Nou, dat had ik er niet uit kunnen halen, ik hou ook niet zo van cryptogrammenMomus schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:14:
[...]
Hij geeft gewoon aan dat hij het ermee eens is. Slecht geslapen?
Kun je misschien ook vertellen hoe je thema's kunt downloaden dan? Ik zie in de thema app nergens die optie staan namelijk.Cosmo_nl schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:20:
Je kan toch ook gewoon 1 van de vele thema's downloaden uit de thema app als je de standaard emui niet mooi vind ?
Ik vind het zelf dood zonde om hem te rooten en miui erop te zetten + het idee dat je je garatie kwijt bent dan.
Dit is mijn thema nu
[afbeelding]
Voor meer info van de Emui 3.0 voor de H60-L04 zou ik eerder even op de huawei forums vragen.
Ik had nog een bijkomende eis. Ik gebruik dit toestel zakelijk dus mag hem bruto-netto verrekenen bij mijn werkgever. Echter stelt de belastingdienst dan wel eisen aan de factuur. Dus bij een Nederlandse webshop bestellen is dan noodzakelijk. Dus uiteindelijk kreeg ik ~45% terug op de aanschafprijs.CLB schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:22:
Ken de import-prijzen niet echt, niet mijn toestel, maar vond € 390 opeens wel erg veel klinken, zodoende.
Weet iemand of er een 'fysieke' winkel is die de Honor in het assortiment heeft? Wil de telefoon graag even in het echt zien voordat ik hem bestel.
Nope, bestaat niet. Bol.com is de enige manier. Ik weet niet waar je woont, maar mss kan je wel bij één van de Honor 6 eigenaars komen kijken. Je kan dan hun apparaat zelf in de hand nemen.Simontjee schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:20:
Weet iemand of er een 'fysieke' winkel is die de Honor in het assortiment heeft? Wil de telefoon graag even in het echt zien voordat ik hem bestel.
Verwijderd
@ Westlandmb
Ik zag net je beknopte review staan onder die van MM99.
Je schrijft daar bij minpunten de "Glazen voor/achter kant"
Hoe had je de voorkant dan willen zien, van rubber?
En de achterkant is al helemaal niet van glas, maar van kunststof, dat schrijf je trouwens zelf een dag later hier op het forum.
En de achterkant is al helemaal niet van glas, maar van kunststof, dat schrijf je trouwens zelf een dag later hier op het forum.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2014 17:51 ]
Whaha, als het Simoontje was geweest. Mocht ze best mijn apperaat even vast houden.MM99 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:57:
Dat klinkt een stuk fouter dan ik eigenlijk bedoelde

@Frizti
Op een thema drukken en dan zie je dit

Volgens mij vroeg er een keer iemand of je de naam van de provider kon uit zetten.
Hiervoor ga je naar instellingen --> weergave --> naam provider weergeven, deze kan je uitzetten en dan is de naam weg.
[ Voor 19% gewijzigd door Cosmo_nl op 20-11-2014 19:31 ]
Ik zie alleen de drie standaard thema's (Gleam, Balance en Glare).Cosmo_nl schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:22:
[...]
Whaha, als het Simoontje was geweest. Mocht ze best mijn apperaat even vast houden.![]()
.
@Frizti
Op een thema drukken en dan zie je dit
[afbeelding]
Verder niks, geen download knop of instellingen mogelijk.
Ik heb een H60-L04,
Ja, dan heb je misschien wel garantie. Anders had het via Pandawill ook gekund voor 100 euro minder als je geen btw hoeft af te dragen, anders zou het nog maar 40 euro schelen, ja doorvoor zit je misschien liever bij een Nederlandse handelaar.Pimmeh schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:29:
Bij www.chiphone.nl. Erg tevreden over bestelling, afhandeling van klachten en op de hoogte houden. Deze week nog een shopreview plaatsen.
En hij voelt verre van goedkoop aan, op dat afdekkapje na dus goed te vergelijken met andere high-ends.
Excuses, door het gehaast werken heb ik hier niet aan gedacht. De voorkant is glas (logisch) en de achterkant bestaat uit plastic wat wel snel krast en daarom zou ik de screenprotector (of eigenlijk backprotector) gebruiken.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:12:
@ Westlandmb
Bij thema's moet je en tabblad naar rechts waar 'Online' staat.frizti schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:42:
[...]
Ik zie alleen de drie standaard thema's (Gleam, Balance en Glare).
Verder niks, geen download knop of instellingen mogelijk.
Ik heb een H60-L04,
Kijk eens bij oppomart.com. € 262,- zonder verz.kosten.
Shipping OptionBeastiaanz schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:40:
Kijk eens bij oppomart.com. € 262,- zonder verz.kosten.
Express Shipping(DHL/TNT,5-7 days) $29.99
slechts 1 oplossing
Verwijderd
Excuses aanbieden is nou ook weer niet nodig, het was alleen bedoelt als tip om het aan te passen wat je inmiddels al gedaan hebt.user_tweakers schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:57:
[...]
Excuses, door het gehaast werken heb ik hier niet aan gedacht. De voorkant is glas (logisch) en de achterkant bestaat uit plastic wat wel snel krast en daarom zou ik de screenprotector (of eigenlijk backprotector) gebruiken.
Dat was ik. Ik ga naar Settings -> Display maar daar staat alleen brightness, wallpaper, etcetera. Zit ik in het verkeerde menuutje?Cosmo_nl schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:22:
Volgens mij vroeg er een keer iemand of je de naam van de provider kon uit zetten.
Hiervoor ga je naar instellingen --> weergave --> naam provider weergeven, deze kan je uitzetten en dan is de naam weg.
Bedankt, dat ik daar zelf niet op gekomen benzhoreb schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:53:
[...]
Ok....geef ze toegang tot je access location...en het tabblad verschijnt.

Woon in LeidenMM99 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:54:
[...]
Nope, bestaat niet. Bol.com is de enige manier. Ik weet niet waar je woont, maar mss kan je wel bij één van de Honor 6 eigenaars komen kijken. Je kan dan hun apparaat zelf in de hand nemen.
Je zit of in het verkeerde menu, of het zit niet in de Emui 2.3Pimmeh schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:45:
[...]
Dat was ik. Ik ga naar Settings -> Display maar daar staat alleen brightness, wallpaper, etcetera. Zit ik in het verkeerde menuutje?
Ik ga echt via Instellingen (alles) -> Weergave
En vervolgens zou je zoiets moeten zien

Ik heb EMUI 2.3 en zie die optie inderdaad niet.Cosmo_nl schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:02:
[...]
Je zit of in het verkeerde menu, of het zit niet in de Emui 2.3
Ik ga echt via Instellingen (alles) -> Weergave
En vervolgens zou je zoiets moeten zien
[afbeelding]
Verwijderd
Ik zou het ook erg storend vinden, dus als ik het goed begrijp zit die optie om het uit te zetten standaard in EMUI 3.0?frizti schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:34:
[...]
Ik heb EMUI 2.3 en zie die optie inderdaad niet.
Komt er eigenlijk een versie met 4G met alle banden en NFC ondersteuning?
Verwijderd
Mail naar Bol.com
Beste,
Ik zou graag de huawei honor 6 kopen, ik ben zelf van België maar normaal zou ik toch via bol.com deze kunnen bestellen niet? Ik heb sinds dat de huawei honor 6 te koop was bij jullie gezien dat deze al na de eerste dag niet meer beschikbaar was. ( http://www.bol.com/nl/p/h...7LYUYFNMIXYU4-53693760728 ) Kunt u mij soms zeggen wanneer hij terug beschikbaar is want ik zou hem zeer graag kopen. En dan nog een andere vraag hoelang heb ik garantie op deze smartphone?
Mvg, David.
Antwoord van Bol.com:
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 11 november 2014.
U wilt graag weten wanneer het artikel Huawei Honor 6 opnieuw beschikbaar is. Soms is een artikel (tijdelijk) niet leverbaar, ook wanneer het artikel als leverbaar op onze website vermeld staat. Wij begrijpen dat dit verwarrend kan zijn.
Op dit moment is nog niet bekend wanneer het artikel opnieuw beschikbaar is. De levertijd wordt vermeld op onze website zodra bekend is wanneer het artikel beschikbaar wordt. Wij adviseren u om hiervoor onze website regelmatig te raadplegen.
U kunt dit artikel als het weer beschikbaar is wel vanuit Belgie bestellen. De garantie op dit artikel is standaard 1 jaar.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Beste,
Ik zou graag de huawei honor 6 kopen, ik ben zelf van België maar normaal zou ik toch via bol.com deze kunnen bestellen niet? Ik heb sinds dat de huawei honor 6 te koop was bij jullie gezien dat deze al na de eerste dag niet meer beschikbaar was. ( http://www.bol.com/nl/p/h...7LYUYFNMIXYU4-53693760728 ) Kunt u mij soms zeggen wanneer hij terug beschikbaar is want ik zou hem zeer graag kopen. En dan nog een andere vraag hoelang heb ik garantie op deze smartphone?
Mvg, David.
Antwoord van Bol.com:
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 11 november 2014.
U wilt graag weten wanneer het artikel Huawei Honor 6 opnieuw beschikbaar is. Soms is een artikel (tijdelijk) niet leverbaar, ook wanneer het artikel als leverbaar op onze website vermeld staat. Wij begrijpen dat dit verwarrend kan zijn.
Op dit moment is nog niet bekend wanneer het artikel opnieuw beschikbaar is. De levertijd wordt vermeld op onze website zodra bekend is wanneer het artikel beschikbaar wordt. Wij adviseren u om hiervoor onze website regelmatig te raadplegen.
U kunt dit artikel als het weer beschikbaar is wel vanuit Belgie bestellen. De garantie op dit artikel is standaard 1 jaar.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Misschien een hele raare vraag, maar waar zie dan dat die uit verkocht is ?
Als ik op je link druk zie ik het volgende staan in het groen.
Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, volgende werkdag in huis*
Als ik op je link druk zie ik het volgende staan in het groen.
Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, volgende werkdag in huis*
Verwijderd
Kheb de screenshot hier denkek wat berichten eerder gepost als je eens zoekt 
Kga nu gewoon eens naar bol sturen dat ik via een forum vernomen heb dat je hem blijkbaar wel kan bestellen als je in Nederland woont ofzo
Kga nu gewoon eens naar bol sturen dat ik via een forum vernomen heb dat je hem blijkbaar wel kan bestellen als je in Nederland woont ofzo
Probeer het anders via www.proxysmurf.nl
Anders idd mailen of bellend bestellen.(als dat kan)
Anders idd mailen of bellend bestellen.(als dat kan)
[ Voor 66% gewijzigd door Cosmo_nl op 22-11-2014 08:19 ]
Verwijderd
Heb de knoop doorgehakt en hem gisterenavond ook besteld, de verzending staat nu op;
"Verwacht op: 25-11-2014". Er zit natuurlijk een weekend tussen en ben benieuwd of hij woensdag wordt gebracht door PostNL.
"Verwacht op: 25-11-2014". Er zit natuurlijk een weekend tussen en ben benieuwd of hij woensdag wordt gebracht door PostNL.
Ik neem aan dinsdag, ik had hem zelf op een zondag besteld en dinsdag in huis.
MrWebb, ik ben zelf altijd wat huiverig over proxys. Misschien kan je wel via een werk/studie vpn die zich in Nederland bevindt bestellen op jou adres. En als het echt niet lukt mag je ook wel via mijn computer met behulp van teamviewer.
MrWebb, ik ben zelf altijd wat huiverig over proxys. Misschien kan je wel via een werk/studie vpn die zich in Nederland bevindt bestellen op jou adres. En als het echt niet lukt mag je ook wel via mijn computer met behulp van teamviewer.
Verwijderd
Oké, dan zou er eigenlijk; Bezorging "Verwacht op: 25-11-2014" moeten staan.user_tweakers schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:49:
Ik neem aan dinsdag, ik had hem zelf op een zondag besteld en dinsdag in huis.
Maar goed, ik zie hem wel verschijnen.
Verwijderd
Ik zal het eens proberen via Proxysmurf! Dankuwel! Ik hoop wel dat ik geen problemen zal krijgen met de garantie ofzo. Wish me luck!
Verwijderd
Ik heb het geprobeerd via proxysmurf, maar als ik dus in België wil bestellen staat er:
"“Honor 6 - Zwart” uit de bestelling kan helaas niet geleverd worden in het land van je bezorgadres. Geef een bezorgadres in een ander land op, of verwijder het artikel uit het winkelwagen. error_ProductNotShippableToCountry#Honor 6 - Zwart"
"“Honor 6 - Zwart” uit de bestelling kan helaas niet geleverd worden in het land van je bezorgadres. Geef een bezorgadres in een ander land op, of verwijder het artikel uit het winkelwagen. error_ProductNotShippableToCountry#Honor 6 - Zwart"
Dat is balen. Eventueel wil ik hem wel voor je kopen en dan doorsturen vanuit Nederland naar Belgie. Alleen is dat erg vervelend met garantie en verzendkosten. Kan je niet direct via de verkoper?Verwijderd schreef op zondag 23 november 2014 @ 21:45:
Ik heb het geprobeerd via proxysmurf, maar als ik dus in België wil bestellen staat er:
![]()
Je kunt ook eventueel via Amazon.de bestellen, als je per se een EU versie wilt.
Verwijderd
Ik krijg als het goed is morgen mijn Honor-6 binnen, van mijn huidige S3 heb ik alles wat ik wil overzetten naar de Honor zoals foto's en documenten e.d. naar mijn PC gekopieerd middels de verkenner van W7 via USB-kabel.
Kan ik de Honor op dezelfde manier benaderen als de S3 om de data terug te zetten?
Kan ik de Honor op dezelfde manier benaderen als de S3 om de data terug te zetten?
Ja dat kan.Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:15:
Ik krijg als het goed is morgen mijn Honor-6 binnen, van mijn huidige S3 heb ik alles wat ik wil overzetten naar de Honor zoals foto's en documenten e.d. naar mijn PC gekopieerd middels de verkenner van W7 via USB-kabel.
Contacten en agenda kan je gemakkelijk synchroniseren via je Google account of desnoods Hotmail account. Huawei heeft ook een apart programma genaamd HiCare (net zoals Sony 'PC Companion heeft'). Hiermee kan je ook backups maken en waarschijnlijk ook terugzetten.
Bij het verbinden van de Honor 6 krijg je op de telefoon een keuze menu
- Alleen opladen
- Alleen SD kaart lezen
- Intern en SD geheugen lezen
- Verbinden met Hi-care
Verwijderd
Ik moet beter gaan lezen.........user_tweakers schreef op maandag 24 november 2014 @ 18:07:
[...]
Ja dat kan.
Contacten en agenda kan je gemakkelijk synchroniseren via je Google account of desnoods Hotmail account. Huawei heeft ook een apart programma genaamd HiCare (net zoals Sony 'PC Companion heeft'). Hiermee kan je ook backups maken en waarschijnlijk ook terugzetten.
Bij het verbinden van de Honor 6 krijg je op de telefoon een keuze menu
- Alleen opladen
- Alleen SD kaart lezen
- Intern en SD geheugen lezen
- Verbinden met Hi-care
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2014 09:12 ]
Bedoel je niet HiSuite Deamon by Huawei ?
http://www.huawei.com/minisite/HiSuite_en/index.html
Grappig die Kirin 925 in de Mate 7 is eigenlijk een 8+1 core.
http://www.huawei.com/minisite/HiSuite_en/index.html
Grappig die Kirin 925 in de Mate 7 is eigenlijk een 8+1 core.
[ Voor 42% gewijzigd door Cosmo_nl op 24-11-2014 21:22 ]
Verwijderd
Ik zal dat eens proberen en huawei zelf eens contacteren, bedankt.user_tweakers schreef op zondag 23 november 2014 @ 22:27:
[...]
Dat is balen. Eventueel wil ik hem wel voor je kopen en dan doorsturen vanuit Nederland naar Belgie. Alleen is dat erg vervelend met garantie en verzendkosten. Kan je niet direct via de verkoper?
Verwijderd
Aangezien ik nergens iets gevonden heb om de dienst honor van huawei te contacteren ben ik naar de webshop geweest (ik denk toch dat dit een officiële is?) (http://www.huaweimobileshop.com/)
Hier kon ik enkel deze versie kopen op deze site: http://www.pompmall.com/h...im-smartphone-5-inch.html
Weet er iemand wat het verschil is met de bol.com versie (buiten dual-sim)? En kan deze ook in het nederlands ingesteld worden?
Hier kon ik enkel deze versie kopen op deze site: http://www.pompmall.com/h...im-smartphone-5-inch.html
Weet er iemand wat het verschil is met de bol.com versie (buiten dual-sim)? En kan deze ook in het nederlands ingesteld worden?
Dankje voor de aanvulling Cosmo, ik bedoelde inderdaad Hi Suite!
MrWebb,
Verschil in de versies is dual sim, nfc en frequenties van de netwerken. Zo heeft alleen de bol.com versie in Nederland ook met kpn/hi 4G, alleen heeft die weer geen nfc en geen dual sim.
MrWebb,
Verschil in de versies is dual sim, nfc en frequenties van de netwerken. Zo heeft alleen de bol.com versie in Nederland ook met kpn/hi 4G, alleen heeft die weer geen nfc en geen dual sim.
Vergis je niet, Huaweimobileshop is geen of niet de officiele web winkel van huawei.
voglens de Mobistar website ondersteund mobistar 800mhz en 1800mhz, waarvan de 800 betere dekking heeft. De dualsim van Honor 6 heeft enkel 1800mhz ondersteuning. De singlesim heeft ondersteuning voor 800 en 1800.
Verwijderd
Ik heb mijn foon binnen en ben al flink aan het stoeien, nu wil ik die 2 bijgeleverde folies er op zetten, maar ik heb dit nog nooit gedaan, hoe doe je dit het beste zonder luchtbelletjes.
Ik heb dit filmpje eerst gekeken http://www.youtube.com/watch?v=RfxGHcx7bXQVerwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:02:
Ik heb mijn foon binnen en ben al flink aan het stoeien, nu wil ik die 2 bijgeleverde folies er op zetten, maar ik heb dit nog nooit gedaan, hoe doe je dit het beste zonder luchtbelletjes.
en toen zelf erop gedaan en alle luchtbelletjes weggestreken met het kleine soort simkaartje met dat rondje gaatje erin.
Een mooie telefoon als deze moet goed beschermd zijn. Heb zelf deze hoes gekocht en dat is echt perfect.
http://www.aliexpress.com...er-Luxury/1968682229.html
Ziet er luxe uit en geen gedoe met folie enzo.
Trouwens wisten jullie dat je wanneer je telefoon in standby staat je met 2x op de volume down drukt er razendsnel een foto wordt genomen? Heel erg handig als je snel moet zijn.
Vanavond heb ik met hisuite de nieuwste ROM update geïnstalleerd op m'n L02. Dit ging helemaal goed alle apps en persoonlijke documenten lijken allemaal behouden. Dus ook google play.
https://zima18e.storage.y...5474d25e&force_default=no
Ziet er op het eerste gezicht goed uit! Hiervoor draaide ik op de customized etotalk rom. Maar ik werd gek van alle meldingen dat ik mijn telefoon moest updaten (OTA) maar dat updaten werkt niet met die ROM.
Ben best heel erg tevreden eigenlijk over het merk Huawei hiervoor een paar HTC toestellen gehad maar deze outperformt ze makkelijk en dan ook vooral de eenvoud.
http://www.aliexpress.com...er-Luxury/1968682229.html
Ziet er luxe uit en geen gedoe met folie enzo.
Trouwens wisten jullie dat je wanneer je telefoon in standby staat je met 2x op de volume down drukt er razendsnel een foto wordt genomen? Heel erg handig als je snel moet zijn.
Vanavond heb ik met hisuite de nieuwste ROM update geïnstalleerd op m'n L02. Dit ging helemaal goed alle apps en persoonlijke documenten lijken allemaal behouden. Dus ook google play.
https://zima18e.storage.y...5474d25e&force_default=no
Ziet er op het eerste gezicht goed uit! Hiervoor draaide ik op de customized etotalk rom. Maar ik werd gek van alle meldingen dat ik mijn telefoon moest updaten (OTA) maar dat updaten werkt niet met die ROM.
Ben best heel erg tevreden eigenlijk over het merk Huawei hiervoor een paar HTC toestellen gehad maar deze outperformt ze makkelijk en dan ook vooral de eenvoud.
Veel plezier met het spelen! Laa maar, weten wat je ervan vindIiVerwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:02:
Verwijderd
Bedankt, ik vroeg me al af waar dat dingetje voor was.user_tweakers schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 21:56:
[...]
Ik heb dit filmpje eerst gekeken http://www.youtube.com/watch?v=RfxGHcx7bXQ
en toen zelf erop gedaan en alle luchtbelletjes weggestreken met het kleine soort simkaartje met dat rondje gaatje erin.
Verwijderd
Even mijn ervaring na 1 dag;
De interface is even wennen, ff wachten op 3.0 die flink beter zou zijn.
Hij werkt nu 1 dag op een volle lading met ruim 4 uur schermtijd en nog 60% over
Dat is flink beter dan ik had gedacht en wat ik hier eerder gelezen had.
Hij is flink sneller dan mijn S3 en werkt soepeltjes.
Verder niet echt negatieve dingen tegengekomen.
Wordt vervolgd.
De interface is even wennen, ff wachten op 3.0 die flink beter zou zijn.
Hij werkt nu 1 dag op een volle lading met ruim 4 uur schermtijd en nog 60% over
Dat is flink beter dan ik had gedacht en wat ik hier eerder gelezen had.
Hij is flink sneller dan mijn S3 en werkt soepeltjes.
Verder niet echt negatieve dingen tegengekomen.
Wordt vervolgd.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2014 16:43 ]
Die wordt er eigenlijk bijgeleverd zodat je de sd en sim kaart gemakkelijk erin kan duwen voor als je zoals mij geen lange nagels hebt. Maar voor de screenprotector werkte het bij mij ook wel goedVerwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:36:
[...]
Bedankt, ik vroeg me al af waar dat dingetje voor was.
Dat met die notificatielamp heb ik helaas ook. Maar de telefoon werkt goed en ben er tevreden mee.
Vandaag heb ik een Nillkin H9 screenprotector (tempered glass) erop gedaan. Erg eenvoudig alleen heb ik hem met mijn stomme kop een heel klein beetje scheef gedaan. Gelukkig valt het niet op.
Nu nog even afwachten op me aluminium bumper/case en ik ben voor mijn idee genoeg beschermd.
Verwijderd
Pff, hem antwoord gekregen van Huawei: Hij is dus alleen beschikbaar bij bol.com en ze weten niet wanneer hij in België beschikbaar wordt..
Verwijderd
Ik vind die notificatie-led compleet nutteloos, ook voor het laden, want hij word al groen ruim voordat de 100% bereikt is, wat heb je er dan nog aan als hij verder ook geen notificaties aangeeftuser_tweakers schreef op woensdag 26 november 2014 @ 17:31:
[...]
Die wordt er eigenlijk bijgeleverd zodat je de sd en sim kaart gemakkelijk erin kan duwen voor als je zoals mij geen lange nagels hebt. Maar voor de screenprotector werkte het bij mij ook wel goedKon ik gemakkelijk de bubbels mee weghalen.
Dat met die notificatielamp heb ik helaas ook. Maar de telefoon werkt goed en ben er tevreden mee.
Vandaag heb ik een Nillkin H9 screenprotector (tempered glass) erop gedaan. Erg eenvoudig alleen heb ik hem met mijn stomme kop een heel klein beetje scheef gedaan. Gelukkig valt het niet op.
Nu nog even afwachten op me aluminium bumper/case en ik ben voor mijn idee genoeg beschermd.

Ik ben wel tevreden over de accuduur, net weer onder lading gelegd na 1 dag 15 uur en 6 uur schermtijd en nog 40% over
Dat zijn mooie waardes, maar dan gebruik je misschien redelijk lichte apps? BIj mij is hij bij 6 uur schermtijd wel eens op.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:05:
[...]
Ik vind die notificatie-led compleet nutteloos, ook voor het laden, want hij word al groen ruim voordat de 100% bereikt is, wat heb je er dan nog aan als hij verder ook geen notificaties aangeeft![]()
Ik ben wel tevreden over de accuduur, net weer onder lading gelegd na 1 dag 15 uur en 6 uur schermtijd en nog 40% over
Verwijderd
Ik gebruik de beide e-mail app's alsmede Whatsapp en de browser natuurlijk, verder erg weinig en heb 1x Antutu gedraaid.user_tweakers schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:46:
[...]
Dat zijn mooie waardes, maar dan gebruik je misschien redelijk lichte apps? BIj mij is hij bij 6 uur schermtijd wel eens op.
Verder staat wifi altijd aan en mobiele data alleen als ik geen wifi heb maar toch ff internet nodig heb.
GPS, bluetooth en locatie staan ook uit.
Hoe zit het met Facebook? En speel je games?
Want ik merk dat die twee (en dat vooral Facebook) veel accu capaciteit verbruikt.
Geheel offtopic van Honor 6: Sowieso vind ik facebook maar irritant. Ik vertik het om een facebook app en een Messenger app te installeren.
Want ik merk dat die twee (en dat vooral Facebook) veel accu capaciteit verbruikt.
Geheel offtopic van Honor 6: Sowieso vind ik facebook maar irritant. Ik vertik het om een facebook app en een Messenger app te installeren.
Verwijderd
Ik gebruik FB alleen in de browser, werkt prima is alleen wat trager en speel geen games.MM99 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:08:
Hoe zit het met Facebook? En speel je games?
Ik heb de FB-app alleen op mijn S2 gehad en stond het vrijwel onderaan qua gebruik, mede doordat ik notificaties ervan had uitgeschakeld, ik zag pas meldingen als ik FB startte.
Vanaf mijn S3 heb ik de FB-app niet meer geinstalleerd, maar Whatsapp kun je rustig installeren, die staat bij mij steevast onderaan qua gebruik.
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:06:
Er zit een notificatie-led op, maar hoe krijg je die werkend, hij doet het alleen bij opladen maar niet bij nieuwe mail of zo.
Helaas kan de notificatie-led niet alle kleuren weergeven, alleen wit, geel, groen en rood.user_tweakers schreef op woensdag 26 november 2014 @ 17:31:
[...]
Bij alle andere kleuren zie je dus niks.
Verwijderd
Het gaat erom dat hij niet werkt als notificatie-led, bij mij werkt hij alleen als ik hem oplaadt.frizti schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:19:
[...]
[...]
Helaas kan de notificatie-led niet alle kleuren weergeven, alleen wit, geel, groen en rood.
Bij alle andere kleuren zie je dus niks.
Dan zou ik toch nog eens naar de instellingen kijken van je apps. Bij mij werkt gmail, whatsapp, sms en gemiste oproepen prima.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:54:
[...]
Het gaat erom dat hij niet werkt als notificatie-led, bij mij werkt hij alleen als ik hem oplaadt.
Verwijderd
In de standaard e-mail en Gmail app is nergens iets over een led te vinden en in Whatsapp heb ik groen gekozen maar die werkt ook niet.frizti schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:26:
[...]
Dan zou ik toch nog eens naar de instellingen kijken van je apps. Bij mij werkt gmail, whatsapp, sms en gemiste oproepen prima.
Is er misschien ergens anders een instelling om die led te laten werken, want ik ben niet de enige zoals je gelezen hebt.
Verwijderd
frizti schreef dat wit, geel, groen en rood kunnen.Momus schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:02:
Als je groen kiest, terwijl hij alleen rood kan, lijkt het me logisch dat ie niets doet.
En groen kan op zeker omdat die ook tijdens het laadproces weergegeven wordt.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2014 18:25 ]
Verwijderd
http://www.amazon.de/Hono...ZLL0/ref=cm_cd_ql_qh_dp_t
Deze is toch dezelfde als de Bol.com versie eh?
En een vraag: Is jullie telefoon standaard in het Nederlands of kun je het in het Nederlands zetten? (zodat ik hem als ik hem van amazon koop in het nederlands kan zetten.
En een vraag: Is jullie telefoon standaard in het Nederlands of kun je het in het Nederlands zetten? (zodat ik hem als ik hem van amazon koop in het nederlands kan zetten.
Ik ervaar al een tijdje het volgende probleem:
Wanneer ik wordt gebeld of zelf bel hoort de ontvanger mij soms niet, meestal duurt dit een paar seconden en daarna ben ik weer hoorbaar.
Kan dit aan de simkaart liggen?
Ik heb een honor 6 L-12 (dualsim).
Wanneer ik wordt gebeld of zelf bel hoort de ontvanger mij soms niet, meestal duurt dit een paar seconden en daarna ben ik weer hoorbaar.
Kan dit aan de simkaart liggen?
Ik heb een honor 6 L-12 (dualsim).
Verwijderd
Ik gebruikte op mijn S3 de app "Silent Time" om gedurende de nacht geen meldingen te krijgen en prima werkte.
Diezelfde app heb ik nu ook op mijn Honor6 maar schakelt niet automatisch in, als ik de app handmatig start na de ingestelde starttijd dan springt hij wel op "still" en schakelt daarna wel automatisch uit.
Is die app niet geschikt voor kitkat of is er iets anders aan de hand?
Diezelfde app heb ik nu ook op mijn Honor6 maar schakelt niet automatisch in, als ik de app handmatig start na de ingestelde starttijd dan springt hij wel op "still" en schakelt daarna wel automatisch uit.
Is die app niet geschikt voor kitkat of is er iets anders aan de hand?
Verwijderd
In de app zelf kan dat iig niet, maar ik zag in de store dat het voor het laatst in mei 2012 is bijgewerkt, dus is het heel goed mogelijk dat 4.4.x niet ondersteund wordt.Momus schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:34:
Waarschijnlijk moet je de app autostart machtigingen geven.
Dat moet je in EMUI waarschijnlijk ergens ingeven.Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:50:
[...]
In de app zelf kan dat iig niet, maar ik zag in de store dat het voor het laatst in mei 2012 is bijgewerkt, dus is het heel goed mogelijk dat 4.4.x niet ondersteund wordt.
Bij MIUI is daar een instellingenscherm voor om dat te regelen.
Verwijderd
Geen idee waar dat zou staan, maar heb de app inmiddels verwijderd omdat ik zag dat er standaard de app "Niet Storen" in zit, deze ingesteld en wacht even af of deze wel doet wat het moet doen.Momus schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:59:
[...]
Dat moet je in EMUI waarschijnlijk ergens ingeven.
Bij MIUI is daar een instellingenscherm voor om dat te regelen.
Ik heb "Niet Storen" ook aan staan. Het werkt wel prima eigenlijk. Wat ik wel irritant vind is dat die nog steeds led lampje toont als je berichtje ofzo krijgt. Ik wil complete donker als ik wil slapenVerwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:16:
[...]
Geen idee waar dat zou staan, maar heb de app inmiddels verwijderd omdat ik zag dat er standaard de app "Niet Storen" in zit, deze ingesteld en wacht even af of deze wel doet wat het moet doen.
Daar heeft hij geen last van want hij krijgt zijn notificatie LED niet werkend...MM99 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:10:
[...]
Ik heb "Niet Storen" ook aan staan. Het werkt wel prima eigenlijk. Wat ik wel irritant vind is dat die nog steeds led lampje toont als je berichtje ofzo krijgt. Ik wil complete donker als ik wil slapen
Verwijderd
Hoe krijg jij die led werkend dan, ik snap er echt niets van.MM99 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:10:
[...]
Ik heb "Niet Storen" ook aan staan. Het werkt wel prima eigenlijk. Wat ik wel irritant vind is dat die nog steeds led lampje toont als je berichtje ofzo krijgt. Ik wil complete donker als ik wil slapen
Het staat er een beetje lullig, want er is geen trackball alleen een ledVerwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:48:
[...]
Hoe krijg jij die led werkend dan, ik snap er echt niets van.

Verwijderd
Hehe eindelijk werkt hij, is idd wel slecht vertaald zeg.frizti schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:27:
[...]
Het staat er een beetje lullig, want er is geen trackball alleen een led![]()
[afbeelding]
Nu is het voor zowel Gmail als de standaard e-mail app groen, is dat nog ergens te wijzigen, in de apps kan ik dat niet vinden.
In Emui 3.0 is dit beter vertaald.
Led bestaat uit rood, oranje, groen

Verwijderd
Ik hoop dat EMUI 3 zo snel mogelijk OTA aangeboden wordt.Cosmo_nl schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 17:53:
In Emui 3.0 is dit beter vertaald.
[afbeelding]
Verwijderd
Heeft iemand een idee?Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:03:
http://www.amazon.de/Hono...ZLL0/ref=cm_cd_ql_qh_dp_t
Ze laten te weinig specs zien om zo te zeggen welk model het is.
Uit de beschrijvingen van de mensen lijkt het wel op de H60-L04. Maar uit de specs van wat ze laten zien kan ik niet zeggen of het zo is
Uit de beschrijvingen van de mensen lijkt het wel op de H60-L04. Maar uit de specs van wat ze laten zien kan ik niet zeggen of het zo is
Lijkt op de Europese versie. Volgens mij zag ik ergens single sim en LTE CAT6 staan, dan zou het de juiste versie zijn. Je kan ook de verkoper mailen misschien.
Verwijderd
Zal ik doen
, en zou je ook de standaardtaal kunnen veranderen van Duits naar Engels of Nederlands?
DIt kan bij letterlijk elke Android telefoon, dat zit ingebakken in het besturingssysteem. (correct me if i'm wrong)Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 21:34:
Zal ik doen, en zou je ook de standaardtaal kunnen veranderen van Duits naar Engels of Nederlands?
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Kan iemand mij vertellen hoe de Honor 6 zich verhoudt tot de nexus 5? Ik hecht met name waarde aan schermkwaliteit en camera kwaliteit.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Sinds kort ook beschikbaar op
http://www.belsimpel.nl/gsm/honor
Ik weet niet precies hoe het werkt met aanbieders op Amezon maar als er single sim staat betekend dit niet meteen dat het de om de H60-L04 gaat.
De H60-L01 en H60-L03 hebben ook single sim
http://www.belsimpel.nl/gsm/honor
Ik weet niet precies hoe het werkt met aanbieders op Amezon maar als er single sim staat betekend dit niet meteen dat het de om de H60-L04 gaat.
De H60-L01 en H60-L03 hebben ook single sim
[ Voor 59% gewijzigd door Cosmo_nl op 30-11-2014 16:12 ]
Camera is erg matig vergeleken met andere modellen. In deze thread staat ergens een link waarbij 4-tal mobieltjes zijn vergeleken en de Honor 6 komt behoorlijk slecht uit de test. De MX4 daarentegen heel goed.mvanbenthem schreef op zondag 30 november 2014 @ 12:44:
Kan iemand mij vertellen hoe de Honor 6 zich verhoudt tot de nexus 5? Ik hecht met name waarde aan schermkwaliteit en camera kwaliteit.
Alvast bedankt
IK ben op het moment erg aan twijfelen tussen de Honor 6 en Mi ...
Naar mijn weten is dit inderdaad de H60-L04 (bol.com)
Ik vind de verhalen over de camera kwaliteit erg tegenstrijdig, of dit nu komt door de verschillende type's Huawei Honor's ik heb geen idee.
En misschien de manier hoe je een foto neemt ?
Ik kan zelf goede en mooie foto's maken ermee. Als ik mijn foto's op mijn pc bekijk moet ik wel eerst 1x inzoomen voordat ik de werkelijke kwaliteit zie. Dit komt denk door mijn oude 19 inch beeldscherm.
Op mijn 47 inch tv heb ik daar geen last van.
Ik vind de verhalen over de camera kwaliteit erg tegenstrijdig, of dit nu komt door de verschillende type's Huawei Honor's ik heb geen idee.
En misschien de manier hoe je een foto neemt ?
Ik kan zelf goede en mooie foto's maken ermee. Als ik mijn foto's op mijn pc bekijk moet ik wel eerst 1x inzoomen voordat ik de werkelijke kwaliteit zie. Dit komt denk door mijn oude 19 inch beeldscherm.
Op mijn 47 inch tv heb ik daar geen last van.
Ik vind om eerlijk te zijn ook de foto's wel mooi uit zien. Ik vind ze niet veel onderdoen aan mijn compact camera (Canon sx210).
Verwijderd
Bij gewoon daglicht zijn ze idd prima, maar bij weinig licht al snel ruis waar de meeste foon's wel last van hebben. Maar ik vind de flitser minder krachtig dan die van mijn S3 ondanks dat de Honor een dubbele heeft, je ziet dat het beste als je de zaklamp-functie gebruikt.MM99 schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:55:
Ik vind om eerlijk te zijn ook de foto's wel mooi uit zien. Ik vind ze niet veel onderdoen aan mijn compact camera (Canon sx210).
Verwijderd
Klokslag 12 uur het testbericht van NL-Alert ontvangen, het werd zelfs voorgelezen zonder de telefoon aan te raken, maar 1 nadeeltje, het lockscreen springt aan en gaat niet vanzelf uit.
Waar kan ik cell broadcast uitzetten, op mijn S3 is dat eenvoudig te vinden, maar op de Honor niet.
Waar kan ik cell broadcast uitzetten, op mijn S3 is dat eenvoudig te vinden, maar op de Honor niet.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2014 18:48 ]
Ik ben voornemens om ook een Honor 6 aan te schaffen, maar twijfel over de look and feel van de telefoon. Voelt de telefoon wel premium aan, of juist goedkoop zoals in een aantal revieuw aangegeven wordt?
Kan ik niet beter een Huawei P7 aanschaffen?
Kan ik niet beter een Huawei P7 aanschaffen?
Verwijderd
Denk het niet, Honor is net in de markt gezet om relatief goedkope telefoons met goede/top spec's te maken, terwijl Huawei zich gaat richten op de duurdere top-telefoons. Zo begrijp ik het tenminste.
Denk het ook niet, Honor modellen bestaat al voor een langere tijd.
Maarja wie weet komen ze in de toekomst met een nieuwe model naam. En maken ze geen nieuwe Honor modellen meer.
Ben zelf benieuwd naar de nieuwe P8 , (volgens de geruchten een P8) met een Kirin 930 aan boord
Maarja wie weet komen ze in de toekomst met een nieuwe model naam. En maken ze geen nieuwe Honor modellen meer.
Ben zelf benieuwd naar de nieuwe P8 , (volgens de geruchten een P8) met een Kirin 930 aan boord
[ Voor 19% gewijzigd door Cosmo_nl op 02-12-2014 16:41 ]
Ik ben nog een vreemde vertaalfout tegen gekomen. Bij het sluiten van een nieuw concept mailtje krijg je de keuze:
Dit bericht verwijderen?
[Annulere] [Weggooi] [Opslaan]
Zowel Annulere als Weggooi is een vreemde vertalen. Is dit bij EMUI 3.0 ook nog? Anders stuur ik even een tip naar HiHonor
Dit bericht verwijderen?
[Annulere] [Weggooi] [Opslaan]
Zowel Annulere als Weggooi is een vreemde vertalen. Is dit bij EMUI 3.0 ook nog? Anders stuur ik even een tip naar HiHonor
Nee, In EMUI 3.0 staat er nu: Weggooien - Annuleren - Concept opslaan