Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
[ Voor 58% gewijzigd door JarlSX op 08-06-2015 16:06 ]
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Vind het wat bijzonder dat je een update uitrolt met bugs die fysiek je product kunnen slopen en dan een maand nodig hebben voor een bugfix... maar tenminste eindelijk een richtdatum van nVidia.quote: ManuelG - nVidiaOur next OTA update is targeted for the end of the month which not only includes a fix for the audio issue but other bugs reported by users with the OTA 3.0 release.
Tsjah, zie maar eens te vinden waar die bugs zitten. Alleen dat kan al maanden duren als je pech hebt.DizzyWeb schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:21:
Voor de geïnteresseerden:
[...]
Vind het wat bijzonder dat je een update uitrolt met bugs die fysiek je product kunnen slopen en dan een maand nodig hebben voor een bugfix... maar tenminste eindelijk een richtdatum van nVidia.
Verder zelf geen enkel probleem met de 3.0 ota, gelukkig.
Want a cookie?!
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
AMD gebruiker hier, tablet is rete snel, heeft ontzettend krachtige hardware en een prachtig scherm. Zeker een aanrader. Maar het ligt er precies aan wat je met de tablet wilt. Ik gebruik m gewoon als tablet, niet als game/handheld systeem. Wat betreft het streamen, ik zie veel mensen altijd halen naar "splashtop". Schijnt wel cool te werken. Geen idee of dat ook écht zo is.Boomhunta schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 00:27:
Is deze tablet nog steeds meeste bang for your bucks als je een AMD kaart bezit? En zijn er goede alternatieve om van je PC naar tablet te streamen die AMD kaarten ondersteunen en eventueel xbox360 of ps3 controller input supporten. Ik heb zelf al wel wat gezocht maar kon zelf niks vinden.
Dit klopt en hierin hebben jij (en ik, gezien ik ook al een tijd op deze update zit) geluk gehad.snah001 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:10:
Updat was al veel eerder uit en bij mij (Lte versie) werkt die prima en veroorzaakt geen problemen met de luidsprekers.
Er waren een hoop mensen met beide de LTE en de WiFi versie van de tablet die dus problemen met oververhitting, speakers stuk, etc hebben gehad.
Dit zal dan ook niet de 3.0 maar een 3.0.1. of 3.1 release zijn denk ik.
Want a cookie?!
http://www.christiantoday...sor.performance/56966.htm
Het zit er blijkbaar in de zomer aan te komen
[ Voor 48% gewijzigd door goudviske.be op 25-06-2015 14:16 ]
Was te verwachten, niets mis mee.goudviske.be schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:18:
Geruchten over Shield 2:
http://www.christiantoday...sor.performance/56966.htm
Het zit er blijkbaar in de zomer aan te komen
Ben benieuwd hoe goed deze het gaan doen in de benchmarks.
Voorlopig ben ik zelf nog niet aan een nieuwe toe
Want a cookie?!
Maar nu loont het denk ik om nog even 1 maand ermee te wachten en gelijk de 2 te halen. Of alsnog de 1 als die dan misschien in prijs zakt.
langer dan die phantom in de lucht kan blijven dat weet ik zeker. de betere drones halen met mazzel rond 25 min vliegtijd. zon tablet gaat meerdere uren mee ook onder full load, al zal dat bij full load een stuk minder zijn als idle natuurlijk.tasso schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:50:
Ik wil deze tablet graag kopen voor mijn phantom3 omdat deze 4k aankan. Nu zie ik dat de batterij niet zo heel lang mee gaat. Ik zit dus te twijfelen tussen een ipad minin 2 of de shield. Alleen de ipad mini 2 kan geen 4k afspelen maar heeft volgens mij een veel langer batterijduur. Wie kan mij vertellen hoelang de batterij meegaat bij gewoon gebruik. Ik heb hem nodig om de phantom te besturen in de lucht.
Misschien voor iemand interessant.
Nu al voor de 2e keer last van, geen idee in welke software deze fout zit, maar het is ineens van de ene op de andere dag raak. Fabrieks-reset doen en het is weer over.. maarja, wel weer alles opnieuw instellen en game data opslaan voor de zoveelste keer. Voor de rest een prima tablet hoor. Hij word wel wat warm, maar nog altijd binnen de perken (ik gebruik maximaal 30% beeldscherm verlichting), wel heb ik last van die bekende resonantie aan de rechterkant. Maar nog altijd een tablet die 60x prettiger werkt, gamed, surft, social mediatt dan mijn vorige tablet (Asus memopad).
ik wil graag mijn game's van de pc op de shield spelen.
nu weet ik dat het alleen werkt met nvidia videokaarten,
maar is er ook een software dat het met amd kaarten wil?.
Is voorzover ik weet niet mogelijk met een AMD videokaart.red-devil84 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 19:15:
heeft er iemand ervaring om game's te streamen vanaf een amd pc?
ik wil graag mijn game's van de pc op de shield spelen.
nu weet ik dat het alleen werkt met nvidia videokaarten,
maar is er ook een software dat het met amd kaarten wil?.
enigste wat misschien kan is via steam inhome streaming.
dat werkt van pc naar pc, van pc naar tablet heb ik niet geprobeerd.
er is wel een android steam app, maar is volgens mij alleen de winkel?
Het is wel een geniale manier om performance uit de Tegra K1 te slepen
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Nu wel, dus aan de download!
[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 31-07-2015 13:59 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Shield Tablet recall vanwege explosie gevaar accu
http://www.androidcentral...blets-because-fire-hazard
Tablet of handheld?icratox schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:44:
Wist niet eens dat het echt betrouwbaar mogelijk was. Heb overigens zelf enorme spijt van mijn nvidia shield aankoop van een tijdje terug. Traag apparaat, veel, erg veel lag. Dode pixel etc etc. Nee, laatste product van nvidia voor mij als het gaat om mobiele platformen.
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Tablet..

Gebruik het ding al een half jaar, werkt prima, snelle updates, prima tabletje...
Ook z'n voorganger heb ik nog steeds in gebruik, deel die mening van icratox dan ook helemaal niet.
[ Voor 45% gewijzigd door CLB op 31-07-2015 15:04 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Je krijgt een nieuwe tablet opgestuurd, daarna wordt de huidige 'gedeactiveerd'Boomhunta schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:09:
Maar iemand enig idee hoelang die recall gaat duren, en hoe het zit als je tablet 2de hands heb gekocht?
Ah, das wel top.CLB schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:10:
[...]
Je krijgt een nieuwe tablet opgestuurd, daarna wordt de huidige 'gedeactiveerd'
Moet ik weer alles opnieuw gaan inrichten -.-
Is er een manier om je instellingen etc te back-uppen? Dus alle settings die je hebt aangepast?
Want a cookie?!
Is er iets van een levertijd bekend?CLB schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:10:
[...]
Je krijgt een nieuwe tablet opgestuurd, daarna wordt de huidige 'gedeactiveerd'
Mensen die alles ingevuld hebben krijgen mailtjes met '2 tot 4 weken'Boomhunta schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:22:
Is er iets van een levertijd bekend?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, scheelt een hoop moeite door alles terug te zetten.Renquin schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:11:
[...]
Ah, das wel top.
Is er een manier om je instellingen etc te back-uppen? Dus alle settings die je hebt aangepast?
Van de FAQ:DizzyWeb schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:11:
Iemand enig idee of er te zien is of de tablet kwetsbaar is voor je upgrade? Kan hier op de camping niet even die update downloaden via m'n mobiele verbinding...
Q. How do I know if my tablet is affected?
A. The recall includes NVIDIA SHIELD tablets (both WIFI and LTE) sold between July 2014 and July 2015.
Model numbers P1761, P1761W and P1761WX and serial numbers 0410215901781 through 0425214604018 are included in this recall. The model and serial numbers are etched on the left side edge of the tablets and printed on the packaging.
Please go to www.nvidia.com/support/tabletrecall and follow the instructions. You will need to update your tablet with the latest software to determine if your tablet is affected.
Kan natuurlijk prima. Ik heb ergens het idee dat mijn tablet gewoon niet helemaal in orde is als ik andere mensen zo lees op het internet. Ik hou ervan eerst grondig te bekijken wat ik zelf kan doen om de problemen op te lossen en dan pas als het echt niet gaat te gaan kijken naar garantie. Bij mij raakt hij gewoon heel snel traag in de zin van dat je echt minuten wacht tot dat hij een actie uitvoert, erg snel word hij zeer warm tot heet, dode pixel die ik maar niet geactiveerd krijg. Dusja ik vertrouw hem niet meer zo =/CLB schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:01:
[afbeelding]
Gebruik het ding al een half jaar, werkt prima, snelle updates, prima tabletje...
Ook z'n voorganger heb ik nog steeds in gebruik, deel die mening van icratox dan ook helemaal niet.
Begrijp ik, klinkt echt als 'n dubbel maandagmorgenmodelicratox schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:20:
Dusja ik vertrouw hem niet meer zo =/
Ik heb even gezocht en op deze website wordt beschreven hoe je een volledige back-up kunt maken, zonder root.Renquin schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:11:
[...]
Ah, das wel top.
http://www.howtogeek.com/...or-unlocking-your-device/
Heb je wel root, kun je Titanium Back-Up downloaden in de Play Store.
DizzyWeb schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:11:
Iemand enig idee of er te zien is of de tablet kwetsbaar is voor je upgrade?
Staat onderop de tablet, wel een loepje pakkenfifarunnerr schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:13:
Van de FAQ:
Wat voor performance mode heb je tablet opstaan?icratox schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:20:
[...]
Kan natuurlijk prima. Ik heb ergens het idee dat mijn tablet gewoon niet helemaal in orde is als ik andere mensen zo lees op het internet. Ik hou ervan eerst grondig te bekijken wat ik zelf kan doen om de problemen op te lossen en dan pas als het echt niet gaat te gaan kijken naar garantie. Bij mij raakt hij gewoon heel snel traag in de zin van dat je echt minuten wacht tot dat hij een actie uitvoert, erg snel word hij zeer warm tot heet, dode pixel die ik maar niet geactiveerd krijg. Dusja ik vertrouw hem niet meer zo =/
en.... krijgen we op die nieuwe tablet dan weer 12 maanden garantie, ze zeggen dat we zeker weten geen refurbished model krijgen
mijn shield is helaas ook een Y01 model
[ Voor 8% gewijzigd door JarlSX op 31-07-2015 21:44 ]
Ah well, morgen formulier invullen en dan maar afwachten tot ik de nieuwe heb, of m'n huidige ontploft

Want a cookie?!
Lijkt er op dat ik ook de sjaak ben... Balen.CLB schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:36:
[...]
[...]
Staat onderop de tablet, wel een loepje pakken
Edit:
Updaten gaat wel wat lastiger worden, aangezien ik een custom recovery heb. We zien zondag wel!
[ Voor 19% gewijzigd door DizzyWeb op 31-07-2015 23:01 ]
edit: Hoe zit het eigenlijk met die grid service? Ik zie nu net dat men de gratis periode naar september hebben verlengd en ze zijn ooit toch begonnen bij gratis t/m juni?
[ Voor 38% gewijzigd door Sjenker op 31-07-2015 23:50 ]
Nee joh gewoon de ROM in een zip downloaden!DizzyWeb schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 22:27:
[...]
Lijkt er op dat ik ook de sjaak ben... Balen.
Edit:
Updaten gaat wel wat lastiger worden, aangezien ik een custom recovery heb. We zien zondag wel!
In plaats van met één swipe door een pagina scrollen, gaat die maar drie berichtjes omlaag.
Eer dat ik naar het einde van deze pagina ben geveegd heb ik denk 15 swipes gedaan.
Waar het aan ligt weet ik niet, Android 5.1.1 gisteren geupdatet, zou dat het zijn?
Weet eerlijk gezegd niet of het ervoor ook al was, iemand die nog draait op 5.1 en kan kijken hoe scrollbaar Chrome is?
Ah, ja. Had ergens gelezen dat de enige optie de volledige recovery image was, wat ook alle data verliezen betekent (en 2 gig downloaden ipv 250 Mb). Maar flashable zips zullen vast al op xda staan.Rickpm1 schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 11:34:
[...]
Nee joh gewoon de ROM in een zip downloaden!
Ja indd daar heb ik hem ook vandaan, werkt perfect en geen last van een oververhitte batterij. Ik zie mijn nieuwe Shield wel tegemoetDizzyWeb schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 14:59:
[...]
Ah, ja. Had ergens gelezen dat de enige optie de volledige recovery image was, wat ook alle data verliezen betekent (en 2 gig downloaden ipv 250 Mb). Maar flashable zips zullen vast al op xda staan.
Precies ditDizzyWeb schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 21:27:
Yep, gelukt en inderdaad, ik mag ook 2-4 weken wachten op een nieuwe tablet. Heb verder totaal geen last van een heet wordende tablet ofzo, dus ik zie het over een maand wel.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Naja, wacht wel even 2-4 weekjes op m'n nieuwe ook. Tegen die tijd een back-up draaien en deze terug zetten op de nieuwe en dan komt het allemaal wel goed (hoop ik).
Want a cookie?!
Gelukkig krijg je eerst een nieuwe (of refurbished die er uitziet als nieuw) zodat je niet zonder zit.
Als die binnen is rooten en dan TWRP backup terugzetten en klaar.
Mooie is natuurlijk dat je een nieuwe verse accu hebt die weer 100% is daar accu's normaliter tussen de 5 en 10% aan capaciteit verliezen per jaar.
Prima geregeld toch? Dat zie je toch wel eens anders!
Uiteindelijk ook nog de batterij, dus RMA maar aangevraagdCLB schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:21:
[...]
Begrijp ik, klinkt echt als 'n dubbel maandagmorgenmodel

Ik vraag me echter wel af (en dat zullen we in de komende 2 tot 4 weken wel zien) hoe ze de boel gaan blokkeren op de oude tablet en of dat niet weer terug te draaien is zodat je de oude ook weer gewoon kunt (blijven) gebruiken.
Aan de ene kant een goede oplossing dat je de oude tablet gewoon mag houden, maar ik kan me niet voorstellen je het daarna maar gewoon moet 'wegflikkeren'. Zal vast wel een 'fix' voor komen uit de community... Misschien zelfs nog even wachten met updaten en de oude 'uitschakelen' om te kijken wat de markt doet.
Het is voor mij maar gokken hoe het proces verloopt, maar lijkt me dat je op één of andere manier vast wel een andere of oudere firmware kunt installeren zonder dat het activatie en, op de oude tablet, deactivatie process actief blijft en je beide tablets dus kunt blijven gebruiken.
Ik heb zelf twee theorieën over hoe Nvidia het verificatieproces kan laten lopen, namelijk:BLACKfm schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 17:08:
Ik heb nog niet gekeken (ben op vakantie), maar een nieuwe is ook niet noodzakelijk (mijn tablet is nog hagelnieuw ondanks gekocht op releasedate).
Ik vraag me echter wel af (en dat zullen we in de komende 2 tot 4 weken wel zien) hoe ze de boel gaan blokkeren op de oude tablet en of dat niet weer terug te draaien is zodat je de oude ook weer gewoon kunt (blijven) gebruiken.
Aan de ene kant een goede oplossing dat je de oude tablet gewoon mag houden, maar ik kan me niet voorstellen je het daarna maar gewoon moet 'wegflikkeren'. Zal vast wel een 'fix' voor komen uit de community... Misschien zelfs nog even wachten met updaten en de oude 'uitschakelen' om te kijken wat de markt doet.
Het is voor mij maar gokken hoe het proces verloopt, maar lijkt me dat je op één of andere manier vast wel een andere of oudere firmware kunt installeren zonder dat het activatie en, op de oude tablet, deactivatie process actief blijft en je beide tablets dus kunt blijven gebruiken.
1. De nieuwe tablet met de oude connecten voordat je gebruik kunt maken van de nieuwe, waarbij de oude direct daarna uitgeschakeld kan worden door Nvidia.
2. Serienummer van de nieuwe tablet in de oude invoeren zodat de nieuwe gebruikt kan worden en dan schakelt de oude zichzelf uit in het proces uit.
Zelf wacht ik nog even met openmaken van de nieuwe tot ik weet hoe het proces verloopt en of de mogelijkheid bestaat om de oude te kunnen behouden.
Overigens vraag ik me af of we mogelijk een trackingnummer krijgen voor het pakketje. Lijkt me nu dat het gewoon wachten is op de pakketbezorger, maar ik ben elke dag pas na 19:00 thuis en ik weet niet of ze in de avond bezorgen..

MacBook Air 13" 2014 128GB || iPhone 13 mini 256GB || Nintendo Switch 32GB
Maar als de oude toch terug moet maakt het ook helemaal niet uit echter daar is nog niemand erg duidelijk over óf je deze nog wel moet inleveren.
We wachten af.....
En zelfs als we deze zouden moeten inleveren is dat nog maar aan de gratie van de gebruiker of je het oude product teruggestuurd krijgt. Het is niet voor niks dat de normale gang van zaken bij een RMA eerst het oude product moet worden opgestuurd voordat je een nieuwe krijgt en vervolgens zelf een paar weken zonder zit (indien het bewuste apparaat nog wel gewoon werkt en had kunnen blijven gebruiken tijdens de omruil periode).snah001 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 20:24:
Ben benieuwd als je er een CM versie opzet of ze dan nog kunnen blokkeren. Denk het niet.
Maar als de oude toch terug moet maakt het ook helemaal niet uit echter daar is nog niemand erg duidelijk over óf je deze nog wel moet inleveren.
We wachten af.....
Dat NVIDIA het nu zo oplost lijkt me ook beter, want anders zouden er veel minder apparaten worden opgegeven omdat men dan 2-4 weken zonder zit en niet weet wat (en of!) ze iets nieuws ontvangen.
Kost ze hoe dan ook wel veel geld lijkt me, want als alleen de accu het probleem is zouden ze de oude kunnen reviseren en kunnen verkopen voor een refurbished prijskaartje...
Edit: Blijkbaar heeft Nvidia vandaag een nieuwe firmware vrijgegeven om te updaten naar Android 5.1.1
http://drivers.softpedia....up-for-grabs-488980.shtml
[ Voor 34% gewijzigd door Ankyou op 11-08-2015 13:40 ]
MacBook Air 13" 2014 128GB || iPhone 13 mini 256GB || Nintendo Switch 32GB
"Please dispose of your old device following local e-waste guidelines"
Dus nee, de oude tablet hoeft niet teruggestuurd te worden.
Bizar, maar wel netjes en snel geregeld zo. Waarschijnlijk wordt de oude Tablet digitaal gelocked.UTwizard schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:03:
Zojuist heeft mijn vriendin thuis mijn nieuwe Nvidia Shield aangepakt, netjes een nieuwe doos met een brief erbij waarop staat:
"Please dispose of your old device following local e-waste guidelines"
Dus nee, de oude tablet hoeft niet teruggestuurd te worden.
Die draai ik al een weekje ofzo...Ankyou schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:35:
Edit: Blijkbaar heeft Nvidia vandaag een nieuwe firmware vrijgegeven om te updaten naar Android 5.1.1
http://drivers.softpedia....up-for-grabs-488980.shtml
Edit: zo te zien word dit al druk bediscussieerd op het XDA dev forum: http://forum.xda-develope...ield-kill-switch-t3176640
[ Voor 24% gewijzigd door Joerdgs op 12-08-2015 12:10 ]
Want a cookie?!
Dat sowieso. M'n oude tablet werkt nog, heb wifi wel uitgezet voordat ik de nieuwe tablet activeerde.Renquin schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 14:11:
Zou sowieso ervoor zorgen dat je je oude tablet niet meer online gooit. Denk dat de killswitch via het internet gestuurd wordt.
Ik vrees dat WiFi uitzetten geen permanente oplossing isJoerdgs schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:28:
[...]
Dat sowieso. M'n oude tablet werkt nog, heb wifi wel uitgezet voordat ik de nieuwe tablet activeerde.
Neuh, is vooral omdat ik de nieuwe nu wilde gaan gebruiken. Later zal ik de boel op de oude tablet flashen. Daarnaast aan het kijken of het mogelijk is zelf de batterij te vervangen. Verkopen ze ergens vervangende accu's?XanderDrake schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:30:
[...]
Ik vrees dat WiFi uitzetten geen permanente oplossing is
Had eigenlijk verwacht dat de nieuwe al wel op 5.1.1 zou zitten, maar mocht eerst de OTA nog downloaden...
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
[ Voor 75% gewijzigd door The Wizard op 13-08-2015 19:43 ]
Same here, Brand spanking new.DizzyWeb schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 23:12:
Ook de nieuwe binnen, lijkt een gloednieuwe te zijn. Heb de oude uiteindelijk een factory reset gegeven, maar hij werkt nog wel gewoon.
Had eigenlijk verwacht dat de nieuwe al wel op 5.1.1 zou zitten, maar mocht eerst de OTA nog downloaden...
Mijn oude ook gewiped maar nog niet gebruikt.
Ik ben bang dat de tablet onbruikbaar wordt zodra deze een internet connectie krijgt met de huidige bootloader danwel os.
Gebruik jij hem gewoon met v3.1? En heb je internet verbinding?
Nu staat hij, helemaal schoon (op de custom recovery na dan), uit.
Also, ik begrijp de appeal om te proberen ze beide te gebruiken. Maar waarom? Je kan er toch maar 1 tegelijk gebruiken, of je moet vanavond die-hard fallout shelter op 2 tablets, je ipad en je android phone tegelijk willen spelen. Voor mij, ik ben gewoon blij dat ik een nieuwe krijg, volgens mij is er niets m'n huidige aan de hand, maar "het _kan_ in de brand vliegen". Een nieuwe betekend dat ik er weer langer gebruik van kan maken ^^. Al ben ik wel benieuwd wat er met m'n oude gebeurt op het moment dat ik de nieuwe aanzet
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Deze vergelijking slag natuurlijk helemaal nergens op. Er is iets mis met het apparaat. Zo ernstig dat je een splinternieuwe krijgt toegestuurd. Als tegenprestatie verwacht de fabrikant dat je de oude niet meer gebruikt. Uit goed fatsoen zou je je daar aan moeten conformeren.XanderDrake schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 08:18:
Goh. Mag overclocken en overvolten dan ook niet, Wizard? Das immers ook tegen de voorschriften in van de fabrikant, met allerlei risicos van dien.
Wie weet is er wel iets anders mis!?
Ik ben echt geen moraalridder, maar als je het vreemd vindt dat dit ongewenst is op Tweakers, zeker na ontvangst van een nieuwe tablet, dan heb je echt liggen slapen.
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Voor een non-moraalridder ga je anders wel flink te keer.Die Bruine schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:35:
Deze vergelijking slag natuurlijk helemaal nergens op. Er is iets mis met het apparaat. Zo ernstig dat je een splinternieuwe krijgt toegestuurd. Als tegenprestatie verwacht de fabrikant dat je de oude niet meer gebruikt. Uit goed fatsoen zou je je daar aan moeten conformeren.
Wie weet is er wel iets anders mis!?
Ik ben echt geen moraalridder, maar als je het vreemd vindt dat dit ongewenst is op Tweakers, zeker na ontvangst van een nieuwe tablet, dan heb je echt liggen slapen.
Maar heb ze allebei nog gewoon aan staan de auwe staat nog gewoon aan en op WiFi en werkt ook nog steeds goed
Dus ben benieuwd wat ermee gebeurt vanuit nvidia
Omdat bij velen de tablet gewoon uitstekend werkt en niet warm wordt begrijp ik wel waarom iedereen een work around wil voor de kill switch. Als NVIDIA zijn zaken op orde had had dit niet gehoeven.XanderDrake schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:44:
[...]
Voor een non-moraalridder ga je anders wel flink te keer.
[ Voor 4% gewijzigd door snah001 op 15-08-2015 00:25 ]
Die van mij werkt nog steeds
Ook op WiFi
Heb dan ook nog de originele software erop zitten
Denk ook niet dat deze nog word gedeactiveerd
Je hebt de nieuwe geactiveerd? En heb je custom recovery / bootloader?red-devil84 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:00:
Joerd
Die van mij werkt nog steeds
Ook op WiFi
Heb dan ook nog de originele software erop zitten
Denk ook niet dat deze nog word gedeactiveerd
En de auwe niks aan gedaan
Dus zo als die standaard is
Ik wou hem nog een x flashen
Maar dat wil me nog niet lukken
[ Voor 30% gewijzigd door red-devil84 op 15-08-2015 14:56 ]
Heb je de oude al herstart? Ik denk dat de "kill switch" zich dan zal activeren namelijk.red-devil84 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:50:
Nieuwe geactiveerd
En de auwe niks aan gedaan
Dus zo als die standaard is
Ik wou hem nog een x flashen
Maar dat wil me nog niet lukken
Ook geen probleem mee
Tot nu toe dan
Op welke versie draai je hem? OTA 3.1?red-devil84 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 17:56:
Ook al gedaan
Ook geen probleem mee
Tot nu toe dan
Kan morgen wel even voor je kijken
Android 5.1.1 staat erop
Ik was Zelf ook benieuwd wie hem nog meer werkend heeft
Vond het ook allemaal een beetje vaag gaan bij nvidia kwa het nieuwe krijgen en de info over hoe en wat
Er zal alleen een geel papiertje in en meer niet
En hij kwam bij Atos origin weg
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Op xda of reddit, weet niet zeker meer, van een paar geboord dat hun tablet niet meer aan gaat. Scherm ging aan, reboot naar recovery waarschijnlijk, het Android robotje van het update flash scherm verscheen en tablet ging permanent uit.Joerdgs schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 03:46:
Heb dusver nergens gelezen of de killswitch ook daadwerkelijk iemand z'n tablet heeft gebrickt. Volgens mij had dat direct moeten gebeuren zodra je de vervangende tablet activeerde, als ik Nvidia's statements zo lees. Heeft iemand al wat meer info?
[ Voor 97% gewijzigd door The Wizard op 17-08-2015 18:37 ]
Ik heb een System Wipe uitgevoerd op alle partities en daarna de official geflashed. Nada Noppes... Systeem boot, maar laat geen optimalisaties zien of iets dergelijks. Verder zoals gezegd alleen nog maar uit te schakelen. Deze is dus overleden/uitgezet...
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
[ Voor 9% gewijzigd door EchoBrain441 op 18-08-2015 13:18 ]
Het bespreken van het omzeilen van de digitale lock is niet toegestaan.