• Ronayke03
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-06 13:41
Chestertje schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 20:52:
Vandaag mijn TPU hoesje van diztronic ontvangen. Had een mat blauw gekocht. toen ik de verpakking opendeed zat er helaas een mat zwart hoesje in. maar ook nog een klein briefje van diztronic zelf: [afbeelding]

Ik was vrij aangenaam verrast. Het hoesje sluit zeer goed aan en de knoppen zijn goed te bedienen.

Ook heb ik de officiele screenprotector van de OPO gekocht. Zeer gemakkelijk aan te brengen. Zitten paar kleine stofjes onder maar geen bubbels. Dus ik ben zeer tevreden!
Hoelang heeft het geduurd voor je hem had? :)

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-06 11:43
Mijn pelosi cover heeft na een week al scheuren en barsten in een hoek, dikke afrader dus! (Koste ook bijna nix)

Heb nu ook maar 2 diztronic covers besteld, en tijdelijk gebruik ik de officiele One+ clear cover (kwaliteit is stuk beter dan pelosi).

• mrkazoodle
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-06 06:24
418O2 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:10:
Ik heb die tpu ook, leuk ding wel, ziet goed. Niet heel mooi afgewerkt bij de aansluitingen, maar soit. Die screenprotector die je daarbij kan kopen moet je laten liggen, die is kak.

Die Nillkin heb ik ook onderweg.
Welkeen van de 2 screenprotectors? Een van de 2 is een tempered glass, is die slecht?

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:39

RobertowNL

For your gear!

izzet3838 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:26:
[...]

Daarmee dat ik het vraag ;-)
Edit: ik heb een ander alternatief gevonden eigenlijk is pressy er het origineel maar die kost tegen de 20 euro en is slecht leverbaar
Deze lijkt ook goed te werken en is compatible met alle androids :)
http://www.dx.com/p/3-5mm...droid-phone-silver-315648
Heb ze beiden de Pressy en die dingen van diverse Chinese webshops.
Kwaliteit en gevoeligheid van de pressy is veel beter (idem voor de app). Verder werkt het wel tof op de OPO af en toe alleen last van laat reageren (deep sleep van telefoon?) op het moment dat je op de aanknop drukt reageert hij ineens wel (overigens zelfde ook met gestures gehad).

Heb de zaklamp, camera (directe foto) gekoppeld staan en dat werkt meestal dus perfect 8)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-05 12:27
mrkazoodle schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:04:
[...]

Welkeen van de 2 screenprotectors? Een van de 2 is een tempered glass, is die slecht?
Die tempered van die tpu is kut. Zou die case überhaupt niet kopen. Heb hem er ook af

• mrkazoodle
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-06 06:24
bedankt, denk dat ik trouwens voor de diztronic zal gaan, heb tot nu toe altijd een bumper met cutouts gebruikt op mijn S2 en het indrukken van de knoppen op de zijkant betert niet echt veel met ervaring :p

Edit: Heb ondertss de diztronic besteld (enkel zwart was verkrijgbaar; coupon "returnbuyer" werkte nog) en via ebay een nillkin tempered glass cover. Ben nog op een invite aan het wachten, maar ik heb liever dat de accessoires direct samen met de gsm gebruikt kunnen worden.

Dat wordt het complete kerstmisgevoel: 3 doosjes uitpakken, alles samensteken en genieten van het nieuwe speelgoed :9~

[Voor 49% gewijzigd door mrkazoodle op 30-08-2014 00:14]

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:36

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Heeft er iemand een idee waar je een extra oplader kan kopen voor de OPO?
Eentje die net zo snel oplaad als de originele?

Daikin FTXA35BS/RXA35A |

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-05 16:30

psyy138

blackbulls.nl

WishmasterNL schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:03:
Heeft er iemand een idee waar je een extra oplader kan kopen voor de OPO?
Eentje die net zo snel oplaad als de originele?
http://www.oppomart.com/o...phone.html?acc_category=6

O.R.C. Black Bulls Rugby

• tweakerrobin
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 31-05 00:54
Dit is alleen het usb snoer, en dus niet de oplader. Daarbij vind ik de usb kabel niet echt handig. Hij is namelijk ook omgedraaid in een usb poort te steken _/-\o_ _/-\o_ , maar dan laad hij niet op. |:( |:(

zie hier originele oplader, wel US stekker http://www.aliexpress.com...r-Charger/1987830292.html

[Voor 16% gewijzigd door tweakerrobin op 30-08-2014 21:11]

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-06 14:18
Heb het forum van OPO en deze hier doorgelezen, maar vind helaas nergens een antwoord op mijn vraag.... hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik gebruik nu een UAG case voor mijn s4, nu ben ik opzoek naar een vergelijkbare degelijke case maar deze lijken nog nergens verkocht te worden. Zijn er mensen die toevallig cases hebben gevonden/gebruiken die hierbij in de buurt komen qua degelijkheid?

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:23

BleuZ

Dolletjes!

De Nillkin screenprotector heeft de klap opgevangen van een ijzeren speeltje op mijn scherm -- ik ga er van uit dat mijn scherm nog in orde is, maar ik zal wel vast een nieuwe screenprotector bestellen.

In ieder geval kan ik een glazen screenprotector voor iedereen aanraden, liever 10 euro voor een nieuwe protector dan 300 euro voor een nieuwe telefoon.

'02 Peugeot 206 CC 2.0-16v "Roland Garros"

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

J.Appleseed schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 20:31:
De Nillkin screenprotector heeft de klap opgevangen van een ijzeren speeltje op mijn scherm -- ik ga er van uit dat mijn scherm nog in orde is, maar ik zal wel vast een nieuwe screenprotector bestellen.

In ieder geval kan ik een glazen screenprotector voor iedereen aanraden, liever 10 euro voor een nieuwe protector dan 300 euro voor een nieuwe telefoon.

[afbeelding]
hoe werkt z'n glazen screenprotector? tot nu toe alleen gebruik gemaakt van matte i.p.v. crystal clear.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Chestertje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-04-2018
Ronayke03 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:05:
[...]

Hoelang heeft het geduurd voor je hem had? :)
5 dagen met weekend bij. Woensdag 20/08 shipped en maandag(25/08) al bij mij thuis(België).

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:20

Vos

AFCA

J.Appleseed schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 20:31:

[afbeelding]
Ik heb mijn screenprotector er weer afgehaald. Ik had hem niet helemaal netjes had geplaatst, wat vlekjes eronder...eigen schuld ;). Maar ik had last van ghost touches, irriteerde mij teveel. Ik ga maar verder zonder screenprotector.

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:56

HyperBart

Huge Ego, Sorry

Ik vind die Nilkin protector echt maar prut.

Mijn hoekjes zijn echt aan het afbreken en de protector is toch spot on geplaatst. Het is dus niet alsof de hoekjes "over" hingen op het scherm. Het is trouwens aan beide onderkanten.

Echt bijzonder...

Vandaag even niets

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-05 09:54
De Kenu inmiddels binnen. Werkt prima met de Oneplus. Let wel op dat hij voor het gewicht van deze telefoon wel echt kruislings bevestigd moet worden. Alleen op horizontale of verticale lamellen werkt het niet.

Bij mijn auto (Skoda Fabia uit 2008) liggen de verticale lamellen nogal diep in het rooster, waardoor plaatsing vrij precies komt.

• Bert003
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-05 11:20
Hoppa! schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:33:
De Kenu inmiddels binnen. Werkt prima met de Oneplus. Let wel op dat hij voor het gewicht van deze telefoon wel echt kruislings bevestigd moet worden. Alleen op horizontale of verticale lamellen werkt het niet.

Bij mijn auto (Skoda Fabia uit 2008) liggen de verticale lamellen nogal diep in het rooster, waardoor plaatsing vrij precies komt.
Wat is de Kenu ook weer. Fotootje is ook leuk!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:37
Ik verwacht deze week de chinese variant:
Ebay Car Air Houder
Als ik hem heb zal ik mijn bevinding wel even posten. Auto: Citroen DS3

Zag op het OPO forum ook een andere leuke ontwikkeling. Een houder die je in de CD-Bay van je auto radio stop. Iemand ervaring? Link
Echter komt de telefoon bij mijn auto dan een beetje op een onhandige plek te zitten.

• cypher21
  • Laatst online: 09-06 15:25
Hier worden een paar hoesjes besproken:
http://www.mobilegeeks.co...lus-one-smartphone-cases/

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Quad
  • Nu online
Ik kan deze Tempered Glass van harte aanbevelen: http://www.ebay.nl/itm/121382891230

De seller is zeer betrouwbaar, mijn eerste exemplaar kwam met een kleine beschadiging, waarvan in gebruik geen problemen mee zijn, kreeg een nieuwe op gestuurd en die is nu al binnen.

Dikke plus!

PVOutput☀️
Darts🎯

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-06 11:43
Quad schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:50:
Ik kan deze Tempered Glass van harte aanbevelen: http://www.ebay.nl/itm/121382891230

De seller is zeer betrouwbaar, mijn eerste exemplaar kwam met een kleine beschadiging, waarvan in gebruik geen problemen mee zijn, kreeg een nieuwe op gestuurd en die is nu al binnen.

Dikke plus!
Zit eigenlijk te wachten tot Mime (www.mimeusa.com) hun ultra thin tempered glass protector uitbrengt voor de One+. Heb die op mijn HTC One zitten en is echt met afstand de beste screenprotector die ik ooit heb gehad (kost ook bijna 30 euro).

Heb ze al een mailtje gestuurd, antwoord was dat die komt als er genoeg vraag naar is :p

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:12
Heb een 'nette' Aluminium Case gevonden, ziet er naar mijn inzien toch wel goed uit.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...60798311&var=450533170856

Heb er zojuist 1 in het zwart besteld.

Nu maar afwachten wanneer ik de telefoon in ontvangst mag nemen.

• BleuZ

BleuZ

Dolletjes!

slabetje schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 21:41:
Heb een 'nette' Aluminium Case gevonden, ziet er naar mijn inzien toch wel goed uit.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...60798311&var=450533170856

Heb er zojuist 1 in het zwart besteld.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Nu maar afwachten wanneer ik de telefoon in ontvangst mag nemen.
Just so you know, die alu case staat vermeld in de OnePlus One Accessoires *do NOT buy* list.

Maar then again, de OnePlus One Protective Case ook en daar heb ik geen problemen mee. Ben dus benieuwd hoe accuraat die lijst is.

[Voor 7% gewijzigd door BleuZ op 02-09-2014 21:51]

• Bert003
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-05 11:20
Hoppa! schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:33:

Daar was ik al bang voor. Ik heb ook nog eens de flipcover er omheen en ik kan me niet voorstellen dat die Airframe genoeg houvast biedt. Zeker als het warm is of je hem er vaak uithaalt om bijvoorbeeld als tafelstandaard te gebruiken waarmee ze adverteren. Ik kan me dan niet voorstellen dat die conische spanbekjes genoeg klemmen.

Ik heb zelf voor een cdmount oplossing gekozen en wel deze:
http://www.satechi.net/in...t-for-3-5-5-5-smartphones

Deze gaat zeker niet loslaten, zit muurvast in de cd opening en de klem voor de telefoon is ook een stuk groter dus meer grip. Deze is, voor zover ik tot nu toe kan beoordelen, een aanrader.

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:12
J.Appleseed schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 21:50:
[...]

Just so you know, die alu case staat vermeld in de OnePlus One Accessoires *do NOT buy* list.

Maar then again, de OnePlus One Protective Case ook en daar heb ik geen problemen mee. Ben dus benieuwd hoe accuraat die lijst is.
Had ik nog niet gezien nee. Bedankt voor de melding,
er stonden namelijk nog meer hoesjes in welke ik wel wilde kopen.

ik laat mijn bevindingen hier wel weten. (misschien past hij toch)

Bedankt voor zover ;)

• BleuZ

BleuZ

Dolletjes!

slabetje schreef op woensdag 03 september 2014 @ 18:43:
[...]

Had ik nog niet gezien nee. Bedankt voor de melding,
er stonden namelijk nog meer hoesjes in welke ik wel wilde kopen.

ik laat mijn bevindingen hier wel weten. (misschien past hij toch)

Bedankt voor zover ;)
Laat het ons maar weten! Ik ben benieuwd.

Ik heb trouwens de Xiaomi Piston V2 besteld voor bij mijn OnePlus One. Gebruik doorgaans Bowers&Wilkins headphones maar deze kon ik toch niet laten liggen voor 20 dollar :)

Ruiken naar chocolade, zit een stevige bass in en klinken goed! Oh, en de afstandsbediening werkt nu wel zoals 'ie zou moeten i.t.t. de vele "made for iOS"-apparatuur.

[Voor 7% gewijzigd door BleuZ op 03-09-2014 19:35]

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 10:14

Nohead

PSN ID: Nohead

J.Appleseed schreef op woensdag 03 september 2014 @ 19:27:
[...]

Ik heb trouwens de Xiaomi Piston V2 besteld voor bij mijn OnePlus One. Gebruik doorgaans Bowers&Wilkins headphones maar deze kon ik toch niet laten liggen voor 20 dollar :)

Ruiken naar chocolade, zit een stevige bass in en klinken goed! Oh, en de afstandsbediening werkt nu wel zoals 'ie zou moeten i.t.t. de vele "made for iOS"-apparatuur.
[afbeelding]
Linkje waar je ze heb gekocht voor $20 ?

• BleuZ

BleuZ

Dolletjes!

Nohead schreef op woensdag 03 september 2014 @ 19:59:
[...]

Linkje waar je ze heb gekocht voor $20 ?
$25 dan :P

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:32
[...]

[afbeelding]
Ik heb deze gisteren ook ontvangen, maar wat klinken ze verschrikkelijk slecht! En ze ruiken ook niet naar chocolade....

Ik ben bang dat ik de nepperds te pakken heb, ik heb ze gekocht bij miniinthebox en er stond bij dat ze origineel zouden zijn. :-(

• BleuZ

BleuZ

Dolletjes!

renem schreef op woensdag 03 september 2014 @ 21:47:
[...]

Ik heb deze gisteren ook ontvangen, maar wat klinken ze verschrikkelijk slecht! En ze ruiken ook niet naar chocolade....

Ik ben bang dat ik de nepperds te pakken heb, ik heb ze gekocht bij miniinthebox en er stond bij dat ze origineel zouden zijn. :-(
Ik ben bang dat dat inderdaad namaak zijn. Ik kan oprecht zeggen dat deze niet veel onderdoen voor mijn Bowers&Wilkins P3 die toch meer dan 10 keer zo duur is.

• Quad
  • Nu online
renem schreef op woensdag 03 september 2014 @ 21:47:
[...]

PayPal claim indienen. Als goed is kan je met een code controleren op Xiaomi website of die echt is. Als dat niet het geval is direct claim aanmaken.

PVOutput☀️
Darts🎯

• renem
Quad schreef op woensdag 03 september 2014 @ 22:03:
[...]

PayPal claim indienen. Als goed is kan je met een code controleren op Xiaomi website of die echt is. Als dat niet het geval is direct claim aanmaken.
Ik heb vandaag al een beetje gezocht maar volgens mij is dat niet mogelijk dmv een code. Je moet ze op uiterlijk beoordelen, maar de namaak versie is bijna niet van de echte te onderscheiden.

• Quad
  • Nu online
Wat ik uit andere topics afleid is dat er een echtheid QR code bij zit.

PVOutput☀️
Darts🎯

• BleuZ

BleuZ

Dolletjes!

Quad schreef op woensdag 03 september 2014 @ 22:08:
Ja ik heb wel een QR code op de kabel zitten maar ik krijg die met geen mogelijkheid gescand :+
Achterop staat wel iets in het Chinees, volgens Google Translate "exclusieve download namaak garantie".

In het karton van de doos staat er ook een, daarmee kun je een muziekspeler downloaden maar die is helemaal in het Chinees.

[Voor 11% gewijzigd door BleuZ op 03-09-2014 22:19]

• renem
J.Appleseed schreef op woensdag 03 september 2014 @ 22:15:
[...]

Ja ik heb wel een QR code op de kabel zitten maar ik krijg die met geen mogelijkheid gescand :+
Achterop staat wel iets in het Chinees, volgens Google Translate "exclusieve download namaak garantie".

In het karton van de doos staat er ook een, daarmee kun je een muziekspeler downloaden maar die is helemaal in het Chinees.
Bij mij zit er geen QR code op het label aan de kabel. Daar staat alleen een pijl op.

En er zat ook geen kartonnen doosje omheen. Ik zal morgen nog eens verder zoeken waaraan ik een namaak kan herkennen en dan contact zoeken met paypal.

Ik ben voorlopig nog steeds zeer tevreden met mijn Creative EP-630 setje, betere heb ik nog niet gevonden, al heb ik ze nooit kunnen vergelijken met extreem dure setjes van meer dan €100. Deze kosten ook maar rond de €20.

• Jurren
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
cypher21 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:36:
voor in de auto maakt het niet uit welke kabel je gebruikt. Autoladers leveren toch geen 2A
Niet als je niet de juiste koopt inderdaad, goedkope meuk doet maximaal 500mA USB charging. Maar ik heb een Anker en die doet dat met gemak, zelfs het dubbele van die 2A en dan nog wat! 4.8A maximaal over 2 poorten, geen device die hem maximaal weet te belasten. Slimme schakelelectronica, laad zowel Apple als Android devices maximaal en zelfs tegelijk, zowel tablets als phones.

http://www.ianker.com/product/71AN2452CSS-WA

Superding, laad inderdaad zo snel, getest met een PortaPow USB powermonitor. Beide aanraders, net als een fastcharge kabeltje, de juiste laadkabel maakt wel degelijk uit. Een fast charge kabel zonder data ondersteuning sluit pinnen kort waardoor laden sneller gaat. Allemaal bij Amazon verkrijgbaar.

Eindelijk is mijn telefoon vol als ik op mijn werk uit mijn auto stap, en dat met Google Maps, Spotify over bluetooth en scherm vol helder continue aan! _/-\o_ Met diverse goedkope USB mode carchargers zat ik steevast met een legere accu bij aankomst dan bij vertrek...

• Quad
  • Nu online
Die gaat niet goed in mijn sigaretten Aansteker. Komt niet ver genoeg denk ik.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Jurren
  • Niet online
Oh vaag? Ik moest de eerste keer wel redelijk hard duwen maar hij zit daardoor wel erg stevig.

Scosche heeft ook goeie autoladers: http://www.scosche.com/. Zie ook Amazon: http://amzn.com/B00E1UWA4O. Wel iets duurder, maar net iets andere punt, dus misschien maakt deze wel contact bij jou. En kleiner, schijnt ook in totaal 2 x 2.4A te kunnen leveren. Wel 2 keer zo duur als een Anker en er zijn nu bij Amazon wat leveringsproblemen blijkbaar...

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-06 06:39
Hmz... Voor die prijs wilde ik ze net wel bestellen.. maar ik vind persoonlijk de verzendkosten aan de vrij hoge kant liggen....

Edit. |Bij checkout gaf die ineens lagere verzendkosten aan. Ik heb toch maar de goedkoopste, Chna post gekozen voor $7,87.

[Voor 14% gewijzigd door miggeltje op 04-09-2014 08:25]

• cypher21
  • Laatst online: 09-06 15:25
Jurren schreef op donderdag 04 september 2014 @ 00:04:
[...]

Niet als je niet de juiste koopt inderdaad, goedkope meuk doet maximaal 500mA USB charging. Maar ik heb een Anker en die doet dat met gemak, zelfs het dubbele van die 2A en dan nog wat! 4.8A maximaal over 2 poorten, geen device die hem maximaal weet te belasten. Slimme schakelelectronica, laad zowel Apple als Android devices maximaal en zelfs tegelijk, zowel tablets als phones.

http://www.ianker.com/product/71AN2452CSS-WA

Superding, laad inderdaad zo snel, getest met een PortaPow USB powermonitor. Beide aanraders, net als een fastcharge kabeltje, de juiste laadkabel maakt wel degelijk uit. Een fast charge kabel zonder data ondersteuning sluit pinnen kort waardoor laden sneller gaat. Allemaal bij Amazon verkrijgbaar.

Eindelijk is mijn telefoon vol als ik op mijn werk uit mijn auto stap, en dat met Google Maps, Spotify over bluetooth en scherm vol helder continue aan! _/-\o_ Met diverse goedkope USB mode carchargers zat ik steevast met een legere accu bij aankomst dan bij vertrek...
Ah kijk,
Toch handig zo'n topic. Ik heb jaren geleden die autolader aangeschaft, mooi te zien dat er nu dus wel betere zijn!
Waar heb je die gekocht?

Prijzen op ebay lopen enrom uiteen.
van 9.99 usd tot 29 usd

[Voor 13% gewijzigd door cypher21 op 04-09-2014 08:56]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• BleuZ

BleuZ

Dolletjes!

mhulsegge schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:17:
[...]

Hmz... Voor die prijs wilde ik ze net wel bestellen.. maar ik vind persoonlijk de verzendkosten aan de vrij hoge kant liggen....

Edit. |Bij checkout gaf die ineens lagere verzendkosten aan. Ik heb toch maar de goedkoopste, Chna post gekozen voor $7,87.
Ik heb inderdaad gekozen voor vrij dure verzending omdat ik hem toch samen bestelde met een vriend. Die kosten hebben we dan gewoon gedeeld, haha :P

Ben benieuwd hoe je ze vindt!

• miggeltje
J.Appleseed schreef op donderdag 04 september 2014 @ 09:07:
[...]

Ik heb inderdaad gekozen voor vrij dure verzending omdat ik hem toch samen bestelde met een vriend. Die kosten hebben we dan gewoon gedeeld, haha :P

Ben benieuwd hoe je ze vindt!
Ik ook :) Heb nu een fijn headsetje, maar zonder afstandsbediening etc. En dat mis ik toch wel enorm, dus vandaar nu besteld. Hopen dat ik tot een andere conlusie kom dan Renem, of dat ik in ieder geval dan een originele krijg en hij hopelijk een fake heeft ;)

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Net 2 screen protectors (1 reserve) en een case besteld via Oppomart, ben benieuwd.
Levertijd 15-30 dagen (brievenpost)

Nillkin Matte / Anti-glare Screen Protector Film For OnePlus One
Official Flip Leather Case for Oneplus one (Black, Blue, White, Yellow, Orange)
Color; Black

O.R.C. Black Bulls Rugby

• renem
Quad schreef op woensdag 03 september 2014 @ 22:08:
Ben je niet in de war met de Nilkin screenprotectors?

Ik heb alleen dit kunnen vinden.

A = Namaak
B = Echt

Bij dit plaatje denk ik dat ik een echte heb:

En bij deze denk ik dat ie namaak is:

Nou, zeg het maar dan 8)7

• Quad
  • Nu online
renem schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:50:
[...]

A = Namaak
B = Echt

[afbeelding]

[afbeelding]

Nav shoppen in China topic: EN-IS in "[Ervaringen] Online shoppen in China"

PVOutput☀️
Darts🎯

• BleuZ

BleuZ

Dolletjes!

renem schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:50:
[...]

A = Namaak
B = Echt

[afbeelding]

[afbeelding]

Bij Nillkin screenprotectors zit er een code, maar geen QR code. Bij mijn foto hierboven zie je dat er een QR-code aan de headphonekabel zit.

• Jurren
  • Niet online
cypher21 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:54:
[...]

Ah kijk,
Toch handig zo'n topic. Ik heb jaren geleden die autolader aangeschaft, mooi te zien dat er nu dus wel betere zijn!
Waar heb je die gekocht?
Bij Amazon:

http://www.amazon.co.uk/dp/B00D82O68Y

Ook handig:

http://www.amazon.co.uk/dp/B00KE34A86
http://www.amazon.co.uk/dp/B00DF2485S

Die Scosche hebben ze ook:

http://www.amazon.co.uk/dp/B00K5SKBG0

Bij mijn eerste Anker lader werkte helaas maar 1 poort. Maar na een mailtje naar Amazon stuurden ze gratis een nieuwe, mocht ik de oude houden en vergoedden ze ook nog eens de originele verzendkosten. Reply op mijn mail kreeg ik binnen een uur geloofik, maar was al laat dus ik lag al te pitten :) Hele nette service, en levering was binnen een paar dagen, best snel!

[Voor 7% gewijzigd door Jurren op 04-09-2014 23:48]

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 14:16

Salmon

Custom ROMs +1

Salmon schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:06:
[...]
Vind de kabels toch nog vrij prijzig, die onderste is dan 8,5 Dollar maar met 2 meter is t wel handig. Ik gebruik nu een +/- 4 jaar oude Nokia usb kabel en deze doet volgens mij ook gewoon 2A, heb al een USB tester besteld van Ebay (2 dollar), dus deze zal t echt zeggen. Anders wordt t wel t overwegen waard om de 2 meter USB kabel te halen.
Even maar mijzelf quoten. USB tester is binnen sinds vorige week, ik heb al mijn kabeltjes even doorgelicht + laders. De Nokia kabel gaf maar 0.54A net zoals veel andere kabeltjes die ik bij andere telefoons/tablets had gekregen. De beste resultaten krijg ik nog met de charger en kabel van de OPO zelf, 2A is wel te halen. Met mijn Xiaomi Powerbank (met 20cm kabel o.i.d.) haal ik ook 2A. Ook met deze kabel op de OPO charger, maar dit is niet echt handig :9

Nu ben ik zelf nog op zoek naar een langere kabel (1,5 meter o.i.d), maar kan het zo 1,2,3 niet vinden. Ik zag wel een nette 1.2 meter kabel van Nilkin op Banggood voor 3 Euro. Heeft iemand nog ideeën en/of deze kabel toevallig in huis?

Sidenote, heb de TPU case van Diztronic en de tempered glass protector van Nilkin nog steeds in gebruik en 't werkt echt heerlijk 8)

Xiaomi Mi 10T Pro

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:56

HyperBart

Huge Ego, Sorry

Jurren schreef op donderdag 04 september 2014 @ 23:46:
[...]

Bij Amazon:

http://www.amazon.co.uk/dp/B00D82O68Y

Ook handig:

http://www.amazon.co.uk/dp/B00KE34A86
http://www.amazon.co.uk/dp/B00DF2485S

Die Scosche hebben ze ook:

Bij mijn eerste Anker lader werkte helaas maar 1 poort. Maar na een mailtje naar Amazon stuurden ze gratis een nieuwe, mocht ik de oude houden en vergoedden ze ook nog eens de originele verzendkosten. Reply op mijn mail kreeg ik binnen een uur geloofik, maar was al laat dus ik lag al te pitten :) Hele nette service, en levering was binnen een paar dagen, best snel!

Ik heb ook een tijdje wat onderzoek naar die laders gedaan (gewoon opzoekwerk) en daar kwam volgens reviews die Scosche uit (http://thewirecutter.com/reviews/best-usb-car-charger/).

Iemand hierboven vermeldde het ook al, maar het fijne van dit ding is idd dat het 2 x 2A tegelijk kan geven en zodus zelfs gewoon tablets etc kan opladen. (Opo = phablet). Fijne van die Scossche is dat ie niet zo een joekel is zoals die Anker.

Wat betreft de kabeltjes voor de OpO blijft bij mij de Kopi kabeltjes op nummer 1 staan. Ik heb er voor ik denk om en bij de 14 USD twee heel dikke kabeltjes (qua ader-dikte) gekregen. Werken even snel als de OEM kabel van OpO.

http://kopi-d.com/?page_id=297

Vandaag even niets

• klepje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:50
[...]
Weet jij of iemand anders misschien of deze oortjes in het zilver precies hetzelfde zijn? Ik vind het namelijk raar dat er op die website (http://www.xiaomiworld.co...pdated-version-brown.html) in de titel staat: Updated Version Brown, terwijl je ook silver kan kiezen? Is dit wel hetzelfde type?

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:36

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Gister een originele oplader er extra bij gekocht via Ali Express.

http://www.aliexpress.com...-WCDMA-2G/2028040728.html

Als je bij je order het commentaar neer zet dat je een EU oplader wil krijg je de juiste uitvoering

Daikin FTXA35BS/RXA35A |

• Bartoow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:52
Iemand van jullie van plan om z'n achterkant te verwisselen voor de bamboo/kevlar black/etc.. back covers? Ze zien er best wel strak uit van wat ik tot nu toe gezien heb, alleen geen idee wanneer ze te bestellen zijn..

• Staalborstel
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-05 10:27
Xiaomi piston oortjes zijn hier ook te vinden: http://www.ibuygou.com/p-...d_version_brown-5708.html

• klepje
Klopt had ik ook gezien, maar bij xiaomiworld hebben ze schijnbaar ook zilveren, wat ik mooier vind. Alleen weet niet zeker of ze hetzelfde zijn..

• BleuZ

BleuZ

Dolletjes!

klepje schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 19:18:
[...]

Weet jij of iemand anders misschien of deze oortjes in het zilver precies hetzelfde zijn? Ik vind het namelijk raar dat er op die website (http://www.xiaomiworld.co...pdated-version-brown.html) in de titel staat: Updated Version Brown, terwijl je ook silver kan kiezen? Is dit wel hetzelfde type?
Ik heb de "updated version" waar jij naar linkt, d.w.z. de Piston v2. Je hebt ook de v2 iF-editie, n.a.v. de iF award die de v2's hebben gewonnen en die zijn zilver zoals je al aangeeft, maar die zijn nergens meer te krijgen.

• klepje
J.Appleseed schreef op zondag 07 september 2014 @ 18:03:
[...]

Ik heb de "updated version" waar jij naar linkt, d.w.z. de Piston v2. Je hebt ook de v2 iF-editie, n.a.v. de iF award die de v2's hebben gewonnen en die zijn zilver zoals je al aangeeft, maar die zijn nergens meer te krijgen.
Maar bij de updated version (jou link en mijn link) kun je wel kiezen tussen bruin en zilver, en staan ook allebei de kleuren in de afbeeldingen gallerij.. Dus zouden dat dezelfde zijn?

• BleuZ

BleuZ

Dolletjes!

klepje schreef op zondag 07 september 2014 @ 18:30:
[...]

Maar bij de updated version (jou link en mijn link) kun je wel kiezen tussen bruin en zilver, en staan ook allebei de kleuren in de afbeeldingen gallerij.. Dus zouden dat dezelfde zijn?
Hè, dat kan ik me niet herinneren toen ik de mijne kocht. Dat zal wel nieuw zijn :P

• klepje
J.Appleseed schreef op zondag 07 september 2014 @ 20:21:
[...]

Hè, dat kan ik me niet herinneren toen ik de mijne kocht. Dat zal wel nieuw zijn :P
Haha oke, ik zal morgen even in het chat vragen. Kijken wat ze zeggen. Anders ga ik ze denk ik gewoon bestellen :) Alleen twijfel nog tissen DHL en China Post, is toch wel aardig prijsverschil..

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-06 21:21
Zojuist deze besteld. Ben benieuwd of het wat is.

http://www.amazon.de/gp/p...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-02 18:31
Heeft er iemand ervaring met de Stilgut cases: http://www.stilgut.com/products/oneplus/ ? Die zien er goed uit. Alleen jammer dat ze (nog) geen case hebben waar je ook credit cards in kan steken.

Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)

• Lamania
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-05 01:40
Ik had de "Quick Button Intelligent Mobile Smart Shortcut Universal Dustproof Plug for Android Mobile Phone" besteld bij gearbest.com voor € 0,32. Helaas werkt het knopje bij mij niet, waar anderen er geen problemen mee hebben(ik heb exact dezelfde als: https://forums.oneplus.ne...key-for-onepus-one.64448/ en ook http://youtu.be/Umknk331tz0). Heb de KlicK app en de iKey app geprobeerd maar het knopje reageert nergens op. Heb zojuist een melding aangemaakt, even de reactie van gearbest afwachten.

Hebben anderen wel een werkende Pressy kloon?

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
Lamania schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:30:
Ik had de "Quick Button Intelligent Mobile Smart Shortcut Universal Dustproof Plug for Android Mobile Phone" besteld bij gearbest.com voor € 0,32. Helaas werkt het knopje bij mij niet, waar anderen er geen problemen mee hebben(ik heb exact dezelfde als: https://forums.oneplus.ne...key-for-onepus-one.64448/ en ook http://youtu.be/Umknk331tz0). Heb de KlicK app en de iKey app geprobeerd maar het knopje reageert nergens op. Heb zojuist een melding aangemaakt, even de reactie van gearbest afwachten.

Hebben anderen wel een werkende Pressy kloon?
Waar kwam jij hem tegen voor 32 cent. Goedkoopste die ik kon vinden was 80 cent

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:00
RenaldoN schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:19:
[...]
Heheheheheheh, en maar zoeken om 48 cent te besparen... :F

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Powder Toastman schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:36:
[...]

Heheheheheheh, en maar zoeken om 48 cent te besparen... :F
Mij lijkt 2 dollar al goedkoop genoeg voor z'n gadget.
Maar mij lijkt het totaal niet handig en snap eerlijk gezegd de nut niet van :X
Lijkt me meer een soort selfie button 8)

O.R.C. Black Bulls Rugby

• klepje
psyy138 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:41:
[...]

Mij lijkt 2 dollar al goedkoop genoeg voor z'n gadget.
Maar mij lijkt het totaal niet handig en snap eerlijk gezegd de nut niet van :X
Lijkt me meer een soort selfie button 8)
Achja, je hebt een extra button. Voor de rest zie ik het ook niet echt zitten :p Toch hebben genoeg mensen er interesse in, aan de pressy kickstarter pagina te zien :p

• Lamania
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-05 01:40
RenaldoN schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:19:
[...]

Ik kwam hem hier tegen: www.gearbest.com/cables-adapter/pp_58618.html en dan kortingscode: gbsmr

Ze hebben btw al gereageerd of ik het op meerdere toestellen heb geprobeerd, zo ja, zullen ze het vervangen. Nette service vooralsnog :)

Anoniem: 597673

Iemand enig idee waar ik een echte Oneplus flip cover kan bestellen? Het liefst zonder €13 verzendkosten zoals bij OPO. :-)

• klepje
Anoniem: 597673 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 23:59:
Iemand enig idee waar ik een echte Oneplus flip cover kan bestellen? Het liefst zonder €13 verzendkosten zoals bij OPO. :-)
Bij Oppomart is het volgens mij €2,30 verzendkosten, of zoiets.. Alleen daar kosten ze iets meer :P (linkje)

• jahallow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03 20:01
Wanneer zullen ze bij Oneplus nou is met wat van die originele Styleswap covers komen. De eerste (bamboo) is vertraagd las ik, maar ik mag hopen dat ze niet enkel met die bezig zijn gegaan. Eén van de dingen die mij in eerste instantie naar de OPO trok waren de mooie verwisselbare covers, en het zou echt erg jammer (en schandalig) zijn als ik pas na een half jaar bezit ofzo zoiets kan bestellen. Ik hoop dat die donker houten en/of de kevlar ook een beetje snel komen. Wel echt weer typisch Oneplus dat het hierin tekort schiet.

• BleuZ

BleuZ

Dolletjes!

jahallow schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:08:
Wanneer zullen ze bij Oneplus nou is met wat van die originele Styleswap covers komen. De eerste (bamboo) is vertraagd las ik, maar ik mag hopen dat ze niet enkel met die bezig zijn gegaan. Eén van de dingen die mij in eerste instantie naar de OPO trok waren de mooie verwisselbare covers, en het zou echt erg jammer (en schandalig) zijn als ik pas na een half jaar bezit ofzo zoiets kan bestellen. Ik hoop dat die donker houten en/of de kevlar ook een beetje snel komen. Wel echt weer typisch Oneplus dat het hierin tekort schiet.
Gast, ze hebben (als startup) wel wat andere dingen aan hun hoofd dan die StyleSwap covers. In de eerste plaats de problemen met de bamboo versie, zoals je al aangeeft, maar ook problemen rond de touchscreen drivers en andere software bugs.

Je moet je realiseren dat OnePlus geen honderden medewerkers in dienst heeft maar bestaat uit een klein team van medewerkers. Bepaalde dingen hebben meer prioriteit dan zulke gimmicks. Het is inderdaad typisch dat OnePlus als startup zijnde hierin tekort schiet, want het mag inmiddels duidelijk zijn dat dat de oorzaak van zulke vertragingen zijn.

Zij zijn een absolute nieuwkomer in een markt waar Samsung, HTC, Sony en Apple al jaren in zitten dus het is begrijpelijk dat er niet zo snel met problemen wordt afgehandeld dan eerder genoemde bedrijven met hun honderdduizenden medewerkers. Dat is echter iets wat je verdomd goed had kunnen weten toen je je telefoon bestelde ;)

Het geven van ETA's is misschien wel iets waar ze de mist in gaan, want vaak kunnen ze daar niet aan voldoen.

Ik kijk ook uit naar de StyleSwap covers, maar ik heb dan liever dat de touchscreenproblemen eerder worden opgelost en de StyleSwap cover van hoge kwaliteit is dan dat ik die cover zo snel mogelijk heb.

[Voor 6% gewijzigd door BleuZ op 11-09-2014 11:43]

• lkeijmel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-06 16:42
De eerste tekenen van een specifieke houder voor de OPO van Brodit zijn zichtbaar :)

http://www.broditcenter.n...ries&id=0&pid=36145&cid=1

• jahallow
J.Appleseed schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:42:
[...]

Gast, ze hebben (als startup) wel wat andere dingen aan hun hoofd dan die StyleSwap covers. In de eerste plaats de problemen met de bamboo versie, zoals je al aangeeft, maar ook problemen rond de touchscreen drivers en andere software bugs.

Je moet je realiseren dat OnePlus geen honderden medewerkers in dienst heeft maar bestaat uit een klein team van medewerkers. Bepaalde dingen hebben meer prioriteit dan zulke gimmicks. Het is inderdaad typisch dat OnePlus als startup zijnde hierin tekort schiet, want het mag inmiddels duidelijk zijn dat dat de oorzaak van zulke vertragingen zijn.

Zij zijn een absolute nieuwkomer in een markt waar Samsung, HTC, Sony en Apple al jaren in zitten dus het is begrijpelijk dat er niet zo snel met problemen wordt afgehandeld dan eerder genoemde bedrijven met hun honderdduizenden medewerkers. Dat is echter iets wat je verdomd goed had kunnen weten toen je je telefoon bestelde ;)

Het geven van ETA's is misschien wel iets waar ze de mist in gaan, want vaak kunnen ze daar niet aan voldoen.

Ik kijk ook uit naar de StyleSwap covers, maar ik heb dan liever dat de touchscreenproblemen eerder worden opgelost en de StyleSwap cover van hoge kwaliteit is dan dat ik die cover zo snel mogelijk heb.
Ik ben het totaal niet met je eens, dat we maar genoegen moeten nemen met de tekortkomingen "want dat had je kunnen weten". Zij komen met "never settle" en vervolgens moet je vooral settlen, want "het is een startup??" Ik ben niet aan het zeuren over yellowband etc. en alle bugs, want daar voor geef ik ze absoluut de tijd, en dat kan je inderdaad weten van te voren.

Maar wat betreft de styleswap covers; dit was echt één van hun sellingpoints! "wij hebben geweldige covers van hout, kevlar, bamboo, denim" En vervolgens moet je op één van deze al maanden wachten, laat staan de rest? Dat bugs erin zitten en dat er andere technische 'flaws' in zitten kan je ze inderdaad niet kwalijk nemen, maar hoe moeilijk kan het zijn om die styleswap covers uit te besteden? Wat kan er nou misgaan? Ok, hij sluit niet zo goed aan ofzo, maar daar hoef je echt geen maanden mee bezig te zijn om dat te perfectioneren (en je gaat er als je een OPO koopt wel vanuit dat ze al voor de launch bezig zijn met het plannen/maken van die styleswaps toch?)

• BleuZ

BleuZ

Dolletjes!

jahallow schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:16:
[...]

Ok, hij sluit niet zo goed aan ofzo, maar daar hoef je echt geen maanden mee bezig te zijn om dat te perfectioneren
Oh, want jij weet hoe dat hele fabricageproces in elkaar zit? En over dat uitbesteden: ze verdienen al absoluut niks op die telefoons, als ze accessoires gaan uitbesteden komt dat sowieso duurder uit en dan kunnen ze hun huidige activiteiten waarschijnlijk niet meer financieren.

Ik zeg niet dat dit hun praktijken goedpraat, ik zeg alleen dat ik me kan voorstellen dat het oplossen van zulke dingen niet simpel is voor een onderbemand bedrijf wat net pas komt kijken.

[Voor 8% gewijzigd door BleuZ op 11-09-2014 12:19]

• jahallow
J.Appleseed schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:19:
[...]

Oh, want jij weet hoe dat hele fabricageproces in elkaar zit? En over dat uitbesteden: ze verdienen al absoluut niks op die telefoons, als ze accessoires gaan uitbesteden komt dat sowieso duurder uit en dan kunnen ze hun huidige activiteiten waarschijnlijk niet meer financieren.

Ik zeg niet dat dit hun praktijken goedpraat, ik zeg alleen dat ik me kan voorstellen dat het oplossen van zulke dingen niet simpel is voor een onderbemand bedrijf wat net pas komt kijken.
Ik kan me wel enigszins wat voorstellen bij een fabricageproces van zo'n styleswap cover ja, jij ook mag ik hopen. Is niet echt rocketscience. Als de accessoires hetgeen zijn waar ze op willen cashen, zorg je toch JUIST dat dit meteen volle bak beschikbaar en in orde is???
Maar goed, bottom line, we willen beide dat ie snel komt, alleen jij geeft ze wat meer krediet. Daar laat ik het graag bij.

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:22
Ik heb deze auto houder gekocht.

http://www.ebay.com/itm/L...321449899572?roken=cUgayN

bevalt prima. zal wat foto's maken van apparaat in actie. toestel zit stevig zelfs met flipcase erom heen.

koopie......

Twitch

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11-2022
jin schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:47:

bevalt prima. zal wat foto's maken van apparaat in actie. toestel zit stevig zelfs met flipcase erom heen.

koopie......
Dat ziet er wel heel interessant uit. Ben erg benieuwd naar je foto's. Uit de constructie neem ik aan dat je telefoon niet kantelbaar is, wanneer hij eenmaal op zijn plek in de houder en ventilatie rooster zit?

• boppos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-06 10:25
Bartoow schreef op zondag 07 september 2014 @ 11:04:
Iemand van jullie van plan om z'n achterkant te verwisselen voor de bamboo/kevlar black/etc.. back covers? Ze zien er best wel strak uit van wat ik tot nu toe gezien heb, alleen geen idee wanneer ze te bestellen zijn..
Ik ben dat zeker van plan... Ik wil het liefst zo snel mogelijk een andere achterkant... ik heb interesse in de spijkerstof achterkant of de bamboe... maar waar blijven ze 8)7

• jin
PsycoHero schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:33:
[...]

Dat ziet er wel heel interessant uit. Ben erg benieuwd naar je foto's. Uit de constructie neem ik aan dat je telefoon niet kantelbaar is, wanneer hij eenmaal op zijn plek in de houder en ventilatie rooster zit?
Hij is wel kantelbaar, maar dat ligt ook aan de ruimte bij het ventilatie rooster. In de foto's zie je dat hij bij mij dan over de radio heen zou gaan (niet dat dat een ramp is ).

Ik heb het toestel in de orginele flipcase, en past prima.

[Voor 45% gewijzigd door jin op 13-09-2014 09:40]

Twitch

• 418O2
En hij zit echt stevig vast? Dus niet los bij een drempel ofzo?

• jin
418O2 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 11:04:
En hij zit echt stevig vast? Dus niet los bij een drempel ofzo?
Proefrit gemaakt met meerdere drempels enzo, en geen probleem. Broer heeft hem ook en ook zwaar getest blijft goed zitten. Wel goed bevestigen op rooster uiteraard.

Twitch

• 418O2
jin schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 11:22:
[...]

Proefrit gemaakt met meerdere drempels enzo, en geen probleem. Broer heeft hem ook en ook zwaar getest blijft goed zitten. Wel goed bevestigen op rooster uiteraard.
Nice. Ondanks het astronomische bedrag heb ik er ook een besteld

• liter
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-06 12:45
zou er een NFC sticker passen op deze houder? Ik heb namelijk gekeken naar Osomount Push http://pages.ebay.com/lin...w&id=291203453307&alt=web

Maar dit is dan vele malen goedkoper 😀

• HNies
Heeft iemand hier ervaring met deze Qi oplaad mogelijkheid : ZENS Qi Flexible Receiver Universal Micro USB (http://www.makezens.com/s...iver-universal-micro-usb/)

• dreamscape
  • Laatst online: 22:00
De laatste afbeelding met de tekst 'make sure to check the direction of your micro-usb' doet me vermoeden dat hij op een OpO niet gaat werken. Daar zit de connector namelijk andersom.

Los daarvan: is dat hele Qi-gebeuren niet vooral handig voor telefoons die snel leeg zijn en die je dus regelmatig tussendoor even gaat bijladen? Ik had bij mijn Nexus 4 twee van die opladers. Eén thuis en één op kantoor. Maar dat tussendoor bijladen is met de OpO nergens voor nodig. Met de originele oplader is het ding snel vol en dan redt hij het wel weer bijna twee dagen...

Punctuality is the politeness of kings

• HNies
dreamscape schreef op maandag 15 september 2014 @ 21:11:
De laatste afbeelding met de tekst 'make sure to check the direction of your micro-usb' doet me vermoeden dat hij op een OpO niet gaat werken. Daar zit de connector namelijk andersom.

Los daarvan: is dat hele Qi-gebeuren niet vooral handig voor telefoons die snel leeg zijn en die je dus regelmatig tussendoor even gaat bijladen? Ik had bij mijn Nexus 4 twee van die opladers. Eén thuis en één op kantoor. Maar dat tussendoor bijladen is met de OpO nergens voor nodig. Met de originele oplader is het ding snel vol en dan redt hij het wel weer bijna twee dagen...
Goed punt, had ik niet bij stilgestaan.

En inderdaad is niet echt nodig. Batterij gaat lekker lang mee. Maar leek me wellicht handig. Ik blijf m'n kabeltje lekker gebruiken.

Bedankt voor het meedenken :)

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:48
J.Appleseed schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:42:
[...]

Eeehm, de StyleSwap covers waren één van de USP's waar ze zo over opschepten vanaf moment 1. Voor veel mensen dus ook een reden om de telefoon te kopen. Het zal me roesten dat ze een startup zijn. Zoals iemand anders al zegt komen zij met Never Settle en vele beloftes. Een bedrijf moet gewoon presteren en beloftes nakomen, anders kan het snel afgelopen zijn.
Gelukkig voor hen hebben ze een enorme fanbase met totaal niet-kritische fanboys en -girls, die ze alles vergeven. Beetje jammer.

En de touchscreen drivers moeten snel opgelost worden, uiteraard, maar de mensen die daar aan werken hebben ongetwijfeld niks te maken met het productieproces van de StyleSwap covers.

• dreamscape
Hebben hier mensen ervaring met goede usb-kabels, dus met dikkere stroomdraden (24AWG of beter) aan boord? Ik ging zoeken op Amazon en eBay, maar vertrouw hiervoor de gemiddelde Chinese aanbieder toch niet zo.

Ik kwam in de UK kabels tegen van Portapow, zonder datalijnen en inmiddels zelfs 22 AWG.
Dat leek mooi en ik wilde al bijna bestellen, maar toen las ik:
The 'oneplus one' smartphone uses a different spec so is not compatible.
Iemand een ander idee? Ik heb de originele OPO-kabel ook al gevonden op oppomart, maar ik zoek een rond kabeltje. Hij moet namelijk tussen twee delen van mijn dashboard door en moet ook gebruikt kunnen worden voor de smartphone van mijn vriendin. Die platte is daarvoor niet flexibel genoeg.

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11-2022
Bhai schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:51:
Mochten er nog mensen zijn die op zoek zijn naar een snelle (20 AWG) USB-kabel: je kunt de Kopi kabels (lees meer hier, hier, of hier) bestellen door te mailen naar: sales@kopi-d.com
Ze kosten $5.99 per stuk en $4-$4.50 verzendkosten in totaal (afhankelijk van hoeveel je er bestelt). Betalen middels paypal :)
Bovenstaande uit het OnePlus One ervaringen topic.

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-06 16:43
dreamscape schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:40:
Hebben hier mensen ervaring met goede usb-kabels, dus met dikkere stroomdraden (24AWG of beter) aan boord? Ik ging zoeken op Amazon en eBay, maar vertrouw hiervoor de gemiddelde Chinese aanbieder toch niet zo.

Ik kwam in de UK kabels tegen van Portapow, zonder datalijnen en inmiddels zelfs 22 AWG.
Dat leek mooi en ik wilde al bijna bestellen, maar toen las ik:

[...]

Iemand een ander idee? Ik heb de originele OPO-kabel ook al gevonden op oppomart, maar ik zoek een rond kabeltje. Hij moet namelijk tussen twee delen van mijn dashboard door en moet ook gebruikt kunnen worden voor de smartphone van mijn vriendin. Die platte is daarvoor niet flexibel genoeg.
Ik hoor veel goede dingen over deze kabels: hier, hier en hier

EDIT: Idem aan wat de post boven mij zegt.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• dreamscape
PsycoHero schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:48:
[...]

Bovenstaande uit het OnePlus One ervaringen topic.
Oh ja, zoiets had ik gelezen en vervolgens ook gewoon weer vergeten... Dank.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

jin schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:47:

koopie......
Volgens mij heb ik hier een "betere, A-merk" variant, is het de moeite waard om deze te halen of toch die goedkopere die jin aangeeft?

onderstaande is de grotere variant voor de OPO

http://www.mobilefun.nl/4...c3ee8-29de3daf87-46205913

verschil;

alleen de prijs is aan de hoge kant :X, dus vandaar is het uberhoud de moeite waard?

@jin
Voldoet de versie die jij hebt nog steeds prima?

[Voor 54% gewijzigd door psyy138 op 17-09-2014 12:03]

O.R.C. Black Bulls Rugby

• jin
@psyy138 ; ja bevalt mij nog steeds. ik had de airframe ook gezien is idd een duurdere variant op zelfde concept.

als je geduld hebt (en geld wilt besparen....) (levertijd is wel lang) zou ik voor de "kloon" gaan.

Twitch

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:54
Bhai schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:51:
Mochten er nog mensen zijn die op zoek zijn naar een snelle (20 AWG) USB-kabel: je kunt de Kopi kabels (lees meer hier, hier, of hier) bestellen door te mailen naar: sales@kopi-d.com
Ze kosten $5.99 per stuk en $4-$4.50 verzendkosten in totaal (afhankelijk van hoeveel je er bestelt). Betalen middels paypal :)
Waarom moeten die dingen weer zo verdomd lelijk zijn? Ik heb inmiddels zo'n beetje alle opo-look-a-like (noodle) kabels getest die ik op eBay kon vinden, maar helaas pindakaas die zijn niets beter dan 'gewone' USB kabels. Ik kan natuurlijk gewoon zo'n OPO kabel bijbestellen, maar de kleur en lengte bevallen me niet zo.

Mocht iemand nog een andere tip hebben mbt het snelladen van de OPO houd ik me aanbevolen ;)

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• dreamscape
Ik ben nog even verder gaan zoeken, maar kom weinig spannends tegen. Heb wel thuis wat verschillende kabels getest, maar geen serieus onderzoek verricht. Ik heb gewoon vergeleken hoe steil de grafiek met batterijpercentage omhoog loopt. Bij de oplaadkabel van mijn Logitech Harmony loopt hij net zo steil als bij de OPO-kabel en dat geldt voor één andere (korte) kabel die ik had liggen. Op die korte staat ook daadwerkelijk 28AWG/1P - 24AWG/2C. Die korte is dus mooi voor in de auto.

Verder zoekwerk op internet levert hooguit een laadkabel op van LG van 26AWG en dus die (inderdaad lelijke) modellen van Kopi. Misschien bestel ik daar toch maar twee stuks van.

En dat een kabel dik aanvoelt, betekent nog niet dat hij het goed doet. Ik heb hier een BlackBerry-kabeltje liggen en die is ook niet goed genoeg. Gelukkig staat er dan ook op 28AWG/1P - 28AWG/2C, dus dan weet ik al dat ik hem niet eens hoef te testen :)

On a sidenote, maar wel on-topic in dit 'accessoires'-topic: zojuist is mijn Fitbag Jive gearriveerd.
Het grijs past perfect bij de Sandstone black achterkant:

En met een linkje erbij, voor wie ook interesse heeft. Ik las her en der op internet dat mensen vonden dat het toestel er wat stroef in en uit ging en een ander vond weer dat hij er te makkelijk uit viel. Wat mij betreft is het ding perfect. Ik had altijd zo'n Valenta-hoesje met een pull-tab, maar dit stof is natuurlijk wat soepeler. Hij valt er niet vanzelf uit, maar je kunt hem er wel gemakkelijk uit duwen. Wat mij betreft zeker een aanrader. De foto bij Amazon is waarschijnlijk van een kleiner model, want in verhouding is dat rode logo best groot. In het echt is dat een stuk kleiner. Ik zal straks even een eigen foto schieten.

En nu ik het hoesje heb, mag de originele screenprotector er vanavond weer vanaf. Het wordt me iets te veel een vette vingerbedoening en dat is op het originele glas beduidend minder.

[Voor 4% gewijzigd door dreamscape op 17-09-2014 16:04]

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:54
Ik heb vandaag the usual besteld, oftewel wat de meeste mensen hebben voor hun OPO.
Ik heb de Zwarte TPU case van Diztronic besteld en de ORZLY glass screen protector. Mijn telefoon is vandaag al binnen gekomen, dus ik moet er heel voorzichtig mee doen totdat al het spul er is.

Nu nog op zoek naar een goede auto houder. Die in de CD gleuf gaan zien er wel nice uit, maar ik moet mij daar nog goed in verdiepen of dat daadwerkelijk wat is.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• miggeltje
Mbt tot die cover.. Dit is toch gewoon belachelijk ? Ja, er zijn een aantal zaken die ik minder vind aan dit apparaat, en een aantal beloftes vanuit OPO zijn al niet nagekomen. Tot op een bepaalde hoogte zou ik het kunnen accepteren.
Maar dit is toch je reinste onzin ? dik 4 maand ofzo na levering eerste toestellen, ineens bedenken.. Goh, misschien hadden we dit iets anders moeten bedenken want het is toch lastig te verwisselen.

Die covers waren toch juist 1 van de unique selling points ? Dit komt haast over als oplichting.

Gaat trouwens niet alleen om de bamboe als ik me niet vergis, maar de rest ook.....

• dreamscape
mhulsegge schreef op donderdag 18 september 2014 @ 07:51:
Gaat trouwens niet alleen om de bamboe als ik me niet vergis, maar de rest ook.....
Volgens mij ook. Er staat dat zeer geen StyleSwap Covers meer gaan maken. Hooguit gaan ze limited editions van de telefoon maken met een andere cover.

Ik zag dit al een beetje aankomen. Je kunt niet enerzijds het toestel zo stevig maken zonder verwisselbare batterij of SD-kaart en met een stevige achterkant en anderzijds covers maken die user replaceable zijn. Dat levert mechanisch gewoon een uitdaging op. Die uitdaging was dus te groot.

Hell, voor dit geld zo'n apparaat maken met deze features, dat is al heel wat. Het was beter geweest als ze niet al in het begin over die StyleSwap covers hadden gecommuniceerd, dan was er niks aan de hand geweest.

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:48
Dit was een erg mooie aankondiging: https://forums.oneplus.ne...-for-the-oneplus-one.479/ :F
dreamscape schreef op donderdag 18 september 2014 @ 08:00:
[...]
Ik zag dit al een beetje aankomen. Je kunt niet enerzijds het toestel zo stevig maken zonder verwisselbare batterij of SD-kaart en met een stevige achterkant en anderzijds covers maken die user replaceable zijn. Dat levert mechanisch gewoon een uitdaging op. Die uitdaging was dus te groot.
Hoezo dat dan? Samsung telefoons hebben toch ook gewoon verwisselbare covers? Kleurtje/materiaaltje erop en je krijgt compleet andere telefoon...

[Voor 10% gewijzigd door barrymossel op 18-09-2014 08:18]

Pagina: 1 2 3 ... 15 Laatste

Let op:
Algemene vragen over de OPO horen in Topicreeks: [OnePlus One] Ervaringen & Discussie.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee