Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 21:10

Cansu

Cirus the Virus

Weet iemand hoe je NL-Alert (cell broadcast settings) moet instellen op de H60-02? Ik heb gezocht maar kan het niet vinden.

Viva la Netherlands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cansu schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:18:
Weet iemand hoe je NL-Alert (cell broadcast settings) moet instellen op de H60-02? Ik heb gezocht maar kan het niet vinden.
Ik zoek juist die cell broadcast settings maar kan het nergens vinden, als jij verteld waar die staan kan ik misschien de settings vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cansu

Cansu

Cirus the Virus

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:22:
[...]

Ik zoek juist die cell broadcast settings maar kan het nergens vinden, als jij verteld waar die staan kan ik misschien de settings vertellen.
nouja daar loop ik dus ook stuk. Ik kan die ook niet vinden. Dit terwijl volgens de NL-Alert site, de huawei honor 6 al ingesteld zou moeten zijn. Echter zal dit wel gelden voor de H60-04 alleen :(

Viva la Netherlands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cansu schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:23:
[...]
nouja daar loop ik dus ook stuk. Ik kan die ook niet vinden. Dit terwijl volgens de NL-Alert site, de huawei honor 6 al ingesteld zou moeten zijn. Echter zal dit wel gelden voor de H60-04 alleen :(
Ik heb de 04 en NL-alert werkt idd out of the box, maar ik hoop dat iemand weet waar die settings staan, want ik wil het wanneer nodig uit kunnen schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:46
Heb ook de H60-02. Had 1 december geen NL alert. Ook niet tijdens een grote brand hier in de buurt vorige week. Kan ook niet de instelling vinden om het aan te zetten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JP1980 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:59:
Heb ook de H60-02. Had 1 december geen NL alert. Ook niet tijdens een grote brand hier in de buurt vorige week. Kan ook niet de instelling vinden om het aan te zetten ...
Ik heb support een e-mail gestuurd, ben benieuwd of en wanneer ik antwoord krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je vanuit het startscherm van onderaf naar boven veegt krijg je een halve cirkel met Google om Google-Now te activeren, hoe is dat uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:50:
Als je vanuit het startscherm van onderaf naar boven veegt krijg je een halve cirkel met Google om Google-Now te activeren, hoe is dat uit te schakelen?
Dat heb ik niet. Vanuit startscherm (screenlock bedoel je?) krijg ik een snelmenu waar je een paar apps kunt starten zoals:
- calculator
- zaklamp
- selfie app
- agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JP1980 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:10:
[...]
Dat heb ik niet. Vanuit startscherm (screenlock bedoel je?) krijg ik een snelmenu waar je een paar apps kunt starten zoals:
- calculator
- zaklamp
- selfie app
- agenda
Nee, unlocked en dan van onderaf naar boven vegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 14:11

MM99

That is the way I am!

Goede vraag. Volgens mij zit dat ingebakken in Android. Als iemand weet hoe dat uitgeschakeld kan worden, hoor ik het ook graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bettern
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08-2023
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:15:
[...]

Nee, unlocked en dan van onderaf naar boven vegen.
Heb hetzelfde als JP1980. Welke versie van EMUI heb je want van onder naar boven vegen doet niets bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frizti
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-09 16:20
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:28:
[...]

Ik heb de 04 en NL-alert werkt idd out of the box, maar ik hoop dat iemand weet waar die settings staan, want ik wil het wanneer nodig uit kunnen schakelen.
JP1980 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:59:
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 13:00:
[...]

Ik heb support een e-mail gestuurd, ben benieuwd of en wanneer ik antwoord krijg.
In de standaard berichten/sms app zit een optie om cell broadcasts in te stellen

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/6gj47n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2dvk9yg.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bettern schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:37:
[...]
Heb hetzelfde als JP1980. Welke versie van EMUI heb je want van onder naar boven vegen doet niets bij mij.
Ik kom er net achter dat het ook gebeurt als je de middelste virtuele toets ingedrukt houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frizti schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:39:
[...]
[...]
[...]
In de standaard berichten/sms app zit een optie om cell broadcasts in te stellen
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij het onderste plaatje zie ik bij instellingen helemaal onderaan ineens "Kanaalconfiguratie" staan, die zag ik eerder niet, misschien overheen gekeken.
Je kunt ze hier idd editen en verwijderen en nieuwe toevoegen.

Aanvulling;
Ik heb net ook al antwoord gehad van support met hetzelfde antwoord maar dan zonder de plaatjes.
Ik vind dat erg snel, binnen 4 uur een reply van support van Honor _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2014 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cansu

Cansu

Cirus the Virus

HHmm bij de H60-02 EMUI 3.0 is Cell broadcast niet te vinden in berichten.

Viva la Netherlands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cansu schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:19:
HHmm bij de H60-02 EMUI 3.0 is Cell broadcast niet te vinden in berichten.
Volgens mij had ik die optie "Cell broadcast" in het uitklapmenutje ook niet toen ik nog geen alert had gehad, als dat idd zo is dan is dat wel vreemd, want dan kun je dat nooit aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
Zelfde als cansu. Berichtenscherm ziet er heel anders uit dan hierboven. Ook op EMUI3.0 H60-02.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Vandaag is mijn Hi abonnement in gegaan dat 4G ondersteuning heeft. Een speedtest uitgevoerd. Down= 35MBit/s en Up is rond 15Mbit/s, Prima snelheid en opmerkelijk vooruitgang op gebied van snelheid vergeleken met 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-08 21:19
MM99 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:53:
Vandaag is mijn Hi abonnement in gegaan dat 4G ondersteuning heeft. Een speedtest uitgevoerd. Down= 35MBit/s en Up is rond 15Mbit/s, Prima snelheid en opmerkelijk vooruitgang op gebied van snelheid vergeleken met 3G.
Niet te vaak doen, je bent dan zo door je internetbundel heen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-09 15:35
Guys, even een vraag. Ik overweegde Honor 6 vversie L60-04 aan te schaffen. Hoor en lees vverschillende ervaringen over het Wifi bereik en 3G(hollandse nieuwe). Heeft iemand hier ervaring mee? Hoor het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bettern
zuukie schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:16:
Guys, even een vraag. Ik overweegde Honor 6 vversie L60-04 aan te schaffen. Hoor en lees vverschillende ervaringen over het Wifi bereik en 3G(hollandse nieuwe). Heeft iemand hier ervaring mee? Hoor het wel
Heb de L12 maar wifi en 3G/4G is veel beter dan mijn vorige zopo C2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-09 15:35
Nog bijzonderheden bij dit toestel op te merken? Zowel positief als negatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb sinds 1 week een honor 6 de dubbele sim versie aangekocht in China, werkte super goed tot ik een on line update deed en nu dus EMUI 3.0 gebruik deze loopt echter niet zo goed als verwacht en bevat vele chinese tekens waar wij hier niks aan hebben zou nu graag terug willen naar de oorspronkelijke versie met die blauwe achtergrond zoals getoond word op de meeste foto's van de honor 6 kan iem me uitleggen hoe dit in zijn werk gaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
zuukie schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:40:
Nog bijzonderheden bij dit toestel op te merken? Zowel positief als negatief
Bij de H60-L04 alleen wat spellingsfoutjes. En ik merk dat de volume knop iets wat speling heeft. Verder eigenlijk geen klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Schijnt voor de h60-l04 een beta van Emui 3.0 te zijn.
Te vinden op XDA.

Krijg hem alleen niet geïnstalleerd .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2022
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 22:43:
Hoi, ik heb sinds 1 week een honor 6 de dubbele sim versie aangekocht in China, werkte super goed tot ik een on line update deed en nu dus EMUI 3.0 gebruik deze loopt echter niet zo goed als verwacht en bevat vele chinese tekens waar wij hier niks aan hebben zou nu graag terug willen naar de oorspronkelijke versie met die blauwe achtergrond zoals getoond word op de meeste foto's van de honor 6 kan iem me uitleggen hoe dit in zijn werk gaat ?
Welk model heb je ?
Ik ben wel benieuwd naar die vele chineese tekens van je, ik heb zelf maar 2 chineese tekens die ik niet weg krijg. Deze 2 tekens staan naast de telefoon nummers in je oproeplijst en als je belt staan ze on het nummer. Ik zelf stoor me er niet aan.
Al geprobeerd terug te zetten naar fabrieks intellingen?
Anders aansluiten op je pc, het programma HiSuite starten.
Oude rom downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Ok, voor de mensen die Emui 3.0 willen testen op hun H60-L04 versie ( Bol.com ) :

Maak een folder op je SD kaart aan met de naam "dload"
Zet hierin de update.zip file . ( niet uitpakken )
Download hier : https://mega.co.nz/#!AIVH...kueU10IUUKzdBiQyBdq8V-GNc

Ga naar Instellingen, Updates, Systeemupdates en kies dan voor Lokale Upgrade.
Nu zal ie de telefoon opnieuw opstarten en Emui 3.0 installeren.

Have fun !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
Cosmo_nl schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:09:
[...]

Welk model heb je ?
Ik ben wel benieuwd naar die vele chineese tekens van je, ik heb zelf maar 2 chineese tekens die ik niet weg krijg. Deze 2 tekens staan naast de telefoon nummers in je oproeplijst en als je belt staan ze on het nummer. Ik zelf stoor me er niet aan.
Al geprobeerd terug te zetten naar fabrieks intellingen?
Anders aansluiten op je pc, het programma HiSuite starten.
Oude rom downloaden en installeren.
Ik heb hetzelfde als Cosmo_nl. Een paar weken geleden heb ik de B116 (geloof ik) update erop geflasht. Toen was het alleen een kwestie van de taal veranderen en het meeste werd toen Nederlands. Die 2 chineese tekens in de oproeplijst heb ik ook, en ik geloof dat ik ergens anders nog wel wat chinese tekens zag weet niet meer waar maar storend is het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bettern
JP1980 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:45:
[...]

Ik heb hetzelfde als Cosmo_nl. Een paar weken geleden heb ik de B116 (geloof ik) update erop geflasht. Toen was het alleen een kwestie van de taal veranderen en het meeste werd toen Nederlands. Die 2 chineese tekens in de oproeplijst heb ik ook, en ik geloof dat ik ergens anders nog wel wat chinese tekens zag weet niet meer waar maar storend is het zeker niet.
Hier juist hetzelfde, heb een L12 met firmware van L02.

Enkel die tekens alsook huawei app store die vol chinese zaken staan gemengd met engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraakjj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-05 13:13
Er is nu overigens op XDA een aparte thread gemaakt voor de Honor 6. Let the development begin!

http://forum.xda-developers.com/honor-6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
bettern schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:01:
[...]

Hier juist hetzelfde, heb een L12 met firmware van L02.

Enkel die tekens alsook huawei app store die vol chinese zaken staan gemengd met engels
H60-L12 heeft een eigen rom liggen,
Sluit je telefoon maar aan op de pc en start HiSuite.
Je kan die apps uitzetten dan zie je niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bettern
Cosmo_nl schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:36:
[...]

H60-L12 heeft een eigen rom liggen,
Sluit je telefoon maar aan op de pc en start HiSuite.
Je kan die apps uitzetten dan zie je niet meer.
Valt de root en bootloader unlock weg als ik de deze correcte rom erop zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Je root zal wel weg zijn, maar of je bootloader unlock weg is durf ik niet te zeggen.
Ik hou deze telefoon origineel vanwege de tot nu toe vele updates (hota) . En de rom bevalt me prima

Nieuwe Huawei Honor 6 Plus is toch wel een feit.
Over 3 weken word die onthult.
5,5 inch
1,8 GHz Kirin 925
3GB Ram
32 / 64 GB opslag
8mp dubbele camera met hoog diafragma.
Nfc betaling

Afbeeldingslocatie: http://i401.photobucket.com/albums/pp97/kleurenvlieg/IMG_20141205_212922.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door Cosmo_nl op 05-12-2014 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 22:29
Huawai moet nu ook wel. De MX4 en MX4 Pro schopt aardig kont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net besteld bij Belsimpel.nl, ik ben eens benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil graag de oorspronkelijke EMUI 2.3 terug installeren op mijn H60 L-02 maar ik vind enkel 3 versies van elk 1gb groot is dit normaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 11:47:
Wil graag de oorspronkelijke EMUI 2.3 terug installeren op mijn H60 L-02 maar ik vind enkel 3 versies van elk 1gb groot is dit normaal ?
Nee, misschien wel als ze 1 GB zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den_the_man
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-08 16:16
Afgelopen vrijdag kwam mijn (zwarte) Honor 6 binnen via de post (besteld bij Amazon.de voor € 267). Wat een verschil met mijn Samsung Galaxy S2. Ik heb wat vragen: verspeel ik mijn garantie met het eventueel rooten van dit toestel? Welke overbodige apps (behalve de games) kan ik zoal zonder problemen verwijderen? Heeft iemand Exchange mail aan de praat gekregen met de standaard mail app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bettern
Kan er iemand mij helpen?

Heb een L12 met firmware van L02 (foutje van de firma waar ik heb besteld).

Daardoor kan ik NFC en dergelijk niet gebruiken.

Ze stellen voor om eerst naar de B120SP03 te gaan om dan de correcte firmware B307 erop te zetten.

Nu download ik de update.app van de B120 maar ik krijg hem niet aan de praat, ik moet deze in een map (dload) plaatsen op mijn sd en dan op starten met vol up + down + power, dan gaat die in huawei revovery maar failed de installatie elke keer.

Iemand hier ervaringen mee.?

Thanks

[ Voor 83% gewijzigd door bettern op 08-12-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik kannie wachten op mijn honor 6.
Heb hem de afgelopen week besteld en hij zou zaterdag bezorgd worden maar postnl was vertraagd :X
Zit al de hele dag te wachten..... Vandaag ook nog niet ontvangen :(
Volgens mij is postnl nog druk met het nabezprgen van sinterklaas cadeaus :|
Edit: ongelooflijk, er staat nu dat hij morgen pas geleverd wordt.....

[ Voor 32% gewijzigd door Valinor op 08-12-2014 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:13
Mijn honor heeft een probleem met het scherm. Als je te hard drukt begint het scherm te flikkeren, kleur te verliezen en is er een dikke streep in het midden. Zijn er anderen met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Wat is te hard? Bij normaal gebruik heb ik er absoluut geen last van. Bij heel hard drukken zie ik cirkels vormen, maar was me niet op gevallen voor dat je het zei..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbel007
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-05 07:20
Ik heb de honor 6 gewonnen bij bol.com. Ik probeer nu echter mijn 4G aan de praat te krijgen maar dit wil niet lukken. Ik heb het toegangspunt toegevoegd, maar het internet werkt vervolgens niet. (ik weet niet of ik in dit topic ook om hulp mag vragen? =) ) Mijn provider is Hi. 4G werkt wel gewoon op mijn vorige mobiel (samsung galaxy s4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beastiaanz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06-2024
bettern schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:31:
Kan er iemand mij helpen?

Heb een L12 met firmware van L02 (foutje van de firma waar ik heb besteld).

Daardoor kan ik NFC en dergelijk niet gebruiken.

Ze stellen voor om eerst naar de B120SP03 te gaan om dan de correcte firmware B307 erop te zetten.

Nu download ik de update.app van de B120 maar ik krijg hem niet aan de praat, ik moet deze in een map (dload) plaatsen op mijn sd en dan op starten met vol up + down + power, dan gaat die in huawei revovery maar failed de installatie elke keer.

Iemand hier ervaringen mee.?

Thanks
Vaak moet je ook nog je cache en data wipen voordat je het updat.zip-bestand gaat installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Hobbel007 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:13:
Ik heb de honor 6 gewonnen bij bol.com. Ik probeer nu echter mijn 4G aan de praat te krijgen maar dit wil niet lukken. Ik heb het toegangspunt toegevoegd, maar het internet werkt vervolgens niet. (ik weet niet of ik in dit topic ook om hulp mag vragen? =) ) Mijn provider is Hi. 4G werkt wel gewoon op mijn vorige mobiel (samsung galaxy s4)
Gefeliciteerd! Leuk zeg.

Ik heb zelf ook Hi. De instellingen die ik via MMS kreeg werkte bij mij ook niet. Ik heb deze stappen gevolgd en nu werkt het wel voor mij: http://www.hi.nl/klantens...ecase/handmatig-instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbel007
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-05 07:20
MM99 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:19:
[...]

Gefeliciteerd! Leuk zeg.

Ik heb zelf ook Hi. De instellingen die ik via MMS kreeg werkte bij mij ook niet. Ik heb deze stappen gevolgd en nu werkt het wel voor mij: http://www.hi.nl/klantens...ecase/handmatig-instellen
Ja was een leuk cadeautje thanks =)
Ja inderdaad die van de MMS deden het bij mij ook niet. De link die je gaf werkte gelukkig wel! Heel erg bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bettern
Beastiaanz schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:32:
[...]

Vaak moet je ook nog je cache en data wipen voordat je het updat.zip-bestand gaat installeren.
Bedankt voor de hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bta91
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-08 17:50
De Honor 6 heeft op papier erg goede specs. Zeker voor die prijs.
Ik twijfel op dit moment nog tussen de Honor 6 en de Sony Experia Z3C.

Mijn voorkeur gaat uit naar de Honor, vooral vanwege de prijs en de slechte berichten over de bouwkwaliteit van de Sony.
Ik twijfel bij de Honor alleen over de snelheid in vergelijking met de Z3C. Kunnen jullie me hier meer over vertellen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Honor 6 is erg snel. Z3C is wel sneller maar ik denk niet het veel uitmaakt in dagelijks gebruikt. Slechts een enkele keer heb ik een korte hapering gehad bij het menu vegen vanuit stand-by, maar toen stonden ook erg veel apps open, waaronder tomtom. Ik denk niet dat dit bij een Z3C anders was gegaan.

Redenen om voor de Xperia te gaan zijn:
- Geluid (bij de honor zit de speaker niet gunstig)
- Compact
- Batterijduur is nog beter als de Honor 6 (die ook al sterk is)
- 4G
- Redelijk wat bloatware
- Waterdicht

Redenen om voor de Honor 6 te gaan zijn:
- Goed scherm (Sony oogt behoorlijk blauw)
- Degelijk gebouwd en dun, achterkant wel erg krasgevoelig
- Goedkoop (maar dat is de MI4 en Nubia Z7 mini ook)
- 4G
- Vrij eenvoudige maar helaas verouderde rom (EMUI 2.3, kitkat 4.4.2 meen ik) Werkt vergelijkbaar als MIUI wat ik persoonlijk erg fijn en overzichtelijk vind.

Keuze zal je toch zelf moeten maken. Het zijn eigenlijk best wel verschillende toestellen, met naar mijn idee verschillende doelgroepen. Accessoires voor een Honor 6 is bijvoorbeeld al een stuk moeilijker en met de Kirin SoC hoef je geen custom roms te verwachten. Dit is bij een Xperia heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bta91
Bedankt voor je duidelijke reactie. Hier kan ik wat mee!

Klopt het dat de Honor 6 een update krijgt naar Lollipop en EMUI 3.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den_the_man
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-08 16:16
bta91 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:32:

Dat klopt! In het eerste kwartaal van 2015.

Bron: https://www.droidapp.nl/t...0-komen-1e-kwartaal-2015/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bettern
bta91 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:32:

EMUI 3.0 is nu alvast verkrijgbaar voor de Honor 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bettern schreef op woensdag 10 december 2014 @ 17:02:
[...]
EMUI 3.0 is nu alvast verkrijgbaar voor de Honor 6.
Ik heb geduld en wacht gewoon op Lollypop waar hij in zal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Als je Huafans.cn moet geloven dan zal het minimaal in derde kwartaal van 2015 worden.
Voorlopig komt er eerst nog in begin 2015 een update voor de H60-L01/L11, H60-L02/L12 H60-L03, H60-L21 uit :d.

Over de H60-L04 is nog zo goed als niks te vinden

[ Voor 49% gewijzigd door Cosmo_nl op 12-12-2014 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cosmo_nl schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 18:09:
Als je Huafans.cn moet geloven dan zal het minimaal in derde kwartaal van 2015 worden.
Voorlopig komt er eerst nog in begin 2015 een update voor de H60-L01/L11, H60-L02/L12 H60-L03, H60-L21 uit :d.

Als dat werkelijkheid wordt, dan is de Honor-6 mijn 1e en laatste toestel van Huawei/Honor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Cosmo_nl schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 18:09:

Het zou me ook niet zoveel verbazen. Met zoveel telefoonfabrikanten die zich nauwelijks kunnen onderscheiden verwacht ik weinig support voor de prijs van de telefoon.

Na veel gedoe met een oude Sony Xperia gehad te hebben weet ik wel een ding. Liever oude goede software als nieuwe die vol met bugs zitten waardoor je ram geheugen vol loopt. Zoveel veranderd er toch nooit in die updates. Het meeste is volgens mij altijd nog optisch. Blijft toch een telefoon die voornamelijk voor bellen/appen gebruikt wordt bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem vandaag gekregen, ben er tot nu toe tevreden over maar ik moet er nog wat mee leren werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Weet iemand hoe je de schermafbeeldingen vanuit standby kan veranderen? Ik wil wel de modus behouden waarbij er elke keer een andere foto te zien is, maar kan ik de selectie van foto's zelf aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

user_tweakers schreef op zondag 14 december 2014 @ 12:08:
Weet iemand hoe je de schermafbeeldingen vanuit standby kan veranderen? Ik wil wel de modus behouden waarbij er elke keer een andere foto te zien is, maar kan ik de selectie van foto's zelf aanpassen?
Volgens mij doe je dat via instellingen / achtergrond / willekeurig veranderen / album om weer te geven.
Kies daar een album. Als je iets anders bedoelt omschrijf het dan wat duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 14:32:
[...]

Volgens mij doe je dat via instellingen / achtergrond / willekeurig veranderen / album om weer te geven.
Kies daar een album. Als je iets anders bedoelt omschrijf het dan wat duidelijker.
Oeps.. ik bedoel de wisselende achtergrond vergrendelschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

user_tweakers schreef op zondag 14 december 2014 @ 14:37:
[...]
Volgens mij kun je de achtergrond vergrendelscherm niet automatisch wisselen, bij mij tenminste niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit ook nog niet gevonden. Weet er trouwens iemand hoe je het geluid uitzet bij de camera? Want dit is echt soms irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraakjj
Bij de instellingen kan je dat doen, in het Engels staat er Sound: Mute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frizti
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-09 16:20
kraakjj schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:34:
Bij de instellingen kan je dat doen, in het Engels staat er Sound: Mute.
Alleen bij EMUI 3.0 is dit mogelijk via de instellingen, bij EMUI 2.3 niet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, en hoef je je gsm te rooten voor EMUI 3.0 te installeren of is er enig nadeel aan verbonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:49
De Honor 6 Plus wordt morgen gepresenteerd.
Hier nog twee sneak-preview foto's:

http://www.gizmochina.com...-leaked-heres-looks-like/

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

user_tweakers schreef op zondag 14 december 2014 @ 14:37:
[...]

Ik heb het gevonden denk ik als je dus het scherm.ziet met de wisselende achtergrond moet je de datum en tijd naar boven.schuiven en dan meer en op instellingen. Dan kan je normaal gezien al kiezen welke thema's en als je echt specifiek wilt gaan moet je maar een paar favorieten aanduiden en het thema "favoriet" kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:34:
[...]
Ik heb het gevonden denk ik als je dus het scherm.ziet met de wisselende achtergrond moet je de datum en tijd naar boven.schuiven en dan meer en op instellingen. Dan kan je normaal gezien al kiezen welke thema's en als je echt specifiek wilt gaan moet je maar een paar favorieten aanduiden en het thema "favoriet" kiezen.
Volgens mij heb je het over EMUI 3.0, als dat zo is lijkt het mij handig om dat erbij te melden want de meesten hebben 2.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraakjj
frizti schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:56:
[...]

Alleen bij EMUI 3.0 is dit mogelijk via de instellingen, bij EMUI 2.3 niet.
Dit werkte ook bij mij met 2.3 volgens mij, weet 't niet zeker. Alleen de fast-camera-shot van uit het lockscreen maakte nog geluid toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:06:
[...]

Volgens mij heb je het over EMUI 3.0, als dat zo is lijkt het mij handig om dat erbij te melden want de meesten hebben 2.3
Dit is bij 2.3 aangezien ik zelf EMUI 3.0 niet heb. Maar dus als je EMUI 3.0 wilt installeren hoef je je gsm dan te rooten of zijn er andere nadelen aan verbonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraakjj
Nee je hoeft hem niet te rooten, ik heb de H60-L12, met EMUI 3.0 maar krijg mijn toestel niet geroot. Ik krijg een error voor de unlockcode. Toevallig iemand die weet wat het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmiler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-09 09:54
Ik heb sinds vorige week de mijne, en na een paar automatische updates is ide op 3.0 gezet. (h60l02)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bettern
kraakjj schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:20:
Nee je hoeft hem niet te rooten, ik heb de H60-L12, met EMUI 3.0 maar krijg mijn toestel niet geroot. Ik krijg een error voor de unlockcode. Toevallig iemand die weet wat het is?
Heb je de guideline op de eerste pagina hier gedaan?
Mij is het wel gelukt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraakjj
Jup, op wat voor manier ik het ook doe: het werkt niet.
http://i.imgur.com/oMc18S8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Wat vinden jullie van de Honor 6 Plus? :)

http://www.gizmochina.com...plus-officially-launched/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Ik vind hem wat groot, maar wel mooi. Ik ben vooral benieuwd naar de dubbele camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

De eerste samples staan op phonearena. Maar ik vraag me af of dit geen gefakte foto's zijn, ookal hebben ze de exif data erbij gezet. De foto's zijn te goed om waar te zijn. En ben benieuwd als verschillende review sites deze telefoon in hun handen krijgen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Hier een linkje van een reportage van huafans.cn
http://huafans.cn/forum.php?mod=viewthread&tid=2058801

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmiler
Ik heb de h60l02, en er is iets dat ik niet lijk te vinden. Wanneer ik telefoon krijg, moet ik telkens kiezen met welke sim ik opneem. Kan ik dat nergens standaard vast zetten? Met mijn vorige dualsim lukte dit wel. Bij sim management staat een default geselecteerd, maar dat is blijkbaar niet genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik heb al jaren HTC toestellen, momenteel nog een One S waarvan de ear speaker stuk is en de front cam snel vuil is... dus tijd voor een nieuwe.

Aan de hand van reviews en dit topic denk ik dat de Honor 6 wel goed aansluit bij mijn verwachtingen van een toestel voor 295,- euro. :9

Ik vraag me echter wel af hoe Android bevalt zonder HTC Sense. Kan iemand met HTC ervaring hier wat over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
stefanmiler schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:36:
Ik heb de h60l02, en er is iets dat ik niet lijk te vinden. Wanneer ik telefoon krijg, moet ik telkens kiezen met welke sim ik opneem. Kan ik dat nergens standaard vast zetten? Met mijn vorige dualsim lukte dit wel. Bij sim management staat een default geselecteerd, maar dat is blijkbaar niet genoeg...
Wanneer je gebeld WORDT, dan word je toch op 1 SIM gebeld en kun je alleen daar mee opnemen? :?
Victorio schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:00:
Ik heb al jaren HTC toestellen, momenteel nog een One S waarvan de ear speaker stuk is en de front cam snel vuil is... dus tijd voor een nieuwe.

Aan de hand van reviews en dit topic denk ik dat de Honor 6 wel goed aansluit bij mijn verwachtingen van een toestel voor 295,- euro. :9

Ik vraag me echter wel af hoe Android bevalt zonder HTC Sense. Kan iemand met HTC ervaring hier wat over vertellen?
Heb zelf ook ooit de overstap gemaakt van HTC Sense naar een Android zonder extra skin. Dat werkt prima.
Daarnaast heeft Huawei zijn eigen skin EMUI en volgens mij is dat gewoon prima. Het lijkt allemaal op elkaar joh en je went er zo aan.

[ Voor 42% gewijzigd door FlowDesign op 17-12-2014 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Victorio schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:00:

Ik heb altijd een HTC gehad. Mijn werk telefoon is nu nog steeds een HTC.
De standaard launcher van Honor 6 vind ik minder fijn dan die van HTC Sense, maar ik moet zeggen dat sinds introductie van BlinkFeed in HTC Sense, dat ik dat de HTC Sense ook niet fijn meer vond.

Gelukkig kan je in Play Store genoeg gratis launchers vinden (check bijv NovaLauncer).

De andere functies van Android, zoals de snelmenu die naar beneden schuift, vind ik bij Honor fijner dan bij HTC. Ook werkt de snelle functies op de inlog scherm ook echt fijn bij Honor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
stefanmiler schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:36:
Heb dezelfde telefoon en bij gebeld worden kan je niet kiezen uit de sim. Logisch ook, je wordt op een bepaalde sim gebeld. De andere sim kan niet eens opnemen. Die heeft een ander telefoonnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmiler
Ja, inderdaad, dom van mij. Als je zelf belt staan daar steeds de 2 opties, evenals je een sms stuurt. Ik vind dat vervelend, omdat ik daarvoor maar 1 sim gebruik (de andere is enkel voor data).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoJeroen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-07 22:16
Ik zit nog te twijfelen tussen de Honor 6 en de Ascend G7.
Ik heb 1 vraag met betrekking tot de Honor 6 bij BOL. Zitten daar screenprotectors (voor en achter) bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArnoJeroen schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:40:
Ik zit nog te twijfelen tussen de Honor 6 en de Ascend G7.
Ik heb 1 vraag met betrekking tot de Honor 6 bij BOL. Zitten daar screenprotectors (voor en achter) bij?
Ja, bij die van mij iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoJeroen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-07 22:16
Thanks.
Want als ik het zo eens lees is het wel noodzakelijk om de achterkant direct te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37
Er zit al een folie op de achterkant die er nog af moet (staan aanwijzingen op) en in de doos zit een protector voor de achterkant. Ik heb dus meteen na het openen die aangebracht zodat er geen kans was dat er stof op de achterkant kwam.

Ik heb hem gisteren ontvangen (vervanger van mijn Huawei Honor 2). Hij bevalt me tot nu toe goed. Alleen jammer was dat de USB kabel niet goed werkte. Ik had alleen geen zin om mijn hele telefoonpakketje terug te sturen als alleen de kabel niet goed werkt.

• MM99

MM99

That is the way I am!

Dat is balen zeg!
Bel eens om te vragen of je niet enkel de lader/kabel mag terug sturen.

Ik merk dat de lader echt de beste micro-usb lader is die we thuis hebben. en we hebben er twee van Samsung en 3 van HTC er al liggen. Apparaten laden significant sneller op.

Verwijderd

Inderdaad! Hij laadt echt super snel op :o

• user_tweakers
Niet zo gek, hij pompt met 2Ah de batterijvol. Ook wel lekker want als we nog steeds met onze oude 700mAh ladertjes bezig waren om batterijen van 3100mAh op te laden duurt wel best wel lang.

Toch twijfel ik wel eens hoe goed zo'n zwaardere lader is voor de hardware, maar zo lang de batterij niet slechter wordt hoor je mij niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Is het daarom niet belangrijk om de accu steeds zo leeg mogelijk te laten raken voordat je gaat laden? Hoe minder het aantal keren laden hoe langer de levensduur/gezondheid van de accu? Of is dat inmiddels achterhaald?

Edit: Ik denk dat ik nog even het nieuwjaar ga halen met m'n One S en in januari een Honor 6 ga bestellen. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Victorio op 19-12-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Victorio schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:18:
Is het daarom niet belangrijk om de accu steeds zo leeg mogelijk te laten raken voordat je gaat laden? Hoe minder het aantal keren laden hoe langer de levensduur/gezondheid van de accu? Of is dat inmiddels achterhaald?

Edit: Ik denk dat ik nog even het nieuwjaar ga halen met m'n One S en in januari een Honor 6 ga bestellen. :)
Dat was vroeger zo bij de Ni-Mh accu's. Bij de moderne accu's is het juist beter voor de levensduur om ze nooit helemaal leeg te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:18:

Dat is achterhaald, ik laadt hem op als hij 's morgens onder de 50% zit, ik ben vanmorgen dag 4 ingegaan met ruim 3 uur schermtijd en 48% over, en plak er nog een dagje aan vast.
Ben benieuwd waar hij morgenochtend op staat, ben trouwens geen zware gebruiker maar dat was al duidelijk denk ik :)
Ik ben iig erg tevreden over de batterijduur.

Edit;
Hangt weer aan de lader na 4 dagen met 4,5 uur schermtijd en 24% over _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2014 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was voor deze foon het super amoled scherm van de galaxy s2 en 3 gewend, en moet echt concluderen dat die echt beter/mooier zijn. Als ik de Honor iets kantel wordt de helderheid al minder wat met de samsung niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Ik vind dat het JDI scherm het meer dan goed doet, vooral bij daglicht doet die het beter dan mijn oude telefoons. En kan nu ook in het zonlicht zien wat ik doe :D.
Dat is het voordeel van een JDI scherm, in zonlicht presteren die beter.
Over het algemeen zien de kleuren er op een amoled scherm er ook iets warmer en scherper uit, maar in daglicht merk je daar niets meer van en in zonlicht zie je zo goed als niets meer op je scherm.

[ Voor 11% gewijzigd door Cosmo_nl op 20-12-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 21:17:
Ik was voor deze foon het super amoled scherm van de galaxy s2 en 3 gewend, en moet echt concluderen dat die echt beter/mooier zijn. Als ik de Honor iets kantel wordt de helderheid al minder wat met de samsung niet zo is.
Wordt alleen de helderheid iets minder of ook direct de leesbaarheid slechter? En/of ook de kleuren anders (afgezien van iets donkerder?)

Ik bedoel, ik vind dat vrij normaal. Bovendien kijk je bij een telefoon bijna altijd recht op het scherm en niet onder een hoek, dus of het echt vervelend is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 13:49:
[...]
Wordt alleen de helderheid iets minder of ook direct de leesbaarheid slechter? En/of ook de kleuren anders (afgezien van iets donkerder?)

Ik bedoel, ik vind dat vrij normaal. Bovendien kijk je bij een telefoon bijna altijd recht op het scherm en niet onder een hoek, dus of het echt vervelend is...?
Het wordt alleen wat donkerder, en het is natuurlijk geen slecht scherm maar ben kennelijk verwend met dat amoled van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 13:56:
[...]

Het wordt alleen wat donkerder, en het is natuurlijk geen slecht scherm maar ben kennelijk verwend met dat amoled van Samsung.
Ah ok, nee maar dan ben ik ook gerustgesteld want ik wil misschien een Honor 6 Plus gaan kopen en daar zit volgens mij ook een JDI scherm :)

Of misschien toch een Vivo X5 Max met Amoled scherm en Snapdragon 615, maar dat hangt van de prijs af en of die een beetje snel beschikbaar komt als WCDMA versie.

[ Voor 17% gewijzigd door FlowDesign op 20-12-2014 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bta91
pcfreak52, hoe bevalt de Honor 6 je verder, afgezien van het scherm?
Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste