I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat zou fantastisch zijn! Dan zit er sowieso een land in de finale waar ik 100% voor ben! Het wordt alleen een beetje lastig om te bepalen voor wie ik ben tijdens de halve finale zelfBospa01 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:51:
Eerst zaterdag maar eens winnen natuurlijk, maar zou een wedstrijd tegen de Belgen niet erg leuk zijn
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Plus onze selectie heeft iets te veel gaten....
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De media meld dat hij waarschijnlijk niet speelt.Untouchablezz20 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 02:07:
Hoe zit het met de blessure van Di maria?
Smiling as the shit comes down...
Het AD meldt echter dat daar pas morgen duidelijkheid over komt.ScrooLoose schreef op zondag 06 juli 2014 @ 02:08:
[...]
De media meld dat hij waarschijnlijk niet speelt.
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Ah oke, dan missen ze ook nog aguero, al zat die vandaag op de bank.ScrooLoose schreef op zondag 06 juli 2014 @ 02:08:
[...]
De media meld dat hij waarschijnlijk niet speelt.
Want wat je ziet vanaf de knock-out, 1 goal en je bent door, in R1 (1e ronde) golden andere wetten, hier niet.
Het zal wel een wedstrijd zijn waar wij meer de ruimte krijgen en de snelheid van Robben dus ook beter benut kan worden.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Ik heb het gevoel dat Clasie gaat spelen. Van Gaal heeft hem achter de hand gehouden met als enig doel: Messi uit de wedstrijd spelen...Sallin schreef op zondag 06 juli 2014 @ 10:11:
[...] Verder hoop ik dat de verdediging zich goed kan instellen op Messi...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Al is het alleen maar omdat wij hebben laten zien dat wij het kunstje van de penalty's nu echt beheersen (beter dan een ploeg die eropaanstuurde).Wildfire schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:26:
Hoe de wedstrijd ook gaat verlopen, het zal al beter zijn dan tegen Costa Rica. De Argentijnen zullen niet enkel op de verdeding spelen zodat er tenminste weer echt gevoetbald kan worden.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Nou dat vind ik mooie score, voor het toernooi hadden we allemaal zoiets van 30/70.kenneth schreef op zondag 06 juli 2014 @ 12:15:
Wordt zwaar. 50/50.
Verwijderd
Dit is toch mijn grootste kippenvel moment van het Nederlands elftal.Vlassie1980 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:01:
Ik hou het op Nederland - Argentinië. Laat van Persie maar een soortgelijk doelpunt maken als Bergkamp in '98 deed:
[video]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
50/50
11 tegen 11
de bal is rond
Argentinië moeten 'we' kunnen hebben. Ik vind de verdediging echt heel armoedig en dan missen ze ook nog eens Di Maria en Agüero.
Aguero is nog niet zeker of die wel of niet speelt. Di Maria lijkt wel een zekerheidje dat die er niet bij is.PuDy schreef op zondag 06 juli 2014 @ 12:59:
Wordt zwaar.
50/50
11 tegen 11
de bal is rond
Argentinië moeten 'we' kunnen hebben. Ik vind de verdediging echt heel armoedig en dan missen ze ook nog eens Di Maria en Agüero.
Dan nog hebben ze Higuain en Messi en ze hebben ook nog Lavezzi op de bank, die ik zelf een stuk gevaarlijker vind dan Aguero.
Denk dat dit wel eens een wedstrijd met veel doelpuntne kan gaan worden (aan 2 kanten).
Higuain is natuurlijk een lepe spits die ondanks belabberd spel een doelpunt kan maken.
Kunst zal ook zijn je niet te laten opfokken door zo'n Mascherano.
Voor de achtste finale schreef ik dat de wedstijd tegen Mexico (oa vanwege de hitte) de allerlastigste wedstrijd voor Nederland zou worden tot en met de finale. Daar blijf ik bij.
Tegen Costa Rica werd het alleen maar nagelbijten omdat keeper, paal, lat, missende kansen een doelpunt lieten uitblijven.
Dus ik voorzie goede kansen voor Nederland.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Bij afwezigheid van opperkrijger De Jong zou Clasie best wel eens een kans kunnen krijgen van van Gaal denk ik. Prima balafpakker en bijter, die ook nog eens kan verrassen met een splijtende pass. Ik wil hem wel in actie zien (zeker als Feyenoord supporter).Fiber schreef op zondag 06 juli 2014 @ 10:57:
[...]
Ik heb het gevoel dat Clasie gaat spelen. Van Gaal heeft hem achter de hand gehouden met als enig doel: Messi uit de wedstrijd spelen...
Scheelt een hoop.Sepp14 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:03:
Net op het nieuws, Di Maria speelt niet meer mee. Vrij ernstige dijbeenblessure.
Argentinië heeft weliswaar veel goede aanvallers, maar samenspelen doen ze nog niet heel lekker. Een speler minder die een individuele actie kan maken is niet verkeerd voor Nederland.
Goed nieuws inderdaad, maar toch vrees ik met grote vrezen dan Argentinië net een stapje te hoog is. De enorme kwaliteit die ze qua aanval hebben kan door onze verdediging niet 90 minuten in toom worden gehouden. Tenzij Oranje het spel een beetje zal maken en snel op voorsprong zal komen. Die Empenadas zullen zich vast in hun eigen verdediging wel een paar kaarten gaan scoren om Robben in toom te houden.RoD schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:10:
[...]
Scheelt een hoop.
Argentinië heeft weliswaar veel goede aanvallers, maar samenspelen doen ze nog niet heel lekker. Een speler minder die een individuele actie kan maken is niet verkeerd voor Nederland.
Op papier heb je gelijk, maar Argentinië heeft nog niet indrukwekkend gespeeld. Tegen België was het ook niet veel. Die 1-0 zat een hoop geluk bij en verder had je aan het eind nog die kans van Messi. Laten we dus hopen dat ze die trend voortzetten.Leon Zwiers schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:14:
[...]
Goed nieuws inderdaad, maar toch vrees ik met grote vrezen dan Argentinië net een stapje te hoog is. De enorme kwaliteit die ze qua aanval hebben kan door onze verdediging niet 90 minuten in toom worden gehouden. Tenzij Oranje het spel een beetje zal maken en snel op voorsprong zal komen. Die Empenadas zullen zich vast in hun eigen verdediging wel een paar kaarten gaan scoren om Robben in toom te houden.
Zie wel aan het eind van de wedstrijd Nederland aan de goede kant van de score staan.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Zeker, ik hoop toch echt dat we Wk worden, alleen denk ik dat dit het maximum haalbare is ( overigens wel diep respect voor het behaalde, ik denk dat als je dit aan het begin van het toernooi voorspelde je nu in de isoleercel in een GGZ instelling had gezeten ). En ik moet zeggen dat ik België op de 1e 20 minuten na veel beter vond dan Argentinië.RoD schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:16:
[...]
Op papier heb je gelijk, maar Argentinië heeft nog niet indrukwekkend gespeeld. Tegen België was het ook niet veel. Die 1-0 zat een hoop geluk bij en verder had je aan het eind nog die kans van Messi. Laten we dus hopen dat ze die trend voortzetten.
Das een goeie, dat kan ook nog veel uitmakenMartinspire schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:21:
Wie is eigenlijk de scheidsrechter woensdag?
*edit* nog niet bekend
[ Voor 6% gewijzigd door LZ86 op 06-07-2014 14:25 ]
Hopen dat ze het bij Nederland - Argentinië een keer fout heeft:
Me: Who will win, the Netherlands or Argentina?
Cortana: It's too early to say for sure, but I'd give Argentina the edge over Netherlands.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Nog meer mensen die moed putten uit de 2 ballen van Sneijder op de paal en lat? Is die toch wat vormwinst aan het behalen?
Tja, in alle 12 wedstrijden heeft de favoriet ook gewonnen. Je kan ook zeggen dat alle wedkantoren het goed hadden voorspeld.Swerfer schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:29:
12 op rij! Cortana voorspelt dozijn WK-duels goed
Cortana: It's too early to say for sure, but I'd give Argentina the edge over Netherlands.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Mja klopt, hoogste positie op ranglijst + meeste overwinningen = voorspelling. Stelt nog niet veel voor. Sterker, ik had dit wel verwacht maar zie dit wel fout gaan. Net als dat ze nu voorspelt dat Duitsland gaat winnen.Pinobigbird schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:33:
[...]
Tja, in alle 12 wedstrijden heeft de favoriet ook gewonnen. Je kan ook zeggen dat alle wedkantoren het goed hadden voorspeld.
Hebben ze daar ook rekening mee gehouden dat NL tegen alle Spaanstalige landen als winnaar er uit komt?Swerfer schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:29:
12 op rij! Cortana voorspelt dozijn WK-duels goed
Spanje, Mexico, Costa Rica,..... Argentinië?Sepp14 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:42:
[...]
Hebben ze daar ook rekening mee gehouden dat NL tegen alle Spaanstalige landen als winnaar er uit komt?
We maken zeker kans, maar het wordt wel erg lastig.
Zonder Di Maria is zeker een voordeel. Van Messi hoef je het ook niet te verwachten.
Je moet alleen niet zoals België vroeg op achterstand komen want dan spelen ze net zo als Costa Rica, maar sta je achter en MOET je wel scoren.
Ze zaten er niet in.Sjah schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:32:
Nog meer mensen die moed putten uit de 2 ballen van Sneijder op de paal en lat? Is die toch wat vormwinst aan het behalen?
Als je kijkt naar het aantal veldgoals de afgelopen wedstrijden dan is dat van 5 naar 3, 2, 1 en 0 gegaan. Kans dat het tegen Argentinie -1 word (eigen doelpunt ofzo).
En ook valt het me op dat het steeds moelijker word om te winnen. Er word steeds later gescored (if at all) en ze hebben steeds meer mazzel nodig om door te gaan. Maar aan de andere kant, tegen de favoriet (spa) hebben ze het elke keer goed gedaan, en als nederland de favoriet was (aus, chi, mex, crc) ging het elke keer bijzonder lastig
Heb jij de wedstrijden van Argentinie niet gezien? Afgezien van Belgie was Messi toch behoorlijk beslissend en maakte hele gevaarlijke acties als hij even niet aan het wandelen was.dutchgio schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:57:
[...]
Zonder Di Maria is zeker een voordeel. Van Messi hoef je het ook niet te verwachten.
[ Voor 20% gewijzigd door Kees op 06-07-2014 15:02 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Hoef je het niet te verwachten? Je zet hem weg als een clown die niks kan. Is alle wedstrijden beslissend geweest. Hij heeft een uitzonderlijke kwaliteit, waardoor die zo maar eens kan scoren uit het niets.dutchgio schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:57:
[...]
Spanje, Mexico, Costa Rica,..... Argentinië?![]()
We maken zeker kans, maar het wordt wel erg lastig.
Je moet alleen niet zoals België vroeg op achterstand komen want dan spelen ze net zo als Costa Rica, maar sta je achter en MOET je wel scoren.
Zelf hoop ik gewoon op een herhaling van Nederland-Spanje qua spelbeeld, al verwacht ik niet dat Argentinië zich laat overklassen met 5 tegen 1

Alle teams hadden moeite om goals te maken. Argentinië: vroege mazzelgoal, Brazilië op voorsprong door een redelijke mazzel tijdens corner (niet omdat ze zoveel beter aren) en ook grotendeels door hun partijdige scheids. Duitsland wint ook door redelijk wat mazzel door een vroege goal. Geen enkel team heeft de scores behaald uit zijn poule dus is het ook niet heel frappant.Kees schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:01:
[...]
Ze zaten er niet in.
Als je kijkt naar het aantal veldgoals de afgelopen wedstrijden dan is dat van 5 naar 3, 2, 1 en 0 gegaan. Kans dat het tegen Argentinie -1 word (eigen doelpunt ofzo).
En ook valt het me op dat het steeds moelijker word om te winnen. Er word steeds later gescored (if at all) en ze hebben steeds meer mazzel nodig om door te gaan. Maar aan de andere kant, tegen de favoriet (spa) hebben ze het elke keer goed gedaan, en als nederland de favoriet was (aus, chi, mex, crc) ging het elke keer bijzonder lastig
[...]
Heb jij de wedstrijden van Argentinie niet gezien? Afgezien van Belgie was Messi toch behoorlijk beslissend en maakte hele gevaarlijke acties als hij even niet aan het wandelen was.
Nee om te denken dat er in de knockout veel goals vallen is gewoon dom. Dat is nooit het geval want dan ben je gewoon van de slechtspelende teams af.
Die zien ook wel dat NL op dit moment niet goed het spel kan maken en het vooral uit de omschakeling moet hebben.
Argentinië speelt zo Italiaans als wat. Messi is levensgevaarlijk en elke wedstrijd van Argentinië beslissend. Het het meest gevaarlijke aan hem is dat het lijkt alsof ie er niks van bakt. Die hoeft maar 40 seconden per wedstrijd fenomenaal te zijn en kam binnen die 40 seconden een wedstrijd beslissen. NL scoorde veel, maar heeft nog veel meer kansen nodig om überhaupt tot een doelpunt te komen.
Als Sneijder en van Persie 30% dichter bij hun normale niveau komen dan hebben we een kleine kans. Reken namelijk maar op 2 doelpunten tegen, dus je moet er zelf al 3 maken (of we gaan gewoon weer voor de strafschoppen :-) h
Alleen de rol die hij nu heeft wordt normaal bij zijn club vervult door Iniesta. Daar zit hem de kneep.
Nou, die Messi verprutste gisteren wel een doelpunt toen hij 1 op 1 tegen de Belgische keeper stond.readytoflow schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:20:
Denk je dat ze in inzet hotel van de Argentijnen geen tv hebben?
Die zien ook wel dat NL op dit moment niet goed het spel kan maken en het vooral uit de omschakeling moet hebben.
Argentinië speelt zo Italiaans als wat. Messi is levensgevaarlijk en elke wedstrijd van Argentinië beslissend. Het het meest gevaarlijke aan hem is dat het lijkt alsof ie er niks van bakt. Die hoeft maar 40 seconden per wedstrijd fenomenaal te zijn en kam binnen die 40 seconden een wedstrijd beslissen. NL scoorde veel, maar heeft nog veel meer kansen nodig om überhaupt tot een doelpunt te komen.
Als Sneijder en van Persie 30% dichter bij hun normale niveau komen dan hebben we een kleine kans. Reken namelijk maar op 2 doelpunten tegen, dus je moet er zelf al 3 maken (of we gaan gewoon weer voor de strafschoppen :-) h
Gisteren speelde Oranje best goed, aardige kansen en doelpogingen.
NL loopt grote kans eruit te vliegen als je 's werelds beste speler gaat onderschatten. Dat di Maria er niet bij is, is een enorm voordeel voor Oranje, aangezien dit de man was met zowel de individuele klasse als het inzicht om samen met Messi aanvallen op te zetten. We zijn niet kansloos, zeker niet, maar een winst zal echt uit het vuur gesleept moeten worden tegen Argentinië.
Verwijderd
Nou, van mij mogen daar nog een wedstrijdje mee wachten.
Eat the bugs, live in a pod
Beetje jammer dat dit wel de belangrijkste wedstrijd was... Hopelijk winnen we woensdag.Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2014 @ 16:37:
Ben totaal niet bang van dat Argentinië, nooit geweest ook. Het land heeft sinds 1978 niet meer van ons gewonnen, laat maar komen
"Be brave, don't shave"
Als je het zo bekijkt dan kunnen Duitsland, Brazilie en Argentinie er ook wat van. Na de swung van Duitsland tegen Portugal is het maar erg behouden met de goals, met de wedstrijd tegen Frankrijk als dieptepunt. Alsof een bunker werd gepositioneerd (bij wijze van), zoveel Duitsers stonden er op de eerste helft na de 1-0Kees schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:01:
[...]
En moeilijker om te winnen gaan ook niet echt op. Brazilie had moeite met Chili en in mindere mate met Colombia (

Wat betreft Argentinie, hun hadden ook erg veel moeite tegen Zwitserland en Iran.
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 06-07-2014 18:14 ]
"When you grow up your heart dies"
Brazilië won schandalig van Kroatië, speelde maar gelijk tegen Mexico en won met geluk van Chili. Colombia is ook weer met mazzel gebeurt, maar goed wel gewonnen. Punt is dat ze niet tegen een Europese grootmacht hebben gespeeld dit toernooi. Kroatië is toch een beetje een underdog wat dat betreft.
Argentinië had moeite met België, ook wel met Zwitserland. Ze wisten welliswaar te scoren, maar ging niet echt van harte. Dominant waren ze in ieder geval niet. Tegen Iran, Bosnië hebben ze het niet echt zwaar gehad en ook Nigeria is redelijk makkelijk weggezet door Frankrijk (heeft het vooral lang uitgehouden door de keeper).
Duitsland heeft een Europese grootmacht verslagen (Frankrijk). Daar had nog wel meer in gezeten, maar goed. Echter heeft Duitsland weer niet tegen een Zuid Amerikaans land gespeeld. VS speelt redelijk Europees (met een super-conditie), Portugal gaf zich snel gewonnen en alleen Ghana kwam in de buurt. Dat zorgt er overigens wel voor dat Duitsland niet alles heeft gewonnen.
Punt is dus: Alleen Nederland heeft vanalles wat gehad en de rest eigenlijk vooral hetzelfde of minder zware tegenstand. Argentinië had een makkelijke poule en ging daarna niet bepaald dominant verder. Nederland geef ik daardoor best een grote kans, ze spelen gewoon prima, teamspirit is goed en houden het hoofd koel op de juiste momenten.
Kan eigenlijk alleen nog maar mis gaan als de scheidsrechters te partijdig zijn, maar ik denk dat ze daar nu ook niet meer mee weg kunnen komen. Bij poule en achtste finales kun je daar nog mee wegkomen, maar nu zal het gaan opvallen. En tegen Duitsland gaat Brazilië het gewoon lastig krijgen. Ze zullen goed moeten laten zien wat ze zonder Neymar zijn, want anders gaat dat niet goed komen. Ik verwacht echter niet bepaald een walk-over van Duitsland, maar ook Nederland zal aan de bak moeten.
Al met al zie ik het wel zitten en hoop ik dat het dit keer wel goed gaat.
Ik denk dat vooral Wim-Lex en Max ruzie hebbenBestla schreef op zondag 06 juli 2014 @ 10:14:
Willem Alexander en Maxima hebben in ieder geval een prima avond.
Wat mij betreft hebben ze allemaal 25% kans om te winnen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Alexander weet hoe je Argentinië naaitBestla schreef op zondag 06 juli 2014 @ 10:14:
Willem Alexander en Maxima hebben in ieder geval een prima avond.

Agüero missen ze ook,
vervanging met capaciteiten lijkt op dit moment niet realistisch.
Er is verschillende malen aangegeven dat het elftal van Argentinië is gemodelleerd om Messi en een aantal spelers die goed mee kunnen counteren, de twee met ervaring bij Reaal en Manchester zijn weggevallen. Enigste die nog overeind staat is Messi.
Mijn verwachting is een saaie wedstrijd met twee ploegen die wachten op de counter waarbij de individuele kwaliteiten het verschil zullen maken. Messi zal dubbel gedekt worden, Persie en Robben zullen ook dubbel gedekt worden.
Vraag is hoe en wat met Messi, Vlaar en Indi zijn allebei te traag, dus je zult iemand moet hebben die constant naast hem loopt en 90 minuten aan hem blijft plakken.
En daar is de rol van KuytIblies schreef op zondag 06 juli 2014 @ 18:58:
Vraag is hoe en wat met Messi, Vlaar en Indi zijn allebei te traag, dus je zult iemand moet hebben die constant naast hem loopt en 90 minuten aan hem blijft plakken.
Het werkpaard van Oranje, die moet prima Messi kunnen bijbenen als ie in een snikheet stadeon gewoon in de zonzijde 90 minuten volmaakt tegen Mexico
Je gebruikt dan wel een smiley maar met zijn absurde loopvermogen vind ik dat niet eens een heel raar idee.
Verwijderd
Geen probleem zou ik niet willen zeggen, je komt niet zomaar in de halve finale. Maar Duitsland lijkt me lastiger. Toch denk ik dat het spel van Nederland en de tactiek wel indruk hebben gemaakt bij onze oosterburen.Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2014 @ 19:33:
Toch denk ik dat Duitsland een stuk lastiger zal gaan worden. Dit argentinie zou geen probleem moeten worden.
Verschillen? Argentinië speelt practisch thuis. Daarentegen hebben wij onbetwist de tactische sterkste coach van het toernooi, en dat is ook wat waard.
50/50 deze pot.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ja, het stadion zal veel argentijnen hebben.. en alle brazilianen zijn voor nederland, en wie is er in de meerderheid denk je?Dr. Strangelove schreef op zondag 06 juli 2014 @ 19:46:
Verschillen? Argentinië speelt practisch thuis.
Hetzelfde gold eigeniljk voor belgie. Maar toch liggen die eruit.Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2014 @ 19:33:
Toch denk ik dat Duitsland een stuk lastiger zal gaan worden. Dit argentinie zou geen probleem moeten worden.
In de kwart finale heeft steeds de favouriet gewonnen. Ik denk dat Arentinie dat toch is, misschien niet vanwege het spel, maar wel het totaalplaatje.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ik denk dat je gelijk hebt maar je moet de rest van de staf niet onderschatten, die zijn ook een flink deel van de puzzel... het is niet alleen Van Gaal.Dr. Strangelove schreef op zondag 06 juli 2014 @ 19:46:
Daarentegen hebben wij onbetwist de tactische sterkste coach van het toernooi, en dat is ook wat waard.
Smiling as the shit comes down...
België was to little, to late.Kevinp schreef op zondag 06 juli 2014 @ 20:19:
[...]
Hetzelfde gold eigeniljk voor belgie. Maar toch liggen die eruit.
In de kwart finale heeft steeds de favouriet gewonnen. Ik denk dat Arentinie dat toch is, misschien niet vanwege het spel, maar wel het totaalplaatje.
Begon veel te laat met voetballen want ze waren zeker sterk genoeg om die vroege goal te beantwoorden. Ik zie Nederland die angst niet een, twee, drie hebben en die druk in een veel vroeger stadium te zetten.
Verwijderd
Verder vraag ik me af of onze verdediging de snelheid van Messi kan evenaren. In een aantal vorige situaties zag je ze er relatief eenvoudig uitgelopen worden en Messi is erg snel.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2014 21:35 ]
Heb je Messi weleens zien verdedigen, die blijft bijna altijd rond de middenlijn hangen, zelfde voor Higauin en Di Maria..Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:33:
Als Argentinie in die situatie met 1-10-0-0 gaat spelen komt Nederland er net zoals bij Costa Rica niet doorheen.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Messi moet het juist niet van zijn snelheid hebben, maar van zijn techniek. In een sprint loopt het halve NL elftal Messi er uitVerwijderd schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:33:
Als Argentinie in die situatie met 1-10-0-0 gaat spelen komt Nederland er net zoals bij Costa Rica niet doorheen.
Verder vraag ik me af of onze verdediging de snelheid van Messi kan evenaren. In een aantal vorige situaties zag je ze er relatief eenvoudig uitgelopen worden en Messi is erg snel.
Messi, als in Lionel Messi he. De enige verdedigers met een hogere topsnelheid zijn niet Nederlands. Robben is de enige met een hogere gemeten topsnelheid. En dan beginnen we maar niet over zijn versnelling.Leon Zwiers schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:43:
[...]
Messi moet het juist niet van zijn snelheid hebben, maar van zijn techniek. In een sprint loopt het halve NL elftal Messi er uit
Zag gister anders genoeg momenten dat ie er door de Belgjes uit werd gelopen, Messi is totaal niet in vorm qua fysiek, die dribbels op volle snelheid over het halve veld heb ik m al bijna een jaar niet meer zien maken.andries.t.net schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:47:
[...]
Messi, als in Lionel Messi he. De enige verdedigers met een hogere topsnelheid zijn niet Nederlands. Robben is de enige met een hogere gemeten topsnelheid. En dan beginnen we maar niet over zijn versnelling.
Leroy Fer en Nigel de Jong trainden weer voorzichtig mee, dat is wel weer positief.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hebben ze al iets gemeld over zijn voortgang?
Niks officieels. Maar zag je hem gisteren naar Tim Krul sprinten...?

Hij trainde vandaag weer voorzichtig mee, dus wie weet haalt hij de finale als het zover komt.RoD schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:59:
Het zou geweldig zijn als de Jong door één of ander medisch wonder toch weer fit is. Maar dat is meer wishful thinking.
Hebben ze al iets gemeld over zijn voortgang?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Verwijderd
Mja.. dat dacht ik ook van BMI. Kon echt niet langer dan 20min het volhouden in een wedstrijd, mocht wel de hele wedstrijd uitspelen. Vind ik net zo link als iemand die terug komt van een liesblessure meteen vol laten meespelen als ie net hersteld is. Maar nogmaals.. eerst Argentinië maar eens richting de verliezersfinale sturen en hopen dat onze Oosterburen datzelfde doen met Brazilië. Dan is er nog tijd zat om het over de opstelling in de finale te hebbenVerwijderd schreef op zondag 06 juli 2014 @ 23:15:
De Jong inzetten moet je alleen doen als je er volledig van overtuigd bent dat hij de hele pot mee kan spelen. Je wil niet zoveel risico nemen met die paar wissels die je tot je beschikking hebt.
Ja, dat viel me inderdaad gisteren al op.Fiber schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:40:
[...]
Niks officieels. Maar zag je hem gisteren naar Tim Krul sprinten...?![]()
De man der wederopstanding. Verguisd als een te oud werkpaard, maar de positieve verrassing van dit toch al positief verrassend Oranje
Weliswaar een oud werkpaard, maar niet een oud versleten werkpaardgambieter schreef op maandag 07 juli 2014 @ 00:05:
[...]
De man der wederopstanding. Verguisd als een te oud werkpaard, maar de positieve verrassing van dit toch al positief verrassend Oranje

Dit topic is gesloten.