Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Mensen die een bamboo cover hebben besteld via OnePlus: hoelang zat er bij jullie tussen verzending en ontvangst? Er wordt geen trace code meegestuurd...

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:35
Thx, aangezien ik niet zeker ben dat ik een invite ga krijgen heb ik het via deze site maar besteld :)

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:03
Ik gebruik ook al jaren een Brodit houder voor mijn telefoons (HTC Touch Diamond, HTC Desire, HTC One S). Voordeel is dat de laadaansluiting nu weer onderop zit. Bij mijn One S zat deze aan de zijkant want niet altijd goed werkte.

Bij Broditcenter is de houder helaas uitverkocht voor de Oneplus. Weet iemand ook of deze lader met 2A oplaadt? Normaal gesproken doen ze met 1A laden, maar dat zou betekenen dat in de auto het laden wel een stukje lager duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Kan je de bamboo styleswap covers ergens tegen normale prijzen kopen? Ik zie ze enkel aan +70 dollar -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

eSCe schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 01:20:
Kan je de bamboo styleswap covers ergens tegen normale prijzen kopen? Ik zie ze enkel aan +70 dollar -_-'
Wat is een normale prijs volgens jou?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:11
pimsaint schreef op zondag 11 januari 2015 @ 13:58:
Mensen die een bamboo cover hebben besteld via OnePlus: hoelang zat er bij jullie tussen verzending en ontvangst? Er wordt geen trace code meegestuurd...
Ik kreeg 8 januari de invites. Heb ze toen meteen besteld. Op 10 januari om 3:00 AM kwam de melding dat ze werden verzonden en ze zijn zojuist op mijn werk gearriveerd. Vijf dagen, maar daar zit dus wel een weekend tussen. En een maandag waarop de post ook weinig doet ...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
dreamscape schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:27:
[...]
Ik kreeg 8 januari de invites. Heb ze toen meteen besteld. Op 10 januari om 3:00 AM kwam de melding dat ze werden verzonden en ze zijn zojuist op mijn werk gearriveerd. Vijf dagen, maar daar zit dus wel een weekend tussen. En een maandag waarop de post ook weinig doet ...
Ah, hier precies hetzelfde. Dan hoop ik dat de postbode vandaag nog wat voor me bij heeft; komt het gewoon in een enveloppe?

Ik kan bij dezen trouwens bevestigen dat die Xiami pistons (ver 2) een wasbeurt op 30 graden overleven. Ze klinken weer als nieuw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Bij mij was het gewoon een bruine bubbelfolie-envelop inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaxo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:44
De covers worden steeds redelijker geprijsd zonder invite. Nu zonder invite voor 60 dollar bij Banggood.

Ik heb een witte cover besteld, omdat mijn zwarte al behoorlijk is versleten en omdat ik wit erg mooi vind.

Wit/zwart
http://www.banggood.com/O...Oneplus-One-p-960269.html

Bamboo
http://www.banggood.com/O...Oneplus-One-p-958958.html

Ik kan niet ontdekken of NFC ook in witte/zwarte zit. Ze geven aan dat het originele covers betreffen dus het zal wel, maar ik weet het niet zeker.

EDIT,
Flosmall blijkt duurder door bijkomende verzendkosten a 5 euro t.o.v gratis verzenden bij banggood.

[ Voor 15% gewijzigd door Glaxo op 14-01-2015 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Dat valt inderdaad wel mee!
Hier is de sandstone ook al aardig versleten. als het nog erger wordt ga ik er ook maar een bestellen.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 11:28
Glaxo schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:28:

EDIT,
Flosmall blijkt duurder door bijkomende verzendkosten a 5 euro t.o.v gratis verzenden bij banggood.
Flosmall is goedkoper, de prijs is daar €50,- (incl. verzenden). De 6 euro dollar waar jij het over hebt is een af te sluiten verzekering voor het geval dat de douane extra importkosten in rekening brengt.

[ Voor 3% gewijzigd door Grimmie187 op 14-01-2015 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 10:51
pimsaint schreef op zondag 11 januari 2015 @ 13:58:
9e besteld 13e binnen. Normal 5 euro shipping zonder track & trace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bananensap
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-04-2022
Denken jullie dat de bamboo cover de komende maanden in prijs zal dalen?

Ik geloof die overal zo hoog geprijsd staat door de beperkte beschikbaarheid.

Polestar LRSM, 19", Midnight, Pilot - Besteld Jan. 2022, Earliest handover 04/05/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Glaxo schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:28:

Ik kan niet ontdekken of NFC ook in witte/zwarte zit. Ze geven aan dat het originele covers betreffen dus het zal wel, maar ik weet het niet zeker.
Zover ik heb begrepen kunnen ze in de covers van plastic (silk white/sandstone black) de NFC-antenne mooi ingieten. Bij bamboo lijkt me dat inderdaad wat lastig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
bananensap schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 20:21:
Denken jullie dat de bamboo cover de komende maanden in prijs zal dalen?

Ik geloof die overal zo hoog geprijsd staat door de beperkte beschikbaarheid.
Ik denk het niet. De originele prijs van de bamboo cover is altijd €39,- geweest bij Oneplus, dan vind ik €50,- via flosmall incl. verzenden best een redelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurson
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-01 09:47
Iemand ervaring met deze case?

http://www.tpu-cases.com/...h=104_105&products_id=396

probleem is alleen de lange verzendtijd naar NL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Laatst online: 10:07

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

laurson schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:46:

Ik gebruik deze al vanaf september. Prima hoesje, sluit goed aan. Ziet er na al die maanden nog mooi uit. Samen met de nillkin 9h een prima combo voor bescherming.

Heb deze besteld bij amazon...ik geloof 2 weken verzendtijd

[ Voor 6% gewijzigd door kromme op 15-01-2015 11:54 ]

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nice, hoop dat er meer swapcovers komen!
http://www.gizchina.com/2...wap-cover-teased-oneplus/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-09 15:12
tweakerrobin schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:17:
[...]

dat is de NFC antenne, LATEN ZITTEN :>
Heb die blauwe sticker er bij mij afgehaald, was gewoon beschermfolie. In de Sandstone cover zat die ook niet en NFC werkt gewoon bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Hè getsie. Ik wil die donkere houten StyleSwap cover :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

J.Appleseed schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:13:
[...]

Hè getsie. Ik wil die donkere houten StyleSwap cover :9
I know, het is niet mooi, maar wie weet opent dit de deuren voor andere smaken SScovers ;) Het is iig goed dat ze niet gestopt zijn ermee. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Denim, Denim! Ik wil die Denim!

Ik vind het vreemd dat er nog geen andere Chinese fabrikant is begonnen met het maken van die dingen. Voor 30 - 40 euro per stuk zit daar volgens mij best wat handel in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamania
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-09 14:06
laurson schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:46:

Ik heb deze in het zwart en blauw. Voor bescherming een zeer goede case. Zelf vond ik hem de telefoon er bulky en lelijk uit doen zien. Daarnaast voelt de achterkant (zeker in vergelijking met de sandstone achterkant van de oneplus) nogal glad aan. Daarom heb ik er een zwarte carbon sticker op geplakt, hierdoor voeld de achterkant een stuk stroever aan en glijd deze minder snel uit je handen.

Na ongeveer een maand heb ik deze case vervangen door een Pelosi case die voor 90% hetzelfde aanvoelt als de originele achterkant. Deze zit inmiddels 4 maanden om mijn telefoon en ben er nogsteeds tevreden over. Helaas zijn de hoekjes wel iets kaal afgesleten, amper te zien en verder geen last van. (ik heb de case tevens in het blauw).

Ik heb wel even moeten zoeken tot ik de case gevonden had die bij mij past. Zo heb ik ook de Nillkin Brown en White gekocht, voelen heerlijk zacht aan maar met een klein beetje zweethanden worden ze erg glad in je handen. Ook nog de XtremeGuard case gekocht, niet slecht voor zo'n goedkope case maar gaf toch de voorkeur aan de Pelosi.
(bij xtremeguard zijn de prijzen belachelijk hoog omdat er ALTIJD kortingsacties zijn met 85 tot 90% korting)
kromme schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:53:
[...]

Ik gebruik deze al vanaf september. Prima hoesje, sluit goed aan. Ziet er na al die maanden nog mooi uit. Samen met de nillkin 9h een prima combo voor bescherming.

Heb deze besteld bij amazon...ik geloof 2 weken verzendtijd
Ik had ook de Nilkin 9H, was echter niet geheel tevreden over de cutout van de speaker en camera (gewoon te groot) en vond de randen niet echt netjes afgewerkt. Heb ook de XtremeGuard Spartan Glass geprobeerd, deze vond ik slechter dan de Nilkin. Vervolgens de Orzly gekocht. Hier het meest tevreden over, alleen cutout voor de speaker bovenaan het scherm, voelt superglad aan zelfs na 4 maanden gebruik en het glas is heel lichtjes afgerond naar de randen toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurson
  • Laatst online: 28-01 09:47
Heb inmiddels toch die Diztronic case gekocht, vond 'm op de foto's er wel mooi uit zien, ben benieuwd.

Ben qua scherm protectie voor de Casebase gegaan: http://www.amazon.de/Case...=8-2&keywords=oneplus+one
Las hier goede recensies over.

Tevens bij amazon.de ook de case besteld, lage verzendtijd en kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

2X[quote]You have a new invite!
Congratulations! You have just received an invite to purchase the OnePlus One Bamboo StyleSwap Cover.[/quote]

Ik hoef hem niet, veels te duur atm voor een cover, DM maar!

Vergeven

[ Voor 8% gewijzigd door iPodKiller op 19-01-2015 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wie kan ik nog blij maken met een Bamboo StyleSwap cover invite?

vergeten

[ Voor 12% gewijzigd door iPodKiller op 20-01-2015 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:12

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zijn er mensen hier die de OnePlus gebruiken bij het hardlopen? Welke armband gebruiken jullie hiervoor? Ik twijfel nog een beetje gezien de omvang van de telefoon. Ik loop nu met de telefoon in de hand en dat is absoluut niet ideaal. Niet alleen is het kwetsbaar en onhandig maar ook transpiratievocht is niet heel erg goed voor de telefoon.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Bor de Wollef schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:47:
Zijn er mensen hier die de OnePlus gebruiken bij het hardlopen? Welke armband gebruiken jullie hiervoor? Ik twijfel nog een beetje gezien de omvang van de telefoon. Ik loop nu met de telefoon in de hand en dat is absoluut niet ideaal. Niet alleen is het kwetsbaar en onhandig maar ook transpiratievocht is niet heel erg goed voor de telefoon.
Herkenbaar. Ik heb deze De telefoon zit er op zich prima in, maar ik vind het toch te groot.
Gebruik inmiddels mijn oude iPod Touch weer, dan maar geen internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Voor aan de arm is hij inderdaad wel erg groot. Ik heb een Flipbelt en daar past hij wel in. Ik draai hem dan wel geheel op zijn rug en ik heb hem nog in een ziplock zakje zitten tegen transpiratievocht.

Bedienen gaat dan natuurlijk niet meer zo goed, maar ik gebruik hem ook alleen voor muziek. Voor GPS gebruik ik mijn Garmin fietscomputer. Ook iets te groot, maar ik had geen zin om nog een duur apparaat te kopen.

En ja, die Flipbelt is eigenlijk wel idioot duur ja... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bor de Wollef schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:47:
Niet alleen is het kwetsbaar en onhandig maar ook transpiratievocht is niet heel erg goed voor de telefoon.

(Do NOT try at home!)

Zo te zien kan die wel tegen een spatje (Al heeft die niet laten zien of die na een paar uur nog steeds nog werkt) :+

Als ik ga hardlopen op de loopband, dan stop ik hem altijd in mijn trainingsbroekzak met rits, kan die prima hebben zo te zien, ook omdat die zo groot is, zit die goed op zijn plek. Merk er overigens weinig van.

[ Voor 11% gewijzigd door iPodKiller op 20-01-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 23:46

Kit

iPodKiller schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:34:
IKKE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No-kia
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-07-2019
iPodKiller schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:34:
Ik ben ook erg geïnteresseerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Sorry guys, hij is al vergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No-kia
Oké, geen probleem! Fijn dat iemand anders er dan in ieder geval blij mee is. Als je er nog eens een keer eentje hebt dan houd ik me aanbevolen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald1967
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-11-2023
cypher21 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:10:
[...]

Herkenbaar. Ik heb deze De telefoon zit er op zich prima in, maar ik vind het toch te groot.
Ik heb dezelfde maar gebruik de OPO in mijn broekzak van mijn sportbroekje met het scherm naar buiten (hij was muziek aan het doorskippen als schermvergrendeling niet actief was :P )
Maar misschien van de zomer als ik een ander broekje aan heb. Je bovenarm verbrand dan ik elk geval niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 10:17
Heb de bamboo cover besteld, maar de tracking werkt niet (krijg een fout in de console). Hebben meer mensen daar last van?

En binnen. Leuk ding. Beetje jammer van de rand, die is wat lelijk, maar verder wel strak. Verder vergeten om de blauwe stickers van de antennedingen eraf te halen, dus hij kan vanavond weer open

[ Voor 44% gewijzigd door 418O2 op 22-01-2015 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Heb nog 1 invite voor de bamboo cover, DM maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariushrl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-02-2022
iPodKiller schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:03:
Heb nog 1 invite voor de bamboo cover, DM maar.
Ik heb je zojuist een PM gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ook ik houdt mij aanbevolen voor een bamboo cover invite. PM mij maar als je er nog 1 wilt vergeven.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Nu online
gisteren deze besteld:
http://www.ebay.com/itm/261627481079
Ben benieuwd hoe hij is en wanneer hij binnen komt

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

blavlaa schreef op zondag 25 januari 2015 @ 10:43:
gisteren deze besteld:
http://www.ebay.com/itm/261627481079
Ben benieuwd hoe hij is en wanneer hij binnen komt
Hoezo heb je niet 2 dollar extra uitgegeven en voor een nillkin was gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Nu online
Frozen schreef op zondag 25 januari 2015 @ 10:58:
[...]

Hoezo heb je niet 2 dollar extra uitgegeven en voor een nillkin was gegaan?
Dacht ergens in een post gelezen te hebben dat deze beter was, kan alleen natuurlijk die post niet meer vinden.
Is deze beter dan? En uiteraard waarom?

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
De orzly of nilikin zijn het best, beter vingerafdruk bestendig.
Ik had ook eerst een goedkope van ebay erop zitten (zoek ff het topic door welke) maar die was echt bagger.

Persoonlijk vind ik de orzly het best, deze heeft alleen een uitsparing voor de speaker, nilikin heeft een grotere uitsparing.

Heb gister weer een nieuwe orzly besteld via Amazon. De huidige heeft het scherm gered en is gebarsten nadat ik de telefoon liet vallen....
oneplus

[ Voor 27% gewijzigd door cypher21 op 25-01-2015 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Nu online
AUW!! Dat doet pijn alleen het kijken er naar al.
Heb de Nilkin ook besteld.
Kan ik een vergelijking maken.
Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkeDubaku99
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2020
Ik vond de OPO Premium screenprotector niet echt prettig zitten, verder vond ik dat ie te veel sporen achterliet bij aanrakingen. Dus ik was op zoek naar een glass screenprotector. In Nederland reken ze belachelijke prijzen, dus ik had op eBay mijn heil gezocht.

Uiteindelijk voor deze gegaan: http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Oei, daar krijg je spijt van. Dat is exact dezelfde als ik had. Werd gek van de vetvlekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb de nillkin er ook al enige tijd op, maar heb geen last van vetvlekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik heb zelf deze gehaald: http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT. Volgens de verkoper is hij echt, dat gaan we binnenkort zien als hij binnen komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Ik heb ook geen last van vetvlekken met mijn Nillkin. Sterker nog, hij ziet er bijna altijd vetvrij uit, alsof 'ie gewoon nog helemaal nieuw is, en dat na enkele maanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ah.. was kennelijk nog niet helemaal wakker...

Ik las anti-explosion. Die IkeDubaku99 linkte is een nillkin. Niet goed opgelet.
Nillkin zou idd ook goed moeten zijn.
ik had deze:
http://www.ebay.com/itm/Q...&var=&hash=item4184859889
en die was echt bagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik heb altijd een hoesje om mijn smartphones gehad. Deze beschermt je hele telefoon. :)
Ook als je bijvoorbeeld je telefoon op de passagiersstoel van je auto hebt liggen en er af glijdt.
Dan is zo'n screenprotector overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No-kia
Heb zojuist deze glazen screen protector gekocht: http://flosmall.com/acces...s-screen-protector-detail
Site ziet er betrouwbaar en overzichtelijk uit; ze bieden een goede prijs + gratis verzending.
Er word in dit forum veel gepraat over de toegevoegde waarde van een glazen screen protector, dus van aankoop was ik wel zeker. Nu is mijn vraag; is het mogelijk om de screen protector er later weer af te halen?
Op de instructie afbeeldingen wordt wel getoond hoe je de protector op het glas moet plaatsen, waarbij volgens mij ook wel enige precisie vereist is, maar nergens hoe je 'm er af moet halen. Is dit wel mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Eraf halen stelt niets voor.
Zo'n ding zit er niet echt op geplakt, maar meer vastgezuigd zoals raamfolie e.d. Geen lijmlaag/resten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaizah
  • Laatst online: 11-08 09:32
Vraagje

Ik heb vandaag een OPO sandstone black besteld met flipcover black, tempered glass protection en silver earphones allemaal van OPO.

Echter ik zie hier dat iedereen elders op het internet flipcovers en tempered glass haalt. Wat is daar de reden voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:56

psyy138

blackbulls.nl

Kaizah schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:18:
Vraagje

Ik heb vandaag een OPO sandstone black besteld met flipcover black, tempered glass protection en silver earphones allemaal van OPO.

Echter ik zie hier dat iedereen elders op het internet flipcovers en tempered glass haalt. Wat is daar de reden voor?
1 woord; goedkoper
Laat ik het anders verwoorden, in bijna alle gevallen is het goedkoper en soms zelfs kwalitatief beter.

[ Voor 12% gewijzigd door psyy138 op 27-01-2015 15:38 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
psyy138 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:37:
[...]

1 woord; goedkoper
Laat ik het anders verwoorden, in bijna alle gevallen is het goedkoper en soms zelfs kwalitatief beter.
Dat had mij niet zoveel uitgemaakt.
Toen ik de OPO kocht hadden ze nog geen enkele accessoire.
Paar maanden later bestelde ik er nog een maar waren alle hoesjes en protectors uitverkocht.

De kosten voor een los hoesje/protector inclusief verzendkosten zijn al heel snel niet de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No-kia
Vraagje

Op zich is er niks mis met de accessoires afdeling van de OnePlus-site, maar het aanbod is in vergelijking met andere resellers wel behoorlijk beperkt. Bovendien; van de producten die ze aanbieden is een gedeelte niet eens verkrijgbaar (coming soon of invites), andere accessoires vind ik persoonlijk niet zo stijlvol (dat is uiteraard een kwestie van smaak, maar ik vraag me af hoeveel van die gifgroene cases ze al hebben verkocht) en de rest is inderdaad op andere sites goedkoper te verkrijgen (ook als scheelt het maar een paar euro, het is toch weer wat). Daarnaast is de verzending ook een struikelblok; wil je gewoon losse accessoires bestellen zonder een OPO, dan wordt je bestelling verzonden met Royal Mail, iets dat volgens de website 23 tot 30 werkdagen kan duren. Dan zit je dus zes weken op je screen protectortje te wachten... Wel jammer dat OnePlus de plank hier volledig misslaat; door de lage winstmarges op de OPO hadden zo door een slimmere opzet wat betreft accessoires veel meer winst kunnen maken; iets dat ik ze zeker gun! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkeDubaku99
Vraagje

Toen ik mijn OPO bestelde, bestelde ik ook meteen de flipcover en screen protection erbij. Over de flipcover van OPO ben ik heel tevreden, maar de screenprotector vond ik niet zo heel goed. Aangezien ik hier en daar had rondgekeken op diverse plekken voor een glass screenprotector bestelde ik hem ergens anders vanwege de goede verhalen over die protector. Verder speelde mee dat er geen verzendkosten werden gerekend. Dan neem ik het wachten wel voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mailmandj
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-07-2020

mailmandj

Internetvos

Gisteren mijn custom-caseje uit de states binnen gekregen. Hier te vinden voor de nieuwsgierigen

Nu ben ik alleen nog op zoek naar een dock. Iemand zijn Opo op z'n bureau in een dockje staan? En zo ja, waar heb je die vandaan gehaald?

[ Voor 11% gewijzigd door mailmandj op 28-01-2015 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No-kia
mailmandj schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:58:
Gisteren mijn custom-caseje uit de states binnen gekregen. Hier te vinden voor de nieuwsgierigen

Nu ben ik alleen nog op zoek naar een dock. Iemand zijn Opo op z'n bureau in een dockje staan? En zo ja, waar heb je die vandaan gehaald?
Leuk zeg, zo'n foto-case! Wist niet dat dat kon! Heb hier een dock voor de OPO gevonden: http://www.oneplus-shop.nl/product/oneplus-dock/ Heb hier verder geen ervaring mee, maar ziet er wel degelijk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:56

psyy138

blackbulls.nl

No-kia schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:32:
[...]

Leuk zeg, zo'n foto-case! Wist niet dat dat kon! Heb hier een dock voor de OPO gevonden: http://www.oneplus-shop.nl/product/oneplus-dock/ Heb hier verder geen ervaring mee, maar ziet er wel degelijk uit!
Als tip wil je meegeven, zoek eens op ebay. Hier zijn ze veel goedkoper echter is de levertijd ook langer.
Ik ga in iedergeval geen 30 euro neergooien voor een dock.

Voorbeeldje

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 11:43
Ik wil een tempered glass protector bestellen en heb veel goede ervaringen gehoord over de Orzly® - OnePlus ONE protector. Alleen ik heb hiervoor ook twee verschillende verhalen gehoord.

Op Amazon.de zeggen sommige dat de tempered screen protector 2mm te klein is, terwijl sommige weer zeggen dat ie perfect past. Het lijkt er dus op (zei ook iemand op de oPo forum) dat er twee versies zijn.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee of ervaringen met andere glass tempered screenprotectors?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Laatst online: 05-09 08:56
Ik heb hier ook de Orzly, ben er erg over te spreken, mooie afgerond hoeken en een kleine opening voor alleen de speaker. Alle tempered protectors zijn iets te klein, anders is het bijna onmogelijk om hem goed aan te brengen, want zit je 0,1 graad scheef, dan heb je een probleem. Als je hem mooi gecentreerd plakt zie je hier niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Vin87 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:26:
Ik heb hier ook de Orzly, ben er erg over te spreken, mooie afgerond hoeken en een kleine opening voor alleen de speaker. Alle tempered protectors zijn iets te klein, anders is het bijna onmogelijk om hem goed aan te brengen, want zit je 0,1 graad scheef, dan heb je een probleem. Als je hem mooi gecentreerd plakt zie je hier niets van.
Mag ik vragen waar je 'm hebt besteld? Amazon.co.uk en Amazon.com shippen niet naar Nederland zo ver ik weet..

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:25

Pierre

Van nature lui!

@Thenotorious ik heb ze gewoon bij www.orzly.com gekocht wel verzendkosten maar dat boeide me niet.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:10
cypher21 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 07:45:
Oei, daar krijg je spijt van. Dat is exact dezelfde als ik had. Werd gek van de vetvlekken.
418O2 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 08:21:
Ik heb de nillkin er ook al enige tijd op, maar heb geen last van vetvlekken...
Als je een aantal keer een sleutel kras test doet enz enz (om andere te overtuigen :P ) dan verschijnen ze wel hoor ;)

Maar even met je mouw erover poetsen en hij is weer netjes schoon.
Kan me gewoon niet voorstellen dat welke protector dan ook altijd vet vrij blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
schumi2004 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:09:
[...]

[...]

Als je een aantal keer een sleutel kras test doet enz enz (om andere te overtuigen :P ) dan verschijnen ze wel hoor ;)

Kan me gewoon niet voorstellen dat welke protector dan ook altijd vet vrij blijft.
Ja, je kan ook gewoon niet krassen. En hij vlekt minder dan een normaal scherm of wat dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
schumi2004 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:09:
[...]

[...]

Had al wat verbeterd ;) Die nillkin is wel ok.
Ik heb zelf de Orzly, vetvrij blijft geen enkel scherm, maar deze heeft een zeer goede oleophobische laag en dan is het inderdaad een keer vegen en hij is schoon.
Hiervoor had ik een cheap tempered glass protector van Ebay, en die bleef zo vet als spek, zelfs zo erg dat je het scherm niet meer goed zag. Kon je alleen schoon krijgen met alcohol doekjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
cypher21 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:12:
[...]

Had al wat verbeterd ;) Die nillkin is wel ok.
Ik heb zelf de Orzly, vetvrij blijft geen enkel scherm, maar deze heeft een zeer goede oleophobische laag en dan is het inderdaad een keer vegen en hij is schoon.
Hiervoor had ik een cheap tempered glass protector van Ebay, en die bleef zo vet als spek, zelfs zo erg dat je het scherm niet meer goed zag. Kon je alleen schoon krijgen met alcohol doekjes....
Past de Orzly wel precies bij jou of is ie ook iets te klein? En heb je 'm via de officiele site besteld of Amazon?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Thenotorious schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:24:
[...]

Past de Orzly wel precies bij jou of is ie ook iets te klein? En heb je 'm via de officiele site besteld of Amazon?
Via Amazon UK
misschien 1mm te klein rondom maar daar kan ik me niet heel druk om maken.
Is de tweede al ;) De vorige heeft het scherm gered! Is me de €11 wel waard!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Hier ook een kleine 1mm rondom te klein, valt echt niet op. Ik had de mijne via Ebay uit Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 17:22
Sinds een paar dagen in het bezit van een opo.
Nu had ik er een premium screenprotector van Oneplus zelf bij besteld en ik moet zeggen dat die me erg goed bevalt. Beter dan de Nillkin op mijn Nexus 5, die voelde niet zo lekker glad als deze.
Er is een Orzly 0,24mm glaasje onderweg maar ik vraag me af of dat nu zoveel beter is dan wat er nu op zit?
Mijn grootste "angst"is dat dat glas te dik aanvoelt?

[ Voor 10% gewijzigd door coob op 01-02-2015 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Voel je niet hoor :) de nillkin is ook vrij dik en ik merk er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 11-09 22:00
Nou mijn Pelosi sandstone achtige case begint langzaam te desintegreren.... hoekjes brokkelen af.
Al vind ik hem erg mooi, niet voor herhaling vatbaar....
Iemand een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deff
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09-2020
Vandread schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:28:
Nou mijn Pelosi sandstone achtige case begint langzaam te desintegreren.... hoekjes brokkelen af.
Al vind ik hem erg mooi, niet voor herhaling vatbaar....
Iemand een alternatief?
Ben al aan nummer twee toe.
Hoekjes bovenzijde brokkelen af.
Ook bij nummer is dit het geval terwijl ik er extra voorzichtig mee doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 17:22
Nou, sinds vandaag dubbel glas op mijn 1+1.
Orzly 0.24mm glas installed!

Nu kun je, als je heel goed kijkt, piepkleine zweetdruppeltjes onder het glas aan de zijkanten zien waar ik de protector heb vastgehouden tijdens het aanbrengen.
Nouwelijks zichtbaar hoor maar zouden die nog verdwijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkeDubaku99
Sneller dan verwacht mijn Nillkin glass screenprotector ontvangen. De verwachte leveringsdatum was vrijdag tot een maand later dan de besteldatum. De screenprotector was makkelijk te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Vandaag samen met mijn replacement OPO de originele (oneplus) glass screen protector geinstalleerd.

Eerste indruk: zeer goed, weliswaar wat duurder. Maar voelt beter aan dan Nillkin aan de randen.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Gisteren dan eindelijk mijn bamboo cover binnen.. :D

Heeft ruim 4 weken (!!) geduurd via Flosmall (moest uit Singapore komen). Levertijd dus waardeloos maar de cover maakt het meer dan goed. Prachtig design, uitstekende bouwkwaliteit en redelijk makkelijk te monteren m.b.v. meegeleverde handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:49
Heb via een vriendelijke Tweaker *kuch* iPodkiller *kuch* ook mijn Bamboo cover binnengekregen *O* *O*

Maar omdat ik een soort parkinson heb wbt telefoons laat ik hem nog wel eens vallen, dus maar gelijk de orignele plastic cover mee besteld. En wat denk je? die past niet om de bamboo cover heen omdat die iets dikker is.... -O- -O-

Weet iemand een cover die het bamboo tegen mij kan beschermen? maar wel een die doorzichtig is zodat je de cover kan blijven zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
  • Laatst online: 08-03-2023
Aangezien dit zo ongeveer het Oneplus glass screenprotector topic is geworden, my 2cents:

Vanaf het begin die Nillkin erop gehad, nu vervangen voor de Orzly. Da's dus echt een vooruitgang. Vooral de afgeronde randen en de mooiere cutout bij de speakers (dus niet voor de front cam, wat geen probleem lijkt te zijn voor de cam) zijn echt een vooruitgang imo. Klein voordeel van de Nillkin is dat die iets breder is en daarom iets beter past, maar dit komt dus niet ten goede aan de 'scherpte' van de randen.

Conclusie: als je d'r één nodig hebt schaf de Orzly aan (via Ebay bv). Bijkomend voordeel is dat de protectors fijner glijden voor je vingers dat het originele scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
  • Laatst online: 08-03-2023
Grimmie187 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:07:
Gisteren dan eindelijk mijn bamboo cover binnen.. :D

Heeft ruim 4 weken (!!) geduurd via Flosmall (moest uit Singapore komen). Levertijd dus waardeloos maar de cover maakt het meer dan goed. Prachtig design, uitstekende bouwkwaliteit en redelijk makkelijk te monteren m.b.v. meegeleverde handleiding.
Goed om te weten, heb hem ook ong. 2 weken daaro besteld. Hoef ik dus nog ff niet ongeduldig te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

De IMak transparent back cover past perfect op bamboo cover!
http://www.banggood.com/I...s-One-A0001-p-944625.html

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Mijn nillkin 9h screen protector is binnen na 27 dagen wachten.
Kwaliteit: hoog
screenprotector is een soort mix van glas en plastic. Vingerafdrukken zijn een stuk lastiger te zien op de screenprotector. Het aanbrengen kan wel even tijd kosten.

Qua hardheid is het niet helemaal 9H. Ik kan met een schaar namelijk gewoon kleine krasjes maken op de screenprotector. Als ik dat doe bij mijn horloge, met saffierglas met een echte hardheid van 9, dan is daar geen enkel krasje op te zien.

Geld waard? Ja zeker
Liever een orzly gewild? Ik denk dat het om het even is, ze hebben beide hun voor en nadelen. Overigens zit er bij mij 1 grote cutout voor de speakergrill en de camera. Ook voelt de screenprotector totaal niet scherp.

Ik heb deze gekocht: http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Gister was hij nog 6.24 dollar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Frozen schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:01:
Mijn nillkin 9h screen protector is binnen na 27 dagen wachten.
screenprotector is een soort mix van glas en plastic.
Say what? Hoe kom je daarbij? Mijn (originele) Nillkin is toch 100% glas hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

J.Appleseed schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:03:
[...]

Say what? Hoe kom je daarbij? Mijn (originele) Nillkin is toch 100% glas hoor...
Ik weet niet of het 100% glas is, maar ik kan hem wel een klein beetje buigen. Zeg maar met 1 kant clamped, 1cm omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Frozen schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:04:
[...]

Ik weet niet of het 100% glas is, maar ik kan hem wel een klein beetje buigen. Zeg maar met 1 kant clamped, 1cm omhoog.
Glas is niet 100% onbuigbaar, hoor ;)

Afbeeldingslocatie: http://static.businessinsider.com/image/5422b92e6bb3f7bc4e46db68/image.gif

Trouwens, aangezien mijn Bamboo cover niet in mijn Clear Case past gebruik ik geen hoesje meer. Ik merk wel dat de Bamboo cover al snel verweerde plekjes laat zien, die alleen zichtbaar zijn in bepaald licht. Onderaan de camera en onderaan de telefoon merk ik ze op. Hebben andere Bamboo cover-gebruikers dit ook?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AYFY6V4l.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door BleuZ op 04-02-2015 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Bamboo is toch een grassoort?
Het enige voordeel is dat het een goedkope en milieuvriendelijke grondstof is.

Misschien beschermen met een folie of in de parketlak zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
nokiaan958GB schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 19:59:
Bamboo is toch een grassoort?
Het enige voordeel is dat het een goedkope en milieuvriendelijke grondstof is.

Misschien beschermen met een folie of in de parketlak zetten?
Ik snap het eerste deel van je opmerking niet goed. Wat heeft dat met de cover te maken?

Ik dacht dat de cover zelf juist al voorzien was van een beschermingslaag, vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Ik heb de bamboo cover al een even (zie mijn foto's eerder in dit onderwerp), ik denk zelf dat ik een van de eerste was. Ik heb heel licht zo'n zelfde plekje rond de camera, je moet er echt naar zoeken. De telefoon zit altijd in m'n broekzak (jeans vooral). Het valt mij alles mee, je zou het hout opnieuw kunnen behandelen als je eraan ergert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Vorige week een bamboo ding besteld in China via eBay. (origineel OPO met NFC/tray etc)
Duurt nog even voordat ie binnen is.

Kreeg ik vandaag opeens een bamboo-invite!
Die ook maar besteld: zal er waarschijnlijk eerder zijn dan de chinees.

Dan zet ik er wel 1 op V&A hier, ik hoef er geen winst op te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Ridder op 05-02-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

pimsaint schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 20:57:
[...]

Zover ik heb begrepen kunnen ze in de covers van plastic (silk white/sandstone black) de NFC-antenne mooi ingieten. Bij bamboo lijkt me dat inderdaad wat lastig ;)
Ik heb ook een witte besteld (tezamen met de bamboo), maar de meesten zijn zonder NFC en SIM tray.....opletten dus.
Zonder zijn ze wel goedkoper. Duh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 11-09 22:00
Ridder schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 16:07:
Dan zet ik er wel 1 op V&A hier, ik hoef er geen winst op te maken.
Ik zoek het duim omhoog tekentje.... *O*
Beter dan mensen die een Bamboo cover invite proberen te verkopen voor 10 euro :')

En ik zou zweren dat ik ook nog ergens zo'n invite had.... maar kan hem nergens meer vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Inloggen op je OPO account en bij je Dashboard staat: My Invites...daar moet ie dan tussen staan...dacht ik....of anders in je inbox kijken....

De bamboo cover heeft me 57 euro gekost.... ik zet hem te koop voor 55 euro....van de winst ga ik me bezatten!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 20:12
Hier ook mijn Bamboo cover binnen erg mooi! Maar vind het gewoon teveel geld voor een cover.
Daarom verkoop ik hem maar. Zie mijn advertentie

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Zojuist de bamboo cover erop geklikt. Ging eigenlijk wel heel makkelijk en snel :)

Ik had ook de OPO screenprotector besteld, maar daar zitten gewoon twee krassen op :S
Dat wordt dus een mailtje sturen....

Ook had ik het USB kabeltje besteld zodat je een reguliere usb stick aan je telefoon kunt hangen.

Het hele pakketje was binnen een week binnen, erg netjes :)

Edit: Volgens mij ben ik heel erg dom geweest... De krasjes zitten natuurlijk op het beschermfomlie van de screenprotector :+

[ Voor 14% gewijzigd door Nyarlathotep op 13-02-2015 09:54 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-03 20:45

Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Hoe lang geleden was deze verstuurd? De mijne is ook onderweg en ik ben benieuw wanneer ik deze ongeveer kan verwachten.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No-kia
Heb goede ervaringen met deze grappige, opvallende en unieke case: http://www.ebay.nl/itm/kw...Cllen&hash=item5d4db2e1d9

Goede prijs en snelle levering (was er binnen 3 dagen, gratis verzending). In de praktijk is het model iets donkerder dan op de foto's van eBay, maar alsnog erg stijlvol. Ontvang van meerdere mensen positieve reacties; het is niet echt een doorsnee hoesje wat dat betreft! Wat de kwaliteit betreft; deze is veruit prima. De OnePlus One zit stevig in de hoes en blijft door de lederen afwerking van binnen ook mooi. De afsluiting vind plaats door middel van een magneetsysteem, wat mij betreft erg praktisch. Kortom; een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Denk er maar om, straks doen we hem op de post :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste

Let op:
Algemene vragen over de OPO horen in Topicreeks: [OnePlus One] Ervaringen & Discussie.