Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:29
user_tweakers schreef op maandag 23 maart 2015 @ 18:23:
[...]

Rooten is hooguit 30 minuten werk en dan kan je gelijk apps als Adaway installeren.
Mocht je het overwegen, na het rooten werken OTA updates niet meer.
Dat is niet helemaal waar.

Als je na het rooten weer de originele Recovery terugzet dan kun je nog steeds je OTA updates installeren en je behoudt root.
Per update is het dan even de vraag of je root behouden blijft, maar bij mij na 2 OTA updates heb ik nog steeds root :)

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den_the_man
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-08 16:16
FlowDesign schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:22:
[...]

Dat is niet helemaal waar.

Als je na het rooten weer de originele Recovery terugzet dan kun je nog steeds je OTA updates installeren en je behoudt root.
Per update is het dan even de vraag of je root behouden blijft, maar bij mij na 2 OTA updates heb ik nog steeds root :)
En anders haal je de officiële updates gewoon van deze site:
http://www.hihonor.com/nl/pages/support#?view=downloads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie daar bovenaan deze staan "H60-L04 V100R001C00B109SP01 Upgrade Software"
Is dat een nieuwere dan die onderaan staat, want dat was de EMUI 3.0 update die ik al heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2022
Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:27:
[...]

Ik zie daar bovenaan deze staan "H60-L04 V100R001C00B109SP01 Upgrade Software"
Is dat een nieuwere dan die onderaan staat, want dat was de EMUI 3.0 update die ik al heb.
Dat is Emui 2.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, vind het wel allemaal wat vaag aangegeven daar, bij de onderste 2 staat tenminste aangegeven wat het is, helaas dus geen uniformiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boss-20
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 10:49
FlowDesign schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:20:
[...]

De officiële Europese versies zullen alleen maar als Single SIM varianten te koop zijn.
Dual SIM zul je inderdaad moeten importeren.

Trouwens, ook al importeer je vanuit China dan kun je dat toch nog steeds aftrekken van de belasting als je er een factuur bij hebt?
Op basis van welke bronnen baseer je dit? Heb van Coolblue en de Honor FB beheerders toch iets anders gehoord.
Importeren doe ik liever niet i.v.m. garantie, tenzij je een betrouwbare club weet die netjes btw rekent en douane tax goed heeft geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Honor 6 dual-sim zal hier echt niet op de markt komen (in officiele shops), deze modellen ondersteunen sowieso niet alle 4G banden (alleen B1,B3) en is google dienstloos. En met 1 model kan je zelfs alleen 1G en 2G band gebruiken.
Met de 6+ zelfde verhaal. Maar mischien is de geheugen slot een combi slot wat hier op de markt komt, alleen geloof ik daar weinig van.

(Coolblue en Honor facebook vind ik zelf niet zoon betrouwbare bron, informeer eerder bij Huawei zelf ;) )

[ Voor 24% gewijzigd door Cosmo_nl op 30-03-2015 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
boss-20 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 22:28:
[...]

Op basis van welke bronnen baseer je dit? Heb van Coolblue en de Honor FB beheerders toch iets anders gehoord.
Importeren doe ik liever niet i.v.m. garantie, tenzij je een betrouwbare club weet die netjes btw rekent en douane tax goed heeft geregeld.
Een kerel van ZTE Duitsland heeft me dat eens persoonlijk uitgelegd. Heb het al vaker verteld, geen zin om in herhaling te vallen. In het kort: Europese providers boycotten Dual SIM toestellen. Die krijg je hier dus niet verkocht. Voor Huawei geldt exact hetzelfde. Bovendien is elk toestel dat Huawei tot nu toe speciaal voor de Europese markt heeft uitgebracht een Single SIM versie geworden en ik durf te wedden dat de H6+ geen uitzondering gaat worden.

Bij die Aliexpress shop waar ik de mijne heb besteld (zoek in dit topic) heb ik er nadat ik er om vroeg netjes een factuur bijgekregen welke ik bij mijn werkgever gedeclareerd heb.

Het zou kunnen dat Coolblue aan grijze import doet en op die manier een Dual SIM variant van de H6 of H6+ aan zal gaan bieden, maar ook dat lijkt me onwaarschijnlijker dan dat ze de officiële Europese Single SIM versie zullen gaan verkopen.

[ Voor 10% gewijzigd door FlowDesign op 31-03-2015 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 14:36
Volgens mij krijgen we op 6 april te horen dat de Honor 6+ verkrijgbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boss-20
FlowDesign schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 00:23:
[...]

Een kerel van ZTE Duitsland heeft me dat eens persoonlijk uitgelegd. Heb het al vaker verteld, geen zin ..................
Dat hele boycot verhaal ken ik ook wel. Maar Honor verkoopt rechtstreeks en niet via providers of aan providers gelieerde clubs. Ze hebben hun eigen Bol.com shop en hier verkopen zij hun toestellen op, waaronder de 3C dual SIM. Volgens mij is de 6+ zelfs alleen maar in dual SIM gemaakt (ook de 16GB versies). Daarnaast heeft Samsung de S5 uitgebracht als dual SIM in Nederland dus het lijkt erop dat hier langzaamaan toch verandering in komt. Maargoed we gaan het meemaken, ik wacht nog even af voordat ik weer een telefoon buiten de landsgrenzen koop. Factuur is misschien geen probleem maar wanneer er problemen zijn heb ik geen zin in een lange discussie en wachttijd voor die zijn opgelost. We gaan het meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
boss-20 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:44:
[...]

Dat hele boycot verhaal ken ik ook wel. Maar Honor verkoopt rechtstreeks en niet via providers of aan providers gelieerde clubs. Ze hebben hun eigen Bol.com shop en hier verkopen zij hun toestellen op, waaronder de 3C dual SIM. Volgens mij is de 6+ zelfs alleen maar in dual SIM gemaakt (ook de 16GB versies). Daarnaast heeft Samsung de S5 uitgebracht als dual SIM in Nederland dus het lijkt erop dat hier langzaamaan toch verandering in komt. Maargoed we gaan het meemaken, ik wacht nog even af voordat ik weer een telefoon buiten de landsgrenzen koop. Factuur is misschien geen probleem maar wanneer er problemen zijn heb ik geen zin in een lange discussie en wachttijd voor die zijn opgelost. We gaan het meemaken.
Dat is ook de reden dat de Honor 6 op mijn verlanglijstje staat.
Gewoon in Nederland kopen en als er iets is de garantie kunnen claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Je kan het toestel online ook gewoon gratis of voor een lage prijs krijgen bij een abonnement.
Dit kan straks ook gewoon met de 6 plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een USB stick in mijn vorige S3 stak, kwam er een melding in het puldown menu te staan om hem netjes te ontkoppelen, bij de honor6 ontbreekt dat.
Hoe kan ik dat doen zonder een waarschuwing te krijgen dat hij onverwachts verwijderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps, dubbel gepost.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2015 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
boss-20 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:44:
[...]
Volgens mij is de 6+ zelfs alleen maar in dual SIM gemaakt (ook de 16GB versies).
De Honor 6 bestond eerst ook alleen maar als Dual SIM versie. Daarna kondigde Honor ineens een versie aan voor Europa en Rusland maar werd het ineens een Single SIM versie, echter wel met de juiste FDD-LTE frequenties. Met de Ascend Mate 7 en de Ascend G7 hebben ze exact hetzelfde gedaan.
Het blijft speculatie natuurlijk, maar ik verwacht dat de Europese versie van de H6+ dus ook Single SIM gaat worden. We shall see :)
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 19:50:
Als ik een USB stick in mijn vorige S3 stak, kwam er een melding in het puldown menu te staan om hem netjes te ontkoppelen, bij de honor6 ontbreekt dat.
Hoe kan ik dat doen zonder een waarschuwing te krijgen dat hij onverwachts verwijderd is.
Ergens onder settings?

[ Voor 23% gewijzigd door FlowDesign op 31-03-2015 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dat al vaak doorlopen maar niets gevonden, als jij het vind lees ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Koppelt die wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik kan via "bestanden" gewoon lezen en schrijven naar zowel het telefoon-geheugen als de USB-stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
De 6plus wordt in de Uk aangeboden voor 299 pond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
Honor heeft laten weten dat de 6 Plus vanaf mei in Nederland te koop zal zijn. De smartphone van Honor beschikt over een Octacore-processor en 5.5-inch HD-scherm.

Honor laat weten dat de 6 Plus vanaf begin mei in Nederland te koop zal zijn. De Honor 6 Plus werd eind vorig jaar door Honor in China wereldkundig gemaakt. Het is momenteel het vlaggenschip van de fabrikant met een adviesverkoopprijs van 399 euro. De smartphone heeft opnieuw een goede prijs/kwaliteit-verhouding mee gekregen van Honor. De 6 Plus heeft Huawei's eigen Octacora-processor mee gekregen. Deze doet zijn werk op 1.8GHz.

De smartphone is uitgerust met een 5.5-inch scherm dat over een Full HD-resolutie beschikt. De camera is 8-megapixels sterk en ook de camera aan de voorkant heeft evenveel megapixels mee gekregen. De smartphone heeft 3GB aan ram en 16GB interngeheugen. Het geheugen kan met 128GB worden uitgerust. De Honor 6 Plus draait op Android 4.4 KitKat.

Honor laat ook weten dat het toestel over een dualsim zal gaan beschikken en een 3600mAh grote batterij.
bron: http://www.allaboutphones...in-nederland-te-koop.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Misschien dan toch een Dual SIM versie. Ik ben zeer benieuwd of dat klopt. Ik blijf sceptisch.

Overigens €399 voor de 16GB versie?
Dan ben ik blij dat ik de mijne al in januari heb geïmporteerd, heb €440 voor de 32GB versie met NFC betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind dit een zeer interessante telefoon maar lees wat wisselende berichten over het geluid.
Kan iemand me vertellen hoe het geluid nu werkelijk is?
- Het geluid tijdens bellen
- Het geluid extern bij bijv een navigatie app

Is dat geluid allemaal luid en duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:34
voor mij is het heel duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:02:
[...]

Heb dat al vaak doorlopen maar niets gevonden, als jij het vind lees ik dat graag.
http://club.vmall.my/foru...d&tid=1537&extra=page%3D1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de moeite, maar daar staat helaas niets bijzonders.
Inmiddels wel wat gevonden, instellingen / geheugen, daar staat onderaan "Mijn USB-opslag" als hij gekoppeld is, als je daar op tikt krijg je een optie om de USB-opslag te ontkoppelen, hier staat in het klein bij "interne USB-opslag ontkoppelen" ????????????
Tik je daar op, dan krijg je een waarschuwing dat bepaalde apps worden gestopt en zijn mogelijk pas weer beschikbaar wanneer ik de stick opnieuw koppel !!!!!!!!
Klik ik op OK dan krijg ik de melding dat hij ontkoppelt is en volgt geen foutmelding als ik hem eruit trek.

Ik vind de meldingen die ik krijg uiterst vreemd/onlogisch en Honor moet daar nog maar eens goed naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:55:
[...]

Ja, ik kan via "bestanden" gewoon lezen en schrijven naar zowel het telefoon-geheugen als de USB-stick.
Wat is je probleem dan?
Het is toch fijn dat je niet tig meldingen krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cosmo_nl schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 19:20:
[...]
Wat is je probleem dan?
Het is toch fijn dat je niet tig meldingen krijgt?
>>>>Ik denk dat je mijn bericht van gisteren 13:48 niet gelezen hebt<<<<
Als ik hem op de juiste manier ontkoppel en verwijder krijg ik juist wel een paar vreemde meldingen.
Trek ik de stick er domweg uit dan krijg ik 1 melding dat de stick onverwachts verwijderd is wat natuurlijk dataverlies tot gevolg kan hebben.

Daarnaast zit de optie om hem te ontkoppelen wel erg diep verstopt vind ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2015 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boss-20
Nu ik weet dat de H6+ volgende maand uit komt wil ik nog wel even wachten met kopen. Ik heb ook ergens gespot dat iemand het erover had dat je met een handigheidje alsnog én de microSD én een tweede simkaart kunt plaatsen. Iemand hier die hier meer over weet of een link heeft? Stel het zeer op prijs als iemand me hiermee kan helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
boss-20 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 16:18:
Nu ik weet dat de H6+ volgende maand uit komt wil ik nog wel even wachten met kopen. Ik heb ook ergens gespot dat iemand het erover had dat je met een handigheidje alsnog én de microSD én een tweede simkaart kunt plaatsen. Iemand hier die hier meer over weet of een link heeft? Stel het zeer op prijs als iemand me hiermee kan helpen!
Alstu :)

FlowDesign in "[Huawei Honor 6] Ervaringen en Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boss-20
Holy cow >:) Zo krijgt 'crea bea' een nieuwe betekenis.Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-09 17:25
Ik snap het idee van de beschermde apps niet helemaal... Als je een app uitvinkt staat er dat hij afgesloten wordt als je het scherm uitzet. Is dat echt zo? Of is het gewoon matig vertaald? Ik zit er niet op te wachten dat ie allemaal apps gaat afsluiten... En ik heb ook niet echt zin om iedere keer alle nieuwe apps aan te vinken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Huawei Honor 6 plus 16Gb nu bij Coolblue in de pre-order voor 399,-
Volgens hun dual-sim en met nfc.

En de Ascend P8 schijnt in april al te komen, ben erg benieuwd naar dat toestel ook omdat deze Emui met Android 5.0.2 draait.

[ Voor 63% gewijzigd door Cosmo_nl op 05-04-2015 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Cosmo_nl schreef op zondag 05 april 2015 @ 23:22:
Huawei Honor 6 plus 16Gb nu bij Coolblue in de pre-order voor 399,-
Volgens hun dual-sim en met nfc.
Alleen het 32GB model heeft NFC.
Wat geven ze op als typenummer?
En de Ascend P8 schijnt in april al te komen, ben erg benieuwd naar dat toestel ook omdat deze Emui met Android 5.0.2 draait.
Nice! Dan hoop ik dat we binnenkort ook Android 5 op de H6 en H6+ krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
FlowDesign schreef op maandag 06 april 2015 @ 01:13:
[...]

Alleen het 32GB model heeft NFC.
Wat geven ze op als typenummer?

[...]

Nice! Dan hoop ik dat we binnenkort ook Android 5 op de H6 en H6+ krijgen :)
Type nummer is nergens te vinden, maar ook bij belsimpel spreken ze van een 16GB met NFC, vond het zelf ook vreemd. Misschien hebben ze nu wel alles in 1 gestopt.

Dat was mijn gedachte ook, dat die maar snel mag uitrollen naar H6 en H6+.
(Maar moet zeggen dat ik deze rom ook wel erg stabiel vind)

[ Voor 5% gewijzigd door Cosmo_nl op 06-04-2015 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cosmo_nl schreef op maandag 06 april 2015 @ 08:59:
Dat was mijn gedachte ook, dat die maar snel mag uitrollen naar H6 en H6+.
(Maar moet zeggen dat ik deze rom ook wel erg stabiel vind)
Als ik de ervaringen lees in het Nexus5 topic ben ik erg terughoudend over de update naar 5.x.x, dus zal zeker een ppaar weken wachten op ervaringen hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Ik heb nog nooit zo'n stabiele smartphone gehad als deze H6+ (met Emui 3). Sinds januari nog nooit een gedwongen of spontane reboot gehad en nooit crashende apps. Ongelooflijk maar waar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die van apple overgestapt is naar honor 6/honor 6 plus? zit serieus te twijfelen. Op een twee jarige basis scheelt het ruim 300 euro. Mooi meegenomen, maar de twijfel om naar android over te stappen is nog steeds groot.. Daarbij komende is dat de 4g ondersteuning van de honor 6 plus niet goed is. Ik heb hi (wil ik voorlopig nog zo houden), maar die ondersteunen alleen maar 800mhz en in sommige gebieden 1800mhz. Helaas woon ik niet in de randstad, maar in het mooie Roosendaal (noord brabant). 4g is daar dus vrij zinloos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Ik zag op Gizchina leaks van de Ascend P8 staan, maar die draaide Emui 3 op Android 4.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 23:05:
Iemand die van apple overgestapt is naar honor 6/honor 6 plus? zit serieus te twijfelen. Op een twee jarige basis scheelt het ruim 300 euro. Mooi meegenomen, maar de twijfel om naar android over te stappen is nog steeds groot.. Daarbij komende is dat de 4g ondersteuning van de honor 6 plus niet goed is. Ik heb hi (wil ik voorlopig nog zo houden), maar die ondersteunen alleen maar 800mhz en in sommige gebieden 1800mhz. Helaas woon ik niet in de randstad, maar in het mooie Roosendaal (noord brabant). 4g is daar dus vrij zinloos..
Ik zou even wachten tot de H6+ daadwerkelijk hier in de schappen ligt, dan weten we eindelijk zeker wat de specs exact zijn.

Er is ook een Europese versie van de H6 hier te koop welke single SIM is, maar wel 4G op 800 MHz heeft.

Hi wordt trouwens KPN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoJeroen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-07 22:16
De Honor 6 is tijdelijk (zou alleen gisteren zijn) bij Studentmobiel slechts €269.
https://www.studentmobiel.nl/honor-6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:16:
[...]

Ik zou even wachten tot de H6+ daadwerkelijk hier in de schappen ligt, dan weten we eindelijk zeker wat de specs exact zijn.

Er is ook een Europese versie van de H6 hier te koop welke single SIM is, maar wel 4G op 800 MHz heeft.

Hi wordt trouwens KPN :)
Thanks. Dan wacht ik nog ff af met goede hoop :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gehoord dat de telefoon achter 4g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:41:
Ik heb gehoord dat de telefoon achter 4g
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je naar je Google-account gaat kun je daar aangeven wat je wil synchroniseren, ik heb dat de 1e keer ook gedaan en daarbij een aantal opties om te syncen uitgeschakeld.
Nu zou ik 1 daarvan weer in willen schakelen maar alles wat ik toen uitgeschakeld had is niet meer zichtbaar. Hoe maak je dus de uitgeschakelde opties weer zichtbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refuge
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-11-2024
ben een beetje aan het twijfelen tussen een ZTE Nubia Z9 Mini of een Honor 6 32 GB
heb een webstore met duitse verzending die 360 vraagt voor de Honor 6.
Echter stel ik mij de vraag of de betere camera en (de waarschijnlijk) lagere prijs het de moeite niet loont om te wachten op de Z9 mini. Iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-08 21:19
Refuge schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 18:25:
ben een beetje aan het twijfelen tussen een ZTE Nubia Z9 Mini of een Honor 6 32 GB
heb een webstore met duitse verzending die 360 vraagt voor de Honor 6.
Echter stel ik mij de vraag of de betere camera en (de waarschijnlijk) lagere prijs het de moeite niet loont om te wachten op de Z9 mini. Iemand advies?
Ik heb toen de tijd getwijfeld tussen de Z7 mini en de Honor 6. De keuze was voor mij simpel vanwege de sd kaart en de LTE banden. Het is maar net wat jij belangrijk vind.

Bedoel je eigenlijk niet de Honor 6 +? De normale 6 is gewoon voor +- 300 euro te koop bij bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refuge
Nee ik bedoel de Honor 6 32 GB met LTE en dual sim
http://www.grossoshop.net...2gb-nfc-4g-lte-black.html

360 met DHL verzending
vanuit china veel cheaper te krijgen maar heb wat schrik voor douane kosten
user_tweakers schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 19:23:
[...]

Ik heb toen de tijd getwijfeld tussen de Z7 mini en de Honor 6. De keuze was voor mij simpel vanwege de sd kaart en de LTE banden. Het is maar net wat jij belangrijk vind.

Bedoel je eigenlijk niet de Honor 6 +? De normale 6 is gewoon voor +- 300 euro te koop bij bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Refuge schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 19:27:

360 met DHL verzending

[...]
Wil je per se dual sim of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
user_tweakers schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 19:23:
[...]

SD kaart? Die heeft de Z7 mini ook gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refuge
Dual sim hoeft niet per sé maar NFC wel
en een goeie camera, daarom dat ik twijfel met de Z9 mini, maar die is dan weer minder krachtig :)
best miss ff wat reviews afwachten
FlowDesign schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 20:22:
[...]

Wil je per se dual sim of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Wat minder krachtig, maar ik betwijfel of je dat daadwerkelijk merkt. Of ben je van plan er enorm zware applicaties op te gaan draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Refuge schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 20:55:
Dual sim hoeft niet per sé maar NFC wel
en een goeie camera, daarom dat ik twijfel met de Z9 mini, maar die is dan weer minder krachtig :)
best miss ff wat reviews afwachten

[...]
In dat geval zou ik ff wachten tot de Honor 6 Plus hier te koop is (prijs wordt €399) en dan ff checken of die NFC heeft of niet.

Of een Z9 Max misschien?

Import tip: zoek (op Aliexpress) naar verkopers die met FedEx via de UK verschepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Momus schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 20:31:
[...]

SD kaart? Die heeft de Z7 mini ook gewoon hoor.
Excuses, het wat de kleine accu dat mij deed afhaken. De SD kaart ontbrak bij de Xiaomi mi4 dacht ik.
Refuge schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 19:27:

360 met DHL verzending

[...]
Denk ook nog even aan de frequenties. LTE FDD-LTE: B1(2100MHz) / B3(1800MHz).

- Vodafone: 800 mhz op het platteland en 1800 in stedelijke gebieden
- T-mobile: vrijwel alleen maar 1800 mhz (let op, kaartje is alleen de nieuwe masten)
- KPN: Bijna overal 800 mhz, veel 1800 mhz in de randstad
- Tele2: 800mhz en 2600mhz half om half ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
Ben na een week in het bezit te zijn van de Honor 6 wel geïmponeerd door de accu en snelheid van de telefoon ( niet gek als je van een LG 4X HD komt, maar toch ).

Tot zover dus heel erg tevreden met deze telefoon _O_

Ik vraag me toch wel af wanneer Android 5 komt, en of het wel verstandig is deze dan ook te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
In juni/juli komen de Android Lollipop updates voor de Honor 6 en Honor 6 Plus uit :)
De Europese Honor 6 staat niet op het plaatje, maar ook die zal in de zomer dezelfde update krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/wrz5e0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/149cf84.jpg

[ Voor 80% gewijzigd door FlowDesign op 13-04-2015 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Voor mij graag nummertje 25. Met Chinese Bami.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Momus schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:03:
Voor mij graag nummertje 25. Met Chinese Bami.
Noemmel hoendeattefietel! Sambal bij? :9 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:10:
Als je naar je Google-account gaat kun je daar aangeven wat je wil synchroniseren, ik heb dat de 1e keer ook gedaan en daarbij een aantal opties om te syncen uitgeschakeld.
Nu zou ik 1 daarvan weer in willen schakelen maar alles wat ik toen uitgeschakeld had is niet meer zichtbaar. Hoe maak je dus de uitgeschakelde opties weer zichtbaar?
Is er echt niemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:50:
[...]

Wat je zou kunnen doen is je Google account eraf knikkeren en opnieuw toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:38:
[...]
Wat je zou kunnen doen is je Google account eraf knikkeren en opnieuw toevoegen.
Dat wilde ik al doen als er geen oplossing komt, ik heb namelijk deze vraag gisterenavond ook naar Honor support gemaild, maar meestal duurt het vrij lang voordat je antwoord krijgt.
Ik had hiervoor een S3 en S2 en daar bleven die uitgeschakelde opties gewoon zichtbaar.
Het moet welhaast een bug zijn, iig bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Tweakers is wel laat met het nieuwsbericht... 1,5 week geleden had ik het volgens mij al op XDA gelezen. Zo rond de 6de of 7de maand zal de Android L uitkomen.

CM developer Codeworkx heeft ook aangegeven dat wanner Android L uitkomt hij bereid is om CM12 te gaan ontwikkelen, naast de CM11 die al goed draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:50:
[...]

Al eens op je email adres gedruk bij google account?

Instellingen, accounts, google dan op je adres drukken, of rechts dat pijltje >

Alles hoort zichtbaar te blijven, althans op de L02 blijft dit wel zichtbaar ook vink je alles uit.
Afbeeldingslocatie: http://i401.photobucket.com/albums/pp97/kleurenvlieg/IMG_20150413_195237.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Cosmo_nl op 13-04-2015 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cosmo_nl schreef op maandag 13 april 2015 @ 19:43:
[...]
Al eens op je email adres gedruk bij google account?

Instellingen, accounts, google dan op je adres drukken, of rechts dat pijltje >

Alles hoort zichtbaar te blijven, althans op de L02 blijft dit wel zichtbaar ook vink je alles uit.
[afbeelding]
Ik zie echt alleen maar de opties die aan staan, dit moet echt een bug zijn.
Er zullen best meer mensen zijn met dit probleem (EMUI-3.0).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:32:
[...]

Gelukkig geen bug in mijn Honor dan oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonKuijpers
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-08-2022
Kan de Honor 6 gebruik maken van 4g en LTE Advanced?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
user_tweakers schreef op maandag 13 april 2015 @ 18:55:
Tweakers is wel laat met het nieuwsbericht... 1,5 week geleden had ik het volgens mij al op XDA gelezen.
Heb je het niet ingediend als nieuwsitem dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:32:
[...]

Ik heb wel sinds de laatste update 2 andere gekke dingetjes bij Accounts, maar niet die jij beschrijft want dat ziet er bij mij ook gewoon uit zoals het hoort.
Ik zou gewoon ff je account verwijderen en opnieuw toevoegen, dan kunnen we het onderwerp afsluiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
SimonKuijpers schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:49:
Kan de Honor 6 gebruik maken van 4g en LTE Advanced?
Sterker nog, de Honor 6 was de allereerste telefoon op de markt die 4G LTE Cat.6 (LTE Advanced) ondersteunde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:13
Heb de Honor 6 L02 heeft iemand ook het probleem dat bluetooth niet aan wil blijven? Kan niet helemaal zeggen hoe lang het duurt want gebruik het niet heel vaak maar na een paar dagen gaat bluetooth automatisch weer uit. Vervelend als je wordt gebeld in de auto. Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
JP1980 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:33:
Heb de Honor 6 L02 heeft iemand ook het probleem dat bluetooth niet aan wil blijven? Kan niet helemaal zeggen hoe lang het duurt want gebruik het niet heel vaak maar na een paar dagen gaat bluetooth automatisch weer uit. Vervelend als je wordt gebeld in de auto. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Met de H6-L04 geen problemen mee.
Draai je stock of CM11? CM11 had/heeft namelijk een bluetooth probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
user_tweakers schreef op donderdag 16 april 2015 @ 22:54:
[...]
Met de H6-L04 geen problemen mee.
Draai je stock of CM11? CM11 had/heeft namelijk een bluetooth probleem.
Nee draai geen CM.
Draai H60-L02V100R001CHNC00B611SP03
kernel 3.10.30-gfb04d38-dirtyandroid@localhost

Wel een ROM wat ik geloof ik ooit eens van internet heb afgehaald maar weet eerlijk gezegd niet meer of het een officiele ROM was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
JP1980 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:28:
[...]

Nee draai geen CM.
Draai H60-L02V100R001CHNC00B611SP03
kernel 3.10.30-gfb04d38-dirtyandroid@localhost

Wel een ROM wat ik geloof ik ooit eens van internet heb afgehaald maar weet eerlijk gezegd niet meer of het een officiele ROM was.
Ik zou eens beginnen met de laatste officiële ROM erop zetten (clean) en dan eens kijken of het probleem verdwenen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
FlowDesign schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:59:
[...]

Ik zou eens beginnen met de laatste officiële ROM erop zetten (clean) en dan eens kijken of het probleem verdwenen is :)
Hmmm B611 dat impliceert beta??
Eerlijk gezegd heb ik er niet zoveel verstand van na aanschaf heb ik wel een ROM geflasht weet eerlijk gezegd ook niet zozeer meer de reden hiervan.

Maar bij het flashen van een ROM blijven dan alle instellingen, apps en bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
JP1980 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:44:
[...]

Hmmm B611 dat impliceert beta??
Nope, al die Honor ROM's hebben aan het einde B en dan 3 getallen.
Eerlijk gezegd heb ik er niet zoveel verstand van na aanschaf heb ik wel een ROM geflasht weet eerlijk gezegd ook niet zozeer meer de reden hiervan.

Maar bij het flashen van een ROM blijven dan alle instellingen, apps en bestanden?
Hangt er vanaf hoe je flashed. Als je een OTA update doet met de Updater app van Huawei zelf dan blijft alles erop staan.
Als je vanuit de Recovery een ROM flashed zonder eerst alles te verwijderen dan blijven instellingen e.d. ook erop.
Als je vanuit de Recovery flashed maar eerst een full wipe doet, dan is alles weg.

Let ook even op met wat je op je SD-kaartje hebt staan en op je interne geheugen.

Sowieso eerst een backup maken van alles wat je niet kwijt wilt raken (foto's e.d.).
Alles wat met Google gesynced is komt vanzelf weer terug zodra je je Google account weer toe hebt gevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
FlowDesign schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:09:
[...]

Nope, al die Honor ROM's hebben aan het einde B en dan 3 getallen.

[...]

Hangt er vanaf hoe je flashed. Als je een OTA update doet met de Updater app van Huawei zelf dan blijft alles erop staan.
Als je vanuit de Recovery een ROM flashed zonder eerst alles te verwijderen dan blijven instellingen e.d. ook erop.
Als je vanuit de Recovery flashed maar eerst een full wipe doet, dan is alles weg.

Let ook even op met wat je op je SD-kaartje hebt staan en op je interne geheugen.

Sowieso eerst een backup maken van alles wat je niet kwijt wilt raken (foto's e.d.).
Alles wat met Google gesynced is komt vanzelf weer terug zodra je je Google account weer toe hebt gevoegd.
Bedankt voor de info.
Volgens deze pagina is het wel een beta. Ik zal eens B313 installeren.
http://forum.xda-develope...nor-6-stock-roms-t2963180

Dacht dat de ROM zichzelf wel zou bijwerken als er een nieuwe beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
JP1980 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:32:
[...]

Bedankt voor de info.
Volgens deze pagina is het wel een beta. Ik zal eens B313 installeren.
http://forum.xda-develope...nor-6-stock-roms-t2963180

Dacht dat de ROM zichzelf wel zou bijwerken als er een nieuwe beschikbaar is.
Ze gebruiken die B dus zowel voor Bèta als voor Stable ROM's.

Ik denk dat a.d.h.v. dat topic op XDA je een heel eind moet komen :Y

Had je nog Stock Recovery erop staan? Of had je CWMR of TWRP erop staan?
Volgens mij krijg je de OTA's namelijk alleen vanzelf aangeboden wanneer je de Stock Recovery erop hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
FlowDesign schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:03:
[...]

Ze gebruiken die B dus zowel voor Bèta als voor Stable ROM's.

Ik denk dat a.d.h.v. dat topic op XDA je een heel eind moet komen :Y

Had je nog Stock Recovery erop staan? Of had je CWMR of TWRP erop staan?
Volgens mij krijg je de OTA's namelijk alleen vanzelf aangeboden wanneer je de Stock Recovery erop hebt staan.
CWMR of TWRP heb ik in elk geval niet.
Hoe zie ik of ik 'stock recovery' heb?

Via de instelling is er wel een EMUI updater en die geeft aan dat er geen updates zijn, maar deze update zeker alleen z'n grafische skin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
JP1980 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:08:
[...]

Via de instelling is er wel een EMUI updater en die geeft aan dat er geen updates zijn, maar deze update zeker alleen z'n grafische skin?
Als je je telefoon helemaal uitschakeld en dan vervolgens met volume - en power tegelijkertijd ingedrukt houden weer aanzet, dan kom je in de recovery.
Als je er zelf nooit CWMR of TWRP op hebt gezet, dan heb je Stock Recovery.

Je kunt ook de ROM die je wilt downloaden en in de root van je SD-kaart zetten.
Vervolgens start je op je telefoon de app Updater (standaard app van Huawei), dat is die app die bij jou zegt dat er geen update is, waarschijnlijk heb je de nieuwste er nu opstaan.

In die app onderaan kun je op MENU drukken en dan kiezen voor lokale update.
Dan kies je die ROM die je op de SD-kaart had gezet en dan gaat ie die installeren.

Voordat je dit alles doet, maak voor de zekerheid eerst een backup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JP1980 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:08:
[...]

Ik denk dat als je zelf niets hebt veranderd je helemaal stock bent.

Alle OTA update's komen via die updater binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
Bedankt allemaal. Persoonlijk vermoed ik dat de beta versie wellicht ervoor zorgt dat er geen update's binnenkomen. Hier kan ik mij iets bij voorstellen.

Zal hem binnenkort updaten met een officiële update B313 hopelijk houd hij zichzelf daarna up to date. Bij telefoons heb ik meer gebruikersniveau en eigenlijk moet ik mij niet met meer bezighouden dan gebruikersniveau zaken maar soms moet je als je telefoons uit China importeert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:57

Woohooo

Smilie, James Smilie

Van de week ook maar eens wat nieuws besteld. Na lang zoeken en twijfelen toch maar voor de Honor 6 gekozen. Ik vond de EMUI 2.3 en 3.0 schil eigenlijk niet zo heel fijn werken. Te veel blotware erop ook. Uiteindelijk toch maar naar CM11 geflashed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
JP1980 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:45:
Bedankt allemaal. Persoonlijk vermoed ik dat de beta versie wellicht ervoor zorgt dat er geen update's binnenkomen. Hier kan ik mij iets bij voorstellen.

Zal hem binnenkort updaten met een officiële update B313 hopelijk houd hij zichzelf daarna up to date. Bij telefoons heb ik meer gebruikersniveau en eigenlijk moet ik mij niet met meer bezighouden dan gebruikersniveau zaken maar soms moet je als je telefoons uit China importeert. :)
Ik zou het programma HiSuite gebruiken, deze is erg gebruiksvriendelijk met updaten, aan je pc hangen en dr rest gaat bijna vanzelf.
Ik moest hem ook handmatig updaten naar B313, niet alle updates komen automatisch binnen op je telefoon
Hiet vind je de officiele updates/roms http://www.emui.com/plugin.php?id=hwdownload
Ik heb overgens geen bleutooth problemen met mijn Parrot. (Ik heb ook de H60-L02)

[ Voor 7% gewijzigd door Cosmo_nl op 17-04-2015 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Op gsmarena hebben ze het over de honor 7:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Voor de gebruikers hier; is de Honor 6 aan te bevelen? Andere kandidaten zijn de HTC One M8, Sony Z3 en de Moto X 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
Batsu schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:51:
Voor de gebruikers hier; is de Honor 6 aan te bevelen? Andere kandidaten zijn de HTC One M8, Sony Z3 en de Moto X 2014
Voor mij was de Honor 6 de beste dual-sim die ik kan vinden en het is de eerste die echt goed bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
JP1980 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 17:51:
[...]

Voor mij was de Honor 6 de beste dual-sim die ik kan vinden en het is de eerste die echt goed bevalt.
Thanks, wat vind je er zo goed aan?
Voor mij is de dual sim functionaliteit geen vereiste. Ik ben op zoek naar een compacte (< 70mm breed) 5 inch HD scherm met uitbreidbaar geheugen en geen te trage processor. De Honor voldoet daaraan maar aangezien ik onbekend ben met het merk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Ben je onbekend met Huawei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
Batsu schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 18:21:
[...]

Thanks, wat vind je er zo goed aan?
Voor mij is de dual sim functionaliteit geen vereiste. Ik ben op zoek naar een compacte (< 70mm breed) 5 inch HD scherm met uitbreidbaar geheugen en geen te trage processor. De Honor voldoet daaraan maar aangezien ik onbekend ben met het merk....
Als duo sim geen vereiste is dan is je keuze veel meer reuze. Dat weet ik niet, maar ik vermoed dat er toestellen zijn met meer waar voor je geld. Zelf heb ik de laatste jaren altijd dual-sim willen hebben en dat was nooit zonder compromis. Tegenvallende snelheid, slechte camera, slecht scherm, etc.

De honor 6 is voor mij zonder compromis want hij is vlot, goede camera, mooi scherm, zelfs 4G. Let wel; ik zal denk ik snel iets goed vinden omdat mijn referentiekader altijd brakke toestellen waren. Maar ik denk dat de snelheid voor bijna iedereen prima moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je bij coolblue honor 6 plus zou reserveren. Krijg je dan een EU versie met wel de juiste 4g frequenties. Heb namelijk een HI abo, dus ik heb 800mhz nodig op de telefoon..
Op de site staat vermeldt:frequentie 850, 900, 1800, 1900, 2100. Maar dat is dat dan voor het bellen of ook voor 4g? Ben hier niet in thuis..

http://www.pdashop.nl/pro...27#product_specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:59:
Als je bij coolblue honor 6 plus zou reserveren. Krijg je dan een EU versie met wel de juiste 4g frequenties. Heb namelijk een HI abo, dus ik heb 800mhz nodig op de telefoon..
Op de site staat vermeldt:frequentie 850, 900, 1800, 1900, 2100. Maar dat is dat dan voor het bellen of ook voor 4g? Ben hier niet in thuis..

http://www.pdashop.nl/pro...27#product_specifications
Wat je het beste kunt doen is vragen of ze het exacte typenummer kunnen geven of wachten tot ze 'm echt hebben. Er is nog onduidelijkheid over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gustavo678
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-09 16:42
Iemand enig idee wanneer de honor 7 uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
guustestroet schreef op zondag 19 april 2015 @ 20:20:
Iemand enig idee wanneer de honor 7 uitkomt?
Is ie al aangekondigd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gustavo678
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-09 16:42
Er zijn enkele foto's verschenen.

http://androidworld.nl/ni...or-7-vingerafdrukscanner/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Lijken mij te veel op ge'fotoshopte foto's,
Als je dat ding in je handen hebt maak je wel wat duidelijker foto's toch?
Lijken me ook geen chineese handjes XD.
Op zn vroegst zou die denk ik als dit echt de 7 word, in augustus komen dan is de 6 een jaar op de markt (in China).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Offtopic: Er komt binnenkort ook een Huawei P8 Lite uit met een adviesprijs van € 249,-.
Interessant toestel voor die prijs in Nederland met de juiste 4G frequenties en dual-sim (of SD-kaart) en NFC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPatat
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-06 21:29
FlowDesign schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:47:
Offtopic: Er komt binnenkort ook een Huawei P8 Lite uit met een adviesprijs van € 249,-.
Interessant toestel voor die prijs in Nederland met de juiste 4G frequenties en dual-sim (of SD-kaart) en NFC.
Heb je een bron waar wordt aangegeven dat het een dual-sim betreft? Op de Pricewatch staat hij vermeldt als single-sim:

http://tweakers.net/price...lite-zwart/specificaties/

Playstation 4 | ZTE Blade S6 | Onda v975m v1 | Dell XPS 13 (2015)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
HenkPatat schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:52:
[...]

Heb je een bron waar wordt aangegeven dat het een dual-sim betreft? Op de Pricewatch staat hij vermeldt als single-sim:

http://tweakers.net/price...lite-zwart/specificaties/
http://www.allaboutphones...e-broertje-van-de-p8.html

Hoewel Huawei schijnbaar op het laatste moment besloten heeft de P8 lite niet in Londen te tonen, is de volledige informatie over het toestel inmiddels wel bekend geworden. De Duitse tak van het bedrijf zette namelijk per ongeluk de productpagina over de P8 lite even live tijdens het event.

...

De batterij van de Huawei P8 lite is 2200mAh groot. De telefoon kan twee simkaarten slikken, maar dan kun je het geheugen niet uitbreiden. De Huawei P8 lite kan overweg met alle 4G-netwerken in Nederland. De smartphone draait standaard op Android 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPatat
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-06 21:29
Ik hoop dat je gelijk krijgt.

Playstation 4 | ZTE Blade S6 | Onda v975m v1 | Dell XPS 13 (2015)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:47:
:9 :9~ Ziet er gelikt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Ik ben ook zeer benieuwd of dat 2e slot daadwerkelijk geactiveerd zal zijn voor een 2e SIM-kaart.

Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste