Dat helpt bij in ieder geval niet, krijg dan helemaal geen widget meer te zien.Cosmo_nl schreef op maandag 25 mei 2015 @ 13:52:
[...]
Al eens een ander schermvergrendeling geprobeerd? (Ik gebruik hem van de thema call up world's color)
Ik heb er bij TuneIn app en Spotify ieder geval geen last meer van.
Nog een vraag en de notificatie nummers bij je apps?Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:32:
[...]
Beide e-mail apps geven idd groen en kun je niet wijzigen, maar in Whatsapp heb ik geel ingesteld.
De led is bij Honor helaas erg beperkt.
Ik krijg alleen bij sms-berichten-app een melding met cijfer (die standaard erop staat....de app).
Die notifier getallen worden bij Huawei/EMUI alleen aangegeven bij de eigen Huawei apps.R.L65 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 18:44:
[...]
Nog een vraag en de notificatie nummers bij je apps?
Ik krijg alleen bij sms-berichten-app een melding met cijfer (die standaard erop staat....de app).
Er bestaan wel apps in Google Play om dit alsnog toe te voegen.
https://play.google.com/s...tions.notifyer_plus&hl=nl
Bedankt voor de kudos op de frontpageCosmo_nl schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:01:
Bedoel je die standaard foto's?
Dan moet je dat kleine streepje naar boven swypen, dan zie je daar instellingen staan.
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Graag gedaan,
Je had gewoon gelijk maar het lijkt wel of dat tegenwoordig hier niet meer mag en word je maar meteen in de min gedrukt.
Dat ge'ouwehoer altijd over dat Apple word ik ook een beetje zat. Soms lijkt het ook wel of ze gesponsert worden door Apple en Samsung niet te vergeten.
Ik denk altijd beoordeel de telefoon om de telefoon, Apple kijkt ook af bij andere, of ze kopen meteen een bedrijf of de verlopen patenten op. Maar het lijkt wel een ongeschreven regel dat je daar niks over mag zeggen en word meteen de mond genoert.
Hallo,
Ik log in met me Google account bij de standaardbrowser maar als ik dan naar me bladwijzers ga staan ze er niet. De standaardbrowser Honor 6 al een keer gereset maar nog steeds niks.
Alle hulp welkom.
Mvg Reza.
Ik log in met me Google account bij de standaardbrowser maar als ik dan naar me bladwijzers ga staan ze er niet. De standaardbrowser Honor 6 al een keer gereset maar nog steeds niks.
Alle hulp welkom.
Mvg Reza.
misschien even kijken bij chrome en dan synchronisatie instellingen
Zijn hier meer mensen met problemen met het opladen van de telefoon? Bij mij is de contact stukje echt een beetje lam... Ik krijg hem niet goed erin.
Verwijderd
Bij mij gaat de stekker er op het gevoel op dezelfde manier in als 6 maanden geleden en laadt prima op.user_tweakers schreef op zondag 31 mei 2015 @ 15:03:
Zijn hier meer mensen met problemen met het opladen van de telefoon? Bij mij is de contact stukje echt een beetje lam... Ik krijg hem niet goed erin.
Ziet alles er op het oog wel goed uit bij jou?
Over welk contact stukje heb je het?user_tweakers schreef op zondag 31 mei 2015 @ 15:03:
Als je het over dat opzet stukje hebt uit China, dat zwarte verloop stukje. Ff schroefje eruit draaien en dat kan je die 2 pootjes die in het stopcontact gaan aandrukken met een tangetje.
Ik bedoel de aansluiting in de telefoon. Bij me Nexus klikt de kabel er echt in, maar bij de Honor niet.Cosmo_nl schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:38:
[...]
Over welk contact stukje heb je het?
Als je het over dat opzet stukje hebt uit China, dat zwarte verloop stukje. Ff schroefje eruit draaien en dat kan je die 2 pootjes die in het stopcontact gaan aandrukken met een tangetje.
Weet iemand waar je de afbeeldingen kan downloaden van de optie achtergrond willekeurig veranderen?
Das balen, nieuw kabeltje proberen.user_tweakers schreef op zondag 31 mei 2015 @ 19:00:
[...]
Ik bedoel de aansluiting in de telefoon. Bij me Nexus klikt de kabel er echt in, maar bij de Honor niet.
Verwijderd
Is 400 euro (Bol.com, Coolblue) een goede prijs voor de plusversie met 32GB? Zijn er buitenlandse sites waar je hem voor minder kan krijgen (inclusief importtarieven) en met de Playstore?
Nope, is goede prijsVerwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 20:21:
Is 400 euro (Bol.com, Coolblue) een goede prijs voor de plusversie met 32GB? Zijn er buitenlandse sites waar je hem voor minder kan krijgen (inclusief importtarieven) en met de Playstore?

Verwijderd
Wat mij opvalt is, dat de prijs voor de gewone Honor-6 nog steeds dezelfde is als bij de introductie, als je bijv naar de Samsung S6 kijkt is de prijs in 2 maandjes tijd al zo'n 70,- gezakt.
Zojuist een update binnen gehad, B316.
(Voor de L01, L02, L03, L11, L12, L21)
[ Voor 35% gewijzigd door Cosmo_nl op 04-06-2015 22:20 ]
Is deze nieuwer dan B370? Ik heb de h60-l04.
Verwijderd
Is dat 5.x.x ?Cosmo_nl schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 19:25:
Zojuist een update binnen gehad, B316.
Dan volgt de L04 snel denk/hoop ik.
Nee geen lollipop anders had ik dat wel gezegdVerwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:23:
[...]
Is dat 5.x.x ?
Dan volgt de L04 snel denk/hoop ik.
Verwijderd
Oké, ik zou toch de 1e weken de kat uit de boom kijken, want 4.4.2 werkt prima op een paar kleine dingen na.Cosmo_nl schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:59:
[...]
Nee geen lollipop anders had ik dat wel gezegd
Dit i.t.t. Lollipop waarover de meningen niet onverdeeld gunstig zijn, het RAM-probleem is daar 1 van.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2015 14:41 ]
Daar is die dan (officiele) Huawei Honor 7 

8 juni word die gelanceerd

8 juni word die gelanceerd
[ Voor 49% gewijzigd door Cosmo_nl op 05-06-2015 21:30 ]
Balen, heb nu 3 weken de honor 6. Had verwacht dat deze veel later kwam
Ik zie het, vreemd.Ari Gold schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 00:00:
De plaatjes doen het niet.
Hier een linkje http://www.gizmochina.com...r-thanks-to-tenaa-listing
Verwijderd
Het valt mij op dat de onderste 2 plaatjes de toestellen van verschillende dikte zijn en 1 ervan de knoppen aan de linkerkant heeft zitten, wie kan daar meer over vertellen?Cosmo_nl schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 08:05:
[...]
Ik zie het, vreemd.
Hier een linkje http://www.gizmochina.com...r-thanks-to-tenaa-listing
Bril opzetten en beter kijkenVerwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 09:14:
[...]
Het valt mij op dat de onderste 2 plaatjes de toestellen van verschillende dikte zijn en 1 ervan de knoppen aan de linkerkant heeft zitten, wie kan daar meer over vertellen?
Verwijderd
Buiten die gaatjes welke ws voor sim en/of micro-SD zijn zie ik nog steeds 2 verschillende toestellen (dikte)
Op het forum van de p8 staat de oplossing, ZUI locker. Het heeft mijn probleem opgelost.FlowDesign schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:13:
Goede vraag. Hetzelfde gebeurt ook bij Spotify.
Ik heb gisteren zo'n screenprotector van Nillkin op mijn H6+ geplakt. Kost wel 15 Euro maar ben er erg tevreden over
Die standaard meegeleverde plastic protector had hier en daar een stofje en een luchtbelletje, vooral bij de randjes, dus die wilde ik vervangen.
Heb nu een Nillkin 9H tempered glass erop geplakt en die zit feilloos. Bovendien ook erg gemakkelijk aan te brengen en het is veel harder en gladder dan zo'n plastic ding, je vinger beweegt er veel gemakkelijker overheen. Bovendien veel betere bescherming.
Die standaard meegeleverde plastic protector had hier en daar een stofje en een luchtbelletje, vooral bij de randjes, dus die wilde ik vervangen.
Heb nu een Nillkin 9H tempered glass erop geplakt en die zit feilloos. Bovendien ook erg gemakkelijk aan te brengen en het is veel harder en gladder dan zo'n plastic ding, je vinger beweegt er veel gemakkelijker overheen. Bovendien veel betere bescherming.
Nilkin heeft sowieso wel goede screenprotectors, ik kreeg er 1 gratis bij mij hoesje. Zit er perfect op heb alleen sinds zondag klein krasje op mijn protector
Ik vraag me af of het een tweaker al gelukt is om met de Emui3.1 android 5.1 closed beta mee te doen.
Ik probeer me in te schrijfen maar blijf bij deze stap hangen http://club.huawei.com/plugin.php?id=hwbeta (mobile pagina werkt niet)
Ik probeer me in te schrijfen maar blijf bij deze stap hangen http://club.huawei.com/plugin.php?id=hwbeta (mobile pagina werkt niet)
[ Voor 14% gewijzigd door Cosmo_nl op 09-06-2015 19:46 ]
Verwijderd
Op ebay zijn er verschillende verkopers die de H+ uitvoering aanbieden voor rond 9 dollar en gratis verzenden.FlowDesign schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 18:29:
Ik heb gisteren zo'n screenprotector van Nillkin op mijn H6+ geplakt. Kost wel 15 Euro maar ben er erg tevreden over
Let op er zijn verschillende uitvoeringen. Je hebt H en ook H+. Deze laatste heeft afgeronde zijkanten, zodat je een nog beter aansluitend geheel hebt.
Hebben jullie trouwens ook dat als je op de achterkant tikt dat het klinkt of iets los zit? Als ik schud dan hoor niks.
Nee heb alleen een gare usb plug.guustestroet schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 18:09:
Hebben jullie trouwens ook dat als je op de achterkant tikt dat het klinkt of iets los zit? Als ik schud dan hoor niks.
Klopt, maar dan verzenden ze uit China en ik had een keertje geen zin om 4 tot 6 weken te wachtenVerwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:49:
[...]
Op ebay zijn er verschillende verkopers die de H+ uitvoering aanbieden voor rond 9 dollar en gratis verzenden.
Heb er trouwens €12,99 voor betaald incl. verzenden vanuit de UK.
Ik wist niet dat er verschil was, heb de 9H uitvoering.Let op er zijn verschillende uitvoeringen. Je hebt H en ook H+. Deze laatste heeft afgeronde zijkanten, zodat je een nog beter aansluitend geheel hebt.
Kan voor de Honor 6 wel 9H+ vinden, maar voor de Honor 6 Plus niet.
Verwijderd
Hier op ebayFlowDesign schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 00:07:
Kan voor de Honor 6 wel 9H+ vinden, maar voor de Honor 6 Plus niet.
http://www.ebay.com/sch/i...2B++honor+6+plus&_sacat=0
H en H+ staan door elkaar.
Voor je besteld kun je misschien nog even verifiëren bij de verkoper.
Hier nog de verschillende product codes voor de twee.
(Product code H+)
H+G-SP HW-Honor 6 Plus
(Product code H)
HG-SP HW-Honor Plus
H and H+ are both made using the same materials. There is no difference in strength/ hardness. It is made from tempered glass.
Difference between H and H+ is that H has straight edges while H+ has slanted edges.
Verwijderd
Omdat "Niet storen" niet helemaal goed werkt heb ik "Silent Time" geïnstalleerd die op mijn vorige foons goed werkte.
Ingesteld dat hij van 22:00 tot 07:00 stil moet zijn, het probleem is dat hij niet automatisch inschakelt en moet dat dus even zelf doen en werkt dan prima. Uitschakelen doet hij dan wel op de ingestelde tijd.
Iemand een oplossing voor dit probleempje?
Ingesteld dat hij van 22:00 tot 07:00 stil moet zijn, het probleem is dat hij niet automatisch inschakelt en moet dat dus even zelf doen en werkt dan prima. Uitschakelen doet hij dan wel op de ingestelde tijd.
Je hebt ook screenprotectors met 9h+ voor 4 a 5 dollar. Zijn die netzo goed?
Klinkt als een probleem met autostart machtigingen.Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:56:
Omdat "Niet storen" niet helemaal goed werkt heb ik "Silent Time" geïnstalleerd die op mijn vorige foons goed werkte.
Verwijderd
Waar kan ik die instellingen vinden?Momus schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:14:
[...]
Klinkt als een probleem met autostart machtigingen.
Geen idee, zijn die van Nillkin?guustestroet schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:12:
Nee waarschijnlijk niet, er staat geen merk vermeld.
Verwijderd
Bedoel je de meldingenbeheerder in telefoonbeheer? want autostart opties kan ik nergens vinden.Momus schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:20:
Er zit ergens een phone manager in EMUI toch?
Verwijderd
Die heb ik dus niet, maar die foon op de foto is geen Honor-6 maar een Huawei xxxMomus schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:37:
[afbeelding]
Ik zie hier een permission manager. Daar moet dat in te regelen zijn.
EMUI is EMUI.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:42:
[...]
Die heb ik dus niet, maar die foon is geen Honor-6 maar een Huawei xxx
Het zit in de app Phone Manager, die moet ook op jouw Honor 6 zitten.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:42:
[...]
Die heb ik dus niet, maar die foon op de foto is geen Honor-6 maar een Huawei xxx
Wat ik merk bij EMUI is dat sommige apps niet op de achtergrond blijven draaien, dat zit 'm in de Power Saving opties. Misschien speelt dat bij jou ook.
Verwijderd
EMUI 3.0 Zie de 2 screenshots met mijn mogelijkheden.Momus schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:47:
[...]
Natuurlijk wel, alleen weet ik niet of dit dezelfde versie EMUI is.

Verwijderd
PM plus geïnstalleerd, maar bij het starten de melding dat de versie van telefoonbeheer te oud is om die functies toe te voegen.
Versie telefoonbeheer = 3.30.2
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2015 15:41 ]
Verwijderd
Link?guustestroet schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:12:
Verwijderd
Dat is een merkloos artikel.
Er zijn veel meer merken en vaak zijn mensen best tevreden maar . .
Ik zou voor een Nillkin gaan dan weet je dat je een goed passend product hebt.
Er zijn veel meer merken en vaak zijn mensen best tevreden maar . .
Ik zou voor een Nillkin gaan dan weet je dat je een goed passend product hebt.
Ook niet duur.
http://www.aliexpress.com...=2114.32010308.4.2.C4NvY1
http://www.aliexpress.com...=2114.32010308.4.2.C4NvY1
Ik heb hetzelfde probleemVerwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:59:
[...]
PM plus geïnstalleerd, maar bij het starten de melding dat de versie van telefoonbeheer te oud is om die functies toe te voegen.
Versie telefoonbeheer = 3.30.2
Verwijderd
Kennelijk niet, ik snap ook niet hoe die verschillen erin sluipenCosmo_nl schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:46:
Dat zit toch standaard ingebakken?
Maar je hebt wel die app en ik zie ook 'Stroombesparing' staan.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:49:
[...]
Kennelijk niet, ik snap ook niet hoe die verschillen erin sluipen
Daar kun je apps op 'Beschermd' of 'Beschermen' zetten (bij mij heet het Protected) en dan sluit ie ze niet af maar blijven ze op de achtergrond draaien. Ik vermoed dat dat je probleem op kan lossen.
Verwijderd
Heb hem ter test op beschermd gezet, ben benieuwd.FlowDesign schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:04:
[...]
Maar je hebt wel die app en ik zie ook 'Stroombesparing' staan.
Daar kun je apps op 'Beschermd' of 'Beschermen' zetten (bij mij heet het Protected) en dan sluit ie ze niet af maar blijven ze op de achtergrond draaien. Ik vermoed dat dat je probleem op kan lossen.
Vind het trouwens wel vreemd dat er verder geen enkel prog beschermd staat en ik er toch meldingen van krijg.
18 juni kwam toch Android 5.1 uit met emui 3.1? Of heb ik dat verkeerd gelezen ergens?
Wat ik op club.huawei leez, is dat die dan in de gesloten beta draait op de Honor6 (chinees), mate 7, P8.guustestroet schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:23:
18 juni kwam toch Android 5.1 uit met emui 3.1? Of heb ik dat verkeerd gelezen ergens?
Verwijderd
Getest maar heeft niet geholpen, hij schakelt niet in.FlowDesign schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:04:
[...]
Maar je hebt wel die app en ik zie ook 'Stroombesparing' staan.
Ik heb een vermoeden dat het komt omdat het prog op 6 mei 2012 voor het laatst is bijgewerkt wat betekent dat het tot en met "Ice Cream Sandwich" getest is.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2015 09:11 ]
Vandaag voor het eerst dat ik een online update niet kon installeren omdat ik root heb.
Ze adviseren de update via SD-card te doen.
Of tijdelijk unrooten, installeren en dan rerooten kan ook.
Ze adviseren de update via SD-card te doen.
Of tijdelijk unrooten, installeren en dan rerooten kan ook.
Kunnen jullie nu ook ineens gebruik maken van Huawei Cloud+ ?

[ Voor 47% gewijzigd door Cosmo_nl op 22-06-2015 07:59 ]
Nee, nog niet gezien?Cosmo_nl schreef op maandag 22 juni 2015 @ 07:56:
Kunnen jullie nu ook ineens gebruik maken van Huawei Cloud+ ?
[afbeelding]
Is dit onderdeel van een update?
Heb net gecontrolleerd of er updates waren, maar mijn telefoon zegt dat er geen updates zijn.
Nee, het zat al ingebakken sinds het beging. Maar kon er nu ineens gebruik van maken, voorheen zei die ; deze dienst is momenteel niet beschikbaar in uw regio.
Heeft 1 van jullie toevallig al versie B380 op de internationale variant (L04) staan?
Verwijderd
Ik heb nog steeds B370, is er dan al een nieuwe?bta91 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:56:
Heeft 1 van jullie toevallig al versie B380 op de internationale variant (L04) staan?
Ik zie hem hier ook niet staan http://www.hihonor.com/nl/pages/support#?view=downloads
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2015 17:03 ]
Nadat mijn htc one x+ de geest heeft gegeven ben ik sinds eergisteren de trotse eigenaar van een honor 6+. Érg tevreden over! Enige waar ik niet uit kom is het customizen van het lock screen: het is vast mogelijk om de volgende afspraken uit de calender app weer te geven op het lock screen(ik gebruik de pattern unlock) maar ik kom er niet achter hoe. Iemand die me kan helpen?
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Misschien wel interresant voor de L04 gebruikers http://www.vmall.my/android-emui
Van de frontpage:
nieuws: Huawei geeft Honor 6 en Honor 6 Plus later deze zomer update naar Android 5.1
Yay
nieuws: Huawei geeft Honor 6 en Honor 6 Plus later deze zomer update naar Android 5.1
Yay
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Verwijderd
Ik lees bij andere merken veel problemen met 5.x.x en zal een flinke tijd wachten alvorens ik hem installeer, want ik kijk eerst de kat uit de boom.
Daarnaast weet ik niet of ik na deze weer een Huawei/Honor koop, ik erger mij al vanaf het begin aan vooral de aangepaste icoontjes die ik spuuglelijk vind.
Maar ik moet wel toegeven dat hij verder feilloos werkt en de batterij is ook prima met 3 á 4 dagen en 4 á 5 uur SOT
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2015 11:36 ]
Verwijderd
Hoi allemaal,
Ik heb ff een paar pagina's teruggebladerd en de zoekfunctie gebruikt maar kan nog niet vinden of jullie al nieuwe screenprotectors hebben besteld. Graag zou ik dezelfde betellen als die bij mijn Honor 6 zijn meegeleverd. Ik heb er nu wat dikkere protectors op zitten maar die barsten toch al vrij snel. De origineel meegeleverde protectors bevielen mij prima. Dat waren wat dunnere folies. Weten jullie waar ik die (voor + achter) kan bestellen? Alvast bedankt!
Ik heb ff een paar pagina's teruggebladerd en de zoekfunctie gebruikt maar kan nog niet vinden of jullie al nieuwe screenprotectors hebben besteld. Graag zou ik dezelfde betellen als die bij mijn Honor 6 zijn meegeleverd. Ik heb er nu wat dikkere protectors op zitten maar die barsten toch al vrij snel. De origineel meegeleverde protectors bevielen mij prima. Dat waren wat dunnere folies. Weten jullie waar ik die (voor + achter) kan bestellen? Alvast bedankt!
Neem zo'n Nillkin 9H+ tempered glass ding, is veel fijner dan zo'n plastic folie.Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 08:32:
Hoi allemaal,
Mooi ding hoor die Honor 7
Ben zeer benieuwd naar de Honor 7 Plus
nieuws: Huawei kondigt Honor 7 aan
Heb zojuist mn H60-L04 binnen
Maar had ff een vraagje, heeft iemand al ervaring met een 128GB SDtje? Lees hier namelijk weinig over terug en vraag mij af of het bijvoorbeeld uitmaakt welk merk/type je hiervoor kan pakken?
Maar had ff een vraagje, heeft iemand al ervaring met een 128GB SDtje? Lees hier namelijk weinig over terug en vraag mij af of het bijvoorbeeld uitmaakt welk merk/type je hiervoor kan pakken?
Zeker mooi ding, toch maar mn L02 op marktplaats zetten zodra die op de betere chinese shops te koop staatFlowDesign schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:46:
Mooi ding hoor die Honor 7![]()
http://www.vmall.com/product/2172.html
Je bent nog al way van plan Jenovski mey 128GB, kheb er geen ervaring mee.
[ Voor 13% gewijzigd door Cosmo_nl op 01-07-2015 21:56 ]
Het is ook maar de vraag of je Honor 6 zo'n kaartje gaat herkennen. Maar je kunt het allicht proberenJenovski schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:25:
Heb zojuist mn H60-L04 binnen![]()
64GB is niet genoeg?
Ik hoor mn muziekjes niet graag op repeat ;P
voor de geintresseerden onder ons, was eens nieuwsgierig hoe degelijk dit ding in elkaar zat: http://www.myfixguide.com...wei-honour-6-disassembly/
hemel en aarde verschil met bv mijn Zopo's of Lenovo's die ik al open gehad heb
De Honor 6 is al een geluk nog niet open gemoeten
hemel en aarde verschil met bv mijn Zopo's of Lenovo's die ik al open gehad heb
De Honor 6 is al een geluk nog niet open gemoeten
Uhm, ik kan deze nergens vinden waar je een voor en een achterkant krijgtFlowDesign schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:45:
[...]
Neem zo'n Nillkin 9H+ tempered glass ding, is veel fijner dan zo'n plastic folie.
Je hebt 1 nummer dat 64GB groot is?Jenovski schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 17:07:
Ik hoor mn muziekjes niet graag op repeat ;P
Bij die ik had besteld was het me ook niet helemaal duidelijk, maar er zat voor de achterkant toch een plastic folie bij. Alleen voor de voorkant is het tempered glass.Cosmo_nl schreef op zondag 05 juli 2015 @ 22:13:
[...]
Uhm, ik kan deze nergens vinden waar je een voor en een achterkant krijgt
Nillkin 9h+ besteld, ben benieuwd of de achterkant er bij zitFlowDesign schreef op zondag 05 juli 2015 @ 23:47:
[...]
Bij die ik had besteld was het me ook niet helemaal duidelijk, maar er zat voor de achterkant toch een plastic folie bij. Alleen voor de voorkant is het tempered glass.
Vandaag binnen gekregen, en deze is incl de achterkant (deze is wel gewoon plastic) en poets doekjes.Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 08:09:
Let me know plz!
https://m.bol.com/nl/p/ni...0/Ntt/honor%206%20nillkin
[ Voor 4% gewijzigd door Cosmo_nl op 09-07-2015 21:18 ]
Ik heb gister deze (tot nu toe) hele fijne telefoon aangeschaft. Bij het doorlezen van het topic kwam ik de permissions manager tegen. Ik heb deze niet op mijn versie (B370) en bij het installeren van de PM plus app geeft die aan dat mijn telefoonsoftware te oud is.
Iemand enig idee hoe ik dat oplos, gewoon wachten op de B380 OTA misschien?
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde, bij een aantal zit het er wel standaard in en een aantal niet met dezelfde firmware, waarom die verschillen er in zitten is mij een raadsel.JelkeBart schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:34:
Ik heb gister deze (tot nu toe) hele fijne telefoon aangeschaft. Bij het doorlezen van het topic kwam ik de permissions manager tegen. Ik heb deze niet op mijn versie (B370) en bij het installeren van de PM plus app geeft die aan dat mijn telefoonsoftware te oud is.
Ik heb al verschillende mailtjes naar Honor-support gestuurd en krijg wel antwoord, maar is meestal dat zodra ze meer weten het mij melden, nooit dus
In juni zou ook Lollipop uitgerold worden, niet dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2015 12:31 ]
Hebben jullie op de L04 dit rijtje dan helemaal niet bij instellingen?

Ik schat zelf dat lollipop pas net na de zomer komt, de gesloten beta duurt sowieso tot eind juli (deze is in juni gestart). Daarna misschien nog eventuele verbeteringen toepassen en een open beta'tje er achteraan. Daarna pas de ota update.

Ik schat zelf dat lollipop pas net na de zomer komt, de gesloten beta duurt sowieso tot eind juli (deze is in juni gestart). Daarna misschien nog eventuele verbeteringen toepassen en een open beta'tje er achteraan. Daarna pas de ota update.
Dat heeft Huawei inmiddels ook zelf al aangegeven dacht ik, dat de lollipop update pas na de zomer uitkomt.Cosmo_nl schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:26:
Open bèta komt er niet.
Verwijderd
En, bevalt hij goed? Dus je voorkant is van glas en de achterkant van plastic? Is je achterkant dun folie en de voorkant ietsje dikker glas? Ik vind de beschrijvingen bij alle advertenties altijd zo summier. En nu heb ik al 3 keer iets besteld dat niet naar wens. Oke dat daar ook prullaria van Ebay bij zat had ik kunnen weten natuurlijkCosmo_nl schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:51:
[...]
Vandaag binnen gekregen, en deze is incl de achterkant (deze is wel gewoon plastic) en poets doekjes.
https://m.bol.com/nl/p/ni...0/Ntt/honor%206%20nillkin
Verwijderd
Ik mis daar Opstartbeheer en Machtigingsbeheerder.Cosmo_nl schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:26:
Hebben jullie op de L04 dit rijtje dan helemaal niet bij instellingen?
[afbeelding]
Ik mis die ook, hier een screenshot van mijn telefoon:

Mogelijk even wachten op Lollipop dan, daar zal het mogelijk wel werken.

Verwijderd
Maar als ik er vanuit ga dat we dezelfde firmware hebben (B370) dan mogen die verschillen niet voorkomen.JelkeBart schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:31:
Ik mis die ook, hier een screenshot van mijn telefoon:
[afbeelding]