Toon posts:

Het Onkyo AV Receiver ervaringen/discussie Topic deel 3 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 38 39 40 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BlaBla1973
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06 08:10
loekf2 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 11:16:
[...]
...
Op dit moment is de RZ-50 alleen in de US te koop. Dat is trouwens een prima receiver met Dirac en een werkende HDMI 2.1 met VRR voor zowel Xbox als PS5.
Dat is precies de reden waarom ik geen Denon wil op dit moment, er is maar max 1 hdmi2.1 ..
Dat is echt te weinig, ik heb een PC en een PS5...
De RZ-50 is precies wat ik zoek... 3 40gbs hdmi2.1 enz..

[Voor 6% gewijzigd door BlaBla1973 op 21-05-2022 17:38]

Computer nr 486 denk ik..

• John767
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 15:06
Sinds Ziggo het analoog radio signaal heeft uitgeschakeld, gebruiken we via de Onkyo receiver de TuneIn radio optie. Werkte tot vandaag perfect.

Iemand enig idee of dat te maken heeft met het faillissement?

Getest op 2 verschillende receivers.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:21
John767 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 18:24:
Sinds Ziggo het analoog radio signaal heeft uitgeschakeld, gebruiken we via de Onkyo receiver de TuneIn radio optie. Werkte tot vandaag perfect.

Iemand enig idee of dat te maken heeft met het faillissement?

Getest op 2 verschillende receivers.
Als in ; het werkt niet meer?

• jaro431
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-06 12:41
Niets aan de hand hier...

• John767
maartend schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 18:26:
[...]

Als in ; het werkt niet meer?
Ja, als in werkt niet meer. Blijft hangen op connecting....

Werkt gisteren nog wel :/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• maartend
John767 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 18:57:
[...]

Ja, als in werkt niet meer. Blijft hangen op connecting....

Werkt gisteren nog wel :/
Speelt hier gewoon af op alle devices. Dus ook op de Onkyo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• John767
En nu werkt alles weer gewoon zoals het hoort. Net alsof er een storing is geweest.

Maar goed, bedankt voor het meedenken :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SystemII
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 01-09-2022
Bij mij sinds gisteren dezelfde problemen, alles werk gigantisch traag en bij alles verschijnt er 'connecting...'
Ook de communicatie met de Onkyo app op m'n iPhone verloopt zeer stroef. Eenmaal werkend, dan speelt/streamt hij de sterren van de hemel.
Zou het liggen aan het feit dat de Onkyo-sites nauwelijks tot niet bereikbaar zijn? en elke verbinding met bijvoorbeeld Tidal of Spotify eerst via een server van hun loopt, die momenteel niet bereikbaar/uitgevallen is?

[Voor 4% gewijzigd door SystemII op 03-06-2022 13:28]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:27
Ik luister al jaren via de Onkyo 676e met Tunein naar de radio, maar de afgelopen dagen is het connecten met TuneIn drama. De verbinding is altijd wel wat traagjes, maar nu wil hij gewoon niet connecten. Ja, na veel geduld en de receiver een paar keer uit- en aanzetten.

Het vreemde is ook dat de app op de iPad zich vreemd gedraagt. Het ene moment vindt hij de receiver wel, het andere moment niet meer. Er is qua netwerk oid helemaal niets veranderd.

Ik kan op andere devices in huis, bijv. Google Home, prima en snel TuneIn bereiken.
Zit die check op de Onkyo servers er nog steeds in, zoals een paar posts hierboven vermeld staat?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jaro431
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-06 12:41
Mmm, ik zei eerst niets aan de hand, maar inderdaad duurt het lang eer TuneIn een connectie heeft gemaakt. Het werkt uiteindelijk wel, maar traag / irritant.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SystemII
Exact, dat bedoel ik...'gelukkig' hebben er meer mensen last van. Ik ben zo blij en tevreden met deze Network-receiver, maar hij functioneert ook maar half nu.

Ook als ik een netwerktest via de Onkyo doe, staat er aan het einde van de test op de display "Failed", ik denk dat de receiver zoekt naar een code, op een website van Onkyo die nu waarschijnlijk of uit de roulatie gehaald is os gecrasht. Wellicht houdt e.e.a. verband met het faillissement van Onkyo.

Bij mij is ook ten tijde van het connecten naar... de communicatie met de Onkyo App op m'n iPhone zeer beroerd tot niet werkend.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SystemII
rimave schreef op zondag 5 juni 2022 @ 11:01:

Zit die check op de Onkyo servers er nog steeds in, zoals een paar posts hierboven vermeld staat?
Ik ben bang van wel. Dat is namelijk het hele eieren eten als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SystemII
Er is een site die het helemaal niet deed de afgelopen dagen weer aangezet, het gaat om https://www.intl.onkyo.com. Deze was in elk geval het hele weekend niet te benaderen en nu dus weer wel. Mogelijk dat er meer servers aangezet gaan worden en dat het probleem straks over is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• maartend
SystemII schreef op zondag 5 juni 2022 @ 20:14:

Ook als ik een netwerktest via de Onkyo doe, staat er aan het einde van de test op de display "Failed", ik denk dat de receiver zoekt naar een code, op een website van Onkyo die nu waarschijnlijk of uit de roulatie gehaald is os gecrasht. Wellicht houdt e.e.a. verband met het faillissement van Onkyo.
Ik weet uit eerdere problemen dat de reciever idd eerst altijd contact zoekt met iets van Onkyo. Dat drakending heeft er al eerder uit gelegen en gaf toen dus veel problemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SystemII
maartend schreef op maandag 6 juni 2022 @ 16:52:
[...]

Ik weet uit eerdere problemen dat de reciever idd eerst altijd contact zoekt met iets van Onkyo. Dat drakending heeft er al eerder uit gelegen en gaf toen dus veel problemen.
Dus er is een kans dat dit weer hersteld kan worden? Oftewel...er is nog hoop?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:37

Hey hey deze oude trouwe ht r558 vervangd mijn ander onkyo die opeens in de fik wilde gaan.

Nu heb ik nieuwe kabels gekocht

Echter kom ik er achter deze zijn lekker dik en passen niet zo makkelijk in deze oude reciever.
Ik heb ze nu te bloot en dus raken ze elkaar aan. Echter vroeg ik mij af...hoe zou ik dit beter kunnen doen?
Want met deze aansluiting kan ik geen banaanaansluiting doen toch?

Iemand een goude tip alvast bedankt

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:21

Gaitman

The Real One

sikkwittet schreef op maandag 6 juni 2022 @ 20:40:
[Afbeelding]

Hey hey deze oude trouwe ht r558 vervangd mijn ander onkyo die opeens in de fik wilde gaan.

Echter kom ik er achter deze zijn lekker dik en passen niet zo makkelijk in deze oude reciever.
Ik heb ze nu te bloot en dus raken ze elkaar aan. Echter vroeg ik mij af...hoe zou ik dit beter kunnen doen?

Ik weet niet of het 'not done' is? Maar ik moest gelijk denken aan een kroonsteenblok en daar de dikke kabbels in doen en dan vanaf daar met wat dunnere kabels naar de receiver?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:37
Gaitman schreef op maandag 6 juni 2022 @ 21:41:
[...]

Ik weet niet of het 'not done' is? Maar ik moest gelijk denken aan een kroonsteenblok en daar de dikke kabbels in doen en dan vanaf daar met wat dunnere kabels naar de receiver?
Hie gaat dat dan mett kwaliteit verlies?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:27
SystemII schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:36:
[...]

Dus er is een kans dat dit weer hersteld kan worden? Oftewel...er is nog hoop?
Ik zet nu net de radio weer aan via TuneIn en het gaat gewoon weer snel.
Als het gifixed is dan hebben ze dat snel gedaan.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SystemII
rimave schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:10:
[...]

Ik zet nu net de radio weer aan via TuneIn en het gaat gewoon weer snel.
Als het gifixed is dan hebben ze dat snel gedaan.
Jaaaa...het werkt weer gelukkig. Zo blij hiermee...dank voor je bericht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gaitman
  • Laatst online: 20:21

Gaitman

The Real One

sikkwittet schreef op maandag 6 juni 2022 @ 21:49:
[...]

Hie gaat dat dan mett kwaliteit verlies?
Denk dat dat wel mee valt. Is maar een korte afstand. En de kabel schroef je compleet klem.

Zou wel de dikst mogelijke kabel gebruiken die in de reciever kan.

[Voor 12% gewijzigd door Gaitman op 07-06-2022 10:35]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jan-Will3m
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 13:23
Ik ben al tijden aan het wachten op de Onkyo TX-RZ50 (TXRZ50)
Op YouTube heb ik een klein aantal reviews gelezen dat de prijs/kwaliteit goed was.

Vandaag kwam ik bij onderstaande review uit met objectieve metingen.
Alleen ik snap het niet ( te technisch voor mij) Maar de conclusie is nogal negatief.

https://www.audiosciencer...w-home-theater-avr.30842/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• smv
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-05 17:50
Komt Onkyo nog wel terug op de NL markt vraag ik mij af, met alle ellende die er nu gaande is?

Zit al half jaartje te googlen, maar de nieuwe die begin 2021 zijn aangekondigd, zijn hier nog steeds niet leverbaar helaas.
Nu heb ik hier nog een Onkyo staan, maar ik zou graag de 4k 120hz via de receiver willen hebben. Nu heb ik via tv en dan optisch naar onkyo voor geluid.
Ja het werkt, maar vind niet ideaal, daarnaast doet onkyo zelf nog niks upscalen naar 4k.

• klootwyk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:51

• stopsmoking
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-05 20:04
Ik weet niet of dit bekend is, maar ik zie dat de nr6100 te koop staat op de Onkyo site! Ik wil zelf een hoger model, maar dit is goed nieuws.

• maartend
Heb een NR676E. En daar zit maar een beperkte web interface bij waar je eigenlijk enkel netwerk instellingen mee kunt instellen.

Maar ik wil deze radio afspelen ; https://renoizeradio.com/renoize-radio/

Iemand een idee hoe dat aan te pakken?

Ik kan hem wel casten via mijn browser of ander chromecast ding, maar ik wil hem dus als radio (inetrnet radio) op mijn receiver

[Voor 21% gewijzigd door maartend op 26-07-2022 21:01]

• CPM
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

CPM

Ik doe maar wat, jij dan?

Het is al wat ouder nieuws maar ze zullen de voorraden nog wel op de markt brengen.
https://www.forbes.com/si...io-company-and-sharp/amp/

[Voor 4% gewijzigd door CPM op 26-07-2022 22:25]

| LG C1 65" | Denon x3800h | Dali: Oberon: 7+1+Vokal-Opticon: Vokal-Zensor:1+3-Alteco C1 | SVS: SB-1K Pro - SB-1K | Wharfedale Diamond 10.7 | Denon X2200w | XBOX Series X | MHI SRK/ZSW50 | Carrier 5.3 | Q-cells 16 x 340Wp G9 | SE3000HD+SE2000M |

• scofield
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-06 21:02
Ik heb sinds kort een 2e hands tx-nr 575 en daar zit geen calibratie mic bij. Ik heb zelf nog wel een audessey microfoon van een denon. Zou ik die ook kunnen gebruiken? Aangezien de calibratie van de 575 middels accuEQ calibratie gaat, met een andere, ronde, microfoon. Ik wil natuurlijk geen ingangen oid opblazen. Misschien is er een tweaker die nog zo een accuEQ calibratie mic heeft liggen.

• MrAngry
  • Laatst online: 20:55
maartend schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 20:59:
Heb een NR676E. En daar zit maar een beperkte web interface bij waar je eigenlijk enkel netwerk instellingen mee kunt instellen.

Maar ik wil deze radio afspelen ; https://renoizeradio.com/renoize-radio/

Iemand een idee hoe dat aan te pakken?

Ik kan hem wel casten via mijn browser of ander chromecast ding, maar ik wil hem dus als radio (inetrnet radio) op mijn receiver
Werkt dit misschien? YouTube: ONKYO - Adding Internet Radio Stations
scofield schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 20:47:
Ik heb sinds kort een 2e hands tx-nr 575 en daar zit geen calibratie mic bij. Ik heb zelf nog wel een audessey microfoon van een denon. Zou ik die ook kunnen gebruiken? Aangezien de calibratie van de 575 middels accuEQ calibratie gaat, met een andere, ronde, microfoon. Ik wil natuurlijk geen ingangen oid opblazen. Misschien is er een tweaker die nog zo een accuEQ calibratie mic heeft liggen.
In Arnhem mag je die van mij lenen, maar lijkt me eerlijk gezegd sterk dat die afwijkt van de denon.

[Voor 33% gewijzigd door MrAngry op 07-08-2022 00:39]

Secrecy corrupts, absolute secrecy corrupts absolutely.

• scofield
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-06 21:02
Geen idee of audessey en accuEQ calibratie van elkaar afwijkt. Ik ben er eerst maar voorzichtig mee. Bedankt voor het aanbod maar Alphen ad Rijn-Arnhem vv is me iets te gek.

• maartend
Nee, want dat werkt via de web interface en dat gaat niet bij de 676.

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-05 13:01
Hoi

Ik heb gisteren 2 stuks NR656 gehaald. Werken beide prima en hebben de functies die ik nodig heb. Dus modern genoeg al is die uit 2016. Ze ondersteunen gewoon Atmos 5.1.2 en ARC.

Echter hebben ze beide geen kalibratie Microfoon meer. Weet iemand waar je die kunt halen of alternatieve opties? Of heeft er iemand nog eentje voor mij die ik kan overnemen?

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:27
1993jjohan schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:29:
Hoi

Ik heb gisteren 2 stuks NR656 gehaald. Werken beide prima en hebben de functies die ik nodig heb. Dus modern genoeg al is die uit 2016. Ze ondersteunen gewoon Atmos 5.1.2 en ARC.

Echter hebben ze beide geen kalibratie Microfoon meer. Weet iemand waar je die kunt halen of alternatieve opties? Of heeft er iemand nog eentje voor mij die ik kan overnemen?
https://www.justanswer.co...-tx-nr656-seller-not.html

Kijk daar eens.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• klootwyk
Om het topic weer wat leven in te blazen, de RZ50 is inmiddels op de Nederlandse markt verschenen :)

Meer competitie is altijd beter, hopelijk worden ze beter beschikbaar nu.

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:06

SNEAK-NL

galloooooooooooo

klootwyk schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 10:37:
Om het topic weer wat leven in te blazen, de RZ50 is inmiddels op de Nederlandse markt verschenen :)

Meer competitie is altijd beter, hopelijk worden ze beter beschikbaar nu.

[Afbeelding]
ik heb em ook sinds vorige week vrijdag. top machine of niet.

• klootwyk
Zeker. Van het weekend nog even een goede Dirac meting doen, staat nu ongecalibreerd nog

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:17
Qua uiterlijk ziet deze er exact hetzelfde uit als de TX RZ800. Deze staat hier al een jaar of 4. Super apparaat, met flink wat power en goede sound

• klootwyk
Het is een vrij tijdloos design.
Niet bijzonder mooi of lelijk.
Vanuit reserve onderdelen oogpunt wel fijn dat heel veel (behuizing) onderdelen hetzelfde zijn, alhoewel de onderdelen die echt vaak kapot zijn waarschijnlijk model specifieke printplaten zijn.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TMon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-05 20:52
sikkwittet schreef op maandag 6 juni 2022 @ 20:40:

begin eens met die draden te voorzien van een adereindhuls.
Knip die frot van van de kabel af. Strip een nieuw stukje. Blijf met je tengels van die losse draadjes af. Veel mensen menen dat ze die draden even op moeten draaien. Absoluut niet doen!
Adereindhulsje erop en vastknijpen. Dan heb je in ieder geval iets wat fatsoenlijk in te steken is en niet contact kan maken met alles eromheen.
Zo'n tang hoeft niet meer dan 10 euro te kosten. adereindhulsjes nog minder. Beetje bouwzaak heeft dat spul.

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:12

Acradavos

Poetsfanaat

Zijn er hier leden die een TX-NR6100 of 7100 in bezit hebben?
Mijn vader heeft onlangs een Pioneer VSX-935 aangeschaft, hij ontvangt echter alleen de regionale zenders via DAB.

In zijn nieuwe auto zijn er wel landelijke zenders te ontvangen, pal voor zijn deur. Ik ben wel benieuwd hoe dat met de Onkyo modellen zit.

[Voor 9% gewijzigd door Acradavos op 04-05-2023 11:04]

• Gverboon
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:37
Acradavos schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 11:03:
Zijn er hier leden die een TX-NR6100 of 7100 in bezit hebben?
Mijn vader heeft onlangs een Pioneer VSX-935 aangeschaft, hij ontvangt echter alleen de regionale zenders via DAB.

In zijn nieuwe auto zijn er wel landelijke zenders te ontvangen, pal voor zijn deur. Ik ben wel benieuwd hoe dat met de Onkyo modellen zit.
Ik ontvang met een kleine antenne met mijn Denon ( ik weet dat is geen onkyo ) 124 verschillende zenders waaronder zenders uit Belgie, Limburg, Achterhoek en woon vlak bij Rotterdam.

• JBnl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 22:52
Meet microfoon kun je bestellen bij audio service.nl
Zij zijn de TD voor Onkyo / Pioneer Nederland.

• Acradavos

Acradavos

Poetsfanaat

Gverboon schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 12:17:
[...]

Ik ontvang met een kleine antenne met mijn Denon ( ik weet dat is geen onkyo ) 124 verschillende zenders waaronder zenders uit Belgie, Limburg, Achterhoek en woon vlak bij Rotterdam.
Wij ontvangen er maar 7, terwijl de scan 100% is. Ontvang je ook een Radio 538 of SLAMFM?

• gaitjan2
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-06 13:44
Aan mijn ONKYO CR N575 zit een antenne met USB-fantoomvoeding.
De antenne hangt verticaal vlak tegen het raam.

Dat maakte echt verschil!
Waarmee ik bedoel: geen storingen meer als ik 1 centimeter beweeg,
en heel veel zenders te ontvangen.

Actieve antenne:
https://www.delock.de/produkt/12413/merkmale.html?f=s
en voor de voeding was deze nodig
https://www.delock.de/produkt/13006/merkmale.html?f=s
(als ik me goed herinner was er nog een f-plug-verloopstuk bij nodig)

[Voor 12% gewijzigd door gaitjan2 op 05-05-2023 08:24]

• Gverboon
Acradavos schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 19:59:
[...]

Wij ontvangen er maar 7, terwijl de scan 100% is. Ontvang je ook een Radio 538 of SLAMFM?
Ja, Radio 538 ,538 classics, 538 non-stop en Slamfm maar ook Sky, Veronica, alle zenders van de NPO, en plaatselijke zenders, Den Haag, Delft, Schiedam, Vlaardingen. Tukkers Achterhoek. Alle Vlaamse zenders 124 totaal.

• Acradavos

Acradavos

Poetsfanaat

Wat voor antenne heb je er bij?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gverboon
[quote]

Gekocht bij Amazone
DAB Radio Aerial voor Hifi Systeem Indoor, Ancable 3M FM Indoor Radio Antenne voor Tuner Stereo Versterker Home Cinema Systeem Home Theater Systeem HiFi Ontvanger met Magnetische Base

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Acradavos schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 22:08:
Wat voor antenne heb je er bij?
Zelf gebruik ik deze binnenantenne. Alle andere antennes deden hier helemaal niets.

Het ding ziet er niet uit:

Maar van 1 constant wegvallend streepje naar volle bak 5 streepjes op de ontvanger.
Buitenantenne is helaas geen optie en mijn woning is zwaar geïsoleerd zodat de ontvangst zonder een goede of meegeleverde antenne hopeloos is.

Met de radiowinkel heb ik kunnen afspreken dat indien hun oplossing ook niet zou werken ik de antenne weer terug kon sturen. Hijzelf zei erover: Als deze niet werkt , dan werkt niets...
Pagina: 1 ... 38 39 40 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee