Ik vond de flipcover te bulky en omslachtig, bovendien wilde ik graag genieten van mijn Bamboo cover. Dus flipcover er weer vanaf en op een gegeven moment mijn OPO in gruzelementen.
Zoals eerder beschreven heb ik mijn OPO nu zo goed mogelijk beschermd met zo min mogelijk ballast. Hier wat links en foto's.

Zoals eerder beschreven heb ik mijn OPO nu zo goed mogelijk beschermd met zo min mogelijk ballast. Hier wat links en foto's.
- De Orzly glass protector beviel mij het allerbest (meeste bescherming, minste vingerafdrukken) maar na de eerste breuk voelde ik er weinig voor om hier steeds een tientje voor neer te leggen. Ik heb nu een drietal van deze tempered glass protectors ontvangen. Komen netjes in een doosje met doekjes en tape, beschermen prima en met de vingerafdrukken valt het alles mee. 3 euros per stuk incl verzendkosten.
- Omdat er geen kunststof/rubberen bumpers te krijgen zijn voor de OPO ben ik opzoek gegaan naar de dunste kunststof cover. Transparant, zodat de bamboe baakcover nog steeds te zien is. Uiteindelijk bleek er niets dunner en lichter te zijn dan deze Orzly Flexislim cover. Voor 10 euro via eBay.
Dat doe ik nu ook, vooralsnog zonder problemen. Het geheel ziet er trouwens zo uitsjettepetJR. schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 16:20:
[...]
bumpers zijn fijn omdat de telefoon er niet dikker van wordt, maar je de telefoon toch met het scherm naar beneden neer kan leggen, wat van mij een gewoonte was.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic