Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Sinds gisteren heeft mijn K1 ineens last van battery drain. Verder beginnen de rubber zijkanten een beetje los te laten en vind ik de tablet vaak toch wat traag worden. Slechte wifi blijft ook wel een irritatiepuntje.
Ook het spel Star Wars Galaxy Heroes start niet meer nadat de tablet even stand-by is geweest (active cover even dicht gehad). Dan ben ik een paar minuten bezig om het spel weer gestart te krijgen.
Daarom voor de kinderen een Galaxy Tab A 10.1 gekocht. Met een verse installatie niet een 100% eerlijke vergelijking, maar de Tab voelt toch vlotter aan. Het scherm ervaar ik als net zo scherp, maar uiteraard veel groter. Qua prijs had ik ook mazzel, twee weken geleden gekocht bij Media Markt voor 205 euro, dan nog 30 euro (mediamarkt&samsung actie) cashback en nog een autolader en autohouder gratis van samsung (de inzendingen voor die acties zijn inmiddels goedgekeurd, maar nog niet ontvangen). Het geluid van de Tab komt in landscape stand maar van één kant en hij heeft nog fysieke menu en back knoppen. Daar heeft de K1 weer de pluspunten, geluid is echt stereo en daar draaien de knoppen mee bij het kantelen van de tablet.
Het eerdergenoemde spel start wel prima op bij de Tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
BounceMeister schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:00:
Ook het spel Star Wars Galaxy Heroes start niet meer nadat de tablet even stand-by is geweest (active cover even dicht gehad). Dan ben ik een paar minuten bezig om het spel weer gestart te krijgen.
Nougat er op en/of Doze uit?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon89
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 14:20
Damn, ik wilde deze mooie tablet juist aanschaffen, is ie niet meer leverbaar :/
Gezien ik nergens kan vinden of de productie van deze tablet gestopt is of niet, zou hij misschien nog terugkomen? ^^

EDIT
Lees nu dat hij inderdaad discontinued is :(

[ Voor 11% gewijzigd door Raymon89 op 02-07-2017 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:02
BounceMeister schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:00:
Qua prijs had ik ook mazzel, twee weken geleden gekocht bij Media Markt voor 205 euro, dan nog 30 euro (mediamarkt&samsung actie) cashback en nog een autolader en autohouder gratis van samsung (de inzendingen voor die acties zijn inmiddels goedgekeurd, maar nog niet ontvangen).
Mediamarkt geeft maar 10,- cashback en van samsung zie ik geen cashback actie. Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Blijkbaar nu echt discontinued. Verkoopstuk is ook verwijderd op de Nvidia sites (NL, UK) en de productie schijnt per juni gestaakt te zijn.

Vind overigens dat de batterij maar snel leeg gaat na de laatste update, draint duidelijk iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
sambalbaj schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 20:34:
Blijkbaar nu echt discontinued. Verkoopstuk is ook verwijderd op de Nvidia sites (NL, UK) en de productie schijnt per juni gestaakt te zijn.
Tsjah, niet zo heel gek natuurlijk, gezien de Nintendo Switch eigenlijk de Shield Tab 2.0 is.
Best erg jammer, want geniet nog steeds van mijn tablet! :(

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon89
Heb hem tweedehands nog weten aan te schaffen, leuk dingetje :)
sambalbaj schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 20:34:

Vind overigens dat de batterij maar snel leeg gaat na de laatste update, draint duidelijk iets.
Dat is dus pas sinds de laatste update zo? Ik vind namelijk inderdaad dat de accu best snel leeg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Raymon89 schreef op zondag 23 juli 2017 @ 09:18:
Heb hem tweedehands nog weten aan te schaffen, leuk dingetje :)
Dat is dus pas sinds de laatste update zo? Ik vind namelijk inderdaad dat de accu best snel leeg gaat.
Tijdens gebruik of in idle? Doe zelf helaas (veel te) weinig met het apparaat en deze loopt dan gestaag leeg in ongeveer twee weken. Dat vind ik nog wel okay. Tijdens gebruik vind ik de accuduur ook niet briljant nee maar daar zullen updates weinig aan veranderen. Wel is de absurde laggyness sinds de laatste update een stuk minder, door het standaard uit staan van Doze. En dit gaat niet eens ten koste van de (idle) drain gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon89
Tijdens gebruik. Een simpel spelletje als Angry Birds 2 of Plants vs Zombies 2 haalt al 20% van de batterij af in twintig minuten :/ En dat terwijl ik al heb ingesteld dat die max 50% processor speed mogen gebruiken.
Laggyness heb ik geen last van gelukkig, terwijl ik Doze wel aan heb staan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Raymon89 op 25-07-2017 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Raymon89 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 09:55:
Tijdens gebruik. Een simpel spelletje als Angry Birds 2 of Plants vs Zombies 2 haalt al 20% van de batterij af in twintig minuten :/ En dat terwijl ik al heb ingesteld dat die max 50% processor speed mogen gebruiken.
Net even Angry Birds 2 getest. In 45 minuten was er precies 20 procent accu af. Beter dan bij jou, alsnog vrij waardeloos, imho :)

(Powerplan: optimized, Doze: on, Tegra Prism: on)

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 19-08-2017 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik gebruik m'n eerste Shield nog nagenoeg dagelijks, nog steeds erg fijn apparaatje :) Heb inmiddels twee nieuwe opzetstukje ontvangen (heb twee Shields) vanwege nieuws: Nvidia roept Europese Shield-adapters terug voor tablet en settopbox. Moet zeggen dat ik totaal geen verschil merk met het 'lamme' en gevaarlijke opzetstukje, één pot nat. Eén van jullie een opzetstukje aangevraagd en ontvangen? Wat is jullie ervaring?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
ik heb de originele Shield en moet echt eerlijk bekennen dat ik die pas sinds een maand (of twee) aan het gebruiken ben. Al die tijd achteloos in een kast gelegen.
Nu gebruik ik hem goed als emulator, voor video en gewoon als tablet. Nog steeds erg tevreden dus.
Wat betreft de adapter, niet naar gekeken. Ik zou niet eens weten waar die zijn. Daarnaast, als Tweaker zou je denk ik wel moeten merken dat er iets los zit. Genoeg andere adapters waar ik in het verleden iets heb verder heb gebogen om er meer spanning op te krijgen.

[ Voor 15% gewijzigd door Die Bruine op 12-09-2017 12:03 ]

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Komt geen Oreo voor beide modellen, wel snel nog een update op Nougat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
sambalbaj schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:37:
Komt geen Oreo voor beide modellen, wel snel nog een update op Nougat.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Raymon89 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 09:55:
Ben jaloers. Als ik 'm opnieuw opstart is hij zeker een 10 minuten tot een kwartier bijna onbruikbaar. Als ik 'm uit slaap haal is hij ook minuten lang nauwelijks te gebruiken.

Dacht dat dat lag aan te veel programma's die draaien en opstarten, maar het gebeurt net zo goed met een schone installatie (en begin het een beetje zat te worden om dat kreng om de haverklap leeg te moeten halen). Wel scheelt het iets om de sd kaart er uit te halen, met sd kaart is hij veeeeel langzamer.

En bron voor geen Oreo btw:
https://www.droid-life.co...-nvidia-shield-tablet-k1/

[ Voor 5% gewijzigd door DizzyWeb op 01-11-2017 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Laatst online: 11-09 07:20
Ook mijn Shields draaien nog als nieuw. Waarvan er 1 dagelijks wordt gebruikt.
Wellicht SD kaart testen. Kan best dat die zijn beste tijd heeft gehad.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:56
*knip, spam

[ Voor 91% gewijzigd door Prulleman op 02-11-2017 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Kan iemand nog met geforce now gamen op de EU servers?
Er is al een tijdje een storing aan de gang namelijk, hij blijft bij mij in de wachtrij hangen.
https://shield.nvidia.com/geforce-now-server-status
Volgens de status is de ETA al verlopen.

• sambalbaj
  • Niet online
SHIELD TABLET SOFTWARE UPGRADE 5.3
This update for SHIELD Tablet contains important system enhancements & bug fixes, including:
∙ Addresses WIFI vulnerabilities (KRACK & Broadpwn)
∙ Fixes connectivity issues with Zagg Bluetooth keyboards
∙ Overall system stability & security optimizations
∙ Update to Android Security Patch Level November 5, 2017
https://forums.geforce.co...hread-released-11-30-17-/
Flinke joekel van ruim 700mb. In ieder geval de urgente wifi veiligheidsproblemen en wel heel recente android update. Hopelijk is ook de batterij drain aangepakt.

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:44
sambalbaj schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:10:
[...]

Flinke joekel van ruim 700mb. In ieder geval de urgente wifi veiligheidsproblemen en wel heel recente android update. Hopelijk is ook de batterij drain aangepakt.
Fijne update ... not! :(
Alles is teruggezet naar stock: geen gekoppeld google account, launcher terug naar stock, al mijn apps staan er nog wel op, maar alle app instellingen zijn weg.
Kan ik alles weer opnieuw gaan instellen ... zucht.
Tijdens het update proces zag ik ook een keer het android update icoontje met iets roods en alleen "error" en moest ik hard rebooten om het verder te laten gaan.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:04
Vraagje voor de mensen hier... Ik heb de shield K1 en ben nog steeds een tevreden. Maar... Mijn zoontje van 3 heeft hem ontdekt en gebruikt hem veel. Batterij gaat nu idd snel leeg. Maar het ergste vind ik wel dat hij kennelijk de rubberen zijkanten niet esthetisch vond, want die zijn er vakkundig afgetrokken.

Nu zie ik op Bol.com het tablet nog te koop staan, voor €179,-

Wat denken jullie, nog waard? Puur voor filmpjes tijdens reizen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb voor mijn kinderen een galaxy tab A 2016 gekocht, die zou ik eerder aanbevelen, hoewel die voor een klein kind qua formaat (10") misschien niet handig is.

Bij die nieuwe K1 zijn de rubber randen er natuurlijk zo weer vanaf, en de accu was sowieso altijd al vrij snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
jelleeelco schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 19:33:
Vraagje voor de mensen hier... Ik heb de shield K1 en ben nog steeds een tevreden. Maar... Mijn zoontje van 3 heeft hem ontdekt en gebruikt hem veel. Batterij gaat nu idd snel leeg. Maar het ergste vind ik wel dat hij kennelijk de rubberen zijkanten niet esthetisch vond, want die zijn er vakkundig afgetrokken.

Nu zie ik op Bol.com het tablet nog te koop staan, voor €179,-

Wat denken jullie, nog waard? Puur voor filmpjes tijdens reizen...
Relaxed!! Weer ergens te krijgen!! Gelijk 1 besteld!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:04
Haha, deze keer niet voor de kinderen.... Maar voor mijzelf.

Dave, jij hebt hem gelijk gekocht? Zo tevreden? Bij andere tablets van die prijs mis ik snelheid, geluid, console mode en de mirror mode: super handig in hotels om tablet aan tv te hangen en Netflix te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
jelleeelco schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 20:12:
Haha, deze keer niet voor de kinderen.... Maar voor mijzelf.

Dave, jij hebt hem gelijk gekocht? Zo tevreden? Bij andere tablets van die prijs mis ik snelheid, geluid, console mode en de mirror mode: super handig in hotels om tablet aan tv te hangen en Netflix te kijken...
Die van mij is destijds overleden. Had er toen zelfs 1 voor mijn moeder besteld.
Echter toen die van mij sneuvelde was hij niet meer te koop.
Ik vind het echt een top ding! Wij hebben hier een iPad air 2 en nog een oudere tablet maar de shield K1 was altijd mijn favoriet.

Ik kon er alleen niet uit opmaken of het nou om een nieuw exemplaar ging bij bol.com.
Gezien de prijs ga ik ervan uit van wel.

[ Voor 8% gewijzigd door DaveD1109 op 01-12-2017 20:49 ]

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:06

Cyphax

Moderator LNX
Ik had mazzel dat iemand op MP er nog eentje had (nieuw in ongeopende doos) want ik kon 'm nergens bestellen. De Shield die ik had was toch niet helemaal dezelfde, nu zit er een stylus bij en zijn de zijkanten van metaal zo te zien. Maar het is volgens mij nog steeds een goede tablet, zou mooi zijn als ze die nog maken.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:55
Met stylus is de oude (duurdere) versie. De K1 is daarna uitgebracht als goedkopere versie.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Er is veel vraag ervoor ik heb mijne verkocht voor 159 euro (k1). Het werd gewoon veel te traag.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik heb nog steeds een nieuwe, gesealde 32GB'er + 4G-variant liggen, mn huidige werkt nog prima :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:06

Cyphax

Moderator LNX
Prulleman schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:05:
Met stylus is de oude (duurdere) versie. De K1 is daarna uitgebracht als goedkopere versie.
Ik zag het ook op de dozen; op die van de overleden tablet (ik weet niet waarom ik de doos nog heb, laten we hopen dat dat opeens om de een of andere reden heel veel waard wordt :+) staat 2016, de vervanger 2014. De specs op de dozen zijn wel hetzelfde. Wat ook verschilt is dat de uitrusting van de oude dan completer was. Daar zaten een oplader en een USB-kabel bij, die had ik nog niet. :)

Ik kan 'm bij Bol.com niet vinden, anders zou ik er misschien nog eentje bijbestellen (ik heb nu maar 1 tablet in huis en ik heb ook nog 2 kinderen)... waar heb je die gevonden @DaveD1109?
(Zal wel weer net achter het net vissen, as usual :+)

[ Voor 4% gewijzigd door Cyphax op 02-12-2017 17:19 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaveD1109
Cyphax schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 17:18:
[...]

Ik zag het ook op de dozen; op die van de overleden tablet (ik weet niet waarom ik de doos nog heb, laten we hopen dat dat opeens om de een of andere reden heel veel waard wordt :+) staat 2016, de vervanger 2014. De specs op de dozen zijn wel hetzelfde. Wat ook verschilt is dat de uitrusting van de oude dan completer was. Daar zaten een oplader en een USB-kabel bij, die had ik nog niet. :)

Ik kan 'm bij Bol.com niet vinden, anders zou ik er misschien nog eentje bijbestellen (ik heb nu maar 1 tablet in huis en ik heb ook nog 2 kinderen)... waar heb je die gevonden @DaveD1109?
(Zal wel weer net achter het net vissen, as usual :+)
Bij bol.com is hij gewoon nog op voorraad!

https://www.bol.com/nl/p/...stionType=suggestedsearch

DaveD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Laatst online: 20:06
Cyphax schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 17:18:
[...]

Daar zaten een oplader en een USB-kabel bij, die had ik nog niet. :)

[...]
Vergeet dan niet gebruik te maken van de USB adapter recall via https://www.nvidia.com/en-us/shield/support/adapterrecall/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:41
Voor de liefhebber, bij Paradigit hebben ze er nog een paar. Zijn vanuit Nvidia teruggekomen met de batterij fix.

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankzzz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 08:55
Viper_4111 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 14:45:
Voor de liefhebber, bij Paradigit hebben ze er nog een paar. Zijn vanuit Nvidia teruggekomen met de batterij fix.
Goede tip, gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
SHIELD TABLET K1 SOFTWARE UPGRADE 5.4
This update for SHIELD Tablet K1 contains important system enhancements & bug fixes, including:
• Mitigations for “Specter” vulnerability
• Update to Android Security Patch Level January 5, 2018
SHIELD Tablet K1 is not known to be vulnerable to the “Meltdown” vulnerability.
Helaas ging fix voor de batterij drain. En januari is ook niet heel erg recent meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon89
Ik had, tenminste bij de vorige firmware, ook dat bij lage brightness het beeldscherm soms flikkerde. Ik heb nog niet kunnen testen of dat met deze update verholpen is, maar is las op diverse fora dat dit bij een vorige update al verholpen zou moeten zijn. Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-09 15:43
Batterij issue ?

Zeer tevreden tot nu toe van de K1. Tot week geleden: s avonds uitgezet en dag erna bij opstarten nog maar 10 %! Nog nooit gehad. Tijdens de voorbije dagen ook geen enkel probleem en tablet werkt gewoon op batterij zoals het moet. Kunt er nog steeds uren mee kijken naar vb Netflix ofzo.

Gisteren ook weer volledig uitgezet na opladen tot 100% en deze morgen weer volledig leeg. Ik moest hem insteken en tijd laten laden vooraleer hij wilde opstarten...

Is dit software matige batterij drain, of is batterij toch kapot ?

Laatste software upgrade heb ik nog niet geïnstalleerd (staat nu 5.3 op) gezien alles goed werkte (onder het motto maak niet kapot wat werkt).

Nog mensen last van en zo ja, brengt laatste upgrade de oplossing? Of is er een andere oplossing voor dit probleem?

Edit: gisteren tablet op 78 % volledig uitgezet terwijl ook vliegtuig modus aan staat. Plots 10 min ofzo start hij weer vanzelf op? Was toen 73 %. Weer afgesloten en na een nacht was er nog 70%. Hoe komt het dat dat ding als hij volledig uit staat toch zelf weer opstart? Waar kan dat aan liggen ? Is er een of andere tool dat je kan installeren die kan achterhalen waarom vanuit het niets dat ding zelf opstart ?

[ Voor 21% gewijzigd door Leffunk op 08-05-2018 08:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:07
Gebruik nog vrij actief mijn original Shield Tablet 32GB Lte.
Echter de accu prestaties zijn nu langzaam desastreus.
Al veel gezocht op het web voor een vervangende accu die ik zelf kan plaatsen maar tot nog toe weinig of geen passende oplossing gevonden. Wel "Ali" accu's gevonden maar die zijn wel wat kleiner kwa maatvoering en vermogen maar die geven in werkelijkheid net an 70% van de originele accu SOT tijd.
Wie heeft nog een goede suggestie of heeft er zelf al een vervangen?

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:07
Inmiddels een goede vergelijkbare en passende accu gevonden op Aliexpress.

https://www.aliexpress.co...042311.0.0.51f54c4dqCqoQl

Deze zit er inmiddels in en kan weer als vanouds de tablet (32GB Lte) minstens 6 tot 7 uur gebruiken.
Blijf het format erg fijn vinden met goed scherm en geluid dus voorlopig hoeft er geen nieuwe te komen, ook vanwege het feit dat 8" tablets zo langzaam erg zeldzaam aan het worden zijn.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankzzz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 08:55
Geen idee of anderen de tablet nog actief gebruiken, ik wel, maar was benieuwd of het aan mijn tablets ligt of iedereen hier last van heeft.

Is het bij jullie ook niet meer mogelijk om on demand video diensten te gebruiken? Bij mij werken de volgende apps allemaal niet meer.
NPO
odido tv
HBO max

De diensten zelf hebben geen idee.
Jammer, want op zich nog een fijn formaat met prima scherm. EN hdmi aansluiting.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Het bespreken van het omzeilen van de digitale lock is niet toegestaan.