Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Nee, die gaat er niet inkomen en al zou dat wel gebeuren, dan niet voor de hele wedstrijd
Nou ja, tegen Mexico heeft ie ook alleen de laatste training mee gedaan. En toen kon ie er vervolgens na 10 minuten af. Dus van Gaal is wel in staat risico's te nemen (Krul anyone).Martinspire schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 09:25:
Is volledig op gebakken lucht gebaseerd. Ja hij heeft meegetrained, maar die gaat er nu niet inkomen. Ik zie hem wel bij de finale meedoen, maar de halve finale komt te snel. Hij heeft nu net 1 training meegedaan. Denk je dat die meteen in een lekker ritme zit? Hij heeft niet eens gevoetbald!
Nee, die gaat er niet inkomen en al zou dat wel gebeuren, dan niet voor de hele wedstrijd
Ik vind nog steeds dat ie tegen Mexico niet had moeten spelen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Volgens mij doet die dus echt volledig niks. Is dat eigenlijk wel een goede voetballer buiten het WK?
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Wat ik overigens niet begrijp is waar Argentinië als favoriet wordt gezien. Nederland stond vorige keer ook al in de finale, heeft alles gewonnen en is toch niet de favoriet? Wordt zelfs als minder kansrijk gezien? We gaan t zien...
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Moet je eens kijken naar de tegenstanders van Argentinië tot nu toe: Bosnië, Iran, Nigeria in de poule. Daarna met hangen en wurgen winnen van Zwitserland in de verlenging, en daarna het (imo gigantisch overrated) België verslagen met de kleinst mogelijke marge.
En Kenneth: wat je zegt slaat als een tang op een varken; ook Argentinië heeft een verlenging nodig gehad.
[ Voor 86% gewijzigd door Stoffa op 08-07-2014 11:42 ]
We hebben wel alles gewonnen, maar niet binnen reguliere speeltijd. Argentinië overigens idem dito. Dus nee: die vlieger gaat niet opkenneth schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:26:
We hebben niet alles gewonnen dit WK, Argentinië wel.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Heb je de wedstrijd tegen Spanje gezien? Daar was hij goed voor twee assists.Dennahz schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:52:
Wat vinden jullie van Blind eigenlijk? Het enige wat hij doet is - als hij de bal krijgt - de bal snel terugschoppen of één of andere willekeurige richting uit trappen waar niemand staat.
Volgens mij doet die dus echt volledig niks. Is dat eigenlijk wel een goede voetballer buiten het WK?
intergalactic.fm
Een verlenging hoort wel bij de speeltijd, penalty's niet. Nederland-Costa Rica is dus 0-0 geëindigd, Argentinie-Zwitserland 1-0.Martinspire schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:39:
We hebben wel alles gewonnen, maar niet binnen reguliere speeltijd. Argentinië overigens idem dito. Dus nee: die vlieger gaat niet op
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Aha, dus Argentinië is favoriet omdat zij in de verlenging wisten te scoren tegen Zwitserland.Railgunner schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:48:
[...]
Een verlenging hoort wel bij de speeltijd, penalty's niet. Nederland-Costa Rica is dus 0-0 geëindigd, Argentinie-Zwitserland 1-0.

Nee, Argentinië wordt als favoriet gezien omdat zij van oudsher een grote naam zijn, en ze Messi in de gelederen hebben. Als je echter de wedstrijden van Argentinië bekijkt, en simpelweg op spel beoordeelt is het gewoon best wel matig.
Nee, ik zeg dat je opmerking niet klopt. Een eenvoudige feitelijke correctie: Nederland - Costa Rica is de boeken ingegaan als een gelijkspel.Stoffa schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:54:
Aha, dus Argentinië is favoriet omdat zij in de verlenging wisten te scoren tegen Zwitserland.
Niks tang, niks varken. En niet gelijk concluderen dat ik dús Argentinië favoriet vind.
Inderdaad, en gister zei ik al over het zijn van een grootmacht:Nee, Argentinië wordt als favoriet gezien omdat zij van oudsher een grote naam zijn, en ze Messi in de gelederen hebben. Als je echter de wedstrijden van Argentinië bekijkt, en simpelweg op spel beoordeelt is het gewoon best wel matig.
Wij doen het met drie (minimaal) halve finales in de laatste vijf wereldkampioenschappen veel beter. Los van de talloze keren dat we van ze gewonnen hebben, al dan niet met werelddoelpunten.kenneth schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:47:
Dat zijn ze dan ook niet: sinds de laatste WK-winst 28 jaar geleden zijn ze eenmaal verliezend finalist geweest en voor de rest hield het in het beste geval op in de kwartfinale. Voor het eerst in 24 jaar hebben ze de halve finale gehaald.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Wellicht dus een goede reden om een gokje te wagen
Dat zijn de broekjes van het vorige WKTristan schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:26:
[...]
Offtopic: http://www.prodirectsocce...ty-orangeblack-45098.aspx
Of gewoon bij Akiesport: http://www.aktiesport.nl/...a-short-wb_200009465.html
Ik zoek deze:

Hier in Barcelona hebben de Argentijnen er de volste vertrouwen in en zien zichzelf al in de finale tegen Brazilie, laten we hopen van niet
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Wij hebben praktisch net zo'n team als Argentinië met 1 verschil : van Gaal :-)
We kunnen gaan neuzelen of NL - Cos nou een overwinning of een gelijkspel was. Het heeft echter vrij weinig te maken waarom Argentinië als favoriet wordt gezien. Dat is waar mijn post over ging, en dat is waar jij op reageerde. Dat ik vervolgens concludeer dat jij Argentinië blijkbaar als favoriet ziet lijkt me dus niet zo gek.kenneth schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:09:
Nee, ik zeg dat je opmerking niet klopt. Een eenvoudige feitelijke correctie: Nederland - Costa Rica is de boeken ingegaan als een gelijkspel.
Niks tang, niks varken. En niet gelijk concluderen dat ik dús Argentinië favoriet vind.
Eens.Wij doen het met drie (minimaal) halve finales in de laatste vijf wereldkampioenschappen veel beter. Los van de talloze keren dat we van ze gewonnen hebben, al dan niet met werelddoelpunten.
En imo heeft NL gewoon van Costa Rica gewonnen hoor: met penalities namelijk. In de knockout fase van een WK zijn er namelijk geen gelijke spelen -> er is een winnaar en een verliezer: de winnaar gaat door. Dat het dan in de boeken als gelijkspel wordt genoteerd is maar statistiek.
Mja, het is uiteindelijk allemaal historie. Frankrijk is ook nooit wereldkampioen geworden, tot ze het een keer wel werden.jackaubrey schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:11:
De bookmakers zijn het toch echt niet met je eens.
Wellicht dus een goede reden om een gokje te wagen
Ik blijf bij mijn oorspronkelijke standpunt (dat ik ook van veel kenners in de media hoor
Grappig, hier in Berlijn is iedereen volledig overtuigd van een Duitsland-Nederland in de finaleSteevo_S schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:13:
[...]
Hier in Barcelona hebben de Argentijnen er de volste vertrouwen in en zien zichzelf al in de finale tegen Brazilie, laten we hopen van niet
Do what you love, do it often
Eigenlijk niet, maar denk dat het best wel leuk zou zijn moest ik het gaan doen Dan heb je alleen nog een team nodig waar je fan van moet worden natuurlijkRailgunner schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:13:
Zeker wel, volg je de Eredivisie niet?
Het enige wat me wel zou irriteren bij het landelijke voetbal is dat het niveau doorgaans lager ligt dan op een EK/WK - denk ik.
En Blind viel me gewoon wat op in negatieve zin.
Grappig, hier ook in de buurt van Frankfurtmacciez schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:36:
[...]
Grappig, hier in Berlijn is iedereen volledig overtuigd van een Duitsland-Nederland in de finale
Ik ben het alleen niet eens dat Duitsland dan wint.
Op de 1e wedstrijd na vind ik Blind tot nu toe ook tegenvallen. Ik ben benieuwd of hij morgen op de positie van verdedigende middenvelder staat opgesteld.Dennahz schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:58:
En Blind viel me gewoon wat op in negatieve zin.
Bitch please: een verlenging is extra speeltijd. Geen reguliere speeltijd. Daar had ik het over. In de groepsfase was een wedstrijd Nederland - Costa Rica of Argentinië - Zwitserland dus gewoon gelijkspel. Brazilië heeft ook 1x extra tijd nodig gehad en Duitsland heeft in de groepsfase gelijk gespeeld tegen Ghana. Zo heeft elk team wel een wedstrijd gehad waar het na 90 minuten gelijk was.Railgunner schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:48:
[...]
Een verlenging hoort wel bij de speeltijd, penalty's niet. Nederland-Costa Rica is dus 0-0 geëindigd, Argentinie-Zwitserland 1-0.
En sindsdien hebben we 4 wedstrijden gespeeld waar ik hem niet in vind uitblinken. Vaak tikkie terug. Misschien speelt hij wat vrijer nu de gele kaarten weer weg zijn.yrew schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:47:
[...]
Heb je de wedstrijd tegen Spanje gezien? Daar was hij goed voor twee assists.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Mwah, vind Blind weinig fouten maken. Al zie ik hem het liefst op links spelen. Daar speelt hij zijn beste wedstrijden.Railgunner schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:10:
[...]
Op de 1e wedstrijd na vind ik Blind tot nu toe ook tegenvallen. Ik ben benieuwd of hij morgen op de positie van verdedigende middenvelder staat opgesteld.
Denk er precies het zelfde over.Railgunner schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:10:
[...]
Op de 1e wedstrijd na vind ik Blind tot nu toe ook tegenvallen. Ik ben benieuwd of hij morgen op de positie van verdedigende middenvelder staat opgesteld.
Eerste wedstrijd was die wel redelijk daarna begon die me maar te irriteren.
Zelfde geld voor van Persie wat speelde die slecht.
Alleen maar buiten spel en op de momenten dat die had moeten scoren deed die dat niet.
Hoopt dat die morgen beter presteerd en dat Huntelaar er nog in komt.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Verwijderd
Denk dat je tegen die centrale verdedigers van Argentinië beter met van Persie kan spelen dan met Huntelaar.michael3 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:33:
[...]
Denk er precies het zelfde over.
Alleen maar buiten spel en op de momenten dat die had moeten scoren deed die dat niet.
Deutschland - Holland, bekt wel lekker jah.macciez schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:36:
[...]
Grappig, hier in Berlijn is iedereen volledig overtuigd van een Duitsland-Nederland in de finale
Mag ik even inhaken. Zou graag een trainingspak-vest van Holland willen, de blauwe dan, met prachtig Oranje logo. Probleem is dat ik al eens een Oranjeshirt van Nike heb gepast, en die 2XL is niks, heb 4 XL nodig.... die bestaan niet/(XXL US-maat zal wel gaan denk ik). Dus vest zal ook niet lukken, óf iemand moet weten van Amerikaanse maten in USA te bestellen??

[ Voor 54% gewijzigd door Sjah op 08-07-2014 16:08 ]
Van Persie speelde goed, maar vergat goals te maken.michael3 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:33:
[...]
Denk er precies het zelfde over.
En ik heb het vermoeden dat dat bewust was. v Gaal heeft voor de wedstrijd gezegd : "jongens, niet scoren. Ik heb een goed idee."
@macciez: valt jou dat nou ook op, iedere Duitser heeft het over Holland ipv Niederlande. Ik verbeter ze steevast, omdat het hetzelfde is als te zeggen dat iedere Duitser uit Beieren komt. Dat komt altijd aan en menigeen onthoudt het dan ookSjah schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:54:
[...]
Deutschland - Holland, bekt wel lekker jah.
[...]
voor het gemak ( en vermaak )macciez schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:11:
Het valt me op, maar ze vragen mij altijd wat het verschil is en wat ik zelf zeg, dus dan corrigeer ik ze gewoon
YouTube: Holland vs the Netherlands
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Legt nog steeds niet uit waarom de hele wereld ons Holland / Hollanda blijft noemen.Kevinp schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:35:
[...]
voor het gemak ( en vermaak )
YouTube: Holland vs the Netherlands
Dat zal je haast wel denken, gelukkig is het goed gekomen.horizon1978 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:58:
[...]
Van Persie speelde goed, maar vergat goals te maken.
En ik heb het vermoeden dat dat bewust was. v Gaal heeft voor de wedstrijd gezegd : "jongens, niet scoren. Ik heb een goed idee."
ze moeten tegen Argentinië wel scoren anders gaan ze denk ik niet winnen met de penalty s.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Heel simpel. In de 17de en 18de eeuw was Nederland gewoon Holland + vijf aanhangsels, Hollands b*tch namelijk Zeeland, Drenthe die gewoon geen stemrecht had en wat gebiedjes welke bestuurd werden door de Staten Generaal welke maar te doen hadden wat Holland wou.Tristan schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:58:
[...]
Legt nog steeds niet uit waarom de hele wereld ons Holland / Hollanda blijft noemen.
De Staten Generaal waren vaak ook leuk. Voordat er gestemd werd was er maanden van overleg geweest wat meestal op het volgende uitkwam. Holland wil iets, Zeeland knikt braaf ja en de andere vijf willen er niet aan. Holland betaalde z'n 60% van het budget van de Staten Generaal en dat geld gaat eigenlijk alleen maar naar het leger en de vloot. Holland betaalt naast zijn eigen vloot ook een behoorlijk deel van de soldaten welke gelegerd werden in steden in het oosten en zuiden. Als ze moeilijk gingen doen dan dreigde Holland de betaling te stoppen. De soldaten waren huurlingen en als die niet betaald krijgen dan plunderen ze gewoon de stad waar ze gelegerd waren. Holland kreeg dus meestal zijn zin.
Dat binnen Holland meestal z'n 50% van het geld uit Amsterdam kwam en dat Amsterdam net zo dictatoriaal kon zijn tegen de Staten van Holland als Holland tegen de rest van de Staten Generaal is helemaal leuk.
Dan vanaf de 19de eeuw is Holland iets minder de baas. Er is een hele goede reden dat Holland in twee stukken is gehakt met een deel waar Amsterdam in ligt en de meeste andere steden in een ander deel.
De naam is gewoon internationaal blijven hangen en ook redelijk accuraat aangezien Holland nog steeds behoorlijk dominant is. Kijk maar naar Groningen. Die kunnen met z'n allen omkomen in een aardbeving zolang als het gas er maar komt...
PS: Hup Holland Hup.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zo had Belgie van mij Vlaanderen mogen heten.
Pruissen voor Duitsland had ik ook wel aardig gevonden
Siam voor Thailand, waarom niet..
[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 08-07-2014 18:11 . Reden: doe maar niet vanwege het oeverloze gezemel dat het oplevert ]
Zou toch maar gaan pleiten voor een nerd smileyDanielWW2 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:16:
[...]
Heel simpel. In de 17de en 18de eeuw was Nederland gewoon Holland + vijf aanhangsels, Hollands b*tch namelijk Zeeland, Drenthe die gewoon geen stemrecht had en wat gebiedjes welke bestuurd werden door de Staten Generaal welke maar te doen hadden wat Holland wou.
De Staten Generaal waren vaak ook leuk. Voordat er gestemd werd was er maanden van overleg geweest wat meestal op het volgende uitkwam. Holland wil iets, Zeeland knikt braaf ja en de andere vijf willen er niet aan. Holland betaalde z'n 60% van het budget van de Staten Generaal en dat geld gaat eigenlijk alleen maar naar het leger en de vloot. Holland betaalt naast zijn eigen vloot ook een behoorlijk deel van de soldaten welke gelegerd werden in steden in het oosten en zuiden. Als ze moeilijk gingen doen dan dreigde Holland de betaling te stoppen. De soldaten waren huurlingen en als die niet betaald krijgen dan plunderen ze gewoon de stad waar ze gelegerd waren. Holland kreeg dus meestal zijn zin.![]()
Dat binnen Holland meestal z'n 50% van het geld uit Amsterdam kwam en dat Amsterdam net zo dictatoriaal kon zijn tegen de Staten van Holland als Holland tegen de rest van de Staten Generaal is helemaal leuk.
Dan vanaf de 19de eeuw is Holland iets minder de baas. Er is een hele goede reden dat Holland in twee stukken is gehakt met een deel waar Amsterdam in ligt en de meeste andere steden in een ander deel.![]()
De naam is gewoon internationaal blijven hangen en ook redelijk accuraat aangezien Holland nog steeds behoorlijk dominant is. Kijk maar naar Groningen. Die kunnen met z'n allen omkomen in een aardbeving zolang als het gas er maar komt...
PS: Hup Holland Hup.(echte Hollander hier)
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
En Argentinie heeft wel super partijen gespeeld?Thomasx4 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:50:
Denk toch dat de kans vrij groot is dat Nederland nu verliest. We hebben het helemaal niet goed gedaan de afgelopen twee wedstrijden, we zijn door het oog van de naald gekropen. Grote kans dat we het dus morgen tegen Argentinië moeten afleggen.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Mwoah, ze kruipen minder in hun verdediging. Dat was voornamelijk de reden dat Mexico en Costa Rica zo zwaar waren. Aanvallend waren die ploegen namelijk totaal niet indrukwekkend. Kijk de statistieken maar na en leg ze over Argentinië heen. Er is ruimte bij de aanval, maar meer druk op de verdediging. Toch denk ik dat de verdediging nu wel een stuk beter werkt omdat ze de vorige wedstrijden wat rust hebben gehad en beter konden communiceren.Thomasx4 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:54:
Nee, maar ik gok toch dat Argentinie over het algemeen beter speelt dan Mexico of Costa Rica.
Verwijderd
Mexico is volledig overlopen door Nederland in het laatste half uur en Costa Rica heeft met 11 man in het doel gelegen om de penalty's eruit te slepen. Argentinië is lastig, zoals elke halve finalist, maar zeker niet onmogelijk om te verslaan.Thomasx4 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:54:
Nee, maar ik gok toch dat Argentinie over het algemeen beter speelt dan Mexico of Costa Rica.
Argentinie leunt helemaal op Di Maria (afwezig) en Messi, en voordat de bal bij Messi is ben je 2/3 minuten verder zo traag is die opbouw bij de Argentijnen.
Wij winnen gok ik met 1/2-0 :D!
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Blijf geloof in houden dat tegen Spaanstalige landen NL het aan de goede kant van de score afsluit.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
In 2010 wonnen ze van Uruguay hoor? http://nos.nl/video/57437...ederland--uruguay-32.html En Uruguay van toen was volgens mij sterker dan dat Argentinië nu isSepp14 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:58:
In 2010 knalde NL toch ook Uruguay eruit waarvan de meesten dachten dat NL het zou afleggen.
Blijf geloof in houden dat tegen Spaanstalige landen NL het aan de goede kant van de score afsluit.
Edit: verkeerd gelezen, toch laat ik de video gewoon staan
[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 08-07-2014 18:02 ]
Is Ezequiel Lavezzi al veel in actie geweest, nee toch? Dat is IMO hun geheim-wapen... toch een vd beteren van PSG.GAITii schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:57:
Argentinie heeft ploegen gehad als Nigeria, Bosnië, Iran, Zwitserland en België... vergelijk dat eens met ploegen waar Nederland tegen heeft gespeeld.
Argentinie leunt helemaal op Di Maria (afwezig) en Messi, en voordat de bal bij Messi is ben je 2/3 minuten verder zo traag is die opbouw bij de Argentijnen.
Eigenlijk wel slechte dat tweakers er geen heeft. Oke, een soort van maar deze is niet zo leuk.
En ik heb zoiets van dat Oranje echt wel van Argentinië zonder Di Maria moet winnen. Het belangrijkste zal zijn om niet snel een tegendoelpunt te incasseren. Het liefst gewoon een snel doelpunt van ons. Dat kan na al die wedstrijden misschien eens met de verdediging van Argentinië en de keeper welke reserve staat.
En bij penalty's gewoon weer het Krul trucje.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Kuyt maar op doel danDanielWW2 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:25:
[...]
Eigenlijk wel slechte dat tweakers er geen heeft. Oke, een soort van maar deze is niet zo leuk.
En ik heb zoiets van dat Oranje echt wel van Argentinië zonder Di Maria moet winnen. Het belangrijkste zal zijn om niet snel een tegendoelpunt te incasseren. Het liefst gewoon een snel doelpunt van ons. Dat kan na al die wedstrijden misschien eens met de verdediging van Argentinië en de keeper welke reserve staat.
En bij penalty's gewoon weer het Krul trucje.
Zou de 'Spanje opstelling' weer min of meer terugkomen? Blijft Kuijt spelen en zo ja waar? Depay is als invaller veel beter dan in de basis, toch? Is Vlaar al weer fit? En Fer? En De Jong? Vragen, vragen...
[ Voor 3% gewijzigd door Fiber op 08-07-2014 18:44 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Couldn't agree moreDanielWW2 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:53:
Nou de Jong maar achter als je het mij vraagt. Hij is denk ik nodig tegen Ze Germans...
Tegen Zwitserland 74 minuten, tegen Belgie 71 minuten, tegen Nigeria ongeveer 52 minuten en tegen Iran ongeveer 14 minuten.Sjah schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:10:
[...]
Is Ezequiel Lavezzi al veel in actie geweest, nee toch? Dat is IMO hun geheim-wapen... toch een vd beteren van PSG.
Niet echt een "geheim" wapen dus.
Dat kan ook nog ja.
Ahum, leuk die mega-offtopic uitleg over Holland vs The Netherlands. Dat ga ik er morgen bij mijn werk even inwrijven...
Mooizo, zeg ik nu. Opdat ik morgen maar niet anders hoef te constateren...Keesk schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:57:
[...]
Tegen Zwitserland 74 minuten, tegen Belgie 71 minuten, tegen Nigeria ongeveer 52 minuten en tegen Iran ongeveer 14 minuten.
Niet echt een "geheim" wapen dus.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Jolke schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:08:
offtopic:
Ahum, leuk die mega-offtopic uitleg over Holland vs The Netherlands. Dat ga ik er morgen bij mijn werk even inwrijven...
Het is natuurlijk iets subtieler maar dit was wel ongeveer de politieke lijn in de 17de en 18de eeuw. Het was gewoon een dictatuur van de regenten van Holland waar af en toen de stadhouder doorheen kon breken door de andere zes te verenigen. Ja Zeeland was af en toe ook tegen Holland.
Ik wou alleen dat dit soort dingen op scholen geleerd zouden worden. Dan word het nog leuk als een docent het een beetje ludiek kan brengen.
Zo en nu weer het hoe te elimineren van Messi plan.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-07-2014 20:51 ]
Moet zeggen dat ik Martins Indi ook niet zo handig vind, die geeft teveel opzichtelijke zetjes
Waar ik ook geen zin in heb is de vallende ziektes bij Lavezzi en higuain, vind dat zo'n anti voetbal, ook van onze kant
Gewoon lekker voetballen, leukste voor iedereen
en wij hebben robben
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Volgens mij was Nederland favoriet tegen Uruguay, zeker na die fantastische tweede helft tegen Brazilië. Zal niet representatief zijn maar in mijn omgeving was het na de overwinning op Brazilië toch een stemming van 'even Uruguay opzij zetten en we staan in de finale', beetje de mentaliteit als tegen Costa Rica. Licht onderschat, dat was uiteindelijk best een zware pot, hoewel hij eenvoudiger had gekund als Stekelenburg die zondagsbal van Forlan gewoon had gepakt.Sepp14 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:58:
In 2010 knalde NL toch ook Uruguay eruit waarvan de meesten dachten dat NL het zou afleggen.
Volgens mij is Van Gaal met een behoorlijk psychologisch spelletje bezig met die blessures. Ik hoop dat er morgen gewoon een elftal met Vlaar, Van Persie én De Jong staat
Dus ze gaan dan de finale verliezen, want daar staat geen spaanstalige land dan in.Sepp14 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:58:
Niemand zegt dat ze alleen van spaanstalige landen winnenbvbal79 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 21:24:
[...]
Dus ze gaan dan de finale verliezen, want daar staat geen spaanstalige land dan in.

'I see you rolled your way into the semis.'
Jésus Quintana
Nee, er is een LOI cursus Spaans onderweg naar het Duitse elftal.bvbal79 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 21:24:
[...]
Dus ze gaan dan de finale verliezen, want daar staat geen spaanstalige land dan in.
Als vanavond Duitsland wint van Brazilie en NL wint morgen van Argentinie dan denk ik zelfs dat Duitsland begint te twijfelen.
Het is of het NL elftal bezig is met een toernooi om alle spoken uit het verleden te elimineren.
Nu nog wishfull thinking misschien overmorgen realiteit.
Je weet dat alleen Argentinië nog Spaanstalig is?bvbal79 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 21:24:
[...]
[ Voor 80% gewijzigd door Bastien op 08-07-2014 21:59 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Dat schrijf ik toch ook......Martinspire schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 21:40:
[...]
Je weet dat alleen Argentinië nog Spaanstalig is?
Hebben wij toch al gevalletje zuid europa laten zien?Martinspire schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:00:
Duitsland laat even zien hoe je een Zuid Amerikaanse grootmacht uitschakeld
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Eat the bugs, live in a pod
Sagt der Holländer: "Wir müssen noch gegen Argentinien spielen." Sagt der Deutsche: "So ein Zufall! Wir am Sonntag auch
Ik vind het een beetje verkeerd van een duitser om te zeggen "nog één keertje VOL GAS geven.." maakt me niet uit hoeveel jaar 'na' het is.
Rotterdam
GAITii schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:57:
Argentinie heeft ploegen gehad als Nigeria, Bosnië, Iran, Zwitserland en België... vergelijk dat eens met ploegen waar Nederland tegen heeft gespeeld.
Wij winnen gok ik met 1/2-0 :D!
Alleen maar al een wedstrijd of twee de vervanger van Aguero en nog daarvoor ingevallen in wedstrijd 1Sjah schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:10:
[...]
Is Ezequiel Lavezzi al veel in actie geweest, nee toch? Dat is IMO hun geheim-wapen... toch een vd beteren van PSG.
In wedstrijd 1 startte Maxi Rodriguez nog, waarvan ik al belachelijk vond dat ie er nog bij kan zijn, en werd vervangen door Gago. Ooit veelbelovend maar nu al niks meer (edit: blijkbaar veel geblesseerd afgelopen 12 maanden) en veel kritiek op geweest, hij zou de opbouw moeten verzorgen maar was alleen tikkie breed en terug
Eigenlijk zijn ze een beetje NL 2010, of beter 2012, met twee blokken in het veld (6 verdedigers en 4 aanvallers die het maar uit moeten zoeken al komen de backs wel aardig mee op; die Roja is weer terug)
[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 09-07-2014 03:57 ]
★ What does that mean? ★
Lol, alsof Messi geen kans mag missen. Gaat er echt om spannen. Nederland gaat er teveel vanuit dat als de toevoer naar Messi wordt afgesloten dat alles dan wel en vree is. Dat is een misvatting. Met spelers als Gago, Biglia, Lavezzi, Ernesto Perez hebben ze nog meer goede spelers. De focus moet erop blijven. En ja, als Vlaar het niet redt zou het een aderlating zijn.MrMonkE schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 03:53:
Ze scoren altijd wel 1 keer dus Nederland moet sowieso scoren in de eerste 90 minuten. Tegen iran zelfs 20 seconden voor tijd. (Messi) Alleen Zwitserland hield in 90 minuten de 0, vervolgens scoorde di Maria 2 minuten voor het eind van de extra tijd. Lijkt Nederland wel. Messi.. tering. Staat 99% van de tijd uit zijn neus te vreten en doet dan even zijn ding. Paar man voor de keeper zetten of zelf. Ik moet zeggen toen hij die bal op Courtois schoot viel ik bijna van mijn stoel van verbazing. Zowaar iets menselijks als falenDat dit een neerwaartse lijn mag zijn die vanavond verder wordt doorgezet!
Nederlandse PS5 clan / 30+
Goed opgemerkt, dat zei ik ook al tijdens de wedstrijd BEL-ARG, daar zag je Romero constant ballen loslaten. Wat dat betreft had Belgie daar beter gebruik van moeten maken.arsimo schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:50:
Ik verwacht dat Oranje veel gaat schieten vanuit de tweede lijn, zeg maar vanaf net binnen of rand strafschopgebied tot aan 20, 22 meter van het doel. De Argentijnse keeper is echt zwak - zeker vergeleken met die goeie keepers waar Oranje tot nu toe op dit WK tegen gespeeld heeft - en vooral met spelers als Snijder, Robben en Van Persie die echt een goeie scherpe en tegelijk harde trap hebben kan hij zwaar in de problemen komen. Met tien van zulke goeie trappen tussen de palen gaat er bij die keeper minstens 1 in, en wellicht zelfs meer.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Heeft helemaal niets met negatief te maken. Merk dat veel het idee hebben dat Nederland even erop en erover gaat. Dat noem ik onderschatting. Net zoals Nederland hebben de ook de Argentijnen hun sterktes en zwaktes. Wacht nou eerst de wedstrijd af voordat men al de finale begint in te vullen. Geluk houdt een keer op..Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:55:
@Outlaw Je bent wel erg negatief ingesteld heZe hebben al 36 jaar niet meer van ons gewonnen, laat maar komen. Ben er totaal niet van onder de indruk van dat elftal.
Verwijderd
Wij moeten het vanavond hebben van dode spelmomenten en counter. Enige nadeel is dat argentinië ook op de counter zal loeren. Al met al, als er niet vroeg wordt gescoord een saaie 0-0 en dan afwachten wie dit het langst het doel leeg kan houden.
zal het vanavond wel zien,ben benieuwd,denk wel dat we winnen maar het gaat een zware pot worden denk ik
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Hopelijk houdt Louis een wissel over, mocht het op strafschoppen aankomenVerwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:01:
Ik riep voor dit toernooi dat ik Argentinië als kanshebber zag voor de finale. Na de afgelopen 3 weken denk ik er toch anders over. Ze spelen matig alleen moet je messi nooit uitvlakken. Die zet 1x aan en hij zit.
Wij moeten het vanavond hebben van dode spelmomenten en counter. Enige nadeel is dat argentinië ook op de counter zal loeren. Al met al, als er niet vroeg wordt gescoord een saaie 0-0 en dan afwachten wie dit het langst het doel leeg kan houden.
Dit topic is gesloten.