsen. :P

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:57
Alle onderdelen voor de server zijn geleverd *O*

Nu nog wachten tot ik terug thuis ben :9

• Tjolk
wsitedesign schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:02:

Je voelt niet spontaan buikkrampen opkomen die alleen verdwijnen als je naar huis gaat? :+

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

F.West98 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 01:26:
Blijft er dan nog genoeg werk als developer of is het verstandig om (ook) iets anders te studeren volgend jaar? Wat denken jullie?
Als automation leidt tot het uitroeien van alle banen dan heeft het weinig nut om iets anders te studeren dan automation ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
wsitedesign schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:02:

Wat heb je juist besteld?

RTFM!

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
Ik vond dit een interessant filmpje, en zette mij ook aan het denken. Denken jullie dat 'ons' werk, developer (maar ook serverbeheerder e.d.), ook (gedeeltelijk) geautomatiseerd wordt? Blijft er dan nog genoeg werk als developer of is het verstandig om (ook) iets anders te studeren volgend jaar? Wat denken jullie?
Ik zou er niet zozeer een andere studie naast doen, als wel op een of andere manier maatschappelijk betrokken raken bij clubs die proberen met dat gegeven (steeds meer werk verdwijnt) een nieuwe behoorlijke maatschappij in te richten.

(Het verdwijnen van werk is geen probleem - als onze wereld gewoon doordraait maar dan met computers die het (denk)werk doen, maar het niet zoveel uit. Het probleem zit er in dat we de middelen (die er in principe voldoende zijn, ook met robots en computers), zoals eten, dak boven je hoofd en medische zorg maar blijven verdelen over de mensen. En als het werk grotendeels verdwenen is, is het hebben van werk dus geen goede verdeelsleutel meer.)

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:02
.oisyn schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:17:
[...]

Als automation leidt tot het uitroeien van alle banen dan heeft het weinig nut om iets anders te studeren dan automation ;)
Heeft het wel zin om te studeren als toch alle banen worden uitgeroeid?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ja, want tot die tijd wil je wel wat te doen hebben. En totdat alle banen zijn geautomate is automation nodig, dus ik zou zeggen dat automation de beste keuze is ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• _Moe_
En je gaat deze gebruiken voor?

RTFM!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Responsive tables, oh what a joy...

[ Voor 6% gewijzigd door OkkE op 14-08-2014 10:43 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:47

RayNbow

Kirika <3

.oisyn schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:29:
Ja, want tot die tijd wil je wel wat te doen hebben. En totdat alle banen zijn geautomate is automation nodig, dus ik zou zeggen dat automation de beste keuze is ;)
En het automatiseren moet op een gegeven moment ook geautomatiseerd worden... :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Blijft er dan nog genoeg werk als developer of is het verstandig om (ook) iets anders te studeren volgend jaar? Wat denken jullie?
Wil je zeker zijn van een baan moet je arts worden ofzo. Die blijven in ons leven waarschijnlijk wel nodig.
Maar gezien die wolk van pech die altijd om jou heen hangt zou ik het dan toch maar lekker bij computers houden

Lekker op de bank

• _Moe_
ZaZ schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:45:
[...]

Wil je zeker zijn van een baan moet je arts worden ofzo. Die blijven in ons leven waarschijnlijk wel nodig.
Maar gezien die wolk van pech die altijd om jou heen hangt zou ik het dan toch maar lekker bij computers houden
Hij zou die arts zijn die al zijn materiaal in de mens vergeet :D.

RTFM!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:02
Ik denk niet dat je momenteel een keuze kan maken voor een opleiding en daarbij 1000% zekerheid hebben dat die bijbehorende baan over 50 jaar nog bestaat. Ik denk ook niet dat alles ooit geautomatiseerd zal worden we zullen altijd wel iets bedenken om ons zelf bezig te houden

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:48
Dingen als kunstenaar worden toch wel moeilijk te automatiseren. Tuurlijk, je kan een AI ook wel leren creatief te zijn, maar het zal toch anders tegen de wereld aankijken dan een mens. Al is het alleen al omdat het niet bestaat uit hetzelfde materiaal als wij doen (en mocht het dat wel doen, heb je gewoon een mens geschapen en sta je gelijk met een mogelijke god zoals de mensen wel eens in geloven :P).

[ Voor 10% gewijzigd door Caelorum op 14-08-2014 10:54 ]

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 22:44
Caelorum schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:53:
Dingen als kunstenaar worden toch wel moeilijk te automatiseren. Tuurlijk, je kan een AI ook wel leren creatief te zijn, maar het zal toch anders tegen de wereld aankijken dan een mens. Al is het alleen al omdat het niet bestaat uit hetzelfde materiaal als wij doen (en mocht het dat wel doen, heb je gewoon een mens geschapen en sta je gelijk met een mogelijke god zoals de mensen wel eens in geloven :P).
Als je een volledig brein kan simuleren kan je ook creative dingen maken die niet door mensen zijn te onderscheiden van "echte creativiteit" want dat is ook maar een zooitje neuronen die afvuren.
[...]

Zolang die dokters er nog zijn, zullen er mensen zijn die de taken van de dokter proberen te automatiseren. De "automatiseerders" blijven dus nog wat langer dan de rest lijkt me.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
[...]

http://www.techrepublic.c...ities-continue-to-evolve/

• Caelorum
ZpAz schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:13:
[...]
Als je een volledig brein kan simuleren kan je ook creative dingen maken die niet door mensen zijn te onderscheiden van "echte creativiteit" want dat is ook maar een zooitje neuronen die afvuren. [...]
Kunst wordt vanuit een bepaald standpunt gemaakt. Een bepaalde visie op de wereld. Je maakt mij niet wijs dat iets (al kan het denken en is het creatief) dat uit ander materiaal is gemaakt dan wij dezelfde kijk heeft op de wereld. De interactie is al anders en daardoor verandert alles. Ze zullen best kunst kunnen maken, maar niet "onze" kunst. Het zal ook ongetwijfeld wel mooi zijn, maar nog steeds anders. Dat is wat ik bedoelde.

• _Moe_
Kunst is veel te filosofisch om te kunnen automatiseren naar mijn mening. Iedereen heeft een andere opvatting, waardoor er dus ook geen denkpatroon kan worden ontwikkeld.

Met andere woorden: Kunst is te vaag!

[ Voor 10% gewijzigd door _Moe_ op 14-08-2014 11:44 ]

RTFM!

• vpm
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 16:57

vpm

Think, tinker, tank

Definieer kunst.

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:15
Als dat kon, konden we het automatiseren ;)

• Caelorum
_Moe_ schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:43:
[...] Iedereen heeft een andere opvatting, waardoor er dus ook geen denkpatroon kan worden ontwikkeld.

Het mooie is juist dat je het begrip niet hoeft te definiëren. Het is gewoon iets dat voortkomt uit creativiteit. Creativiteit is het echte probleem, niet kunst :)
Ohja, en het omzetten van creativiteit in een actie op de wereld. Dat is ook wel een belangrijk deel van kunst :)

[ Voor 12% gewijzigd door Caelorum op 14-08-2014 11:49 ]

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:08

• Tjolk
Zie je het al voor je, het rijksmuseum met alleen maar uitingen van "42". 8)7

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 16:53
Ger schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:22:
[...]

Zie je het al voor je, het rijksmuseum met alleen maar uitingen van "42". 8)7
Yup allemaal pseudo random vragen (kunstwerken) waarop het antwoord 42 is.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
http://3dprintingfan.twea...nternships-at-printr.html

Mag recruteren op de Tweakblogs eigenlijk wel?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 16:38
Pff, al 2 dagen bezig geweest om een Functioneel Ontwerp van een klant om te bouwen tot een document dat ze voor een RFI kunnen gebruiken. En in paralel een requirements scorecard in te vullen aan de hand van de ISA-95 standaard.

Ik haat cross-checken :(

LinkedIn - Collega worden?

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 22:44
_Moe_ schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:43:
Kunst is veel te filosofisch om te kunnen automatiseren naar mijn mening. Iedereen heeft een andere opvatting, waardoor er dus ook geen denkpatroon kan worden ontwikkeld.

Als je het allemaal "opbreekt" is ons brein ook maar wat neuronen die afvuren. Dat het er veel zijn maakt het tot een "bewustzijn" maar niet iets speciaals. Alsook dus filosofie of kunst wat ook via hetzelfde systeem werkt. Ik denk dat alles te beredeneren / berekenen / simuleren is. Dat we daar nu nog niet de capaciteit en de know how voor hebben betekend niet dat het nooit zo ver komt.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Verwijderd

Al de hele week bezig met het fixen van een website... Deze is zowat één groot beveiligingslek...
Hier code voor het uploaden van een video, letterlijk overgenomen :F
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
if(!empty($_FILES)){
        $tempFile = $_FILES['Filedata']['tmp_name'];
        $ext = substr($_FILES['Filedata']['name'], -4);
        $user = $_POST['user'];
        $targetPath = 'uploads/user'.$user.'/videos/';
        $targetFile = str_replace('//','/',$targetPath).md5(time().$_FILES['Filedata']['name']).$ext;
        mkdir(str_replace('//','/',$targetPath), 0777, true);

if(move_uploaded_file($tempFile,$targetFile)){
            $row_volgende = $database->select('SELECT MAX(UserMedia.Order) as "test" FROM UserMedia                            WHERE Type = 2 AND User = '.$user);    
            $volgende = $row_volgende->test + 1;

$SQL = 'INSERT INTO UserMedia (Type, File, Date, Order, User, Titel, Status) 
            VALUES (2, "'.md5(time().$_FILES['Filedata']['name']).$ext.'", NOW(), '.$volgende.', '.$user.',             "Video '.$user.$volgende.'", 1)';

$database->query($SQL);
        }
}

Man man man ;(

• Zilla
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 19:27
Volgens mij mag dat inderdaad niet.

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Wat is de hoofdpagina van de tweakblogs toch verschrikkelijk slecht. Je kan er haast niets mee.
Zonde.

Lekker op de bank

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 18:38

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Gleighton schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:34:
[...]

Dat weet ik nog niet, aangezien ik in september pas bij mijn nieuwe werkgever begin. Daar verwachten ze dat ik in de eerste maanden wat aan certificering ga doen.
Inmiddels het Java examen gehad. :) 91%.

En ik ben er even helemaal klaar mee :p Wat een irritante vragen zeg..

<insert stukje Java code met allemaal for-loops in elkaar, gekke condities, etc>
"What is the output of this program?"
A 9, 10
B 8, 10
C 8, 11
D Nothing
E Compile error
F Exception

8)7

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 19:30
Tanuki schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:21:
[...]

<insert stukje Java code met allemaal for-loops in elkaar, gekke condities, etc>
"What is the output of this program?"
A 9, 10
B 8, 10
C 8, 11
D Nothing
E Compile error
F Exception

8)7
E, compile error natuurlijk, want "insert stukje Java code met allemaal for-loops in elkaar, gekke condities, etc" is geen geldige java :+

Maar klinkt niet zo moelijk tbh?

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:57
Ealanrian schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:36:
[...]

Goh heel toevallig een betaling van GSOC binnen? :P
Betaling van GSoC is al van eind juni hoor. Maar idd, is daar aan gerelateerd :p

De eindbetaling volgt pas na volgende week.

• Tanuki
  • Niet online
Robbiedobbie schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:25:
[...]

E, compile error natuurlijk, want "insert stukje Java code met allemaal for-loops in elkaar, gekke condities, etc" is geen geldige java :+

Maar klinkt niet zo moelijk tbh?
Het is niet moeilijk. Associate is ook het instapexamen. Het is nou ook weer niet super makkelijk, je moet wel degelijk goede kennis hebben van programmeren, OOP, etc.

Maar de vragen zijn gewoon super irritant :p Die compile errors spotten doet mijn IDE bijvoorbeeld voor mij. Dus als je dat gewoon in tekst ziet staan, zonder kleurtjes en kringeltjes en zo, moet je toch heel goed kijken en elke regel goed nakijken.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Tanuki schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:21:
[...]

Gefeliciteerd! Dat wordt dus echt gewoon goed uitgeslapen er naar toe gaan.

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:25
Maar als je eenmaal die kennis hebt, kun je de compiler voor zijn: je maakt dan die fouten niet meer. :)

Kort na mijn examen, dacht ik ook "waarom is dit nuttig, waarom zo nauwkeurig".
Maar nu met veel meer ervaring, is het wel degelijk makkelijk om meer te weten.
Hoe het op de achtergrond werkt, hoe je problemen kunt omzeilen/voorkomen, hoe je je programmatuur effiicienter kan maken, etc.

let the past be the past.

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik zag bij een voorbeeldje iets van:
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
public void f(){
 try{
   <blablabla>
  }
  System.out.println("foo");
  catch(Exception e){
   <blablabla>
  }

En dan de vraag wat de uitkomst is. Zelf zou je natuurlijk nooit zoiets schrijven en je IDE zou er direct om gaan huilen, maar je moet echt even goed kijken wat er staat.

• Tanuki
  • Niet online
SPee schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:59:
Maar als je eenmaal die kennis hebt, kun je de compiler voor zijn: je maakt dan die fouten niet meer. :)

Kort na mijn examen, dacht ik ook "waarom is dit nuttig, waarom zo nauwkeurig".
Maar nu met veel meer ervaring, is het wel degelijk makkelijk om meer te weten.
Hoe het op de achtergrond werkt, hoe je problemen kunt omzeilen/voorkomen, hoe je je programmatuur effiicienter kan maken, etc.
Ben ik het helemaal mee eens. :) Da's ook de reden dat ik het toch nuttig vond om het examen te gaan leren en te gaan doen.

Ik heb er ook zeker wat van geleerd en da's voor mij het belangrijkste. En mijn werkgever vergoedt de examens die wij willen doen, dus daar hoefde ik het ook niet voor te laten. :)
Gleighton schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:15:
Ik zag bij een voorbeeldje iets van:
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
public void f(){
 try{
   <blablabla>
  }
  System.out.println("foo");
  catch(Exception e){
   <blablabla>
  }

En dan de vraag wat de uitkomst is. Zelf zou je natuurlijk nooit zoiets schrijven en je IDE zou er direct om gaan huilen, maar je moet echt even goed kijken wat er staat.
Daar zou je idd snel overheen kijken. Zo'n vraag zit ook in het examen.

Java:
1
2
while (true);
    System.out.println("Test");

Ik zag de puntkomma gelukkig wel, maar kan me voorstellen dat je er heel makkelijk overheen kijkt.

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:46

afraca

Open Source!

Python:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
def kunst():
    return """
          \  (oo)\_______
             (__)\       )\/\
                 ||----w |
                 ||     ||

"""

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Tanuki schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:24:
Daar zou je idd snel overheen kijken. Zo'n vraag zit ook in het examen.

Java:
1
2
while (true);
    System.out.println("Test");

Ik zag de puntkomma gelukkig wel, maar kan me voorstellen dat je er heel makkelijk overheen kijkt.
Dit soort vragen op een examen zijn gewoon sneu. Wat leert dat je van de taal? Als je die vraag fout hebt ben je dan een slechte programmeur of ben je iemand die gewoon in het gemene vraagje gestonken is?

Dit zijn bugjes en die maak je ongeacht de taal en ongeacht je opleidings- en ervaringsniveau. De echte grote problemen komen bij anti-patterns en enorme architecturele inzichtsfouten.

Zo hadden wij op de uni een mechanica vak waar het hoofdzakelijk bestond alles met Langragian dynamics op te lossen. Dit is een een complex concept waar je heel veel mee op kan lossen. Ik had het perfect voorbereid en dan gaat die oetlul van een professor alles in Imperial units vragen als instinker. Hoe de fuck weet ik nou wat pounds per slug zijn. Mooi een 3.0 gehaald door die grap. Mijn afleidingen waren wel goed, maar het eindantwoord niet.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik zat eerder te denken aan:

C:
1
typedef kunst /dev/null

@tentamens met dat soort vragen

Ik vind het ook niet de beste representatie van iemands kunnen en vind zelf ook dat er meer gefocused zou moeten worden op design patterns, maar dat is moeilijker op papier te proppen dan zo'n simpel code foutje en ook makkelijker nakijken. Nu is het een slap excuus, maar als er 100'en mensen nagekeken moeten worden dan wordt hier zeker rekening mee gehouden.

[ Voor 50% gewijzigd door Gropah op 14-08-2014 15:01 ]

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Tja ik vind het eerlijk gezegd ook wat jammer en toch wordt het vaak gevraagd. Terwijl voorbeeld nummer één in VS per direct een error geeft en voorbeeld nummer twee een warning geeft. Beide nog voordat je überhaupt compileert. Instinkers die elke normale IDE er meteen voor je uithaalt zijn echt niet nuttig.

Naar de output van een methode vragen, dat is nog wel nuttig. In elk geval dingen vragen die de compiler/IDE niet voor je doet.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Verwijderd

Ik ben er ook geen fan van maar blijkbaar mag het wel. Best grappig dat ze niet eens de moeite hebben gedaan de tekst wat aan te passen, het is namelijk gewoon een copy-paste van http://printr.nl/jobs/

• Tjolk
Grom, wil je even snel Linux Mint downloaden en op een USB stick zetten, wil die USB stick niet meer fatsoenlijk formatteren. En laat dat natuurlijk net de enige USB stick in de buurt zijn die groot genoeg is.

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Ik heb er nog wel eentje die heel groot is maar die is weer moeilijk te verplaatsen
Afbeeldingslocatie: http://vyshalimanivannan.files.wordpress.com/2011/07/dd-eyebeam2-540x279.jpg

Lekker op de bank

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
armageddon_2k1 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:53:
[...]

Dit soort vragen op een examen zijn gewoon sneu. Wat leert dat je van de taal? Als je die vraag fout hebt ben je dan een slechte programmeur of ben je iemand die gewoon in het gemene vraagje gestonken is?
Een komma achter een single-line while/for is gewoon een veel voorkomende fout. Voor het niveau van deze test (associate), is het gewoon goed om aan te leren hier alert op en nauwkeurig in te zijn.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Leren alert op zijn is prima maar het ook in de examenstof opnemen? Het mag dan wel een veelvoorkomende fout zijn, het is ook een fout die als het goed is visueel direct aangegeven wordt in je IDE.
Denk aan de praktijk: nog vóórdat je aangeleerde alertheid op misplaatste puntkomma's tijd heeft om in te schakelen geeft je IDE al aan wat je voor fout gemaakt hebt. Wat is de toegevoegde waarde dan nog? :)

Test eerder of men duidelijke en goed te onderhouden code kan schrijven; want dat zorgt voor fouten die je IDE niet voor je ziet en die veel lastiger te ontdekken kunnen zijn.

Maar goed, misschien hoort het inderdaad wel bij het niveau van de test :)

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Messy code first migrations door wat gekke dingen. Ik wil nu één nieuwe initial commit maken.
Maar hoe....

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
Beste Rutger,

jouw profiel op LinkedIn heb ik zojuist bekeken en deze spreekt me erg aan. Ik heb daarom graag contact met je.
}:| nee!

Nothing to see here!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:02
Lekker joh. Wordt hier ook wekelijks gespamd met recruiters. Makes you feel desirable :)

Read the code, write the code, be the code!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ah kijk.
Ik hoop dat het nu wel goed gaat :)

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
wackmaniac schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:09:
Lekker joh. Wordt hier ook wekelijks gespamd met recruiters. Makes you feel desirable :)
De ergste zijn nog wel degenen die hun mailtje beginnen met "beste professional"...

We are shaping the future

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:02
Ja, hij moest eens weten hoe onprofessioneel ik eigen ben >:)

Read the code, write the code, be the code!

Verwijderd

Al een hele middag aan het vechten met mijn REST API :'(

Ik heb een werkende REST API (met Slim framework) met de volgende zaken reeds geïmplementeerd: POST users, products, transactions. Zaken worden mooi in de database gezet, en ik krijg bijbehorende JSON responses. Wil ik een GET functie bouwen om producten uit te lezen, werkt deze niet omdat ik een "Call to undefined method mysqli_stmt::get_result" krijg. OK, daarvoor heb ik de mysqlnd driver nodig die niet in PHP 5.3 zit maar wel in 5.4. Top, ga ik regelen.

*Upgrade naar PHP 5.4* --> POST users, products etc werkt nog, maar krijg geen JSON responses meer terwijl de zaken wel aangemaakt worden in de database.

Wordt weer een avondje troubleshooten :/

[/rant]

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2014 16:51 ]

• WernerL
  • Laatst online: 17:14
Volgende keer eerste PHP updaten voordat je aan een nieuw project begint. :+

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

1 van de redenen waarom ik LinkedIn compleet weggetieft heb. Nergens voor nodig.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Verwijderd

Firesphere schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:13:
[...]

