Kilo Utrecht Tango [Halve Finale] Oranje - Argentinie

Pagina: 1 ... 4 ... 26 Laatste
Acties:
  • 40.750 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BsFaWtlCMAAiMJs.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Br9TalsCYAAhvvf.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BsFkT05CQAAwL44.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Br5C7vRCQAA2j17.jpg

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Hahhaa, die van Willem en zijn dochter _O-

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Laatst online: 27-09 08:42
_O- briljant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Hopelijk wordt het wat minder stressvol dan afgelopen zaterdag...(alhoewel, dat kan ook betekenen dat we vlot de boot in gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Sorry, ik kan het niet laten... :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BsGAuKfCUAAuRmg.jpg

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
van sportschau.de

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/hs03r9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMoes
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 27-10-2023
Hahahaha. _/-\o_ Bruno martins mindy

Ik ben bang dat als Argentinië de eerste gaol maakt dat Argentinië dan weer helemaal terugtrekt en met tien man gaat verdedingen, net zoals tegen België, als dat gebeurd dat gaan we niet winnen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
JustMoes schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:20:

Ik ben bang dat als Argentinië de eerste gaol maakt dat Argentinië dan weer helemaal terugtrekt en met tien man gaat verdedingen, net zoals tegen België, als dat gebeurd dat gaan we niet winnen vrees ik.
Ik vrees dat dat het scenario is waar we aan moeten denken. Maar Nederland heeft Robben om openingen te forceren. En anders hebben ze nog Klaas Jan (speelt die eigenlijk vanaf het begin gezien de maagklachten van Van Persie?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 07:25

JT

VETAK y0

_O-
The Outlaw schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:21:
[...]

Ik vrees dat dat het scenario is waar we aan moeten denken. Maar Nederland heeft Robben om openingen te forceren. En anders hebben ze nog Klaas Jan (speelt die eigenlijk vanaf het begin gezien de maagklachten van Van Persie?)
En Sneijder om van buiten de 16 te knallen.

[ Voor 46% gewijzigd door JT op 09-07-2014 12:32 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:31
JustMoes schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:20:

Waar het imo bij de belgen fout ging in dat scenario is dat ze alles door het midden wilden forceren terwijl er juist aan de zijkanten ruimte lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Belgen waren ook wel wat naief. Wilmots begon met Origi terwijl Lukaku, zeker in een match als deze gewoon had moeten starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:44
Mocht Nederland winnen vandaag van Argentinië dan moeten ze toch wel erg uitkijken voor Duitsland hoor. Nederland heeft een paar spelers die al eens een 10-0 nederlaag hebben meegemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludewig
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In de finale gaat Duitsland het een stuk lastiger krijgen. Brazilië verdedigde lege ruimte en liet de Duitse spelers gewoon vrij. Nederland noch Argentinië gaan zo slecht verdedigen in de finale.

Maar laten we eerst vanavond maar eens afwachten.

When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:15
Deze meneer is een fan van River Plate, hij flipt in dit filmpje volledig omdat zijn ploeg verliest.
Hij zal vast ook wel gepassioneerd Argentijns voetbalfan zijn dus ik hoop dat hij er vanavond ook zo bij zit in zijn troon :D

Ik heb bewust niet voor de subtitled versie gekozen want het is niet netjes wat hij zegt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57

[ Voor 25% gewijzigd door horizon1978 op 09-07-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Vlassie1980 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:51:
Deze meneer is een fan van River Plate, hij flipt in dit filmpje volledig omdat zijn ploeg verliest.
Hij zal vast ook wel gepassioneerd Argentijns voetbalfan zijn dus ik hoop dat hij er vanavond ook zo bij zit in zijn troon :D
[video]
Ik heb bewust niet voor de subtitled versie gekozen want het is niet netjes wat hij zegt :P
Tel het aantal keren puta maar, dat zegt genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:54

Cyphax

Moderator LNX
Dr. Strangelove schreef op zondag 06 juli 2014 @ 19:46:
Ik heb echt niets gezien van Argentinië dat die ploeg onmogelijk maakt om van te winnen. Messi? Ik vind Robben net zo'n asset. Beiden kunnen deze wedstrijd beslissen. Op andere plekken is Argentinië niet beter of slechter dan Nederland.

Verschillen? Argentinië speelt practisch thuis. Daarentegen hebben wij onbetwist de tactische sterkste coach van het toernooi, en dat is ook wat waard.

50/50 deze pot.
Dit vind ik wel een mooie samenvatting. Zonder een van de teams te overschatten en als uitgangspunt dat ze beide kunnen winnen, afhankelijk van factoren die zich vaak tijdens de wedstrijd pas ontwikkelen. Ik durf niet te voorspellen wie dit gaat winnen maar ik hoop stiekem op winst voor Oranje. :+
Niet in de laatste plaats omdat een finale tussen Duitsland en Nederland wel een klassieker gaat worden!

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:28
horizon1978 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:01:
Als Nederland een vroege 1-0 weet te maken is Argentinie gezien. Hoop ik. :)
ja dat heb ik nou ook, of andersom natuurlijk...
apis29 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 03:37:
[...]

Alleen maar al een wedstrijd of twee de vervanger van Aguero en nog daarvoor ingevallen in wedstrijd 1 ;) . Niks geheims meer aan dus ... wel goede speler ja maar weinig beslissends laten zien.
toch wel afgeklopt he? ;)
ze vinden ons makkelijker?
Cewl, maakt 't voorgenieten zo mooi. Iemand bekend met de naam vd tune?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Niet makkelijker. Het affiche is mooier. Wat is nou mooier dan spelen tegen je buurland op een WK finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Wat is nou mooier dan spelen tegen je buurland op een WK finale.
Winnen |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Livecrew011 op 09-07-2014 13:45 ]

Controleer de controleurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
The Outlaw schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:42:
Niet makkelijker. Het affiche is mooier. Wat is nou mooier dan spelen tegen je buurland op een WK finale.
Europese Finale
Re-match van '74
Op dit moment een gezonde rivaliteit tussen onze voetballanden (dat was natuurlijk anders)

lijkt me een epische wedstrijd...

als het zover komt dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 22:57

Edd

Laten we stapje voor stapje doen en niet te hard van stapel lopen. Eerst maar vanavond Argentie zien te verslaan. Wordt lastig vrees ik, maar wel te doen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Tot nu toe heeft Oranje op dit WK betere uitslagen behaalt naar mate de tegenstander op papier(!) sterker was. Laten ze dat maar volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 11:38
Harribo schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:59:
Ik hoop niet dat we weer een penalty tegen krijgen

Moet zeggen dat ik Martins Indi ook niet zo handig vind, die geeft teveel opzichtelijke zetjes
Waar ik ook geen zin in heb is de vallende ziektes bij Lavezzi en higuain, vind dat zo'n anti voetbal, ook van onze kant
Gewoon lekker voetballen, leukste voor iedereen
Is dat nu Luis Alberto Suárez Díaz in je avatar? ;)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Edd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:49:
Laten we stapje voor stapje doen en niet te hard van stapel lopen. Eerst maar vanavond Argentie zien te verslaan. Wordt lastig vrees ik, maar wel te doen.
Precies, maar hetgeen we nu alleen kunnen doen is speculeren en filosoferen over vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarw
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-09 15:52

oscarw

Better be a geek than an idiot

Ik ben benieuwd hoe we gaan spelen vanavond. Aan de ene kant wil ik natuurlijk dolgraag dat we de halve finale winnen, maar in de finale van Duitsland verliezen is natuurlijk ook echt geen pretje... :/

Ben ik de enige die er zo over denkt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
oscar2oktober schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:25:
Ik ben benieuwd hoe we gaan spelen vanavond. Aan de ene kant wil ik natuurlijk dolgraag dat we de halve finale winnen, maar in de finale van Duitsland verliezen is natuurlijk ook echt geen pretje... :/

liever van Duitsland dan misschienv an brazilie voor plek 3/4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah

Ja ik, wat als we met 5-1 weg gespeeld zouden worden? Maar aangezien die kans klein is, doe toch maar een finale-ticket. :)

Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/3IxLy1z-bXs3EO203cltqcpmnUSO5Qhr7heizTl6rBySg_hCpPxnALgOdAgkmUfkag=w300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ik denk er niet zo over iig!
Finale halen zal hoe dan ook goed zijn.

Aan iedereen die Duitsland geweldig vond gisteren (de 1e helft)....
Wat wordt de uitslag tussen NL (van 2e helft tegen SPA) tegen DUI (1e helft tegen BRA)?
Dat wordt wel een clash!

Oké, eerst moet de Argentijnse hobbel nog genomen worden :) :)F

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-09 23:06

d_star

Maharadja of the Year :-/

Ben je gek, ik vind dat het Nederlands elftal altijd moet spelen om te winnen! Dat betekent dus proberen te winnen van Argentinie, en daarna in de finale proberen te winnen van Duitsland. Lukt dat niet om wat voor reden dan ook, dan heb je het in ieder geval geprobeerd. Liever verliezen van Argentinie zodat je niet hoeft te verliezen van Duitsland, dat mag niet. Met zo'n instelling krijg je natuurlijk nooit een wereldbeker en dan verdien je 'm ook niet.

Als je het niet eens probeert, dan zal je dat zogenaamde trauma nooit verwerken. Met een finaleplaats maak je de beste kans. Face your fears, dus: winnen van Argentinie, en dan de ballen uit je broek spelen tegen Duitsland.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Dat dus..

[ Voor 255% gewijzigd door albino71 op 09-07-2014 15:40 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:57
Inderdaad, niet van dat laffe.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Der Tod oder die Gladiolen!

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarw
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-09 15:52

oscarw

Better be a geek than an idiot

Ik denk dat je het verkeerd begreep. Ik bedoelde absoluut niet dat het elftal niet hun best moet gaan doen. Het is zeker de moeite waard om het te proberen, anders bereik je nooit wat. Ik vind dat het elftal zich 100% in moet zetten voor de winst, de vraag is alleen of het gaat lukken en welk resultaat 'beter' is; 2-1 verliezen van Argentinië of winnen van Argentinië en 4-1 verliezen van Duitsland :P

Dit is natuurlijk alleen maar een voorbeeld, voor het zelfde geld winnen we 5-1 van Argentinië en verliezen we 1-0 tegen Duitsland.

[ Voor 30% gewijzigd door oscarw op 09-07-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
oscar2oktober schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:39:
Ik denk dat je het verkeerd begreep. Ik bedoelde absoluut niet dat het elftal niet hun best moet gaan doen. Het is zeker de moeite waard om het te proberen, anders bereik je nooit wat. Ik vind dat het elftal zich 100% in moet zetten voor de winst, de vraag is alleen of het gaat lukken.
Nog een paar uur geduld en dan weten we het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

El todo o nada!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ander vraagje...

Mijn kinderen (zoontje 7,5 en meisje 6) liggen er eigenlijk altijd voor 20 uur in als ze de volgende dag naar school moeten en morgen is gewoon een schooldag...

Ik twijfel nog, maar wie laat zijn kind(eren) van hoe oud de wedstrijd vanavond kijken en moeten ze morgen naar school?

* ik was in 1978 ook zo oud als mijn zoontje nu :)

[ Voor 7% gewijzigd door albino71 op 09-07-2014 15:43 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:16
mijne zijn een stukje jonger (3 en 5) die kijken altijd met veel plezier de samenvatting de volgende dag :) is dat niet een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 10:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoor daar meer over voor de finale, dat is gradatie hoger dan nog een halve finale.

Hoorde al mensen roepen dat scholen vrij 'moeten' geven voor deze kinderen..

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 09-07-2014 15:43 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
albino71 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:41:
Ander vraagje...

Mijn kinderen (zoontje 7,5 en meisje 6) liggen er eigenlijk altijd voor 20 uur in als ze de volgende dag naar school moeten en morgen is gewoon een schooldag...

Ik twijfel nog, maar wie laat zijn kind(eren) van hoe oud de wedstrijd vanavond kijken en moeten ze morgen naar school?

Ja ik was toen ook zo oud, en mocht de HF zien, de F niet, maar die was laat. Weet nog dat ik prima geslapen heb toen, dus dat is het niet op die leeftijd. Ennuh jij bepaalt hoe goed je kinderen tegen te weinig slaap kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Niet ik alleen :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-09 14:29
vroeger voor bijv. oud en nieuw moest ik 's middags een extra middag dutje doen of gewoon eerder naar bed en dan werd ik optijd wakker gemaakt. Is dat geen idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 13:59
Maar in plaats van dat je ze wakker maakt, doe je dat niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Het is ook de bedoeling om hem eerst laten slapen idd....

Ik ga het straks wel eens overleggen met de baas :)

.
E2TK schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:53:
Maar in plaats van dat je ze wakker maakt, doe je dat niet >:)
:)

[ Voor 44% gewijzigd door albino71 op 09-07-2014 15:54 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludewig
  • Niet online
Als de kinderen echt grote voetbalfans zijn zou ik gewoon een uitzondering maken. Bij het opvoeden van kinderen is het juist goed om (heel af en toe) een uitzondering te maken. Dat zijn de leuke herinneringen voor later.

When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:43
Ander vraagje...

Laat ze lekker kijken, ze vallen toch wel in slaap tijdens de wedstrijd :O :O :O en dan leg je ze na de wedstrijd in bed. Die ene keer in de 4 jaar.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

En dan schreeuwt de hele buurt ze toch wel wakker als er gescoord word.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-09 14:29
ik heb allemaal zo'n voorgevoel dat we over 20 jaar nog praten over 2010 en 2014 hoe we 2 keer in de finale stonden en allebei zo nipt verloren.

Dat betekend wel dat we vanavond nog winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
perpixel schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:57:
ik heb allemaal zo'n voorgevoel dat we over 20 jaar nog praten over 2010 en 2014 hoe we 2 keer in de finale stonden en allebei zo nipt verloren.

Dat betekend wel dat we vanavond nog winnen :)
Gelukkig praten we dan ook over 2018, 2022 en 2026 waar we soeverein wereldkampioen werden met 0 tegendoelpunten en een gemiddelde van 4 doelpunten per wedstrijd.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

NEEN! 1974 en 1978 en 2010.

Maar nu gaan we twee keer winnen. Ik heb een visioen gehad een paar dagen geleden toen mijn hoofdje de betonnen vloer raakte. Voor 5 seconden was ik in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:13

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Toon (nu 3) gaat echt wel op tijd naar bed vanavond. De finale is wat anders (dan heeft hij toch vakantie ;) ).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:32

m0nk

16-09-2003 15.15

Kain_niaK schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:01:

Maar nu gaan we twee keer winnen. Ik heb een visioen gehad een paar dagen geleden toen mijn hoofdje de betonnen vloer raakte. Voor 5 seconden was ik in de toekomst.
Moet jij geen filmpjes kijken over spinnen en penissen vanavond?... :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Het enige wat ik vanavond ga zien is:

- video compilatie met stem van Jack van Gelder die helemaal lijp gaat

of

- video compilatie met stem van Jack van Gelder die huilt.

Maar straks om 13:30 krijg ik de rest van de dag vrij en ga ik naar een brewhouse samen met een hoop Nederlanders en Argentijnen om de wedstrijd te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:50
Ander vraagje...

Zelf heb ik geen kinderen laat ik dat meteen voorop stellen.. ik heb wel als klein kind alles gezien maar ik ben dan ook heel makkelijk en vrij/los opgevoed.

Ik ben wel van mening dat dit soort evenementen, zeker als ze er interesse in hebben, wat toevoegen in de opvoeding. Er wordt het een en ander meegegeven, spanning, vreugde etc. en ik denk dat dat meer opleverd dan dat het die ene nacht minder slaap kost (of 2 dan in het geval van de finale ook)

Daarnaast is het waarschijnlijk ook voor hen dan een echt 'speciaal' moment wat het ook weer onvergetelijk maakt (jij weet het ook nog!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Ik heb mn 5 jarige afgelopen zaterdag laten opblijven en die lag na 10 minuten lekker op de bank te slapen. De volgende dag werd hij ongeveer 40 minuten later wakker dan normaal en hij heeft het de hele zondag erover gehad dat hij voetbal mocht kijken en op de bank had geslapen. Vond hij fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je weet dat de toekomst bestaat uit oneindig aantal mogelijkheden?

Die ene waar jij in kwam, wonnen we. De rest, verliezen we :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:49
SinergyX schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:45:
[...]

Je weet dat de toekomst bestaat uit oneindig aantal mogelijkheden?

Die ene waar jij in kwam, wonnen we. De rest, verliezen we :P
Zijn er oneindig? Er zijn een eindig aantal atomen, alle mogelijke combinaties daarvan zijn dan toch ook eindig? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
macciez schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:39:
Ik heb mn 5 jarige afgelopen zaterdag laten opblijven en die lag na 10 minuten lekker op de bank te slapen. De volgende dag werd hij ongeveer 40 minuten later wakker dan normaal en hij heeft het de hele zondag erover gehad dat hij voetbal mocht kijken en op de bank had geslapen. Vond hij fantastisch.
Dat zijn mooie jeugdherinneringen ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:44

ralpje

Deugpopje

Ik was in '88 zeven en heb de halve finale en finale gezien. Nu was dat qua tijdstip wel nog net ff wat anders waarschijnlijk, ik kan me dat nog volledig herinneren. Inclusief de toeterende auto's op straat na het winnen van de finale :)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7QNx8rk4tGc]

[ Voor 34% gewijzigd door Whatson op 09-07-2014 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online

oké man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

durian schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:51:
Zijn er oneindig? Er zijn een eindig aantal atomen, alle mogelijke combinaties daarvan zijn dan toch ook eindig? :-)
Afhankelijk wat je 'overtuiging' is van de verschillende theorieën, hoeft dat niet perse zo te zijn.
(al zou je vanuit atomen op 1078 tot 1082 komen, daar de combinaties mee maken, praat 'oneindig' toch wat makkelijker)

Maar feesten zoals in '88, denk het niet meer. Zal meer een parade op facebook worden ofzo :P

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 09-07-2014 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:35

gws24

Thinking is hard!

Net zoals de duitsers gisteren met Kittel hebben wij vandaag met Boom ook een tour etappe gewonnen dus de voortekenen voor vanavond zijn goed :)

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

gws24 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 17:31:
Net zoals de Duitsers gisteren met Kittel hebben 'wij' vandaag met Boom ook een Tour etappe gewonnen dus de voortekenen voor vanavond zijn goed :)
Fantastisch inderdaad. Hoop de 'onze jongens in Brazilië' hier ook nog wat van meekrijgen en zich laten inspireren... :)

Is er al een opstelling bekend? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Als NL wint van Argentinie gaat Duitsland wel een beetje knijpen. Dan is NL echt met een revanche toermooi bezig.
Duitsland wil veel liever tegen Argentinie spelen omdat ze daar nog een appeltje mee te schillen hebben.
Ik gun Duitsland heel veel maar nu dit jaar even niet. :) :)

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
Nog 4 uurtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Tering, het zou je woonboot maar zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

La muerte o los gladiolos! :P

Messi va a chocar otra vez! :+

http://www.ad.nl/ad/nl/10...e-liep-in-Nederland.dhtml

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2014 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:29

Niku

Alagaesii

Ik voorspel vanavond een indrukwekkende 3-1 zege voor Nederland.

Ik zal mezelf vanavond om 23.45 quoten ;)

:)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Oei, als de uitzending het straks maar blijft doen met al dat onweer wat er aan komt!

http://www.rtlnieuws.nl/n...straks-jouw-oranjefeestje
Veel ontladingen!

[ Voor 38% gewijzigd door Soldaatje op 09-07-2014 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zul je zien, gaat tijdens de wedstrijd een broer die ergens in Zweden vakantie in een tentje viert mij weer SMS-en over hoe hoeveel het staat :F ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
macciez schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:39:
Dat is nog eens een goede deal! 10 minuten later en je krijgt de volgende ochtend er 40 voor terug.
Bij ons thuis is dat eerder andersom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Jolke schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 18:33:
[...]

Dat is nog eens een goede deal! 10 minuten later en je krijgt de volgende ochtend er 40 voor terug.
Bij ons thuis is dat eerder andersom :)
Naja, 10 minuten in de wedstrijd was toch al meteen anderhalf uur later dan normaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Niku schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 18:30:
Ik voorspel vanavond een indrukwekkende 3-1 zege voor Nederland.

Ik zal mezelf vanavond om 23.45 quoten ;)

:)F
En ik quote je zodat het niet ge-edit kan worden. :P
Maar deze moeten we ook kunnen winnen. Klopt af. O-)

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-07-2014 19:26 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Was dat hotel nou echt maar tot 7 juli geboekt?
Wat een fatalistische eikels bij de KNVB.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:10

Rhapsody

In Metal We Trust

MrMonkE schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:29:
Was dat hotel nou echt maar tot 7 juli geboekt?
Wat een fatalistische eikels bij de KNVB.
Ik heb gelezen dat ze dat hotel niet langer konden boeken, vanwege de FIFA.

En eerlijk is eerlijk, van te voren waren de verwachtingen niet zo heel erg hoog. Niet dat de KNVB zo geweldig is, maar dit keer ligt het bij de FIFA.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-09 17:17
Ik dacht ook gelezen te hebben dat de FIFA het de rest van de tijd volgeboekt heeft. Dacht dat er ook stond dat dit vier jaar geleden hetzelfde was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 25-09 21:24

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik ga voor 4-2 voor Nederland.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Ik ga voor 7-1 voor Nederland :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
gws24 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 17:31:
Net zoals de duitsers gisteren met Kittel hebben wij vandaag met Boom ook een tour etappe gewonnen dus de voortekenen voor vanavond zijn goed :)
Zou mooi zijn. Speelt de Jong eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Rhapsody schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:33:
[...]
Ik heb gelezen dat ze dat hotel niet langer konden boeken, vanwege de FIFA.

En eerlijk is eerlijk, van te voren waren de verwachtingen niet zo heel erg hoog. Niet dat de KNVB zo geweldig is, maar dit keer ligt het bij de FIFA.
dan nog moet je als KNVB van te voren gewoon degelijke hotel elders boeken en niet achteraf doen alsof je eruit bent geschopt? dit is gewoon hollandse krenterigheid ten top weer. netals Demy de Zeeuw die z'n eigen tandarts rekening moest betalen omdat het niet onder de polis viel van de KNVB }:| :r

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Snippo schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:34:
Ik dacht ook gelezen te hebben dat de FIFA het de rest van de tijd volgeboekt heeft. Dacht dat er ook stond dat dit vier jaar geleden hetzelfde was...
Is niet waar. KNVB had het hotel een week langer kunnen boeken, dat deden ze niet en toen boekte de FIFA het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
ik ga voor de 5-2. Argentinië verdedigd gewoon niet goed.

Ik hoop dat we niet als Zwitserland gaan spelen = Messi dicht bij het strafschopgebied? Gelijk bijna alle verdedigers d'r op zodat iemand anders het vervolgens kan afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
3-1 Voor Nederland! :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
5-2? Met het team dat tegen Costa Rica in 120 minuten geen punt wist te scoren?

Beetje (te) hoog gespannen verwachtingen in dit topic. Ik ben al blij als Nederland met 1-0 wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-09 18:29

artificial_sun

Mazda Rx7

7-0 moet kunnen

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:12
Ik ben al blij als er überhaupt gescoord gaat worden. Dan wel het liefst in het goal van de Argentijnen :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Soultaker schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:57:

Beetje (te) hoog gespannen verwachtingen in dit topic. Ik ben al blij als Nederland met 1-0 wint.
En in de overige vier wedstrijden 12 keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Soultaker schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:57:

Iedereen heeft weer andere verwachtingen. Het is maar net hoe Nederland begint, en hoe de Argentijnen in de wedstrijd worden gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Nederland wint (denk het wel) dan is het met een kleine score. Ze moeten ook nog energie overhouden voor de finale. De Duitsers hebben een makkie gehad tegen Brazilië, in de 2e helft mensen gewisseld en de wedstrijd rustig uitgespeeld. Nederland heeft ook al een dag minder rust als we in de finale staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwacht overigens dat De Jong gewoon speelt, als volgende 'verrassing' van Van Gaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Hoeveel minuten zal die dan kunnen maken, hij is net hersteld, 1x een tik van Macherano en hij is weer gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop niet dat we als bezetenen op Messi gaan afstormen waardoor er Braziliaanse gaten ontstaan, is even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

The Outlaw schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:05:
Hoeveel minuten zal die dan kunnen maken, hij is net hersteld, 1x een tik van Macherano en hij is weer gezien
Hopelijk geen Diego Costa actie nee, maar acht Van Gaal en De Jong daar beide professioneel genoeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Telegraaf lijkt soms nogal op Bild, maar hier kan ik om lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-09 17:01

Flappiewappie

Hier nog meer

Sjah schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:10:
Telegraaf lijkt soms nogal op Bild, maar hier kan ik om lachen.
Echt te heerlijk weer hoor Wesley Sneijder

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:18

Quad

Doof

:)F Holland! :)F Ik voorspel een 3-1 overwinning voor onze jongens.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

* Fiber heeft een suggestie voor de topic titel:

Code Oranje!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Fiber schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:16:
* Fiber heeft een suggestie voor de topic titel:

Code Oranje!
Die is alweer ingetrokken door de KNMI :+

-

Pagina: 1 ... 4 ... 26 Laatste