en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
En de uitslag? Ik heb geen idee, maar minsten 5-0 voor nl.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Voor nederland? ja hoor prima.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Het zou mooi zijn als het 2-0 wordt want ik zie velen hier over argentinie schrijven alsof t vrij weinig voorstelt, maar is het echt zo dan wat ik heb gehoord op tv dat die keeper er weinig tot niks van kan en dat alleen messi het aandachtspuntje is?
In ieder geval wens ik iedereen een fijne wedstrijd
Als Sergio Romero een amateur zou zijn, dan zou hij niet in de goal bij Argentinie staan. Ja, hij heeft zijn vreemde momenten, is niet altijd even vrijuit gegaan bij een tegendoelpunt, maar soit,Jeroentjuh82 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:23:
Heb al veel gelezen, maar ik ga er geen uitspraak over doen want wat in vi ook werd gezegd dat messi het alleen maar op de heupen hoeft te krijgen en dan is t voorbij.
Het zou mooi zijn als het 2-0 wordt want ik zie velen hier over argentinie schrijven alsof t vrij weinig voorstelt, maar is het echt zo dan wat ik heb gehoord op tv dat die keeper er weinig tot niks van kan en dat alleen messi het aandachtspuntje is?
Kan alle kanten op. Eerste 25 minuten gaan het beeld bepalen.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Oh ok, dus zoals ik al dacht is het gewoon storm in een glas water.Rhapsody schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:33:
[...]
Ik heb gelezen dat ze dat hotel niet langer konden boeken, vanwege de FIFA.
En eerlijk is eerlijk, van te voren waren de verwachtingen niet zo heel erg hoog. Niet dat de KNVB zo geweldig is, maar dit keer ligt het bij de FIFA.
★ What does that mean? ★
Messi.. leuk maar presteert vrijwel niets. Al de laatste tijd bij barca is het een zeer nutteloze speler. Natuurlijk, hier en daar briljante passes en wat leuke acties maar als ik het even vergelijk met robben is hij niet veel waard. Volgens mij is iedereen nog in de waan dat hij op het niveau zit zoals hij een jaartje terug was.. niet het geval nu!Jeroentjuh82 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:23:
Heb al veel gelezen, maar ik ga er geen uitspraak over doen want wat in vi ook werd gezegd dat messi het alleen maar op de heupen hoeft te krijgen en dan is t voorbij.

Heb er overigens wel begrip voor

[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 09-07-2014 20:41 ]
Zullen we het eerst maar even afwachten? Daarnaast denk ik dat de medische staf er over nagedacht heeft of het risico verantwoord is.apis29 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:40:
En dan kan ie er weer binnen 10 minuten af zeker?!? Voor het "psychologisch" effect op de tegenstander ook zeker?
Van Gaal heeft het over een wonder"Het wonder heeft zich voltrokken", zegt Louis van Gaal. Nigel de Jong speelt tegen Argentinië http://nos.nl/wk2014/weds...ar-kf-3-winnaar-kf-4.html … pic.twitter.com/jGjVbfgcUd
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
En dus verloopt het vandaag op precies dezelfde manier?apis29 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:42:
Uiteraard hopen we het beste maar die overweging hadden ze ook al tegen Australie gemaakt ...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Kansen hadden ze wel, maar het afmaken lukte niet.. Laten we hopen dat dat dit keer wel goed gaatkuusj98 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:47:
Ik ga voor een voorzichtige 2-1 voor Nederland omdat ze de vorige wedstrijd eigenlijk ruk hebben gespeeld qua kansen. Ik weet dat het een taboe is om te zeggen maar ach, iemand moet in deze tijd eens niet 120% nationalist zijn
-
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Wecome home.
Ik hoopte eigenlijk dat hij daar zoublijven.
Voor altijd
★ What does that mean? ★
Verwijderd
Zie de Jong er zo maar met rood van af gaan na een brute charge van zijn kant op Messi.
★ What does that mean? ★
En Wijnaldum ipv De Guzman...DanielWW2 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:44:
Dus de formatie waarmee we Spanje, Chilli etc mee versloegen maar nu met Kuyt.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Van Gaal en 'zijn uitspraken'
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Oh ja, die is ook weg. Totaal niet gemist.
Verwijderd
Dat was diezelfde Nigel de Jong, tegen Mexico.MrMonkE schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:51:
Was wel een wedstrijd, weet niet meer welk land. Waar een er na ongeveer 10 minuten al weer af moest doorbelssure. Of was dat championsleague? Mijn hoofd tolt van al die wedstrijden.
Wijnaldum stond er tegen Chili ook al in. Middenveld was toen De Jong, Wijnaldum, Sneijder.
[ Voor 11% gewijzigd door Niku op 09-07-2014 20:54 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Nee hij doelt op Diego Costa in de CL finale.Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:53:
[...]
Dat was diezelfde Nigel de Jong, tegen Mexico.
Nee, sorry.Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:53:
[...]
Dat was diezelfde Nigel de Jong, tegen Mexico.
Ik bedoel iemand die uit een blessure terugkwam en eigenlijk tegen beter weten in de basis stond .
Maar ik denk dat ik met de championsleague in de war ben.
Ik wilde aangeven dat dit nu waarschijnlijk ook het geval is.
★ What does that mean? ★
MrMonkE schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:55:
[...]
Nee, sorry.
Ik bedoel iemand die uit een blessure terugkwam en eigenlijk tegen beter weten in de basis stond .
Dit dus.
Suggestie voor de topic titel: De Jong

Klinkt goed!max schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:53:
Ach dit wordt gewoon 20 minuten aftasten, daarna er in no time 2 in rossen, dan de hele boel op slot tot de 86e minuut, en dan de afmaker die er 3 - 0 voor NED van maakt.
Al hoop ik eigenlijk dat ze er, net als gisteren Duitsland, direct vol op klappen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat duurde ook 5 minuten.Fiber schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:57:
[...]
Klinkt goed!![]()
Al hoop ik eigenlijk dat ze er, net als gisteren Duitsland, direct vol op klappen...
Ik hoop wel op een vroege Nederlandse treffer. En een vroege rode kaart voor Argentinie(liefst voor Messi) dat zou wel fijn zijn voor mijn gemoedsrust.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
Zoals Niku al opperde idd in de CL.MrMonkE schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:55:
[...]
Nee, sorry.
Mag hopen dat het goed gaat met de Jong op het veld. Maar vrees het ergste met zijn inzet op o.a. Messi.
De start gisteren was brazilie en duitsland als gekken heen en weer aanvallen. Ik zie de argentijnen dat niet zo snel doen. Dat hele middenveld van brazilie was op een gegeven moment weg, leek wel of ze in de kleedkamer zaten. Die waren helemaal waus van de dope ofzo.Fiber schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:57:
[...]
Klinkt goed!![]()

★ What does that mean? ★
Dan moeten het eigenlijk direct twee of drie treffers zijn. Lang met een 1-0 voorsprongetje spelen is ook zenuwslopend...Kevinp schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:58:
[...]
Dat duurde ook 5 minuten.
Ik hoop wel op een vroege Nederlandse treffer. En een vroege rode kaart voor Argentinie(liefst voor Messi) dat zou wel fijn zijn voor mijn gemoedsrust.

Dat is een hele goede vraag.jaapstobbe schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:00:
Waarom als je mensen vraagt hoeveel het wordt zeggen ze ALTIJD 2-1?
Dat is de veilige uitslag. 2-1 is vaak de genadeslag, dus men hoopt dat het pas laat wordt beslistjaapstobbe schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:00:
Verwijderd
Dus nederland MOET scoren.
★ What does that mean? ★
Linkje werkt niet.GS88 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:02:
[afbeelding]
een hoop nieuwe namen bij oranje@ ad.nl
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Liever niet. Moet morgen nog werken...Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:02:
In de reguliere speeltijd 1-1, na verlenging 3-3 om in de strafschoppen beslist te worden in een 4-3 voor Nederland. Daar teken ik voor. Al zal het menigeen weer een hartverzakking geven.
Liever 5-0 bij rust en 10-0 na 90 minuten...

5-0 bij 27 minuten dammit.Fiber schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:04:
[...]
Liever niet. Moet morgen nog werken...
Liever 5-0 bij rust en 10-0 na 90 minuten...
Wat dacht van zijn eigen club? Die pikken het niet als van gaal hem voor het wk voor de rest van het jaar laat uitschakelen.RoD schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:41:
[...]
Zullen we het eerst maar even afwachten? Daarnaast denk ik dat de medische staf er over nagedacht heeft of het risico verantwoord is.
het is "maar" een liesblessure. Waarvan hij zelfs als het weer mis gaat normaal gesproken hersteld is voor het seizoen.Flagg schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:05:
[...]
Wat dacht van zijn eigen club? Die pikken het niet als van gaal hem voor het wk voor de rest van het jaar laat uitschakelen.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
★ What does that mean? ★
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Ik ben vooral enthousiast en in mijn opperste staat van nationalistisch.Japser schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:09:
De tering, wat ben ik nerveus...pffff
Heel pijnlijk, maar ze kunnen het zo wel spelen ja.Exorcist schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:04:
1-1 reguliere speeltijd, Arg. wint in verlenging met 2 of 3-1.

I reject your reality and el substitutio mio own

★ What does that mean? ★
Ik heb het even uitgerekend.jaapstobbe schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:00:
Er zijn totaal 61 wedstrijden gespeeld, en daarvan hebben er 15 de uitslag 1-2 of 2-1 gekregen gehaald.
Dit is dus ongeveer 24,5% en dus nogal vrij veel t.o. de andere uitslagen.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Ik denk dat het meer het geval is dat mensen een kleine overwinning verwachten, maar meer dan 1-0. Dan wordt het al snel 2-1.Onbekend schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:13:
[...]
Ik heb het even uitgerekend.
Er zijn totaal 61 wedstrijden gespeeld, en daarvan hebben er 15 de uitslag 1-2 of 2-1 gekregen gehaald.
Na 90 minuten of einde van de wedstrijd?Onbekend schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:13:
[...]
Ik heb het even uitgerekend.
★ What does that mean? ★

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Verwijderd
Liefst vlak voor het einde van de 2-de verlenging. En voor mijn part een doelpunt van Blind, de Vrij of Vlaar mag ook. Om het even wie, Cillessen misschien wel!Terryb47 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:16:
ik zeg 1-1 reguliere tijd, 2-1 winst door doelpunt sneijder
Vorm en Clasie maken 3-3 en 4-3 in de verlenging. Dat zou in ieder geval in lijn zijn met de gebeurtenissen dit bizarre WKVerwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:17:
[...]
Liefst vlak voor het einde van de 2-de verlenging. En voor mijn part een doelpunt van Blind, de Vrij of Vlaar mag ook. Om het even wie, Cillessen misschien wel!
Na einde wedstrijd inclusief verlenging, zonder strafschoppen. (Uitslag van de Tweakerspool dus.)
Speel ook Balls Connect en Repeat
Zuid Amerika word ingemaakt.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
[ Voor 11% gewijzigd door MrMonkE op 09-07-2014 21:23 ]
★ What does that mean? ★
Wut? Van Gelder is een absolute koning.MrMonkE schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:23:
Zak van gelder. Vervelend mannetje.
Beschouw mij dan als de meest hartstochtige republikein.

★ What does that mean? ★
Maw we zien wel, geen voorspelling deze keer, het zal wel weer goed komen zoals de andere wedstrijden van Oranje.
How do you save a random generator ?
Doe YouTube. Insert Jack van Gelder Radiocommentaar. Herzie mening.MrMonkE schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:24:
[...]
Beschouw mij dan als de meest hartstochtige republikein.
Van Persie wil niet wachten, en ze willen niet samen warming-up doen, balletje hoog houden met elkaar.
[ Voor 15% gewijzigd door Soldaatje op 09-07-2014 21:27 ]
Hij praatte.jaapstobbe schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:25:
wat deed ie dan, ik miste het?
★ What does that mean? ★
Allebei twee doelpuntjes straks en alles is weer vergeven en vergeten...Soldaatje schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:26:
Gedoe tussen Robben en van Persie?
Van Persie wil niet wachten, en ze willen niet warming-up doen.

Kak ik heb wat gemist? Explain.tweaker2010 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:28:
Van Persie is net een klein kind. Dit doet me denken aan het gedoe op het EK 2012.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Kennelijk voetl hij zichzelf nogal belangrijk. En ja hoor, ome Bertje moet het weer voor hem opnemen.

Hij is van binnen extra geprikkeld.Quad schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:29:
Van Persie heeft jeuk aan zijn zak.
zo zegt de analist.
★ What does that mean? ★
Eeeeeennn ontkrachttweaker2010 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:30:
Van Persie wilde niet op Robben wachten en rende alvast als enige het veld op. Kinderachtig gedrag.
Kennelijk voetl hij zichzelf nogal belangrijk. En ja hoor, ome Bertje moet het weer voor hem opnemen.
Verwijderd
Zoals zo vaak lul je ook nu weer behoorlijk uit je nek.tweaker2010 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:30:
Van Persie wilde niet op Robben wachten en rende alvast als enige het veld op. Kinderachtig gedrag.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Ja, want van Gelder de glijer en Pierre weten het wel?
★ What does that mean? ★
Is dit het niveau hier...MrMonkE schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:30:
[...]
Hij is van binnen extra geprikkeld.
zo zegt de analist.

* Fiber is weg hier en gaat lekker naar de wedstrijd kijken

Blijkbaar was het niet eens een liesblessure. Aanhechting van de bovenbeenspier volgens Jack v Gelder net.Kevinp schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:06:
[...]
het is "maar" een liesblessure. Waarvan hij zelfs als het weer mis gaat normaal gesproken hersteld is voor het seizoen.
Zo herstellen van een echte liesblessure was een mirakel geweest ja en een groter risico mbt de wedstrijd ...
Aguero vanaf de bank ... mooi
Dit topic is gesloten.