3G is je mobiele netwerk = telefonie, je wilt toch wel bellen neem ik aan?Shmedrick1234 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:46:
... Als ik die bundel niet aan heb en bij alle opties van mobiel netwerk(dataroaming, gegevenstoegang) en van de kaart zelf bij simkaartbeheer datanetwerk uit heb staan staat er toch 3g bovenaan. Als ik dan wifi uit zet heb ik geen internet terwijl er toch 3g bovenaan staat. Heeft een van jullie hier ervaring mee, en ligt het aan de simkaart of aan het toestel?
Er staan 2 sim-toolkit apps bij het startscherm maar die werken niet. Bij de ene zegt hij sim-toolkit niet beschikbaar en bij de andere plaats een simkaart(wat natuurlijk logisch is omdat ik geen simkaart in slot 2 heb). Ook heb ik al geprobeerd de simkaart in slot 2 stoppen dat geeft hetzelfde verhaal behalve dan dat er alleen G bovenaan staat, en dat de tweede sim-toolkit zegt dat hij niet beschikbaar is.
...
Je kan zelf bepalen of je wilt internetten, maar dan kan je ook gewoon uitzetten in settings.
Simcard slot 2 ondersteunt geen 3G dus als je die gebruikt zie je daar dan inderdaad 2G staan.
De simcardtools werkten bij mij ook niet, maar als je in de settings duikt zit daar ergens ook hetzelfde wat je met die tools kan. Heb het toestel niet meer dus kan niet voor je kijken waar het stond helaas.