Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Ik kom zeker nog een keer met een review maar ik moet wel even vast één ding kwijt. Ik heb een MiBand en daar kan je dus je telefoon mee unlocken (ja ook andere versies) Erg grappig als m'n vriendin even met m'n telefoon wil spelen. Moet ze eerst naar mij toe komen :)

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:55

NSG

Je weet niks!

Iemand die al de mi4 heeft, hoe is de audio kwaliteit uit de 3,5mm jack?
Ik was bij de overstap van m'n HTC Incredible S naar een iPhone 4S, erg verrast over het verschil in audio kwaliteit, daarna een Lumia 800 die weer tegenviel en op dit moment een iPhone 5 waar ik ook tevreden mee ben, dus een vergelijking met een iPhone is voor mij al genoeg.

• Beastiaanz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06-2024
Enes_81 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 18:27:
Iemand die al de mi4 heeft, hoe is de audio kwaliteit uit de 3,5mm jack?
Ik was bij de overstap van m'n HTC Incredible S naar een iPhone 4S, erg verrast over het verschil in audio kwaliteit, daarna een Lumia 800 die weer tegenviel en op dit moment een iPhone 5 waar ik ook tevreden mee ben, dus een vergelijking met een iPhone is voor mij al genoeg.
Wat was de bron voor afspelen?
HTC mp3's?
IPhone 4 ITunes?
Lumia Mp3's?
IPhone ITunes?
Of mss via Spotify?
Kwaliteit is afhankelijk van verschillende factoren.
P.s. schijnbaar zijn de Pistons van Xiaomi (laatste versie) van behoorlijke kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-07 19:42
theduke1989 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 20:36:

Alleen op CPU basis is de Xiaomi MI4 beter omdat die een SD801 gebruikt ipv een Mediatek.
Mag ik daar een bron van?

Het klopt dat de snapdragon met zijn 4x2.5 GHZ een hogere clockfrequentie heeft
maar de de MT6595 heet 4x2.2 GHZ en 4x1.7GHZ die alle 8 tegelijk aan te sturen zijn.

Ik zou hier toch graag wat benchmarks van zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59
Benchmarks zullen vast wel komen, echter kan Android nog niet goed met multi-cores overweg (voor zover ik weet). Wat dat betreft is een hogere kloksnelheid dus wel beter.

Ik ben dus ook benieuwd naar de benchmarks van Mediatek, Snapdragon 801 en de Samsung soc in de Alpha.
Verder is de achterban van Miui toch uniek in de wereld, ik denk dat de software van Meizu puur door hunzelf wordt ontwikkeld zonder al te veel feedback van de gebruiker.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 20:26
theduke1989 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 20:36:
Alleen op CPU basis is de Xiaomi MI4 beter omdat die een SD801 gebruikt ipv een Mediatek.
Auch, hier ga je toch de fout in. De MT6595 is sowieso al beter dan de Snapdragon 800 en ook dan de 801. Ik heb ergens benchmarks gezien. Wat jammer dat ik nu niks kan vinden om het te onderbouwen..

[ Voor 3% gewijzigd door LoeWn op 05-09-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
LoeWn schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:37:
[...]

Auch, hier ga je toch de fout in. De MT6595 is sowieso al beter dan de Snapdragon 800 en ook dan de 801. Ik heb ergens benchmarks gezien. Wat jammer dat ik nu niks kan vinden om het te onderbouwen..
Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/news/10480-c9be7a70_545_326.jpg
Deze bedoel je? Helaas is dit te beinvloeden. We zullen moeten wachten op meerdere benchmarks voordat we weten welke daadwerkelijk sneller zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Uit de Q&A van Pandawill:
From Oleg at 8/30/14 8:28 AM

Do you have 64 gb black in stock?
Reply: Please note that the phone is in very intensive stock at the moment
http://www.ibuygou.com/p-..._wcmda_version_-6209.html

edit.
Reply: Please note that we will not have in stock of this phone until the mid of Spetember

[ Voor 13% gewijzigd door Gabliboeba op 06-09-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om later te switchen van wit naar zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 15:38:
Is het mogelijk om later te switchen van wit naar zwart?
het gaat met name om de voorkant die een vaste kleur heeft. Achterzijde kan je eventueel vervangen met een andere cover. De witte zijn voorradig en de zwarte dus nog niet. Waarom zou je dan willen switchen?

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekzzz schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 16:34:
[...]

het gaat met name om de voorkant die een vaste kleur heeft. Achterzijde kan je eventueel vervangen met een andere cover. De witte zijn voorradig en de zwarte dus nog niet. Waarom zou je dan willen switchen?
Omdat ik graag een zwarte wil maar dat duurt en duurt maar. Half september, loopt denk ik ook nog wel uit. Beetje pech heb je 'm dan half oktober. Dacht misschien is het eenvoudig om te switchen maar zo te horen gaat dat niet. Wellicht dan toch maar keer voor een witte gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vow
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-07-2024

Vow

Ik heb sinds kort een witte. Ik moet eerlijk zeggen dat dit hem wel staat ook al ben ik niet zo een fan van witte smartphones. Ik ben aan het wachten op die "houten" back covers :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Nu ik weet dat ik met m'n vodafone abo ~90Mbps down/30Mps up haal op 4G, zit ik toch meer op een whatever kleur 4G versie te wachten dan op een zwarte WCDMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 18:56
Pfff.
Je moet toch wel wat geduld hebben hoor.
Wacht op de 4g versie. Ik hoop dat m'n huidige telefoon het zo lang volhoudt.. Ik laat 'm iets te vaak vallen :)

In WP8 heb ik een kid's corner. Dat is een afgeschermde omgeving waarbij je aangeeft welke apps beschikbaar mogen zijn voor die omgeving. Volgens mij heeft MIUI zoiets niet. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Nu alles erop wijst dat de nieuwe iPhone NFC aan boort zal hebben, denk ik dat ze zich bij Xiami toch wel diep gaan schamen dat ze dat eruit hebben gelaten voor de mi4. De mi3 heeft het wel, en zeg nou zelf, het is toch wel overduidelijk dat Apple het grote voorbeeld is voor xiaomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Enes_81 schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:12:
Nu alles erop wijst dat de nieuwe iPhone NFC aan boort zal hebben, denk ik dat ze zich bij Xiami toch wel diep gaan schamen dat ze dat eruit hebben gelaten voor de mi4. De mi3 heeft het wel, en zeg nou zelf, het is toch wel overduidelijk dat Apple het grote voorbeeld is voor xiaomi.
Dat vind ik ook een vreemde keuze. Laten we wel wezen, het is niet zo dat de Mi4 enórm scherp geprijsd is in vergelijking met de competetie. Daarnaast is het slechts een verbeterde versie ten opzichte van de Mi3 (iets beter scherm, iets betere processor, iets betere camera en iets betere behuizing). Het is raar dat ze zaken die steeds meer vanzelfsprekend worden, NFC bijvoorbeeld, eruit laten. Zelfs de Mi2a (goedkoper dan de Mi2s) heeft NFC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Gabliboeba schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:30:
[...]
Dat vind ik ook een vreemde keuze. Laten we wel wezen, het is niet zo dat de Mi4 enórm scherp geprijsd is in vergelijking met de competetie. Daarnaast is het slechts een verbeterde versie ten opzichte van de Mi3 (iets beter scherm, iets betere processor, iets betere camera en iets betere behuizing). Het is raar dat ze zaken die steeds meer vanzelfsprekend worden, NFC bijvoorbeeld, eruit laten. Zelfs de Mi2a (goedkoper dan de Mi2s) heeft NFC.
Wil de persoon die een nieuwe iPhone voor 379,- euro kan kopen zich melden? De Mi4 is wel degelijk scherp geprijsd als je kijkt naar wat er allemaal inzit en naar de kwaliteit kijkt. Daarnaast ben ik een redelijke Apple fan maar met de telefoon vind ik het nog steeds absurd geprijsd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
lekzzz schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:21:
[...]

[...]

Wil de persoon die een nieuwe iPhone voor 379,- euro kan kopen zich melden? De Mi4 is wel degelijk scherp geprijsd als je kijkt naar wat er allemaal inzit en naar de kwaliteit kijkt. Daarnaast ben ik een redelijke Apple fan maar met de telefoon vind ik het nog steeds absurd geprijsd 8)7
Ze zijn niet meer zo op prijsleiderschap gericht als pakweg een jaar of 2 geleden. Ze zijn op dat punt al lang voorbijgestreefd door andere spelers (Oppo, OnePlus, Jiayu, Umi etc.). Xiaomi is inmiddels zo'n grote naam in de smartphonewereld (vooral in China) dat het zich kan veroorloven een telefoon met een iets minder scherpe prijs neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

lekzzz schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:21:
[...]

[...]

Het weglaten van NFC heeft dan ook niks met de kosten te maken, ze hebben daartoe besloten omdat máár 1% er gebruik van zou maken (typische Apple gedachte). En dan te bedenken dat ze zelf een NFC speaker verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarvoor zouden ze zich schamen dan? Ik heb NFC in de jaren dat ik het heb gehad welgeteld 1 keer gebruikt. Ik vind het eerder goed om een redundante techniek die niemand gebruikt, zoals NFC, er niet in te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Omdat ze Apple als hun grote voorbeeld zien en het waarschijnlijk niet hadden zien aangekomen dat Apple producten met NFC zou uitbrengen.

Maar goed, nijgt nu naar off-topic te gaan, all met al vind ik het een een erg jammerlijke keuze om het weg te laten. Als er in de komende twee maanden geen zwarte mi4 met LTE komt, hoef ik hem al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 09:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Enes_81 schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:29:
Als er in de komende twee maanden geen zwarte mi4 met LTE komt, hoef ik hem al niet meer.
Ook ik zit hier op te wachten inderdaad, maar voorlopig word er nog gezwegen in alle talen voor een FDD-LTE versie, vanuit Xiaomi is hierop geen enkele bevestiging met betrekking tot de eventuele release date, en ongetwijfelt verwacht ik dat die ook nog eens flink duurder zal zijn.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vow schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 20:38:
Ik heb sinds kort een witte. Ik moet eerlijk zeggen dat dit hem wel staat ook al ben ik niet zo een fan van witte smartphones. Ik ben aan het wachten op die "houten" back covers :-)
Ik ben ook aan het wachten op die back covers. Iemand enig idee wanneer we deze kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZhoF8xc.png
Ik kon niet langer wachten. Ik loop al 3 weken rond met een Mi2s waarvan de bovenkant van het scherm gebarsten is. Bijna onwerkbaar.

Het wachten op de LTE versie doe ik niet, aangezien ik het de hogere prijs niet waard vind, ik accuduur erg belangrijk vind en (nog) geen 4G abonnement heb. En ik hoop dat de witte Mi4 er met zwarte MiFrame en eventueel later een backcover net zo mooi uitziet als een zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Kun je niet toevallig voor de witte oordopjes gaan? Ik weet niet of hier een kwaliteitsverschil in zit, maar die zagen er wel strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Gabliboeba schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:07:
[afbeelding]
Ik kon niet langer wachten. Ik loop al 3 weken rond met een Mi2s waarvan de bovenkant van het scherm gebarsten is. Bijna onwerkbaar.

Het wachten op de LTE versie doe ik niet, aangezien ik het de hogere prijs niet waard vind, ik accuduur erg belangrijk vind en (nog) geen 4G abonnement heb. En ik hoop dat de witte Mi4 er met zwarte MiFrame en eventueel later een backcover net zo mooi uitziet als een zwarte.
Waar heb je hem gekocht? Heb tot nu toe alleen maar winkels gezien die hem in dollars verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
  • Laatst online: 22-09 18:54
Gabliboeba schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:07:
[afbeelding]

Je weet dat de flipcover samen met de MiFrame naar alle waarschijnlijkheid niet samen kunnen werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
De order is besteld bij www.ibuygou.com.
De MiFrame is exclusief alleen via hen verkrijgbaar.
Tevens kun je op veel winkels de valuta veranderen naar Euro (bovenin de website te zien).

Mathman heeft wellicht wel gelijk, gelukkig is de cover gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
  • Laatst online: 22-09 18:54
En dat is dan ook weer zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Bij Ibuygou wordt nu wel erg verleid om een Mi4 te kopen...
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/v73vk4.png
Wachten op een 4G-versie of niet? De 4G versie zal waarschijnlijk nog steeds geen 800Mhz hebben, wat het meest gebruikt wordt in Nederland op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Wat is de verleiding dan eigenlijk? De leathercase? Die heb ik er ook bij gekregen terwijl dit niet bij de advertentie vermeld stond :)

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik had bijna de knoop doorgehakt om de mi4 aan te schaffen nadat ik de iPhone 6 heb gezien maar het enige wat mij toch nog doet twijfelen is de camera. Die is voor mij erg belangrijk. Als ik kijk naar deze mi4 camera review en samples (vooral low light en de 1080p video) vind ik het toch wel een beetje tegenvallen...

• NSG

NSG

Je weet niks!

Foto's uit die review vallen inderdaad erg tegen, maar in de reacties post iemand een imgur album met foto's waarvan hij beweert dat deze met een mi4 zijn genomen (kl*te imgur wist exif data). En deze zien er in mijn ogen prima uit!

http://imgur.com/a/lTb5k#13

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Executor16 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 18:02:
Ik had bijna de knoop doorgehakt om de mi4 aan te schaffen nadat ik de iPhone 6 heb gezien maar het enige wat mij toch nog doet twijfelen is de camera. Die is voor mij erg belangrijk. Als ik kijk naar deze mi4 camera review en samples (vooral low light en de 1080p video) vind ik het toch wel een beetje tegenvallen...
Als foto's belangrijk zijn voor je dan kan ik je de Find 7a aanraden, deze heeft echt een beestig goede camera!

• NSG

NSG

Je weet niks!

De find 7a heef exact dezelfde CMOS sensor (Sony IMX214). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Enes_81 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 20:18:
De find 7a heef exact dezelfde CMOS sensor (Sony IMX214). ;)
Dan heeft de MI4 toch ook een steengoede camera?
Ben momenteel op vakantie en de foto's zijn verbazend goed te noemen, en ik kom van een iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Cronimet schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 01:55:
[...]

Dan heeft de MI4 toch ook een steengoede camera?
Ben momenteel op vakantie en de foto's zijn verbazend goed te noemen, en ik kom van een iPhone
hier ook enorm tevreden over de camera _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
lekzzz schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:58:
[...]

Ik wil de MI4 bestellen voor mijn vriendin, zij heeft geen interesse in 4g dus ga ik deze versie bestellen.
Heb je overal een goede ontvangst met deze versie
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Cronimet schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:34:
[...]

Ik wil de MI4 bestellen voor mijn vriendin, zij heeft geen interesse in 4g dus ga ik deze versie bestellen.
Heb je overal een goede ontvangst met deze versie
?
Ik heb goed bereik overal, heb geen signaal verkies gemerkt tot nu toe. Voor m'n werk veel onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels wel zat van het lange wachten op de zwarte versie. Wacht echt al weken terwijl de witte al een ruime tijd uit is, wat kan het zijn dat het zolang duurt? Zoveel verschil is er toch niet tussen een witte variant en de zwarte?

Zoiets simpels waar je weken op moet wachten :O

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2014 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
lekzzz schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:58:
[...]

We want some sample shots! Kun je er een aantal posten? O+

[ Voor 7% gewijzigd door Executor16 op 12-09-2014 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:51:
Inmiddels wel zat van het lange wachten op de zwarte versie. Wacht echt al weken terwijl de witte al een ruime tijd uit is, wat kan het zijn dat het zolang duurt? Zoveel verschil is er toch niet tussen een witte variant en de zwarte?

Zoiets simpels waar je weken op moet wachten :O
Ik schat dat er problemen zijn met het proces om het RVS te anodiseren zodat het zwart wordt. Althans ik ga ervan uit dat dat hun manier is om het zwart te krijgen. De zwarte iPhone 5 is destijds ook vanwege die reden.

Ik lees zojuist dat Xiaomi intussen de TD-LTE versie heeft uitgebracht. Nu nog FDD-LTE, of eigenlijk beter een chip die beide ondersteund..

[ Voor 17% gewijzigd door NSG op 12-09-2014 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Hij is binnen, en hij is mooi! Echter. Toen ik hem aandeed bleef hij hangen met FASTBOOT op het scherm. Verder doet hij niks... Iemand?

Edit. Dat is inmiddels opgelost. Echter lijkt de helderheid niet echt lekker te werken. Vanaf een kwart helderheid tot aan volle helderheid zie ik geen enkel verschil. Pas daaronder wordt hij heel snel minder fel.

[ Voor 44% gewijzigd door Gabliboeba op 15-09-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:13
Kun je in Fastboot niet kiezen voor 'normal boot' ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
bas-r schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:46:
Kun je in Fastboot niet kiezen voor 'normal boot' ofzo?
Is al opgelost na een hard reboot. Echter komt de brightness op moment niet hoger dan ongeveer 20%. Ik zet er even een nieuwe versie van MIUI op. Ik hoop echt dat het een softwarematig probleem is...

edit. Ook na een update naar Miui v6 blijft de helderheid steken op 25%. Wanneer de brightness slider een over een kwart is gebeurt er niets meer. Ik ben bang dat-ie weer retour mag :(

[ Voor 20% gewijzigd door Gabliboeba op 15-09-2014 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Oké ik heb even wat foto's gemaakt met de Mi4, ze staan in een mapje. Ik heb geen tijd gehad om comments erbij te verwerken.

• lekzzz
Ik heb eigenlijk vandaag pas voor het eerst m'n navigatie uitgeprobeerd sinds ik de Mi4 heb. Echter werkt, Waze, Sygic en Google Maps niet. Hij zegt dat ik gps aan moet zetten maar die staat aan. Met de app GPS-test vind ik wel 6 satellieten waarvan hij 4 wil gebruiken. Iemand een idee wat ik nog meer kan doen? Ik heb al op Miui fora gekeken maar daar was slechts één iemand met hetzelfde probleem. Zonder oplossing ;)

• Gabliboeba
Lekker dan. Krijg ik dit na een lange mailwisseling als uiteindelijke oplossing voor m'n probleem (scherm gaat maar tot 20% helderheid) terug:
Hi xxxxx,

Basically the issue is as follows:

Brightness adjustment is having no effect on MIUI 6, this is a ROM (Software) issue. It is definitely not a Hardware problem as this has been demonstrated as the same effect on others' phone.

You can do one of the following things;

1. Flash back to MIUI v5
2. Report the Software problem to MIUI Official forums at http://en.miui.com/forum.php
3. Wait for the Software bug to be resolved

Best Regards,
Simon
ibuygou
Ik heb al zowel MIUI v5 (stable & developer) en MIUI v6 geprobeerd en overal is het probleem hetzelfde. Als laatste ga ik nog even de AOSP rom proberen, maar ik weet zeker dat het probleem daar ook hetzelfde is. Ik baal. Ik dacht dat iBuygou wel een goede service had :(

• Kiswum
Vreemde vraag, maar heb je na het veranderen van ROM, ook een volledige wipe/factory reset uitgevoerd? Tevens moet je het testen zonder je backup terug te zetten anders komen bepaalde instellingen weer terug.

@ Lekzzz, vaak heb je 3 keuzes voor GPS: Alleen de interne GPS, GPS via telefoonpalen en GPS via telefoonpalen en Wifi.
Het kan ook zijn dat je bij locaties/locations de juiste instelling moet kiezen, waarbij Google ook gebruik mag maken van je locatie. Deze optie is ook nodig voor externe apps zoals een weer app als Buienradar.

Kun je deze instellingen controleren en zoveel mogelijk inschakelen?

[ Voor 49% gewijzigd door Kiswum op 18-09-2014 12:45 ]

• Gabliboeba
Kiswum schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:42:
Vreemde vraag, maar heb je na het veranderen van ROM, ook een volledige wipe/factory reset uitgevoerd? Tevens moet je het testen zonder je backup terug te zetten anders komen bepaalde instellingen weer terug.
Ja, ik heb alles al geprobeerd. Het probleem deed zich al direct voor, dus ik had er nog helemaal geen data op gezet. Al meerdere keren volledige wipe gedaan.

• Kiswum
Mi4 was dacht ik gebouwd voor Miui V6, ik wist eigenlijk niet dat je daarmee naar V5 zou kunnen. Kan het zijn dat dit toch softwarematig is en dat er weinig/geen tijd is gestoken in V5 icm de Mi4?

Ik hoop dat je er alsnog uit kunt komen, want op deze manier kun je je telefoon bijna niet meer buitenshuis gebruiken.

• Gabliboeba
Kiswum schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:49:
Mi4 was dacht ik gebouwd voor Miui V6, ik wist eigenlijk niet dat je daarmee naar V5 zou kunnen. Kan het zijn dat dit toch softwarematig is en dat er weinig/geen tijd is gestoken in V5 icm de Mi4?

Ik hoop dat je er alsnog uit kunt komen, want op deze manier kun je je telefoon bijna niet meer buitenshuis gebruiken.
Maar ik heb het op zowel v6 en v5. Op zowel de developer build als de stable build. En over een paar minuten weet ik of het ook is op de AOSP rom.

edit. Ook op de AOSP rom hetzelfde probleem. Dan kan het toch niet anders zijn dan dat het scherm niet naar behoren is, of ben ik nu gek?

[ Voor 10% gewijzigd door Gabliboeba op 18-09-2014 12:57 ]

• lekzzz
Kiswum schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:42:

@ Lekzzz, vaak heb je 3 keuzes voor GPS: Alleen de interne GPS, GPS via telefoonpalen en GPS via telefoonpalen en Wifi.
Het kan ook zijn dat je bij locaties/locations de juiste instelling moet kiezen, waarbij Google ook gebruik mag maken van je locatie. Deze optie is ook nodig voor externe apps zoals een weer app als Buienradar.

Kun je deze instellingen controleren en zoveel mogelijk inschakelen?
Naar mijn weten staat dit inderdaad allemaal aan, screenshot erbij gedaan.

Afbeeldingslocatie: http://i1098.photobucket.com/albums/g378/lekzzz/Forum/Xiaomi%20Mi4/Screenshot_2014-09-18-18-09-59_zpsc3hgukhu.png

edit: gisteren Tempered Glass aangebracht, wat is dat een geweldige uitvinding zeg. Geen vette vingers meer, duidelijk en helder _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door lekzzz op 19-09-2014 12:16 ]

Verwijderd

Hoe zit het ondertussen met deze foon? Ik lees hierboven over een helderheidsprobleem, en de 64GB zwart is er nog niet. Die twee dingen houden me tegen om hem te kopen.

• lekzzz
Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:12:
Hoe zit het ondertussen met deze foon? Ik lees hierboven over een helderheidsprobleem, en de 64GB zwart is er nog niet. Die twee dingen houden me tegen om hem te kopen.
Ik heb geen helderheisprobleem, wel gps die niet fixed :(

Verwijderd

lekzzz schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:14:
[...]

Ik heb geen helderheisprobleem, wel gps die niet fixed :(
Dat eerste is in elk geval mooi. Ik heb verder nog nooit een telefoon gehad waarop de GPS zonder gedoe offline werkte, dus voor mij persoonlijk geen probleem. Wel slordig. Staat je pool wel op Europa?

• lekzzz
Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:55:
[...]

Dat eerste is in elk geval mooi. Ik heb verder nog nooit een telefoon gehad waarop de GPS zonder gedoe offline werkte, dus voor mij persoonlijk geen probleem. Wel slordig. Staat je pool wel op Europa?
en waar check ik dat? Pool Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekzzz schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:04:
[...]

en waar check ik dat? Pool Europa?
Goeie vraag, de laatste keer dat ik dat deed was op Android 2.3. Misschien dat er apps voor zijn? Als je op "GPS pool" zoekt moet je wel iets kunnen vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2014 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Young_king
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-04-2024
Probeer anders deze app is. Deze zorgt voor de beste instelling om sneller tot een fix te komen. Als deze het doet dan is het een software probleem en niet hardwarematig

Google Play: FasterFix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Young_king schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:45:
Probeer anders deze app is. Deze zorgt voor de beste instelling om sneller tot een fix te komen. Als deze het doet dan is het een software probleem en niet hardwarematig

Google Play: FasterFix
"This app enhances your GPS by using a more accurate time estimation from a NTP server near you. Select one from the list, or add your own."

Dat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Bedankt voor de helpende tips. Beide apps geprobeerd en nu werkt Sygic wel. Waze en GoogleMaps werken nog niet

Edit: via miuiandroid (en m'n vriendin) erachter gekomen dat de MiKey de boosdoener is. Alles werkt dus gewoon vlekkeloos zonder dat ding erin :P

[ Voor 56% gewijzigd door lekzzz op 22-09-2014 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
lekzzz schreef op zondag 21 september 2014 @ 22:08:
Bedankt voor de helpende tips. Beide apps geprobeerd en nu werkt Sygic wel. Waze en GoogleMaps werken nog niet

Edit: via miuiandroid (en m'n vriendin) erachter gekomen dat de MiKey de boosdoener is. Alles werkt dus gewoon vlekkeloos zonder dat ding erin :P
Ik had een Mikey voor mijn mi2 en nergens last van met gps. Gebruikte hem nooit dus heb hem op het moment niet meer in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Scamid schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:34:
[...]

Ik had een Mikey voor mijn mi2 en nergens last van met gps. Gebruikte hem nooit dus heb hem op het moment niet meer in gebruik.
Inderdaad met de Mi2 hier ook nergens last van icm de MiKey. Mogelijk dat het komt omdat de rand van de Mi4 ook van metaal is? Ik weet het niet maar het is wel de oplossing deze eruit te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervdc01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-11-2024
Goed nieuws gelezen beste Tweakers,

Op Gizmochina staat een artikel ivm de nieuwe Xiaomi Mi4 4G versie (FDD-LTE)!!!!
Deze zal heel binnenkort uitkomen. Ze zijn nog alles gewoon aan het testen.
😃😃😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Nou als ze nu nog aan het testen zijn, dat duurt dat 'even' vast nog wel een maand of 2 en al helemaal als je een zwarte wilt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervdc01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-11-2024
Ja maar xiaomi wil niet achterlopen op de meizu mx4 pro, de rechtstreekse concurrent. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat het langer dan een maand kan duren omdat enkel de FDD-LTE band moet getest worden. De rest blijft allemaal hetzelfde.... En de nieuwe meizu mx4 pro komt normaal gezien volgende maand uit volgens de vele bronnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Volgens de review op allaboutphones.nl is de MI4 qua hardware een uitstekend toestel maar is de software een serieus minpunt. Zijn er gebruikers die dit ook ervaren?
Is het dan beter een custom rom te flashen en welke zou dan dan aan te raden zijn?

www.allaboutphones.nl/reviews/26401/xiaomi-mi-4.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Cronimet schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:35:
Volgens de review op allaboutphones.nl is de MI4 qua hardware een uitstekend toestel maar is de software een serieus minpunt. Zijn er gebruikers die dit ook ervaren?
Is het dan beter een custom rom te flashen en welke zou dan dan aan te raden zijn?

www.allaboutphones.nl/reviews/26401/xiaomi-mi-4.html
Ik heb nog nooit eerder software issues gehad. Smaken verschillen of je Miui wel of niet lekker vind. Daarnaast kan je gewoon de kitkat ASOP rom erop gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Enes_81 schreef op maandag 22 september 2014 @ 21:43:
Nou als ze nu nog aan het testen zijn, dat duurt dat 'even' vast nog wel een maand of 2 en al helemaal als je een zwarte wilt..
Dat vermoeden krijg ik dus ook sterk, dat het wachten op een FDD-LTE versie in het zwarte rustig nog 3 Maanden kan duren ( zeker als je alle pre-orders die er voor zouden mee telt ).
lekzzz schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:26:
[...]

Ik heb nog nooit eerder software issues gehad. Smaken verschillen of je Miui wel of niet lekker vind. Daarnaast kan je gewoon de kitkat ASOP rom erop gooien :)
Sja dat is toch de kracht die je met Android hebt bevalt het je niet gooi je er een andere rom op die wel bevalt.

• Young_king
Kan iemand me btw een app aanraden om men mi4 te syncen met een mac. ik heb gelezen over syncmate en mobilego. ma 40 dollar betalen voor een app dat doet wat mijn itunes met mijn iphone automatisch deed lijkt me wat duur. Dus gratis varianten zen welkom.

Verwijderd

Young_king schreef op woensdag 24 september 2014 @ 01:57:
Kan iemand me btw een app aanraden om men mi4 te syncen met een mac. ik heb gelezen over syncmate en mobilego. ma 40 dollar betalen voor een app dat doet wat mijn itunes met mijn iphone automatisch deed lijkt me wat duur. Dus gratis varianten zen welkom.
Waarom zou je willen syncen? Muziek en foto's handmatig opslaan, Google doet de rest. Je kan wel in MIUI backups maken en die dan opslaan op je PC.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2014 05:00 ]

• Cronimet
lekzzz schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:26:
[...]

Ok thanks voor de info.

Klopt het dat je met deze versie met T-mobile wel 4G hebt in NL?

• Eleni
  • Laatst online: 23-09 09:33
Klopt het dat bij de mi4 de batterij weer niet verwisselbaar is, net als bij de mi3?

• lekzzz
Eleni schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:59:
Klopt het dat bij de mi4 de batterij weer niet verwisselbaar is, net als bij de mi3?
Ja klopt, echter gaat hij makkelijk anderhalve dag mee bij intensief gebruik :)

• Young_king
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 05:00:
[...]

Waarom zou je willen syncen? Muziek en foto's handmatig opslaan, Google doet de rest. Je kan wel in MIUI backups maken en die dan opslaan op je PC.
Ow jha idd, ik wou gwn een backup van de gsm hebben, zo heb ik nog iets moest er wat fout lopen bij het flashen. Maar in ieder geval bedankt voor de info :*)

Verwijderd

hoe doet ie het met bluetooth?

in mijn auto kon ik mijn mi2s niet verbinden wegens fout protocol?

• Kiswum
Dan is de kans groot dat het een fout in de auto zit ;)
Mijn Mi2 kan ik tot nu toe met elke radio/apparaat koppelen. Van een andere telefoon, laptop tot autoradio (Parrot) tot BT headset van Jabra.
Beide telefoons ondersteunen BT 4.0, dus daar ligt het op zich niet aan.

• lekzzz
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:04:
hoe doet ie het met bluetooth?

in mijn auto kon ik mijn mi2s niet verbinden wegens fout protocol?
Parrot gaat goed, naar andere telefoons gaat goed, bose soundsystem (bt) gaat allemaal vlekkeloos.

• Cronimet

• lekzzz
Cronimet schreef op donderdag 25 september 2014 @ 00:24:
Waarom zou je wel met T-Mobile 4G hebben en niet met andere providers :?

• Cronimet
lekzzz schreef op donderdag 25 september 2014 @ 07:36:
[...]

Ik had ergens gelezen dat ze een andere band gebruiken?

Verwijderd

Kiswum schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:43:
Dan is de kans groot dat het een fout in de auto zit ;)
Mijn Mi2 kan ik tot nu toe met elke radio/apparaat koppelen. Van een andere telefoon, laptop tot autoradio (Parrot) tot BT headset van Jabra.
Beide telefoons ondersteunen BT 4.0, dus daar ligt het op zich niet aan.
Andere toestellen (Iphone 4, Motorola Moto G e.a.) werkten wel perfect hoor... Was het enige negatieve toen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2014 08:10 ]

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

lekzzz schreef op donderdag 25 september 2014 @ 07:36:
[...]

quote: 4G Frequenties Nederland
KPN: 800 MHz, 1800 (in dichtbevolkte gebieden) en 2600 MHz.
Vodafone: 800, 1800 en 2600 MHz
T-Mobile: 1800 MHz
Tele2: 2600 MHz
Afbeeldingslocatie: http://cdniphone.i-culture.nl/wp-content/uploads/2013/01/frequenties.jpg
quote: 4G Bands Mi4
2570-2620
1880-1920
2300-2400
Ik zou er dus niet vanuit gaan dat je met de Huidige Mi4 hier 4G hebt er zou spraken zijn van een FDD-LTE variant maar dan nog is het de vraag of die alle 4G bands gaat ondersteunen die we hier hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door ShadowBumble op 25-09-2014 08:16 . Reden: ter exacte verduidelijk blockdiagram met frequenties ! ]

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
hoe is de ervaring met MIUIV6 voor jullie?
goede of slechte ervaring , op community's hoor ik wel meer negatieve verhalen dan positieve verhalen...

• Scamid
Cronimet schreef op donderdag 25 september 2014 @ 00:24:
Bekijk maar eerst eens de dekkingsgraad van t-mobiles 4g.

• lekzzz
theduke1989 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:13:
hoe is de ervaring met MIUIV6 voor jullie?
goede of slechte ervaring , op community's hoor ik wel meer negatieve verhalen dan positieve verhalen...
Wat voor negatieve verhalen hoor je dan? Ik loop eigenlijk nog nergens tegenaan. Behalve dat m'n MiKey het GPS signaal blockte. Nu loopt alles verder wel goed volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
ShadowBumble schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:13:
[...]

[...]

[afbeelding]

[...]

Ik zou er dus niet vanuit gaan dat je met de Huidige Mi4 hier 4G hebt er zou spraken zijn van een FDD-LTE variant maar dan nog is het de vraag of die alle 4G bands gaat ondersteunen die we hier hebben.
Hmm zou wel jammer zijn. Thanks voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n4m3l355
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-08 09:47
Sinds eergisteren heb ik een Xiaomi 4 gekregen. Ik heb zelf al een Mi3 naast m'n S4. De Mi3 vond ik altijd toch wel iets minder, gelet op hoe weinig deze kost is het een geweldig mobieltje maar vergeleken met de S4 vond ik het net ff minder. Denk aan een behuizing die zich laat torderen en binnen in aan het boveneind klok het alsof de PCB los zat. Ook viel bij mij na een half jaar de I uit de behuizing. Daarnaast is het scherm aan de zachte kant.

De 4 lijkt is net iets kleiner qua behuizing, het scherm is precies hetzelfde (voelt overigens ook weer zacht aan). De behuizing is wel een stuk steviger en is de alu rand ook wel netjes. Wederom gelet op hoe weinig deze kost is het een geweldig ding. Ook qua software, ik heb sindskort de beta lopen op de Mi3 ben ik hier ook wel tevreden mee (behalve dat ik de Google store niet aan de gang krijg).

Hoe dan ook, leuk mobieltje en zeker een aanrader al koop je er wel een screen protector bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vow
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-07-2024

Vow

Ik heb sinds kort ook maar eens de update gedaan naar miui v6.
is er nog iemand die gemerkt heeft dat er nu bij het mail icoontje niet meer komt te staan hoeveel nieuwe mail er is binnen gekomen? Nu moet ik telkens de mail app openen om te zien of er nieuwe mail is of niet.
ik vind ook niet dadelijk ee, instelling hiervoor. Zeer irritant.
is dit bij mij alleen of zijn er nog mensen die dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
Vow schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:20:
Ik heb sinds kort ook maar eens de update gedaan naar miui v6.
is er nog iemand die gemerkt heeft dat er nu bij het mail icoontje niet meer komt te staan hoeveel nieuwe mail er is binnen gekomen? Nu moet ik telkens de mail app openen om te zien of er nieuwe mail is of niet.
ik vind ook niet dadelijk ee, instelling hiervoor. Zeer irritant.
is dit bij mij alleen of zijn er nog mensen die dit ervaren?
Dit klopt ik heb dit ook ervaren maar ik vindt het niet storend wel valt mij op dat miui v6 sneller en snappy aanvoelt en minder ram gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap niet dat er nog niet meer mensen, hier en op andere fora, klagen over dat er nog steeds geen zwarte op de markt is. Het is toch echt niet normaal dat je straks ruim 2 a 2,5 maand heb gewacht op een andere kleur :') ook niks communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmie
  • Laatst online: 20:48
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:47:
Snap niet dat er nog niet meer mensen, hier en op andere fora, klagen over dat er nog steeds geen zwarte op de markt is. Het is toch echt niet normaal dat je straks ruim 2 a 2,5 maand heb gewacht op een andere kleur :') ook niks communiceren.
Inderdaad. Ook nog geen nieuws van een FDD-LTE versie (die hoogstwaarschijnlijk geen 800mhz zal ondersteunen)
Ondanks dat ik hevige fan ben van Xiaomi, ga ik waarschijnlijk toch voor een andere smartphone gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
Farmie schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 19:15:
[...]

Inderdaad. Ook nog geen nieuws van een FDD-LTE versie (die hoogstwaarschijnlijk geen 800mhz zal ondersteunen)
Ondanks dat ik hevige fan ben van Xiaomi, ga ik waarschijnlijk toch voor een andere smartphone gaan...
Ik ben zelf ook in de markt voor een vervanger van mijn Mi2 maar dit keer geen xiaomi door precies dezelfde reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Farmie schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 19:15:
[...]

Ik ben op zoek naar een nieuw toestel voor mijn vriendin en aangezien ze 5,5 inch te groot vindt ben ik op de MI4 terecht gekomen. Maar ik heb toch gelezen dat de FDD-LTE versie die eraan zat te komen wel 822mhz zou ondersteunen?

Waarom zou je voor een andere smartphone gaan als ik mag vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 14:42
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:47:
Belachelijk inderdaad. Wilde zodra het mogelijk was de zwarte FDD-LTE versie kopen, maar elke dag dat ik langer moet wachten is een dag dat ik meer van de koop af zie. Ik heb nu toch snel een andere telefoon nodig als vervanger van mijn huidige.

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malfoi schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:26:
[...]

Belachelijk inderdaad. Wilde zodra het mogelijk was de zwarte FDD-LTE versie kopen, maar elke dag dat ik langer moet wachten is een dag dat ik meer van de koop af zie. Ik heb nu toch snel een andere telefoon nodig als vervanger van mijn huidige.
Jup, hou nu wel gewoon mijn Mi2s. Scheelt weer geld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 14:42
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:28:
[...]

Jup, hou nu wel gewoon mijn Mi2s. Scheelt weer geld :+
Tja, als ik nou ook een telefoon had die nog even mee kon, maar deze hangt met plakband aan elkaar (Sony Xperia S).

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malfoi schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:30:
[...]
Tja, als ik nou ook een telefoon had die nog even mee kon, maar deze hangt met plakband aan elkaar (Sony Xperia S).
Met ducttape aan elkaar hangen 8) Dan houdt hij het wel even vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmie
  • Laatst online: 20:48
Cronimet schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 20:08:
[...]

Ik ben op zoek naar een nieuw toestel voor mijn vriendin en aangezien ze 5,5 inch te groot vindt ben ik op de MI4 terecht gekomen. Maar ik heb toch gelezen dat de FDD-LTE versie die eraan zat te komen wel 822mhz zou ondersteunen?

Waarom zou je voor een andere smartphone gaan als ik mag vragen?
Tegen dat hij te verkrijgen is, is de qualcomm 805 gemeengoed bij high end phones.
+ het scherm van mijn Mi2 is defect nadat ik het wou vervangen omdat er een barst in het glas zat. Na dit nog werkend LCD te willen vervangen met een nieuw, geeft hij niets meer bij beide schermen...(Mi2 start wel nog op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Farmie schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 17:12:
[...]

Tegen dat hij te verkrijgen is, is de qualcomm 805 gemeengoed bij high end phones.
+ het scherm van mijn Mi2 is defect nadat ik het wou vervangen omdat er een barst in het glas zat. Na dit nog werkend LCD te willen vervangen met een nieuw, geeft hij niets meer bij beide schermen...(Mi2 start wel nog op).
Hmm toch niet in deze prijsklasse? Je hebt met de beste specs en onder de 400€ op dit moment de OnePlus, de OPPO find 7 en de Xiaomi mi4.

De rest van de smartphones zitten allemaal een pak boven deze prijs
Pagina: 1 ... 3 ... 16 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken