Tour de France 2014 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dit kan niet de bedoeling van zo'n etappe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:08
;(

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 09:48

orejas

Omelette du Fromage

Pfff. Wat intens treurig. Dit gun je niemand.

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Zamorano schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:44:
Dit kan niet de bedoeling van zo'n etappe zijn.
Tja, de etappe heeft er niet veel mee van doen. Gaat ie onderuit op de kasseien okay, maar nu gaat ie 'gewoon' onderuit in de kant. Gewoon dikke pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Klopt, hij is 2x hard onderuit gegaan en 2x kon hij er zelf helemaal niks aan doen. Hoe hij net viel weet ik niet maar waarschijnlijk was de scherpte na de vorige keer al weg.

Het kan natuurlijk elke favoriet overkomen dat er 2x iemand vlak voor/naast je onderuit gaat.

[ Voor 41% gewijzigd door Makkelijk op 09-07-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

hij is dus afgestapt.....

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
ravenger schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:47:
[...]

Tja, de etappe heeft er niet veel mee van doen. Gaat ie onderuit op de kasseien okay, maar nu gaat ie 'gewoon' onderuit in de kant. Gewoon dikke pech.
Nee, daar heb je idd wel een punt.
Pure pech is het misschien ook niet, het is wellicht ook een deel onkunde van Froome.

[ Voor 3% gewijzigd door Zamorano op 09-07-2014 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:00

Peetman

Tjah....

Uit eigen ervaring (december o.a. pols gebroken) kan ik vertellen dat sturen op een racefiets met een geblesseerde pols niet echt lekker gaat. En dan wordt in zo'n peloton fietsen met dit weer wel echt heel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Mooi dat het voor de kassei stroken is gebeurt dan, dan zal dat i.i.g. niet gebruikt kunnen worden als excuus en als munitie tegen ritten als deze in de toekomst dat dit soort zaken in een ronde horen omdat een favoriet op de steentjes wel eens wat tijd kan verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

De kans dat er wat fout is in dit soort etappes gewoon groot.
Uiteindelijk kan een dergelijk etappe nog wel volgens de huidige norm. Immers, andere 1 dags races doen hetzelfde. Het is wat anders als je met zijn 200 over een met zeewier besmeurde dijk moet rijden. Alhoewel, dit komt in de buurt.

Zonde van Froome.... nu hebben ze niks achter de hand. Ik had al zo'n voorgevoel.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
VanGarderen, Rolland, Kwiatkowski en Valverde oa dus niet in de eerste groep. Zit Van Der Broeck wel in de eerste groep (achter de koplopers)?

[ Voor 8% gewijzigd door ravenger op 09-07-2014 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Rij die Movistars er nou af jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Er helemaal niks aan kunnen doen als je valt ben ik het niet echt per definitie mee eens.

Vaak ligt het gewoon aan mentaal prioriteiten stellen, goed opletten, voor een bocht alvast iets meer ruimte creeeren voor jezelf (niet te dicht op de andere rijders rijden), je remmen goed afstellen, goede materiaal keuzes, leren vallen (zelf heb ik vaak veel profijt gehad van mijn judo valtechniek met het fietsen), en alvast misschien toch wat beschermender kleding (handschoenen, padding enzo) al is het alleen voor etappes zoals vandaag.

Allemaal al ruim van tevoren bekend dat er in de 1ste week van de Tour veel valpartijen zijn, dat het wel eens veel regent in noord Frankrijk en dat er vandaag kasseien op het programma staan.

En dan toch allemaal andere rijders/organisatie er de "schuld" van geven vind ik dus gewoon onrealistisch.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:50
Je zal Wiggins maar thuis hebben gelaten :)

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Laatst online: 27-08 09:48

orejas

Omelette du Fromage

Dinictus208 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:55:
De kans dat er wat fout is in dit soort etappes gewoon groot.
Uiteindelijk kan een dergelijk etappe nog wel volgens de huidige norm. Immers, andere 1 dags races doen hetzelfde. Het is wat anders als je met zijn 200 over een met zeewier besmeurde dijk moet rijden. Alhoewel, dit komt in de buurt.

Zonde van Froome.... nu hebben ze niks achter de hand. Ik had al zo'n voorgevoel.
Ik schrijf Porte niet af voor een top 5-plek, maar winnen zal ie 'm niet...

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
cbr600f4i schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:58:
Je zal Wiggins maar thuis hebben gelaten :)
Zou die nog in staat zijn om een klassement te rijden in een grote ronde?
Volgens mij zit die elk weekend aan het bier. :+
Denk dat ze het nu met Porte moeten proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Je kunt hooguit zeggen dat je pech hebt met het weer.. met de lichte trapstijl van Froome heb je ook minder controle over je grip in dit soort omstandigheden.
enchion schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:57:
Er helemaal niks aan kunnen doen als je valt ben ik het niet echt per definitie mee eens.
Tuurlijk kun je de kasn vergroten of verkleinen maar gisteren ging zelfs Sagan onderuit. En die valt eigenlijk nooit. Soms kun je er gewoon echt niks aan doen. Op de positie en manier waarop Froome gisteren viel daar kun je als renner geen gevaar vermoeden.

Daarintegen is het natuurlijk zo dat Nibali en Contador consequenter voorin (veilig) rijden dan Sky. Dus misschien dat Sky met een iets sterkere ploeg wel meer geluk had afgedwongen.

[ Voor 13% gewijzigd door Makkelijk op 09-07-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dinictus208 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:55:
Hoezo? Porte en Nieve kunnen beide met gemak Top 10 rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Klopt en dan kruipt het in je hoofd en dan ben je gezien. Eigenlijk net als wiggins vorig jaar in de giro.
Al zal Froome na 3 keer vallen wel weten dat het niks meer wordt met al die kneuzingen en schaafwonden. Dat kost je gewoon 10% van je performance en dat leg je het af. Conti zal wel blij zijn. Hij is nu de favoriet. Voor mollema biedt het ook wel kansen. Misschien top 5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:32

Pelle

🚴‍♂️

tweaker2010 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:02:
Hoezo? Porte en Nieve kunnen beide met gemak Top 10 rijden.
Dat vraag ik me af hoor. Top 10 in een Ronde van Zwitserland of een Dauphine misschien, maar voor de Tour komen ze allebei wel tekort volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Wat een lul ook he die tinkov:

Sure we were going to win anyway, but in this way. my condolences to #Sky and @chrisfroome . I am sorry for them #TDF2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Dinictus208 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:03:
Klopt en dan kruipt het in je hoofd en dan ben je gezien. Eigenlijk net als wiggins vorig jaar in de giro.
Al zal Froome na 3 keer vallen wel weten dat het niks meer wordt met al die kneuzingen en schaafwonden. Dat kost je gewoon 10% van je performance en dat leg je het af. Conti zal wel blij zijn. Hij is nu de favoriet. Voor mollema biedt het ook wel kansen. Misschien top 5...
Met een beetje kunde in deze etappe kan top 3 ook nog wel denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Makkelijk schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:01:
Je kunt hooguit zeggen dat je pech hebt met het weer.. met de lichte trapstijl van Froome heb je ook minder controle over je grip in dit soort omstandigheden.

Tuurlijk kun je de kansen vergroten of verkleinen maar gisteren ging zelfs Sagan onderuit. En die valt eigenlijk nooit. Soms kun je er gewoon echt niks aan doen. Op de positie en manier waarop Froome gisteren viel daar kun je als renner geen gevaar vermoeden.

Daarintegen is het natuurlijk zo dat Nibali en Contador consequenter voorin (veilig) rijden dan Sky. Dus misschien dat Sky met een iets sterkere ploeg wel meer geluk had afgedwongen.
Meest gemaakte fout in de racerij mbt valpartijen/crashes is gewoon consequent te dicht op de medeweggebruiker rijden, als je soms rijders 10cm achter een volgauto ziet rijden om weer terug bij het peleton te komen kan je wel uitstippelen wat voor ruimte er gebruikt wordt in het peleton.

Daarbij kan niet elke renner van de 200 voorin rijden dus zal je als renner zelf dingen moeten vinden om je uitwijkzone/correctie-marge zo groot als mogelijk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:45
Wat een slachting op die stenen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
LOL, ik switch tussen een NL en een UK liveticker, zie ik staan "Taaramae lost", dus ik zit al te lachen en me af te vragen hoe hij kan verdwalen tot ik me realiseer dat dit de NL ticker is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Favoriet of niet, 1 glibberpartij en de Tour is weg. Wel leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:50
Zamorano schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:59:
[...]

Zou die nog in staat zijn om een klassement te rijden in een grote ronde?
Volgens mij zit die elk weekend aan het bier. :+
Denk dat ze het nu met Porte moeten proberen.
Wiggins hebben ze niet bepaald gemotiveerd dus die zal geen goed klassement rijden. Dat hadden ze anders moeten aanpakken. Nu is het 25 miljoen pond down the drain.. Dure les..

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Contador op achterstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
40 seconden, helaas is Mollema kwijt.. Nibali gaat er kijhard in.

[ Voor 34% gewijzigd door Makkelijk op 09-07-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Waar is Gesink Mollema?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Dat weet niemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

er zitten 2 belkin renners in die 2de groep bij nibali. Lijkt me sterk dat mollema daar niet 1 van is. Anders mogen ze daar echt niet rijden.

nee, ik zie het fout. Mollema zit bij contador.

[ Voor 19% gewijzigd door Dinictus208 op 09-07-2014 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Jij bent dan degene die het wel weet, want bij de NOS zeggen ze al 10 minuten dat dat Ten Dam en Kruijswijk zijn.

Edit: Kennelijk hing Mollema een tijdje tussen Contador en Nibali in en is hij teruggezakt. Je zag daarstraks al een keer een groene trui in het midden uit een helicoptershot.

[ Voor 44% gewijzigd door Makkelijk op 09-07-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Ik gebruik zelf altijd deze om de tour te volgen op het werk:
http://www.nusport.nl/tour-live/index.html

Als ik twee Belkin renners moet aanwijzen die in de kopgroep met Nibali zitten dan zal het Boom en Vanmarcke wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Another 1 bites the dust.

Thanks for the clips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Makkelijk schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:21:
Jij bent dan degene die het wel weet, want bij de NOS zeggen ze al 10 minuten dat dat Ten Dam en Kruijswijk zijn.

Edit: Kennelijk hing Mollema een tijdje tussen Contador en Nibali in en is hij teruggezakt. Je zag daarstraks al een keer een groene trui in het midden uit een helicoptershot.
lees nog eens...
Niet iedereen zit voor een radio of voor de tv zoals jij.

[ Voor 6% gewijzigd door Dinictus208 op 09-07-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Wat lees nog eens?

Mollema reed 10 minuten lang niet bij Contador en niet bij Nibali aldus de verslaggeving
.
Er reden 2 Belkin renners bij Contador en dat warne Kruijswijk en Ten Dam. Mollema is daar pas enkele seconden geleden bij aangesloten. Net nádat jij reageerde en nádat ik zelf reageerde op jou (vandaar de edit).

[ Voor 42% gewijzigd door Makkelijk op 09-07-2014 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

mijn post... en vooral je eigen post waarin je jezelf tegenspreek enzo. En ik ga me weer bezig houden met de tour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Nibali gaat ook bijna.
Ongeluk zit echt in een klein hoekje vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Dinictus208 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:25:
mijn post... en vooral je eigen post waarin je jezelf tegenspreek enzo. En ik ga me weer bezig houden met de tour.
lees nog eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

;) haha nice.

[ Voor 16% gewijzigd door Dinictus208 op 09-07-2014 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:02
Maar nu verliest Mollema dus mogelijk tijd op Nibali omdat zijn ploeggenoten voorin voor de etappe gaan? Lijkt me ook niet handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Zouden er nog renners buiten tijdslimiet kunnen komen vandaag? Hoe groot is dat gat, het is gewoon een vlakke etappe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:28:
Maar nu verliest Mollema dus mogelijk tijd op Nibali omdat zijn ploeggenoten voorin voor de etappe gaan? Lijkt me ook niet handig
Tja, of die nou gaan rijden of niet maakt denk ik weinig uit. Want Nibali rijdt toch wel door. Bovendien heeft Mollema nog 3 ploegmaten bij zich en kan hij profiteren van het werk van Contador. dus waarom ook niet he. Waarschijnlijk worden ze nu wel weer ingelopen, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
D-e-n schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:28:
Belkin rijd duidelijk met een dubbele agenda. Ze willen niet volledig op Mollema gaan of ze vertrouwen dat hij het wel red.

Ik gok zelf dat de verhoudingen zo blijven en dat Cancellara op de allerlaatste strook de benen neemt en wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Makkelijk schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:32:
[...]
Belkin rijd duidelijk met een dubbele agenda.
Dat vind ik dus niet verstandig. Het kan je een minuut kosten op iemand die je later nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

ooh nee.

[ Voor 92% gewijzigd door Dinictus208 op 09-07-2014 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:33:
[...]

Dat vind ik dus niet verstandig. Het kan je een minuut kosten op iemand die je later nodig hebt.
De enige reden om nu te gaan rijden in dat peloton, is als Belkin Mollema als rivaal ziet voor Nibali (voor eindwinst) en dat is blijkbaar niet zo. Lijkt me ook realistisch.
De rivalen voor Mollema (voor Top 5?) zitten waarschijnlijk gewoon allemaal in dat peloton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Is Nibali zo'n zekere favoriet dan? Die heeft meestal andere rondes gereden dus je weet niet wat hij in de Tour doet. Voor hetzelfde geld zit hij straks top vijf met Mollema. Ik vind het echt stompzinnig om zo iemand te laten lopen.

Als ik Mollema was was ik woest

[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 09-07-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Tja maar als er nou 1 van de 3 topfavoutieten is die Mollema misschien aan zou kunnen dan is het wel Nibali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Boom is echt zooo sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Het lijkt er op dat Nibali dit niet nog 3 stroken gaat volhouden dus misschien laat hij zich zo wel terugzakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

het zou kunnen dat de vaartmakers losbreken aan de voorkant en dat Nibali dan idd terug gaat vallen... maar.......

[ Voor 8% gewijzigd door Dinictus208 op 09-07-2014 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:41:
Is Nibali zo'n zekere favoriet dan? Die heeft meestal andere rondes gereden dus je weet niet wat hij in de Tour doet. Voor hetzelfde geld zit hij straks top vijf met Mollema. Ik vind het echt stompzinnig om zo iemand te laten lopen.

Als ik Mollema was was ik woest
Nee, maar hij is in principe wel een klasse beter dan Mollema, zoals Contador en Froome dat ook zijn.

Mollema's rivalen zijn in principe de VdB's, Van Garderens, Talansky's, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Die Kwaitkovski is overigens ook niet ongevaarlijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:32

Fiber

Beaches are for storming.

* Fiber komt thuis en zet tv aan...

Zijn ze Parijs - Roubaix aan het rijden...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Fiber schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:54:
* Fiber komt thuis en zet tv aan...

Zijn ze Parijs - Roubaix aan het rijden...? O-)
Nee,

Roubaix - Valpartijen - Roubaix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Die Nibali moet toch blij zijn met Westra. Wat een baas, hij rijdt zichzelf echt helemaal aan gort. Je hebt het gevoel alsof hij zichzelf zo opoffert dat hij niet meer van plan is morgen op te stappen. Eigenlijk is hij al de mentale winnaar van de etappe.

Straks gaat hij Nibali nog naar een etappezege rijden :P

[ Voor 35% gewijzigd door Makkelijk op 09-07-2014 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Nou ja, gaat Astana de boel nou gewoon lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
50% nederlandse kopgroep :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Oehhh Boom is mee! Dat wordt lachen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Boom moet wel gewoon winnen nu natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik had toch liever dat Mollema niet zoveel tijd verloor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ja hij hoeft iets meer te doen / hij mag niet eens wat doen, Astana is alleen maar bezig met het klassement!
Eitje wordt het als ze zo aankomen.

[ Voor 29% gewijzigd door Makkelijk op 09-07-2014 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Tis alleen op Nibali hoor. En die mag van mij de tour winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
En op Talenski en Porte, maar daar kan Boom niets aan doen.
Maar Nibali is inderdaad wel iemand die ik het ook enorm gun. Zeker ten opzichte van Contador.

[ Voor 44% gewijzigd door Makkelijk op 09-07-2014 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Is Contador niet gewoon beter? Nibali was ooit pas derde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ja conti is in principe beter maar ook voor hem is 3 minuten pakken op nibali in de bergen niet makkelijk.
Het gat is erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:53

m0nk

16-09-2003 15.15

Zegt nog niet zoveel met de bergen die nog moeten komen.. Geeft altijd zo'n vertekenend beeld die vlakke etappes, en zeker met dit weer..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Deze etappe is er wel voor aan het zorgen dat we helemaal geen weet meer hebben over wie nou de tour zal gaan winnen, wat opzich wel erg leuk is.

Ookal gun ik Froome deze valcombo van echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Nibali is pas 29, zijn duurvermogen is waarschijnlijk nog gegroeid t.o.v. voorgaande jaren. Ik heb er wel vertrouwen in :9

[ Voor 14% gewijzigd door Makkelijk op 09-07-2014 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Komop Boom!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Hij gaat toch op kop :P
De omstandigheden zijn gewoon te goed. Wordt straks een strijd tussen Boom en Nibali denk ik :P

[ Voor 137% gewijzigd door Makkelijk op 09-07-2014 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Wat hoor ik nou? Froome afgestapt?

Wie moet de Tour nu dan winnen...? O-)

En gaat Lars Boom de rit winnen? Zou fantastisch zijn na negen jaar of zo...!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Precies. Kans op een Nederlandse overwinnen is nu groot: Westra vanwege zijn werk en gunfactor vanuit Nibali en boom vanuit klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Nibali wint hier gewoon de tour?

Boooooooooom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
D-e-n schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 17:02:
Is Contador niet gewoon beter? Nibali was ooit pas derde
Nibali won vorig jaar de Giro en werd tweede in de Vuelta. Contador werd vorig jaar 4e in de tour ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05:16

Sargan

Filmfreak...

Nibali doet in ieder geval hele goeie zaken vandaag!

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Dinictus208 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 17:05:
Precies. Kans op een Nedelandse overwinnen is nu groot: Westra vanwege zijn werk en gunfactor vanuit Nibali en boom vanuit klasse.
Westra is al teruggezakt :P Die heeft genoeg gedaan voor vandaag denk ik _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Gezicht van Boom. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Oohhh laat Nibali hem nou niet pakken op die lange rechte streep aan het einde. Boom _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Makkelijk op 09-07-2014 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10-15 seconden nu voor Boom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05:16

Sargan

Filmfreak...

Na 9 jaar eindelijk weer een Nederlandse winnaar van een etappe!

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

BOOOOM, die is binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Mollema lost Contador

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

whhaa contador lost?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste kilometer!!! :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

9 Juli, 9 jaar na Weening, Dit gaat een gedenkwaardige dag worden!

Lars Boom! :)F :)F :)F :)F :)F :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Larsje Larsje!!!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

hee geel he voor BOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Wohoo, Boom! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Dit was het niet steunen van Mollema wel even waard dacht ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

toetertjes!~ :)F :)F :)F

[ Voor 33% gewijzigd door Goron op 09-07-2014 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Oh wat super!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ik hoop dat onze voetballers hier ook even naar kijken ter inspiratie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:52
Fiber schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 17:15:
Ik hoop dat onze voetballers hier ook even naar kijken ter inspiratie!
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ze komen nog smeriger over de finish dan veldrijders. Haha

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Lekker hoor!! Boompieee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Sagan weer 4e, steady naar de groene trui ;)

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste