Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2022
Wat noem je onschuldig ? Ik zit nou eenmaal niet 24/7 achter de telefoon.
Dit is van een dag veel web browsen, filmpjes kijken, 40 tal foto's gemaakt, foto's uploaden, downloaden, spotify luisteren, video bellen.
Bijna alles over de wifi of h+ verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-08 21:19
Ik vind het anders behoorlijk intensief gebruik. Wanneer je gemiddeld 8 uur op een dag werkt en 6 uur op de telefoon scherm kijkt dan is je dag al voorbij.

Inmiddels de telefoon besteld, en als alles goed gaat komt hij dinsdag binnen.

[ Voor 24% gewijzigd door user_tweakers op 09-11-2014 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag de honor 6 kopen (Ben van België), normaal gezien zou ik hem op bol.com kunnen kopen als dat geen probleem vormt maar ik zie dat deze al een tijdje niet meer beschikbaar is. Iemand een idee wanneer hij in België uitkomt of wanneer ik hem opnieuw kan bestellen in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cosmo_nl schreef op zondag 09 november 2014 @ 22:17:
Wat noem je onschuldig ? Ik zit nou eenmaal niet 24/7 achter de telefoon.
Dit is van een dag veel web browsen, filmpjes kijken, 40 tal foto's gemaakt, foto's uploaden, downloaden, spotify luisteren, video bellen.
Bijna alles over de wifi of h+ verbinding.
Misschien heb je mijn vraag gemist, dus stel ik hem nog maar een keer :)

Ik zie dat wifi symbool en 3G bovenin staan, dat vind ik wel verwarrend, want hoe weet je nu welke verbinding gebruikt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 23:58:
Ik zou graag de honor 6 kopen (Ben van België), normaal gezien zou ik hem op bol.com kunnen kopen als dat geen probleem vormt maar ik zie dat deze al een tijdje niet meer beschikbaar is. Iemand een idee wanneer hij in België uitkomt of wanneer ik hem opnieuw kan bestellen in Nederland?
Hoe kom je daarbij, als ik kijk staat er gewoon nog bij voor 16:00 besteld morgen in huis.

@pcfreak52
Het lijkt me logisch dat wifi de voorkeur heeft voor het internet. 3G of 4G zal er wel bij blijven staan omdat dat gebruikt wordt voor het netwerk om te bellen/smsen. Misschien omdat het toestel ook in dual-sim is uitgebracht dat dit erbij wordt gezet, zodat het te zien is welke simkaarten ontvangst hebben. (zijn maar ideeën)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 14:11

MM99

That is the way I am!

Bij mij zie ik enkel Wifi signaal, of ik zie 3g/H/H+. De enige moment dat ik zowel wifi symbool als 3g zie, is wanener ik wel wifi verbinding heb, maar geen internet. Dit was tevens ook zo met mijn oude HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
MM99 schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:38:
Bij mij zie ik enkel Wifi signaal, of ik zie 3g/H/H+. De enige moment dat ik zowel wifi symbool als 3g zie, is wanener ik wel wifi verbinding heb, maar geen internet. Dit was tevens ook zo met mijn oude HTC.
Heb jij hem via bol.com? Ik denk namelijk dat Cosmo_nl een chinese variant heeft met dual sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Cosmo_nl schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:58:
Nee niet geflasht, ik heb de H60-L02 uit china.
Op 31-10 begon de emui 3.0 rom update over hota voor de H60-L01/L11 en H60-L02/L12.
Ik weet even niet uit mn hoofd wanneer die uitkomt voor de H60-L04 (de bol.com) versie

Die cijfers zegt me niet zoveel, maar ben wel tevreden over het gebruik.
Hiervoor had ik een THL W8s en die moest ik halverwege de dag al bijladen na veel internet gebruik, foto's maken filmpjes kijken enzo.
Ik denk het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Ik heb hem via bol.com inderdaad. de L04 versie.

Trouwens, ik heb nog geen update naar 3.0. Het zit nog op 2.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
user_tweakers schreef op zondag 09 november 2014 @ 23:24:
Ik vind het anders behoorlijk intensief gebruik. Wanneer je gemiddeld 8 uur op een dag werkt en 6 uur op de telefoon scherm kijkt dan is je dag al voorbij.

Inmiddels de telefoon besteld, en als alles goed gaat komt hij dinsdag binnen.
Is maar goed dat het in het weekend gebeurd, anders zal mn baas niet blij zijn :P

Je ziet deze tekens in het klein waarmee die verbinding maakt «» (alleen als je data verbinding maakt)
Als je de wifi logo ziet zit ik automatisch op wifi, die G3 of G2, G1 zie je altijd staan voor je telefoon/sms verkeer. Of heeft zoals West zegt te maken met dat dit een dual sim is.
Als ik niet op de wifi zit, en maak data verbinding dan zie je de bekende h+ enzo op de plaatst van G3, 2 of 1.

Ik heb inderdaad de H60-L02 model uit china.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

user_tweakers schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:25:
[...]

Hoe kom je daarbij, als ik kijk staat er gewoon nog bij voor 16:00 besteld morgen in huis.
Bij mij jammer genoeg niet :(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1DXggP8.png?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Umm.... Bij mij is hij wel leverbaar:

Afbeeldingslocatie: http://i157.photobucket.com/albums/t60/Filezzz/honor6bolklein_zpsf35fafb8.png

Zowel via de referer link van tweakers en via de zoekfunctie op bol.com. Net ook gekeken, maar IE8 geeft ook aan dat hij leverbaar is. Mijn locatie is zuid holland, misschien zit jij in Belgie en is het anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Kijk even via http://hihonor.com/honor6 en je kan hem bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Nog een leuke toevoeging van All About Phones:
YouTube: TeleWiki: Honor by Huawei (Dutch)

Leuk om te horen dat begin 2015 de Honor 6 ook Lollipop krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Hier staat de volledige review http://www.allaboutphones...r-6-by-huawei-review.html

Er staat inderdaad dat er begin 2014 lolipop komt en dat er dan ook EMUI 3.0 ook ervoor komt. Mooi om te horen dat Huawei/Honor updates brengt voor zijn telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM99 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:56:
Hier staat de volledige review http://www.allaboutphones...r-6-by-huawei-review.html

Er staat inderdaad dat er begin 2014 lolipop komt en dat er dan ook EMUI 3.0 ook ervoor komt. Mooi om te horen dat Huawei/Honor updates brengt voor zijn telefoons.
2014 ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Haha,

Allaboutphones soms niet te serieus nemen.
Ze zeggen zelf al , "wij denken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Inmiddels heb ik het pareltje binnen! Eerste indruk is goed :) Het 64GB class 10 sd kaartje werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

user_tweakers schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:56:
Inmiddels heb ik het pareltje binnen! Eerste indruk is goed :) Het 64GB class 10 sd kaartje werkt ook.
Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Hier alvast een handigheidje.

De infrarood sensor werkt niet en er zit geen software voor op de telefoon. Via XDA wel een oplossing gevonden:

http://forum.xda-develope...post56098406#post56098406

Na het downloaden van de twee bestanden allebei installeren (eerste lukte bij mij alleen niet, alleen het tweede bestand bij mij) en dan heb je de app Slimme afstand bediening van Huawei. Dan werkt het wel, maar ook jammer genoeg niet altijd :(

[ Voor 7% gewijzigd door user_tweakers op 11-11-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt wel super raar dan ik zit inderdaad in België maar normaal gezien zou ik dit toch ook op bol.com kunnen bestellen? En Cosmo_nl via jouw link kom ik uiteindelijk uit op amazon en kan ik hem enkel uit UK bestellen wat dan weer problemen met garantie met zich meebrengt. Toch bedankt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Sorry wist niet dat je uit Belgie kwam.
Volgens mijn is deze versie echt alleen voor nederland. En Dat je hem daarom niet kan bestellen ?

Als bol.com ook verzend naar belgie normaal gesproken is er dan niet misschien iets mogenlijk om via een nederlandse vpn of proxy te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal dat eens proberen, ik hoop wel dat ik dan geen problemen krijg met garantie enzo.. Ik vind het ook best wel jammer dat Huawei niet echt informatie geeft in verband met wanneer hij beschikbaar wordt in belgië of bij welke online verdelers hij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Je kan misschien ook even contact opnemen met de externe verkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenHalfwerk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-01 19:23
Over de H60-L12, kan ik nu alleen op het G4+ (e.g. 1800 mHz) netwerk 4G hebben maar wel gewoon 3G?
Zit echt zwaar te twijfelen tussen de Bol.com en de H60-L12 via een shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
KoenHalfwerk schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:21:
Over de H60-L12, kan ik nu alleen op het G4+ (e.g. 1800 mHz) netwerk 4G hebben maar wel gewoon 3G?
Zit echt zwaar te twijfelen tussen de Bol.com en de H60-L12 via een shop
Bij bol.com krijg je de H60-L04. Je betaald alleen wel wat meer. Ik snap nu alleen niet waarom je de H60-L12 zou willen?

Zelf vandaag de eerste volledige dag met het toestel. Ben erg tevreden over de camera, al is hij niet super maar 'gewoon goed'. Vandaag een normale dag gehad, waarin ik nog redelijk veel de telefoon hebt gebruikt (voor mijn gevoel). Ik heb via wifi 1,5GB gedownload, 2 uur schermtijd en 40% batterij gebruikt.

Afbeeldingslocatie: http://i157.photobucket.com/albums/t60/Filezzz/Screenshot_2014-11-12-20-15-10_zps6faee108.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://i157.photobucket.com/albums/t60/Filezzz/Screenshot_2014-11-12-20-15-20_zps3b8adf97.jpeg

Het zijn geen indrukwekkende resultaten, maar net als bij de camera vind ik het weer 'gewoon goed'.

De telefoon voelt voor mijn gevoel wel luxe aan. Ik heb zowel op de voorkant als achterkant de screenprotector geplakt. Het valt gelijk op dat de vingerafdrukken blijven staan, maar liever dat als een bekrast scherm over een jaar. Ik twijfel nog om een tempered glass aan te brengen aan de voorkant, maar voorlopig volstaat de screenprotector.

Er zijn ook genoeg hoesjes te koop op ebay, maar eigenlijk nog niet echt iets wat ik zoek. Zelf vind ik Nillkin hoesjes altijd mooi, maar dit doet eigenlijk wat afbreuk aan de luxe uitstraling van de telefoon.

Een aluminium of tpu rand vind ik dan nog het mooist. Bijvoorbeeld zoiets: http://www.ebay.com/itm/S...Cases&hash=item3ce81eb9b2

Wat voor case/hoesje hebben jullie?

Edit:

Deze week heeft Huawei (of Honor) bekent gemaakt dat EMUI succesvol is bevonden door de beta-testers. Komende week zal voor de toestellen: H60 en H60-L2-L12 EMUI 3.0 uitkomen. Later zal ook de L04 versie (internationale) EMUI 3.0 krijgen. Dit is op de bijeenkomst in Berlijn bevestigd.

http://www.huaweiblog.de/...thebrave-event-in-berlin/

Voor mensen zonder geduld is er ook een port gemaakt op XDA:
http://forum.xda-develope...post56598822#post56598822

Unlock bootloader: http://www.android-hilfe....ow-unlock-bootloader.html
Root: http://www.android-hilfe....oot-huawei-honor-6-a.html

[ Voor 15% gewijzigd door user_tweakers op 12-11-2014 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenHalfwerk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-01 19:23
user_tweakers schreef op woensdag 12 november 2014 @ 20:35:
[...]

Bij bol.com krijg je de H60-L04. Je betaald alleen wel wat meer. Ik snap nu alleen niet waarom je de H60-L12 zou willen?
die heeft NFC, wat ik in huis wil gaan gebruiken :)
maar idd, 1-3 leverdagen en volle 4g(+) is wel weer erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
KoenHalfwerk schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:58:
[...]

die heeft NFC, wat ik in huis wil gaan gebruiken :)
maar idd, 1-3 leverdagen en volle 4g(+) is wel weer erg fijn.
Oke, ja dat is begrijpelijk. Ik heb ook wel nagedacht over de NFC, zeker omdat straks de chipknip eruit gaat. Echter las ik ergens dat op een bankpas ook NFC zit, dus ik maak me er niet zo druk om. Thuis heb ik ook wel aparaten die via de NFC kunnen werken, maar deze hebben vaak ook andere mogelijkheden zoals bluetooth (koptelefoon) of wifi (smart-tv). Dan ben ik trotser met mijn infrarood sensor in me telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Ik ben zelf ook nog zoekende naar een hoesje, misschien maar 1 importeren.

Die uhm EMUI 3.0 voor de H60-L01, H60-L11, H60-L02, H60-L12 is er al vanaf 31-10-2014 via ota updates te verkrijgen :D.

• MM99

MM99

That is the way I am!

Ik gebruik geen hoesje, vind ik afbreuk doen aan de design en gebruikers ervaring. Als ik een hoesje zou neme, zou ik eits van een leren hoesje nemen die open en dicht kan (zoals bij LG G2 en G3).

Mooi om te horen dat je ook tevreden bent westlandmb. Ik had nog beloofd om screenshots van accu duur te tonen. Ik ga zo mijn review hier voor aanpassen. Ik ga direct van paar dagen tonen. Met zwaar en normaal gebruik.

Verwijderd

Is dit toestel aan te raden voor een 4 g connectie, google account en internetten

• Momus
Ga je dit in elke topic vragen?
Als je landelijke dekking wil voor 4G is deze zeker aan te raden.

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 16:15
Heeft de bol.com versie NFC? Ik heb de Mate 7 gekocht 2 dagen terug, maar vond m te groot, deze gaat terug.

Verwijderd

SolarOrbiter schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:20:
Heeft de bol.com versie NFC? Ik heb de Mate 7 gekocht 2 dagen terug, maar vond m te groot, deze gaat terug.
7 berichten hierboven staat het antwoord.

Verwijderd

Momus schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:44:
Ga je dit in elke topic vragen?
Als je landelijke dekking wil voor 4G is deze zeker aan te raden.
Ik wist niet dat een telefoon voor landelijke dekking kon zorgen :+

• SolarOrbiter
Ook ik twijfel tussen de H60-L12 en de bol.com versie door de NFC en dualSIM mogelijkheid. Nu ff op zoek naar een betrouwbare China-shop voor de L12 versie en inlezen.
Het enige minpunt is dat ik tijd moet investeren om de software op de l12 versie goed te krijgen (playstore issues en dergelijke). What to do, what to do :) .. Nog ff verder Googlen.

• user_tweakers
MM99 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:27:
Ik gebruik geen hoesje, vind ik afbreuk doen aan de design en gebruikers ervaring. Als ik een hoesje zou neme, zou ik eits van een leren hoesje nemen die open en dicht kan (zoals bij LG G2 en G3).

Mooi om te horen dat je ook tevreden bent westlandmb. Ik had nog beloofd om screenshots van accu duur te tonen. Ik ga zo mijn review hier voor aanpassen. Ik ga direct van paar dagen tonen. Met zwaar en normaal gebruik.
Oke, voor mij hoef je niet meer screenshots te maken hoor. Ik ben inmiddels al overtuigd en kan ze ook zelf maken.

Ik heb nog via HiHonor (het officiële kanaal voor de Honor 6) gevraagd naar EMUI 3.0. Hierbij hun antwoord:
Thank you for contacting us and thank you for choosing Honor 6.

For the moment we have no information when EMUI 3.0 will be released for the Honor 6.

As Honor is just on the marked, please keep checking the official website: http://hihonor.com for further news regarding releases of new products and updates.
You can also follow us on Twitter and on Facebook.

Thank you in advance for your kind comprehension.
Have a nice afternoon further.

Rossie
Honor Support
Gelukkig zeggen ze wel "when EMUI 3.0 will be released" en niet "if EMUI 3.0 will be released".

Ach, EMUI 2.3 bevalt ook wel, het is alleen even wennen.

[ Voor 37% gewijzigd door user_tweakers op 13-11-2014 15:39 ]

• Cosmo_nl
SolarOrbiter schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:09:
Ook ik twijfel tussen de H60-L12 en de bol.com versie door de NFC en dualSIM mogelijkheid. Nu ff op zoek naar een betrouwbare China-shop voor de L12 versie en inlezen.
Het enige minpunt is dat ik tijd moet investeren om de software op de l12 versie goed te krijgen (playstore issues en dergelijke). What to do, what to do :) .. Nog ff verder Googlen.
Voor de software hoef je het niet te laten dat is misschien 1 minuutje werk + wat download tijd :d.
Gapps (kleine pakket) downloaden, instaleren en klaar.

Als de emui 3.0 komt, komt die met lolliepop naar de H60-L04 toestellen. (Dit zal alleen nog wel even duren)

[ Voor 16% gewijzigd door Cosmo_nl op 13-11-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
Cosmo_nl schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:38:
[...]

Voor de software hoef je het niet te laten dat is misschien 1 minuutje werk + wat download tijd :d.
Gapps (kleine pakket) downloaden, instaleren en klaar.

Als de emui 3.0 komt, komt die met lolliepop naar de H60-L04 toestellen. (Dit zal alleen nog wel even duren)
Klinkt goed.
Iemand toevallig een link naar een betrouwbare verkoper voor de l12 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

SolarOrbiter schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:09:
En het werkt niet op alle Nederlandse 4g frequenties. Dat was voor mij de hoofd reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:17
De camera van de Honor 6 is in deze vergelijking wel duidelijk de minste. Valt me wel tegen... :/

http://www.gizmochina.com...hone-has-the-best-camera/

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
FlowDesign schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:29:
De camera van de Honor 6 is in deze vergelijking wel duidelijk de minste. Valt me wel tegen... :/

http://www.gizmochina.com...hone-has-the-best-camera/
Meuzi MX4 is denk de beste, maar ook een andere sensor. De Honor 6, MI4 en 1+1 hebben allemaal dezelfde sensor (IMX214). Verschil zit hem denk in de flits en software. Mij hoor je niet klagen over de camera. De Honor 6 focust erg snel en heeft wel veel opties. HDR is ook mogelijk, dit zou op sommige foto's wel schelen omdat bij enkele foto's vooral op de foto's te veel licht te zien is en daarbuiten niet. HDR lost dit deels op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 20:12
Is de dual sim in dit een soortgelijke toestellen een modus waarin beide tegelijk actief kunnen zijn of moet je het toestel opnieuw opstarten om van de ene naar de andere sim te switchen?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmiler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-09 09:54
coelho schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:59:
Is de dual sim in dit een soortgelijke toestellen een modus waarin beide tegelijk actief kunnen zijn of moet je het toestel opnieuw opstarten om van de ene naar de andere sim te switchen?
Heropstarten is sowieso niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
coelho schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:59:
Dual SIM is in 99% van de toestellen dual standby. Dat wil zeggen dat je met beiden tegelijk standby bent, maar dat je zodra je met 1 v/d 2 daadwerkelijk aan het bellen bent, tijdens het bellen niet meer bereikbaar bent op je andere SIM. Opnieuw opstarten hoeft sowieso nooit. Dat is uit het stenen tijdperk.

De overige 1% heeft overigens active/active. Dan ben je ook tijdens het bellen nog steeds bereikbaar op de andere SIM en zou je tussen gesprekken kunnen wisselen tijdens het bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
user_tweakers schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:38:
[...]

Meuzi MX4 is denk de beste, maar ook een andere sensor. De Honor 6, MI4 en 1+1 hebben allemaal dezelfde sensor (IMX214). Verschil zit hem denk in de flits en software. Mij hoor je niet klagen over de camera. De Honor 6 focust erg snel en heeft wel veel opties. HDR is ook mogelijk, dit zou op sommige foto's wel schelen omdat bij enkele foto's vooral op de foto's te veel licht te zien is en daarbuiten niet. HDR lost dit deels op.
Wat mij met name opviel is dat de kleurechtheid van de Honor 6 slechter is dan van alle overige in de test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmiler
FlowDesign schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:06:
[...]

Dual SIM is in 99% van de toestellen dual standby. Dat wil zeggen dat je met beiden tegelijk standby bent, maar dat je zodra je met 1 v/d 2 daadwerkelijk aan het bellen bent, tijdens het bellen niet meer bereikbaar bent op je andere SIM. Opnieuw opstarten hoeft sowieso nooit. Dat is uit het stenen tijdperk.

De overige 1% heeft overigens active/active. Dan ben je ook tijdens het bellen nog steeds bereikbaar op de andere SIM en zou je tussen gesprekken kunnen wisselen tijdens het bellen.
Even gezocht, en die is active dual-sim (heb naar h60L02 gezocht, ik heb in dat model interesse ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
FlowDesign schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:07:
[...]

Wat mij met name opviel is dat de kleurechtheid van de Honor 6 slechter is dan van alle overige in de test.
Oke, hier nog wat foto's die ik gemaakt hebt met de Honor 6.

http://i.imgur.com/bIhTmfC.jpg
http://i.imgur.com/wUHlvgK.jpg
http://i.imgur.com/8YmW43c.jpg
http://i.imgur.com/jHKngbE.jpg
http://i.imgur.com/5kEg4ZA.jpg

Resultaat vind ik redelijk. De camera kan echt wel wat, maar dan moet je wel er goed mee om gaan. Deze zijn allemaal gemaakt in de automatische stand. Waarbij bij de eerste foto de focus op de schoenen en de laatste foto de focus op het pak chocoladevlokken. Met name die laatste foto vind ik goed gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Een vanaf mijn Honor 6, als je een beetje speelt met de focus dan kan je er hele mooie foto's mee maken vind ik :p
Afbeeldingslocatie: http://i401.photobucket.com/albums/pp97/kleurenvlieg/Mobile%20Uploads/Huawei%20Honor%206/IMG_20141019_160810.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SolarOrbiter schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:09:...
Dit blijft verwarring scheppen...
Je kan de PlayStore en Google Sync apps gewoon uit de Huawei store downloaden, vanaf je telefoon, dus heel simpel :)
Je hoeft dus niet zelf de Google apk's op het internet te zoeken en te installeren. Zoek maar op Google in de Huawei Store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmiler
Ik twijfel nog steeds ivm de batterij, je leest nog wel dat die (soms) snel plat gaat. Hoe zijn hier de ervaringen in het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peq
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-10-2024

peq

Ik ben geen zware gebruiker (fb,browsen,email,deel wifi deel mobiele inet en 3 uur per dag bluetooth) en ik haal gemiddeld 2 dagen en 15 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmiler
peq schreef op zondag 16 november 2014 @ 11:57:
Ik ben geen zware gebruiker (fb,browsen,email,deel wifi deel mobiele inet en 3 uur per dag bluetooth) en ik haal gemiddeld 2 dagen en 15 uur.
:9~
Bedankt voor de reactie!
Ik vraag me toch af waar sommigen dan die battery leaks vandaan halen.

[ Voor 11% gewijzigd door stefanmiler op 16-11-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 10:22:
[...]

Dit blijft verwarring scheppen...
Je kan de PlayStore en Google Sync apps gewoon uit de Huawei store downloaden, vanaf je telefoon, dus heel simpel :)
Je hoeft dus niet zelf de Google apk's op het internet te zoeken en te installeren. Zoek maar op Google in de Huawei Store...
blijf je dan nog chinese tekens en chinese apps behouden? of hier geen last van?
Ik heb ergens nog gelezen dat "FDD LTE is closed by default", klopt dit?

Ik twijfel tussen de volgende leveraniers, heeft iemand bij 1 van de volgende een H60-L12 besteld? :
- http://www.aliexpress.com/item/-/1947806001.html (390 dollar)
- http://www.aliexpress.com...OM-4G-LTE/2054326590.html (366 dollar)
- http://www.aliexpress.com...m-Android/2044489291.html (388 of 412 met fedEx, volgens de leveranier betaal je geen btw en invoer als je met FedEx stuurt)
- http://www.mixeshop.com/h...nfc-smartphone_p7431.html (369 dollar)
- http://www.minideal.net/h...e-android-smartphone.html (390 dollar)

ik wil wel meteen deze erbij bestellen, de zilvere: http://www.aliexpress.com/item/-/1994102205.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Ik zou hem dan eerder kopen bij mixeshop. Aangeven dat het een mp3 speler of iets dergelijks is ter waarde van +- 25 euro, of dat het een cadeau is zonder afzender.

Zelf heb ik de bol.com versie (H60-L04) die nog EMUI 2.3 draait.

@Stefan,
Batterijduur is naar mijn idee 'goed'. Niet bovengemiddeld en ook niet echt slecht. Het is natuurlijk allemaal relatief, want inmiddels zijn de schermen groter, hardware wellicht iets zuiniger en de batterij ook groter. In vergelijking met een Samsung Galaxy S5 doet hij het wel echt stukken minder. Dat is ook niet gek, want een amoled en snapdragon chip gebruiken gewoon een stuk minder energie.

De kirin soc heeft een big.LITTLE architectuur wat er voor zorgt dat hij redelijk zuinig kan draaien met de 4 trage cores en ook hoge prestaties kan leveren met de 4 zwaardere cores.

Als voorbeeld:
Als ik Asphalt 8 speelt voor 30 minuten, is de batterijduur zeker wel 10% afgenomen. Terwijl als ik de telefoon bijna op stand-by hebt staan dan pakt hij misschien 5% in 3 uur. (Wat is overigens nog best veel vind).

Kortom vergelijk hem niet met een S5 of Z3 compact, die accuduur prestaties haalt hij gewoon niet. De soc verbruikt meer, maar dat wordt deels opgevangen door de zeer grote 3100mAh accu. Voor een zware gebruiker moet 1 dag altijd goed te halen zijn, waarbij je een schermtijd van 5 tot 6 uur kan halen. Maar als je een lichte gebruiker bent krijg ik wel het idee dat hij wel wat meer verbruikt als mijn vorige telefoon (Sony Xperia SP), maar om dit nou een battery-leak te noemen? Nee ik denk niet dat het zo erg is.

Kijk voor echte cijfers gewoon even hier: http://www.android-hilfe....ufzeit-des-honor-6-a.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 22:29
user_tweakers schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:31:
Ik zou hem dan eerder kopen bij mixeshop. Aangeven dat het een mp3 speler of iets dergelijks is ter waarde van +- 25 euro, of dat het een cadeau is zonder afzender.
Kan je dat op dergelijke sites aangeven dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmiler
user_tweakers schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:31:

Zelf heb ik de bol.com versie (H60-L04) die nog EMUI 2.3 draait.

@Stefan,
Batterijduur is naar mijn idee 'goed'. Niet bovengemiddeld en ook niet echt slecht. Het is natuurlijk allemaal relatief, want inmiddels zijn de schermen groter, hardware wellicht iets zuiniger en de batterij ook groter. In vergelijking met een Samsung Galaxy S5 doet hij het wel echt stukken minder. Dat is ook niet gek, want een amoled en snapdragon chip gebruiken gewoon een stuk minder energie.

De kirin soc heeft een big.LITTLE architectuur wat er voor zorgt dat hij redelijk zuinig kan draaien met de 4 trage cores en ook hoge prestaties kan leveren met de 4 zwaardere cores.

Als voorbeeld:
Als ik Asphalt 8 speelt voor 30 minuten, is de batterijduur zeker wel 10% afgenomen. Terwijl als ik de telefoon bijna op stand-by hebt staan dan pakt hij misschien 5% in 3 uur. (Wat is overigens nog best veel vind).

Kortom vergelijk hem niet met een S5 of Z3 compact, die accuduur prestaties haalt hij gewoon niet. De soc verbruikt meer, maar dat wordt deels opgevangen door de zeer grote 3100mAh accu. Voor een zware gebruiker moet 1 dag altijd goed te halen zijn, waarbij je een schermtijd van 5 tot 6 uur kan halen. Maar als je een lichte gebruiker bent krijg ik wel het idee dat hij wel wat meer verbruikt als mijn vorige telefoon (Sony Xperia SP), maar om dit nou een battery-leak te noemen? Nee ik denk niet dat het zo erg is.

Kijk voor echte cijfers gewoon even hier: http://www.android-hilfe....ufzeit-des-honor-6-a.html
Weer bedankt voor de reactie!
Honor 6 zal het toch worden waarschijnlijk. Op gsmarena werd de batterij niet getest van deze gsm, jammer om te vergelijken en een ietwat objerctief oordeel te vellen. En de review spraken elkaar op dit vlak soms toch een beetje tegen. Nog eens bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
stefanmiler schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:39:
[...]

Weer bedankt voor de reactie!
Honor 6 zal het toch worden waarschijnlijk. Op gsmarena werd de batterij niet getest van deze gsm, jammer om te vergelijken en een ietwat objerctief oordeel te vellen. En de review spraken elkaar op dit vlak soms toch een beetje tegen. Nog eens bedankt ;)
Mocht je nog wat vragen hebben of screenshots van de batterijduur willen en andere specifieke vragen hebben dan kan je dat gewoon vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
Wat mij behoorlijk stoort zijn de navigatie icons. Zijn deze te vervangen? Ik kom van Apple ecosysteem af, dus ik ben een Android Newb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Wat bedoel je met navigatie icons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

user_tweakers schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:25:
[...]

Mocht je nog wat vragen hebben of screenshots van de batterijduur willen en andere specifieke vragen hebben dan kan je dat gewoon vragen.
Hoe is jouw WiFi ervaring trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
MM99 schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:59:
[...]

Hoe is jouw WiFi ervaring trouwens?
Erg goed. Bereik is iets ruimer dan me Nexus 7. Snelheid op lokaal netwerk heb ik niet getest, maar ik heb wel op schoolnetwerk Asphalt 8 (+- 1GB) gedownload in +- 15 minuten. Dus haalde ik ongeveer 1,2mb/sec. Via mijn thuisnetwerk zou ik 1,8mb/sec moeten halen maar dit heb ik nog niet getest. Ik zal ook nog even me lokale netwerk testen.

Had de volgende waarde met de wifi speed test:
- download: 2,8mbit
- upload 32 mbit

Eerlijk gezegd, zeggen deze waardes mij weinig en gaat het voor mij snel genoeg.

[ Voor 14% gewijzigd door user_tweakers op 17-11-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Ja precies. Het voelt in praktijk meer dan snel genoeg aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Zijn hier Honor 6 gebruikers die ook assessoren erbij gekocht hebben?

Ik heb inmiddels een Nillkin 9H tempered glass screen protector gekocht en een dun zilver aluminium frame. Op de achterkant heb ik een plastic screenprotector. Op deze manier kan ik het fraaie design behouden en toch het toestel beschermen. Zodra ik het binnen hebt zal ik wel een foto maken.

http://www.ebay.com/itm/1...3D131264984664%26_rdc%3D1
http://www.ebay.com/itm/3...3D301299920938%26_rdc%3D1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
user_tweakers schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:59:
Zijn hier Honor 6 gebruikers die ook assessoren erbij gekocht hebben?

Ik heb inmiddels een Nillkin 9H tempered glass screen protector gekocht en een dun zilver aluminium frame. Op de achterkant heb ik een plastic screenprotector. Op deze manier kan ik het fraaie design behouden en toch het toestel beschermen. Zodra ik het binnen hebt zal ik wel een foto maken.

http://www.ebay.com/itm/1...3D131264984664%26_rdc%3D1
http://www.ebay.com/itm/3...3D301299920938%26_rdc%3D1
heel erg benieuwd! Kom maar op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
goodfella schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:10:
[...]

heel erg benieuwd! Kom maar op!
Daarbij nog een tip, ik krijg hem waarschijnlijk ergens tussen 5 en 25 december binnen. Als je op dat moment naar aanleiding van mijn foto's ervaringen het ook wilt kopen kan je nog wel even wachten. Ik kreeg nu al een mail dat ik rekening moet houden met vertragingen i.v.m. de komende kerst. Ik denk dat als je hem in begin of half december besteld dat je misschien pas in februari het binnen hebt.

Nog twee Nederlandse videoreviews:
https://www.youtube.com/watch?v=THhDcGcztAw
https://www.youtube.com/watch?v=iv6mMLCuvOQ

[ Voor 10% gewijzigd door user_tweakers op 18-11-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
is de achterkant van de honor 6 trouwens van glas? ik lees er verschillende dingen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
SolarOrbiter schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:24:
is de achterkant van de honor 6 trouwens van glas? ik lees er verschillende dingen over.
Ja. De achterkant is van glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
Momus schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:27:
[...]

Ja. De achterkant is van glas.
thanks.

Ik wacht op dit moment op reactie van een verkoper op Aliexpress, die gaat mij fotos sturen van de EMUI3.0 versie op de Honor. Ik vroeg of hij meteen ook alle chinese apps kon verwijderen en op NL kon zetten. Hij zei dat ie wel op NL kon, maar dat er uiteindelijk een paar CN-apps niet verwijderd konden worden. ANderen die dit ook ervaren (met de L12 versie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
SolarOrbiter schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:33:
[...]

thanks.

Ik wacht op dit moment op reactie van een verkoper op Aliexpress, die gaat mij fotos sturen van de EMUI3.0 versie op de Honor. Ik vroeg of hij meteen ook alle chinese apps kon verwijderen en op NL kon zetten. Hij zei dat ie wel op NL kon, maar dat er uiteindelijk een paar CN-apps niet verwijderd konden worden. ANderen die dit ook ervaren (met de L12 versie)?
Root hem en alle apps kunnen eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SolarOrbiter schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:24:
Nee, die is van plastic en krast erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Bijzonder dat over vermeld wordt dat de achterkant van glas is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
@Momus: heb jij 1 in bezit en heeft die van jou een achterkant van glas?
@pcfreak52: ik begrijp uit je tekst dat je er 1 hebt met achterkant van plastic en dat deze snel krast.

[ Voor 8% gewijzigd door SolarOrbiter op 18-11-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SolarOrbiter schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:11:
@Momus: heb jij 1 in bezit en heeft die van jou een achterkant van glas?
@pcfreak52: ik begrijp uit je tekst dat je er 1 hebt met achterkant van plastic en dat deze snel krast.
Nee ik heb hem niet, maar in alle reviews staat dat de achterkant van kunststof is en snel krast, zelfs in dit topic is dat al een paar keer gemeld.

De achterkant heeft een diamantpatroontje meegekregen en lijkt van glas, maar is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Ik heb hem wel zelf, maar door me plastic protector op de achterkant is het moeilijk te zien. Om duidelijk te zijn, het is gewoon plastic. Dit staat ook in het review van MM99 "Achterkant is gemaakt van meerdere lagen doorzichtig plastic dat aanvoelt en uitziet als glas."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
Heeft iemand de Miui 6 al op zijn Honor 6 geinstalleerd?

Ik vind Miui velen malen mooier dan de Emui van Huawai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
Ok thanx, nu weet ik iig zeker dat de achterkant van plastic is, uiteraard met een hoogwaardig en luxe look and feel :-)

MIUI op de Honor, klinkt goed, ben ook benieuwd of er tweakers zijn die dat hebben of willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Voor MIUI zou ik voorlopig bij dit thema blijven: http://forum.xda-develope...on-ui-2-3-e-miui-t2911279

Je zou het thema nog iets kunnen verbeteren gezien het niet exact voor de Honor 6 is ontworpen. Zo zitten er nog een paar kleine foutjes in. Zelf blijf ik bij het Gleam thema, vind het wel fijn werken zo.

Waar ik wel benieuwd naar ben, is of het mogelijk is om de vergrendelschermafbeeldingen zelf te veranderen.

Als iemand trouwens nog de Honor 6 wil aanschaffen maar het bedrag van 300 euro te veel vind zou ik op marktplaats kijken. Er staat nu een op in zeer goede staat voor 200 euro. Ik weet alleen niet of de verkoper betrouwbaar is en wat voor versie het is. (wel of geen 4g)

[ Voor 22% gewijzigd door user_tweakers op 19-11-2014 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Op facebook heb ik de volgende antwoord gekregen op mijn vraag waneer de EMUI 3.0 naar Honor 6 komt:
Hallo, we werken er aan om Emotion UI 3.0 naar de Honor 6 te brengen. Houd onze Facebook-pagina in de gaten, evenals www.hihonor.com voor al het laatste nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
MM99 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:19:
Op facebook heb ik de volgende antwoord gekregen op mijn vraag waneer de EMUI 3.0 naar Honor 6 komt:

[...]
Zo.
Das nog eens een concreet en duidelijk antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Je kan toch ook gewoon 1 van de vele thema's downloaden uit de thema app als je de standaard emui niet mooi vind ?
Ik vind het zelf dood zonde om hem te rooten en miui erop te zetten + het idee dat je je garatie kwijt bent dan.
Dit is mijn thema nu
Afbeeldingslocatie: http://i401.photobucket.com/albums/pp97/kleurenvlieg/Screenshot_2014-11-19-18-55-29.jpeg

Voor meer info van de Emui 3.0 voor de H60-L04 zou ik eerder even op de huawei forums vragen.

[ Voor 50% gewijzigd door Cosmo_nl op 19-11-2014 21:14 ]

• Pimmeh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-09 22:13
Heb de dualsim Honor 6 nu bijna een week en wat een heerlijk toestel! Enige waar ik me tot nu toe aan stoor is de notification bar die snel vol staat. Is er een manier om het netwerk waar ik op zit niet linksboven te laten zien? Ik weet zelf namelijk ook wel wat ik T-mobile en Vodafone heb en hoef er niet elke keer aan herinnerd te worden. ;)

• Redbaard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-08 18:10
Hoe voelt het toestel aan? Ik twijfel tussen de P7 en de honor 6 dual sim. Hij werkt ook op 3G in nederland toch? Voelt het toestel niet te plastic fantastic? De P7 bij de mediamarkt bekeken en vind die wel goed aanvoelen.

• Pimmeh
Hij voelt erg solide aan, niet te licht en niet te zwaar. Hij werkt op 4G en 3G in nederland (ik heb dus de dual-sim versie). Het enige is het afdekkapje voor de sim-kaarten en de sd-kaart: die beweegt ene halve mm in de lengterichting van de telefoon maar zit verder goed vast. Overkombaar dus.

• Redbaard
Oke, en vergeleken met de P7 of premium telefoons van andere merken?
Bij welke winkel heb je hem besteld en is deze aan te raden? Zat voor de P7 te kijken bij Merimobiles.

[ Voor 10% gewijzigd door Redbaard op 20-11-2014 13:34 ]

• Pimmeh
Bij www.chiphone.nl. Erg tevreden over bestelling, afhandeling van klachten en op de hoogte houden. Deze week nog een shopreview plaatsen.

En hij voelt verre van goedkoop aan, op dat afdekkapje na dus goed te vergelijken met andere high-ends.
€ 390 euro, holy moly, laat mij jouw volgende telefoon regelen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:26
CLB schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:35:
€ 390 euro, holy moly, laat mij jouw volgende telefoon regelen.
Ja, belachelijk duur! De Huawei Honor 6 kost bij bol.com maar €299,99.

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

• Redbaard
Dat is alleen geen dual sim

• Pimmeh

• Redbaard
Mijn fout, post verkeerd begrepen. Excuses.

[ Voor 88% gewijzigd door Redbaard op 20-11-2014 15:15 ]

• Momus
Simontjee schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:11:
Zucht.. spelfouten corrigeren in een forum, really? Volgens mij is 'Dat' overigens gewoon correct gegeven de context. Jij wordt toch ook niet aangesproken op het feit dat Nederland met een hoofdletter is en dat "Ik weet zelf namelijk ook wel wat ik T-mobile en Vodafone heb.." geen correcte zin is.
Hij geeft gewoon aan dat hij het ermee eens is. Slecht geslapen?

Verwijderd

Laat maar.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2014 15:29 ]

• Redbaard
OH sorry
verkeerd begrepen, mijn excuses haha
Inderdaad flink chagrijnig

[ Voor 23% gewijzigd door Redbaard op 20-11-2014 15:15 ]

• Pimmeh
Momus schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:14:
[...]

Hij geeft gewoon aan dat hij het ermee eens is. Slecht geslapen?
Dit! :+

• Redbaard
Haha sorry man, schaamte hier
Dat begrijp ik, had 't dan ook niet over het type van Bol of de prijs, maar importeren had je geen € 390 gekost denk.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Redbaard
Heb de 32gb bij Merimobiles voor 390 dollar, straks alleen controleren of deze ook in NL werkt. Als je dan nog kosten bij de grens krijgt ligt het denk ik niet eens zo gek veel uit elkaar lijkt me. Of wellicht dat levertijd ook parten speelt.
Ken de import-prijzen niet echt, niet mijn toestel, maar vond € 390 opeens wel erg veel klinken, zodoende.

• Momus
Simontjee schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:20:
Heb de 32gb bij Merimobiles voor 390 dollar, straks alleen controleren of deze ook in NL werkt. Als je dan nog kosten bij de grens krijgt ligt het denk ik niet eens zo gek veel uit elkaar lijkt me. Of wellicht dat levertijd ook parten speelt.
Die 390 euro is voor de 16 GB.
Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste