We wachten af
[ Voor 105% gewijzigd door Cosmo_nl op 22-04-2015 19:41 ]
[ Voor 105% gewijzigd door Cosmo_nl op 22-04-2015 19:41 ]
Verwijderd
Ik denk het helaas niet.guustestroet schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:19:
Is er kans op volledige roms bij de honor 6 zonder enige bugs?
Ik moet zeggen dat de B313 rom wel aardig bug vrij is, alles werkt wel zoals het hoort.guustestroet schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:19:
Is er kans op volledige roms bij de honor 6 zonder enige bugs?
Verwijderd
Contact gehad met honor via fb. Helaas geen 800mhzFlowDesign schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:00:
[...]
Wat je het beste kunt doen is vragen of ze het exacte typenummer kunnen geven of wachten tot ze 'm echt hebben. Er is nog onduidelijkheid over.
De Europese single sim variant wel, de Aziatische dual sim niet.Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 21:19:
[...]
Contact gehad met honor via fb. Helaas geen 800mhzIs de honor 6 in Nl wel voorzien van een 800mhz kanaal?
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Verwijderd
Is B313 een nieuwere dan B370, want die heb ik namelijk en was de EMUI 3.0 update, of is B313 niet voor de L04?JP1980 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 22:34:
Heb B313 eindelijk erop kunnen zetten bedankt iedereen voor de hulp. Hopelijk verhelpt het de kleine probleempjes die ik nog had maar zag ook dat er gewerkt is aan batterijbesparing en dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen.
Hij had een oudere ROM dan de nieuwste erop gezet omdat hij problemen had met een wegvallende bluetoothverbinding.Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 09:41:
[...]
Is B313 een nieuwere dan B370, want die heb ik namelijk en was de EMUI 3.0 update, of is B313 niet voor de L04?
Verwijderd
Dat is dan dus nog een ROM zonder EMUI 3.0 als ik het goed begrijp?FlowDesign schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:58:
[...]
Hij had een oudere ROM dan de nieuwste erop gezet omdat hij problemen had met een wegvallende bluetoothverbinding.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2015 14:13 ]
Het lijkt er sterk op dat de P8 Lite echt dual sim zal hebben (combi slot) én 800 MHz FDD-LTEHenkPatat schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:20:
Ik hoop dat je gelijk krijgt.
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee, maar ik meen me te herinneren dat hij een Aziatische versie heeft en niet de Europese. Daarom zal die ROM er niet bij staan.Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:10:
[...]
Dat is dan dus nog een ROM zonder EMUI 3.0 als ik het goed begrijp?
Want die B313 kan ik hier niet vinden http://www.hihonor.com/nl/pages/support#?view=downloads
Verwijderd
OK, bedankt.FlowDesign schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:16:
[...]
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee, maar ik meen me te herinneren dat hij een Aziatische versie heeft en niet de Europese. Daarom zal die ROM er niet bij staan.
Als je even terug leest zie je dat hij de L02 heeft. En de B313 is de nieuwste voor dit model met Emui 3.0 natuurlijk.Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:10:
[...]
Dat is dan dus nog een ROM zonder EMUI 3.0 als ik het goed begrijp?
Want die B313 kan ik hier niet vinden http://www.hihonor.com/nl/pages/support#?view=downloads
[ Voor 5% gewijzigd door Cosmo_nl op 25-04-2015 15:22 ]
Verwijderd
Gezien, nog 2 maandjes en dan Lollipop wat wel vrij laat is vind ik. Huawei staat helaas niet bekend om zijn goede updatebeleid.Cosmo_nl schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 15:19:
[...]
Als je even terug leest zie je dat hij de L02 heeft. En de B313 is de nieuwste voor dit model met Emui 3.0 natuurlijk.
Bij HiHonor kom je alleen roms voor de L04 tegen.
Verwijderd
Snap dan niet waarom de plus versie ook niet wordt voorzien van 800mhzFlowDesign schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 23:11:
[...]
De Europese single sim variant wel, de Aziatische dual sim niet.
Ik hoop het wel.FlowDesign schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:14:
[...]
Het lijkt er sterk op dat de P8 Lite echt dual sim zal hebben (combi slot) én 800 MHz FDD-LTE
Is de P8 lite veel goedkoper dan de P8? Want ik zie wel dat de accu, % scherm t.o.v. toestel, proccesor en ram aanzienlijk beter zijn van de P8. GPU is wel echt nog slecht t.o.v. de concurrentie.ASW1 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 18:45:
[...]
Ik hoop het wel.
Voor zover ik kan zien zijn er drie verschillende versies, allen met dual sim, maar er staat bij dat het "preliminary" specifications zijn.
ALE-TL00 Dual SIM TD-LTE (Huawei Alice), ALE-L23 Dual SIM LTE (Huawei Alice), ALE-L21 Dual SIM LTE (Huawei Alice) http://pdadb.net/index.ph...d1=7978&id2=7952&id3=7966
Op de site van Huawei is er vreemd genoeg niets over te vinden.
Heb er eentje gepre-ordered, ben benieuwd wat ik krijg en of die specificaties van cyberport kloppen met het europese model.
P8 is bijna 2x zo duur \.user_tweakers schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 18:52:
[...]
Is de P8 lite veel goedkoper dan de P8? Want ik zie wel dat de accu, % scherm t.o.v. toestel, proccesor en ram aanzienlijk beter zijn van de P8. GPU is wel echt nog slecht t.o.v. de concurrentie.
Ik zie het in de pricewatch. Ik wis niet dat de prijzen al bekend waren, maar wat een gekke prijsstrategie is dit.... En waarom een P8 lite uitbrengen en Honor daarnaast.....ArnoJeroen schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 19:38:
[...]
P8 is bijna 2x zo duur \.
pricewatch: Huawei P8 16GB Grijs
[ Voor 29% gewijzigd door Cosmo_nl op 26-04-2015 16:58 ]
Verwijderd
Is wel grappig ja, maar valt ook weer in de categorie "nutteloze test"Cosmo_nl schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:58:
Kwam een grappig filmpje tegen over de Huawei Honor 6 [video]
YouTube: Huawei Honor 6 Drop Test
Verwijderd
Ik heb hem eind deze maand een half jaartje, maar op dit moment met LCD & AMOLED-Test niets te zien.user_tweakers schreef op zondag 03 mei 2015 @ 21:06:
Sinds dit weekend een dode pixel. Gelukkig geen zwarte maar een wit oplichtende. Inmiddels een pixelfix aan het draaien maar heb hier geen vertrouwen in.
Terugsturen is geen optie, omdat ik niet verwacht dat Huawei het zal vergoeden. Daarnaast heb ik een unlocked bootoader
Zijn hier toevallig meer mensen met pixeldefecten? Bij mij is het pas na 6 maanden gekomen.
Verwijderd
Je zou eens kunnen booten in Recovery en dan je cache verwijderen. Misschien helpt het.Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:01:
Kan er mij hier iemand helpen? sinds mijn update naar emui3.0 ben ik op sim 2 regelmatig niet bereikbaar. Na een reboot gaat het even goed (wel telefoons en sms'en) maar na een tijdje ontvang ik op sim 2 niets meer. Bellers komen dan onmiddelijk op mijn voicemail, smsen komen gewoon niet toe. De kaarten wisselen van van positie blijft problemen geven met de sim in slot 2. Kan iemand helpen?
Erg bedankt!
Verwijderd
Verwijderd
Wist er niet van, waar mag dat zijn?user_tweakers schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 17:40:
Zijn hier toevallig nog tweakers die 15 mei gaan naar het Honor 6+ feest?
Ik kreeg een uitnodiging van HiHonor.nl. Volgens mij kan iedereen zich aanmelden. Het is 15 mei in Amsterdam, kan je eventueel wel de mail doorsturen maar je zou zelf ook HiHonor kunnen benaderen.
Ik houd al 5 maanden lang m'n eigen Honor 6 Plus feestje
[ Voor 14% gewijzigd door FlowDesign op 05-05-2015 23:04 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Cosmo_nl op 07-05-2015 21:24 ]
Een 6 plus met een mediatek 6592 processor?Cosmo_nl schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 21:08:
Opgelet dus, oplichters
Verwijderd
Ik neem aan dat je hem dat ook verteld hebt en tevens marktplaats hebt ingelicht.Cosmo_nl schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 21:08:
Ik zat marktplaats af te struinen voor een 6 plus.
Kwam ik dit tegen![]()
http://link.marktplaats.nl/m926987285
Dit kreeg ik als reactie op mijn vraag of het om het toestel gaat wat op de afbeeldingen en in de specs word weergegeven.
Hoi Cosmo,
Het gaat inderdaad om de telefoon die je op de foto's ziet.
Opgelet dus, oplichters
Verwijderd
Ik had die meldingsknop niet eens zien staan maar heb daar nu ook ff op geklikt, heb je gelukkig geen account voor nodig.ASW1 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:09:
Ik heb maar even wel op de meldingsknop gedrukt.
Wanneer genoeg mensen dat doen dan gaat er echt wel een of ander logaritme aan de slag lijkt me.
2 keer melding van oplichting gemaaktASW1 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:09:
Ik heb maar even wel op de meldingsknop gedrukt.
Wanneer genoeg mensen dat doen dan gaat er echt wel een of ander logaritme aan de slag lijkt me.
Verwijderd
En kennelijk heeft het geholpen, want de pagina werkt niet meer
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2015 09:45 ]
Die is ook verwijderd.Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:34:
[...]
En kennelijk heeft het geholpen, want de pagina werkt niet meer
EDIT;
Hij heeft hem weer opnieuw aangeboden http://link.marktplaats.nl/m927260833
Gelijk weer ff gemeld.
Verwijderd
Daar wordt je toch niet goed van, nog 1x gemeld maar stop daar nu mee.ArnoJeroen schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 13:48:
[...]
Die is ook verwijderd.
nu stata ie weer hier:
http://www.marktplaats.nl...e656940d2&previousPage=lr
Verwijderd
Is nu weer veranderd in biedenASW1 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:50:
Nog maar een keer gemeld.
Hij hoeft er nu nog maar 250 euro voor.
[ Voor 4% gewijzigd door bettern op 11-05-2015 21:14 ]
Verwijderd
Lettertype aanpassen denk ik.bettern schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:05:
Heb net een update gedaan naar B313 en nu komen mijn apps er zo op, iemand enig idee hoe ik dit terug kan aanpassen?
[afbeelding]
Doe nou niet zo... dat was helemaal nog niet bekend want het staat niet in dit topic.ASW1 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:16:
Dat was al een tijd bekend.
Ook dat er wel een Europese dual-sim versie komt van de P8 Lite, maar niet in Nederland.
Waarom zou dat in dit topic staan?FlowDesign schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:21:
dat was helemaal nog niet bekend want het staat niet in dit topic.
Ah ok, wist niet dat er al een P8 topic aangemaakt was.ASW1 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:35:
[...]
Waarom zou dat in dit topic staan?
Lees het desbetreffende topic van de P8 even door, daar staat het wel in.
Er is al genoeg over geschreven om het allemaal weer te gaan herhalen, en als je erop wilt reageren doe het dan bij voorkeur in dat topic.
Mja, ik denk er zelfs over een apart topic voor de p8 lite te openen, want het gaat anders wel erg op de grote hoop allemaal.FlowDesign schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:03:
Ah ok, wist niet dat er al een P8 topic aangemaakt was.
Er staat als het goed is een standaard Themes app op je telefoon, misschien ff een andere theme instellen.bettern schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:05:
Heb net een update gedaan naar B313 en nu komen mijn apps er zo op, iemand enig idee hoe ik dit terug kan aanpassen?
[afbeelding]
Nope werkt spijtig genoeg ook niet.FlowDesign schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:21:
[...]
Er staat als het goed is een standaard Themes app op je telefoon, misschien ff een andere theme instellen.
Welke Honor versie heb je? Het lijkt de L12.
[ Voor 40% gewijzigd door Cosmo_nl op 12-05-2015 22:22 ]
Is inderdaad de L12. Na de upgrade van de B307 naar B313 is het probleem ontstaan.Cosmo_nl schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:12:
[...]
Welke Honor versie heb je? Het lijkt de L12.
Het ziet er idd nog al vreemd uit, als of je lettergrote op über über groot staat.
Al een keer een resetje gedaan? Telefoon opnieuw opstarten doet ook nog wel eens wonderen bij de Honor. Anders rommetje er een keer opnieuw opzetten?
Zal idd het volgende zijn dat ik zal moeten doenCosmo_nl schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 19:10:
Terug naar B307
Maar, jij had ook niet het default thema erop staan toen je ging updaten toch?bettern schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:44:
[...]
Zal idd het volgende zijn dat ik zal moeten doen
Verwijderd
Verwijderd
Het gaat juist om de Honor-6, want de versies verschillen per merk/type.ASW1 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:33:
2.12.84 (niet op een honor overigens)
2.12.79Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:40:
[...]
Het gaat juist om de Honor-6, want de versies verschillen per merk/type.
Ik heb zelf 2.12.5 en vraag me af of er iets mis is met updaten omdat ik al een tijdje geen update meer gehad heb.
Verwijderd
Je zal het niet geloven, maar kijk net weer op mijn foon, is er een update voor WA beschikbaar, dit is wel heel toevallig en heb nu 2.12.84Kenzi schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:48:
[...]
2.12.79
Paar dagen geleden nog geupdate. Maar zou kunnen verschillen omdat ik China woon. En Whatsapp & China gaan niet helemaal samen. Het werkt wel maar veel functies doen het niet, en het is traaaaag. Alleen wordt deze wel geupdate (zowel door Hauwei App Store als door Baidu App Store)
En ik krijg een update naar 2.12.82Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:53:
[...]
Je zal het niet geloven, maar kijk net weer op mijn foon, is er een update voor WA beschikbaar, dit is wel heel toevallig en heb nu 2.12.84
Verwijderd
Jij had material design al, ik niet. En wat ik al schreef, versienummers verschillen flink qua merk/type.Kenzi schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:05:
[...]
En ik krijg een update naar 2.12.82Zie nog weinig verschil in UI.
[ Voor 5% gewijzigd door FlowDesign op 14-05-2015 12:08 ]
Jij hebt toch ook de PE-TL10? Dan zou je dezelfde versie al mij moeten hebben?FlowDesign schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 12:08:
Ik heb wel het nieuwe design van Whatsapp... het ziet er beter uit maar qua bruikbaarheid vind ik het niet beter geworden.
YepKenzi schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 12:09:
[...]
Jij hebt toch ook de PE-TL10? Dan zou je dezelfde versie al mij moeten hebben?
Of loopt de 'Chinese' versie van Whatsapp achter? (taal is overigens gewoon Engels net zoals mij ui taal)
Denk je dat het helpt als ik default hema heb aanstaan en dan terug B313 flashen?FlowDesign schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:48:
[...]
Maar, jij had ook niet het default thema erop staan toen je ging updaten toch?
Heb je al een factory reset gedaan? Dan is het probleem vast wel verholpen.
Mooi dat je al root hebt.bettern schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 16:38:
Net B313 terug geflasht maar hielp niet met standaard thema.
Yes root en unblocked
Thanks for the help btw
Ben ik alles kwijt van gegevens?FlowDesign schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 18:39:
[...]
Mooi dat je al root hebt.
Heb je ook al een keer andere recovery geïnstalleerd?
Volgende wat ik zou doen is CWM Recovery erop zetten. Rebooten in CWM recovery en dan cache en dalvik cache wipen. Rebooten en kijken of het heeft geholpen.
[ Voor 3% gewijzigd door bettern op 14-05-2015 19:57 ]
Ik zou toch eerst eens kijken of het is opgelost met je oude b307 rom. Straks zit er gewoon een bug in en zit je nu allemaal dingen voor niks te proberenbettern schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:33:
[...]
Ben ik alles kwijt van gegevens?
Edit: Helpt ook niet.
Net naar oude rom gegaan en idd het lettertype was goed maar werkte mijn contacten niet meer en crashte telkens dus nu terug naar b313Cosmo_nl schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:52:
[...]
Ik zou toch eerst eens kijken of het is opgelost met je oude b307 rom. Straks zit er gewoon een bug in en zit je nu allemaal dingen voor niks te proberen
[ Voor 70% gewijzigd door Cosmo_nl op 15-05-2015 08:32 ]
Verwijderd
Als je die uitschakelt dan komt de Google-politie je arresterenVerwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:17:
Ik heb veel apps van Google reeds uitgeschakeld omdat ik ze toch niet gebruik, nu staan er bij "mijn apps" in de Playstore nog 3 apps onder updates;
Google Talkback
Google Tekst-naar-spraak
Ik neem aan dat ik de laatste twee straffeloos kan verwijderen want die gebruik ik ook niet, maar wat is de 1e "Google" zonder iets erbij?
Ik heb die ook nog nooit ge-update en geen probleem gehad, wie weet wat dat is voordat ik die uitschakel?
Verwijderd
Ga het maandag proberen, heb geen zin in weekend-problemenFlowDesign schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:01:
[...]
Als je die uitschakelt dan komt de Google-politie je arresteren![]()
Ik heb geen idee eigenlijk, maar je kunt 'm toch bevriezen of uitschakelen zonder te verwijderen en kijken wat er gebeurd?
[ Voor 118% gewijzigd door Gustavo678 op 22-05-2015 22:35 ]
FlowDesign schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:01:
[...]
Als je die uitschakelt dan komt de Google-politie je arresteren
Verwijderd
Al eens een ander schermvergrendeling geprobeerd? (Ik gebruik hem van de thema call up world's color)FlowDesign schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:13:
Goede vraag. Hetzelfde gebeurt ook bij Spotify.
[ Voor 25% gewijzigd door Cosmo_nl op 25-05-2015 17:12 ]
Oke bedankt wist ik niet. Maar hoe kan ik daar dan andere afbeeldingen plaatsen?Cosmo_nl schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:01:
Bedoel je die standaard foto's?
Dan moet je dat kleine streepje naar boven swypen, dan zie je daar instellingen staan.
je kan daar geen andere afbeelding plaatsen. (Magazine unlock zoals ze het noemen). Je kan het wel uitzetten en je eigen lockscreen afbeelding gebruiken.R.L65 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:13:
[...]
Oke bedankt wist ik niet. Maar hoe kan ik daar dan andere afbeeldingen plaatsen?
En weet jij misschien ook of je nog een notificatie nummer bij je app kan instellen bv dat er een 1 staat bij je app als je een bericht heb gehad.
Verwijderd
Geen Android???R.L65 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 19:10:
Hallo,
Ben sinds kort ook in het bezit van een Honor 6 kom van een nexus 4 toch wel even wennen geen android.
Maar hier me vraag ik kan maar niet vinden hoe je de kleur en de led notificatie kan instellen/veranderen.En hoe kan ik de foto's van het lockscreen veranderen nu krijg ik steeds een andere foto als ik hem aanzet.wil graag andere afbeeldingen gebruiken.
Alle hulp welkom.
Oke hahaha de honor 6 draat natuurlijk wel met android maar met een eigen schil.Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:27:
[...]
Geen Android???
Als led-kleur werkt alleen rood, groen en geel, een andere kleur heb ik niet voorelkaar gekregen.
Verwijderd
Beide e-mail apps geven idd groen en kun je niet wijzigen, maar in Whatsapp heb ik geel ingesteld.R.L65 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:04:
[...]
Oke hahaha de honor 6 draat natuurlijk wel met android maar met een eigen schil.
Hoe heb je de led-kleur aan de gang gekregen alleen bij whatsaap geeft hij groen facebook kan je de kleur niet instellen en gmail ook niet.Lightflow werkt ook niet echt lekker.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq