Model is gekocht via Redcoon november 2014.
Het model is bouwjaar 2012 volgens CE- Repair.
1e en 2e reparaties direct aangelevrd aan CE-Repair. 2 vellen A4 vol met testjes meegeleverd met de klachten die ik heb ondervonden. Met apparatuur die ten tijde was aangesloten. Ook meegeleverd filmpjes van de klacht. Viel destijds niet onder het customer care programma. Toch hebben ze het hdmi board vervangen. Was net na de garantieperiode. Dus was er erg blij mee
Helaas..
Vanwege aanhoudende klachten 2e keer niets geconstateerd binnen de garantie van de 1e reparatie. Vanwege aanhoudende klachten 3e keer via verkopende partij Mediamarkt laten opsturen, second opinion laten uitvoeren.. Blijkt het apparaat alsnog naar CE-Repair gestuurd te worden..
Grappige is dat nu wel geconstateerd is dat het hdmi board moet worden vervangen terwijl dit al bij de 1e reparatie is gebeurd. De klachten zijn er nog steeds.
Klacht als volgt kort samengevat:
Voornamelijk 4K signalen blijkt een probleem om goed door te voeren. Wordt omgezet naar 1080P met 4K upscaling. Met als resultaat dat het beeld flikkerd en de tv begint te spacen, uitvallend beeld en geluid van ongeveer 2 seconden. Ook de projector op hdmi out 2 heeft hier veel last van.
Ook uitval spotify en netwerkproblemen.
Veel klachten komen overeen met modellen uit het customer care programma. Helaas valt dit model er toch jammer genoeg niet onder.
Discussie nu loopt dat Onkyo mij verwijst naar verkopende partij voor de oplossing. MediaMarkt verwijst mijn naar Onkyo... je begrijpt dat ik een paarse krokodil begin te zien..
Garantie heb ik niet meer zeggen ze want die periode is voorbij. Terwijl de 2e en 3e reparatie door hetzelfde bedrijf en dezelfde monteur is gecontroleerd en getest... wel gek..
Dus heb een ticket ingeschoten bij Onkyo met bovengenoemd verhaal... maar dan veeel uitgebreider. Verwacht deze week wel reactie en anders hangen we aan de telefoon.
Voor nu de keus ongerepareerd retour. Dit vanwege de spotify update die komen gaat kan het zijn dat er een voorstel wordt gedaan vanuit Onkyo. Deze kan interessant zijn. Is nu even afwachten wanneer en of we hier aanspraak op kunnen maken.
Speelt al sinds december 2016.
Wordt vervolgt..