pffff, loopt weer lekker
Jep, ik heb ook zo het idee dat er een doelpunt zal vallen deze wedstrijdEdd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:32:
Komt ie.. Ik voel het! 1-0..
Weer buitenspel
Formerly known as Ragdoll
Ja, nu AR
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Hmmm op deze manier gaan we de duitsers niet verslaan
VP is in nederlands elftal altijd al hopeloos geweest.
Misschien ook iets te maken met de kwaliteit van passing naar hem toe.
Hij staat wel te vaak buitenspel.
Misschien ook iets te maken met de kwaliteit van passing naar hem toe.
Hij staat wel te vaak buitenspel.
[ Voor 12% gewijzigd door MrMonkE op 09-07-2014 22:35 ]
★ What does that mean? ★
Een gouden gat?InFamous schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:34:
Wat heeft van Persie toch, huntelaar moet erin!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Dat hoeft toch nog niet, eerst de Argentijnen verslaan
Ik vraag me echt af wat de argumenten van v. Gaal zijn om v. Persie steeds op te stellen. Het is iedere wedstrijd net een paar keer dat ie enigszins iets zinvols doet met de bal, meestal is t waardeloos of staat ie buitenspel.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Lol buitenspel voor AR
Laatste wk misschien? afscheid?Moi_in_actie schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:36:
Ik vraag me echt af wat de argumenten van v. Gaal zijn om v. Persie steeds op te stellen. Het is iedere wedstrijd net een paar keer dat ie enigszins iets zinvols doet met de bal, meestal is t waardeloos of staat ie buitenspel.
De kleurvolgorde is ook anders, dus frummelen maarmasauri schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:32:
[...]
Als ik op men belgische sjaal belgium bedek valt het vast niet op
Ja, daar zegt hij wel wat over. Maar van nederland nietArdana schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:36:
Lol buitenspel voor AR
De NOS commentator
[ Voor 7% gewijzigd door MrMonkE op 09-07-2014 22:37 ]
★ What does that mean? ★
Er moet wat gebeurt zijn met van Persie voor de wedstrijd tegen Costa Rica. Hij heeft zo'n andere uitstraling als tegen Chili en Australië.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
vertikaal vs horizontaalstresstak schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:36:
[...]
De kleurvolgorde is ook anders, dus frummelen maar
Leuk en aardig, maar dan kan je beter 80 minuten iemand anders opstellen en v. Persie de laatste 10 minuten laten spelen.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Huntelaar was tegen costa rica ook niet goed. Het ligt ook aan de tegenstander. Messi komt er ook nog niet uit.Moi_in_actie schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:36:
Zo da's dik geel...
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
En niet eens geel? Vies ventje, die De Michelis.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Vieze overtreding van Demichelis
⏩ PVOutput☀️
Wat laf dat ie em niet geeftBlitzdoctor schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:37:
Zo da's dik geel...

Die rechtsbuiten van Argentinië, bij Martins Indi, da's wel een echte valkuil... Martins Indi is te traag voor die kerel, moeten ze daar niet wat aan doen?

Saved by the buoyancy of citrus
Sneijder out?
★ What does that mean? ★
Claassie blij
★ What does that mean? ★
En daar gaat de dwerg ben ik bang...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ach gaat het weer beginnen?Octagen schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:38:
dare i say partijdige scheids?
BMI mocht ook geel krijgen zonet voor de overtreding op Messi.
Ik nietMrMonkE schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:39:
Claassie blij
BMI had ook geel moeten krijgen. Maar die van Demichelis was er echt op gericht Sneijder eruit te schoppen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zou minder zijn als Sneijder niet verder kan
Was gewoon obstructie,Jolke schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:39:
Daar komt BMI nog goed weg zonder geel!
Het schoppen is begonnen.
★ What does that mean? ★
Simpel VP is aanvoerder, van Gaal heeft ergens gezegd dat de aanvoerder in principe altijd speelt tenzij geblesseerd.Moi_in_actie schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:36:
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
dat is altijd zoOctagen schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:38:
dare i say partijdige scheids?
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Uit de herhaling is inmiddels gebleken dat er niets aan de hand was. Je hoeft niet opzij te stappen.BlackShadow schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:39:
[...]
Ach gaat het weer beginnen?
BMI mocht ook geel krijgen zonet voor de overtreding op Messi.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het is verbazingwekkend dat Kuyt nog steeds maar als 1 speler telt op het spelersformulier.
Sneijder loopt veld weer in.
⏩ PVOutput☀️
Zullen die argentijnen nog schrikken. Komt Claassie erin begint die met passes te strooien.
★ What does that mean? ★
andries.t.net schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:40:
Het is verbazingwekkend dat Kuyt nog steeds maar als 1 speler telt op het spelersformulier.

Er zijn al klonen in de ontwikkelingandries.t.net schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:40:
Alleen maar beter, als hij voor 2 telt spelen we met 10 man...andries.t.net schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:40:
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Wat een geklooi achterin telkens zeg.
⏩ PVOutput☀️
Klopt toch? Kuyt + Van Persie = 2 spelers in totaal qua capaciteitandries.t.net schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:40:
Robben is onzichtbaar zo ver
★ What does that mean? ★
Twhomp schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:41:
[...]
Klopt toch? Kuyt + Van Persie = 2 spelers in totaal qua capaciteit

Tot nu toe een saaie wedstrijd IMO. Teams zijn geloof ik enorm aan elkaar gewaagd. Ik gok op 1-0 (voor wie weet ik niet) of strafschoppen. Denk sowieso verlenging.
andries.t.net schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:40:

ora et labora
Ah, titel is ingevuld! Als dat inderdaad maar goed gaat..

Jongens, wat is die scheids vriendelijk... blijft maar lachen en vind het allemaal wel prima.
En daar zagen we de generaal weer
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Heb je die gozer met de pet weer.
⏩ PVOutput☀️
slechte pass zeg
★ What does that mean? ★
Stom commentaar weer: de jongens zijn moe. Rot toch op.
Pas 15 minuten hoorKrazyJay schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:43:
Ah, titel is ingevuld! Als dat inderdaad maar goed gaat..
.
Oud
Octagen schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:43:
en die De Vrij is ook enorm slecht
Ik hoop dat er niks ernstigs bebeurt tot de pauze, zodat de spelers weer wat kunnen afkoelen.
Dreigt rommelig te worden, en ik hoop op een leuke wedstrijd.
Dreigt rommelig te worden, en ik hoop op een leuke wedstrijd.
How do you save a random generator ?
Volgens mijn zijn ze alle 11 aan de race
★ What does that mean? ★
pfff, opbouw van NL is echt slecht. Net ben je bij de 16 en dan weer helemaal terug.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
tweede keer dat wijnalbum een bal niet kan aanneemen
alles duurt ook een uur bij die gozer.
alles duurt ook een uur bij die gozer.
[ Voor 27% gewijzigd door MrMonkE op 09-07-2014 22:44 ]
★ What does that mean? ★
Was dat net niet een kleine natrap van die Argetijn die op zijn bek ging toen Kuyt erlangs kwam?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Zzzzzzz Wijnaldum, wat moeten we met die gast
Zaterdag?vhal schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:44:
Wanneer was die troostfinale ?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Zondagvhal schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:44:
Wanneer was die troostfinale ?
-
En daar is de gele kaart.
⏩ PVOutput☀️
rust aub
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dit. De Argentijnen spelen hard, daar mag best geel voor gegeven worden.Edd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:44:
Argentinie begint los te komen en er op los te schoppen..
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
Huh, nu ineens geel? Deze keer was het niet eens zo erg. Zal wel een cumulatieve gele kaart geweest zijn.
Geel? 'k Heb ergere overtredingen gezien deze wedstrijd
Ach, liggen we ook eens voor middernacht in bed
En het boeide Messi niet eens 
Die wou, zoals gewoonlijk, door.

Die wou, zoals gewoonlijk, door.
Alles komt via links omdat ze weten dat we daar het zwakst zijn. Als van Gaal daar niet op inspeelt zie ik het niet goedkomen
Oof zag er niet lekker uit in de herhaling Cilessen
★ What does that mean? ★
Verwijderd
Een gele kaart omdat de grote Messi werd gehinderd.... Maar je mag gerust vol op de enkels trappen
Dit topic is gesloten.