1 van de redenen waarom ik LinkedIn compleet weggetieft heb. Nergens voor nodig.
Ik wou net de vraag stellen waarom jullie eigenlijk allemaal LinkedIN hebben? Is dit gewoon om in contact te blijven met oud-collega's?

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:15:
[...]

Ik wou net de vraag stellen waarom jullie eigenlijk allemaal LinkedIN hebben? Is dit gewoon om in contact te blijven met oud-collega's?
In mijn ervaring, is't eigenlijk nergens voor nodig, behalve dat't handig is om sommige mensen waar je contact mee hebt, even op te zoeken.

Ik zag vaak behalve recruiters, mensen waar ik via m'n werk contact mee heb/had, die dan op mijn profiel kwamen.

Maar het is wel goed met ze, ik heb't hele zootje weggegooit.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:15:
[...]

Netwerken.
Los van het feit dat ik misschien iemand 'tegen kom' die ik later misschien kan 'gebruiken' heb ik ook ex collega's en oud klasgenootjes. Het is de enige plek waar ik ze "heb", telefoonnummer is misschien wel handig maar meestal is dat na x-jaar misschien wel veranderd en weet je niet eens meer wie/wie is.
Mocht ik een bericht sturen of wat dan ook, weten ze ook n.a.v. bijv. foto / werkgever wie ik ben/was.

Het is misschien alleen handig als je ooit opzoek bent naar een (specifieke) baan, of iemand kan 'gebruiken' (ik werk ook voor mijzelf). Als je dan nog linkedin moet aanmaken en mensen moet toevoegen ben je al te laat.

Ik zit er dan ook misschien maar 1x per maand op.

los van dat, heb ik ook veel contacten via mijn huidige bedrijf gekregen waar ik dan af en toe contact mee heb (klanten dus). Niet verkeerd om zulke contacten te hebben als je ooit 5 jaar later ergens anders werkt of wat dan ook. Dan gaat het hier niet eens om klantje stelen, maar ik heb allerlei diverse mensen met allerlei functies en kwaliteiten. Van programmeurs en accountants, tot advocaten en mensen die 'hoog' bij bepaalde banken zitten...

[ Voor 18% gewijzigd door Douweegbertje op 14-08-2014 17:24 ]

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

;(

500 - "Message" : "An error has occurred."

En 5 minuten geleden werkte het nog

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
WernerL schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:57:
Volgende keer eerste PHP updaten voordat je aan een nieuw project begint. :+
Daarom maak ik gebruik van een Vagrant Box voor Node.js en PHP.

• windwarrior
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-07-2024

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

F.West98 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:57:
;(

500 - "Message" : "An error has occurred."

En 5 minuten geleden werkte het nog
Je hebt de server van streek gemaakt, bied je excuses aan! ;)

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Ik moet mezelf binnenkort toch ook maar LinkedIn op slingeren, ik wil komende winter een paar maanden in Nederland werken om de familie weer even rustig te zien en met een boel geld weer terug te gaan in plaats van een berg creditcard schulden. En dan moet je tegenwoordig toch op LinkedIn staan.

iOS developer

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
Douweegbertje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:22:
[...]

Netwerken.
Los van het feit dat ik misschien iemand 'tegen kom' die ik later misschien kan 'gebruiken' heb ik ook ex collega's en oud klasgenootjes. Het is de enige plek waar ik ze "heb", telefoonnummer is misschien wel handig maar meestal is dat na x-jaar misschien wel veranderd en weet je niet eens meer wie/wie is.
Mocht ik een bericht sturen of wat dan ook, weten ze ook n.a.v. bijv. foto / werkgever wie ik ben/was.

Het is misschien alleen handig als je ooit opzoek bent naar een (specifieke) baan, of iemand kan 'gebruiken' (ik werk ook voor mijzelf). Als je dan nog linkedin moet aanmaken en mensen moet toevoegen ben je al te laat.

Ik zit er dan ook misschien maar 1x per maand op.

los van dat, heb ik ook veel contacten via mijn huidige bedrijf gekregen waar ik dan af en toe contact mee heb (klanten dus). Niet verkeerd om zulke contacten te hebben als je ooit 5 jaar later ergens anders werkt of wat dan ook. Dan gaat het hier niet eens om klantje stelen, maar ik heb allerlei diverse mensen met allerlei functies en kwaliteiten. Van programmeurs en accountants, tot advocaten en mensen die 'hoog' bij bepaalde banken zitten...
Precies dit. Het is ook gewoon een lekkere CV. Als wij een sollicitant krijgen is een van de eerste dingen die gedaan word, hem opzoeken op linkedin. Je kunt een goed beeld krijgen hoe het met die persoon kwa carriere staat etc. Ik vind echter dat recruiters gewoon moeten respecteren als jij op je profiel hebt staan dat je geen job opportunities zoekt :).

Nothing to see here!

Verwijderd

BikkelZ schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 18:43:
Ik moet mezelf binnenkort toch ook maar LinkedIn op slingeren, ik wil komende winter een paar maanden in Nederland werken om de familie weer even rustig te zien en met een boel geld weer terug te gaan in plaats van een berg creditcard schulden. En dan moet je tegenwoordig toch op LinkedIn staan.
Waar werk je nu dan?

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

windwarrior schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 18:30:
[...]

Je hebt de server van streek gemaakt, bied je excuses aan! ;)
Het werkt alweer. Stomme stomme fout van mij...

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Rutix schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 18:58:
[...]

Precies dit. Het is ook gewoon een lekkere CV. Als wij een sollicitant krijgen is een van de eerste dingen die gedaan word, hem opzoeken op linkedin. Je kunt een goed beeld krijgen hoe het met die persoon kwa carriere staat etc. Ik vind echter dat recruiters gewoon moeten respecteren als jij op je profiel hebt staan dat je geen job opportunities zoekt :).
Kreeg er vandaag eentje van Magno, dat ze de vacature voor mij hadden... :/ Prima, check de attachment en donderde bijna van mijn stoel... Begon met "studeer je binnenkort af"... Ehm, wtf... Stukje verder, maar voor ervaren ontwikkelaars hebben we ook vacatures...

Niets dus vacature, gewoon een oproep om je in te schrijven op hun site, waar ik schijnbaar al in sta, want ik krijg geregeld troep mails van ze... :F Voor het eerst maar eens iets teruggestuurd, dat ze toch eens wat meer aandacht moeten besteden aan hun mail, en als ze echt niet met iets beters kunnen komen dat ze dan mij maar moeten verwijderen... Wat een mafkezen... :'(

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Linkedin heb ik om mijn oude contacten van school en oude collaga's te volgen met wat ze nu aan het doen zijn.
Ik ben weleens benaderd door recruiters maar het hield steeds op bij een oppervlakkig aanbod. Vaak zijn het banen die voor mij véél meer reistijd vergen, en ze als basissalaris flink lager zitten dan wat ik nu verdien.
Voor mensen in het midden van het land is Linkedin om banen te vinden een stuk beter denk ik.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ook zoiets...hondsbrutaal noem ik het.
Goedemorgen Joost,
In het verleden heb je aan ons aangegeven dat je geen mails met passende vacatures wilt ontvangen. Dit zal nu ook niet gaan gebeuren.
Maar wellicht ben je van mening veranderd en heb je interesse in een passend overzicht van mooie vacatures in jouw (directe) omgeving.

Zo niet dan zal je ook geen mails meer krijgen van ons.

Dank voor je tijd en geniet vooral van je dag.

Met Vriendelijke groet,

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
Daar kun je nog wel een tijdje mee doorgaan.
Goedemorgen Joost,

In het verleden heb je aangegeven dat je geen mails met passende vacatures wilt ontvangen. Ook heb je aangegeven dat je geen mails wilt ontvangen met de vraag of je mails met passende vacatures wilt ontvangen.
Dit zal nu ook niet gaan gebeuren.
Maar wellicht ben je van mening veranderd en heb je interesse in de mogelijkheid om de vraag te ontvangen of je interesse hebt in een passend overzicht van mooie vacatures in jouw (directe) omgeving.

Zo niet, dan zal je ook geen mails meer krijgen van ons. Hierover. Gelukkig kunnen we altijd een niveau meer meta gaan.

Dank voor je tijd en geniet vooral van je dag.

Met Vriendelijke groet,

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Daar heb ik een passende oplossing voor :Y)

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:41

orf

Geven jullie negatieve feedback op LinkedIn als je een InMail krijgt waar je niet op zit te wachten? Met een pro account heb je een feedbackscore. Recruiters die je berichten sturen terwijl je aangeeft daar niet voor open te staan verdienen een negatieve score.

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

orf schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:07:
Geven jullie negatieve feedback op LinkedIn als je een InMail krijgt waar je niet op zit te wachten? Met een pro account heb je een feedbackscore. Recruiters die je berichten sturen terwijl je aangeeft daar niet voor open te staan verdienen een negatieve score.
Er zijn wel redelijk wat recruiters waar ik de ignore + report spam op heb gebruikt. Sommige lijken niet eens moeite gedaan te hebben. Er staat bij mijn voorkeuren niet dat ik jobs zoek, en in mijn contact informatie staat het ook nog eens vermeld. Als je dan komt met een mail dat je de "top" vacature voor mij hebt (uiteraard zonder info), dan heb je het totaal niet begrepen...

Sommige gebruiken gewoon een net berichtje, maar er zijn ook van die flapdrollen die een invite sturen om te linken (het idee is juist dat je daar die InMails voor gebruikt). En dan heb je nog een kaliber giga flapdrollen die je uitnodigen om te linken zonder een berichtje, dan krijg je een standaard LinkedIn bericht dat ze willen linken... Echt, komop, je moet enige moeite doen.

Knakkers krijgen echt dikke knaken voor gevonden matches, dan mag je wel wat moeite doen. Daarnaast zou het in deze markt niet zo moeten zijn dat ik zo'n pipo moet terugbellen. Voor hem tig anderen... :*) Oh, en als je ze helpt een match te vinden, krijg je maarliefst een whopping 250 eurotjes. Nou nou... Als ik een goede developer vind, houd ik hem lekker zelf. Lever meer op dan die 250 euro :+

Als ik zie hoe sommige cowboys zich gedragen, begrijp ik niet dat je als werkgever daarmee geassocieerd zou willen worden...

• Tanuki
  • Niet online
orf schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:07:
Ik negeer ze altijd gewoon. :) Er is pas 1 recruiter geweest die een interessante vacature stuurde. En dat was toen ik net een nieuwe baan had (niet dankzij een recruiter). :p

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:41

orf

Sinds een tijdje benader ik zelf mensen via InMails. Dat doe ik alleen naar mensen die qua profiel goed aansluiten, die in hun profiel hebben staan dat ze benaderd mogen worden voor vacatures en die in de buurt (<50km) wonen. Toch blijft het lastig en op het randje.

Ik kan me voorstellen dat mensen er niet op zitten te wachten. Ook moet je concurreren met recruiters die geen reputatie of zelfs eergevoel of trots hebben. Maar je moet iets als je dringend op zoek bent naar medewerkers en op vacatures bijna geen reactie komt.

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Oeh, geinig:
The value '31-2-1991' is not valid for [new label:PrepaidBirthDate].
Staat wel mooi een vinkje achter het invoerveld. Dan maar eens kijken of de livechat in een andere browser me wijs kan maken waarom ik per se een geboortedatum moet opgeven.
Nou, ik denk dat de livechat het rustig heeft, dat het niet werkt in Opera 12 kan ik me wat bij voorstellen, maar in Opera 23 mag dat toch wel werken.

[ Voor 21% gewijzigd door dcm360 op 14-08-2014 20:46 ]

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Ik werk in Argentinië.

iOS developer

• Douweegbertje

Douweegbertje

dcm360 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:41:
Oeh, geinig:
[...]

Staat wel mooi een vinkje achter het invoerveld. Dan maar eens kijken of de livechat in een andere browser me wijs kan maken waarom ik per se een geboortedatum moet opgeven.
Nou, ik denk dat de livechat het rustig heeft, dat het niet werkt in Opera 12 kan ik me wat bij voorstellen, maar in Opera 23 mag dat toch wel werken.
probeer je het met '02' ipv 2

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Dropdowns ;) (voordat je het niet doorhad: ik had geen zin om mijn geboortedatum te moeten geven, en poogde dus maar wat)

[ Voor 23% gewijzigd door dcm360 op 14-08-2014 21:11 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.