Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den_the_man
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-07 23:08
Ik zit nog op 4.4.2, maar zou graag willen updaten. Mijn Honor 6 is echter geroot en de update wil niet installeren. Met Ota vindt hij de update, maar als ik hem de opdracht geef om te installeren, kom ik na een herstart weer terug in 4.4.2.....moet ik de telefoon terugzetten naar de fabrieksinstellingenen zo ja, heeft iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-07 13:38

Frituurman

Mjam!

Ik kon het in het topic nergens teurgvinden en ook op XDA zie ik zo 1-2-3 niets hierover. Mijn probleem:

Ik heb hier de Honor 6 van mijn nichtje. Prima telefoon, maar zodra het scherm uit is geweest en je met een swipe het weer wilt openen, werkt het touchscreen niet meer. Enige wat helpt is de telefoon uitzetten en weer aanzetten. Als je de telefoon maar 1x per dag gebruikt, is er dus niets aan de hand, maar doorgaans zou je vaker dit willen gebruiken, natuurlijk.

Factory reset, cache partition wipe, emui opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Geen soelaas. Iemand een idee?

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste