• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 14:16

Salmon

Custom ROMs +1

Vos schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:55:
Ik heb net onderstaand siliconen hoesje in het grijs besteld voor € 2,31 inclusief verzending. Zien wel wat de kwaliteit is ;).

--knip--
Ik heb deze al, de grijze/zwarte versie. Ziet er mooi uit en werkt zoals t moet, alleen de gaten voor de knoppen zijn niet heel geweldig en niet al te mooi afgewerkt. Heb er zelf gewoon met een aansteker wat losse stukjes plastic wat in de gaten zat afgebrand, wat zeer goed te doen is, maar dit lost niet alles op. De volumeknoppen zijn lastig in te drukken met de vingers, de powerbutton valt wel mee. FYI.

De Diztronic case van mij is nog steeds onderweg, duurt nog even voordat deze er is. Verwacht hem ergens volgende week o.i.d., hij is nog steeds in de US. De Nilkin tempered glass screen protector is ook nog onderweg, hopelijk komt die nog deze week binnen voordat ik op vakantie ga :)
Anoniem: 198824 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:12:
[...]

Heb een aantal verschillende kabels besteld:
Ik heb deze besteld, maar die zijn plm. 90 centimeter lang, ervaring tot nu toe is dat ze hetzelfde resultaat geven als de originele opo kabel,

Verder heb ik ook deze besteld, dit schijnen hetzelfde te zijn als de originele, alleen andere kleur, heb ze alleen nog niet binnen, zijn ook erg kort.

En deze, maar die heb ik ook nog niet binnen, verkrijgbaar in diverse lengtes tot 200 cm.
Vind de kabels toch nog vrij prijzig, die onderste is dan 8,5 Dollar maar met 2 meter is t wel handig. Ik gebruik nu een +/- 4 jaar oude Nokia usb kabel en deze doet volgens mij ook gewoon 2A, heb al een USB tester besteld van Ebay (2 dollar), dus deze zal t echt zeggen. Anders wordt t wel t overwegen waard om de 2 meter USB kabel te halen.

[Voor 45% gewijzigd door Salmon op 11-08-2014 11:11]

Xiaomi Mi 10T Pro

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18:46
Hier vandaag de originele flip cover aangekregen samen met een nilkin screen protector.
De tempered glass is nog onderweg..

Flipcase zit goed rond de opo en sluit goed af, alleen denk ik dat deze niet lang mee zal gaan doordat de achterkant ook met leder bedekt is en als je dit telkens op tafels ofz legt snel gaat beschadigen.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:20

Vos

AFCA

Salmon schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:06:
[...]

Ik heb deze al, de grijze/zwarte versie. Ziet er mooi uit en werkt zoals t moet, alleen de gaten voor de knoppen zijn niet heel geweldig en niet al te mooi afgewerkt. Heb er zelf gewoon met een aansteker wat losse stukjes plastic wat in de gaten zat afgebrand, wat zeer goed te doen is, maar dit lost niet alles op. De volumeknoppen zijn lastig in te drukken met de vingers, de powerbutton valt wel mee. FYI.

...
Thnx, had niet goed gekeken en je post gemist. Eens kijken of hij bevalt.

Ben erg benieuwd naar de case van Diztronic. Die oogt erg strak! Keep us posted :).

• Trabbie_
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:57
Vandaag net mijn Diztronic binnen gekregen (tegelijkertijd met de OPO) en eerste indruk is goed. Mooi afgewerkt en lekker stevig. De knoppen werken redelijk stroef, maar niet vervelend, iets losser zou fijner zijn geweest (misschien dat het ook gewoon nieuwigheid is natuurlijk). Pasvorm is perfect.

De blauwe kleur is erg donkerblauw en mat. Persoonlijk vind ik het een erg mooie kleur, hoewel ik de andere twee kleuren natuurlijk niet gezien heb.

[Voor 30% gewijzigd door Trabbie_ op 12-08-2014 17:20]

• Salmon

Salmon

Custom ROMs +1

Net zoals Trabbie_ hierboven zegt heb ik vandaag ook de blauwe case van Diztronic binnen gekregen! :)

Uitgepakt, ff wat foto's voor jullie gemaakt en gelijk erom heen gedaan ipv de 3 dollar TPU case die ik eerst had. Zie ze hieronder ook naast elkaar.

Conclusie:
Pro's:
- Mooi uitziende case
- De stukken die over de buttons heenvallen zijn vele maten beter te gebruiken dan de cutouts van de andere TPU case.
- De case is even flexibel als alle andere TPU cases

Cons:
- Misschien een beetje glad aan de achterkant maar ik vind dat nog wel meevallen.
- De plastic gedeeltes over de knoppen (volume en power) zijn iets stugger in te drukken dan zonder case. Maar vind dit ook zelf totaal geen probleem, iig beter dan moeten pielen met je nagels met de andere TPU case.

Ik ben er in ieder geval blij mee en die 12 Euro is het zeker waard :>

Foto's hier te zien: http://imgur.com/a/0JfaU
http://i.imgur.com/aRv96Gqs.jpghttp://i.imgur.com/QXjYeV5s.jpg

Xiaomi Mi 10T Pro

• wwwonder
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-08-2021
Anoniem: 198824 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 01:54:
[...]

Wil de bamboecover gaan bestellen en zal dan mijn flipcase eraf halen vandaar dat ik de screenprotector genomen heb.

[...]
Als er nog iemand de bamboe cover wil bestellen, ik wil dit wel samen doen, dit i.v.m. delen van de verzendkosten, hij is eind augustus beschikbaar.
Ik had in eerste instantie de oneplus bamboo besteld via Hotmid.com. Echter kreeg ik een mail terug dat de bamboo-covers teruggeroepen zijn omdat ze niet hard genoeg bleken.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-06 08:28
Ik lees nog weinig over de laadkabels in dit topic. Is er iemand die al positieve ervaringen heeft met bepaalde kabels? Hoorde dat namelijk lang niet elke kabel goed werkt met de OPO...

• Vos

Vos

AFCA

Heb deze ook besteld, ben benieuwd! Hoe lang was hij onderweg bij jou?

• jahallow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03 20:01
wwwonder schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:57:
[...]

Ik had in eerste instantie de oneplus bamboo besteld via Hotmid.com. Echter kreeg ik een mail terug dat de bamboo-covers teruggeroepen zijn omdat ze niet hard genoeg bleken.
[afbeelding]
Is er al iets bekend wanneer de andere back covers komen? Ik vind eerlijk gezegd de bamboo cover (op de denim na dan, jezus wat is die lelijk) één van de mindere. Kevlar en donker hout vind ik echt briljant!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:48
jahallow schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:45:
[...]

Is er al iets bekend wanneer de andere back covers komen? Ik vind eerlijk gezegd de bamboo cover (op de denim na dan, jezus wat is die lelijk) één van de mindere. Kevlar en donker hout vind ik echt briljant!
Later dit jaar, waarschijnlijk, misschien, ooit.

• Anoniem: 198824
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
wwwonder schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:57:
[...]

[afbeelding]
Maar dat was niet de originele cover van opo toch?

• Salmon

Salmon

Custom ROMs +1

Heb de Nilkin tempered glass screen protector binnen gekregen, heb hem snel even geïnstalleerd. Echt een mooi ding! Het gevoel tijdens het typen is echt heerlijk en het "schuift" lekker, veel beter dan een plastic protector.

Installatie was echt een eitje met alle doekjes en alles dat erbij worden geleverd. Voor mij de 10 dollar dubbel en dwars waard!

Xiaomi Mi 10T Pro

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:13
Salmon schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:09:
Heb de Nilkin tempered glass screen protector binnen gekregen, heb hem snel even geïnstalleerd. Echt een mooi ding! Het gevoel tijdens het typen is echt heerlijk en het "schuift" lekker, veel beter dan een plastic protector.

Installatie was echt een eitje met alle doekjes en alles dat erbij worden geleverd. Voor mij de 10 dollar dubbel en dwars waard!
Ik heb dus dezelfde ervaring! Ik heb jaren geen screenprotector gebruikt omdat ik ze er nooit netjes op kreeg.. :+. Geen bellen of stof te bekennen deze keer. Ook laat hij beduidend minder vingers achter dan het scherm zelf.

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Zaterdag de airframeplus bij Kenu zelf besteld om mijn oneplusone een plekje in de auto te geven.
De T&T code geeft alleen al twee dagen aan dat die digitaal is aangemeld bij de verzendpartij.

Hopelijk komt er morgen wat meer schot in de verzending.

Zal hier wel feedback geven als die er eenmaal is

[Voor 8% gewijzigd door TripleQ op 13-08-2014 21:50]

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:54
Als je het daar al spam vond, deel het dan niet nog eens hier

[Voor 103% gewijzigd door PaT op 15-08-2014 07:54]

• Bert003
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-05 11:20
Vandread schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 23:16:
NL gast was een beetje aan het spammen op oneplus.net met z´n site met nillkin en maki spul
http://www.oneplus-shop.nl/
Pruts website waarbij deze persoon bij voorbaat al elke aansprakelijkheid van de hand wijst mocht er een artikel niet of beschadigd geleverd worden. Niks kopen daar. Niet dat er een groot assortiment is overigens. Ik koop het wel op eBay, Chinese verkopers zijn vaak wel bereid om service te verlenen, en anders kun je bij PayPal nog wel terecht met klachten.

• Bert003
TripleQ schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:48:
Zaterdag de airframeplus bij Kenu zelf besteld om mijn oneplusone een plekje in de auto te geven.
De T&T code geeft alleen al twee dagen aan dat die digitaal is aangemeld bij de verzendpartij.

Ik ben zeer benieuwd! Kan me haast niet voorstelllen dat het echt stevig in je ventilatieopening zit. Maar als het wel zo is ga ik er ook over denken.

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:28
Bert003 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 00:46:
[...]
Ik ben zeer benieuwd! Kan me haast niet voorstelllen dat het echt stevig in je ventilatieopening zit. Maar als het wel zo is ga ik er ook over denken.
Ik heb toevallig de normale versie (Kenu Airframe) en ben er extreem tevreden over. Blijft enorm goed zitten. (op dikke en dunne roosters). iPhone 5 past er perfect in, ook met hoesjes. Helaas past in de normale versie de OnePlus er net in en zit hij dan enorm strak. Met hoesje gaat het hem niet worden helaas..

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:56

HyperBart

Huge Ego, Sorry

Bert003 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 00:40:
[...]

Pruts website waarbij deze persoon bij voorbaat al elke aansprakelijkheid van de hand wijst mocht er een artikel niet of beschadigd geleverd worden. Niks kopen daar. Niet dat er een groot assortiment is overigens. Ik koop het wel op eBay, Chinese verkopers zijn vaak wel bereid om service te verlenen, en anders kun je bij PayPal nog wel terecht met klachten.
Interessant, heb je daar iets van onderbouwing van? Altijd handig om te onthouden.
Onze producten worden met uiterste zorg verpakt en behandeld. Toch zijn wij ook afhankelijk van PostNL die de bezorging op haar neemt. Mocht er onverhoopt een bestelling kwijt raken en of beschadigd raken, zijn wij hier niet verantwoordelijk voor.
Mocht u dit risico toch willen dekken, kunt u ervoor kiezen om de bestelling aangetekend te laten verzenden. In dit geval kunt u via de knop ‘‘MAIL ONS’’ contact opnemen waarna wij uw bestelling handmatig zullen verwerken.
Is dit uberhaupt eigenlijk wettelijk?

[Voor 32% gewijzigd door HyperBart op 14-08-2014 08:52]

Vandaag even niets

• barrymossel

Wow, gaaf ding. Erg benieuwd naar de levertijd en ervaringen!
Vandread schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 23:16:
NL gast was een beetje aan het spammen op oneplus.net met z´n site met nillkin en maki spul
En dan ga jij het hier nog een keer spammen? :?

[Voor 50% gewijzigd door barrymossel op 14-08-2014 09:41. Reden: toevoeging]

• Vandread
Ik was benieuwd naar de reacties, qua prijs, mogelijke ervaring.
Voordeel is dat je iets binnen een dag hebt... in plaats van iets uit china bestellen.
Moest eigenlijk wel gniffel als iemand zo bezorgd is om de service van een screenprotector of een hoesje en daarom liever bij een chinees, wiens ebay status heilig is, willen bestellen ;)

En ach, ik mag die handelsgeest weel :)
HyperBart schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:51:
[...]
Is dit uberhaupt eigenlijk wettelijk?
Nope, hij doet zich als bedrijf voor, daarom is volgens de wet koop op afstand de verkopende partij verantwoordelijk.

[Voor 32% gewijzigd door Vandread op 14-08-2014 11:01]

• wwwonder
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-08-2021
jawel. Inmiddels is de optie om hem te bestellen ($40,-) van de site gehaald maar staan de plaatjes van de covers er nog wel op.
Anoniem: 198824 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:14:
[...]

Maar dat was niet de originele cover van opo toch?

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-06 01:46
Heb de Niklin tempered glass inmiddels ook op mijn OPO zitten.
Plaatsen was geen groot succes, maar hij zit er goed genoeg op.
Er zat namelijk gelijk een stofdeeltje onder de screenprotector dit wou ik weg "vegen" met een doekje, een tip niet doen.

Maar hij zit er op en je merkt er niks van.

Al met al: voldoende :)

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-05 13:41
psvunited schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:12:
Er zat namelijk gelijk een stofdeeltje onder de screenprotector dit wou ik weg "vegen" met een doekje, een tip niet doen.

Heb hem net ook geplaatst en ben er zeer tevreden over, het glijdt net even wat lekkerder dan het scherm zelf voor mijn gevoel

• Bert003
iMick schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 01:15:
[...]

Ik heb toevallig de normale versie (Kenu Airframe) en ben er extreem tevreden over. Blijft enorm goed zitten. (op dikke en dunne roosters). iPhone 5 past er perfect in, ook met hoesjes. Helaas past in de normale versie de OnePlus er net in en zit hij dan enorm strak. Met hoesje gaat het hem niet worden helaas..
Dus is er de + versie van uitgebracht.
Maar ik vind de OPO met origineel flipcoverhoesje best zwaar als ik hem zo tussen duim en wijsvinger houd.
En dan die korte klemmetjes van die Airframe zonder dat het ergens achtergehaakt zit...

Maar het is speculeren, ik hoop dat het wel werkt!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:01

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Dat is toch wel jammer, maar verder heb je eigenlijk weinig keuze tot op heden...
Voor mijn HTC One X had ik een Bugatti-pouch waar ik content mee was. Voor de OnePlus One zou je dan de Bugatti 8393 moeten hebben. Echter is die 8393 dedicated voor de Note 3 en die afmetingen zijn toch nét wat anders dan van de OnePlus One.

In de standaard telefoniewinkels hier zijn pouches al minder op voorraad dan flipcovers of andere protectors. En om dan een exemplaar voor de OnePlus One/Oppo Find 7/Samsung Galaxy Note 3 te vinden wordt gewoon lastig.

Edit:
Ik ga toch de Bugatti pouch bestellen, voor die paar tientjes wil ik het risico wel lopen aangezien de afwijking letterlijk enkele millimeters is.

[Voor 15% gewijzigd door FeaR op 15-08-2014 08:37]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:35

Garrett

Watercooler

M'n 4 matzwarte TPU hoesjes van Diztronic zijn ook binnen :Y)
Erg goed spul :)

I love watercooling

• jahallow
  • Laatst online: 08-03 20:01
psvunited schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:12:

Is die Niklin ook tegen barsten door vallen? Of puur tegen krassen enzo?

• Vandread
Nillkin glass screen protector + Nillkin Super Frosted Shield Matte Hard (wit) + Imak crystal shell besteld in China voor totaal ~17 euro
Hoop dat ze een beetje vlot binnenkomen, O+O staat nog op processing, mooiste is nieuw uit de doos die protector erop leggen :)

@Garrett, hoe voelen die doordruk knoppen?

[Voor 26% gewijzigd door Vandread op 15-08-2014 10:36]

• paidur
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-02 11:37
Ik heb via ebay ook een tempered glass protector (Mocolo Tempered Glass) bestelt uit Duitsland, waar ik woon. Het was zover ik kon vinden de enige die vanuit Duitsland verstuurde, en voor een tientje heb je een prima protector. Heb het idee dat het hetzelfde product is als de Nilkinn, ookal heb ik ze niet naast elkaar kunnen vergelijken. Als ik mijn protector vergelijk met de foto's van de Nilkinn in dit topic zie ik echter geen verschil, dus wellicht interessant voor mensen die een protector zoeken met wat snellere levertijd.

Hoe dan ook, installatie ging erg makkelijk, stofdoekje en alcoholdoekje bijgeleverd, en hij heeft ook de mooie afgeronde hoeken langs het glas. Heb hem kunnen installeren zonder enige stof of belletjes er onder, en dit ging verbazingwekkend makkelijk. Ik heb wel ervaring met plastic protectors, dit was mijn eerste glazen, wat een verademing zeg. De feel van het glas is ook 10 keer fijner dan die plastic protectors, die bij mij dan vaak ook al snel weer verdwenen.

Edit:

Heb inmiddels ook deze aluminium bumper van ebay besteld. Ik houd niet zo van hoesjes en cases en gezien je de achterkant vrij eenvoudig kan vervangen en ik een glazen screenprotector heb maak ik me ook niet heel erg druk om een krasje. Deze bumper lijkt me nog wel een mooie bescherming voor de rand, en tegen een eventuele val. Voor die paar euro wil ik wel even kijken hoe hij bevalt.

Weet iemand trouwens of dat metalen randje rond het scherm eenvoudig te vervangen is?

[Voor 43% gewijzigd door paidur op 15-08-2014 11:25]

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06 15:25
Dat randje is niet makkelijk te vervangen ;)
https://www.ifixit.com/Teardown/OnePlus+One+Teardown/26484

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Vandread schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:24:
Nillkin glass screen protector + Nillkin Super Frosted Shield Matte Hard (wit) + Imak crystal shell besteld in China voor totaal ~17 euro
Hoop dat ze een beetje vlot binnenkomen, O+O staat nog op processing, mooiste is nieuw uit de doos die protector erop leggen :)

@Garrett, hoe voelen die doordruk knoppen?
Goed, de feedback is prima wat mij betreft :)
Ik heb nog steeds de HTC One M7 in gebruik omdat ik per sé eerst de tempered glass EN de hoesjes binnen wilde hebben, dus was het nog even zoeken waar de toetsen ook alweer zitten ;)
Hij dekt ook de chromen rand helemaal af, dus compleet zwart nu :)
Nou nog nieuwe baasjes zoeken voor de 3 andere en een Nillkin frosted cover 8)7

I love watercooling

• Bert003
Edit:
[afbeelding]

Heb inmiddels ook deze aluminium bumper van ebay besteld. Ik houd niet zo van hoesjes en cases en gezien je de achterkant vrij eenvoudig kan vervangen en ik een glazen screenprotector heb maak ik me ook niet heel erg druk om een krasje. Deze bumper lijkt me nog wel een mooie bescherming voor de rand, en tegen een eventuele val. Voor die paar euro wil ik wel even kijken hoe hij bevalt.

Weet iemand trouwens of dat metalen randje rond het scherm eenvoudig te vervangen is?
[/quote]

Dat is een keurige bumper! Lijkt ook of de telefoon zelf altijd vrij ligt van de tafel hoe je hem ook neerlegt.

• Chestertje
  • Laatst online: 17-04-2018
Garrett schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:06:
M'n 4 matzwarte TPU hoesjes van Diztronic zijn ook binnen :Y)
Erg goed spul :)
Waar heb je ze gekocht? Ik heb ook intresse in deze hoesjes aangezien mijn OPO volgende week wordt geleverd.

Heeft er iemand toevallig dit hoesje al besteld? lijkt ook nog interessant.

• Lamania
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-05 01:40
Chestertje schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:02:
[...]

Waar heb je ze gekocht? Ik heb ook intresse in deze hoesjes aangezien mijn OPO volgende week wordt geleverd.

Heeft er iemand toevallig dit hoesje al besteld? lijkt ook nog interessant.
Ik heb de hoesjes hier besteld: https://tpu-cases.com/ind..._page=index&cPath=104_105
Gebruik kortingscode repeatbuyer voor 10% korting.

• Chestertje
Lamania schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:13:
[...]

Ik heb de hoesjes hier besteld: https://tpu-cases.com/ind..._page=index&cPath=104_105
Gebruik kortingscode repeatbuyer voor 10% korting.
Ik had die site ook gevonden maar dacht dat er misschien een beter alternatief was. Dan bestel ik ze daar! Bedankt.

Edit:
Kan je trouwens een paar foto's posten van hoe het eruit ziet als het er rond zit?
En is de 3.5mm jack ook wel nog goed bruikbaar of moet je de telefoon uit het hoesje halen om er een hoofdtelefoon op aan te sluiten?

[Voor 22% gewijzigd door Chestertje op 16-08-2014 14:00]

• Applepiez
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-05 15:32
Heeft iemand hier ervaring met opplak skins op de OPO?
Ik zat te denken aan een skin van dbrand ofzo en dan carbon.
Is dat wel mogelijk door het ruwe oppervlak van de OPO?

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-05 09:54

Kenu Airframe+ besteld. Helaas is de '+' versie nergens regulier in Nederland te vinden, dus maar via de officiële site besteld.

http://www.kenu.com/products/airframe-plus

Ik ben benieuwd!!!!

[Voor 8% gewijzigd door Hoppa! op 16-08-2014 18:14]

• izzet3838
  • Laatst online: 07-06 18:38
Hij
Ik ontvang de 27st mijn opo
Deze is eigenlijk al ontvangen door mijn broer maar ik zit nog op vanaktie
Deze heeft al een screenprotector maar ik ben toch van plan er een tempered glass op te zetten ik had er eentje op m'n 5s en ik was heel tevreden.
Nu heb ik al wat bekeken maar ik ga gewoon eentje nemen tenzij jullie mij een bepaald product kunnen aanraden
Hetzelfde geldt voor de covers de originele flipcovers lijken mij goed (vooral de blauwe) iemand am enige ervaring hiermee of iets wat jullie mij kunnen aanraden.

11400 - RX 6800 | S22 Ultra

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:23

BleuZ

Dolletjes!

Applepiez schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:11:
Heeft iemand hier ervaring met opplak skins op de OPO?
Ik zat te denken aan een skin van dbrand ofzo en dan carbon.
Is dat wel mogelijk door het ruwe oppervlak van de OPO?
Dit advies krijg je van Dbrand zelf:

'02 Peugeot 206 CC 2.0-16v "Roland Garros"

• Lamania
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-05 01:40
Chestertje schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:56:
[...]

Ik had die site ook gevonden maar dacht dat er misschien een beter alternatief was. Dan bestel ik ze daar! Bedankt.

Edit:
Kan je trouwens een paar foto's posten van hoe het eruit ziet als het er rond zit?
En is de 3.5mm jack ook wel nog goed bruikbaar of moet je de telefoon uit het hoesje halen om er een hoofdtelefoon op aan te sluiten?
Ik heb de hoesjes (ik heb de zwarte en blauwe besteld) en ook de OPO nog niet binnen en kan dus helaas geen foto's maken. Zodra ze binnen zijn zal ik er een paar foto's van posten.

[Voor 5% gewijzigd door Lamania op 16-08-2014 20:54]

• SjoerdV nl
  • Laatst online: 10:56

SjoerdV nl

Be the change.

Heeft er iemand al ervaring met de pouch hoesjes icm de OPO?

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-06 21:21
Hoppa! schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:14:
[afbeelding]

Kenu Airframe+ besteld. Helaas is de '+' versie nergens regulier in Nederland te vinden, dus maar via de officiële site besteld.

http://www.kenu.com/products/airframe-plus

Ik ben benieuwd!!!!
Graag verneem ik je ervaringen hiermee. Had zo'n universele houder voor in de auto, maar die is te klein voor OPO. Dus zit ook te kijken naar iets anders, en dit lijkt me erg makkelijk, maar heb mijn twijfels over de bevestiging aan lucht rooster en hoe de telefoon genoeg klem zit.

• liter
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-06 12:45
ik heb net de Afan Frosted Matte Hard Cover binnen uit China. Erg tevreden! Goede pasvorm en bescherming (i.i.g. voor het scherm en de randen).

Hier de advertentie op Ebay

[Voor 95% gewijzigd door liter op 18-08-2014 15:02]

• Vandread
Ziet er goed uit!
Plaatjes doen het niet, maar als ik ze in naar de adres balk sleep zie ik je foto's.
Toevallig eentje extra besteld?
Duurde zeker 2 weken oid?

• liter
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-06 12:45
Afbeeldingen zijn aangepast. Het duurde 9 kalenderdagen, viel wel mee!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:04
Een week, nog net niet, de Pelosi, hardcase in gebruik met de zelfde feel als de achterkant van de zwarte Oneplus zelf.

Eerlijk gezegd niet over te spreken. Je kan nu al op een hoek slijtage zien. Hij gaat gewoon in de zij pocket van mijn broek, dus zonder sleutels. geld of wat dan ook. Eens kijken wat de verkoper hierover te vertellen heeft.

• Bijk
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-06 15:38
Weet iemand waar de nillkin tempered glass op korte termijn leverbaar is? Kan alleen maar adresjes vinden waar het 14-28 dagen duurt. Maar wil mn telefoon niet gebruiken zonder protector..

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:33
Bijk schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 18:00:
Weet iemand waar de nillkin tempered glass op korte termijn leverbaar is? Kan alleen maar adresjes vinden waar het 14-28 dagen duurt. Maar wil mn telefoon niet gebruiken zonder protector..
eBay, en dan op Europa zetten.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-05 13:41
Had ik ook maar hij werd na 9 dagen al geleverd

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:42
De case oranje originale heeft het begeven. Alle 4 de hoeken zijn op dezelfde plek gescheurd. Materiaal is gewoon onvoldoende. Bij Amazon de cruzerlite bugdroid aangeschaft. Die moet haast wel een langere levensduur hebben dan de Opo case. Die heeft het nog geen maand vol gehouden. Ik ga maar eens reclameren, kijken waar ze mee komen.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

• HyperBart

HyperBart

Huge Ego, Sorry

Vandaag even niets

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Ik ben zeer tevreden over Spigen wat betreft hun screenprotectors, zo ook voor mijn Nexus 5. Maar Spigen heeft voor de OPO voor zover ik het zie geen screenprotectors gemaakt of in de planning staan, wat zijn dan de betere aan te raden protectors?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• Er_Damn
  • Laatst online: 21:05
Zie PB! ;)

• Vandread
Hehe ik heb hetzelfde probleem, telefoon wordt denk ik morgen geleverd en met een beetje pech m'n screenprotector en case over 2,3 of 4 weken...

Anoniem: 614283

Heb nog wat accessoires besteld via oppomart ook mar gekozen voor express levering anders duurt het een eeuwigheid

[Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 614283 op 19-08-2014 09:30]

• HyperBart

HyperBart

Huge Ego, Sorry

Gisteren de eerste kras op de Nilkin protector. Aangezien ik de screenprotector heb en mijn OpO dus bescherm leg ik 'm altijd met zijn scherm naar beneden (om de batterycover wat te sparen). Een sleutel kan 'm niet bekrassen, maar een vuiltje op de tafel wel...

Vandaag even niets

Kan best een zandkorreltje zijn geweest, das aardig hard...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-06 15:38

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik kan de telefoon nu bestellen. Wel of geen officiële accessoires? Heb niets tegen eBay normaliter...

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• HyperBart

HyperBart

Huge Ego, Sorry

CLB schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:43:
Kan best een zandkorreltje zijn geweest, das aardig hard...
Mja ok allemaal goed en wel, ik stond er wel even van te kijken.

Nu ja, beter een glazen screen protector dan je eigen scherm. Niks kan helpen tegen steentjes natuurlijk, ook geen saffierglas, of je moet al afkomen met diamanten schermen ;) .

Vandaag even niets

• izzet3838
Iemand nog ervaringen met de opo flipcover de blauwe lijkt me goed maar nu lees ik hierboven dat die het geen maand heeft uitgehouden
Edit: zie nu dat ze uitverkocht zijn er staat coming soon dus ja ben over een weekje terug in belgie dus hoop dat ze er dan weer zijn.

[Voor 33% gewijzigd door izzet3838 op 19-08-2014 18:59]

• cypher21
Deze screenprotector binnen gekregen en erop geplakt.
Anti Explosion :? :? Prima prijs iig.

Plakte er prima op, ziet er ok uit. Eerste keer dat ik een screenprotector op mijn telefoon heb.

Edit:
Protector zit er nu een halve dag op, maar ben er toch niet heel erg blij mee. Die oleofobische laag die erop zit is toch stukken minder dan die van het normale scherm.
Blijft een "vettige waas" op de protector zitten.
Lijkt wel op mijn oude nexus waarbij de laag enigzins versleten was zo...

[Voor 26% gewijzigd door cypher21 op 20-08-2014 09:43]

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:31
cypher21 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:23:
Deze screenprotector binnen gekregen en erop geplakt.
Anti Explosion :? :? Prima prijs iig.

Plakte er prima op, ziet er ok uit. Eerste keer dat ik een screenprotector op mijn telefoon heb.

[afbeelding]

Edit:
Protector zit er nu een halve dag op, maar ben er toch niet heel erg blij mee. Die oleofobische laag die erop zit is toch stukken minder dan die van het normale scherm.
Blijft een "vettige waas" op de protector zitten.
Lijkt wel op mijn oude nexus waarbij de laag enigzins versleten was zo...
Heb exact dezelfde protector maar ik ben er wel tevreden mee glijd lekker jah de vettige vingers heb ik vrijwel altijd heb vaak vette vingers.

• cypher21
xeoMe schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:19:
[...]

Heb exact dezelfde protector maar ik ben er wel tevreden mee glijd lekker jah de vettige vingers heb ik vrijwel altijd heb vaak vette vingers.
Vettige vingers e.d. heb ik ook, maar met het normale scherm is het een x langs de broek wrijven en het is scherm is volledig schoon.
Die screenprotector moet je poetsen om die waas weg te krijgen.
Maar ff een weekje aankijken, anders gaat ie er weer

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-06 11:43
Bah, heb enorm zitten kl*ten om mijn Nilkin er goed op te krijgen. Na 4x aanbrengen en verwijderen zitten er enorm veel stofjes onder en de antistatische sticker doet ook weinig meer.

Iemand ervaring hoe ik de screenprotector zelf goed schoon/stofvrij kan krijgen zodat ik em fatsoenlijk opnieuw kan aanbrengen? Zat te denken aan afspoelen met water o.i.d. maar volgens mij vind de kleefkant van de screenprotector dat ook niet fijn..

• cypher21
Gaat je nooit goed lukken. Nieuwe aanschaffen...

• Quad
  • Nu online
Ik dacht, ik bestel de OPO screenprotector, maar daar €11,- voor verzending erbij te betalen vind ik iets te ver gaan.

PVOutput☀️
Darts🎯

• cypher21
Dat "probleem" had ik ook. Was helaas uitverkocht toen ik de telefoon bestelde.

• Quad
  • Nu online
Achteraf beter erbij kunnen bestellen inderdaad. Dan laat ik de originele film er even op zitten tot ik wat uit China binnen krijg.

PVOutput☀️
Darts🎯

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Hij is gisteren aangekomen.
Nadat de T&T in america aangaf dat die in nederland bij de Douanne lag werd die dezelfde dag nog in de brievenbus gegooid (grote enveloppe).
Volgens de postNL S3 code (die ik via twitter had gevraagd) was het overigens een normaal pakketje, maar goed de postbode had een makkelijke hiermee.

Vanmorgen in het luchtrooster van mijn Fiat Punto 2010 gestopt en past precies. Zowel horizontaal als verticaal blijft die zitten. De veer erin is krachtig genoeg om de oneplus in zijn greep te houden

• izzet3838
http://www.ibuygou.com/p-...e_socket_button-6205.html
Dit lijkt me leuk iemand enige ervaringen hiermee?

• klepje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:50
Lijkt me wel iets, maar verder geen ervaringen mee, maar van de website:
* Compatible with all Xiaomi phones
Weet niet of hij dus ook compatible is met de OPO? :p

• izzet3838
klepje schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 18:14:
[...]

Lijkt me wel iets, maar verder geen ervaringen mee, maar van de website:

[...]

Weet niet of hij dus ook compatible is met de OPO? :p
Daarmee dat ik het vraag ;-)
Edit: ik heb een ander alternatief gevonden eigenlijk is pressy er het origineel maar die kost tegen de 20 euro en is slecht leverbaar
Deze lijkt ook goed te werken en is compatible met alle androids :)
http://www.dx.com/p/3-5mm...droid-phone-silver-315648

[Voor 32% gewijzigd door izzet3838 op 22-08-2014 09:51]

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ik heb vandaag de Bugatti Leather Pouch voor de Samsung Note 3 binnen gekregen:

Zit aan de zijkanten net wat te los voor een mooie tight fit, maar voor nu ben ik er blij mee aangezien er niet veel andere simpele pouches te vinden zijn.

• xeoMe
  • Laatst online: 21:31
FeaR schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:13:
Ik heb vandaag de Bugatti Leather Pouch voor de Samsung Note 3 binnen gekregen:
[afbeelding]

Zit aan de zijkanten net wat te los voor een mooie tight fit, maar voor nu ben ik er blij mee aangezien er niet veel andere simpele pouches te vinden zijn.
Huh dit is toch het OnePlus Accessoires topic? :P
Of gebruik je deze pouch voor je Oneplus?

• barrymossel
xeoMe schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:34:
[...]

Huh dit is toch het OnePlus Accessoires topic? :P
Of gebruik je deze pouch voor je Oneplus?
Ik neem aan voor de OPO, vandaar ook dat ie niet helemaal goed past...

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

barrymossel schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 17:17:
[...]
Ik neem aan voor de OPO, vandaar ook dat ie niet helemaal goed past...
Jup. Op het OPO-forum werd gezegd dat pouches voor onder andere de Note 3 zouden passen aangezien de afmetingen slechts enkele millimeters verschillen (de Note is iets groter).

• Chestertje
Vandaag mijn TPU hoesje van diztronic ontvangen. Had een mat blauw gekocht. toen ik de verpakking opendeed zat er helaas een mat zwart hoesje in. maar ook nog een klein briefje van diztronic zelf:

Ik was vrij aangenaam verrast. Het hoesje sluit zeer goed aan en de knoppen zijn goed te bedienen.

Ook heb ik de officiele screenprotector van de OPO gekocht. Zeer gemakkelijk aan te brengen. Zitten paar kleine stofjes onder maar geen bubbels. Dus ik ben zeer tevreden!

• klepje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:50
Chestertje schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 20:52:
Vandaag mijn TPU hoesje van diztronic ontvangen. Had een mat blauw gekocht. toen ik de verpakking opendeed zat er helaas een mat zwart hoesje in. maar ook nog een klein briefje van diztronic zelf
Vind ik altijd mooi om dit te zien, is gewoon een zeer goede service van ze en wekt ook zeker vertrouwen bij mensen :) Daarnaast hoef jij dan niet langer te wachten en kun je gewoon de zwarte gebruiken tot de blauwe er is :9

• Garrett

Garrett

Watercooler

Zwart is sowieso mooier *D

I love watercooling

• Chestertje
We zullen zien he. Nu kan ik ze vergelijken :')
klepje schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 01:02:
[...]

Vind ik altijd mooi om dit te zien, is gewoon een zeer goede service van ze en wekt ook zeker vertrouwen bij mensen :) Daarnaast hoef jij dan niet langer te wachten en kun je gewoon de zwarte gebruiken tot de blauwe er is :9
Inderdaad. Een ander bedrijf had waarschijnlijk je bestelling geannuleerd en gevraagd of je niet wou switchen naar zwart of dat je zou moeten wachten tot ie weer binnen komt. Mij hoor je niet klagen. Nu wel hopen dat ze hun belofte houden.

• Dennis t
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-06 15:14
Grimmie187 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:57:
Bah, heb enorm zitten kl*ten om mijn Nilkin er goed op te krijgen. Na 4x aanbrengen en verwijderen zitten er enorm veel stofjes onder en de antistatische sticker doet ook weinig meer.

Iemand ervaring hoe ik de screenprotector zelf goed schoon/stofvrij kan krijgen zodat ik em fatsoenlijk opnieuw kan aanbrengen? Zat te denken aan afspoelen met water o.i.d. maar volgens mij vind de kleefkant van de screenprotector dat ook niet fijn..
Heb ik ook een keer gehad.
Heb toen met plakband alle stof weg gehaald.

• Moobke
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-08-2018
Vandaag mijn TPU hoesje van diztronic ontvangen. Had een mat blauw gekocht. toen ik de verpakking opendeed zat er helaas een mat zwart hoesje in. maar ook nog een klein briefje van diztronic zelf: [afbeelding]

Ik was vrij aangenaam verrast. Het hoesje sluit zeer goed aan en de knoppen zijn goed te bedienen.

Ook heb ik de officiele screenprotector van de OPO gekocht. Zeer gemakkelijk aan te brengen. Zitten paar kleine stofjes onder maar geen bubbels. Dus ik ben zeer tevreden!
Hoelang duurde het tussen betaling, en aankomst bij jou? Heb mij ééntje in het zwart en ééntje in het rood besteld.

• Er_Damn
  • Laatst online: 21:05
Ik heb nog 1 screenprotector van Nilkin liggen. Mocht er iemand interesse hebben: €10,-

• Chestertje
Moobke schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:14:
[...]

Hoelang duurde het tussen betaling, en aankomst bij jou? Heb mij ééntje in het zwart en ééntje in het rood besteld.
Date Ordered: Wednesday 20 August, 2014 en maandag 25/08 ontvangen vrij snel dus.

• FJVersteeg
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:30
Bij Amazon hebben ze een perfect pakketje:
Backcover transparant, ziet er heel mooi uit met de sandcolor back van de Oneplus.
Autolader
2 screenprotectors, nog niet gebruikt, zoek iemand die dat netjes kan.. ;)
Tafelstandaardje, echt heel handig vind ik.
Een touchpen.
Slechts 10 BP.

[Voor 10% gewijzigd door FJVersteeg op 27-08-2014 14:21]

• NrG!
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-02 14:52
Ik zoek nog een extra kabeltje voor in de auto.
Heeft iemand goede ervaringen met een dergelijke usb-kabel?

Ik heb deze gevonden, schijnt nog sneller te laden dan de originele kabel!
http://www.amazon.com/2-1...rging-Cable/dp/B009Z94PV2

• cypher21
voor in de auto maakt het niet uit welke kabel je gebruikt. Autoladers leveren toch geen 2A

• NrG!
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-02 14:52
cypher21 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:36:
voor in de auto maakt het niet uit welke kabel je gebruikt. Autoladers leveren toch geen 2A
Oh ok..dan kijk ik nog ff verder!

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-06 23:52
Ik ben opzoek naar een case/hoesje die mijn OPO kan beschermen. Met vorige telefoons heb ik meegemaakt dat ze snel stuk gaan. al bij een val van 50cm als hij een beetje ongelukkig terecht komt. |:(

Nu weet ik dat als je de telefoon helemaal wilt beschermen dat je hem dan beter thuis kunt laten maar toch wil ik jullie vragen wat de beste keuze is?

Ik ben een beetje aan het twijfelen tussen een flipcase of een styleswap cover met bumper bv. http://www.mytrendyphone.nl/shop/oneplus-one-aluminium-139391p.html

In beide gevallen zal ik gebruik maken van tempered glass protector als het mogelijk is (ervaringen?)

• Quad
  • Nu online
Vandaag de Ultimate Shield Tempered Glass binnen gekregen. Helaas met een beschadiging aan de bovenkant.. :/

http://i.imgur.com/D4mTdHZs.jpg

Even de eBay seller contacten.

Edit: Toch maar even geplaatst, gaat wel enorm simpel, je legt het op je toestel, eventjes correct plaatsen en dan in het midden drukken en het scherm plakt zich vast.

Edit2; heb al reactie ontvangen van de verkoper, krijg een nieuwe toe gestuurd. :)

[Voor 31% gewijzigd door Quad op 27-08-2014 17:52]

PVOutput☀️
Darts🎯

• Vos

Vos

AFCA

cypher21 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:23:
[...]

Vettige vingers e.d. heb ik ook, maar met het normale scherm is het een x langs de broek wrijven en het is scherm is volledig schoon.
Die screenprotector moet je poetsen om die waas weg te krijgen.
Maar ff een weekje aankijken, anders gaat ie er weer
Ik heb dezelfde screenprotector en ervaar dit ook, irriteer me er wel beetje. Ik kijk het ook even aan.

Merk ook dat het icm met mijn case niet heel goed werkt. Bij indrukken van de knopjes drukte de case tegen de screenprotector aan. Die komt dan lichtjes los zeg maar. Misschien toch maar zonder screenprotector door het leven ;).
Vandaag mijn TPU hoesje van diztronic ontvangen. Had een mat blauw gekocht. toen ik de verpakking opendeed zat er helaas een mat zwart hoesje in. maar ook nog een klein briefje van diztronic zelf: [afbeelding]

Werkt deze case goed i.c.m. de screenprotector? Zal denk ik aardig gelijk zijn aan de screenprotector die ik nu gebruik.

[Voor 48% gewijzigd door Vos op 28-08-2014 12:18]

• Chestertje
Vos schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:14:
[...]

Ik heb dezelfde screenprotector en ervaar dit ook, irriteer me er wel beetje. Ik kijk het ook even aan.

Merk ook dat het icm met mijn case niet heel goed werkt. Bij indrukken van de knopjes drukte de case tegen de screenprotector aan. Die komt dan lichtjes los zeg maar. Misschien toch maar zonder screenprotector door het leven ;).

[...]

Werkt deze case goed i.c.m. de screenprotector? Zal denk ik aardig gelijk zijn aan de screenprotector die ik nu gebruik.
Ja werkt goed bij mij zonder problemen. Mijn screenprotector is zo een plastic stikker. Vrij tevreden van.

• izzet3838
mijn adapter werkt niet meer en ik heb geproobeerd met een andere maar het werkte niet en het werkte ook niet met mijn power bank
weet iemand dus wat ik moet doen of wat voor een adapter ik moet kopen

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-06 06:39
izzet3838 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:33:
mijn adapter werkt niet meer en ik heb geproobeerd met een andere maar het werkte niet en het werkte ook niet met mijn power bank
weet iemand dus wat ik moet doen of wat voor een adapter ik moet kopen
Ehrm.. Dus je toetsel laadt op geen enkele wijze meer op... Is je USB poort van je toestel dan niet kapot ?

• izzet3838
mhulsegge schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:44:
[...]

Ehrm.. Dus je toetsel laadt op geen enkele wijze meer op... Is je USB poort van je toestel dan niet kapot ?
neen hij laadt gewoon perfect op als ik hem aan men laptop hang met de meegeleverde usb kabel

• izzet3838
noem met magie of whatever nu werkt het wel opeens ik weet niet hoe maar ja happy me ;)

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-06 06:39
izzet3838 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:59:
noem met magie of whatever nu werkt het wel opeens ik weet niet hoe maar ja happy me ;)
Gelukkig maar ;)
Maar raar, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Kan het niet aan de kabel hebben gelegen ipv de lader zelf.

• Jouel
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-06 08:42
Heb gister een shitload aan accessoires voor m'n One besteld.
- originele flipcover via oppomart
- nilkin 9h screenprotector
- TPU-cover via https://tpu-cases.com/ind..._page=index&cPath=104_105
- leren cover met pas sleuven; voor het geval ik hem kan combineren met pasjes en briefgeld en beurs kan vervangen
- aluminium bumper; voor als al de voorgaande de telefoon onhandig groot maken.. niet leuk.

Kostte allemaal geen drol als je even zoekt en wat ik niet gebruik ga ik uiteraard gewoon verpatsen ofzo ^_^'

[Voor 7% gewijzigd door Jouel op 29-08-2014 09:14]

• psyy138
  • Laatst online: 07-05 16:30

psyy138

blackbulls.nl

iemand ervaring met matte screenprotectors voor de OPO? heb deze eerder gebruikt voor me N5 en vind ze veel fijner als de crystal clear screenprotectors.
FJVersteeg schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:20:
Bij Amazon hebben ze een perfect pakketje:
Backcover transparant, ziet er heel mooi uit met de sandcolor back van de Oneplus.
Autolader
2 screenprotectors, nog niet gebruikt, zoek iemand die dat netjes kan.. ;)
Tafelstandaardje, echt heel handig vind ik.
Een touchpen.
Slechts 10 BP.
linkje toevallig?

[Voor 58% gewijzigd door psyy138 op 29-08-2014 10:06]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Pagina: 1 2 3 ... 15 Laatste

Let op:
Algemene vragen over de OPO horen in Topicreeks: [OnePlus One] Ervaringen & Discussie.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee