Ik heb bij de Lidl een Bluetooth hartslag borstband gekocht. Ik krijg hem echter niet werkend op mijn Oneplus One. Het boekje is niet heel behulpzaam: start Bluetooth op je telefoon (staat bij mij altijd al aan), start je app en volg de aanwijzingen. Hm... Ik heb een paar apps geprobeerd die ze aanraden (60beat, Runkeeper bijvoorbeeld) maar ook met die apps krijg ik geen sjoege.
Heeft iemand een idee hoe dit werkt of dat jer er nog wat speciaals voor moet instellen?
Edit:
Ik ben een stapje verder. Blijkbaar had ik de sensor niet vochtig genoeg gemaakt. Ik zie hem nu staan in de Bluetooth scan, maar al sik wil pairen krijg ik de opmerking dat het niet lukt omdat de pincode of passkey incorrect is. Jammer dat er a) niet om gevraagd wordt en b) ik niet weet wat dan wel de juiste zou moeten zijn.
Edit2:
Vandaag mee genomen naar de zaak. Geprobeerd op telefoon van collega: gelijk werkend. Geprobeerd op mijn telefoon: doet het ook. Vaag! pairen is trouwens niet nodig en dat is waarschijnlijk ook de reden dat het niet lukte. Blijkbaar mag iedereen mijn hartslag uitlezen
[
Voor 40% gewijzigd door
JeroenE op 10-03-2015 14:17
]