Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Ik vond de flipcover te bulky en omslachtig, bovendien wilde ik graag genieten van mijn Bamboo cover. Dus flipcover er weer vanaf en op een gegeven moment mijn OPO in gruzelementen.

Zoals eerder beschreven heb ik mijn OPO nu zo goed mogelijk beschermd met zo min mogelijk ballast. Hier wat links en foto's.
  • De Orzly glass protector beviel mij het allerbest (meeste bescherming, minste vingerafdrukken) maar na de eerste breuk voelde ik er weinig voor om hier steeds een tientje voor neer te leggen. Ik heb nu een drietal van deze tempered glass protectors ontvangen. Komen netjes in een doosje met doekjes en tape, beschermen prima en met de vingerafdrukken valt het alles mee. 3 euros per stuk incl verzendkosten.
  • Omdat er geen kunststof/rubberen bumpers te krijgen zijn voor de OPO ben ik opzoek gegaan naar de dunste kunststof cover. Transparant, zodat de bamboe baakcover nog steeds te zien is. Uiteindelijk bleek er niets dunner en lichter te zijn dan deze Orzly Flexislim cover. Voor 10 euro via eBay.
sjettepetJR. schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 16:20:
[...]
bumpers zijn fijn omdat de telefoon er niet dikker van wordt, maar je de telefoon toch met het scherm naar beneden neer kan leggen, wat van mij een gewoonte was.
Dat doe ik nu ook, vooralsnog zonder problemen. Het geheel ziet er trouwens zo uit

Afbeeldingslocatie: http://s5.postimage.org/51cfb0h5f/IMG_20150530_164612.jpgAfbeeldingslocatie: http://s5.postimage.org/tx5uyi3tf/IMG_20150530_164549.jpg Afbeeldingslocatie: http://s5.postimage.org/oa9i111ar/IMG_20150530_164537.jpg Afbeeldingslocatie: http://s5.postimage.org/up8ixp80j/IMG_20150530_164518.jpg Afbeeldingslocatie: http://s5.postimage.org/l5yu48kib/IMG_20150530_164513.jpg Afbeeldingslocatie: http://s5.postimage.org/pgdhztplf/IMG_20150530_164505.jpg Afbeeldingslocatie: http://s5.postimage.org/os4ngvqvn/IMG_20150530_164458.jpg

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 17:22
pimsaint schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:14:
  • De Orzly glass protector beviel mij het allerbest (meeste bescherming, minste vingerafdrukken) maar na de eerste breuk voelde ik er weinig voor om hier steeds een tientje voor neer te leggen. Ik heb nu een drietal van deze tempered glass protectors ontvangen. Komen netjes in een doosje met doekjes en tape, beschermen prima en met de vingerafdrukken valt het alles mee. 3 euros per stuk incl verzendkosten.
  • Omdat er geen kunststof/rubberen bumpers te krijgen zijn voor de OPO ben ik opzoek gegaan naar de dunste kunststof cover. Transparant, zodat de bamboe baakcover nog steeds te zien is. Uiteindelijk bleek er niets dunner en lichter te zijn dan deze Orzly Flexislim cover. Voor 10 euro via eBay.
[...]
Heb jij nou niet dat je scherm net iets minder gevoelig is met het Orzly glas erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-08 15:33
pimsaint schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:14:
Ik vond de flipcover te bulky en omslachtig, bovendien wilde ik graag genieten van mijn Bamboo cover. Dus flipcover er weer vanaf en op een gegeven moment mijn OPO in gruzelementen.

Zoals eerder beschreven heb ik mijn OPO nu zo goed mogelijk beschermd met zo min mogelijk ballast. Hier wat links en foto's.
Nu je deze case een aantal weken om je telefoon hebt zitten, ben ik benieuwd naar je ervaringen!
Zou je die kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Farmir schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:09:
[...]
Nu je deze case een aantal weken om je telefoon hebt zitten, ben ik benieuwd naar je ervaringen!
Zou je die kunnen geven?
Jazeker! Ik ben een tijdje op reis geweest, vandaar mijn late reactie. Zowel de case als telefoon zien er nog steeds als nieuw uit. Tijdens het reizen is het geheel een paar keer flink gedonderd (o.a. vanaf een monopod) maar geen buts of kras te zien. M'n glass protector is zelfs nog heel, dat wilde bij mijn vorige (hard)cases nog wel eens fout gaan! Ik heb hem net eens goed voor je bekeken en ik kan wel zien dat er zich wat vuil ophoopt tussen de bovenrand. Volgens mij komt dat echter door de bamboe cover (die is nét wat dikker dan de originele backcovers waardoor 't geheel iets bol trekt). Deze cover gaat er in ieder geval niet meer uit bij mij ;)
coob schreef op maandag 01 juni 2015 @ 19:04:
[...]
Heb jij nou niet dat je scherm net iets minder gevoelig is met het Orzly glas erop?
Ik heb er momenteel geen orzly protector meer opzitten maar gewoon een B-merk dus dat durf ik niet te zeggen. Bij dat B-merk merkte ik dat het linksonder in de hoek was minder gevoelig was in het begin. Maar na een paar dagen broekzakwarmte lijkt dat te zijn verdwenen. Echt een uitvinding, dat tempered glass!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Iemand deze toevallig in gebruik?

Afbeeldingslocatie: http://s5.postimg.org/9zizm6us3/IMG_20150615_WA0005.jpg

Besteld voor een paar euro per stuk. Lekker lang (voor op de bank of in bed) en Nillkin claimt een doorvoer van 2A.

Op welke manier kan ik dit het beste meten/vergelijken met de originele kabel?

Edit: Middels deze app heb ik de "Charging Current" waardes vergeleken. Waar de originele lader en kabel mijn OPO in vliegtuigstand opladen met gemiddeld 1800mA doet deze kabel dat met 1650. Da's minder dan 10% verschil, best netjes dus gezien de lengte!

[ Voor 33% gewijzigd door pimsaint op 18-06-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 18:02
Dat is inderdaad netjes voor die lengte. Waar heb je ze besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ja, onder andere ik. Deze kabels zijn al wel vaker voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
MaNDaRK schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 23:31:
Dat is inderdaad netjes voor die lengte. Waar heb je ze besteld?
Hierzo. Minder dan 3,50 per stuk, inclusief verzendkosten.
Uiteraard dmv de krascode achterop gecheckt of ze echt zijn, volgens de Nillkin Genuine Check dik in orde.
dragon2 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 23:53:
[...]
Ja, onder andere ik. Deze kabels zijn al wel vaker voorbij gekomen.
Ah ik had dit topic al wel doorzocht op Nillkin maar was niet slim genoeg om verder te klikken dan de eerste resultatenpagina :+

Hoewel de meeste posts over de Nillkin screenprotectors gaan heeft BigWillem89 een soort zelfde test gedaan als ik. Vreemd genoeg met andere resultaten. Ik moet er wel bij zeggen dat het soms enorm afhangt van de gebruikte combinatie (kabel/lader/telefoon) of het een succes is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucamasira
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-08 20:54
Mijn nilkin 9h screenprotector van oneplus shop heeft op de een of andere manier toch een klein krasje opgelopen. Gelukkig wel de screenprotector en niet de telefoon zelf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• double_pack
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:43
iemand die de oneplus cardboard heeft kunnen bemachtigen? ik was helaas te laat om 1 te bestellen.

Als er iemand is die er na een tijdje van af wil voor een zacht prijsje, let me know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Nou ik heb hem zojuist binnengekregen. OnePlus erin geduwd, de cardboard app geinstalleerd en dat ding op mijn neus gezet. Maar ik zie echt bijna niets. Dat wil zeggen, alsof ik scheel kijk. Niets is scherp.

Doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kastor
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-09-2022
pimsaint schreef op maandag 13 juli 2015 @ 19:15:
Nou ik heb hem zojuist binnengekregen. OnePlus erin geduwd, de cardboard app geinstalleerd en dat ding op mijn neus gezet. Maar ik zie echt bijna niets. Dat wil zeggen, alsof ik scheel kijk. Niets is scherp.

Doe ik iets verkeerd?
Heb je de cardboard app geconfigureerd voor de OPO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Kastor schreef op maandag 13 juli 2015 @ 20:09:
Heb je de cardboard app geconfigureerd voor de OPO?
Yess, ik heb ergens op een forum een QR code gevonden voor het profile van de OnePlus Cardboard. Dat bleek niet het probleem.

Op een of andere manier werkt het met COS12 en OxygenOS out of the box, maar moeten (veel) custom roms worden ingesteld op 400DPI. Ik draai zelf Exodus en het instellen van 400DPI loste het probleem inderdaad op.

Moet zeggen dat het nog steeds niet heel fantastisch is en dat 400DPI werkt ook niet echt lekker. Als ik wakker ben rond de lancering van de OPT dan zal ik 't geheel nog eens 1x zo in elkaar knutselen maar daarna geeft ik 't ding met liefde en plezier weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 10:08
pimsaint schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 00:00:
[...]

Yess, ik heb ergens op een forum een QR code gevonden voor het profile van de OnePlus Cardboard. Dat bleek niet het probleem.

Op een of andere manier werkt het met COS12 en OxygenOS out of the box, maar moeten (veel) custom roms worden ingesteld op 400DPI. Ik draai zelf Exodus en het instellen van 400DPI loste het probleem inderdaad op.

Moet zeggen dat het nog steeds niet heel fantastisch is en dat 400DPI werkt ook niet echt lekker. Als ik wakker ben rond de lancering van de OPT dan zal ik 't geheel nog eens 1x zo in elkaar knutselen maar daarna geeft ik 't ding met liefde en plezier weg.
Heb je toevallig de round-up review over VR-brillen gezien hier op Tweakers?
De conclusie daarin was toch ook al wel dat de kwaliteit van dit soort goedkope VR toepassingen nou eenmaal niet zo denderend is. Zo kan t bijvoorbeeld gewoon ook zijn dat de afstand waarmee jouw pupillen uit elkaar staan nou net wat afwijkt van de standaard of weet ik wat, waardoor bij zo'n goedkoop cardboard het VR effect helaas niet goed werkt. Je kan nou eenmaal niet te veel ervan verwachten. Maar ach, leuk voor een keertje is het toch zeker nog wel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
Vandaag in de top 3 reviews van de maand, deze vermakelijke review over de OnePlus Powerbank:
productreview: OnePlus Power Bank - Wit review door Chocoball

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:39
Vandaag mijn Oneplus Power Bank mogen ontvangen en direct mijn OPO opgeladen, netjes fully charged zonder problemen maar waarom gaat powerbank niet uit wanneer toestel vol is? (de leds dus)
Zou dit incidenteel geweest zijn?
Heb hem rechtstreeks uit doos gebruikt, was toch nog 75% vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik zoek een cover met magneet om het scherm aan en uit te zetten en met een magnetische sluiting, en eventueel met schermpje om te zien wie er belt , iemand een idee/suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
Manke schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:56:
Ik zoek een cover met magneet om het scherm aan en uit te zetten en met een magnetische sluiting, en eventueel met schermpje om te zien wie er belt , iemand een idee/suggestie?
Nou, een schermpje heeft het niet, maar de officiële Flipcover uit de Store van OnePlus voldoet wel aan al je andere eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
THWIT schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:06:
[...]

Nou, een schermpje heeft het niet, maar de officiële Flipcover uit de Store van OnePlus voldoet wel aan al je andere eisen.
Ik weet het, geeft deze een beetje weerstand door de magneet bij het openen van de cover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
Manke schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:27:
[...]

Ik weet het, geeft deze een beetje weerstand door de magneet bij het openen van de cover?
Ik vind het zelf voldoende, maar als je de telefoon met het scherm naar beneden richt, slaat de klep vanzelf open. In die zin is het magneetje dus niet sterk genoeg. Persoonlijk vind ik dat geen probleem. Mij gaat het erom dat het telefoonscherm in mijn broekzak beschermd blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Weet niet wat het is met die powerbank van OPO maar bij de laatste 25% laad hij mijn toestel niet meer op. iemand ook opgevallen?

Niet dat het niet al voldoende is hoe hij mijn toestel oplaad maar had wel verwacht hem helemaal leeg te kunnen halen maar dat blijkt dus niet zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Heb 3 weken geleden deze universele auto houder gekocht voor de OPO, ding werkt echt perfect.

Groot voordeel is dat hij geleverd wordt met 3 verschillende bevestigingsmaterialen:
- Een klem voor het ventilatierooster
- Zuignap voor op het raam
- Een een plakker voor op je dashboard.

Heb de klem in mijn eigen auto zitten en gebruik de zuignap voor als ik weg ben met iemand anders zijn auto. De zuignap 'zuigt' goed en blijft stevig zitten, de klem kun je afstellen op jou ventilatierooster en zou dus ook in bijna alle gevallen passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
rens-br schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:38:
Heb 3 weken geleden deze universele auto houder gekocht voor de OPO, ding werkt echt perfect.

Groot voordeel is dat hij geleverd wordt met 3 verschillende bevestigingsmaterialen:
- Een klem voor het ventilatierooster
- Zuignap voor op het raam
- Een een plakker voor op je dashboard.

Heb de klem in mijn eigen auto zitten en gebruik de zuignap voor als ik weg ben met iemand anders zijn auto. De zuignap 'zuigt' goed en blijft stevig zitten, de klem kun je afstellen op jou ventilatierooster en zou dus ook in bijna alle gevallen passen.
Hoe zit het met trillingen?
Heb zo'n cheap-ass Action ding wat het opzich goed doet maar stabiel is deze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

schumi2004 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:57:
[...]

Hoe zit het met trillingen?
Heb zo'n cheap-ass Action ding wat het opzich goed doet maar stabiel is deze niet.
Heb de zuignap alleen nog maar gebruikt in een Ford Transit bus, daar trilde de houder en telefoon wel iets mee. (Het was een oude bus, dus de bus trilt al heftig) Maar te weinig om irritant te zijn, de plakker heb ik nog niet gebruikt en de ventilatierooster houder heeft eigenlijk geen last van trillingen en zit gewoon stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Huizenga
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 17:18
Heeft iemand toevallig ervaring met deze case?

Stone Cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-03 20:45
Peter Huizenga schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:08:
Heeft iemand toevallig ervaring met deze case?
Ja ik heb zo een. De Opo past goed, alle knoppen goed bereikbaar. Echter ik vind wel dat de klep van het hoesje wat ruim zit. Maar voor de rest werkt het goed.
Omdat ik er nu mijn bamboo erop heb zitten past hij niet, dus gebruik ik hem momenteel ook niet.

oh en btw; er zit geen magneet contactje in. Dus scherm gaat niet automatisch aan als je hem open maakt.

Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:14
Na een tijdje met de originele flipcover rond te hebben gelopen begon ik me dermate te ergeren aan de cover die er steeds voor zorgt dat het scherm uitvalt dat ik heb besloten een case te kopen die alleen de achterkant bedekt.

Een case i.c.m. een vinyl sticker sprak me wel aan. Ik ben voor de rode variant van Diztronic gegaan met daarop een Pearl White Wood sticker van Stickerboy. De achterkant van de case is redelijk glad dus ik ben blij dat ik er een sticker bij besteld heb. De structuur van deze sticker zorgt er namelijk voor dat het geheel lekkerder vast houdt.

En rood met wit is natuurlijk een heerlijke combinatie :9~

De fotootjes:

OPO Red & White

OPO Red + White
matcht ook mooi met de oplaadkabel van de OPO

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:35:
Na een tijdje met de originele flipcover rond te hebben gelopen begon ik me dermate te ergeren aan de cover die er steeds voor zorgt dat het scherm uitvalt dat ik heb besloten een case te kopen die alleen de achterkant bedekt.

Een case i.c.m. een vinyl sticker sprak me wel aan. Ik ben voor de rode variant van Diztronic gegaan met daarop een Pearl White Wood sticker van Stickerboy. De achterkant van de case is redelijk glad dus ik ben blij dat ik er een sticker bij besteld heb. De structuur van deze sticker zorgt er namelijk voor dat het geheel lekkerder vast houdt.

En rood met wit is natuurlijk een heerlijke combinatie :9~

De fotootjes:

[afbeelding]

[afbeelding]
matcht ook mooi met de oplaadkabel van de OPO
Nice! Ziet er echt mooi uit!
Waar heb je deze besteld? En wat waren de kosten ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
THWIT schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:20:
[...]

Nice! Ziet er echt mooi uit!
Waar heb je deze besteld? En wat waren de kosten ongeveer?
Hoesje komt hier vandaan en skin hier.
Zowel de case als sticker moeten uit de VS komen, bij de case komt er nog $6,38 verzendkosten bij, voor de sticker is dit $2,95. Voor de Diztronic case heb ik de kortingscode "repeatbuyer" gebruikt en voor de sticker stond ook een code op internet (weet zo niet meer wat het was), waardoor er van beide orders $1 af ging. Samen heeft het rond de 25 euro gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lol1ishier
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-01 13:06
Mijn oplaadkabel van OnePlus is krom, dus hij laadt erg slecht op.

Ik heb al een tijd geprobeerd deze opnieuw te bestellen via hun site, maar helaas nog steeds niet mogelijk.. Uitverkocht.

Heeft iemand een leuk en vooral snel/goedkoop alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
lol1ishier schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:09:

Ik heb al een tijd geprobeerd deze opnieuw te bestellen via hun site, maar helaas nog steeds niet mogelijk.. Uitverkocht.

Het is een standaard micro usb aansluiting, die haal je voor een paar euro bij de lokale kabelboer. Duurt misschien iets langer voordat hij dan vol is.

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 11:43
Omdat mijn glazen Nillkin screenprotector nogal beschadigd was na een jaar, heb ik twee van deze besteld:

http://nl.aliexpress.com/...ive-Glass/2049354232.html

Heb voor 2 stuks 5.70 betaald inc verzending, met slechts 8 dagen had ik mijn bestelling in huis! Ziet er hetzelfde uit. Geen scherpe randjes, in 1x goed op het scherm geplakt zonder bubbels/stofjes enzo en vult het scherm mooi. :)

• pimsaint
lol1ishier schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:09:

Ik kan je deze ten zeerste aanraden.

Ze laten nét iets minder stroom doordan de originele kabel, maar dat verschil is echt minimaal. Daar staat tegenover dat je wel wat meer ruimte krijgt; die bijgeleverde rode kabel was voor mij lig altijd nét te kort. Verder prima kwaliteit, met kabelbindertje en ook type "noodle" dus het raakt niet snel in de knoop.

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Ik merk op dat we 2 verschillende varianten van de Sandstone Black in omloop zijn. De ene heeft meer reliëf dan de andere.

Persoonlijk vind ik die met meer reliëf fijner. Heeft iemand ervaring met aanschaf van een nieuwe backcover via ebay (oid)? Zoek nml een adresje waar ik die gene met veel reliëf kan aanschaffen.

Hiernaast heb ik nog een vraag. Van wat voor soort materiaal is de Silkwhite gemaakt? Is het mogelijkheid om deze te beschilderen en je eigen custom made back cover ervan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Maat van me heeft een barst in z'n scherm, maar twijfeld of het nou z'n harde screenprotector is of z'n telefoon... iemand ervaring mee?
Iig maar nieuwe screenprotectors bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
pimsaint schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:57:
[...]

Ik kan je deze ten zeerste aanraden.

Ze laten nét iets minder stroom doordan de originele kabel, maar dat verschil is echt minimaal. Daar staat tegenover dat je wel wat meer ruimte krijgt; die bijgeleverde rode kabel was voor mij lig altijd nét te kort. Verder prima kwaliteit, met kabelbindertje en ook type "noodle" dus het raakt niet snel in de knoop.
+1, ik heb dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
Vandread schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:45:
Maat van me heeft een barst in z'n scherm, maar twijfeld of het nou z'n harde screenprotector is of z'n telefoon... iemand ervaring mee?
Iig maar nieuwe screenprotectors bestellen.
Ja dit heb ik inmiddels wel vaker gehoord. 9 van de 10 keer is het de screenprotector. Haal die er dan iig maar alvast van het scherm af, dan weet je het tenminste zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een sport (arm) band voor de OnePlus One? Ik ben nog op zoek naar een goede band maar vraag mij af hoe vrij je loopt met een zwaar en groot toestel als de OnePlus aan de arm. Bij diverse hoesjes lees ik erg slechte reviews. Zo zou het hoesje bij Bol erg makkelijk losraken, gaten op de verkeerde plek hebben (universele hoes blijkbaar) en matig tot slecht van kwaliteit zijn. Dat moeten we natuurlijk niet hebben.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:32
Ik heb deze ooit gekocht:
http://www.sporthoesjes.n...oesje-OnePlus-One-(zwart)

Zit verder prima, en laat niet los. Kortom prima ding dus!

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Voronwë schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:57:
Ik heb deze ooit gekocht:
http://www.sporthoesjes.n...oesje-OnePlus-One-(zwart)

Zit verder prima, en laat niet los. Kortom prima ding dus!
Ik heb nagenoeg dezelfde uit China gehaald voor een paar euro.
Kan er prima mee hardlopen zonder er last van te hebben of dat ie afzakt

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Bor schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:48:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een sport (arm) band voor de OnePlus One? Ik ben nog op zoek naar een goede band maar vraag mij af hoe vrij je loopt met een zwaar en groot toestel als de OnePlus aan de arm. Bij diverse hoesjes lees ik erg slechte reviews. Zo zou het hoesje bij Bol erg makkelijk losraken, gaten op de verkeerde plek hebben (universele hoes blijkbaar) en matig tot slecht van kwaliteit zijn. Dat moeten we natuurlijk niet hebben.
Ik heb een paar jaar gelopen met een armband maar sinds ik een elastische heupband heb met ruimte voor telefoon en/of sleutels ben ik helemaal om. Dit zit zoveel fijner dan zo'n irritante armband die óf te strak zit of af zakt.

http://www.minigadgets.nl...article&aid=29317&lang=NL

Ik heb een soortgelijke, maar dan van de Action, voor een paar Euro. Aanrader :Y

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 16:09
Ik heb een vrouwelijke collega de OPO aangeraden maar ze vraagt nu of er flip covers bestaan die je achteraan op kan klikken. Dus een swap cover + flip cover in één??

En liefst witte kleur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Cowboy_Henk schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:56:
Ik heb een vrouwelijke collega de OPO aangeraden maar ze vraagt nu of er flip covers bestaan die je achteraan op kan klikken. Dus een swap cover + flip cover in één??

En liefst witte kleur...
Bedoel je een cover die de bestaande back vervangt en die tegelijkertijd een flip cover ingebouwd heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Cowboy_Henk schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:56:

En liefst witte kleur...
Zoals Samsung ze heeft was ik ook naar op zoek, nooit gevonden helaas... Ik vond de oneplus flipcover wat te dik.
Mijn oplossing: glazen screenprotector erop en een aluminium bumper (zo'n randje) eromheen -> dunne foon,fijne anti-slip achterkant en genoeg beschermd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
dragon2 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:45:
[...]
Mijn oplossing: glazen screenprotector erop en een aluminium bumper (zo'n randje) eromheen -> dunne foon,fijne anti-slip achterkant en genoeg beschermd :)
Zie je dit als ideale oplossing of heb je zelf zo'n metalen bumper in gebruik? Dat zo'n tempererd glass protector ideaal is ben ik met je eens, maar zo'n metalen bumper heeft de hele zilveren rand van m'n OPO gesloopt :( . Op sommige stukken helemaal afgebrokkeld, al zie je dat natuurlijk pas als je de bumper er weer vanaf schroeft (of klikt, ligt aan de uitvoering).

En zo dun is die bumper helaas niet, ik vond het maar een lomp ding... Jammer dat ze voor de OPO geen rubberen bumpers hebben a la iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 16:09
rens-br schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:03:
[...]

Bedoel je een cover die de bestaande back vervangt en die tegelijkertijd een flip cover ingebouwd heeft?
Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
pimsaint schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:23:
[...]

Zie je dit als ideale oplossing of heb je zelf zo'n metalen bumper in gebruik?
Ja, en ja dus :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Heb wat zitten zoeken op eBay voor je, maar helaas nog niks kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet de bedoeling zomaar oneliners te dumpen. We verwachten een beetje meer eigen initiatief. Geef aan waar je zelf al op hebt gezocht, wat je hebt gevonden en waarom je er niet uit komt.

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 20-09-2015 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je een goede oneplus one battery back kan kopen voor onder de 10 euro? Ik vind alleen maar sites die ik niet ken, heeft iemand goede suggesties? Ik heb al 50 minuten lopen zoeken, maar ik word alleen maar doorgelinkt naar cases, ipv. battery covers. Deze sites heb ik o.a gevonden: http://nl.aliexpress.com/ http://www.oppomart.com/oneplus.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 15-09 11:03
Die je achterkant vervangt, of bedoel je een powerbank?

Dat eerste heb ik nog niet gezien. Vraag me ook af of het kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel die de achterkant vervangt, net als bij een Samsung telefoon zegmaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:21
Die bestaan niet. Ik zou voor een Xiaomi Powerbank gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:57
ik ben van plan om de bamboo cover te halen. Deze is niet (meer) te bestellen via OnePlus.

heb deze gevonden: http://www.aliexpress.com...-Housing/32472700799.html

36 dollar is volgens mij een mooie prijsje voor de bamboo?

• SolarOrbiter
AlfaMan schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:51:
Bamboo Swapstyle cover voor €53.36 besteld bij flosmall op 24-2 om 22:00 en zonet binnen.
Netjes verpakt straks installeren.
heb een paar vraagjes, wil m namelijk ook bij flosmall bestellen.
heeft deze power en volume knopjes, NFC op de style cover en krijg je er een meegkleurde sim tray bij?
is de kleur van de bamboo "te" geel of valt dit mee? bij sommige leveranciers zijn ze ontzettend geel heb ik begrepen. :-D

• rens-br

rens-br

SolarOrbiter schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:54:
heb deze gevonden: http://www.aliexpress.com...-Housing/32472700799.html

36 dollar is volgens mij een mooie prijsje voor de bamboo?
36 euro is helemaal geen slechte prijs voor de bamboo cover. Deze zijn altijd 50+ dollar geweest bij verschillende andere winkels en op OPO (toen ze nog in stock waren) zijn ze €39,- en 6 euro verzending. Het nadeel van Aliexpress is dat je niet met PayPal kan betalen.

• pimsaint
rens-br schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:07:
[...]
36 euro is helemaal geen slechte prijs voor de bamboo cover. Deze zijn altijd 50+ dollar geweest bij verschillende andere winkels en op OPO (toen ze nog in stock waren) zijn ze €39,- en 6 euro verzending. Het nadeel van Aliexpress is dat je niet met PayPal kan betalen.
Maar wel met iDeal. Of biedt paypal meer voordelen?

• rens-br

rens-br

pimsaint schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:37:
[...]

Maar wel met iDeal. Of biedt paypal meer voordelen?
Dat kan zeker wel met iDeal. Het nadeel daarvan is dat je geen claims kan indienen mocht er iets fout gaat. Dit kan wel met PayPal / creditcard. Omdat er aankoopgarantie is.

• AlfaMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:04
SolarOrbiter schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:49:
[...]

heb een paar vraagjes, wil m namelijk ook bij flosmall bestellen.
heeft deze power en volume knopjes, NFC op de style cover en krijg je er een meegkleurde sim tray bij?
is de kleur van de bamboo "te" geel of valt dit mee? bij sommige leveranciers zijn ze ontzettend geel heb ik begrepen. :-D
Ja deze heeft power en volume knopjes, NFC en meegekleurde sim tray.
Lijkt allemaal officieel. Kleur is vrij licht geel. Maar ja komt vast omdat het een "natuur" product is.

• SolarOrbiter
Thanks voor de reacties. Ik heb m uiteindelijk bij flosmall besteld. AliExpress is goedkoper , maar daar heb je geen sim tray, knopjes. En aangezien er hier meer mensen bij flosmall hebben besteld, toch maar geen "risico" genomen en een paar euros meer betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Ik ben nog altijd erg tevreden met mijn OPO! Na bijna 1,5 jaar gebruik ik amper nog de originele accessoires die ik toentertijd gelijk heb mee besteld. Wat mij betreft is dit nu mijn ultieme set:
  • Orzly flexislim TPU cover, de dunste cover die rondom toch volledig beschermd. Lang naar gezocht want ik vond dat alle andere omhulsels, van bumpers tot flip-covers, m'n OPO maar bulky maakten
  • BlitzWolf 4.8A 24W USB wall charger, doet ook echt wat ie belooft. Tweemaal 2.4A output en laadt daarmee nog sneller dan de originele lader. Of het nou m'n android devices, Apple devices of Xiaomi power banks zijn; ze zitten in no-time ramvol
  • Nillkin 2A Charge Cable, al vaak voorbij gekomen hier en wat mij betreft de perfecte balans tussen lengte (120cm), form (noodle, dus geen last van knopen), gemak (incl bindertje) en natuurlijk maximale output wat betreft power en data-transfer
  • Tempered Glass Screen Protector, waarvan 't merk onbekend. Heb er nu een aantal gehad (sorry, ik laat 'm inderdaad nog wel eens vallen). Nilkin, Orzly, Merkloze... Ook ditmaal denk ik weer het beste van twee werelden te hebben gevonden. Goedkoop, maar toch stevig. In tegenstelling tot anderen werkt de anti-vingerafdrukken coating prima en is er alleen een slechts een kleine uitsparing rond speaker. Camera en sensoren zijn dus ook goed beschermd en dat heeft mijns inziens geen nadelig affect op de selfies :+
Ik luister veel naar Spotify door dopjes van Xiaomi die ook weer een gruwelijke prijs/kwaliteit verhouding hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

pimsaint schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:11:
Bedankt voor je lijstje!
Maar had je in plaats van een chineese charger niet beter kunnen gaan voor de bekende Ikea oplader voor minder geld?
Verder heeft de door jou genoemde screenprotector wel een heel erg spannende naam! 'Anti-Explosion', heb je dit al uit kunnen testen, haha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Een glazen screenprotector heeft mijn scherm al eens gered. Mijn opo donderde uit mijn tanktas op de straat. Protector aan diggelen, glas was nog goed.

Die nillkin kabels vind ik niet zo. Niet erg sterk. Heb zelf een setje van 6 tronsmart kabels van geekbuying (3*1 en 3*1.8m) en die lijken sterker en doen ook 2a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

418O2 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:28:
Een glazen screenprotector heeft mijn scherm al eens gered. Mijn opo donderde uit mijn tanktas op de straat. Protector aan diggelen, glas was nog goed.
Ik heb zelf ook al sinds het begin een glazen screenprotector. Ziet er erg goed uit. Nu heb ik wel na zo'n 9 maanden gebruik dat de hoekjes van de screenprotector langzaam los raken / afbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
rens-br schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:23:
[...]
Maar had je in plaats van een chineese charger niet beter kunnen gaan voor de bekende Ikea oplader voor minder geld?
Verder heeft de door jou genoemde screenprotector wel een heel erg spannende naam! 'Anti-Explosion', heb je dit al uit kunnen testen, haha?
Oh, ik had nog helemaal niet van die oplader gehoord! Nu verblijf ik momenteel ik Zuid-Korea dus daar was anders ook wat lastig aan te komen... maar was ik in NL dan had ik die "Chinese" lader waarschijnlijk niet besteld ;) Is ie al ergens op de proef gesteld? Laadt ie ook echt alle (android/apple/non-smart) devices rap? Wel een leuk ding om weg te geven met de feestdagen 8)

En die naam tja, haha. Je moet voor de gein maar eens rondkijken naar glas protectors of andere doorsnee producten op Chinese sites als aliexpress.. Qua productontwikkeling zijn ze maar weinig origineel, maar in het verzinnen van fancy omschrijvingen daarentegen :+
Helaas (of juist gelukkig) heb ik de explosiebestendigheid nog niet kunnen testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

pimsaint schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:30:
[...]
Is ie al ergens op de proef gesteld? Laadt ie ook echt alle (android/apple/non-smart) devices rap? Wel een leuk ding om weg te geven met de feestdagen 8)
Ik hoor er op Tweakers alleen maar goede verhalen over in ieder geval. Maar omdat deze een totale output heeft van 3.4A is het niet mogelijk om tegelijkertijd twee of drie poorten te gebruiken om met 2.4A op te laden.
Helaas (of juist gelukkig) heb ik de explosiebestendigheid nog niet kunnen testen
Heb al veel chineese productbenamingen gezien, maar deze sloeg wel werkelijk alles. Haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjettepetJR.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-07 22:57
Ik ben nog altijd erg tevreden met mijn OPO! Na bijna 1,5 jaar gebruik ik amper nog de originele accessoires die ik toentertijd gelijk heb mee besteld. Wat mij betreft is dit nu mijn ultieme set:
  • Orzly flexislim TPU cover, de dunste cover die rondom toch volledig beschermd. Lang naar gezocht want ik vond dat alle andere omhulsels, van bumpers tot flip-covers, m'n OPO maar bulky maakten
  • BlitzWolf 4.8A 24W USB wall charger, doet ook echt wat ie belooft. Tweemaal 2.4A output en laadt daarmee nog sneller dan de originele lader. Of het nou m'n android devices, Apple devices of Xiaomi power banks zijn; ze zitten in no-time ramvol
  • Nillkin 2A Charge Cable, al vaak voorbij gekomen hier en wat mij betreft de perfecte balans tussen lengte (120cm), form (noodle, dus geen last van knopen), gemak (incl bindertje) en natuurlijk maximale output wat betreft power en data-transfer
  • Tempered Glass Screen Protector, waarvan 't merk onbekend. Heb er nu een aantal gehad (sorry, ik laat 'm inderdaad nog wel eens vallen). Nilkin, Orzly, Merkloze... Ook ditmaal denk ik weer het beste van twee werelden te hebben gevonden. Goedkoop, maar toch stevig. In tegenstelling tot anderen werkt de anti-vingerafdrukken coating prima en is er alleen een slechts een kleine uitsparing rond speaker. Camera en sensoren zijn dus ook goed beschermd en dat heeft mijns inziens geen nadelig affect op de selfies :+
Ik luister veel naar Spotify door dopjes van Xiaomi die ook weer een gruwelijke prijs/kwaliteit verhouding hebben.
Handig lijstje, maar of je glas wel was gebroken zonder screen protector er op? Ik heb mijn OPO al meerdere keren laten vallen in het grind en geen krasje op het glas.
Is die case flexibel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
sjettepetJR. schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 19:12:
[...]
Handig lijstje, maar of je glas wel was gebroken zonder screen protector er op? Ik heb mijn OPO al meerdere keren laten vallen in het grind en geen krasje op het glas.
Is die case flexibel?
Dat durf ik niet echt te zeggen. Maar ik heb er wel eens een flinke put in gehad van zo'n lelijk grindsteentje. Ik weet niet of ik daar met het blote scherm ook zo goed vanaf was gekomen...

En jazeker, de cover is flexibel, breekt niet bij het vallen en beschadigd ook nagenoeg niet. Enige nadeel vind ik dat er snel vuil tussen gaat zitten. Je ziet het niet goed, maar toch...
Het liefst zou ik mijn OPO gebruiken zonder cover. Hij mag best gezien worden en hij voelt dan ook lekker in de hand. Maar die plastieken metallic-look rand die zit bij de geringste butsen vol met deuken..

Overigens ben ik heel erg benieuwd naar deze jongens.
Dat moet echt een stuk makkelijker worden in het donker en bij haast (in de auto). Maakt heel die USB-C hype voorlopig overboden toch ;) Moet alleen nog even wachten voordat ze op de deurmat vallen (shipping in November):

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/images/oaupload/banggood/images/60/B9/2bc40c4b-2319-6e2e-72f4-8d55820ed515.gif

[ Voor 13% gewijzigd door pimsaint op 22-10-2015 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

pimsaint schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 19:25:
[...]

Dat durf ik niet echt te zeggen. Maar ik heb er wel eens een flinke put in gehad van zo'n lelijk grindsteentje. Ik weet niet of ik daar met het blote scherm ook zo goed vanaf was gekomen...

En jazeker, de cover is flexibel, breekt niet bij het vallen en beschadigd ook nagenoeg niet. Enige nadeel vind ik dat er snel vuil tussen gaat zitten. Je ziet het niet goed, maar toch...
Het liefst zou ik mijn OPO gebruiken zonder cover. Hij mag best gezien worden en hij voelt dan ook lekker in de hand. Maar die plastieken metallic-look rand die zit bij de geringste butsen vol met deuken..

Overigens ben ik heel erg benieuwd naar deze jongens. Moet nog even wachten voordat ze op de deurmat vallen (shipping in November):

[afbeelding]
Thanks! die ga ik ook kopen! :D

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

pimsaint schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 19:25:
[...]
Maar die plastieken metallic-look rand die zit bij de geringste butsen vol met deuken..
Daar heb ik inderdaad ook last van. Gelukkig zijn dit pas 2 of drie deukjes, maar doet wel afbreuk aan de verder perfecte telefoon!
Overigens ben ik heel erg benieuwd naar deze jongens.
Dat moet echt een stuk makkelijker worden in het donker en bij haast (in de auto). Maakt heel die USB-C hype voorlopig overboden toch ;) Moet alleen nog even wachten voordat ze op de deurmat vallen
Ik ga deze kabels eens in de gaten houden! Ik wacht nog even met bestellen, maar lijkt me erg gemakkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
rens-br schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:07:
[...]

Maar je kan er weer wel met ideal betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Wat zijn naast nilkin nog meer betrouwbare usb kabels?

Is het stekkertje van de platte nilkin het zelfde gebouwd als die van de opo? Die is namelijk zo stuk, omdat het niet uit een geheel bestaat.

[ Voor 57% gewijzigd door Manke op 25-10-2015 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Manke schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:38:
Wat zijn naast nilkin nog meer betrouwbare usb kabels?

Is het stekkertje van de platte nilkin het zelfde gebouwd als die van de opo? Die is namelijk zo stuk, omdat het niet uit een geheel bestaat.
Die nilkins gingen hier zo lang mee. Originele kabel is na een jaar nog nieuw. Heb nu deze kabels in gebruik
http://m.geekbuying.com/i...Cables-6-Pack-346626.html

Laden in elk geval snel. Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Manke schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:38:
Als je bedoelt of ze in één geheel gegoten zijn: ja. Helemaal van flexibel kunststof (of hoe het materiaal ook mag heten). Heb er een aantal in gebruik; eentje gaat constant in en uit m'n tas, de ander moet ik altijd ergens vandaan trekken in de auto, etc. Tot nu toe nog niets gebroken of iets dergelijks.
Oh dat is ook wel netjes, 6 kabels voor een tientje. Laden die korte kabels eigenlijk (nog) sneller dan de lange?

Op één of andere manier heb ik altijd de drang om tig kabels te bestellen en te proberen. Maar ik wacht nu eerst maar even totdat die reversible kabels hier zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
De eerste berichten over die reversibles zijn niet zo best. Werkt (nog) niet goed.

Korte gaan net zo snel als de lange volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Thanks, ga ik bestellen, die lengte zocht ik. Wil je kijken hoe de laadstroom is met bijvoorbeeld de app opo charging current.

M'n Samsung kabel is gescheurd bij het stekkertje, had er dit voor gevonden, geen idee of het op de dikkere micro usb kabels past, goedkoop genoeg om te proberen
http://m.aliexpress.com/item/32458240321.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Manke schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:26:
Thanks, ga ik bestellen, die lengte zocht ik. Wil je kijken hoe de laadstroom is met bijvoorbeeld de app opo charging current.

M'n Samsung kabel is gescheurd bij het stekkertje, had er dit voor gevonden, geen idee of het op de dikkere micro usb kabels past, goedkoop genoeg om te proberen
http://m.aliexpress.com/item/32458240321.html
Iemand hier in t Chinese webshoptopic (volgens mij) testte ze op 1.9A ofzo (via een meter, niet via een app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
418O2 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:43:
[...]

Die nilkins gingen hier zo lang mee. Originele kabel is na een jaar nog nieuw. Heb nu deze kabels in gebruik
http://m.geekbuying.com/i...Cables-6-Pack-346626.html

Laden in elk geval snel. Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen.
Wou em bestellen, maar de link is weg, weet jij em nog te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Manke schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:21:
[...]

Wou em bestellen, maar de link is weg, weet jij em nog te vinden?
Ze hebben hem niet meer. Wel losse sets van 3

http://m.geekbuying.com/S...rd=Tronsmart%20usb%20pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

Ik twijfel om een case te nemen om twee redenen. Zonde van de achterkant en ben bang dat het toestel te lomp wordt. Nu zie ik dit langskomen op Aliexpress. Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
NmR schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:58:
Ik twijfel om een case te nemen om twee redenen. Zonde van de achterkant en ben bang dat het toestel te lomp wordt. Nu zie ik dit langskomen op Aliexpress. Iemand ervaring mee?
Ik heb zo'n pelosi case (sandstone blue), ik vind het niks, dus ligt ongebruikt in een la. Hooguit als ik een usb qi receiver wil gaan gebruiken zou hij wellicht van pas komen... Qua cover is het geen verkeerde, dat sandstone is tenminste niet zo glad en heel dk is ie ook niet, maar toch.

Ik heb op mijn one een glazen screenprotector zitten en een aluminium 'bumperrandje' er omheen, klaar.
Mooi dun toestel, de achterkant houdt erg fijn vast en dat randje biedt voor mijn gevoel toch net wat bescherming, en een kleurtje vind ik ook wel leuk.

[ Voor 5% gewijzigd door dragon2 op 11-11-2015 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
418O2 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:16:
De eerste berichten over die reversibles zijn niet zo best. Werkt (nog) niet goed.
Van de week binnen gekregen en ze bevallen me prima! Inderdaad aan beide kanten te gebruiken en dat gaat verrassend soepel. Aan de microkant (waar het mij uiteindelijk om gaat) zonder problemen en de grotere connector wanneer je hem recht in de lader stopt (onder een hoek gaat t wat minder soepel).

Ze laden ook rap. Ik kan niet met harde cijfers komen maar op gevoel even snel als m'n Nilkin kabels. Prima spul voor een knaak! :)

BlitzWolf1BlitzWolf2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

NmR schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:58:
Heb die Pelosi backcover nu een jaar ongeveer. Bevalt prima, niks mis mee. Merk nu wel dat er na een jaar wel een klein scheurtje komt.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Ik hem m'n One nu QI compatible 8)

Helaas zijn er geen one compatible qi receivers, dus maar d.m.v. een universele qi receiver genomen.

Achterkantje eraf, deze ertussen (model B ), achterkantje er weer terug op gewurmd, hij ging goed dicht op de onderkant na daar is nog iets speling. Mijn bumper er weer terug op en voila, hij laadt nu draadloos op :)

De usb poort is nu wel afgesloten dus opladen met draad kan niet meer op deze manier. Wil je dat wel dan stop je beter de qi receiver tussen je telefoon en een case, bv de pelosi case past prima. Dan kun je de qi usb plug eruit halen als je een keer bij de usb poort wil.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/28673717/forum%20pics/GoT/qi2.jpg

Nu eens kijken of dit ook snel genoeg gaat...

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/28673717/forum%20pics/GoT/qi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Bedankt voor de tip. Deze besteld op 11 november en 28 november in huis. Maar 17 dagen levertijd vanuit china. Het wordt steeds beter. Terug naar de screenprotector:

Doosje is wat minder luxe als die van een Nillkin, maar verder wel dezelfde inhoud:
  • Nat doekje
  • Droog doekje
  • Stofpakker
  • Screenprotector (duh!)
Bevestigen was dan ook zeer eenvoudig:
1. Nat doekje
2. Droog doekje
3. Stofvanger
4. Screenprotector goedleggen
5. Double tap in het midden en screenprotector 'zoog' zichzelf vast.

Verder vind ik deze screenprotector mooier. Deze heeft namelijk alleen een inkeping bij de speaker en niet bij de front camera. Waardoor de screenprotector nog verder wegvalt.

Beste screenprotector tot nu toe en voor €4,30!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
rens-br schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:37:
[...]

Verder vind ik deze screenprotector mooier. Deze heeft namelijk alleen een inkeping bij de speaker en niet bij de front camera. Waardoor de screenprotector nog verder wegvalt.

Beste screenprotector tot nu toe en voor €4,30!
Goed om te horen dat ie bevalt! Nu kan je zelf testen of ze die Anti-Explosion claim ook waar kunnen maken :+

Ik heb mijn OPO toch alweer een flink aantal keren uit m'n tengels laten vallen en gelukkig geen barst in protector of scherm (andere protectors wilde nog al eens snel barsten).

Mocht je die reversable kabels trouwens nog overwegen, dan zijn ook die zeker het proberen waard. Wanneer je veel verschillende micro-usb apparaten hebt zijn ze echt handig, al merk ik dat ik eigenlijk met m'n ogen dicht niet-reversable kabels ook gewoon in een keer goed in mijn OPO steek. Is na een jaar toch best routine geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Na een aantal goede recensies heb ik nu ook maar een BlitzWolf 2.1A Reversible Micro USB Cable Double Sided USB A Male to Double Sided Micro B besteld. Deze was tijdelijk in de 'aanbieding' voor €2,80 per stuk.

Puur om uit te testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Is dat nou een hele rare screenprotector (vorm linksonder) of doet de foto dat slechts vermoeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unito
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09 22:25
rens-br schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:23:
[...]

Bedankt voor je lijstje!
Hoi Rens,

kan die ikea lader, de Koppla, de OPO snel opladen? Ik heb zelf iets vergelijkbaars van Legrand.
Maar hier kom ik zowel met de OPO officiele kabel als met een andere USB kabel maar tot 400mA.
Is dit bij de Koppla beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Unito schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:04:
[...]

Hoi Rens,

kan die ikea lader, de Koppla, de OPO snel opladen? Ik heb zelf iets vergelijkbaars van Legrand.
Maar hier kom ik zowel met de OPO officiele kabel als met een andere USB kabel maar tot 400mA.
Is dit bij de Koppla beter?
Ik heb er zelf geen ervaring mee, want heb het ding zelf niet. Maar volgens de specificatie kan elke poort minimaal 2,4A laden (bij het gebruik van 1 poort). Daarbij hoor ik er alleen maar goede verhalen over. Ook in combinatie met een Raspberry Pi (welke een stabiele voeding van 1 tot 2A nodig heeft)

Zo'n ding wat jij hebt is overigens niet aan te raden. Ik heb in een aantal topics gelezen dat die dingen nogal een groot sluipverbruik heeft. Dit ging wel over voornamelijk Chinese versies, maar mogelijk dat het bij deze versie ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unito
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09 22:25
rens-br schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:15:
[...]

Ik heb er zelf geen ervaring mee, want heb het ding zelf niet. Maar volgens de specificatie kan elke poort minimaal 2,4A laden (bij het gebruik van 1 poort). Daarbij hoor ik er alleen maar goede verhalen over. Ook in combinatie met een Raspberry Pi (welke een stabiele voeding van 1 tot 2A nodig heeft)
De legrand zou ook 2 a moeten halen maar ik kom dus niet in de buurt :( vandaar dat ik ff benieuwd was hoe dit met de koppla is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Mooie degelijke vr bril voor weinig (~€20) http://m.aliexpress.com/item/32495298663.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Gisteren toch maar weer een nieuwe screen protector besteld, aangezien de oude op twee plekken gescheurd is.

Heb die screen protector er nu ook op zitten en heb wel het gevoel dat die wat minder stevig is dan de Nillkin, maar hij kost ook maar de helft. Namelijk €4,04 ipv. €9,- tot €12,-.

Iemand de laatste tijd nog leuke accessoires gekocht voor de OPO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Helaas is mijn StyleSwap cover door een val een stuk verbogen, waardoor deze niet geheel meer past. Heeft er iemand een linkje naar een goedkope nieuwe StyleSwap Sandstone cover? Op de website van OnePlus worden deze helaas niet meer aangeboden en op Ebay kom ik alleen covers tegen van 20 euro of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:22

SaN

Ik twijfel er nu over om deze batterij te kopen aangezien ik mijn originele batterij zodanig gebogen heb dat ik hem niet meer terug durf te stoppen in de opo.

http://www.replacedirect....IoItiZlQyT-L8dhoCLOXw_wcB

Ik kan alleen helemaal niks vinden over het merk. Zijn er mensen die ervaring hebben met replacedirect of blu-basic accu's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Waar kan ik het snelst een hoesje thuisgestuurd krijgen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deff
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09-2020
JackL89 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 20:30:
Euh...., thuis??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
JackL89 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 20:30:
Ik heb nog wel wat hoeses in een la liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Nadat ik mijn vorige screenprotector een aantal keer gescheurd is, was het weer tijd voor een nieuwe. Ben toch maar weer voor een Nillkin gegaan, omdat die het langste is blijven zitten en het langste mee ging van allemaal. Omgerekend voor €5,16 is het geen geld!

Verder heb ik ook weer een aantal Reversible USB Cables besteld, want die zijn momenteel in de aanbieding op Banggood voor €2,39 en €6,48 voor drie stuks.

Ben eigenlijk nog steeds op zoek naar een losse sandstone styleswap cover. Helaas verkoopt OnePlus deze niet meer.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 07-07-2016 09:18 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste

Let op:
Algemene vragen over de OPO horen in Topicreeks: [OnePlus One] Ervaringen & Discussie.