Lekkere sportdag voor nederland zeg
Vanavond ook nog even winnen
Herhaling: volgens mij pakt boom ook het geel!
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Die vuist van van Marke Haha!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nee, Nibali heeft 16 minuten op BoomDinictus208 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 17:16:
Herhaling: volgens mij pakt boom ook het geel!
[ Voor 4% gewijzigd door ravenger op 09-07-2014 17:17 ]
Mollema doet ook relatief goede zaken...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Lekker hoor Boom!
Toch jammer dat mollema 2 minuten verliest op Nibali, gelukkig wel wat tijd op contador en valverde maar die 2 minuten kunnen hem nog eens de das om doen..
Toch jammer dat mollema 2 minuten verliest op Nibali, gelukkig wel wat tijd op contador en valverde maar die 2 minuten kunnen hem nog eens de das om doen..
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
ppff ja je hebt gelijk.. stond op de ticker van de NOS... onzin
Twaalf tellen
2 km - Twaalf tellen heeft Boom. Als hij het volhoudt, pakt hij ook gelijk geel.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Talensky, Porte en van den Broeck hebben toch wel goede zaken gedaan uiteindelijk. Zonde dat Mollema daar niet bij aan kon sluiten.
Het is achteraf, maar: als Boom en Vanmarcke zoals Westra en Fuglsang hadden gereden had Mollema dan bij Nibali kunnen zitten? Redelijk vergelijkbaar trio. Boom had ook in het begin kunnen ontsnappen zoals Westra en dan Mollema en Vanmarcke kunnen ophalen.
Andersom gezien: Als Westra de vrijheid had gehad van Boom, had hij wellicht de strijd kunnen aangaan met Boom.
Het is achteraf, maar: als Boom en Vanmarcke zoals Westra en Fuglsang hadden gereden had Mollema dan bij Nibali kunnen zitten? Redelijk vergelijkbaar trio. Boom had ook in het begin kunnen ontsnappen zoals Westra en dan Mollema en Vanmarcke kunnen ophalen.
Andersom gezien: Als Westra de vrijheid had gehad van Boom, had hij wellicht de strijd kunnen aangaan met Boom.
[ Voor 173% gewijzigd door Makkelijk op 09-07-2014 17:25 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Lijkt wel een berg-etappe... Allemaal groepjes die binnenkomen en het peloton op grote achterstand. Komt weer een 'bus' aan...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Westra ook gelijk het rode rugnummer, ook wel mooi!
Bron:
http://www.letour.fr/le-tour/2014/us/classifications.html
EDIT: Dumoulin 16e, Mollema 18e
Bron:
http://www.letour.fr/le-tour/2014/us/classifications.html
EDIT: Dumoulin 16e, Mollema 18e
[ Voor 12% gewijzigd door Bananendoos op 09-07-2014 17:31 ]
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
Verwijderd
Je weet natuurlijk niet waar Mollema zat toen het allemaal brak op die eerste kasseien strook. Misschien zat hij gewoon ergens achter de breuk en kon hij zich niet goed meer naar voren knokken. Dan denk ik niet dat je, al helemaal omdat de Tinkoffs al hard reden, nog bij Nibali kan komen met z'n 3en.Makkelijk schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 17:21:
Talensky, Porte en van den Broeck hebben toch wel goede zaken gedaan uiteindelijk. Zonde dat Mollema daar niet bij aan kon sluiten.
Boom wint een rit! De rest boeit even niet...
Dit is al negen jaar niet meer gebeurd.
* Fiber denkt terug aan de tijd dat 'we' minstens drie of vier ritten per Tour wonnen.

Dit is al negen jaar niet meer gebeurd.

* Fiber denkt terug aan de tijd dat 'we' minstens drie of vier ritten per Tour wonnen.

Hij zat een minuut of 10 los tussen de groep Nibali en de groep Contador. Hij had dus misschien wel gered kunnen worden op dat moment, maar de kans is minstens zo groot dat als Boom en Vanmarcke naar hem toe waren gekomen dat ze met z'n 3en waren afgezakt.Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 17:31:
[...]
Je weet natuurlijk niet waar Mollema zat toen het allemaal brak op die eerste kasseien strook. Misschien zat hij gewoon ergens achter de breuk en kon hij zich niet goed meer naar voren knokken. Dan denk ik niet dat je, al helemaal omdat de Tinkoffs al hard reden, nog bij Nibali kan komen met z'n 3en.
Dus je hebt helemaal gelijk. Als Mollema bij Boom en Vanmarcke was gebleven zoals Nibali dat wel bij Westra bleef dan was de finale heel anders gelopen.
[ Voor 20% gewijzigd door Makkelijk op 09-07-2014 18:02 ]
Belkin heeft gewoon op 2 paarden gewed, in een geval pakt het uitstekend uit. In het andere geval iets minder, maar nog steeds geen man overboord tevens had mollema mannen bij zich die zeker in begin bij het astana clubje hadden moeten kunnen blijven. Alles op Mollema zoals bij Astrana alles op Nibali was ook mogelijk geweest en misschien net zo goed kunnen uitpakken, maar alleen wanneer mollema niet zelf de oorzaak van het lossen is geweest (wel beter kunnen, maar door pech achterop raken). Ik vind het een mooie en goede gok van belkin geweest die gelukkig ook nog eens goed uitgepakt heeft, anders waren ze natuurlijk mogelijk wel de schlemiel geweest.
Geweldig voor het Nederlandse wielrennen. Mollema heeft het niet eens zo slecht gedaan, alleen ten opzichte van Nibali, maar dat ruil ik graag in tegen de ritwinst van Boom

Een Epische Etappe! Zal me nog lang bijblijven en gaat zeker in de digitale archieven. Boom eindelijk.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Mooie etappe om te zien. Dat is hard koersen. En eindelijk weer een Nederlander 
Morgen zal wel niet zo heel erg boeiend worden. Wanneer komen de echt interessante etappes weer?
Morgen zal wel niet zo heel erg boeiend worden. Wanneer komen de echt interessante etappes weer?
HENG HENG
Verwijderd
12 Juli (zaterdag) gaan ze de alpen in. Zie ook de startpost voor de detailkaartjes van de interessante etappes.Spacecowboy schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:09:
Mooie etappe om te zien. Dat is hard koersen. En eindelijk weer een Nederlander
12 juli gaan ze echt geen HC of cat1 beklimmingen doenVerwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:33:
[...]
12 Juli (zaterdag) gaan ze de alpen in. Zie ook de startpost voor de detailkaartjes van de interessante etappes.
[ Voor 16% gewijzigd door cbr600f4i op 10-07-2014 08:12 ]
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Toch zijn er na morgen nog maar 2 echt vlakke/voorspelbare etappes,Paris Champs Elysees niet meegerekend.cbr600f4i schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 08:10:
[...]
12 juli gaan ze echt geen HC of cat1 beklimmingen doenDaarna wordt het interessanter maar echt interessant? Denk dat de Pyreneeen pas echt leuk en beslissend gaan worden.
Etappe 15 Tallard-Nimes
Etappe 19 Maubourguet-Bergerac
Alle andere etappes die nu in de TS staan gelabeld als vlak zijn relatief uitdagende heuveletappes waar nog een Nibali streek een grote mogelijkheid kan zijn.
Zeker met de bergkwaliteiten van veel top10 renners deze tour (wel goed maar niet ultra) denk ik dat veel teams juist nu kansen zien om in de net-niet-bergetappes te gaan linkeballen om Contador te neutraliseren.
Zeker de genoemde Nibali gaat denk ik nog proberen wat meer reserve secondes te pakken voor en tussen het hooggebergte.
How do you save a random generator ?
Volgens mij wordt zondag ook een mooie etappe in vogezen. Jammer dat de finish niet bergop ligt.
Maandag wordt ook leuk.
Maandag wordt ook leuk.
Zo, tijd om me op de Tour te richten, als remedie tegen U weet wel welke kater... zoals half NL zal doen.
Ik denk dat je weer aardrijkskunde lessen moet gaan krijgen.....Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:33:
[...]
12 Juli (zaterdag) gaan ze de alpen in. Zie ook de startpost voor de detailkaartjes van de interessante etappes.
En zoek dan gelijk op waar de Alpen liggen

[ Voor 9% gewijzigd door bvbal79 op 10-07-2014 15:01 ]
De Bergetappes zijn allemaal wel gelijkwaardig zowel in de Alpen als Pyreneeen. Aankomsten op Chamrousse en Risoul zijn volgende week vrijdag en zaterdag niet niks.cbr600f4i schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 08:10:
[...]
12 juli gaan ze echt geen HC of cat1 beklimmingen doenDaarna wordt het interessanter maar echt interessant? Denk dat de Pyreneeen pas echt leuk en beslissend gaan worden.
Maar het blijft een zwakte bod dit jaar qua bergen, maar dat wilde de Tour, ze willen de beslissing pas op de een na laatste dag in de tijdrit.
Zandio zit er niet zo lekker bij, die zal wel afstappen. Sky heeft het toch wederom niet zo strak voorelkaar zo lijkt het.
Zandio heeft inmiddels opgegeven, net als Silin van Katusha.
Sky heeft gewoon veel pech dit jaar.
Sky heeft gewoon veel pech dit jaar.
Virussen? Scan ze hier!
Wordt dit weer een Kitteltje...?
Lijkt me niet he, als hij gelost is uit de groepFiber schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 17:06:
Wordt dit weer een Kitteltje...?
Virussen? Scan ze hier!
Greipel dus, andere Duitser, Duitse kampioen geloof ik?
Knap gedaan in ieder geval!
Knap gedaan in ieder geval!
Ik heb alleen de nabeschouwing even gezien, maar waarom kwam Kittel niet goed uit de verf? Zaten ze te ver vanachter?wildhagen schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 17:13:
[...]
Lijkt me niet he, als hij gelost is uit de groep
HENG HENG
Kittel voelde zich al niet helemaal top. Hij reed aan de staart van het peleton.Spacecowboy schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:06:
[...]
Ik heb alleen de nabeschouwing even gezien, maar waarom kwam Kittel niet goed uit de verf? Zaten ze te ver vanachter?
Eindelijk wint Greipel weer! De eens-zo-gedoodverfde opvolger van Cav kan het wel.
Ik geloof niet echt dat Kittel zich slecht voelde. Alleen aan het eind reden ze zo hard dat het dan zonder goede trein gewoon snel op is bij een supersprinter als hij. Bovendien kan ik me voorstellen dat hij na zo'n stapel etappezeges niet teveel risico's wil nemen om nog voor te komen als het een keer niet zo goed gaat met de ploeg. Hij wil vast geen Cavendish-situaties creëren.
Ik vind Kittel geweldig, maar Greipel verdiende dit gewoon voor al het gezeik van zijn commerciële baasjes.
Ik geloof niet echt dat Kittel zich slecht voelde. Alleen aan het eind reden ze zo hard dat het dan zonder goede trein gewoon snel op is bij een supersprinter als hij. Bovendien kan ik me voorstellen dat hij na zo'n stapel etappezeges niet teveel risico's wil nemen om nog voor te komen als het een keer niet zo goed gaat met de ploeg. Hij wil vast geen Cavendish-situaties creëren.
Ik vind Kittel geweldig, maar Greipel verdiende dit gewoon voor al het gezeik van zijn commerciële baasjes.
[ Voor 10% gewijzigd door Makkelijk op 11-07-2014 01:03 ]
Ze hebben teveel energie verspild tijdens het waaierspel van QS. Kittel voelde zich gewoon prima hoor, de ploeg heeft zich gewoon er bijna af laten waaien (door onoplettendheid misschien?) en daarna was het vechten om uberhaupt in het peleton te blijven.tweaker2010 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 21:39:
[...]
Kittel voelde zich al niet helemaal top. Hij reed aan de staart van het peleton.
Mja en ze raakten elkaar kwijt in dat spel, dat was het voornaamste euvel.
Precies
Foutje van de ploeg, kan gebeuren.
Foutje van de ploeg, kan gebeuren.
jammer altijd een goede kracht om erbij te hebben.
Het is een aardige afvalrace aan het worden. VDB2 gisteren in Vive le Velo, het is maar een schaafwondje
14:10 begint de tour met uitzenden, dus ook NLD1 en Sporza.MarkoAlmelo schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 13:52:
geen uitzending op nld1 van de tour?
ah duidelijk.ravenger schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 13:53:
[...]
14:10 begint de tour met uitzenden, dus ook NLD1 en Sporza.
bedankt
Voor kwaliteit kijk je natuurlijk Sporza
Danny van Poppel geeft ook net op, jammer. Had toch een paar mooie resultaten neergezet voor zijn leeftijd.
Virussen? Scan ze hier!
Die gaat die bergen waarschijnlijk toch niet goed verteren en het hier bij laten
Wat makkelijk om dan nu al op te geven. Probeer het dan tenmiste. Gisteren zat hij nog bij de beste 10.
Wacht maar even op een verklaring van hem of de ploeg voordat er veroordeeld wordt...
Z'n knie deed dus al een paar dagen pijn, das balen.
Dan had hij toch ook morgen niet meer op kunnen stappen? Om nu na 150 km opeens te stoppen?
Tja, das natuurlijk makkelijk praten van achter de TV.
Misschien ging het van kwaad tot erger.
Misschien ging het van kwaad tot erger.
Het is heel simpel; bij de start geen last, nu wel -> afstappen. Heeft geen zin om door te rijden dan toch?tweaker2010 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 15:54:
Dan had hij toch ook morgen niet meer op kunnen stappen? Om nu na 150 km opeens te stoppen?

Die jongen stapt echt niet voor niets af.tweaker2010 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 15:49:
Wat makkelijk om dan nu al op te geven. Probeer het dan tenmiste. Gisteren zat hij nog bij de beste 10.
Atapuma van BMC is iig slachtoffer van die valpartij, heeft net opgegeven.
Virussen? Scan ze hier!
Kansen voor Mollema...?
Wel mooi als Sagan dit pakt hoor
en ja hoor het lukt! Echt knap hoe die jongen kan rijden hoor.
oh nee fotofinish
en al die valpartijen
en ja hoor het lukt! Echt knap hoe die jongen kan rijden hoor.
oh nee fotofinish
en al die valpartijen

[ Voor 71% gewijzigd door Goron op 11-07-2014 17:13 ]
Lekkere chaos, 2 valpartijen in de laatste kilometer, o.a. v.d. Broeck en Talansky voor het klassement...
Virussen? Scan ze hier!
Ik kijk tien minuten en zie drie/vier valpartijen...
Molema niet in de kopgroep maar toch wel redelijk voorin hoor...
Molema niet in de kopgroep maar toch wel redelijk voorin hoor...
Trentin wint!
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Trentin wint toch? Met een haardikte of zo...
Als de klimmetjes in de eerste week een indicatie zijn voor het vormpeil, ziet het er niet zo best uit voor de Nederlandse klimmers.wildhagen schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 17:08:
Die is nergens te bekennen.
Je kan het ook interpreteren dat de kopman gewoon te dicht bij reed, waardoor hij bij een harmonica/uitwijk effect kansloos is om er goed op te kunnen reageren.Goron schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 16:57:
Jeetje lekker bezig BMC je eigen kopman onderuit knallen
Volgens Radio 1 wint Sagan met een banddikte van Trentin. Volgens Nu.nl is het precies andersom.
Mattias Frank ook uitgevallen met een dijbeen breuk lees ik net, erg jammer, daar had ik nog wel wat van verwacht als in een outsider voor een top 10 plek en kans op een etappe zege in de klimritten.
Zijn er dit jaar juist zo veel valpartijen, of ligt dat aan mij?
HENG HENG
Volgens mij komt deze hoeveelheid wel vaker voor, weliswaar niet elk jaar , maar ik kan me van een aantal jaar geleden ook een belangrijke val hoeveelheid herinneren.Spacecowboy schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 01:25:
Toen reden ze ook een stuk over kasseien meen ik.
Volgens mij zijn er idd niet wezenlijk meer valpartijen dan in voorgaande edities, ook het aantal uitvallers is niet echt extreem. Ik kan me nog een jaar herinneren (weet ff niet meer welke) dat we na 10 etappes al bijna 30 man kwijt waren. Nu zijn er nog 'maar' 12 kwijt.
Update over gekwetseerden:
- Froome heeft een gebroken linkerpols en gebroken rechterhand
- Atapuma heeft een gebroken dijbeen en knieproblemen
- Matthias Frank is door de valpartij gisteren naar huis met een gebroken dijbeen
- Danny van Poppel heeft opgegeven ivm knieproblemen
- Paul Voss is ook gevallen en heeft een gebroken neus en gebroken vinger, maar wil nog wel doorrijden
Update over gekwetseerden:
- Froome heeft een gebroken linkerpols en gebroken rechterhand
- Atapuma heeft een gebroken dijbeen en knieproblemen
- Matthias Frank is door de valpartij gisteren naar huis met een gebroken dijbeen
- Danny van Poppel heeft opgegeven ivm knieproblemen
- Paul Voss is ook gevallen en heeft een gebroken neus en gebroken vinger, maar wil nog wel doorrijden
Virussen? Scan ze hier!
Het totaal aantal slachtoffers valt nog wel mee. In het verleden waren er vaker massale valpartijen met meer renners. Nu zie je dat er regelmatig een klein groepje onderuit gaat (ook op een rechte weg bijv).Spacecowboy schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 01:25:
2 jaar geleden ging het toch een heel stuk harder in noord frankrijk? Dat gebeurt nu eenmaal als t regent daar.
[ Voor 12% gewijzigd door Makkelijk op 12-07-2014 10:19 ]
Number of abandoned riders after first week #TDF
2014: 13
2013: 10
2012: 17
2011: 11
2010: 11
2009: 9
2008: 11
2007: 9
2006: 9
2005: 9
Bron: ProCyclingStats
2014: 13
2013: 10
2012: 17
2011: 11
2010: 11
2009: 9
2008: 11
2007: 9
2006: 9
2005: 9
Bron: ProCyclingStats
[ Voor 27% gewijzigd door LuPo op 12-07-2014 10:25 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Toch best heftig dan, in 2012 regende het in elk geval ook flink.
Iets meer dan normaal dus, als je 'ongeveer tien' (9, 10, 11) als 'normaal' stelt...
Het aantal deelnemers varieert ook per jaar.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| 2014: 13 / 198 = 6,6% 2013: 10 / 198 = 5,1% 2012: 17 / 198 = 8,6% 2011: 11 / 198 = 5,6% 2010: 11 / 197 = 5,6% 2009: 9 / 180 = 5,0% 2008: 11 / 180 = 6,1% 2007: 9 / 189 = 4,8% 2006: 9 / 176 = 5,1% 2005: 9 / 189 = 4,8% |
gem: 5,2%
significante verandering lijkt niet aanwezig...
Ik vermoed dat er met deze getallen niet eens een aantoonbaar verband tussen regen en uitval is.
[ Voor 31% gewijzigd door Makkelijk op 12-07-2014 12:15 ]
Mwa, de ene valpartij is de andere ook niet.
Je kunt 15 valpartijen hebben zonder al te veel schade maar ook 1 valpartij waarbij er meerdere botbreuken zijn.
Die laatste valpartij kan ook als het droog is.
Eigenlijk zijn uitvallen gewoon een kwestie van pech/geluk, de koers is toch altijd nerveus en het aantal valpartijen min of meer wel vergelijkbaar.
Bij regen gaat men toch iets voorzichtiger rijden en glijdt je makkelijker door wat nogal wat schaafwonden kan schelen.
Verder zou je ook mee moeten nemen wat de reden is van opgeven.
Volgens mij komt de opmerking over meer valpartijen dan andere jaren elk jaar voorbij maar dat kan aan mij liggen.
Je kunt 15 valpartijen hebben zonder al te veel schade maar ook 1 valpartij waarbij er meerdere botbreuken zijn.
Die laatste valpartij kan ook als het droog is.
Eigenlijk zijn uitvallen gewoon een kwestie van pech/geluk, de koers is toch altijd nerveus en het aantal valpartijen min of meer wel vergelijkbaar.
Bij regen gaat men toch iets voorzichtiger rijden en glijdt je makkelijker door wat nogal wat schaafwonden kan schelen.
Verder zou je ook mee moeten nemen wat de reden is van opgeven.
Volgens mij komt de opmerking over meer valpartijen dan andere jaren elk jaar voorbij maar dat kan aan mij liggen.
Only fools are enslaved by time and space.
Die Tour van 2012 staat me wel bij als een koers met erg veel valpartijen, maar verder is het volgens mij een beetje een geval "vroeger was alles beter".
Valpartijen zijn van alle tijden. Toen ik de Tour begon te kijken, zo begin jaren 90, werd er ook al gezucht en gesteund dat er vroeger minder gevallen werd. En 20 jaar later roepen we nog steeds elk jaar hetzelfde.
Inderdaad een voorbeeld van het 'vroeger was alles beter'-syndroom.
Inderdaad een voorbeeld van het 'vroeger was alles beter'-syndroom.
Virussen? Scan ze hier!
Uiteraard zou het waarschijnlijk schelen als er minder deelnemers zijn maar in 1990 waren er ook 198 deelnemers dus volgens mij moet je ver terug om dat nog te vergelijken. Even snel gekeken, eind jaren 80 waren er meer deelnemers dan nu. Begin jaren 80 waren er rond de 130 deelnemers maar eind jaren 70 waren er weer bijna net zoveel als nu. Ben wel benieuwd wat de invloed daar van zou zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Makkelijk op 12-07-2014 14:40 ]
Kansen voor Niki Terpstra! Ruim vijf minuten voorsprong in een groepje met Yates, Kadri, Petit en Chavanel.
Leuk groepje en ze mogen hopelijk wegblijven...
Met nog 100 KM is vijf minuten niet veel.Fiber schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 14:51:
Kansen voor Niki Terpstra! Ruim vijf minuten voorsprong in een groepje met Yates, Kadri, Petit en Chavanel.
Nu 6,5 minuut, ik geloof daar nog niet in dat ze wegblijven.
[ Voor 9% gewijzigd door Soldaatje op 12-07-2014 14:55 ]
Wie zouden uitgesproken favorieten zijn voor de dagzege vandaag, type Valverde en Sagan?
edit: ik bedoel, wie zouden gemotiveerd zijn om de kopgroep terug te pakken.
[ Voor 31% gewijzigd door Andamanen op 12-07-2014 14:59 ]
Er zijn wel wat klimmetjes op het eind, geen idee hoe goed die daar in zijn.Andamanen schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 14:56:
Wie zouden uitgesproken favorieten zijn voor de dagzege vandaag, type Valverde en Sagan?
Bijna 8 minuten. Ik begin er in te geloven...Soldaatje schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 14:52:
[...]
Met nog 100 KM is vijf minuten niet veel.
Nu 6,5 minuut, ik geloof daar nog niet in dat ze wegblijven.

Wie heeft de beste sprint van deze vijf...?
Kijkend naar het profiel van de etappe, kan ik je garanderen dat het geen sprint tussen deze 5 wordt.

[ Voor 20% gewijzigd door Andamanen op 12-07-2014 15:12 ]
Petit is de sprinter geloof ik, dus die ligt er binnen 200 meter van af op die heuvels
Geen sprint tussen deze vijf wellicht, maar de winnaar gaat wel uit dit groepje van vijf komen...Andamanen schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 15:08:
Kijkend naar het profiel van de etappe, kan ik je garanderen dat het geen sprint tussen deze 5 wordt.
[afbeelding]
Het peloton jaagt niet en de voorsprong loopt rap op. Nu al bijna 11 minuten...
[ Voor 70% gewijzigd door Fiber op 12-07-2014 15:14 ]
Niet erg waarschijnlijk. In vijf kilometer tijd hebben ze 2.5 minuut ingeleverd, als dat doorgaat worden ze met gemak ingelopen. En het echte werk moet nog komen.Fiber schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 15:12:
[...]
Geen sprint tussen deze vijf wellicht, maar de winnaar gaat wel uit dit groepje van vijf komen...
[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 12-07-2014 15:17 ]
Virussen? Scan ze hier!
Neuh, ik denk dat de tijdwaarneming even van slag was...
Die ongeveer 10.45 voorsprong was een foutje denk ik...
Die ongeveer 10.45 voorsprong was een foutje denk ik...
[ Voor 34% gewijzigd door Fiber op 12-07-2014 15:20 ]
Ja hij liep in 2 minuten van 8 naar 10 minuten
Ruim tien minuten voorsprong die nog steeds oploopt, een rustig peddelend peloton op 75 kilometer die geen aanstalten maken om te gaan jagen. Kat in het bakkie voor de kopgroep.
Nou, dan schrijven we Kadri maar vast op als winnaar.