Ik heb deze al, de grijze/zwarte versie. Ziet er mooi uit en werkt zoals t moet, alleen de gaten voor de knoppen zijn niet heel geweldig en niet al te mooi afgewerkt. Heb er zelf gewoon met een aansteker wat losse stukjes plastic wat in de gaten zat afgebrand, wat zeer goed te doen is, maar dit lost niet alles op. De volumeknoppen zijn lastig in te drukken met de vingers, de powerbutton valt wel mee. FYI.Vos schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:55:
Ik heb net onderstaand siliconen hoesje in het grijs besteld voor € 2,31 inclusief verzending. Zien wel wat de kwaliteit is.
--knip--
De Diztronic case van mij is nog steeds onderweg, duurt nog even voordat deze er is. Verwacht hem ergens volgende week o.i.d., hij is nog steeds in de US. De Nilkin tempered glass screen protector is ook nog onderweg, hopelijk komt die nog deze week binnen voordat ik op vakantie ga
Vind de kabels toch nog vrij prijzig, die onderste is dan 8,5 Dollar maar met 2 meter is t wel handig. Ik gebruik nu een +/- 4 jaar oude Nokia usb kabel en deze doet volgens mij ook gewoon 2A, heb al een USB tester besteld van Ebay (2 dollar), dus deze zal t echt zeggen. Anders wordt t wel t overwegen waard om de 2 meter USB kabel te halen.Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:12:
[...]
Heb een aantal verschillende kabels besteld:
Ik heb deze besteld, maar die zijn plm. 90 centimeter lang, ervaring tot nu toe is dat ze hetzelfde resultaat geven als de originele opo kabel,
Verder heb ik ook deze besteld, dit schijnen hetzelfde te zijn als de originele, alleen andere kleur, heb ze alleen nog niet binnen, zijn ook erg kort.
En deze, maar die heb ik ook nog niet binnen, verkrijgbaar in diverse lengtes tot 200 cm.
[ Voor 45% gewijzigd door Salmon op 11-08-2014 11:11 ]