★ What does that mean? ★
Ik voel hetzefdeVerwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:36:
Ben ik de enige die het dus niet voelt!? Natuurlijk hoop ik voor een win.
Op de lat is altijd mooiSoldaatje schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:36:
Ik ben stiekum ook wel een beetje voor een mooie actie van Messi.
De aanhechting van de bovenbeenspieren zitten in de liesstreekapis29 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:33:
[...]
Blijkbaar was het niet eens een liesblessure. Aanhechting van de bovenbeenspier volgens Jack v Gelder net.
Zo herstellen van een echte liesblessure was een mirakel geweest ja en een groter risico mbt de wedstrijd ...
Liesblessure is in de praktijk een verzamelnaam voor blessures in die regio.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Beetje patriotisme mag wel hoor =\
Hoewel niet helemaal af. Als het veld maar bespeelbaar is.Japiooo schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:38:
Fantastisch stadion trouwens.
Tja, maar Messi is de afgelopen jaren ook gewoon de beste speler van de wereld. Helemaal als je gewoon puur naar de feiten en cijfertjes kijkt: http://fivethirtyeight.co...onel-messi-is-impossible/5V1NA70G schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:38:
Serieus? 'Messi beste voetballer speler ter wereld' ?
Beetje patriotisme mag wel hoor =\
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Scheer je weg!Soldaatje schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:36:
Ik ben stiekum ook wel een beetje voor een mooie actie van Messi.
Op die twee enorme nood tribunes na wel ja.Japiooo schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:38:
En aangezien we nog nooit op woensdag, nadat Duitsland met 7-1 van Brazilië heeft gewonnen, van Argentinië hebben verloren, voorzie ik geen problemen vanavond.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik las net ook een mooie: gisteren won een Duitser de Tour-etappe en won Duitsland ruim van Brazilië. Vandaag won een Nederlander de Tour-etappe en ... juistPhydomir schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:45:
[...]
En aangezien we nog nooit op woensdag, nadat Duitsland met 7-1 van Brazilië heeft gewonnen, van Argentinië hebben verloren, voorzie ik geen problemen vanavond.
★ What does that mean? ★
Op dit soort uitspraken mag best een life-time ban staanMrMonkE schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:47:
winnen wij ruim van brazilie.. in de wedstrijd om de 3e plek
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Wat was het ook alweer?Kees schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:44:
[...]
Tja, maar Messi is de afgelopen jaren ook gewoon de beste speler van de wereld. Helemaal als je gewoon puur naar de feiten en cijfertjes kijkt: http://fivethirtyeight.co...onel-messi-is-impossible/
Spelers winnen wedstrijden, teams worden kampioen.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Stadia was beter....
Verwijderd
Mwah, vind het een vreemd gezicht dat die twee tribunes zo ver buiten het dak staan. Sta je daar kun je zo opzij de stad in kijken in plaats van naar het veld. Lijkt wel of het nog niet af is.Japiooo schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:38:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat is zaterdag. Dat komt me wel beter uit ..MrMonkE schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:47:
winnen wij ruim van brazilie.. in de wedstrijd om de 3e plek
Daar heb ik gelukkig geen last van, thuis.artificial_sun schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:51:
Wat een praat hier, gelukkig zit ik weer tussen de aso-Hollanders op vakantie in Italië. Ze nemen gewoon een stoel mee naar binnen en komen voor je zitten, als je al 2,5 uur een mooie plaats in de bar hebt.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
[ Voor 7% gewijzigd door Franko P. op 09-07-2014 21:52 ]
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Idem, meesten van mijn vrienden staan in de kroeg, en ik moet hier (weer) binnen blijven zitten.stresstak schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:51:
[...]
Dat is zaterdag. Dat komt me wel beter uit ..
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
⏩ PVOutput☀️
Komt online zodra radio 1 begint, na het nieuwsQuad schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:51:
De stream met radio commentaar is nog niet op de NOS?
http://www.npo.nl/live
[ Voor 5% gewijzigd door Humma Kavula op 09-07-2014 21:54 ]
Jij ook.Franko P. schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:52:
Iedereen veel kijkplezier, ik ga op mn gemak de bank bezet houden icm een biertje en vriendin.
Ik ben benieuwd wat deze wedstrijd zal geven.. Volgens mijn moeder gaan ze eruit, maar die ligt op bed te slapen dus ...
~Vampiria
Wil jij je muil houden
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Is dat bij jullie ook?
[ Voor 15% gewijzigd door Cyphax op 09-07-2014 21:57 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Verwijderd
Ja ik zet altijd het geluid uit bij de volksliederen...Japiooo schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:56:
Lol en dan in de finale"tegen Duitsland "ben ik van duitsen bloed" moeten zingen ;-)
Tsja we hebben spanje ook altijd geëerd.Japiooo schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:56:
Lol en dan in de finale"tegen Duitsland "ben ik van duitsen bloed" moeten zingen ;-)
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
⏩ PVOutput☀️
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Tssss Wikipedia: WilhelmusJapiooo schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:56:
Zet dat voortaan in spoiler-tags, ik moet de wedstrijd nog kijken!!Tupac schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:59:
Een makkelijke overwinning voor ons
Saved by the buoyancy of citrus
Cyphax schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:00:
[...]
Zet dat voortaan in spoiler-tags, ik moet de wedstrijd nog kijken!!
★ What does that mean? ★
Traumas van die dingen. Dat fucking getoeter de hele tijd erbovenuit.
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
⏩ PVOutput☀️
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ik hoop dat ze de duitse taktiek overnemen en naar achter pasenArdana schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:07:
Hoeveel buiten-spellen zullen hier voorbij komen?
[ Voor 4% gewijzigd door thijsco19 op 09-07-2014 22:09 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
2cmmajoh schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:08:
Sneijder is gegroeid?
-
Er is wel een stream met Jack hoor, zie hiero. Geluid van de videostream uit, radiogeluid aan en tada
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Formerly known as Ragdoll
Alchohol vrijAW_Bos schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:09:
Dennis Bergkamp zou met een biertje in zijn hand zo 7-0 scoren
[ Voor 67% gewijzigd door MrMonkE op 09-07-2014 22:11 ]
★ What does that mean? ★
Volgens mij vindt ze het een prima hoogtestresstak schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:11:
[...]
Dan moet ie nog steeds op een krukje om bij Yolanthe te kunnen
4-0, dopjes eraf schieten kost ook tijd..AW_Bos schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:09:
Dennis Bergkamp zou met een biertje in zijn hand zo 7-0 scoren
dat lukt hem anders aardigstresstak schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:11:
[...]
Dan moet ie nog steeds op een krukje om bij Yolanthe te kunnen
Anders hij wel
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Formerly known as Ragdoll
★ What does that mean? ★
🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v153 + HW P1
En hij raakte hem amper/niet.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
★ What does that mean? ★
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Tuurlijk niet.5V1NA70G schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:14:
Werd hij nou geraakt?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
~Vampiria
Go go Celissen
Dit topic is gesloten.
![]()