Verwijderd

Beetje betaalbaar? €300,- voor een telefoon met deze specificatie vond ik echt een topdeal. Heeft iemand die glasscover voor de voorkant. En qua waterdichtheid iemand daar al ervaring mee.

Laatste vraagje wat betreft covers: sluiten die echt goed aan als ik nu een styleswap cover neem sluit die dan echt aan? Is het een vervanging of gaat hij er overheen zeg maar?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:31:
Beetje betaalbaar? €300,- voor een telefoon met deze specificatie vond ik echt een topdeal. Heeft iemand die glasscover voor de voorkant. En qua waterdichtheid iemand daar al ervaring mee.
Je bedoelt tempered glass? Ik vind het een top uitvinding. ;)
En wat bedoel je met waterdichtheid? De OnePlus One kan je niet onder water houden hoor..
Laatste vraagje wat betreft covers: sluiten die echt goed aan als ik nu een styleswap cover neem sluit die dan echt aan? Is het een vervanging of gaat hij er overheen zeg maar?
Een styleswapcover is bedoeld om de achterkant te vervangen, maar gaat dus niet door. Niet dat het mij wat uit maakt want ik ben dik tevreden met de huidige sandstone black.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:33:
De OnePlus One kan je niet onder water houden hoor..
O heus wel ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Quad
Maar of deze daarna nog werkend blijft.. :+

PVOutput☀️

Verwijderd

Haha ok dat werd me verteld en dacht het ergens in een filmpje gezien te hebben. Ja Sandstone Black vind ik erg vet, maar die bamboo: http://oneplus.net/nl/accessories ook cool. Maar dat hele feest is afgelast?

Bedoelde inderdaad deze tempered glass: http://www.amazon.com/Orz...-SmartPhone/dp/B00KQKATH8 hebben we het dan over hetzelfde? En zo ja: bestellen?

• Quad
Ik heb die van Ultimate Shield: http://r.ebay.com/mFibs7

Helaas kwam die van mij iets beschadigd aan boven de speaker, heb daar een melding van gemaakt bij de verkoper op eBay en kreeg kosteloos een nieuwe gestuurd, die heb ik als reserve want de beschadigde heb ik gewoon erop geplakt.
Quad schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:28:
Vandaag de Ultimate Shield Tempered Glass binnen gekregen. Helaas met een beschadiging aan de bovenkant.. :/

[afbeelding]

Even de eBay seller contacten.

Edit: Toch maar even geplaatst, gaat wel enorm simpel, je legt het op je toestel, eventjes correct plaatsen en dan in het midden drukken en het scherm plakt zich vast.

Edit2; heb al reactie ontvangen van de verkoper, krijg een nieuwe toe gestuurd. :)
Hij is in gebruik veel prettiger dan een screenprotector, waterdruppels blijven er grappig op liggen en vingerafdrukken blijven niet achter.

[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 18-09-2014 15:43 ]

PVOutput☀️

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03:59
Ik ben op zoek naar een houder voor in mijn auto. De voorkeur heeft eigenlijk eentje die in je CD Slot gaat, maar ik vind die verzendkosten zo belachelijk op Amazon en eBay en in Nederland verkopen ze zulke niet.

Ik kan ook voor een Airframe+ gaan, maar mijn CD speler gebruik ik toch niet en mijn ventilatie wel.

• Quad
Op eBay zie ik er ruim voldoende? http://www.ebay.com/sch/i...=cd+mount+holder&_sacat=0

PVOutput☀️

• vinom
Ik was er vergeten aan toe te voegen dat ik er geen uit China wil, omdat daar het leveren altijd zo lang duurt Mijn case en glass screenprotector komen uit Engeland, dus dan gaat het wat sneller. Misschien zeik ik wat, maarja :P

• Quad
http://www.ebay.nl/sch/i....cd+mount+holder+&_sacat=0

Hier uit de UK?

Edit: Er is er maar eentje voor rond de €12,- de rest dus €20 of meer.

[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 18-09-2014 17:18 ]

PVOutput☀️

• vinom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Quad schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:33:

Je bedoelt tempered glass? Ik vind het een top uitvinding. ;)
Dat kan ik alleen maar beamen. Ik heb die van Nillkin en die past er echt perfect op. Door de goede pasvorm zie je eigenlijk nauwelijks dat er protector op het scherm zit en het voelt gewoon alsof je op het scherm zelf aan het 'touchen' bent. Misschien zelfs nog wel een beetje fijner...

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Zeer mooi ding, maar het zit voor de ventilator en dat wil ik nou juist net niet :)
Ik heb inmiddels vandaag zo'n houder besteld die in het CD slot gaat, ik ben benieuwd!

• Bert003
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-08 23:24
vinom schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:19:
Zeer mooi ding, maar het zit voor de ventilator en dat wil ik nou juist net niet :)
Ik heb inmiddels vandaag zo'n houder besteld die in het CD slot gaat, ik ben benieuwd!
Ik heb deze en hij werkt perfect, ook met flipcover:

http://www.satechi.net/in...t-for-3-5-5-5-smartphones

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:02

• snsgn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 18:14
Hoi OPO-owners,
Ik krijg er morgen ook eentje en ik kan niet wachten :)

Wat ik nog niet voorbij heb zien komen in dit topic is een dock.
Ik meen er 1 gezien te hebben (misschien niet bedoeld voor de OPO), maar dat was misschien op XDA of het OPO forum zelf. Hebben jullie deze al gevonden / besteld, en zijn er andere docks of mooie gadgets waarin je OPO mooi op je bureau staat?

• Lamania
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-09 14:06
snsgn schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 17:41:
Hoi OPO-owners,

Ik meen er 1 gezien te hebben (misschien niet bedoeld voor de OPO), maar dat was misschien op XDA of het OPO forum zelf. Hebben jullie deze al gevonden / besteld, en zijn er andere docks of mooie gadgets waarin je OPO mooi op je bureau staat?
Er zijn inderdaad een aantal docking stations te koop voor de OnePlus One. Ik heb zelf deze: LINK
Helaas hebben een aantal mensen (waaronder ik) hem binnen gekregen met een omgekeerde micro-USB poort, zoals ook hier beschreven LINK
Zelf heb ik dit opgelost door het ding uit elkaar te schroeven, de micro-USB poort om te draaien en omdat ik een paar pinnetjes had afgebroken, met secondelijm weer in elkaar gelijmd.
Daarnaast gaat opladen niet zo snel als met de bijgeleverde oplader van OPO zelf. Dit docking station laad op met 500mah tegenover 2000mah van de originele lader. Een kwart van de snelheid dus.

Als 2e optie voor een docking station: LINK waar ik verder geen ervaring mee heb. Deze zou op moeten laden met 1000mah, de helft van de snelheid van de originele lader.

En de 3e optie: LINK ook hier geen ervaring mee. Ook deze zou op moeten laden met 1000mah.

Mocht je heel crea-bea aangelegd zijn: LINK
Als je goed met legoblokjes bent: LINK
Of ontwerp zelf iets en 3D print het: LINK & LINK

Verder denk ik dat de volgende link ook erg handig is (misschien een linkje in de openings post) LINK & LINK
Bij de eerste link worden heel erg veel accessoires keurig overzichtelijk uiteen gezet. Bij de tweede link kun je veel vragen en antwoorden vinden over accessoires voor de OPO

Wellicht kan ook de openings post iets aangepast worden nu bekend is dat de styleswap covers voorlopig van de baan zijn LINK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:32
snsgn schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 17:41:
Hoi OPO-owners,

Als je even geduld hebt komt OnePlus misschien zelf met een dock uit. Dit plaatje kwam ik tegen in de wekelijkse announcement van gisteren:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PsXnVt5.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door BleuZ op 21-09-2014 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-01-2022
thanks voor de tip :) $19,99 met free shipping.. gelijk eentje gekocht :)

Deze ook nog meegenomen, kwam een paar keer voorbij hier - thanks voor de tips all!
Ultimate Shield Tempered Glass Screen Protector for OnePlus One
http://www.ebay.nl/itm/121382891230

[ Voor 22% gewijzigd door bordeauxactive op 21-09-2014 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
J.Appleseed schreef op zondag 21 september 2014 @ 08:08:
[...]

Als je even geduld hebt komt OnePlus misschien zelf met een dock uit. Dit plaatje kwam ik tegen in de wekelijkse announcement van gisteren:
[afbeelding]
"Even geduld"... moehaha >:)
Accessoires die uitgebreid worden aangekondigd, worden na maanden zoethouden toch maar niet gemaakt. En dan denk je dat een dockje waarvoor alleen een teaserfoto bestaat, te koop is nadat je 'even geduld' hebt?

Ik zou even verder kijken naar iets anders.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
418O2 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 11:38:
[...]

Nice. Ondanks het astronomische bedrag heb ik er ook een besteld
Ditto - thanks voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Wat een raar gedoe met laden kabels en laders etc, ik heb een scala aan laders en kabels en allemaal verschillende resultaten. Neem bijvoorbeeld de genoemde portapow kabels, die werken op mijn anker, originele OPO en powergen laders matig (0.65-0.80 amp), maar op mijn powergen autolader komt er een goede 1.8 amp uit, mijn anker autolader geeft 1.15 amp

Dan hebben we bijvoorbeeld de monoprice premium kabels 30 awg maar toch 1.8 amp op specifieke laders, en op andere laders weer .45 amp. De goedkope monoprice kabels met 24 awg moet ik nog testen.

En dan nog leuker, kabel + lader combinaties die trager laden als ik er mijn multimeter tussen hang dan zonder de multimeter! Waardoor ik dus altijd moet dubbelchecken via battery monitor widget of de combo zonder meten beter werkt dan met. Als voorbeeld de combinatie van de meeste laders + originele kabel + meetspul is traag, gebruik ik mijn anker lader met originele kabel, 1,84 am.

Als glass protector gebruik ik overigens voor 6-7 euro de nilkin versie van ebay

[ Voor 40% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 21-09-2014 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
Lamania schreef op woensdag 10 september 2014 @ 23:49:
[...]

Ik kwam hem hier tegen: www.gearbest.com/cables-adapter/pp_58618.html en dan kortingscode: gbsmr

Ze hebben btw al gereageerd of ik het op meerdere toestellen heb geprobeerd, zo ja, zullen ze het vervangen. Nette service vooralsnog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
Gents,

Kleine opsomming gemaakt van mijn shopdrift de laatste paar uur,
dank voor jullie posts.. maakte de keuzes wat makkelijker, pricing hieronder incl. shipping

EUR 13,18 - Ultimate Shield Tempered Glass Screen Protector for OnePlus One
http://www.ebay.nl/itm/121382891230

EUR 16,08 - Xiaomi Piston Earphone Updated Version
http://www.ibuygou.com/p-...d_version_brown-5708.html

EUR 1,40 - LO US Universal Car Air Vent Phone Holder Mount for iPhone 4/4S 5 5C LG Samsung
http://www.ebay.com/itm/L...321449899572?roken=cUgayN

EUR 0,32 Quick Button Intelligent Mobile Smart Shortcut Universal Dustproof Plug for Android Mobile Phone
http://www.gearbest.com/cables-adapter/pp_58618.html (discount code GBSMR )

EUR 1,69 - USB tester
http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1497.l2649

EUR 6,25 - Pelosi Rood cover
http://www.aliexpress.com...protector/1913461506.html

Wie weet heeft iemand na me voordeel bij die opsomming.

Verder net nog een mailtje gestuurd naar sales@kopi-d.com met verzoek of ze me 3 kabels willen leveren (en meteen ook maar de vraag of ze de kabel ook aanbevelen voor andere devices)

Qua 12v charger ben ik benieuwd of de dual-port die ik al heb gaat performen.
http://www.ebay.nl/itm/20..._trksid=p3984.m1497.l2649
Mocht dat niet het geval zijn, neem ik jullie links zeker mee.

Zit ik qua stroom nog met een klein vraagje, heeft een van jullie een voordeliger, maar toch goedpresterende alternatieve charger gevonden met EU stekker? (Dus niet 12v voor in de auto)

En nog een vraag qua cover.. daar heb ik het langs over getwijfeld.
Vraag me af of ik niet een stuiterbeveiliging van TPU ga missen.. de Diztronic die op veel plaatsen aanbevolen oogt me net te veel ingepakt dikker (en vind ook alleen de zwarte).. hebben jullie nog aanbevelingen voor alternatieven die goed bevallen maar strak/dun ogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
bordeauxactive schreef op maandag 22 september 2014 @ 02:22:
Gents,

Kleine opsomming gemaakt van mijn shopdrift de laatste paar uur,
dank voor jullie posts.. maakte de keuzes wat makkelijker, pricing hieronder incl. shipping

EUR 6,25 - Pelosi Rood cover
http://www.aliexpress.com...protector/1913461506.html

En nog een vraag qua cover.. daar heb ik het langs over getwijfeld.
Vraag me af of ik niet een stuiterbeveiliging van TPU ga missen.. de Diztronic die op veel plaatsen aanbevolen oogt me net te veel ingepakt dikker (en vind ook alleen de zwarte).. hebben jullie nog aanbevelingen voor alternatieven die goed bevallen maar strak/dun ogen?
Zoals al eerder aangegeven zijn die Pelosi covers waardeloos. Heb er twee gehad welke beide binnen een week barsten en scheuren vertoonde (zonder laten vallen o.i.d.). Ik gebruik nu de Diztronic, zeer tevreden over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Hoelang duurde het voordat je Diztronic binnen was? Mijne is nog steeds in New York :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
vinom schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:45:
Hoelang duurde het voordat je Diztronic binnen was? Mijne is nog steeds in New York :(
Ging erg snel, binnen 1,5 week in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-09 10:10
't is jammer dat de styleswap voorlopig, en misschien zelfs helemaal niet meer komt. Ik had namelijk best een achterkant van bamboo willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
Grimmie187 schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:58:
[...]

Zoals al eerder aangegeven zijn die Pelosi covers waardeloos. Heb er twee gehad welke beide binnen een week barsten en scheuren vertoonde (zonder laten vallen o.i.d.). Ik gebruik nu de Diztronic, zeer tevreden over!
Oh nee.. echt? 8)7 ik heb letterlijk dit deel van het forum bijna 4x doorgespit voor naar achter en terug, en dan toch over het hoofd gezien.. :s maar maar.. misschien mezelf maar alvast mentaal voorbereiden.. als ik hem knuffel en 7 dagen heel kan houden.. dan was het minder dan 1 euro per dag..
en en .. look, so shiiiiiny :)

Ik ga weer even het grote boze internet op om een nieuwe te vinden.. thanks, ben ik iig voorbereid! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
bordeauxactive schreef op maandag 22 september 2014 @ 21:28:
[...]

Oh nee.. echt? 8)7 ik heb letterlijk dit deel van het forum bijna 4x doorgespit voor naar achter en terug, en dan toch over het hoofd gezien.. :s maar maar.. misschien mezelf maar alvast mentaal voorbereiden.. als ik hem knuffel en 7 dagen heel kan houden.. dan was het minder dan 1 euro per dag..
en en .. look, so shiiiiiny :)

Ik ga weer even het grote boze internet op om een nieuwe te vinden.. thanks, ben ik iig voorbereid! _/-\o_
Zoeken op Pelosi bovenaan had misschien geholpen :p Maar ach, geen drama idd voor 7 euro..

Pro tip: voorzichtig je telefoon in en uit het hoesje halen. Die van mij scheurde in de hoekpunten na een paar keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Salmon schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:45:
Zojuist een case besteld van Diztronic, op XDA en het OPO forum is hier wat over te lezen. Heb nu een 3 Dollar TPU case, maar de cutouts zitten een beetje irritant en soms is t lastig om op de power/volume knoppen te drukken. Hierdoor ben ik bij Diztronic uitgekomen omdat deze speciale buttons over alle knoppen heeft gemaakt en er dus geen cutouts zijn voor de buttons. Ik heb zelf de blauwe versie besteld. Hij is in het zwart, rood en blauw beschikbaar.

Kostte mij 17 dollar/12 Euro inclusief shipping met usps. Jammer genoeg zie ik net te laat dat er een 10% off code is, gebruik daarvoor repeatbuyer als coupon code tijdens het bestelproces, scheelt je weer een Euro.
[afbeelding]

Wat foto's van het forum (niet mijn foto's):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb de zwarte besteld, incl. coupon korting was ik $15,15 (€12,19 met PayPal kosten) kwijt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
Grimmie187 schreef op maandag 22 september 2014 @ 21:36:
[...]

Zoeken op Pelosi bovenaan had misschien geholpen :p Maar ach, geen drama idd voor 7 euro..

Pro tip: voorzichtig je telefoon in en uit het hoesje halen. Die van mij scheurde in de hoekpunten na een paar keer.
Jaja.. voorzichtig is my middle.. KRAK.. :'( ;w *grin*
en het erge is.. you're right! Ik heb die Pelosi verwisseld met de Aixuan toen ik de hele lijst doornam.. jouw post wel gezien en op mijn todo lijst gemarkeerd.. ugh.. :(

Had deze thread gezien: https://forums.oneplus.net/threads/aixuan-cover.76088/
Aixuan heb ik hier nog niemand over zien schrijven (daar dus wel op gezocht), en aangezien het ook in de relatief goedkope range zit heb ik er mijn vraagtekens bij... maar hell.. net een gekocht..

Dan ook maar gek doen en de gouden versie op de fles leunend (quicksand gold?)
8 USD - http://www.aliexpress.com/item/-/2002128917.html
Maak er wel een wat shots van als die binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
OMG.. net aan het rondsnuffelen op forum van OnePlus.. kwam ik deze tegen:

https://shopmeenova.appspot.com/st/p/mrg2.html
Ook maar gelijk een youtube gechecked: YouTube: Dash Micro for Android! (New Meenova Micro USB OTG SD Card Reader)

De originele kickstarter blijkbaar totaal gemist, maar deze versie neem ik mee in de boodschappenmand :)

OnePlus supported in hun lineup, 15$ (including shipping) en de review op youtube ziet er super uit.. wat kan die gast oprecht enthousiast kletsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-08 13:46
Net de originele screenprotector aangebracht. Ziet er mooi uit in de verpakking, maar aanbrengen is een ramp. De positionering stickers blijven niet plakken aan de telefoon... En tenzij je een cleanroom hebt gaat stofvrij erop plakken moeilijk. Het grote scherm maakt het allemaal wat lastiger dan ik gewend was bij mijn 4S. Ook voelt hij niet lekker, vrij stroef. Kortom, ik ga op jacht naar een glazen protector.

Edit: Heb de Ultimate Shield besteld :P

[ Voor 21% gewijzigd door EeePC op 23-09-2014 15:10 ]

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Wat vinden jullie de beste screenprotector en case?
orzly case ? http://www.amazon.co.uk/d...70608&sr=1&keywords=orzly
diztronic case? https://tpu-cases.com/ind...h=104_105&products_id=396
imak case: http://www.amazon.com/gp/...0&linkId=HIRFOVFJL6OZM7GL
Nillkin 9h protector: http://www.ebay.com/itm/N...ctors&hash=item233c4ebf0e

Of wat is wat anders misschien beter qua prijs/prestatie?

[ Voor 36% gewijzigd door Frozen op 24-09-2014 02:27 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Mathijs14
  • Laatst online: 04-09 08:49

• vinom
Frozen schreef op woensdag 24 september 2014 @ 02:12:

Ik heb de Diztronic case gisteren binnen gekregen en ik kan hem zeker aanraden. Het lijkt een soort rubber/siliconen maar zit mooi strak om het toestel heen en naar mijn idee kan die nu goed tegen een stootje.

De ORZLY screen protector krijg ik met een beetje geluk vandaag binnen, dus daar kan ik nog niet over oordelen. De Nillkin wordt ook door veel mensen gebruikt. Met beide zit je goed.

• EeePC
Lijken behoorlijk op die Xiaomi piston earphones die hier al eens genoemd zijn (en ik van de week besteld heb).

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:16

HaTe

haat niet

vinom schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:36:
[...]

Ik heb de Diztronic case gisteren binnen gekregen en ik kan hem zeker aanraden. Het lijkt een soort rubber/siliconen maar zit mooi strak om het toestel heen en naar mijn idee kan die nu goed tegen een stootje.

De ORZLY screen protector krijg ik met een beetje geluk vandaag binnen, dus daar kan ik nog niet over oordelen. De Nillkin wordt ook door veel mensen gebruikt. Met beide zit je goed.
Toevallig, ik had je hele reactie met precies dezelfde inhoud kunnen typen. De Diztronic case is inderdaad fijn :) Hopelijk komt vandaag de Orzly binnen.

[ Voor 5% gewijzigd door HaTe op 24-09-2014 12:47 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Wat vinden jullie nou jongens, wel een screenprotector (glass) en een "case"? Of niet.
Het haalt wel het design van de telefoon weg... en kost 20 euro extra.

[ Voor 7% gewijzigd door Frozen op 24-09-2014 15:22 ]

• HaTe

HaTe

haat niet

Ik heb mijn vorige telefoon kapot laten vallen (Oppo Find 5) en dat wil ik niet nog een keer hebben. Toevallig is de case voor m'n Oppo gisteren ook binnen gekomen, maar dus te laat...
Ook vind ik hem met de Diztronic case er nog steeds erg goed uit zien!

En een screenprotector haalt niks weg aan het design, dat is sowieso een must. Dikke kras er in? Geen probleem, nieuwe screenprotector er op en je scherm is weer als nieuw.

[ Voor 25% gewijzigd door HaTe op 24-09-2014 15:27 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

HaTe schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:27:
Ik heb mijn vorige telefoon kapot laten vallen (Oppo Find 5) en dat wil ik niet nog een keer hebben. Toevallig is de case voor m'n Oppo gisteren ook binnen gekomen, maar dus te laat...
Ook vind ik hem met de Diztronic case er nog steeds erg goed uit zien!

En een screenprotector haalt niks weg aan het design, dat is sowieso een must. Dikke kras er in? Geen probleem, nieuwe screenprotector er op en je scherm is weer als nieuw.
En hoe zit het dan met de "case"?
Beschadigt alles heel snel of? Want ik vind zo'n rubberen case in mijn zak best irritant. Dan blijft alles er zo aan kleven.

• Quad
Frozen schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:22:
Wat vinden jullie nou jongens, wel een screenprotector (glass) en een "case"? Of niet.
Momenteel zonder case maar met tempered glass, heb een case besteld zoals je hierboven kan lezen, puur om te zien of het wat is.

PVOutput☀️

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

Frozen schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:32:
[...]

Beschadigt alles heel snel of? Want ik vind zo'n rubberen case in mijn zak best irritant. Dan blijft alles er zo aan kleven.
Ik heb nooit een 'case' gehad en nu voor het eerst. Moet zeggen dat het me heel goed bevalt. Je legt hem ook zo overal neer, hoeft niet na te denken of je wat beschadigd. Hetzij aan de telefoon of waar je hem op legt.

In broekzak niet echt veel last van. Tenzij je gebukt zit of op fiets, maar dat mag toch niet ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 24-09-2014 19:41 ]

• Gtalks
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01-01 19:58
Heeft iemand ervaring met de originele flip cover? Ik bestel namelijk vanavond nog de 64gb versie. Is het aan te raden om een flipcover erbij te nemen? Ik heb nu op mijn s3, een siliconen case, met een randje over het scherm/glas, wat heel goed bevalt, heb dan toch het idee, dat als ik hem laat vallen, wat me nog wel is overkomt, hij beter beschermd is. Is daar een naam voor, voor z'n case en iemand een idee waar ik die bestel? Sorry voor de vele vragen!
Mijn dank is groot! Mvg Robert

• HaTe

HaTe

haat niet

Frozen schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:32:
[...]

Ik heb hem natuurlijk nog maar een dag, maar ik voorspel dat deze niet snel beschadigd en hij is totaal niet kleverig.

• BleuZ
Ik vind mijn OnePlus One er nog steeds fantastisch uitzien met een case en screen protector.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KhRHaag.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9D5xPnC.jpg

• EeePC
Gtalks schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:50:
Heeft iemand ervaring met de originele flip cover?
Ik heb de flipcover. Is een prima hoesje voor dat geld. Past mooi, maakt hem wel iets dikker en zwaarder maar voegt wel goede bescherming toe. Was nooit zo'n fan van flipcovers maar heb hem nu een paar dagen en bevalt goed. Kortom ik zou hem erbij nemen, heb je tenminste ook meteen vanaf het begin een hoesje ter bescherming.

• Quad
Ik zou hem als je de overweging maakt hem ook direct erbij bestellen. Bestel je hem later moet je nog eens een euro of 11 erbij aftikken.

PVOutput☀️

• BleuZ
Quad schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:16:
Ik zou hem als je de overweging maakt hem ook direct erbij bestellen. Bestel je hem later moet je nog eens een euro of 11 erbij aftikken.
Tenzij je bij Oppo Mart bestelt. Daar heb ik zo'n drie clear cases vandaan, en ze zijn allemaal origineel.

• bordeauxactive

Heb zelf inmiddels nu 2 cases gekocht waar meerdere mensen slechte ervaringen mee hebben.. dus ik twijfel ook nog.. vind helaas iedere foto van de Diztronic niet mooi.. correctie.. de zwarte wel, maar heb nu een paar jaar zwarte gehad, en baal ervan dat die blauwe en rode een doffe cheapie uiterlijk hebben (sorry voor wie hem heeft, mijn smaak)

Voor wie die Diztronic zoekt in Blauw of Rood -> bij Diztronic uitverkocht, maar op amazon.de nog op voorraad (als ook een mooie prijs voor een 3-pak zwart, blauw, rood).

Die Orly zou ik erg graag jullie mening over horen mede tweakers, want die oogt me op foto's het mooiste!

Oh en die headsets.. doet me denken aan
http://www.best-crowdfund...adphone-music-pure-clear/
alsook inderdaad de Xiaomi Piston.

Ben erg benieuwd hoe ze zullen zijn qua kwaliteit.. sceptisch als ik de 15$ prijs zie.. maar hell.. zou ook een stunt zijn als de headset een flagship killer zou zijn.. hehe :)

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

bordeauxactive schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:40:
[...]

Heb zelf inmiddels nu 2 cases gekocht waar meerdere mensen slechte ervaringen mee hebben.. dus ik twijfel ook nog.. vind helaas iedere foto van de Diztronic niet mooi.. correctie.. de zwarte wel, maar heb nu een paar jaar zwarte gehad, en baal ervan dat die blauwe en rode een doffe cheapie uiterlijk hebben (sorry voor wie hem heeft, mijn smaak)

Voor wie die Diztronic zoekt in Blauw of Rood -> bij Diztronic uitverkocht, maar op amazon.de nog op voorraad (als ook een mooie prijs voor een 3-pak zwart, blauw, rood).

Die Orly zou ik erg graag jullie mening over horen mede tweakers, want die oogt me op foto's het mooiste!

Ben erg benieuwd hoe ze zullen zijn qua kwaliteit.. sceptisch als ik de 15$ prijs zie.. maar hell.. zou ook een stunt zijn als de headset een flagship killer zou zijn.. hehe :)
YouTube: Orzly Flexible Gel Soft Case for OnePlus One - Review [EN] die kon ik wel vinden

• vinom
Meh, gisteren een pakketje gemist van de DHL. Vreemde was dat het schijnbaar afkomstig was van de Deutsche Post, terwijl mijn screenprotector en car mount toch uit Engeland zouden moeten komen. Ik kreeg zo'n briefje erbij dat ze waren geweest en daarbij een link naar dhlforyou.nl/gemist om zelf de bezorgtijd aan te passen. Heb maar gekozen om het af te leveren bij een DHL servicepoint, maar dat wordt gedaan door selektvracht..niet de beste lui.

• sem-v
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-08 12:53
Ik heb zelf een aluminium bumper, de achterkant is dan onbeschermd, maar die beschadigt toch niet snel. Aan de voorkant steekt de bumper een héél klein stukje uit, zodat het beeldscherm wel is beschermd. Ben er erg tevreden mee, flipcovers en cases houden het nooit lang vol bij mij. Kost je een kleine 3 euro op eBay.

Voor de geïnteresseerden: http://pages.ebay.com/lin...w&id=371119252724&alt=web

• EeePC
sem-v schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:07:
Ik heb zelf een aluminium bumper, de achterkant is dan onbeschermd, maar die beschadigt toch niet snel. Aan de voorkant steekt de bumper een héél klein stukje uit, zodat het beeldscherm wel is beschermd. Ben er erg tevreden mee, flipcovers en cases houden het nooit lang vol bij mij. Kost je een kleine 3 euro op eBay.
Voor de geïnteresseerden: http://pages.ebay.com/lin...w&id=371119252724&alt=web
Ziet er best wel goed uit! Als hij op de achterkant ligt, light hij dan nog op de camera?

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
EeePC schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:05:
[...]

Ziet er best wel goed uit! Als hij op de achterkant ligt, light hij dan nog op de camera?
Hij ligt sowieso toch niet op de lens/camera? Het glaasje voor de lens is net een heel klein beetje verzonken.

• EeePC
Hah zou kunnen inderdaad. Ik heb hem vrijwel meteen in de flip cover gedaan, dus niet goed op gelet. Ik was in de veronderstelling dat de camera de grond raakte als ie lag, omdat de module met flits wel iets uitsteekt.

• bordeauxactive
vinom schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:14:
Meh, gisteren een pakketje gemist van de DHL. Vreemde was dat het schijnbaar afkomstig was van de Deutsche Post, terwijl mijn screenprotector en car mount toch uit Engeland zouden moeten komen. Ik kreeg zo'n briefje erbij dat ze waren geweest en daarbij een link naar dhlforyou.nl/gemist om zelf de bezorgtijd aan te passen. Heb maar gekozen om het af te leveren bij een DHL servicepoint, maar dat wordt gedaan door selektvracht..niet de beste lui.
Shipping uit DE ipv GB..
Ik heb dat de laatste tijd ook enorm veel met zendingen besteld in de UK (bij asos.co.uk bijvoorbeeld)

En verder.. w00t.. mijn OnePlus is vandaag binnen gekomen!

Hmmz.. eerste indruk.. Wat is die trouwens slordig verpakt.. begrijp me niet verkeerd.. de telefoon zelfs, oogje is om door een ringetje te halen.. en doosje van de EU stekker ook.. maar het zat bij elkaar in een grote bruine aan alle kanten gescheurde envelop..

Envelop weggegooid en snel vergeten.. en de OOOEH en AAAAH's in ontvangst genomen van (voornamelijk) Apple collega's :D :D :D
Mijn dag kon al niet meer stuk :)

Of toch.. Einde van de dag mijn tempered glas screen protector geplaatst..
ja voor 30 hele seconden.. toen viel me op dat ik vlekken had.. ik gok lijm residu van de standaard plakker die op het scherm zit.. (en dat terwijl ik het natte doekje toch echt goed gebruikt heb).. bij loshalen de protector laten vallen.. murphy's law.. op de plak kant (what else).. contact opgenomen met de verkoper.. geen zeur verhaal.. gewoon verteld dat het een eigen schuld actie was.. en voila.. krijg gratis een nieuwe!

Nu maar hopen dat de overige opties snel binnen komen.. begin toch klein beetje zenuwachtig te worden dat ik toch maar een TPU case moet kopen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sem-v
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-08 12:53
EeePC schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:05:
[...]

Ja, je achterkant wordt er niet vlak van. Maar de lens raakt naar mijn idee niet snel beschadigd, ik heb er ook nog geen klachten over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Gisteren mijn ORZLY screen protector ontvangen, maar niet geheel tevreden!
Ik heb nu ongeveer anderhalve week mijn OPO, en de folie die er op het begin op zat er al die tijd op laten zitten. Resultaat toen ik die gisteren eraf haalde: volledig krasvrij en stofvrij. Ik heb de meegeleverde doekjes gebruikt en vervolgens de screen protector erop gelegd. Eén milimeter te ver naar rechts though, maar dat is mijn eigen schuld en eraf halen en er opnieuw op doen zit er ook niet echt in. Nu merk ik echter op dat er aan de 'achterkant' van de screen protector allemaal vlekjes/mini streepjes of krasjes zitten. Ik krijg het niet weggepoetst dus het zit echt aan de andere kant.

Ik ga er straks een foto van maken en kijken of ik kosteloos een nieuwe kan krijgen. Of meerdere mensen moeten dit herkennen. Als het scherm aan is heb ik er geen last van, maar in de weerspiegeling valt het heel erg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Je had denk ik die doekjes niet moeten gebruiken.... hij was toch clean :)
Ik heb een Nilkin glass protector erop gezet en dezelfde truuk uitgehaald: orginele folie laten zitten tot ik de protector had. Na het douchen in de badkamer, folie eraf, direct de protector erop, glashelder, niks eronder.

Imak case krast heeeeeel snel en heel veel.... opzich is hij daarvoor maar het is gewoon "te".
Gebruik hem wel want ik vond de NILLKIN Super Frosted Shield Matte Hard Case Cover nogal glad aanvoelen...
NIlkin protector is puik :)

[ Voor 58% gewijzigd door Vandread op 26-09-2014 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ja, dat had misschien beter geweest. Maarja, eerste keer dat ik ooit een screen protecor gebruik, toch maar even de beschrijving volgen. Je kent het wel. En na het poetsen met de doekjes was het scherm ook helemaal schoon, anders zou het direct opvallen op het scherm als je hem in het licht reflecteert. Dus het blijft toch een beetje vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Voor mij ook (op m'n note 1 nooit gehad) maar bij collega's altijd van die zachte plastic dingen gezien met bubbels en meuk en weet ik veel wat niet.... zo'n "glazen" is wat dat betreft wel een uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EeePC
Paar filmpjes van de OnePlus London Fan Gathering 2014
Bamboo Cover: (beetje nutteloos, aangezien ze deze toch niet meer gaan maken)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=iVt2IQQqyXM]
Flip Cover:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=pfeKt1vfi9k]
Bamboo Base, wel een geinig ding, staat alleen niet echt stevig zo te zien:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=sg84KxPeviA]

• bordeauxactive
vinom schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:19:
Ja, dat had misschien beter geweest. Maarja, eerste keer dat ik ooit een screen protecor gebruik, toch maar even de beschrijving volgen. Je kent het wel. En na het poetsen met de doekjes was het scherm ook helemaal schoon, anders zou het direct opvallen op het scherm als je hem in het licht reflecteert. Dus het blijft toch een beetje vreemd!
Had ik ook dus.. (en daarna de protect ook nog laten vallen)
Heb die ultimate protector (en krijg netjes een nieuwe, gewoon eerlijk geweest dat ik hem had laten vallen nadat ik verwijderde omdat ik 'smudges' zag op het scherm stuk of 4-5 in twee lijnen naast elkaar..

Hoe meer ik er over nadenk wat die vlekjes konden zijn hoe meer het frustreert.. dit is wat ik tot nu toe bedacht heb..

- residu is van de 'lijm' van de originele folio?
- vloeistof die ik niet goed heb gedroogd? (denk aan ramenwassen)
- residu van het poetsdoekje waarmee ik vloeistof gedroogd heb?
- lijm op de tempered glas niet egaal

Denk nu steeds meer het laatste, met name omdat het niet zichtbaar is op scherm noch protector, maar dus enkel als die twee samenkomen..

Oh well.. volgende protector hopelijk meer geluk :)

• kromme
  • Laatst online: 12-09 21:03

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

bordeauxactive schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:40:
[...]

Die prijzen van de Diztronic lopen ook uit elkaar. Bij amazon.de stuk duurder.

Zijn er geen nederlandse sites waar je deze kan kopen? Ik heb namelijk geen creditcard.

[ Voor 3% gewijzigd door kromme op 27-09-2014 21:29 ]

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Beste heren, ik heb mijn OPO dus al binnen, en heb toch besloten een soort van hoesje en een tempered glass protector te kopen.

2 opties:
Amazon (~20e), binnen 1 werkweek thuis
Ebay (~10e), hopelijk binnen 2 werkweken thuis

Wat zal ik kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Frozen schreef op zondag 28 september 2014 @ 00:09:
Beste heren, ik heb mijn OPO dus al binnen, en heb toch besloten een soort van hoesje en een tempered glass protector te kopen.

2 opties:
Amazon (~20e), binnen 1 werkweek thuis
Ebay (~10e), hopelijk binnen 2 werkweken thuis

Wat zal ik kiezen?
Serieus? Wij moeten beslissen of je iets meer wil betalen of iets langer moet wachten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

barrymossel schreef op zondag 28 september 2014 @ 08:34:
[...]

Serieus? Wij moeten beslissen of je iets meer wil betalen of iets langer moet wachten???
Ik heb nog nooit bij ebay wat besteld en de heren hierboven wel. Ik heb dus geen idee van de levertijd en kwaliteit van de verkopers. Daarom wilde ik dat graag even weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Daar zit ik dus ook mee, en alles is met creditcard. Of paypal waar creditcard aan gekoppeld moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

kromme schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:21:
Daar zit ik dus ook mee, en alles is met creditcard. Of paypal waar creditcard aan gekoppeld moet zijn.
paypal kan je ook koppelen aan bankrekening.

mbt ervaringen verkopers, kijk op ebay naar hun profiel....

koop regelmatig via ebay/paypal en nog geen enkele keer problemen gehad. Soms lange levertijd maar dat staat meestal wel goed beschreven bij de verkoper, en klopt vrijwel altijd.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

+1. Ebay koppelen aan rekening. Meeste verkopers van hoesjes / protectors hebben al paar duizend keer feedback gekregen. Nooit problemen gehad. Enkele keer (op 30+ buys) iets niet in huis gekregen na 4 weken. Contact opgenomen en altijd een resent gehad. Meeste zijn daar gewoon winkels die vrijwel alles doen voor goede feedback. Dus persoonlijk zou ik zeggen; wachten en minder betalen ;)

Bamboo covers, wel leuk, maar verder dan dat zinloos. Hehe. Heb zelf standaard case er om heen die ik heb besteld bij bestellen telefoon. Zit als gegoten en vind ik prima. Daarbij een Nilkin 9H screen protector er overheen gedaan, dus die kan weer een jaar mee :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

jin schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:36:
[...]

paypal kan je ook koppelen aan bankrekening.

mbt ervaringen verkopers, kijk op ebay naar hun profiel....

koop regelmatig via ebay/paypal en nog geen enkele keer problemen gehad. Soms lange levertijd maar dat staat meestal wel goed beschreven bij de verkoper, en klopt vrijwel altijd.
Misschien erg offtopic...maar als ik dat gekoppeld heb....schrijft amazon.de dan gewoon het bedrag af van mijn rekening? Want ik heb de oneplus betaald door er met ideal eerst 300 euro op te zetten. Maar amazon.de geeft aan dat ik creditcard icm paypal moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

paypal schrijft van je bankrekening af, niet amazon.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

jin schreef op zondag 28 september 2014 @ 13:32:
paypal schrijft van je bankrekening af, niet amazon.
Ik krijg de optie paybal niet bij amazon.de...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
kromme schreef op zondag 28 september 2014 @ 18:06:
[...]

Ik krijg de optie paybal niet bij amazon.de...
Amazon.de schrijft van je creditkaart af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Die heb ik dus niet...
Zal maar eens verder zoeken of er een pagina is die dat hoesje verkoopt zonder creditcard.
Zijn er geen nederlandse sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
kromme schreef op zondag 28 september 2014 @ 18:10:
Die heb ik dus niet...
Zal maar eens verder zoeken of er een pagina is die dat hoesje verkoopt zonder creditcard.
Zijn er geen nederlandse sites?
Heb ik niet gevonden.. althans, niet de hoesjes die ik wilde hebben.
Was het zelf zo beu dat ik een stapel vanalles in diverse kleuren gekocht heb in Duitsland omdat ik van de "foto's" nou niet echt kan zien wat nou helemaal mijn ding is.

Welke ik niet hou voor prive gebruik zal ik hier wel in V&A plaatsen voor wie wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhin
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 31-08 20:21
Weet iemand mooie flipcovers? Zit te denken aan een officiele OPO flipcover, want die kan je kopen met Paypal en mijn OPO zelf was na 2 werkdagen ook binnen. Creditcard ga ik niet aan beginnen en bankrekening aan Paypal linken evenmin. Maar de officiele OPO flipcover is nog niet beschikbaar in het zwart. Dan maar blauw? Hmm wacht, blauw is nu ook niet meer beschikbaar. Denk dat ik voor de gele zou gaan, maar heb echt liever een zwarte. Hoe lang duurt het voordat deze weer beschikbaar is? Of weet iemand nog andere goeie flipcovers? Desnoods een sleeve. Heb een hekel aan screen protectors, maar wil mijn screen wel protected hebben :9 Anders zou ik een mooie bump case zoeken zoals die groene van OPO zelf of een Cruzerlite Bugdroid Circuit case.

[ Voor 18% gewijzigd door Rhin op 28-09-2014 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanibanani
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:31
Wat vinden jullie van een flipcover en de functionaliteit die hij ontneemt van de OPO (Cyanogenmod). Ik heb het dan met name over de gestuers bij het scherm uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EeePC
Kanibanani schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:41:
Wat vinden jullie van een flipcover en de functionaliteit die hij ontneemt van de OPO (Cyanogenmod). Ik heb het dan met name over de gestuers bij het scherm uit.
Ik vind de originele flipcover een prima ding. Past goed en beschermd ook goed. Ik vind niet dat ie functionalteit ontneemt, snap niet precies wat je boedoelt. Nadat je hem openklapt kun je nog steeds prima de gestures gebruiken, als ie open op tafel ligt bijvoorbeeld met de dubbel tap to wake. Verder vind ik dat je scherm aangaat als je hem opent en weer lockt als je hem sluit juist prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ligt het aan mij of is de zwarte flipcover op? Btw als je een flipcover hebt, hoef je ook geen screenprotector te kopen ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Frozen op 28-09-2014 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Oh nee? Er kunnen makkelijk zandkorrels achter je flipcover komen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Ik vind een flipcover altijd zo kansloos, er gebeurd het meeste met een telefoon als je hem in je handen hebt, en precies op dat moment is je telefoon onbeschermd ;)

Betreft het hele paypal/creditcard geneuzel, ik heb ook niet zo'n zin m'n creditcard eraan te koppelen dus ik ideal gewoon geld naar m'n paypal.
Daar hoeft volgens mij zelfs je eigen rekening niet gekoppeld voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Vandread schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:43:

Betreft het hele paypal/creditcard geneuzel, ik heb ook niet zo'n zin m'n creditcard eraan te koppelen dus ik ideal gewoon geld naar m'n paypal.
Klopt, zo heb ik mijn opo betaald, maar bij amazon.de kan je alleen betalen met creditcard.
En ik vind die cover van Diztronic echt het beste uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Vandread schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:43:
Ik vind een flipcover altijd zo kansloos, er gebeurd het meeste met een telefoon als je hem in je handen hebt, en precies op dat moment is je telefoon onbeschermd ;)

Heb jij het niet over een sleeve?
Flipcover blijft er gewoon op zitten als je de telefoon in je hand hebt...

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
cypher21 schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:08:
[...]

Heb jij het niet over een sleeve?
Flipcover blijft er gewoon op zitten als je de telefoon in je hand hebt...
Maar je hebt het flip-gedeelte wel naar achteren, dus mocht 'ie uit je hand vallen is er een grote kans dat het scherm onbeschermd de grond raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
J.Appleseed schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:14:
[...]

Maar je hebt het flip-gedeelte wel naar achteren, dus mocht 'ie uit je hand vallen is er een grote kans dat het scherm onbeschermd de grond raakt.
Tsja klopt, maar de kans is een stuk kleiner met zo'n cover.
Ik heb zelf een pesthekel aan alle soorten hoesjes, heb alleen een screenprotector erop zitten. Bewust risico zeg maar...

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiaoyao
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-12-2021
Iemand deze Mini MicroSD Card Reader al geprobeerd met z'n OnePlus One? https://shopmeenova.appspot.com/st/p/m3r.html#devList De Oppo Find 7 staat wel tussen de ondersteunde telefoons, maar de OnePlus One nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Een sleeve vind ik nog kanslozer :+
cypher21 schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:20:
[...]
Tsja klopt, maar de kans is een stuk kleiner met zo'n cover.
Ik heb zelf een pesthekel aan alle soorten hoesjes, heb alleen een screenprotector erop zitten. Bewust risico zeg maar...
Op m'n note 1 heb ik een vrij dunne hardcase en geen screenprotector, ook niet nodig omdat door de case het scherm redelijk beschermd is tegen vallen en ook de lens van de camera als deze op tafel ligt.
Bij mijn OPO ben ik wat voorzichtiger, Samsung componenten kom je zo aan, bij OPO is dat wat lastiger dus heb ik een hardcase en een screenprotector.
Xiaoyao schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:03:
Iemand deze Mini MicroSD Card Reader al geprobeerd met z'n OnePlus One? https://shopmeenova.appspot.com/st/p/m3r.html#devList De Oppo Find 7 staat wel tussen de ondersteunde telefoons, maar de OnePlus One nog niet.
This product has been retired.
Nieuwere versie: https://shopmeenova.appspot.com/st/p/mrg2.html
Compatible devices: OnePlus: One
Geinig ding trouwens, kost geen drol :*)

[ Voor 25% gewijzigd door Vandread op 29-09-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiaoyao
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-12-2021
Vandread schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:14:

This product has been retired.
Nieuwere versie: https://shopmeenova.appspot.com/st/p/mrg2.html
Compatible devices: OnePlus: One
Geinig ding trouwens, kost geen drol :*)
Ah, top, thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-03 20:45
Welliswaar geen Micro SD card, maar een kleine USB stick kan ook:
http://www.verbatim-europ...dapter_14875_0_51821.html

Ik kan melden dat die goed werkt op mijn OPO

Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
Xiaoyao schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:03:
Tipje.. scroll eens naar boven.. zie je "Dit topic: zoek in het forum"
Had je gezien dat ik 2 pagina's terug al had gepost ;)

Maakt mij niet uit.. maar erg handig als je bijv. in het oneplus one ervaringen deel (op dit moment 174 pagina's) wilt zoeken :)

Heb die van mij nog niet binnen trouwens, maar genoeg mensen gesproken die hem super vinden werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
bordeauxactive schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:51:
[...]

Tipje.. scroll eens naar boven.. zie je "Dit topic: zoek in het forum"
Had je gezien dat ik 2 pagina's terug al had gepost ;)

Maakt mij niet uit.. maar erg handig als je bijv. in het oneplus one ervaringen deel (op dit moment 174 pagina's) wilt zoeken :)

Heb die van mij nog niet binnen trouwens, maar genoeg mensen gesproken die hem super vinden werken
Waar gebruiken jullie dit soort USB opslagjes dan voor? 64GB is voor mij in ieder geval genoeg om muziek en data op te zetten. En écht grote bestanden gebruik ik niet op mijn telefoon. Voor mij is het dus vrij nutteloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-03 20:45
barrymossel schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:45:
[...]

Waar gebruiken jullie dit soort USB opslagjes dan voor? 64GB is voor mij in ieder geval genoeg om muziek en data op te zetten. En écht grote bestanden gebruik ik niet op mijn telefoon. Voor mij is het dus vrij nutteloos...
Toegegeven in het dagelijks gebruik zal ik het niet vaak gebruiken. Ik gebruik voor mijn muziek Play Music met abo en dat bevalt me erg goed, Dus ik doe het niet voor muziek.
Maar ik had laatst van een cursus Zweeds dat ik volg wat audio bestanden op die USB stick gezet. En dan is het met die Micro USB adapter die dus bij dat USB stickje zit van Verbatim een makkie om dat onderweg te beluisteren. Zowel op mijn OPO als in de auto (in mijn USB aansluiting) zonder dat ik nu steeds bestanden hoef over te zetten.
Daarnaast heb ik er ook films op staan die ook ook op mijn Sony Tablet Z bekijk. Dezelfde USB stick met die adapter werkt daar ook perfect op. Dus ik vind het ideaal om in ieder geval die USB adapter te kunnen gebruiken.

Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

diztronic case? https://tpu-cases.com/ind...4_105&products_id=396
Nillkin 9h protector: http://www.ebay.com/itm/N...s&hash=item233c4ebf0e

Bij amazon 29 euro, is dat een goeie deal?
(koop je een prepaid creditcard....werkt dat ook niet bij amazon.de)

[ Voor 15% gewijzigd door kromme op 30-09-2014 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klepje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:35
Afgelopen vrijdag de (zilvere) Xiaomi Pistons binnengekregen die ik besteld had bij Xiaomiworld :D Nu een aantal keer al ingehad en ben er echt tevreden mee. Kwamen in een mooi doosje binnen, inclusief 3 extra verschillende in ear dopjes.

Echt een aanrader voor degene die nog oortjes nodig hebben, alhoewel de aangekondigde van OnePlus zelf er ook wel netjes uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Pfoe duur. Ik heb bij Pandawill zo'n €12,50 betaald.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
HNies schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:57:
[...]

Toegegeven in het dagelijks gebruik zal ik het niet vaak gebruiken. Ik gebruik voor mijn muziek Play Music met abo en dat bevalt me erg goed, Dus ik doe het niet voor muziek.
Maar ik had laatst van een cursus Zweeds dat ik volg wat audio bestanden op die USB stick gezet. En dan is het met die Micro USB adapter die dus bij dat USB stickje zit van Verbatim een makkie om dat onderweg te beluisteren. Zowel op mijn OPO als in de auto (in mijn USB aansluiting) zonder dat ik nu steeds bestanden hoef over te zetten.
Daarnaast heb ik er ook films op staan die ook ook op mijn Sony Tablet Z bekijk. Dezelfde USB stick met die adapter werkt daar ook perfect op. Dus ik vind het ideaal om in ieder geval die USB adapter te kunnen gebruiken.
Yep.. ditto idee erachter.. veel films/data makkelijk wisselen/afspelen. ook niet altijd zin om de opslag van de telefoon op te offeren aan leeching, dus is dit voor mij echt handig.

@Klepje,
ik heb hem hier gehaald, vandaag binnengekomen:
http://www.ibuygou.com/p-...d_version_brown-5708.html
Helemaal happy mee!

@Kromme
Als je perse die wilt hebben, en het moet uit europa (snel) komen mjah.. niet goedkoop, ook niet al te duur
Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste

Let op:
Algemene vragen over de OPO horen in Topicreeks: [OnePlus One] Ervaringen & Discussie.