toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
NL speelt altijd kut in de eerste helft. Wacht maar.
[/quote
Eens!
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Het is inderdaad NOOIT anders. Waarom is dat?boesOne schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:46:
NL speelt altijd kut in de eerste helft. Wacht maar.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Denk ik ook. Hij had hem al kunnen hebben natuurlijk. Optelsommetje dus.Jolke schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:46:
Huh, nu ineens geel? Deze keer was het niet eens zo erg. Zal wel een cumulatieve gele kaart geweest zijn.
★ What does that mean? ★
hierzo!MrMonkE schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:47:
Iemand een bitterbal? *rent naar frituurpan en gooit er een handje in*
Beter gooi je er bitterballen inMrMonkE schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:47:

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Graag!MrMonkE schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:47:
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Idd, is wel zn stokpaardje vanavond ....Twhomp schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:43:
Stom commentaar weer: de jongens zijn moe. Rot toch op.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
brb even naar beverwijk.
★ What does that mean? ★
ora et labora
Verwijderd
Neem ff een lege flesje nieuw biertje voor Japiooo meeMrMonkE schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:47:
[ Voor 6% gewijzigd door Jolke op 09-07-2014 22:50 ]
Hopen dat de tweede helft aanvallender wordt voor Oranje.
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Wij doen kippenpootjes!!MrMonkE schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:47:

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zal toch niet weer verlenging worden?
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Nee want NL wil geen penalties.Xepos schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:51:
Nu lijkt het wel op een wedstrijd van Nederland - Costa Rica waarbij Nederland de rol van CR heeft genomen.
⏩ PVOutput☀️
Bamihapje ook goed ?MrMonkE schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:47:
How do you save a random generator ?
Ja, want Argentinië heeft ook al zo veel kansen verpruts... Oh, wacht...Xepos schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:51:
Nu lijkt het wel op een wedstrijd van Nederland - Costa Rica waarbij Nederland de rol van CR heeft genomen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Wil het niet weten waarstresstak schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:52:
Ik schuif de laatste oranje tompouce naar binnen ..
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Haha jij ook al.stresstak schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:52:
Ik schuif de laatste oranje tompouce naar binnen ..
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Heb ik ook net op
5 stuks...
-Ik hoop en denk dat Kuyt weer naar links gaat. Het is nodig. Wie er dan af gaat, geen idee...
-Ik hoop dat sneijder goed blijft. Dat was gewoon geel...
-Cillisen is lekker bezig met Messi schoten stoppen.
-Argentinie speelt wel aardig.

-KUTSCHEIDS.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Net bakje chips op
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Mens eigen om altijd iemand anders de schuld te geven. Zelfreflectie etc. (al gaat dat nu ook niet op, maar soit).andries.t.net schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:55:
Waarom zeiken mensen op de scheids?
Als je het op het toilet doet, mis je iets van de wedstrijdandries.t.net schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:55:
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Steeds die venijnige schopjes, duwen tegen hoofd( Higuain tegen Vlaar)
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Die heb ik zaterdagmichael3 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:54:
Hier zijn er ook van die oranje soesjes.
Maar verder erg makkelijk doet over het geven van geel. Vind ik niet zo erg. Als hij maar consequent is.Blitzdoctor schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:55:
Omdat ie een schop recht op de enkel gemist heeft
Tja, ik wordt altijd moe van de commentator. Het valt tot nu toe gelukkig mee met hoe veel Messi wordt geprezen, dat was in voorgaande wedstrijden ook heel erg. Zo gauw 'ie in de buurt van de bal was, was het Messi voor en Messi na. Terwijl veel andere spelers veel meer doen en veel harder werken.Boktor schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:54:
Ben ik de enige die moe wordt van die commentator? Met z'n gezeik dat 'de jongens' niet fit zijn. Wacht eerst die tweede helft maar eens af, tot nu toe is gebleken dat Nederland in de voorgaande wedstrijden qua fitheid de betere is geweest.
Iemand moet gezond doen.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Dat hoort zo!andries.t.net schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:55:
P. Mekes schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:55:
[...]
Als je het op het toilet doet, mis je iets van de wedstrijd
Verwijderd
Indi er uit. Janmaat op zijn vaste rechtsback plek. Kuijt naar linksback. En Blind naar linkscentrum.Humma Kavula schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:54:
Janmaat erin volgens Jack, wie eruit?
Eat the bugs, live in a pod
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wij hier ook zo, kost wel wat maar heb je ook wat!
En radio commentaar op de NOS!!

⏩ PVOutput☀️
Of Blind er uit, want die speelt zwakker. Maar Indi heeft geel dus dat zou ook logisch zijn.Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:56:
[...]
Indi er uit. Janmaat op zijn vaste rechtsback plek. Kuijt naar linksback. En Blind naar linkscentrum.
Net zo misselijkmakend als de top 5 van de NOS na spanje nederland?Jolke schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:58:
De Duitsers hier laten in de rust nog even de 7 doelpunten van gisteren zien...
★ What does that mean? ★
Die voelde zich echt lullig en dan dat lachje van Cillissen geweldig.
Een Belgische schnitzel.stresstak schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:58:
Wat is een Witzel ?
Och, ik vind het wel vermakelijk... er zaten een paar mooie treffers bij.MrMonkE schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:59:
[...]
Net zo misselijkmakend als de top 5 van de NOS na spanje nederland?
Ja! Hij doet het weer.Quad schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:57:
[...]
Wij hier ook zo, kost wel wat maar heb je ook wat!
En radio commentaar op de NOS!!
Saved by the buoyancy of citrus
Is zijn vader of moeder blank?
Hij heeft in elk geval een weelderige dos.
Maar niets vergelijken fellainy, vraag me af of dat zijn koppen niet hinderd.
[ Voor 50% gewijzigd door MrMonkE op 09-07-2014 23:00 ]
★ What does that mean? ★
Dat lachje was al vaker opgevallen, geweldig iddSepp14 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:59:
Cillissen stuurde wel heel mooi die speler de argentijnse pampas in.
Die voelde zich echt lullig en dan dat lachje van Cillissen geweldig.
Een dubbele Axel.stresstak schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:58:
Wat is een Witzel ?
Klikkerdeklik!
Wat een verademing!
Wie is Witsel bedoel je?stresstak schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:58:
Wat is een Witzel ?
Kom op, haal de handrem er eens af en speel je troeven uit. Dit Argentinië is te pakken.
Overigens een goede raad voor Van Geniaal: Haal BMI er af, want die staat dicht tegen rood.
Hup Holland!
[ Voor 3% gewijzigd door Coltrui op 09-07-2014 23:01 ]
Lets get Messie
Op ARD net: "gisteren stond het rond deze tijd 5-0, nu hebben we maarliefst 4 schoten op doel gezien...."Jolke schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:58:
De Duitsers hier laten in de rust nog even de 7 doelpunten van gisteren zien...
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
- Robben slechts 6x bal contact gehad
- geen verrassende aanvallen
Sorry hoor maar kun jij ook wat anders dan zaniken? Daar heb ik een patent op namelijk.MrMonkE schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:59:
[...]
Net zo misselijkmakend als de top 5 van de NOS na spanje nederland?
Nu staan er ook 2 teams op het veld.fsfikke schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:01:
[...]
Op ARD net: "gisteren stond het rond deze tijd 5-0, nu hebben we maarliefst 4 schoten op doel gezien...."
[ Voor 32% gewijzigd door max op 09-07-2014 23:02 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Gaat het over de tackle?stresstak schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:58:
Wat is een Witzel ?
kunnen ze niet eens leuke unieke superbowl spotjes introduceren ipv die verlelende meuk die al een halve maand op de tv is?
ora et labora
Met Sneijder zou hij leuker zijn
In het begin dat ik alleen ze naam hoorde dacht ik steeds Martin SIndieTupac schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:02:
Martins Hindi eruit
★ What does that mean? ★

Deel 1.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.