Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Quad schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:07:
Pfoe duur. Ik heb bij Pandawill zo'n €12,50 betaald.
Er zijn ook erg veel neppers in de omloop. Schijn je op meerdere manieren te kunnen controleren (achteraf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:35
barrymossel schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:01:
[...]

Er zijn ook erg veel neppers in de omloop. Schijn je op meerdere manieren te kunnen controleren (achteraf).
Klopt, collega van me had ze ergens besteld en ha dinderdaad neppers. Bijna niet te onderscheiden, behalve dat het geluid totaal ruk was, en er 1 of 2 dingen niet waren zoals ze aangeeven staan als authentic.
Ik heb zze later besteld bij Xiaomiworld besteld, en dezen zijn echt (ook de moeilijk te scannen QR code geeft aan dat het valid is, ze ruiken naar chocola etc.

De echten geven inderdaad mooi geluid, ze hebben voor mij 1 nadeel: De grootste "dopjes' die erbij zitten zorgen er nog voor dat ze uit mijn oren vallen (iets met grote oren blijkbaar). Ik he de dopjes van een andere headset er nu op gedaan. Nu is het enige nadeel nog dat het metaal van de dopjes wat "scherp" aanvoelt aan mijn oren, dus helemaal lekker zitten ze (nog) niet. Zal wel een kwestie van gewenning zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:05
barrymossel schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:01:
[...]

Klopt, maar bij Pandawill heb je echte iig. ;)
Mijne nagekeken en gecheckt, is echt.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze cover besteld nu: http://oneplus.net/nl/oneplus-one-clear-case. maar ben er op zoek naar meer, eigenlijk beetje minder standaard; iemand nog ideeën?

En als er verder één must have accessoires is voor de OPO welke kiezen jullie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
mhulsegge schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:21:
[...]
De echten geven inderdaad mooi geluid, ze hebben voor mij 1 nadeel: De grootste "dopjes' die erbij zitten zorgen er nog voor dat ze uit mijn oren vallen (iets met grote oren blijkbaar). Ik he de dopjes van een andere headset er nu op gedaan. Nu is het enige nadeel nog dat het metaal van de dopjes wat "scherp" aanvoelt aan mijn oren, dus helemaal lekker zitten ze (nog) niet. Zal wel een kwestie van gewenning zijn.
Er zijn ook veel custom "dopjes" te krijgen. Hier kan je anders ook eens kijken: Het Algemene in-ear en oordopjes topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhin
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 31-08 20:21
Officiële OPO flipcase is weer beschikbaar in Zwart en Blauw (die waren op).

Hoe is de bouwkwaliteit? Heeft iemand er ervaring mee? Zit sterk te overwegen een te kopen, alleen die verzendkosten zijn een beetje hoog ;(
En ik had eigenlijk mijn gedachten al helemaal gezet op de gele, omdat de zwarte op was. Nu twijfel ik. Want als ik de zwarte koop heb ik straks geen banana phone meer... :/ Maar die zwarte is natuurlijk wel erg mooi en past ook goed bij de telefoon zelf...

[ Voor 7% gewijzigd door Rhin op 02-10-2014 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Ik heb de orginele zwarte, past goed en erg stevig voor de prijs. nadeel is idd de hoge verzendkosten als je hem apart moet bestellen.

flipcase voldoet voor mij prima (nog wel een nilkin tempered glass protector op scherm gedaan (8 euro via ebay)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Ik ben niet zo tevreden over de originele flipcase.
Na paar weken heb ik al scheuren/barsten in de hoeken. Kwestie van tijd voordat het helemaal kapot is.
Ik kan hem dus niet aanraden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:43

psyy138

blackbulls.nl

Rhin schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 02:02:
Officiële OPO flipcase is weer beschikbaar in Zwart en Blauw (die waren op).

Hoe is de bouwkwaliteit? Heeft iemand er ervaring mee? Zit sterk te overwegen een te kopen, alleen die verzendkosten zijn een beetje hoog ;(
En ik had eigenlijk mijn gedachten al helemaal gezet op de gele, omdat de zwarte op was. Nu twijfel ik. Want als ik de zwarte koop heb ik straks geen banana phone meer... :/ Maar die zwarte is natuurlijk wel erg mooi en past ook goed bij de telefoon zelf...
Heb het hoesje sinds deze week in gebruik, via oppomart gekocht, duurde 3 weken voordat ik hem binnen had 8)7, maar nu ik het eenmaal in gebruik heb vind ik het een prima hoesje.
Geen problemen mee en je kan leuke "snapchat" foto's maken door het "speakergat".
Maar dat is allemaal bijzaak 8)

Het handige is ook dat je de volume knopjes kunt bedienen als de flipcover dicht is.
Dit ziet ik best gelikt uit moet ik eerlijk zeggen, je bijna niet dat ze er zitten, daarom duurde het eventjes voordat ik het doorhad :*)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

psyy138 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:11:
[...]

Heb het hoesje sinds deze week in gebruik, via oppomart gekocht, duurde 3 weken voordat ik hem binnen had 8)7, maar nu ik het eenmaal in gebruik heb vind ik het een prima hoesje.
Geen problemen mee en je kan leuke "snapchat" foto's maken door het "speakergat".
Maar dat is allemaal bijzaak 8)

Het handige is ook dat je de volume knopjes kunt bedienen als de flipcover dicht is.
Dit ziet ik best gelikt uit moet ik eerlijk zeggen, je bijna niet dat ze er zitten, daarom duurde het eventjes voordat ik het doorhad :*)
Wacht maar tot je het langer in gebruik heb dan een week. Je zult zien dat het in de hoekjes gaat barsten.
Volgens mij zijn er meerder die dit hebben gepost. Goedkoop is voor mij maar weer duurkoop.
Ben ook heel zuinig op me spullen en dan nog barsten aan beide kanten.
Toestel gaat ook nooit uit het hoesje,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 11:59
Wanneer komt die Bamboo cover nou? Ze gaan er toch nog een aantal verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boppos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 18:28
EINDELIJK!!!!! Ik heb een kabel gevonden die het zelfde laad als de normale kabel maar dan net iets langer. Ik heb heeeeeeeel veel kabels geprobeerd in de prijsklasse onder de 5 euro, maar nu eindelijk een betaalbaar kabeltje!!!! IK = BLIJ

Het kabeltje is hier te bestellen voor de liefhebbers:
http://www.ebay.nl/itm/13..._trksid=p3984.m1438.l2649
Spects:
- Net iets langer is als 1,10m.
- Laad net zo snel als de bijgeleverde rode kabel van de OnePlus
- Data werkt ook gewoon (heeft dus ook data kernen)
- Laad snel met zowel de standaard oplader als wel met andere laders (mits de lader niet de beperking is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 12-09 16:06
Dank voor de tip! Zoiets zocht ik nog.

* dreamscape bestelt er meteen twee :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr4il
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 21:01
Wacht, wat is het verschil tussen de originele OnePlus kabel en een reguliere (bijv Samsung) USB kabel?

Tadaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob558
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 16:31
Sommige USB-kabels geven met bepaalde apparaten niet de volledige snelheid van de oplader door. Bijvoorbeeld van de 150mAh die een oplader kan leveren maar 500mAh, waardoor je dus 'traag laden' krijgt. Vaak zijn deze kabels goedkoper, maar hebben minder adertjes per ader oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr4il
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 21:01
Roight. Dat is zeker niet aan de buitenkant van de kabel te zien?

Tadaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou zo'n Xiaomi MiBand werken met de OnePlus One?

http://www.ibuygou.com/p-...waterproof_ip67-6192.html

Lijkt me wel zo'n leuke tool.

Of hebben jullie betere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sem-v
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-08 12:53
Gister m'n nillkin tempered glass screenprotector geïnstalleerd, echt supermakkelijk! En nog een voordeel ontdekt: veel minder vette vingers, helemaal top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcpearl
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-08-2023
sem-v schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:37:
Gister m'n nillkin tempered glass screenprotector geïnstalleerd, echt supermakkelijk! En nog een voordeel ontdekt: veel minder vette vingers, helemaal top
waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-01-2022
bordeauxactive schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:46:
[...]

..knip..
@Klepje,
ik heb hem hier gehaald, vandaag binnengekomen:
http://www.ibuygou.com/p-...d_version_brown-5708.html
Helemaal happy mee!
Xiaomi (service.hk@xiaomi.com) mailtje gestuurd of ibuygou.com wel of niet hun producten verkoopt:

Dear Customer,
Thank you for your interest in our products.
We apologize for the inconvenience that the website you offered is unauthorized by Xiaomi. Now we do not sell products in Europe.
Hope that in the near future, our products will enter the market of Europe and more and more customers enjoy our products.

Krabbelt nu achter zijn oren.. ik heb namelijk alle photo's vergeleken fake vs. echt.. en o.b.v. photo's zeg ik echt.. alles behalve de QR code - die kan ik namelijk niet scannen.

Kwaliteit is trouwens (voor mijn oren) wel erg goed.. maar ik ben geen audiofiel..
Unauthorized zegt nog niet dat die website fake items verkoopt.. ga er een mailtje aan wagen naar de verkoper en zien wat die zegt.

To be continued..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03-2023
earthknake schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:40:
Wanneer komt die Bamboo cover nou? Ze gaan er toch nog een aantal verkopen?
Ze gaan er een aantal verkopen ja. Ik vermoed dat ze er via f%cking contests veel gaan 'verkopen'. Extra reclame, als iedereen weer dingen moet gaan delen op z'n FB, etc. Zo niet, dan ben ik erg benieuwd hoe het zal gaan en vooral ook hoeveel ze er zullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sem-v
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-08 12:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boppos
Tr4il schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:30:
Roight. Dat is zeker niet aan de buitenkant van de kabel te zien?
Nop alle kabels zijn anders al zien ze er het zelfde uit. Echter door alle kabels die ik heb gehad ooit kan ik zeggen dat ze vaak in 3 laad categorieën in te delen zijn.
"langzaam laden" 150-500 mA
"medium laden" 800-1000 mA
"snel laden" 1900-2100mA
Opvallend was dat ik weinig kabels met een laadstroom (mA) tussen deze "categorieën" vond.

De meeste kabels die ik geteste heb liggen in de langzame en medium categorie met de OnePlus. Alle kabels die in de langzame categorie vielen zijn in de prullenbak beland of heb ik weggegeven. De kabels in de categorie medium gebruik ik om de OnePlus of andere apparaten 's nachts te laden. Langzamer laden blijf altijd beter dan snel laden, al zal het bij de OnePlus niet heel veel uitmaken. Snelle laadkabels liggen in de auto, op me werk en als ik ergens naartoe ga (vakantie ofzo).

Uiteraard heb ik voor alle plekken waar ik oplaad 2.1A of hogere laders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-08 13:46
bordeauxactive schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:17:
[...]

Xiaomi (service.hk@xiaomi.com) mailtje gestuurd of ibuygou.com wel of niet hun producten verkoopt:

Dear Customer,
We apologize for the inconvenience that the website you offered is unauthorized by Xiaomi. Now we do not sell products in Europe.
Hope that in the near future, our products will enter the market of Europe and more and more customers enjoy our products.

Krabbelt nu achter zijn oren.. ik heb namelijk alle photo's vergeleken fake vs. echt.. en o.b.v. photo's zeg ik echt.. alles behalve de QR code - die kan ik namelijk niet scannen.

Kwaliteit is trouwens (voor mijn oren) wel erg goed.. maar ik ben geen audiofiel..
Unauthorized zegt nog niet dat die website fake items verkoopt.. ga er een mailtje aan wagen naar de verkoper en zien wat die zegt.

To be continued..
Hmm, ik heb ze ook net binnen... Nog niet geprobeerd, maar zal de geluidskwaliteit eens vergelijken met mijn Sennheisers. Als die vergelijkbaar of beter is ben ik blij. Verpakking etc ziet er iig heel mooi uit voor dat bedrag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 16:45
http://dbrand.glass/colle...ed-glass-screen-protector

Is deze nou echt zo makkelijk te monteren zoals men zegt?
Ik zit te denken om toch een screenprotector aan te schaffen maar ik heb dus nooit geluk met die dingen met monteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
EeePC schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 17:25:
[...]

Hmm, ik heb ze ook net binnen... Nog niet geprobeerd, maar zal de geluidskwaliteit eens vergelijken met mijn Sennheisers. Als die vergelijkbaar of beter is ben ik blij. Verpakking etc ziet er iig heel mooi uit voor dat bedrag :P
Vraag:
Dear madam/sir,
I have received this product, however the QR code does not scan.
After contacting Xiaomi, they say that ibuygou.com is NOT an authorised dealer.
Currently I am reviewing this headset for a large Netherlands community forum.
Can you please provide proof of authenticity of this being an original Xiaomi product?
Kind regards,

Antwoord
Your ticket - RE: Your Order(20140922033658578) was shipped(Pls do not email back to above email,pls email to support@ibuygou.com) - has been closed.

:(

So hating automated responses.. poging 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EeePC
Haha lekker dan... Ik heb ze geprobeerd, klinkt behoorlijk goed, ga ze morgen nog even goed vergelijken met mijn Senneisers CX 95. Qr code aan het kabeltje krijg ik iig ook niet gescant. Die op de verpakking voor de muziek app wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
EeePC schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 23:17:
Haha lekker dan... Ik heb ze geprobeerd, klinkt behoorlijk goed, ga ze morgen nog even goed vergelijken met mijn Senneisers CX 95. Qr code aan het kabeltje krijg ik iig ook niet gescant. Die op de verpakking voor de muziek app wel.
euh.. heb je daar fototje van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
ComTech schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 18:31:
http://dbrand.glass/colle...ed-glass-screen-protector

Is deze nou echt zo makkelijk te monteren zoals men zegt?
Ik zit te denken om toch een screenprotector aan te schaffen maar ik heb dus nooit geluk met die dingen met monteren.
Glazen krijg je er veel makkelijker op dan die plastic dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:19
bordeauxactive schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 09:58:
[...]

euh.. heb je daar fototje van?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LyLoqig.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door BleuZ op 05-10-2014 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

418O2 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 11:20:
[...]

Glazen krijg je er veel makkelijker op dan die plastic dingen
Ik kan mij het gekut van vroegere screenprotectors nog wel herinneren, dit was echt een eitje. En superstrak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
thanks, vanavond even dat karton uit de papierbak vissen als ik thuiskom :)

ps, iets anders.. heeft iemand zijn OnePlus al via de micro-usb aangesloten met een converter naar HDMI.. werkt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deathmonkey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
bordeauxactive schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:36:
[...]

ps, iets anders.. heeft iemand zijn OnePlus al via de micro-usb aangesloten met een converter naar HDMI.. werkt het?
Als ik mijn OnePlus One aansluit op mijn LG IPS237L met de MHL-adapter die bij het beeldscherm zat krijg ik geen beeld. Ik denk niet dat 'ie het ondersteunt.
Ik heb de Nillkin (wel bij een andere reseller gekocht) en ben er absoluut tevreden mee.

[ Voor 35% gewijzigd door BleuZ op 05-10-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
Appleseed.. hmmz, ben ik dus ook bang voor..

That said.. kwam deze tegen:
http://www.amazon.com/MHL...ial-chipset/dp/1060697408

Kuch.. lijkt me aan de prijs, dus ga koppig deze eens proberen:
http://www.ebay.nl/itm/MH...ories&hash=item35d5b65865

Voor die paar euro desnoods voor een andere device in de recycle.. geef wel een gil of dat werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EeePC
Net m'n UltimateShield Tempered Glass gemonteerd. Ging niet helemaal zoals ik wilde... Schoonmaakdoekjes die erbij zaten zijn waardeloos. Het natte doekje laat iets achter waardoor als je er met het meegeleverde droge doekje erover heen gaat het hele scherm vol stof zit. Dus met een paar eigen natte brillendoekjes schoongemaakt. En daarna gemonteerd, zuigt zich heel snel vast, dus geen mogelijkheid meer tot corrigeren. Zit een beetje scheef nu dus helaas, maar durfde hem er niet meer af te halen om het opnieuw te proberen. Misschien binnenkort maar eens een Nillkin proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
EeePC schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:56:
Net m'n UltimateShield Tempered Glass gemonteerd. Ging niet helemaal zoals ik wilde... Schoonmaakdoekjes die erbij zaten zijn waardeloos. Het natte doekje laat iets achter waardoor als je er met het meegeleverde droge doekje erover heen gaat het hele scherm vol stof zit. Dus met een paar eigen natte brillendoekjes schoongemaakt. En daarna gemonteerd, zuigt zich heel snel vast, dus geen mogelijkheid meer tot corrigeren. Zit een beetje scheef nu dus helaas, maar durfde hem er niet meer af te halen om het opnieuw te proberen. Misschien binnenkort maar eens een Nillkin proberen.
hmmz, dat zou ook die rare vlekjes bij die van mij verklaren.. vond opzich de plaat zelf wel goed.. maar ff wat brillendoekjes halen dan voordat ik de 2e plaats, thanks voor de info.
(wachtend ook nog op mijn nilkin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EeePC
Wat betreft deXiaomi oordopjes. Ten eerste is het heel belangrijk dat je de goede rubber dopjes erop hebt zitten. Met alleen de dopjes die erop zaten krijg ik een goede bas (uiteraard afhankelijk van de grootte van je oor). Heb het gevoel dat het geluid met de rubber dopjes van mijn Sennheiser nog iets beter is, zijn ook van iets fijner materiaal gemaakt.
Ik heb een aantal verschillende nummers op zowel de Xiaomi's als mijn Sennheiser CX 95 geluisterd.
De Xiaomi heeft iets minder ruimte/detail, iets minder volume en zijn wat moeilijk in te brengen door de vorm dan mijn Sennheiser CX 95.
Maar steeds als ik de Xiaomi's test denk ik 'klinkt goed zeg'. Alleen als ik dan daarna de Sennheiser gebruik klinkt die toch iets 'rijker'.
Als je echter bedenkt dat de Sennheiser ruim 6x zo duur was, kan ik alleen maar zeggen dat de Xiaomi rete goed zijn voor het geld! ;)

(Sterker nog, terwijl ik dit schrijf ga ik steeds meer twijfelen of ze wel echt minder zijn dan de Sennheiser :9 ) Die dingen klinken gewoon top, dus als je nog dopjes zoekt voor je One zou ik zeggen kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deathmonkey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Hoeveel hebben jullie voor de Nillkin betaald en waar hebben jullie deze gekocht? Als ik even op ebay zoek zie ik advertenties uiteenlopend van onder de euro tot €20,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
Yes! mijn setje van Kopi ontvangen..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vAiaWie.jpg

Direct maar even een testje op de high-speed lader in de muur in combo met een Kopi kabel..

00:22 - 37% battery
00:33 - 49% battery (12% op 11 minuten sinds start)
01:08 - 84% battery ( 47% op 46 minuten sinds start)

Hij laadt inderdaad net iets boven de 1% per minuut zo te zien.. erg blij mee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
bordeauxactive schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:36:
[...]
Hmmz.. en die scant prima inderdaad..

Bij Xiaomi toch nog maar een kort mailtje gedaan met de vraag als deze shop niet authorised is..
welke dan wel..

Dear Customer,
We apologize for the inconvenience that now we do not sell products in Europe. Therefore, we do not have the list of official Xiaomi resellers outside of Europe.

M.a.w. jammer, iedere shop die ik gevraagd had was dus niet authorised geweest..

That said.. ga niet verder zeuren en happy zijn met de piston's die ik heb (fake of niet, ben tevreden met geluid) .. maar ga ibuygou niet aanbevelen.. reageert 2x met een standaard 'is geshipped' mail,
belooft niet veel goeds al zou ik er iets ander gevraagd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
EeePC schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:56:
Hier vermoedelijk hetzelfde gehad, maar dan met die van ORZLY.

Tevens heeft mijn glas het niet overleefd tijdens mijn weekend in Barcelona. Mijn glazen screenprotector bedoel ik dan. Telefoon heeft in het tasje gezeten van mijn vriendin en ondanks dat ik toch erg voorzichtig was heeft ie krassen opgelopen die je duidelijk ziet. Ik ben iedergeval wel verbaast hoe snel het krast.

Binnenkort maar de Nilkiin bestellen en hem maar vervangen. Dan ga ik ook dat droge stofdoekje niet meer gebruiken en kijken of die vlekjes dan niet heb onder het glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EeePC
bordeauxactive schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 01:28:
Die autolader ziet er interessant uit! (Heb je een linkje waar je die gekocht hebt?).

Ik heb van de week geprobeerd de One te laden in de auto met een plug die 2.1A kan leveren. Echter kwamen er allemaal vreemde geluiden uit mijn telefoon, die toenamen met het stijgen van de motortoeren :? . Dus snel er weer uit getrokken. Denk/hoop dat die plug gaar is. Met een 1A plug ga je hem waarschijnlijk niet bijgeladen krijgen als je navigatie en dergelijke gebruikt denk ik?!
(Overigens is de accu echt ideaal, 1,5 uur navigeren kostte me 15% batterij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-03 20:45
bordeauxactive schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 01:28:

[afbeelding]

Direct maar even een testje op de high-speed lader in de muur in combo met een Kopi kabel..

00:22 - 37% battery
00:33 - 49% battery (12% op 11 minuten sinds start)
01:08 - 84% battery ( 47% op 46 minuten sinds start)

Hij laadt inderdaad net iets boven de 1% per minuut zo te zien.. erg blij mee :*)
Is die muurcharger een EU charger of US? Op de Kopi website lijkt het alsof het alleen US is.

Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
Ik heb vandaag een mailtje naar Kopi gestuurd met de vraag wat de kosten zijn van die auto lader inc. verzenden , maar schrok een beetje van het bedrag. 5,99 usd voor de kabel, 24,95 usd voor de lader en 7 dollar voor het verzenden. Ik heb ze maar bedankt en zoek nu dus een andere goedkopere autolader.

Wat ik wel het geld waard vond is de Dbrand Glass protector, en de Cruzerlite Bugdroid Circuit TPU Case.
Deze heb ik dus wel vandaag besteld.

[ Voor 19% gewijzigd door sigilens op 07-10-2014 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
- Ultimate shield update..
Kreeg mijn (gratis) vervanging binnen zoals eerder gemeld.
Deze een nat en droog doekje die prima waren.. en dit keer niet laten vallen :)
Toch happy mee, en eerlijk is eerlijk top service van de verkoper om een nieuwe te sturen.

- Ibuygou.com / Xiaomi Piston update..
Toch nog netjes een sorry ontvangen voor Ibuygou ontvangen,
ze waren op vakantie en antwoorden stonden inderdaad op automatisch.
Toch maar weer een mailtje aan gewaagd.. al was het maar omdat ze toch geantwoord hebben - to be continued

- EeePC
De autolader is ook super, vanavond even tijdens ritje naar huis getest.
Dual poort 2x 1a -> 1 van de 2 poorten heeft een ledje, gebruik je alleen die poort, dan krijg je 2.4a!

Mijn bestelling was:
$ 5,99 per kabel x3
http://kopi-d.com/?recent_works=553
http://store.kopi-d.com/M...e=Micro+USB+%28Android%29

$ 24,95 per Kar adapter x1
http://kopi-d.com/?recent_works=kar-charger-2-ports
http://store.kopi-d.com/K.../b/3625345011?class=tier2

$ 24,95 Kplug 2 ports 2.4a charger x1
http://kopi-d.com/?page_id=125&lang=nl
http://store.kopi-d.com/Kplug-USB-Charger/b/3625346011

Free shipping vanaf 35$ volgens mij.

Tip -> vraag of Sam (eigenaar volgens mii, paar leuke mails mee verstuurd) ook even of hij een mooie factuur zoals bij mij.
PM me maar voor info ;)

@HNies
Yes, confirmed EU -> EU plug aangeven bij je bestelling (was ook mijn eerste vraag :) )

@Sigilens
Zie hierboven.. ik vond de combo met free shipping pricy, maar wel de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
sigilens schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 21:39:
... en zoek nu dus een andere goedkopere autolader.
Ik heb laatst deze gekocht:
http://www.amazon.de/dp/B...e_386171_38075861_TE_item

Wat mij betreft wel een aanrader en zeker sterk genoeg om de OPO te laden tijdens rijden met navigatie en continu scherm aan op de felste stand. En dan is bij mij op dit moment de usb-kabel nog de beperkende factor. Kabels van 24AWG zijn onderweg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boppos
dreamscape schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 07:50:
[...]

Wat mij betreft wel een aanrader en zeker sterk genoeg om de OPO te laden tijdens rijden met navigatie en continu scherm aan op de felste stand. En dan is bij mij op dit moment de usb-kabel nog de beperkende factor. Kabels van 24AWG zijn onderweg...
Ben benieuwd welke kabels je gekocht hebt en of ze werken. Ik heb meerdere 24awg en 20 awg getest maar de enige die laad zoals de bijgeleverde kabel is http://www.ebay.nl/itm/13..._trksid=p3984.m1497.l2649

Welke lengte heeft jouw kabel? want ik zoek nog steeds door naar een snelle langere (ca. 2 m) kabel.

Auto lader van de action of een andere goedkope die 2.1a of hoger laad doen het meestal wel goed met de bijgeleverde kabel.

[ Voor 7% gewijzigd door boppos op 08-10-2014 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 05:37
dreamscape schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 07:50:
[...]

Die heb ik ook nadat deze hier werd aangeprezen. Werkt perfect. Ik gebruik een normale laadkabel de bij een HTC werd geleverd, en heb het idee dat deze gewoon met 1% per minuut laadt.

[ Voor 3% gewijzigd door renem op 08-10-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoshiwa
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-08 08:41
Dag allen,
heb net 2 uur van mijn leven verspild aan heel dit topic door te lezen en heb het gevoel dat ik niet veel wijzer ben geworden.
Ik ging normaal de officiele flipcase mee bestellen maar heb de inrduk dat toch niet iedereen hiervan tevreden is, maar yet again , over alle andere cases+screenprotectors lijkt er ook niet echt consensus te zijn.
Iemand die wat kan helpen door het bos de bomen te zien ?

(oh en liefst iets dat ik uit BE kan orderen online ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door yoshiwa op 08-10-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EeePC
@yoshiwa Ik heb al een paar keer iets geschreven over de flipcase, is een fijn hoesje voor dat geld. Zou hem er gewoon bijnemen meteen, heb je ook geen extra verzendkosten. Wat betreft de screenprotector zou ik voor een glazen versie gaan, de veelbesproken Nillkin bijvoorbeeld. Of de Ultimate shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damaster
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Ben ontzettend hard aan het zoeken naar deze case:

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00NKGWR98
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00NL6J0HO
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00NM7W8U8

Kan ze alleen niet op deze manier krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koennnnnn
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-01-2022
Dit topic (deels) doorgelezen en vraag me af of iemand deze Clear Case http://oneplus.net/oneplus-one-clear-case heeft. Twijfel of ik bij mn bestelling gelijk de Flip case of deze neem, maar zie nergens reacties hierover. Scheelt boel verzendkosten als ik nu de beslissing kan maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:52
Koennnnnn schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:04:
Dit topic (deels) doorgelezen en vraag me af of iemand deze Clear Case http://oneplus.net/oneplus-one-clear-case heeft. Twijfel of ik bij mn bestelling gelijk de Flip case of deze neem, maar zie nergens reacties hierover. Scheelt boel verzendkosten als ik nu de beslissing kan maken ;)
Ik heb de clear case besteld en als het goed is ligt de OPO + case op mij te wachten als ik straks thuiskom na het werk, dus zal het wel even laten weten :+, maar volgensmij is het wel een prima ding (niet heel bijzonder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
http://m.banggood.com/2A-...o-USB-Cable-p-943242.html

Deze binnen. Laden net zo snel als de standaard kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
De mijne haalt maar 0,6A. Zal mijn lader dan niet goed zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germanaaizer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 06:41
Ik heb mijn nilkin frost shield en screenprotector nog altijd niet binnen. 27 september besteld bij oppomart. Nog mensen die problemen hebben (gehad) bij hun met een bestelling?

Ik heb op 4 oktober een mail gekregen met de bevestiging dat mijn bestelling verzonden was. Er zat ook een tracking bij via de website 17track.net maar hier lees ik uiteenlopende meningen over op het net. Volgens de trackingsite lijkt het pakketje vast te zitten in Peking. (was de laatste status, sindsdien geen verandering meer) Zojuist even gemaild naar oppomart, ben eens benieuwd of ze mij iets meer kunnen vertellen...

[ Voor 54% gewijzigd door germanaaizer op 09-10-2014 12:48 ]

Don't walk on the grass, smoke it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
BigWillem89 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:38:
[...]

De mijne haalt maar 0,6A. Zal mijn lader dan niet goed zijn?
Welke gebruik je? En doet die het wel met de originele kabel?

Ik heb overigens geen meetapparatuur. Maar in 10 minuten kwam er 12% bij ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
418O2 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 00:42:
[...]

ook nieuwsgierig, heb nog niet iemand zien/horen klagen over originele kabels behalve 1 persoon met een doorgebrande kabel, en ikzelf met een doorgebrande lader. (en beide gevallen dus volledig stuk).

De 'rule of thumb' is continu 1% per minuut..
minder dan dat heb je reden tot klagen, of een alternatief dat beter kan.
(de slechtste die ik tot nu toe getest heb is een samsung autolader die ik van de zaak bij mijn S4 kreeg.. die vult in 2,5 uur niet eens 40% - laten we zeggen 0,27% per minuut dus), op de voet gevolgd door een ooit op ebay aangeschafte "high quality dual port 12v car adapter" die op diverse kabels het net iets beter doet.

Kan niet wachten tot eindelijk mijn (cheapie) usb meter binnenkomt.. stuk of 30 kabels al klaarliggen (die stof happen onder motto zonde om weg te gooien).. zal graag gegrond een deel ervan eindelijk weggooien :)

*edit*
ps, net een paar van de cases die ik nieuw binnen heb gehad op V&A gezet die weg mogen.
- De Diztronic rood - valt me tegen dit rood, maar gebruikt zelf de zwarte wel
- De Cruzerlite Clear en Smoke - transparant, over getwijfeld, maar toch niet mijn ding, nog nieuw dus.
( mocht iemand een solide kleur (liefst donkerblauw of wit) willen ruilen (mag.evt licht gebruikt zijn) hoor ik het ook graag)
- Orzly licht blauw - ziet er totaal anders dan advertentie plaatje (was paars/blauw achtig) - waarschijnlijk een verkeerde levering, ik vind hem echt heel lelijk (sorry gewoon eerlijk). Nog nieuw, voor iemand met andere smaak, of gewoon omdat je snel een TPU nodig hebt wellicht handig.

[ Voor 23% gewijzigd door bordeauxactive op 09-10-2014 02:43 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:52
Bartske schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:18:
[...]

Ik heb de clear case besteld en als het goed is ligt de OPO + case op mij te wachten als ik straks thuiskom na het werk, dus zal het wel even laten weten :+, maar volgensmij is het wel een prima ding (niet heel bijzonder).
Heb hem inderdaad binnen, wel een prima case, heel dun (dus grote klappen zal hij niet opvangen) maar hij zit niet in de weg. Misschien wel wat overpriced maar dat moet je zelf uitmaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
bordeauxactive schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 01:28:
[...]

ook nieuwsgierig, heb nog niet iemand zien/horen klagen over originele kabels behalve 1 persoon met een doorgebrande kabel, en ikzelf met een doorgebrande lader. (en beide gevallen dus volledig stuk).

De 'rule of thumb' is continu 1% per minuut..
minder dan dat heb je reden tot klagen, of een alternatief dat beter kan.
(de slechtste die ik tot nu toe getest heb is een samsung autolader die ik van de zaak bij mijn S4 kreeg.. die vult in 2,5 uur niet eens 40% - laten we zeggen 0,27% per minuut dus), op de voet gevolgd door een ooit op ebay aangeschafte "high quality dual port 12v car adapter" die op diverse kabels het net iets beter doet.

Kan niet wachten tot eindelijk mijn (cheapie) usb meter binnenkomt.. stuk of 30 kabels al klaarliggen (die stof happen onder motto zonde om weg te gooien).. zal graag gegrond een deel ervan eindelijk weggooien :)
Ik heb GSAM ingesteld op no-sampling van waardes en met het scherm aan geeft hij dan -1664mAh aan als ik die Nillkin aansluit op de OPO adapter. Dus dat komt wel erg in de buurt van 2a als de telefoon standby staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EeePC
Spannend! ;)
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10533454_563395027099640_6524212905353731682_n.png?oh=479f6de55ab2e92ba99bd15ce5a621cf&oe=54B185FB&__gda__=1420435779_aaf837701d49d5471e64780cab93e74e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
OnePlus heeft aangegeven dat ze stoppen met de bamboo swap cover. Deze komt echter in gelimiteerde opgave beschikbaar. Mijn vraag is wanneer deze beschikbaar worden?

Heb op het forum van OnePlus gekeken, maar kon het niet vinden. Is er iemand die hieran op de hoogte is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

MurtnR schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:11:
OnePlus heeft aangegeven dat ze stoppen met de bamboo swap cover. Deze komt echter in gelimiteerde opgave beschikbaar. Mijn vraag is wanneer deze beschikbaar worden?

Heb op het forum van OnePlus gekeken, maar kon het niet vinden. Is er iemand die hieran op de hoogte is?
Even zoeken in dit topic... Is recent al gevraagd, niemand weet het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XallaX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:09

XallaX

Meow

Er waren problemen met de productie van de onderdelen voor de bamboo cover, de kwaliteit van de geleverde onderdelen was te laag. Daarnaast is het risico van beschadigen van je telefoon of originele cover aanwezig bij aanbrengen van de bamboo cover.
Om deze 2 redenen is er besloten de cover niet uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dat wordt niet gevraagd ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XallaX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:09

XallaX

Meow

Was te snel met op enter drukken ;-)
Leverdatum is niet bekend. ("binnenkort" maar dat is nogal rekbaar)
Bij Oppomart kon je presale orderen maar die zijn inmiddels op sold out gezet.

[ Voor 14% gewijzigd door XallaX op 09-10-2014 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Ze hebben aangegeven dat ze limited editions van de telefoon gaan uitbrengen met die bamboo cover. Losse covers die je zelf kunt wisselen, die komen er niet meer.

Gewoon omdat het niet foolproof te bouwen is: een telefoon waarvan de achterkant in principe niet user-replaceable is, daarvan moet je dus geen user-replaceable achterkantjes gaan leveren. De gemiddelde tweaker krijgt dat wel voor elkaar, maar zeker een kwart van je klanten maakt het spul gewoon stuk.

[ Voor 0% gewijzigd door dreamscape op 09-10-2014 15:53 . Reden: een = geen, dat maakt wel een verschil ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
dreamscape schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:37:
Gewoon omdat het niet foolproof te bouwen is: een telefoon waarvan de achterkant in principe niet user-replaceable is, daarvan moet je dus een user-replaceable achterkantjes gaan leveren. De gemiddelde tweaker krijgt dat wel voor elkaar, maar zeker een kwart van je klanten maakt het spul gewoon stuk.
Dus niet over nagedacht. Ze wisten toch dat die dingen vervangen moest kunnen worden. Dan houd je daar toch rekening mee? En na maanden komen ze erachter (na nog vaker de covers aangekondigd te hebben) dat het toch eigenlijk niet zo goed werkt. Samsung kan toch ook een achterkantje maken dat er herhaaldelijk op en af kan...? Het blijft vreemd. Vraag me af of er niet toch iets meer achter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:05
Voornamelijk te maken met de manier waarop de cover op de achterkant zit. En je hebt, wanneer je niet nadenkt, de mogelijkheid om je simtray om zeep te helpen.
Het verwijderen van de backcover gaat echter niet zo makkelijk als bij andere toestellen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Telefoon is nog niet binnen, maar Brodit houder is vandaag al geleverd. Gebruik al jaren Brodit houders en was blij om te zien dat er een houder voor deze telefoon beschikbaar was. O+

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 21:03

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Jopster schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:57:
Telefoon is nog niet binnen, maar Brodit houder is vandaag al geleverd. Gebruik al jaren Brodit houders en was blij om te zien dat er een houder voor deze telefoon beschikbaar was. O+
Kun je hier wat fotos van plaatsen en vertellen hoe deze bevalt?

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Zal ik doen zodra ik het toestel binnen heb. Toestel is nog onderweg namelijk. Maar tot nu toe heeft Brodit mij nog nooit teleurgesteld. Ik heb overigens een passieve houder besteld. Laatste was een actieve houder, maar met een passieve ben je toch iets flexibeler imo.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
http://www.ebay.com/itm/321449899572

Ik heb deze. Telefoon zit er strak in. Kan hem zaterdag een 'real-life'-test geven.

[ Voor 23% gewijzigd door 418O2 op 09-10-2014 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Ziet er leuk uit, maar heb zelf altijd een raar gevoel gehad bij die "airvent" houders. Altijd bang geweest om mijn rooster te slopen. :)

Heb overigens wel gekeken naar dit soort houders (ook magneethouders btw), maar kwam toch weer bij mijn vertrouwde Brodit houder uit.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Jopster schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:41:
Ziet er leuk uit, maar heb zelf altijd een raar gevoel gehad bij die "airvent" houders. Altijd bang geweest om mijn rooster te slopen. :)

Heb overigens wel gekeken naar dit soort houders (ook magneethouders btw), maar kwam toch weer bij mijn vertrouwde Brodit houder uit.
Die zijn ook beter, maar ik gebruik mijn auto zo spaarzaam dat het voor mij weinig uitmaakt. En ik heb een BMW, dan breekt er niet zomaar wat af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Haha, ik heb een Toyota. Daar kan van alles afbreken, maar ding blijft gewoon rijden. :P

Overigens gebruik ik mijn auto ook niet vaak, maar wil altijd wel een degelijke houder. Ook voor als de kinderen besluiten er aan te trekken. ;)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
bordeauxactive schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 01:50:
..knip..
- Ibuygou.com / Xiaomi Piston update..
Toch nog netjes een sorry ontvangen voor Ibuygou ontvangen,
ze waren op vakantie en antwoorden stonden inderdaad op automatisch.
Toch maar weer een mailtje aan gewaagd.. al was het maar omdat ze toch geantwoord hebben - to be continued
..knip..
Na een dag zware frustrerende dag (o.a. browser hijack op mijn laptop, malware bytes, hitman, en zo nog 8 (ja acht) moeten gebruiken tot er weer leven in zat.. eindelijk weer in mijn mail..

Reactie terug van ibuygou:
Regarding your questions,I've consulted the xiaomi repair center about how to identify the product,please scrape the coating covered on the original box and check the number in the link http://order.mi.com/service/scode, then you can see if it's fake,or you can test it after downloading the following app http://www.miui.com/zt/jianding/

Daar was ik in eerste instantie blij mee, maar niet toen ik er achter kwam dat dit volgens mij alleen maar Xiaomi phones betreft (headsets hebben naar mijn weten geen IMEI :P )

Verder vandaag gebeld met de piston set die ik heb.. en geluid lijkt me vrij zacht.. (muziek afspelen e.d. niet) - als ik de dopjes echt goed in mijn oor druk is het wel iets beter, maar op vol volume nog altijd aan de zachte kant.. is dat softwarematig nog elders te verhogen?

Tripod?
Heeft er iemand verder al gespeeld met een tripod/standaard?
Ik heb tot nu toe veel plezier van een universele 1/4" clip - EUR 1,25:
http://www.ebay.nl/itm/331179555865
In combinatie met een fullsize tripod

Maar zoek nog een on-the-go kleine oplossing om wat stabielere foto's te maken.

Deze bevalt niet : http://www.ebay.nl/itm/120931361603
Valt structureel om door gewicht/formaat van de OPO, maar ook met andere phones.

Iemand nog suggesties/goede ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsie030
  • Laatst online: 00:42
[
Tripod?
Heeft er iemand verder al gespeeld met een tripod/standaard?
Ik heb tot nu toe veel plezier van een universele 1/4" clip - EUR 1,25:
http://www.ebay.nl/itm/331179555865
In combinatie met een fullsize tripod

Maar zoek nog een on-the-go kleine oplossing om wat stabielere foto's te maken.

Deze bevalt niet : http://www.ebay.nl/itm/120931361603
Valt structureel om door gewicht/formaat van de OPO, maar ook met andere phones.

Iemand nog suggesties/goede ervaringen?
Is de Joby Gorillapod compact eco iets voor jou?
Gezien online bij de MM voor €13, tot een camera gewicht van 325 gram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Jopster schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:48:
Haha, ik heb een Toyota. Daar kan van alles afbreken, maar ding blijft gewoon rijden. :P
offtopic:
Haha, touché!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Huizenga
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:15
Zojuist besteld:
Tourmate TPU Skin Case For OnePlus One (oppomart.com) €6,50 EUR Incl. Verzenden
En Screen Protector For OnePlus One Nillkin (Ebay.com) €7,55 EUR Incl. Verzenden

Stone Cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-03 20:45
418O2 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:34:
http://www.ebay.com/itm/321449899572

Ik heb deze. Telefoon zit er strak in. Kan hem zaterdag een 'real-life'-test geven.
Ik heb deze houder vandaag ook per post ontvangen. En het past prima!
De houder zit stevig op het rooster. Je moet wel de ruimte hebben rondom je rooster omdat de OPO een grote telefoon is. Ik zal er binnenkort wat foto's van maken in mijn Peugeot 508.

Onbegrijpelijk dat dat kan voor $1,99 incl verzend kosten 8)7 8)7 Maar mij hoor je er niet over klagen :D

Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 20:02
HNies schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:38:
[...]

De houder zit stevig op het rooster. Je moet wel de ruimte hebben rondom je rooster omdat de OPO een grote telefoon is. Ik zal er binnenkort wat foto's van maken in mijn Peugeot 508.

Onbegrijpelijk dat dat kan voor $1,99 incl verzend kosten 8)7 8)7 Maar mij hoor je er niet over klagen :D
Deze is zelfs goedkoper en heeft meerdere kleurtjes!!!

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 11:59
Voronwë schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:36:
[...]

Deze is zelfs goedkoper en heeft meerdere kleurtjes!!!
Kan nog goedkoper! :*) Check hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bordeauxactive
[quote]HNies schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:38:
[...]
/quote]

Nice.. die van mij zal ook binnenkort binnenvallen.. zal ook een foto/mening posten hoe die bij mij zit.
marsie030 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:13:
[...]
Is de Joby Gorillapod compact eco iets voor jou?
Gezien online bij de MM voor €13, tot een camera gewicht van 325 gram.
Nice!
Hmz.. ik had hier al naar gekeken:
http://www.ebay.nl/itm/Fl...one-Samsung-/261542528571
Maar ja.. load daarvan is 46gram :)

Na je tip toch maar ff nog een keer gaan speuren voor een china variant, en gevonden.. thanks om me op goede spoor te zetten:
http://www.ebay.nl/itm/St...-Small-Size-/171410002589
Deze claimt 0,4kg te dragen.. en dat voor 3,23 euro.. kijkend naar de product foto's best geloofwaardig.
gekocht, geef hier nog wel een review zodra die binnen is.

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germanaaizer
  • Laatst online: 11-09 06:41
Peter Huizenga schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:56:
Zojuist besteld:
Tourmate TPU Skin Case For OnePlus One (oppomart.com) €6,50 EUR Incl. Verzenden
En Screen Protector For OnePlus One Nillkin (Ebay.com) €7,55 EUR Incl. Verzenden
wil je laten weten hoe jouw bestelling verloopt bij oppomart? Mijn bestelling heeft 2 weken na bestelling china nog altijd niet verlaten. Heb ze gemaild maar het enige dat ze mij kunnen vertellen is dat ik moet wachten.

Don't walk on the grass, smoke it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
418O2 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 00:42:
[...]

Net weer even getest.

Originele lader:
Originele kabel: 0.72A
Nillkin kabel: 0.54A

Powerbank:
Origineel: 0.95A
Nillkin: 0.62A

Dat zou toch eigenlijk een stuk hoger moeten zijn.. 8)7

Edit: met logitech lader(max 1A):
Origineel: 0,84
Nillkin: 0,81

[ Voor 6% gewijzigd door BigWillem89 op 11-10-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Laatst online: 04-09 18:23
Zo vandaag is mijn MOFI Retro Flip Slim PU Leather Stand Style Cover Case For Oneplus One binnen gekomen.
Besteld 1 oktober, binnen 10 oktober.
Ik moet zeggen, erg blij met de kwaliteit en deze heeft de magnetic lock/unlock functie.
Slechts $6.99 gekost.

http://www.ebay.co.uk/itm...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Ook over getwijfeld, maar las toch veel verhalen over dat hij na 2 maanden gebruik barstjes op veel gebruikte plekken ging vertonen. Mijn zoektocht gaat nog even door. Tot die tijd gebruik ik wel een sandbox hardcase met tempered glass shield. Niet mijn favoriete combo, want ik heb liever een goeie flip case, maar de ideale moet ik dus nog vinden.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Jopster schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 19:48:
Ook over getwijfeld, maar las toch veel verhalen over dat hij na 2 maanden gebruik barstjes op veel gebruikte plekken ging vertonen. Mijn zoektocht gaat nog even door. Tot die tijd gebruik ik wel een sandbox hardcase met tempered glass shield. Niet mijn favoriete combo, want ik heb liever een goeie flip case, maar de ideale moet ik dus nog vinden.
Op de telefoon, of de case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Op de case. In principe de reden waarom je een case hebt, maar 2 maanden vond ik wel erg snel.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
BigWillem89 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 14:02:
[...]

Net weer even getest.

Originele lader:
Originele kabel: 0.72A
Nillkin kabel: 0.54A

Powerbank:
Origineel: 0.95A
Nillkin: 0.62A

Dat zou toch eigenlijk een stuk hoger moeten zijn.. 8)7

Edit: met logitech lader(max 1A):
Origineel: 0,84
Nillkin: 0,81
Denk dat je meet apparatuur niet goed is. Wat zegt gsam (sampletijd uit zetten of kort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Jopster schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:16:
Op de case. In principe de reden waarom je een case hebt, maar 2 maanden vond ik wel erg snel.
Ja, zo lang de telefoon er netjes uit blijft zien en beschermd is.
Wel ziet de case er zo op het eerste gezicht goed uit, magnetic lock werkt echt perfect en voor $6.99 lijkt het vooralsnog een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Ik vind hem er ook mooi uitzien. Laat even weten na een tijdje gebruik hoe hij het houdt. Wellicht dat ik dan toch overstag ga.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
Iemand de originele oneplus clear case in gebruik?

http://oneplus.net/nl/oneplus-one-clear-case

Is deze makkelijk te verwijderen/monteren?
Ik wil hem regelmatig eruit halen om de telefoon in mijn autohouder te doen vandaar deze vraag.
Heb nu een zachte tpu cover maar deze is juist verrekte lastig te verwijderen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
ComTech schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 21:19:
Iemand de originele oneplus clear case in gebruik?

http://oneplus.net/nl/oneplus-one-clear-case

Is deze makkelijk te verwijderen/monteren?
Ik wil hem regelmatig eruit halen om de telefoon in mijn autohouder te doen vandaar deze vraag.
Heb nu een zachte tpu cover maar deze is juist verrekte lastig te verwijderen :|
Gaat helemaal prima. Gebruik 'm nu bijna drie maanden, ook wel regelmatig eruit gehaald en nog geen enkel teken van barsten of een slechte pasvorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
Gaat helemaal prima. Gebruik 'm nu bijna drie maanden, ook wel regelmatig eruit gehaald en nog geen enkel teken van barsten of een slechte pasvorm.
Top dan ga ik die maar bestellen!!

Zie ik net tot mijn verbazing dit filmpje op youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=9AdZz9VbbOE
Hij past dus met deze case in de brodithouder van dit filmpje, en laat ik nu net die houder hebben.
Gebruik deze voor mijn nexus5 met spigen case past perfect.
Had nog geen goede autohouder gevonden voor de OPO.

[ Voor 48% gewijzigd door ComTech op 12-10-2014 21:52 . Reden: tekst toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
http://oneplus.net/jbl-e1-earphones

JBL oordoppen dus. Best duur, voor OnePlus

[ Voor 57% gewijzigd door 418O2 op 13-10-2014 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Ja, en best wel lullig want ik heb de OnePlus IEMs al besteld. Misschien dat ik eens kijk hoeveel verschil ertussen zit.
Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste

Let op:
Algemene vragen over de OPO horen in Topicreeks: [OnePlus One] Ervaringen & Discussie.