Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:25

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:20:
[...]

Ik mis daar Opstartbeheer en Machtigingsbeheerder.
Op m'n Honor 6+ dual sim (PE-TL10) missen die opties ook. Firmwareversie (waarmee de telefoon afgeleverd werd) eindigt op B142 en "check for updates" geeft geen nieuwe beschikbare update.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:40:
[...]

Maar als ik er vanuit ga dat we dezelfde firmware hebben (B370) dan mogen die verschillen niet voorkomen.
Dat zou ik ook zeggen. Hier even de exacte details van mijn telefoon, zou iemand die wel de twee voor ons missende opties heeft deze kunnen vergelijken met de zijne?

ModelnummerH60-L04
Android-versie4.4.2
EMUI-versieEMUI 3.0
Basebandversie21.216.00.00.031
Kernel-versie3.10.30-00232-gd69b2c0-dirty
android@localhost #1
Tue Jan 6 14:30:28 CST 2015
Build-nummerH60-L04V100R001C00B370

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:49
SnoeiKoei schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:35:
[...]

Op m'n Honor 6+ dual sim (PE-TL10) missen die opties ook. Firmwareversie (waarmee de telefoon afgeleverd werd) eindigt op B142 en "check for updates" geeft geen nieuwe beschikbare update.
Dat is gek. Mijn uit China geïmporteerde PE-TL10 heb ik al regelmatig geüpdate en zit nu op B173 en ik heb al een tijdje een melding dat B182 beschikbaar is.

(Deze heb ik echter nog niet geïnstalleerd want ik heb root enzo en dat moet ik dan eerst ongedaan maken om deze update uit te kunnen voeren.)

Bovendien heb ik wél Opstartbeheer en Machtigingsbeheer in m'n instellingenmenu.

[ Voor 6% gewijzigd door FlowDesign op 14-07-2015 16:39 ]

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

FlowDesign schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:36:
[...]

Dat is gek. Mijn uit China geïmporteerde PE-TL10 heb ik al regelmatig geüpdate en zit nu op B173 en ik heb al een tijdje een melding dat B182 beschikbaar is.

(Deze heb ik echter nog niet geïnstalleerd want ik heb root enzo en dat moet ik dan eerst ongedaan maken om deze update uit te kunnen voeren.)

Bovendien heb ik wél Opstartbeheer en Machtigingsbeheer in m'n instellingenmenu.
Raar ja maar misschien ligt het verschil in dit geval dan aan het feit dat jij geïmporteerd hebt en ik niet? Ik heb mijn Honor 6+ via Coolblue gekocht, in NL dus. Ik weet niet of bepaalde landen eerder aan de beurt zijn met updates dan NL ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
SnoeiKoei schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:40:
[...]

Raar ja maar misschien ligt het verschil in dit geval dan aan het feit dat jij geïmporteerd hebt en ik niet? Ik heb mijn Honor 6+ via Coolblue gekocht, in NL dus. Ik weet niet of bepaalde landen eerder aan de beurt zijn met updates dan NL ofzo...
Blijkbaar wel en zit dat ingebakken in de firmware die erop wordt gezet vanuit de fabriek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een half jaar geleden een mailtje naar Honor-support gestuurd omdat ik in "Beheer dataverkeer" geen MB's kon instellen, kreeg als antwoord dat zodra ze iets wisten ze mij dat zouden laten weten. Vorige week maar een reply gestuurd of ze al iets wisten na een half jaar :?
Vanmorgen kreeg ik het volgende antwoord;
----------------
Beste,

Er is een optie om een rollback uit te voeren, dit houd in dat u de oudere versie terug zet op uw toestel.
U kunt de rollback vinden onder de volgende link:
http://hihonor.com/en/pages/support#?view=downloads
(derde optie van onder naar boven)

Met vriendelijke groeten
Team Honor Customer Care
----------------

Dat die mogelijkheid er was wist ik maar is natuurlijk geen oplossing en dat heb ik ze ook gemaild, ze weten het dus duidelijk zelf ook niet, zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2022
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 19:34:
[...]

En, bevalt hij goed? Dus je voorkant is van glas en de achterkant van plastic? Is je achterkant dun folie en de voorkant ietsje dikker glas? Ik vind de beschrijvingen bij alle advertenties altijd zo summier. En nu heb ik al 3 keer iets besteld dat niet naar wens. Oke dat daar ook prullaria van Ebay bij zat had ik kunnen weten natuurlijk ;) Haha. Ik vind dat het glas de telefoon wel veel dikker maakt namelijk.
Ik heb hem nu een klein weekje in gebruik en ben erg tevreden.
Het voelt tot nu aan als of je elke dag een nieuw scherm hebt. Ik met me vette vingers hoef het scherm ook niet meer iedere keer schoon te poetsen, dit blijft lang redelijk schoon. Reageert goed, scherm ziet er helderder uit (door ht glas denk).
Het is iets dikker (1 mm?)dan een standaard folie maar ik vind het toestel zeker niet véél dikker aanvoelen. En de eerste dag moest ik ook een klein beetje wennen, maar eenmaal in gebruik dan wil je niet anders meer. Vele malen beter dan een standaard folie, en de achterkant is idd een dun folie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Het 9H-glas is ook veel gladder dan zo'n plastic folie, vind ik ook fijner :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Ik zag trouwens dat de Huawei Ascend Mate 7 tegenwoordig in Europa al te koop is vanaf zo'n €360 à €370. Als je graag iets met een groot scherm wil en je vindt de iets mindere kwaliteit van de camera bij weinig licht niet erg, dan is die tegenwoordig dus zelfs iets goedkoper dan de Honor 6 Plus (€399).
(Een ander alternatief vanaf €310 is een Asus Zenfone 2 ze551ml.)

Ben ook wel erg benieuwd wanneer Honor een Europese versie van de Honor 7 in Europa uitbrengt.
Iemand die daar al iets over gelezen heeft?

Hoeveel tijd zat er eigenlijk tussen bij de Honor 6?

[ Voor 6% gewijzigd door FlowDesign op 17-07-2015 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Manmanman, wat zijn die app bouwers aan het doen de laatste tijd? Sinds een paar weken terug een update van SwiftKey waardoor het allemaal raar ging doen.
Vandaag een update van Spotify, app start niet eens meer op.

Gelukkig had ik nog een oude apk van SwiftKey en op apkmirror.com nog een iets oudere Spotify gedownload.

Meer mensen hier die problemen met die apps hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Ik had zelf mijn Honor 6 eind augustus besteld. 3 maanden later in Nederland ofzo?

Leuk testje http://www.androidauthori...t-vote-best-phone-605498/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Cosmo_nl schreef op zondag 19 juli 2015 @ 21:39:
Ik had zelf mijn Honor 6 eind augustus besteld. 3 maanden later in Nederland ofzo?

Leuk testje http://www.androidauthori...t-vote-best-phone-605498/
Hier de uitslag :)

http://www.androidauthori...ra-shootout-votes-607196/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik "Nova Launcher" installeer, ben ik dan die lelijke iPhone-achtige icons kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 13:32:
Als ik "Nova Launcher" installeer, ben ik dan die lelijke iPhone-achtige icons kwijt?
De keuze in iconpacks voor Nova Launcher is reuze.
Maar daarop googlen is sneller dan hier wachten op een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 13:39:
[...]
De keuze in iconpacks voor Nova Launcher is reuze.
Maar daarop googlen is sneller dan hier wachten op een antwoord.
Staat er inmiddels op, had er al veel positiefs over gelezen maar hij is echt geweldig, eindelijk normale iconen. Alleen lukt het niet Nova als standaard launcher in te stellen, of kan dat alleen met de Prime-versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:30:
[...]

Staat er inmiddels op, had er al veel positiefs over gelezen maar hij is echt geweldig, eindelijk normale iconen. Alleen lukt het niet Nova als standaard launcher in te stellen, of kan dat alleen met de Prime-versie?
Kijk ff bij instellingen, apps beheren, standaard app instellingen daar zie je bovenaan lanceren/beginnen staan misschien dat je daar nova aan kan vinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:30:
[...]

Nee daar heeft het niets mee te maken. Als je op je home knop drukt en hij vraagt welke je wilt en je vinkt altijd gebruiken aan, is ie toch je standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 15:12:
[...]
Nee daar heeft het niets mee te maken. Als je op je home knop drukt en hij vraagt welke je wilt en je vinkt altijd gebruiken aan, is ie toch je standaard?
Als ik op home druk krijg ik zonder enige waarschuwing de gewone Emui launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 15:37:
[...]

Als ik op home druk krijg ik zonder enige waarschuwing de gewone Emui launcher.
Dan moet je naar je app lijst en daar de Emui Launcher opzoeken en voor clear defaults kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 15:39:
[...]
Dan moet je naar je app lijst en daar de Emui Launcher opzoeken en voor clear defaults kiezen.
De oplossing van Cosmo_nl hierboven werkte :)

En ik noemde hem Emui Launcher maar weet echt niet of hij zo heet.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2015 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cosmo_nl schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 15:11:
[...]
Kijk ff bij instellingen, apps beheren, standaard app instellingen daar zie je bovenaan lanceren/beginnen staan misschien dat je daar nova aan kan vinken.
Thanks werkt, maar vreemd dat dit niet met de Instel mogelijkheid vanuit Nova Launcher kan, kennelijk een beveiliging of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

FlowDesign schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:36:
[...]

Het wordt nóg gekker; vanmorgen kreeg ik een melding dat er nieuwe firmware kon worden geïnstalleerd... van B142 -> B147. Komt nog niet eens in de buurt van de versienummers die jij ter beschikking hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
SnoeiKoei schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 07:23:
[...]

Het wordt nóg gekker; vanmorgen kreeg ik een melding dat er nieuwe firmware kon worden geïnstalleerd... van B142 -> B147. Komt nog niet eens in de buurt van de versienummers die jij ter beschikking hebt.
Jij hebt een in Nederland gekochte 6 Plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

FlowDesign schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 10:38:
[...]

Jij hebt een in Nederland gekochte 6 Plus?
Yep! Gekocht via Coolblue dus ik verwacht dat het geen grijze import is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Ik heb via v&a een honor 6 gekocht. Zat ook een bumper bij, maar die maakt het toestel nogal lomp. Wat zijn jullie ervaringen qua krasgevoeligheid van het scherm en achterkant. Is er iemand die hem zonder case gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Kasj schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 14:57:
Ik heb via v&a een honor 6 gekocht. Zat ook een bumper bij, maar die maakt het toestel nogal lomp. Wat zijn jullie ervaringen qua krasgevoeligheid van het scherm en achterkant. Is er iemand die hem zonder case gebruikt?
Altijd zonder case, maar op de achterkant heb ik zo'n plastic folie en op de voorkant Nillkin 9H glas :)

Heb de mijne 2 keer laten vallen, daardoor een paar kleine krasjes in het zilver op de zijkant maar niks ernstigs. Het blijft toch een gebruiksvoorwerp hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 14:36
Pff wanneer komt de nieuwe update voor de Honor 6 eigenlijk uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpg97 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:17:
Pff wanneer komt de nieuwe update voor de Honor 6 eigenlijk uit?
Het is al een paar keer gewijzigd, maar volgens de laatste berichten ergens eind deze zomer.
Als ik jou was zou ik hem niet gelijk installeren als hij uitkomt maar eerst een paar weken de kat uit de boom kijken omdat Lollipop in het algemeen aardig wat problemen kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:14:
[...]

Het is al een paar keer gewijzigd, maar volgens de laatste berichten ergens eind deze zomer.
Als ik jou was zou ik hem niet gelijk installeren als hij uitkomt maar eerst een paar weken de kat uit de boom kijken omdat Lollipop in het algemeen aardig wat problemen kent.
Ah okay, de telefoon draait nu wel goed daar niet van, maar ik was toch benieuwd wanneer Lollipop eindelijk beschikbaar zou zijn voor de Honor 6.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:14:
[...]

Denk dat dat wel mee zal vallen. Ik las op een het Nederlandse forum van Androidworld dat de bèta van Lollipop voor de Honor 6 Plus gewoon goed werkt zonder problemen :)

Bovendien was het met name zo, dat de problemen met Lollipop zich voordeden bij Android 5.0.x terwijl de update voor de Honor 6 (Plus) straks meteen naar Android 5.1.x gaat.

[ Voor 13% gewijzigd door FlowDesign op 28-07-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:37:
[...]
Denk dat dat wel mee zal vallen. Ik las op een het Nederlandse forum van Androidworld dat de bèta van Lollipop voor de Honor 6 Plus gewoon goed werkt zonder problemen :)

Bovendien was het met name zo, dat de problemen met Lollipop zich voordeden bij Android 5.0.x terwijl de update voor de Honor 6 (Plus) straks meteen naar Android 5.1.x gaat.
Ik volg ook de S4 S5 en S6 topics en vooral bij de S6 was het met 5.1.x ook nog niet opgelost, er schijnt nu een 5.1.x update voor de S6 bijna klaar te staan die wel de problemen oplost, ik heb het dan voornamelijk over de memory-leak en battery-drain wat een algemeen Lollipop probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 14:02:
[...]

Ik volg ook de S4 S5 en S6 topics en vooral bij de S6 was het met 5.1.x ook nog niet opgelost, er schijnt nu een 5.1.x update voor de S6 bijna klaar te staan die wel de problemen oplost, ik heb het dan voornamelijk over de memory-leak en battery-drain wat een algemeen Lollipop probleem is.
Wie koopt er dan ook een Samsung? :+

Hebben alle toestellen die Lollipop draaien last van memomery-leak en battery-drain of is dat dan weer iets specifiek bij Samsung toestellen?

---

Als er trouwens nog mensen zijn die interesse hebben in de nieuwe OnePlus 2,
ze hanteren wederom een invite-systeem, echter dit keer kun je op een wachtlijst inschrijven zodat je toch een invite kunt krijgen:

https://oneplus.net/invites

€339 voor het 3GB/16GB model en €399 voor het 4GB/64GB model.
Beide met 2e generatie Snapdragon 810.
Niet slecht voor die prijs :o

[ Voor 28% gewijzigd door FlowDesign op 28-07-2015 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Die memory-leak battery-drain is dat niet alleen bij de toestellen met LPDDR4 geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:50:
[...]
Wie koopt er dan ook een Samsung? :+

Hebben alle toestellen die Lollipop draaien last van memomery-leak en battery-drain of is dat dan weer iets specifiek bij Samsung toestellen?
Alle weet ik niet, maar wel veel, ook de Nexus-5 heeft het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cosmo_nl schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:56:
Die memory-leak battery-drain is dat niet alleen bij de toestellen met LPDDR4 geheugen.
Ik heb werkelijk geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Op mijn honor 6 viel me op dat de onderkant van het scherm wat gelig is. Nou heb ik hier even op gegoogled en lees ik dat dit vaker voorkomt. Zijn er hier meer die daar last van hebben? Kun je ervoor aanspraak maken op de garantie?

En hebben jullie je honor 6 geroot? Ik zou graag adaway willen gebruiken maar dat kan alleen op een geroote telefoon.

[ Voor 20% gewijzigd door Kasj op 29-07-2015 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Geen andere honor 6 bezitters met de gele tint onder in het scherm. Schijnt een regelmatig voorkomend probleem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Kasj schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 21:04:
Geen andere honor 6 bezitters met de gele tint onder in het scherm. Schijnt een regelmatig voorkomend probleem te zijn.
Ik ben dat "regelmatig voorkomend" probleem in 11 maanden nog nooit tegen gekomen op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Cosmo_nl schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 21:58:
[...]

Ik ben dat "regelmatig voorkomend" probleem in 11 maanden nog nooit tegen gekomen op mijn telefoon.
Bedankt voor je reactie, dan is er blijkbaar iets mis met mijn toestel en ga ik gebruik maken van de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Ik heb me is wat verdiept in de Honor 6 plus camera, en dat lijkt me een fijn apparaat om foto's mee te maken.
In veel verschillende "blind camera test" komt die beter uit de bus dan menig andere toestellen zoals Iphone6+, htc m9, sony, etc. Misschien wat voor tweakers, neutraal iemand een blind camera test te laten maken. Ben wel benieuwd hoe ze oordelen zonder te weten welk toestel het is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Cosmo_nl schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 23:04:
Ik heb me is wat verdiept in de Honor 6 plus camera, en dat lijkt me een fijn apparaat om foto's mee te maken.
In veel verschillende "blind camera test" komt die beter uit de bus dan menig andere toestellen zoals Iphone6+, htc m9, sony, etc. Misschien wat voor tweakers, neutraal iemand een blind camera test te laten maken. Ben wel benieuwd hoe ze oordelen zonder te weten welk toestel het is
Heb mijn 6+ nu zo'n half jaar en de camera bevalt me zeker. Hoop software updates voor geweest en de software is nog steeds niet echt supersnel maar de kwaliteit van de foto's is zeker goed. (ben het dan ook niet helemaal eens met de fp-review :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Cosmo_nl schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 23:04:
Hadden we hier niet een paar pagina's terug een linkje naar een blinde test tussen de S6, iPhone 6, P8 en H6+?
Kenzi schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 03:46:
[...]

Heb mijn 6+ nu zo'n half jaar en de camera bevalt me zeker. Hoop software updates voor geweest en de software is nog steeds niet echt supersnel maar de kwaliteit van de foto's is zeker goed. (ben het dan ook niet helemaal eens met de fp-review :P )
Ik ook niet, maar dat was misschien al wel duidelijk als je de comments gelezen hebt O-)

[ Voor 27% gewijzigd door FlowDesign op 05-08-2015 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Gisteren een invite gekregen voor de vmall beta van Honor.... kan je gratis (6 euro verzendkosten) de Honor Engine oordopjes bestellen.
Dus mocht je denken... meh.... zou toch even kijken, want 6 euro voor dopjes is toch best leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Vandread schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:24:
Gisteren een invite gekregen voor de vmall beta van Honor.... kan je gratis (6 euro verzendkosten) de Honor Engine oordopjes bestellen.
Dus mocht je denken... meh.... zou toch even kijken, want 6 euro voor dopjes is toch best leuk :+
Hoe heb je die beta invite gekregen?

Iemand al een idee wanneer de 5.0 / 5.1 update komt? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
E-mail, had me al bij die Honor site geregistreerd destijds, niks gekocht overigens want ik had op een gegeven moment al een Oneplus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Vandread schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:24:
Ik heb me ook aangemeld (gisterenavond laat) maar was me niet opgevallen dat die gratis waren...

Heb nu net nogmaals gekeken en ze zijn niet meer op voorraad en niet meer als gratis te bestellen.
Ze zijn wel te bestellen voor €19,99.

Honor 6 Plus 32GB is te bestellen voor €349 (gratis verzending).

Maar ik zou zelf liever op de Honor 7 wachten.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Iemand toevallig al een invite voor de Oneplus 2 ontvangen?
Ben wel benieuwd wanneer ze beginnen met invites versturen en toestellen uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
FlowDesign schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:16:
[...]
Ik heb me ook aangemeld (gisterenavond laat) maar was me niet opgevallen dat die gratis waren...

Heb nu net nogmaals gekeken en ze zijn niet meer op voorraad en niet meer als gratis te bestellen.
Ze zijn wel te bestellen voor €19,99.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Iemand toevallig al een invite voor de Oneplus 2 ontvangen?
Ben wel benieuwd wanneer ze beginnen met invites versturen en toestellen uitleveren.
Probeer deze link eens als je ingelogd bent:
https://www.vmall.eu/nl/honor-engine-earphone-white-279607/

En nee nog geen invite voor de 1+2, maar dat lijkt me ook een tikkie offtopic :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Vandaag een mailtje ontvangen. Als Apple gebruiker ga ik hem niet gebruiken. Iemand interesse?:

Voordat de vMall, de officiële Honor en Huawei webwinkel, van start gaat nodigen we jou graag uit als Beta gebruiker om gebruik te maken van de fantastische aanbiedingen zoals gratis accessoires en gave bundel-deals (zolang de voorraad strekt).

De exclusieve toegangscode voor de vMall Beta Store is (open tot 17-08-2015):

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Mijn ogen zijn meer gericht op de zeer scherpe aanbieding prijzen Honor 6 249,99 en de 6+ 349,99 de 6+ word toch wel erg interresant om te kopen xd.

Wat heerst er eigenlijk een censuur over tweakers.
Benbabe poste het al over de Huawei/Honor shop
Official Huawei & Honor Store Vmall.eu/nl. Word het meteen gesloten.

[ Voor 42% gewijzigd door Cosmo_nl op 12-08-2015 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Vandread schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:27:
[...]

Probeer deze link eens als je ingelogd bent:
https://www.vmall.eu/nl/honor-engine-earphone-white-279607/

En nee nog geen invite voor de 1+2, maar dat lijkt me ook een tikkie offtopic :+
Ja, die had ik al gezien hoor, maar als ik die open is er nog steeds geen knop zichtbaar om die in het winkelmandje te gooien.
Cosmo_nl schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:35:
Mijn ogen zijn meer gericht op de zeer scherpe aanbieding prijzen Honor 6 249,99 en de 6+ 349,99 de 6+ word toch wel erg interresant om te kopen xd.

Wat heerst er eigenlijk een censuur over tweakers.
Benbabe poste het al over de Huawei/Honor shop
Official Huawei & Honor Store Vmall.eu/nl. Word het meteen gesloten.
Voor alle commerciële activiteiten/reclame moet door de desbetreffende bedrijven aan Tweakers.net betaald worden. Elke andere vorm van "verkapte sluikreclame" wordt niet getolereerd.

[ Voor 41% gewijzigd door FlowDesign op 12-08-2015 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
FlowDesign schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:23:
[...]
[...]

Voor alle commerciële activiteiten/reclame moet door de desbetreffende bedrijven aan Tweakers.net betaald worden. Elke andere vorm van "verkapte sluikreclame" wordt niet getolereerd.
Helemaal mee eens, maar je kan natuurlijk ook doorslaan ;)
Vandaar dat huawei altijd slecht uit de bus komt bij hun, ze betalen niet zo goed als Apple of samsung _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Kan gewoon een nieuws item zijn maar daar is het wel heel sumier voor en een topic voor een beta webshop is het ook niet echt waard.

Ik heb al een Oneplus en een ZTE z7 mini.... dus nog een telefoon is nogal overkill.
Verder zijn er geen andere leuke productjes te koop, de Huawei talkband B2 voor 170 is ook niet echt iets leuks om even voor die prijs te proberen...

De gratis oordopjes link knalt bij mij nu gewoon terug naar de *sign up* pagina.
De "load" test zal wel geslaagd zijn ^^

[ Voor 14% gewijzigd door Vandread op 12-08-2015 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cosmo_nl schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:17:
[...]
Helemaal mee eens, maar je kan natuurlijk ook doorslaan ;)
Vandaar dat huawei altijd slecht uit de bus komt bij hun, ze betalen niet zo goed als Apple of samsung _O-
Wel jammer, je zou verwachten dat reviews objectief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Zijn ze ook, de S5 mini krijgt op Tweakers ook gewoon een 6 ;)
En ze doen ook gewoon mee hoor... [ADV] Testpanel BE Huawei P8

• FlowDesign
Vandread schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:26:
De gratis oordopjes link knalt bij mij nu gewoon terug naar de *sign up* pagina.
De "load" test zal wel geslaagd zijn ^^
Je hebt sowieso een code nodig om op de site te komen en daarna moet je nog een account geregistreerd hebben.

Met alleen die link kom je niet op de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of de laatste 2 lekken, Certifi-gate en Stagefright met de eerstvolgende update ook gepatcht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmiler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-09 09:54
Een nieuwe update voor mijn Chinese honor6: B316. We zullen eens checken :P

edit: blijkbaar wordt die al lang uitgerold, nog steeds kitkat :O

[ Voor 31% gewijzigd door stefanmiler op 23-08-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-08 21:19
Wie koopt de volgende keer weer een Honor?

Op XDA zijn ze er klaar mee en ik eigenlijk ook. De batterijduur is beschikbaarheid van CM11 zijn voor mij nog steeds de enigste pluspunten. Zo jammer dat CM12 niet tot stand kan komen door Huawei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
user_tweakers schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 22:06:

Op XDA zijn ze er klaar mee en ik eigenlijk ook. De batterijduur is beschikbaarheid van CM11 zijn voor mij nog steeds de enigste pluspunten. Zo jammer dat CM12 niet tot stand kan komen door Huawei.
Ben aardig te spreken er over, kan me niet herrineren dat ik eerder een toestel heb gehad die zo stabiel is. Ik lig niet te wachten op CM, in het verleden heb ik daar altijd problemen mee gehad. Altijd wel iets wat niet werkte.
Ik heb hem nu bijna een jaar in gebruik en zou hem achteraf gewoon weer kopen.
Ik zit nu alleen in twijfel of ik de Honor7 zal bestellen of toch de 6 plus te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buiten dat ik sinds de EMUI 3.0 update een paar dingen mis, moet ik zeggen dat het toestel mij nog nooit in de steek heeft gelaten. Verder heb ik van Honor-support ook geen hoge hoed op, als je een probleem hebt komen ze niet met een echte oplossing maar met een workaround of adviseren zelfs een downgrade van EMUI 3.0 naar 2.3 :? 8)7
Ook wat updates betreft gebeurt er erg weinig waar Huawei/Honor helaas bekend om staat, en omdat Lollipop al bijna een jaar op zich laat wachten vrees ik dat Marshmallow een brug tever is.
De iconen vind ik ook spuuglelijk wat wel op te lossen is met Nova launcher, maar je bent eigenlijk verplicht om de betaalde versie te nemen wil je bijv ook het aantal meldingen in de iconen zien.
Dus of ik hierna weer een Honor (7) koop weet ik zo net nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den_the_man
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-08 16:16

Ik ben eigenlijk zeer tevreden met mijn toestel. Ik ben het er mee eens dat de icoontjes lelijk zijn en dat ze bij Huawei/Honor niet snel zijn met het uitbrengen van updates, maar moet je per sé updaten dan? Mijn toestel is super stabiel en loopt nooit vast. Dat was met mijn Samsung wel anders. Ik hoef niet zo nodig een update en als er één komt, wacht ik eerst alle reacties af voordat ik deze daadwerkelijk laat uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

den_the_man schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:54:
[...]
Ik ben eigenlijk zeer tevreden met mijn toestel. Ik ben het er mee eens dat de icoontjes lelijk zijn en dat ze bij Huawei/Honor niet snel zijn met het uitbrengen van updates, maar moet je per sé updaten dan? Mijn toestel is super stabiel en loopt nooit vast. Dat was met mijn Samsung wel anders. Ik hoef niet zo nodig een update en als er één komt, wacht ik eerst alle reacties af voordat ik deze daadwerkelijk laat uitvoeren.
Normaal wacht ik ook even af, maar beveiligingslekken zoals nu Certifi-gate en Stagefright zou ik wel graag als tussendoor update willen zien.
Er is teveel fragmentatie v.w.b. Android-versies wat mede komt door de vele merken die Android telefoons maken waardoor de meesten nooit een update zien.
Apple heeft het een stuk makkelijker, zij zijn de enige fabrikant en hebben maar een paar typen iPhones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
den_the_man schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:54:
[...]

Dit, het is niet per sé nodig om en nieuwste versie van Android te draaien (behalve dan in verband met beveiliging). Verder zeer tevreden over snelheid, accuduur, stabiliteit.

Wat heb je aan een telefoon met de nieuwste android versie als je dan inlevert op één van bovenstaande dingen? Dan heb ik liever de Honor eerlijk gezegd.

Ik zou volgend jaar zo weer de Honor 7 aanschaffen, als mijn Honor 6 dan niet meer volstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpg97 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:27:
[...]
Dit, het is niet per sé nodig om en nieuwste versie van Android te draaien (behalve dan in verband met beveiliging). Verder zeer tevreden over snelheid, accuduur, stabiliteit.

Wat heb je aan een telefoon met de nieuwste android versie als je dan inlevert op één van bovenstaande dingen? Dan heb ik liever de Honor eerlijk gezegd.

Ik zou volgend jaar zo weer de Honor 7 aanschaffen, als mijn Honor 6 dan niet meer volstaat.
De 7 wordt over 2 dagen (27-8) officieel gelanceerd en dan ben ik natuurlijk ook erg benieuwd naar de 1e reviews :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik heb nog geen spijt van m'n Honor 6+, na 3 HTC smartphones (Touch, HD2 en One X+). Ik heb m'n Honor 6+ nog niet zo lang maar op dit moment heb ik nog geen enkele reden om volgende keer (hopelijk pas over een jaar of 3) weer voor een ander merk te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:42:
[...]

De 7 wordt over 2 dagen (27-8) officieel gelanceerd en dan ben ik natuurlijk ook erg benieuwd naar de 1e reviews :)
zelfde hier. Gebruik mijn 6+ dagelijks. Die dual camera is toch een beetje een gimmick maar voor de rest ben ik zeer tevreden. En in het half jaar dat ik hem heb is hij nog geen 1 keer gecrashed of vastgelopen.

Ben benieuwd naar de 7i met die flip camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenzi schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:50:
[...]
zelfde hier. Gebruik mijn 6+ dagelijks. Die dual camera is toch een beetje een gimmick maar voor de rest ben ik zeer tevreden. En in het half jaar dat ik hem heb is hij nog geen 1 keer gecrashed of vastgelopen.

Ben benieuwd naar de 7i met die flip camera.
Net zoals die dual-cam op de 6+ vind ik ook die flip-cam een gimmick, sterker nog, voor mij is dat zelfs een no-go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Afbeeldingslocatie: http://i401.photobucket.com/albums/pp97/kleurenvlieg/Mobile%20Uploads/Screenshot_2015-08-26-16-40-40.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:56

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Zie mijn topic Mid/high-range 'Chinaphone' kopen fysiek in Azië

Ik zit momenteel in Maleisië en zit te overwegen een Honor 6 te kopen. Hoe zit het tegenwoordig met de ondersteuning? Ik begrijp uit de posts hierboven dat Huawei zelf niet snel met updates komt en dat de nieuwste CM ook onmogelijk is?

• jpg97

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

jpg97 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:13:
[...]

Dat zijn toch normale prijzen?
Inderdaad, tijdje terug precies hetzelfde betaald bij CoolBlue en daar is 'ie nog steeds hetzelfde geprijsd. Ik zat me dan ook al af te vragen wat er te zien was aan dat screenshot, is die goudkleurige versie nieuw ofzo? Plaatje posten zonder enige toelichting, nooit handig. :/

• Cosmo_nl
SnoeiKoei schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:17:
[...]

Inderdaad, tijdje terug precies hetzelfde betaald bij CoolBlue en daar is 'ie nog steeds hetzelfde geprijsd. Ik zat me dan ook al af te vragen wat er te zien was aan dat screenshot, is die goudkleurige versie nieuw ofzo? Plaatje posten zonder enige toelichting, nooit handig. :/
Inderdaad niet handig, ging me meer om de tekst er boven. En dagt dat ik het er bij had gezegd, dat er weer waarschijnlijk een korte tijd hoge kortingen worden gegeven :9 . Zoals in het begin voor de beta gebruikers van de shop.

Achteraf vielen die deals best tegen haha.
Zijn toch mooie deals geworden, ik concludeerde te vroeg :+

[ Voor 7% gewijzigd door Cosmo_nl op 28-08-2015 12:40 ]

• den_the_man
-Tim- schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:03:
Zie mijn topic Mid/high-range 'Chinaphone' kopen fysiek in Azië

Ik zit momenteel in Maleisië en zit te overwegen een Honor 6 te kopen. Hoe zit het tegenwoordig met de ondersteuning? Ik begrijp uit de posts hierboven dat Huawei zelf niet snel met updates komt en dat de nieuwste CM ook onmogelijk is?
Een Honor 6 is zeker het overwegen waard. Alles hangt af van wat je zoekt in een telefoon. De pluspunten van deze telefoon zijn voor mij: 1) super stabiel, geen last van vastlopers 2) Batterijcapaciteit; ik kan 1,5 tot 2 dagen met een volle lading doen 3) Wifi bereik; ik heb met deze telefoon een hoog wifi bereik, op plekken waar mijn pc, tablet, Samsung Galaxy S2 geen signaal meer hebben, heeft mijn Honor 6 gewoon nog een signaal, 4) Snelheid, het toestel voelt gewoon snel aan in gebruik 5) de prijs.

Het interesseert me geen bal, dat Huawei niet snel is met updates. Mijn ervaring met het updaten van android apparaten is juist, dat ik altijd functionaliteiten verlies, waarvan ik achteraf denk, als ik dat had geweten dan had ik die update nooit gedraaid.
Wat betreft CM. Ik heb op mijn oude Samsung Galaxy S2 wel eens CM gedraaid, maar om nou te zeggen dat ik daar vrolijk van werd. Sommige issues/problemen werden opgelost, maar ik kreeg er meer andere voor terug. Wat dat betreft draai ik liever de stock ROM van een toestel of gewoon kaal Android.
Het enige wat ik jammer vindt aan deze telefoon is dat sommige icoontjes in EMUI 3.0 worden aangepast en daar worden ze niet mooier van. Dat kan je oplossen door een andere launcher te installeren, dus moet geen onoverkomelijk probleem zijn. Ik zou ook graag root willen hebben, maar daar heb ik me nog even niet aan gewaagd.

• Cosmo_nl
Als je over een H60-L01, 11, 02, 03, 12, 21 beschikt dan kan je daarin tegen wel meerdere updates verwachten. En Kan je nu de open beta downloaden van Emui 3.1 android 5.1.
Zoals ik al eerder zei is deze toch eerst in de open beta terecht gekomen en zal die tussen nu en een paar weken over de ota komen.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Doet hier iemand mee met die open beta? Werkt 5.1 / Emui3.1 een beetje stabiel en vlot op de 6 / 6+?

• Cosmo_nl
SnoeiKoei schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:48:
Doet hier iemand mee met die open beta? Werkt 5.1 / Emui3.1 een beetje stabiel en vlot op de 6 / 6+?
Ik heb geen idee hij is pas sinds vandaag te downloaden, ik ga hem straks instaleren (downloaden duurt erg lang) :)

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Cosmo_nl schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:13:
[...]

Hij is pas sinds vandaag te downloaden, ik ga hem straks instaleren (downloaden duurt erg lang) :)
Ah, ik dacht dat de beta al langer liep, my wrong. Ben benieuwd!

• Cosmo_nl
SnoeiKoei schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:14:
[...]

Ah, ik dacht dat de beta al langer liep, my wrong. Ben benieuwd!
Daar heb je gelijk in, maar hij staat nu in de open beta.

Ik ga hem toch niet instaleren, ik heb zojuist de Honor 7 besteld oOo oOo .

Als je er snel bij bent, kan je hem voor 300,- bestellen op vmall.eu/nl en even bij acties kijken. Dit wou ik even delen voor de gene die ook van plan zijn om er 1 te bestellen.

[ Voor 34% gewijzigd door Cosmo_nl op 27-08-2015 19:00 ]

Verwijderd

Heb de review van de 7 op nu.nl gelezen en denk dat dit hem niet gaat worden voor mij. Ik wacht uiteraard nog wat reviews af maar ben nu al somber gestemd.

Verwijderd

Heeft de honor 7 volledige 4g dekking met KPN? kan dit op de verkoopsite van Huawei niet terug vinden. Op Coolblue staat van wel, maar die vertrouw ik voor geen meter:P. Die kopieren specs van andere sites.

• FlowDesign
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:33:
Heeft de honor 7 volledige 4g dekking met KPN? kan dit op de verkoopsite van Huawei niet terug vinden. Op Coolblue staat van wel, maar die vertrouw ik voor geen meter:P. Die kopieren specs van andere sites.
Precies ook de vraag waar ik mee zit.
Op de site van vmall staan de frequenties niet genoemd.
Ben eerlijk gezegd bang dat het gewoon dezelfde versie is als ze in China verkopen.

Verwijderd

FlowDesign schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:43:
[...]

Precies ook de vraag waar ik mee zit.
Op de site van vmall staan de frequenties niet genoemd.
Ben eerlijk gezegd bang dat het gewoon dezelfde versie is als ze in China verkopen.
Heb de vraag even neergelegd bij hun FB pagina. Misschien nog ff mailtje sturen naar Vmall support.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
YouTube: honor 7 live launch presentation

op 39 minuten en 32 seconden

GSM: 900, 1800, 1900
UMTS: 900, 1900, 2100
LTE: 800, 900, 1800, 2100, 2600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Afbeeldingslocatie: http://i401.photobucket.com/albums/pp97/kleurenvlieg/Screenshot_2015-08-28-09-19-17.png Toch maar geinstalleerd

Oow reviews van nu.nl en tweakers neem ik niet echt meer serieus, dus daar hangt mijn beslising van mijn keuze voor de Honor 7 niet van af.
Ik lees liever de internationale reviews, die zijn wat neutraler, maar dat is mijn mening.

[ Voor 48% gewijzigd door Cosmo_nl op 28-08-2015 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

contact gehad met een medewerker van Vmall. Hij/zij gaf aan dat het ging om een EU versie. Helaas kreeg ik geen bevestiging dat hier daadwerkelijk ook 800mhz op het toestel zit. Er weet steeds verwezen naar specs op de pagina. 10x gezegd dat het er niet stond..
Overigens wordt de telefoon verstuurd vanuit UK. Ga de telefoon dit weekend bestellen. Na 4 jaar iphone 4s ben ik wel toe aan iets nieuws.

Las trouwens op internet dat er geen NFC op zit. Is dit nadelig?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2015 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den_the_man
€ 50 korting op de Honor 7 bij Vmall (t/m 31 aug 2015). Wellicht interessant voor sommigen. de Honor 7 wordt dan € 300.

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/901/Q3MDQB.jpg

En ook op de Honor 6 (en andere modellen ook), die wordt dan € 250.

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/537/HDImwh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Cosmo_nl schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:35:
[afbeelding] Toch maar geinstalleerd

Oow reviews van nu.nl en tweakers neem ik niet echt meer serieus, dus daar hangt mijn beslising van mijn keuze voor de Honor 7 niet van af.
Ik lees liever de internationale reviews, die zijn wat neutraler, maar dat is mijn mening.
Bèta of final release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
den_the_man schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:21:
€ 50 korting op de Honor 7 bij Vmall (t/m 31 aug 2015). Wellicht interessant voor sommigen. de Honor 7 wordt dan € 300.

[afbeelding]

En ook op de Honor 6 (en andere modellen ook), die wordt dan € 250.

[afbeelding]
Ik zat daar ook te kijken, maar ze hebben alleen maar de 16GB versie en die kost dan na korting €300?
(Als je geen dual-sim gebruikt prima want er kan een microSD in)

Maar ik zie nergens de 64GB versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cosmo_nl schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:35:
[afbeelding] Toch maar geinstalleerd

Ik baseer een eventuele aankoop op zoveel mogelijk reviews lezen en op gebruikers-ervaringen van bijv Tweakers.
Maar ben wel benieuwd naar jouw mening zodra je de 7 binnen hebt, heb je trouwens nog verbeteringen gemerkt met die beta-rom voor de 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Laatst online: 01-09 11:04
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:34:
contact gehad met een medewerker van Vmall. Hij/zij gaf aan dat het ging om een EU versie. Helaas kreeg ik geen bevestiging dat hier daadwerkelijk ook 800mhz op het toestel zit. Er weet steeds verwezen naar specs op de pagina. 10x gezegd dat het er niet stond..
Overigens wordt de telefoon verstuurd vanuit UK. Ga de telefoon dit weekend bestellen. Na 4 jaar iphone 4s ben ik wel toe aan iets nieuws.

Las trouwens op internet dat er geen NFC op zit. Is dit nadelig?
Op de Kirin935 zit juist wel NFC dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Hij staat als beta/developer, al vind ik het wel vreemd omdat die B526 heet. Voor gaande beta's/developers bestonden vaak uit 5.1.x.x of 4.1x.x of sp.

Ik moet hem nog grondig testen, maar de eerste indruk is prima. Alleen de google apps icoontjes zijn er niet beter op geworden. :P

[ Voor 17% gewijzigd door Cosmo_nl op 29-08-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteravond de lollipop beta eens op mijn 6 Plus gezet en ben positief verrast hoe stabiel hij al is. Hij is sneller/vloeiender, ik ben dt2w niet kwijt zoals sommige testers zeiden, heb de voordelen van lollipop (zoals smart unlock in combinatie met mijn Pebble Time) en de batterijduur lijkt me zo op het eerste oog ook niet significant slechter. De nieuwe camerafeatures lijken me overbodige gimmicks, maar daar moet ik nog eens beter naar kijken.

Het enige rare wat ik had was dat ik een momentje wel bereik had, maar geen internetverbinding. Een reboot loste dat op. Kan ook aan Vodafone hebben gelegen, maar het was wel net na de update. Later geen last meer van gehad.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2015 17:12 . Reden: Toegevoegd dat het om de 6 PLUS gaat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bta91
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-08 17:50
Waar is de update naar B526 voor de L04 te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
prutser387 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:41:
[...]

Op de Kirin935 zit juist wel NFC dacht ik.
De Honor 7 heeft idd wel NFC :Y

M'n pa heeft er gisteren eentje besteld voor 300 Euro. Wordt vermoedelijk eind deze week geleverd. Ik denk dat je voor 300 Euro nieuw echt niets beters kunt kopen :)

Ben wel benieuwd of de camera bij weinig licht nog een beetje fatsoenlijke foto's maakt. Ik vermoed dat de H6+ en misschien ook de P8 dat beter doen. Ik zal het een keertje vergelijken met mijn eigen H6+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bta91 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:02:
Waar is de update naar B526 voor de L04 te downloaden?
Op XDA. Dit is de versie voor de L04:
http://forum.xda-develope...droid-5-1-1-beta-t3149998

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
FlowDesign schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:59:
[...]

De Honor 7 heeft idd wel NFC :Y

M'n pa heeft er gisteren eentje besteld voor 300 Euro. Wordt vermoedelijk eind deze week geleverd. Ik denk dat je voor 300 Euro nieuw echt niets beters kunt kopen :)

Ben wel benieuwd of de camera bij weinig licht nog een beetje fatsoenlijke foto's maakt. Ik vermoed dat de H6+ en misschien ook de P8 dat beter doen. Ik zal het een keertje vergelijken met mijn eigen H6+.
Heb de H7 nu binnen, en kan je zeggen dat er geen NFC inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renehag
  • Laatst online: 15-11-2017
mregeling2005 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:30:
[...]

Heb de H7 nu binnen, en kan je zeggen dat er geen NFC inzit.
Heb net nagevraagd bij vmall.eu en ze zeggen van wel... mregeling2005 heb jij hem daar gekocht? Zit er wel dual sim op?

[ Voor 54% gewijzigd door renehag op 31-08-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renehag schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:06:
[...]
Heb net nagevraagd bij vmall.eu en ze zeggen van wel... mregeling2005 heb jij hem daar gekocht? Zit er wel dual sim op?
Het rare is dat het zelfs bij Honor de volledige specs niet te vinden zijn, NFC staat er iig niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Heb hem van Coolblue vandaan, maar er zit geen NFC op, wel Dual Sim
Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste