Kilo Utrecht Tango [Halve Finale] Oranje - Argentinie

Pagina: 1 2 ... 26 Laatste
Acties:
  • 40.750 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:28
Laten we Kuyt niet hypen, toen het gister niet lukte om die goal te maken, en Dirk kreeg de bal bij het 16-meter gebied, nou ik had zoiets die kan het zeker niet forceren. Sorry hoor, maar dat krijgt die er bij mij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kuyt kan zeker wel scoren, heeft bij Fenerbahce ook al 18 goals in 63 wedstrijden gescoord. Geen super statistieken, maar toch redelijk.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2014 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:40

boesOne

meuh

Het zou jammer zijn als Vlaar niet meer meedoet. Dat is toch wel een van de sterkste verdedigers die we hebben..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Aguero schijnt weer fit te zijn voor woensdag. Maar dat is geen werker voor Messi zoals Di Maria dat kon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
m0nk schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:35:
Heb je Messi weleens zien verdedigen, die blijft bijna altijd rond de middenlijn hangen, zelfde voor Higauin en Di Maria..
Tegen Belgie een aantal bizarre situaties van "de grote" Messi gezien.
Aanval van de Belgen, waarbij de bal gewoon langs Messi komt, die op zijn dooie gemakje blijft doorlopen...

Robben deed dat toch beter!

Ik ben absoluut niet onder de indruk van Messi.

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:29
Ik snap ook niet zo goed dat iedereen Messi hier zo loopt op te hemelen. Hij heeft weliswaar de beslissende assist gegeven in ARG-BEL. Maar dat was meer geluk dan wijsheid. Of was Messi zo geniaal dat hij er rekening mee hield dat Jan Vertonghen zijn schot ging kraken? Ik ben ook niet overtuigd en wij hebben een kans tegen Argentinië.

Als je naar de odds van Unibet kijkt:
NED: 3.25
Gelijkspel: 3.20
ARG: 2.42

Nu zegt dat ook niet alles maar geeft toch wel iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Laat Argentinië maar lekker favoriet zijn, geeft alleen maar minder druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-09 19:32
ik lees hier van alles over hoe stoppen we messi.
Ik denk meer hoe stop Argentinië onze Robben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:39
Vlaar wellicht geblesseerd?
Maar ook Di Maria als ik de radio mag geloven?

Denk dat we een goede kans maken, Argentinie speelt nog niet supersterk en hopelijk ook niet ineens tegen Oranje ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 08:42
Het zou me niet verbazen als de blessure van De Jong gewoon een stukje taktiek is. Daarmee de tegenspeler een andere taktiek proberen aan te brengen, om vervolgens op het eind hem alsnog in te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
martinusz schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:25:
Vlaar wellicht geblesseerd?
Maar ook Di Maria als ik de radio mag geloven?

Denk dat we een goede kans maken, Argentinie speelt nog niet supersterk en hopelijk ook niet ineens tegen Oranje ;)
Maar ze staan wel in de halve finale. Van Costa Rica was een regelrechte sensatie, maar als je naar het toernooi kijkt is eigenlijk alleen Nederland was ruim boven zijn verwachting (gezien de ranking) presteert.

De top 1 volgens de ranking zou zijn

Spanje
Duitsland
Brazilie
Portugal
5. (Argentinië)

15. Nederland.

Vooral Nederland valt dus buiten de boot als je het zo bekijkt. Hopelijk dus nog twee stuntjes. Want waar wij zeiden van CR moet je winnen zou je dat gezien de ranking ook van ARG-NED kunnen zeggen (als Argentijn dan)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-09 20:51
We gaan gewoon door met onze Spaanse wraakcampagne voor WK2010. >:) Alleen Australië heeft Spaans niet als moedertaal gehad. In de finale moeten we dan improviseren met Portugees of Duits. Wat me wel opvalt, elke wedstrijd moet je op zich bekijken. Onze historie spreekt gelukkig in ons voordeel, we hebben 1x verloren, 3x gelijk en 4x gewonnen tegen Argentinië. 13 voor- 6 tegendoelpunten.

De tendens van het hele WK is dat de geëikte topploegen helemaal niet zo goed spelen. Toch teveel wedstrijden met de competitie, beker, CL, etc. De Argentijnen hebben nog geen indruk op me gemaakt. Ook hebben we voor het eerst meer dan de helft van het publiek mee.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Argentinie vreten we op zolang ze niet op zijn Costa Ricaans gaan spelen.
Sowieso is Messi niet in vorm (getuige de 1 op 1 misser vs de keeper tegen belgie) en kuijt en robben wel.

Komt helemaal goed, hoe we de duitsers gaan verslaan? Op penalty's >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
eL_Jay schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:16:
Geniaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-09 21:27
Ik heb zelf wel het gevoel dat Argentinië minder goed verdedigd dan eerdere tegenstanders. Als je zag dat België en bijv. Zwitserland nog aardige kansen kregen. Nederland heeft toch een aanval die redelijk wat beter is dan die van België of Zwitserland.

Als je achter komt krijg je het erg moeilijk, als je snel op voorsprong komt (eerste 15-20 min) dan heb je best kans dat het nog een redelijk ruime uitslag wordt, omdat Argentinië dan wel moet, en er dus veel ruimte komt voor Robben.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-09 21:09
Erkel schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:49:
Als je achter komt krijg je het erg moeilijk, als je snel op voorsprong komt (eerste 15-20 min) dan heb je best kans dat het nog een redelijk ruime uitslag wordt, omdat Argentinië dan wel moet, en er dus veel ruimte komt voor Robben.
Een keer snel op voorsprong komen is ook beter voor m'n bloeddruk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2014 @ 23:15:
De Jong inzetten moet je alleen doen als je er volledig van overtuigd bent dat hij de hele pot mee kan spelen. Je wil niet zoveel risico nemen met die paar wissels die je tot je beschikking hebt.
Inderdaad, ik schrok er al van dat we tegen Mexico in de tiende(?) minuut al konden wisselen.

Een beetje net als in de afgelopen Champions League finale, waarin bij Atletico Madrid een geblesseerde speler koste wat koste moest meedoen en ook bijna direct weer gewisseld kon worden.

Ik denk overigens dat van Gaal wel goed nadenkt hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Idd, de Bild kopte hier op zondag in de krant al "Louis von Genial" :)
Die man is niet op zijn achterhoofd gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:21
Kuipers naar huis door het succes van Nederland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
eL_Jay schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:16:
Argentinie vreten we op zolang ze niet op zijn Costa Ricaans gaan spelen.
Sowieso is Messi niet in vorm (getuige de 1 op 1 misser vs de keeper tegen belgie) en kuijt en robben wel.

Schwalbe van robben in de 92e minuut en een penalty die van Persie maakt. Dat zou pas geniaal zijn. (en terecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Hopen dat Robben het weer zo lang vol kan houden, ongelooflijk hoe hij 120 minuten lang 100% gaf...

Offtopic: waar kan je dat oranje broekje kopen? Ik vind hier alleen het witte broekje :(

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Steevo_S schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:21:
Offtopic: waar kan je dat oranje broekje kopen? Ik vind hier alleen het witte broekje :(
Offtopic: http://www.prodirectsocce...ty-orangeblack-45098.aspx
Of gewoon bij Akiesport: http://www.aktiesport.nl/...a-short-wb_200009465.html

[ Voor 12% gewijzigd door Tristan op 07-07-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludewig
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De Robben van nu is beter dan Messi van nu. Ik zie NL toch wel als 60/40 favoriet. Argentinië speelt heel erg voorspelbaar en alles moet eigenlijk van Messi komen. Als de verdedigers Messi goed afstoppen dan is Argentinie nergens. Nederland heeft naast Robben ook Van Persie, Depay en Sneijder die zomaar even kunnen scoren.

Met meer scherpte en mazzel voor het doel counteren we Argentinië lekker weg.

When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Ludewig schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:31:
De Robben van nu is beter dan Messi van nu. Ik zie NL toch wel als 60/40 favoriet. Argentinië speelt heel erg voorspelbaar en alles moet eigenlijk van Messi komen. Als de verdedigers Messi goed afstoppen dan is Argentinie nergens. Nederland heeft naast Robben ook Van Persie, Depay en Sneijder die zomaar even kunnen scoren.

Met meer scherpte en mazzel voor het doel counteren we Argentinië lekker weg.
De bookmakers zien het precies andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik wordt steeds zenuwachtiger voor een eventuele finale... ik ga een verloren finale echt niet meer trekken hoor jongens :'( Zeker als we tegen Duitsland verliezen... dan zijn we wéér een mega-trauma rijker.

Ik verlies nog liever woensdag dan in de finale.

</pessimistmode>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:17

Player1S

Probably out in the dark

yinx84 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:39:
Ik wordt steeds zenuwachtiger voor een eventuele finale... ik ga een verloren finale echt niet meer trekken hoor jongens :'( Zeker als we tegen Duitsland verliezen... dan zijn we wéér een mega-trauma rijker.

Ik verlies nog liever woensdag dan in de finale.

</pessimistmode>
Niet dat ik er op dit moment van uit gaan dat we de finale halen maar indien we het wel doen.

Liever op kwaliteit verliezen van de Duitsers dan genaaid worden door de FIFAscheids in de finale tegen Brazilië.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Heerlijk die discussies en gemendge gevoelens hier. Ik zie het wel woensdagavond. Hoop alleen dat ze het in 90 minuten geregeld hebben, wil wel een fatsoenlijke nachtrust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-09 21:27
Wat het ook wordt, ik heb er wel vrede mee (mits het niet ernstig onterecht is). Maar als ARG gewoon beter blijkt dan moet dat maar.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Jolke schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:47:
Heerlijk die discussies en gemendge gevoelens hier. Ik zie het wel woensdagavond. Hoop alleen dat ze het in 90 minuten geregeld hebben, wil wel een fatsoenlijke nachtrust :)
Hetzelfde gold voor BE-ARG. Liever verliezen van Argentinie, maar liever Belgie zien winnen van Argentinie.

Liever verliezen in de halve finale dan in de Finale.

Liefst de Finale winnen.

Tja je kan dus het ene niet uitsluiten wanneer je er voor gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Verliezen is de halve finale is vele malen dragelijker maar sport is sport. De tweede plaats is beter dan de derde of vierde.

Derde willen worden :{ :N

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
L1nt schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:41:
[...]

Niet dat ik er op dit moment van uit gaan dat we de finale halen maar indien we het wel doen.

Liever op kwaliteit verliezen van de Duitsers dan genaaid worden door de FIFAscheids in de finale tegen Brazilië.
Sowieso, en gezien prestaties in het verleden is Duitsland ook gewoon een terecht kanshebber imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tegen België zag je messi al links en rechts wat sneaky trappen uitdelen, ik hoop toch niet dat zijn 'status' hem vrij spel kan geven om maar alles neer te maaien en vrije trappen te krijgen als hij neergaat..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De finale halen is al een behoorlijke prestatie, al zou het wel een tegenvaller zijn als er dan weer in de finale wordt verloren... Dan kun je beter woensdag verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:38
Volgens mij waren we zaterdagavond vergeten dat Costa Rica wel 'even' van Italie en Uruguay had gewonnen.

Nederland tegen Argentinie voelt voor mij wel goed, hopen op een vroege goal 0-20 minuut en dan vlak voor rust 2-0.

Die verdediging + keeper van Argentinie is toch ook van niet hoge kwaliteit?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
SinergyX schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:54:
Tegen België zag je messi al links en rechts wat sneaky trappen uitdelen, ik hoop toch niet dat zijn 'status' hem vrij spel kan geven om maar alles neer te maaien en vrije trappen te krijgen als hij neergaat..
Ik vind die Nederlanders die Messi aanbidden echt zo irritand.
Die Messi heeft niets laten zien waar ik nu echt warm van wordt, dit WK....

Een paar lucky shots en misschien één goed schot...
Daarnaast veel te passief in het verdedigen...

Hij kan een voorbeeld aan Robben nemen.

[ Voor 8% gewijzigd door BlakHawk op 07-07-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-09 20:51
Gelukkig is Grueter je commentator woensdag. Die heeft een Messi/Barcelona pyama :+

Maar ik vind Argentinië ook niet echt hun status als grootmacht waar maken. Iran was op het nippertje, Zwitserland ook en aangezien België een beetje te laat uit haar schulp kroop, kwamen ze zo ook door.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Messi is gewoon een wereldvoetballer, die nu niet 100% in vorm is. Maar hij heeft wel al een aantal bepalende doelpunten gemaakt of mede mogelijk gemaakt. Laten we niet vergeten dat aan onze kant Van Persie de afgelopen 2 wedstrijden ook niet bijster veel heeft laten zien. En Sneijder ook maar moeizaam in het toernooi groeit. Ik denk dat we wel winnen, maar dat Nederland - Argentinië een spannende pot gaat worden. Argentinië is echt niet slechter dan Mexico, Costa Rica lukte het om het Nederlands elftal 120 minuten af te stoppen.

Argentinië heeft net als Nederland een aantal goede spelers en wat mindere speler, Nederland heeft wat meer een echt team, maar in een halve finale kan een lullig doelpunt tegen (zoals Australië dat deed) al fataal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:24
dutchgio schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:54:
De finale halen is al een behoorlijke prestatie, al zou het wel een tegenvaller zijn als er dan weer in de finale wordt verloren... Dan kun je beter woensdag verliezen.
Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik meot doen als we eenmaal wereldkampioen zijn geworden...ineens is de 40 jaar lange frustratie weggevallen...en dan wat? :X :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 15:17

Player1S

Probably out in the dark

jaapstobbe schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:07:
[...]

Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik meot doen als we eenmaal wereldkampioen zijn geworden...ineens is de 40 jaar lange frustratie weggevallen...en dan wat? :X :? 8)7
Zuipen, feesten, beesten

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 20:32

m0nk

16-09-2003 15.15

jaapstobbe schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:07:
[...]

OverwinningsSEX! Met hoofdletters! :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De rest van de wereld zullen wel verdeeld zijn dan, robben-duiks, niet-bestrafte overtredingen, nu beginnen ze weer over de opmerkingen van Krul, alles om hun eigen verlies maar goed te praten.

Of ze het halen? Zien we woensdag avond wel :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Laatst online: 05-09 20:31
Dr. Strangelove schreef op zondag 06 juli 2014 @ 19:46:

Verschillen? Argentinië speelt practisch thuis.
Al mijn Braziliaanse vrienden hebben mij een berichtje gestuurd met de boodschap: maak Argentinie kapot. Ik gok er op dat het Braziliaanse thuispubliek liever achter Nederland gaat staan, dus of ze echt praktisch thuis spelen?

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:24
SinergyX schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:27:
De rest van de wereld zullen wel verdeeld zijn dan, robben-duiks, niet-bestrafte overtredingen, nu beginnen ze weer over de opmerkingen van Krul, alles om hun eigen verlies maar goed te praten.

Of ze het halen? Zien we woensdag avond wel :P
Die kritiek op Krul begrijp ik echt niet. Costa Rica heeft 120 minuten lang spelverderf gezaaid... juichen als ze penalties halen. En panalties kregen ze - 4 om de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ach die hele kritiek om Krul wordt ook opgeblazen door de media. Iedereen wil daar graag zijn zegje over doen. Prima joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Het was een wedstrijd zonder noemenswaardige incidenten. Men moet het toch ergens over hebben, dus wordt het gamesmanship van Krul uitgevent. Simpel.

Señor Sjon schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:00:
Maar ik vind Argentinië ook niet echt hun status als grootmacht waar maken.
Dat zijn ze dan ook niet: sinds de laatste WK-winst 28 jaar geleden zijn ze eenmaal verliezend finalist geweest en voor de rest hield het in het beste geval op in de kwartfinale. Voor het eerst in 24 jaar hebben ze de halve finale gehaald.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Goh, beter om halve finale te verliezen dan finale? No way, zo wordt je nooit wereldkampioen. Je moet minimaal de finale halen.

En Duitsland heeft meer finales verloren dan Nederland.

En dit jaar wint Nederland. Dus helaas Duitsland, dat zal jullie vijfde verloren finale worden.

Positive Thinking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik lees net op NOS dat het Nederlandse team nog moet verhuizen uit hotel Caesar Park Ipanema. Wat is dat voor bezopen actie FIFA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Tristan schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:51:
Ik lees net op NOS dat het Nederlandse team nog moet verhuizen uit hotel Caesar Park Ipanema. Wat is dat voor bezopen actie FIFA?
Sponsoren en bobo's zijn belangrijker dan een halve finalist :F

Er was ook een team (Duitseland dacht ik ?) die zelf volledig een complex daar in Brazilië uit de grond had gestampt speciaal voor het team + staf, lijkt mij ook wel een goede optie voor volgende keer :Y

[ Voor 25% gewijzigd door ScrooLoose op 07-07-2014 12:54 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Was allang bekend voor het toernooi, beetje vaag om daar nu stampij over te maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Laatst online: 16-03 01:03
lateef schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:53:
Was allang bekend voor het toernooi, beetje vaag om daar nu stampij over te maken :?
Eens... De KNVB had nooit verwacht dat we het zouden overleven dus vond t waarschijnlijk een risico van niks :P

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik denk dat dit voornamelijk een tactiek is om Brazilië eventueel het voordeel te geven. Ik hoop dat er nog een beetje ophef wordt gemaakt online zodat de Fifa er op terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

yinx84 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:54:
[...]

Ik denk dat dit voornamelijk een tactiek is om Brazilië eventueel het voordeel te geven. Ik hoop dat er nog een beetje ophef wordt gemaakt online zodat de Fifa er op terugkomt.
:F

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
lol
sorry, dubbelpost :|

[ Voor 86% gewijzigd door Tristan op 07-07-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

6 posts voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pagina terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nee hoor dezelfde :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Oh, sorry jongens. Had hem gemist. Overigens staan er voor mijn post maar 3 posts op deze pagina, maar dat zal wel met de persoonlijke instellingen van het aantal posts per pagina te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ja, dat is default settings, Angeloonie heeft andere pagina instellingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludewig
  • Niet online
PolarBear schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:06:
Messi is gewoon een wereldvoetballer, die nu niet 100% in vorm is. Maar hij heeft wel al een aantal bepalende doelpunten gemaakt of mede mogelijk gemaakt.
Ook een Messi uit vorm blijft heel gevaarlijk en moet goed verdedigd worden. Maar hij is wel voldoende uit vorm dat het Nederlands elftal hem kan afstoppen.
Costa Rica lukte het om het Nederlands elftal 120 minuten af te stoppen.
Dat was toch vooral geluk. Als je alle kansen op een rij zet had Nederland er toch wel 1 moeten maken. Het was niet de verdienste van Costa Rica dat ze de nul hielden.
maar in een halve finale kan een lullig doelpunt tegen (zoals Australië dat deed) al fataal zijn.
Klopt, maar dat werkt twee kanten op.

When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
yinx84 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:54:
[...]

Standaard gebeuren, was in 2010 precies hetzelfde aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Las het ook :S
Kansloze Fifa!
lateef schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:53:
Het gaat erom dat blijkbaar bobo's belangrijker zijn dan de sporters zelf...
Fifa zou nu juist het gbelang van de sporter voorop moeten zetten...

Zullen ze nooit doen!

Boycotten die Fifa en samen met andere landen een alternatief opzetten. Wat is een WK zonder de grote Europese landen!?
horizon1978 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:14:
Standaard gebeuren, was in 2010 precies hetzelfde aan de hand.
Het doet er niet toe dat het vaker voorkomt, het hoort gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
Erg dubbel, FIFA heeft hotel gereserveerd voor de laatste week (al dan niet met voorrang op de teams, dat kan) en de knvb reserveert het vervolgens voor de periode ervoor, niet heel veel aan de hand volgens mij.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:11
Aangezien de NL staf enorm veel ervaring heeft met FC Barcelona, verwacht ik dat ze in staat zijn om in te schatten hoe Messi zal spelen. Wel is het een erg fel mannetje. Wellicht dat er een rode kaart uitgelokt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:21
chimera2 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:11:
ik lees hier van alles over hoe stoppen we messi.
Ik denk meer hoe stop Argentinië onze Robben?
Schopper Masquerano
Hoop dat de scheidsrechter goed optreedt tegen hem, vindt het soms een min kereltje op het veld
Wel een fijne voor Argentinië

Messi is wereldtop
Verder ben ik niet zo blij dat Aquero weer fit is, dat is toch ook een vedette
En balen dat we zoveel blessures hebben verdedigend. Zonder Vlaar, de Jong en Strootman houden we bar weinig kwaliteit over.
Toch hebben wij wel de gevaarlijkste aanval op dit wk, ook wat waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:40
Psies, het is gewoon zuinigheid van de KNVB geweest. Die hebben wel als doelstelling gehad om bij de laatste 4 te komen, maar daar verder niet op gepland qua accomodatie. Verder komt het vast goed, er zaten meer teams in Rio en die zijn al naar huis. De Engelsen zaten bijvoorbeeld in Urca, dat ligt prima om vanuit daar naar Maracana te gaan (15 - 20mins). Ook naar het complex van Flamengo is het een 20 minuten.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

die finale in '78 hadden ze ook gewonnen door smerig spel. 30 min te laat het veld op, heel stadion enkel eigen supporters, scheids en NL-spelers constant intimideren, schenen schoppen als een stel malloten, ophef om verband om de arm en OWJA! de omkoping in de halve finale waardoor ze met 6-0 wonnen.

TIJD
VOOR

REVENCHE!

[ Voor 6% gewijzigd door GS88 op 07-07-2014 15:08 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Kom op man, doe niet zo zielig, dat is 36 jaar terug!!
Nee, gewoon winnen van Argentinie en dan revanche tegen de Duitsers voor '74!! _O-
Ik wil in elk geval NIET verliezen van Duitsers in de finale .
Dan verlies ik liever in de halve finale, kun je nog zeggen "Ja, Messi he.. niet te stoppen"

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat is dan 40 jaar terug, dan is een revanche wel mogelijk? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Tja, dat Argentinie niet zo'n beste WK speelt is inderdaad waar ja, maar dat mensen nu zelfs Messi en Aguero gaan onderschatten.. :F

Als Vlaar er niet bij is dan hebben we een groot probleem, je kan 3 CB's op Messi zetten en dan is het nog niet genoeg. Denk dat onze backs nu door de mand gaan vallen.

Man, heb je Blind gezien tegen Costa Rica - met hem erbij speel je eigenlijk met een man minder. Hij kwam nooit op via de linkerkant en als ie de bal kreeg was het 9 van de 10 keer schiet ie de bal terug naar de keeper of tikkie breed. Dat Dirk Kuyt erin staat als RB zegt genoeg, is geen verdediger maar komt tenminste wel op. Ben echt zwaar teleurgesteld in Janmaat.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:38
Terryb47 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 15:31:
Tja, dat Argentinie niet zo'n beste WK speelt is inderdaad waar ja, maar dat mensen nu zelfs Messi en Aguero gaan onderschatten.. :F

Als Vlaar er niet bij is dan hebben we een groot probleem, je kan 3 CB's op Messi zetten en dan is het nog niet genoeg. Denk dat onze backs nu door de mand gaan vallen.

Man, heb je Blind gezien tegen Costa Rica - met hem erbij speel je eigenlijk met een man minder. Hij kwam nooit op via de linkerkant en als ie de bal kreeg was het 9 van de 10 keer schiet ie de bal terug naar de keeper of tikkie breed. Dat Dirk Kuyt erin staat als RB zegt genoeg, is geen verdediger maar komt tenminste wel op. Ben echt zwaar teleurgesteld in Janmaat.
Prijs nou Messi en Aguero niet de lucht in... vergeleken met Robben en Van Persie zijn de laatste twee veel beter in vorm dit toernooi 8) . En op Messi ligt veel meer druk dan op een Van Persie of Robben, dit omdat Messi zich moet en wil bewijzen omdat de gehele wereld de ogen op hem zijn gericht. En de backs van Argentinie... een echte Sneijder-pass op Robben en die verdediging blijft ook nergens meer. En dan Romero 8)7

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Welke vorm heeft Van Persie de laatste 2 wedstrijden laten zien dan? Robben speelt op topniveau, van Van Persie kan ik mij alleen de wedstrijd tegen Spanje herinneren als echt in vorm zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logisch dat Blind niet opkwam aangezien hij als verdedigende middenvelder speelde....

Argentinië heeft de afgelopen 20 jaar wel vaker zo'n goed elftal gehad, namen zeggen niets. Ze presteren al 20 jaar niets en ook nu gaan ze het niet redden tegen Nederland _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 15:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Aan de stats te zien wordt het een leuke wedstrijd. Mét kans dat we winnen. Dus.

http://www.fifa.com/world...ison.html?h=43960&a=43922

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:02:
[...]

Logisch dat Blind niet opkwam aangezien hij als verdedigende middenvelder speelde....

Argentinië heeft de afgelopen 20 jaar wel vaker zo'n goed elftal gehad, namen zeggen niets. Ze presteren al 20 jaar niets en ook nu gaan ze het niet redden tegen Nederland _/-\o_
hij stond toch echt als LB hoor, maakt niet uit, hij speelde iig nooit de bal naar voren dat is mijn punt. en juist vanaf link moet je aansluiten en de mensen voorin proberen te bedienen - zag je Kuyt vanaf de andere kan wel doen. Ook als CDM is ie veel te negatief, het gaat dan zo sloom. Altijd tikke breed of terug. Die 2 wereldpasses tegen Spanje waren echt uitzonderingen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

MrMonkE schreef op maandag 07 juli 2014 @ 15:13:
Kom op man, doe niet zo zielig, dat is 36 jaar terug!!
Nee, gewoon winnen van Argentinie en dan revanche tegen de Duitsers voor '74!! _O-
Ik wil in elk geval NIET verliezen van Duitsers in de finale .
Dan verlies ik liever in de halve finale, kun je nog zeggen "Ja, Messi he.. niet te stoppen"
En dan verliezen ze in de kleine finale dadelijk van Duitsland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:15
Perfect voetbalweer komende woensdag:
http://www.weeronline.nl/...tbal-Sao-Paulo/2459075/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Voor wat het waard is: goede kennis van me, zei al na de 1e wedstrijd dat we makkelijk door de groep heen kwamen, hij zei ook dat we Mexico en CRC wel even gingen verslaan. Ok, niet helemaal makkelijk gelijk gekregen , hij had wel gelijk. Zijn voorspelling voor Argentinie: winnen we 2-0. Daarna verwacht die Duitsland en durft die geen uitspraak nog over te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geitenkaas
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-10-2024
Het zou toch wel geweldig zijn als we nu van de Duitsers winnen, dan komt er een volksfeest zoals je dat nog nooit hebt gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Rustig rustig. Iets met een beer en huid.

Gaat wel goed komen maar alles op zijn tijd. Eerst woensdag en dan verder kijken.

Maar gaat wel goed komen heb wel goede hoop. Nog een moeizaam en dan knallen a la Spanje tweede helft.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Geitenkaas schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:24:
Het zou toch wel geweldig zijn als we nu van de Duitsers winnen, dan komt er een volksfeest zoals je dat nog nooit hebt gezien :)
Ik denk dat er dan tienduizenden Nederlanders de grens oversteken en het er keihard gaan inwrijven daar. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Rustig inderdaad, eerst woensdag maar eens uitzitten. Ik hoop zo dat we weer gaan vlammen zoals tegen Spanje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ik hoop op een 1-0, die we thuisbrengen, vlammen mag jah, maar wel in de finale... :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 22:58
zei al na de 1e wedstrijd dat we makkelijk door de groep heen kwamen
Het was iets indrukwekkender als ie dat ervoor had gezegd. Na die 1-5 zei de hele wereld dat :P

Mijn buurman daarentegen had 1-5 voor die wedstrijd voorspeld maar zegt nu dat Argentinië wint ;(

Zelf heb ik nu zoiets van, als het Spaans lult, dan kunnen we het hebben :D

[ Voor 12% gewijzigd door Dr. Strangelove op 07-07-2014 18:03 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 18:58

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Sjah schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:16:
Voor wat het waard is: goede kennis van me, zei al na de 1e wedstrijd dat we makkelijk door de groep heen kwamen, hij zei ook dat we Mexico en CRC wel even gingen verslaan. Ok, niet helemaal makkelijk gelijk gekregen , hij had wel gelijk. Zijn voorspelling voor Argentinie: winnen we 2-0. Daarna verwacht die Duitsland en durft die geen uitspraak nog over te doen.
Afbeeldingslocatie: http://www.flamboroughheadsac.org.uk/globalassets/images/slideshows/Marine%20Wildlife/octopus1.jpg
?
:+

Edit: Ik moet overigens zeggen dat - hoewel ik vurig wens dat we eindelijk de titel pakken - ik ook al een soort berusting heb... trots op het feit dat dit team zo gegroeid is en zo ver gekomen is door de genialiteit van Van Gaal. Wat er ook gebeurt de komende twee wedstrijden, dat pakt niemand ze/ons af :).

Gewoon hopen dat het spel niet bederfd wordt door onsportief gedrag, schoppartijen en/of partijdige scheidsen. Dan valt wmb met elke uitslag te leven.

[ Voor 28% gewijzigd door handige_harrie op 07-07-2014 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Nu online

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Dr. Strangelove schreef op maandag 07 juli 2014 @ 18:02:
[...]

Het was iets indrukwekkender als ie dat ervoor had gezegd. Na die 1-5 zei de hele wereld dat :P

Mijn buurman daarentegen had 1-5 voor die wedstrijd voorspeld maar zegt nu dat Argentinië wint ;(

Zelf heb ik nu zoiets van, als het Spaans lult, dan kunnen we het hebben :D
Snel even een LOI cursus Spaans sturen naar het Duitse elftal. :+

@hierbovenHandige_Harrie
We spelen in ieder geval nog twee wedstrijden als je het relativerend bekijkt.

[ Voor 10% gewijzigd door Sepp14 op 07-07-2014 18:15 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zal van Gaal dit keer voor een tactische vondst hebben bedacht, Clasie Messi de wedstrijd uit spelen door hem de gehele wedstrijd hinderlijk voor de voeten te blijven lopen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Gewoon weer een karate trap, dan ben je daar maar vanaf :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Nah, in plaats van 5-3-2 gaat ie 2-3-5 spelen :9

Maar hopelijk een leukere wedstrijd dan o.a. tegen Costa Rica. Beide ploegen willen wel voetballen volgens mij, hopelijk komt dat de wedstrijd ten goede. Ben wel een beetje klaar met die kleuterlanden die met 10 man op eigen helft blijven hangen.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kun je er gif op innemen dat Argentinië met veel mensen achter de bal gaat spelen vanwege de snelheid van de Nederlandse spitsen. Het is aan van Gaal een plan de campagne op te stellen. De wedstrijd tegen Costa Rica zou daar wel eens aardig dicht bij kunnen komen, al vraag ik me af of hij Depay laat starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Sallin schreef op zondag 06 juli 2014 @ 10:11:
Interessante pot. Ik ben benieuwd wie het initiatief gaat nemen. Het afwachtende spel ligt ons beter dan balbezit lijkt het dit toernooi. Verder hoop ik dat de verdediging zich goed kan instellen op Messi.
Ach, zo goed vind ik Messi dit toernooi nou ook weer niet. Als 'ie maar in de buurt van de bal komt wordt 'ie helemaal de hemel in geprezen door de commentator maar hij is nou niet echt veel beter dan bijvoorbeeld Higuain of Di Maria. Tegen België kwam hij er niet echt aan te pas. En zonder Di Maria wordt hun aanval ook alweer een stuk slechter.
De Argentijnse keeper is ook niet echt goed. Je zag dat hij toch wel moeite heeft met afstandsschoten, om van ingenieuzere aanvallen maar te zwijgen. Dus ik zie wel kansen voor Nederland :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Nu online

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Beetje off topic
http://www.nu.nl/buitenla...stefano-88-overleden.html
Argentijn van geboorte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Ik zou zeggen: ga eens bij de Action kijken of daar een gevoel voor humor te halen is. Dit soort ongepaste posts kun je maar beter achterwege laten.

[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 07-07-2014 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Nu online

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Zit net VI te kijken.
Beelden van finale 78. Jan Poortvliet die Mario Kempes onder uit haalt. Geweldig. Nu is dat diep en diep rood. Hij kreeg er niks voor. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Als het klopt hé. Lekker weer voor ons inderdaad. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Van Hanegem vind dat Oranje eens meer op de aanval moet spelen tegen Argentinie. Ik weet het zo net nog niet. Ik denk dat je dan teveel risico loopt. Dat mogen ze van mij doen in de finale. Dan mogen alle remmen los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Dat ligt ook aan Vlaar en Indi, was tegen Australie ook al. Wanneer Blind en Janmaat vrij waren was optie 1 eerst door het midden zoeken en daarna pas naar de zijkant die tegen die tijd meteen opgesloten konden worden omdat de verdediging weer terug in positie was :X . Echt ergerlijk om aan te zien ...
ScrooLoose schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:52:
[...]

Sponsoren en bobo's zijn belangrijker dan een halve finalist :F

Er was ook een team (Duitseland dacht ik ?) die zelf volledig een complex daar in Brazilië uit de grond had gestampt speciaal voor het team + staf, lijkt mij ook wel een goede optie voor volgende keer :Y
Duitsland idd ... en dan nog steeds een griepvirus oplopen :+ ;)

[ Voor 17% gewijzigd door apis29 op 07-07-2014 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Tristan schreef op maandag 07 juli 2014 @ 21:55:
Van Hanegem vind dat Oranje eens meer op de aanval moet spelen tegen Argentinie. Ik weet het zo net nog niet. Ik denk dat je dan teveel risico loopt. Dat mogen ze van mij doen in de finale. Dan mogen alle remmen los.
Dat komt wel zodra zij scoren (laten we hopen in de 1e helft zodat er alle tijd is), die aanval. Zolang het 0-0 rustig combineren. Zeg niet dat Robben zich in moet houden, dat niet, de rest wel enigszins. Maar wie ben ik..
Sepp14 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 21:25:
Zit net VI te kijken.
Beelden van finale 78. Jan Poortvliet die Mario Kempes onder uit haalt. Geweldig. Nu is dat diep en diep rood. Hij kreeg er niks voor. _O-
Zat pas de Wk-halve-finalesamenv. te kijken ('78 tegen Italie), daar werd Rossi neergemaaid, de verslaggever wuifde dat resoluut weg, tegenwoordig zou men (denk ik) zeggen je kan het ervoor geven, een strafschop.

[ Voor 32% gewijzigd door Sjah op 07-07-2014 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Cüneyt Çakir moet woensdagavond om 22.00 uur de halve finale tussen Nederland en Argentinië in goede banen leiden. De Turkse scheidsrechter leidt in Sao Paolo zijn derde wedstrijd van dit WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tristan schreef op maandag 07 juli 2014 @ 21:55:
En markwijk zegt zus, adriaans zo, cruijf zal ook z'n mening wel hebben, misschien hiddink nog wel een idee. Ik laat het wel aan van Gaal over :P

Pagina: 1 2 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.