snsgn schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 17:41:
Hoi OPO-owners,
Ik krijg er morgen ook eentje en ik kan niet wachten
Wat ik nog niet voorbij heb zien komen in dit topic is een dock.
Ik meen er 1 gezien te hebben (misschien niet bedoeld voor de OPO), maar dat was misschien op XDA of het OPO forum zelf. Hebben jullie deze al gevonden / besteld, en zijn er andere docks of mooie gadgets waarin je OPO mooi op je bureau staat?
Er zijn inderdaad een aantal docking stations te koop voor de OnePlus One. Ik heb zelf deze:
LINK
Helaas hebben een aantal mensen (waaronder ik) hem binnen gekregen met een omgekeerde micro-USB poort, zoals ook hier beschreven
LINK
Zelf heb ik dit opgelost door het ding uit elkaar te schroeven, de micro-USB poort om te draaien en omdat ik een paar pinnetjes had afgebroken, met secondelijm weer in elkaar gelijmd.
Daarnaast gaat opladen niet zo snel als met de bijgeleverde oplader van OPO zelf. Dit docking station laad op met 500mah tegenover 2000mah van de originele lader. Een kwart van de snelheid dus.
Als 2e optie voor een docking station:
LINK waar ik verder geen ervaring mee heb. Deze zou op moeten laden met 1000mah, de helft van de snelheid van de originele lader.
En de 3e optie:
LINK ook hier geen ervaring mee. Ook deze zou op moeten laden met 1000mah.
Mocht je heel crea-bea aangelegd zijn:
LINK
Als je goed met legoblokjes bent:
LINK
Of ontwerp zelf iets en 3D print het:
LINK &
LINK
Verder denk ik dat de volgende link ook erg handig is (misschien een linkje in de openings post)
LINK &
LINK
Bij de eerste link worden heel erg veel accessoires keurig overzichtelijk uiteen gezet. Bij de tweede link kun je veel vragen en antwoorden vinden over accessoires voor de OPO
Wellicht kan ook de openings post iets aangepast worden nu bekend is dat de styleswap covers voorlopig van de baan zijn
LINK