dat iedereen steak krijgt als ze winnen
Wel mooi, bij NL staan ze te ouwehoeren met elkaar. Argentijnen staan naar de coach te luisteren.
Meh, denk 't niet, dat is meer geschikt voor als we achter staan. Maar misschien het eind van de verlenging... Laat eerst die wissel maar komen.SinergyX schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:55:
Gaat ie weer plan B?
Chipito'sDenizz schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:55:
Waar zou die zenuw Argentijn het over hebben?
Van persie blijft voor penalties. Duitsland krijgt een eitje. Deze teams dag minder rust en 120 minuten gespeeld ipv 30
Klopt zijn ook halve finalesfsfikke schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:56:
Ik zie hier nog geen wereldkampioen...
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Yup, of voor Kuyt/Blinden dan met 4 verdedigersVerwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:54:
[...]
WIl je forceren dan zou ik Depay voor Gini in brengen.
Pepe is geen goede voetballer. Hij is een aanjager. Een goede voetballer voor mij staat voor inzicht, passes die de ploeg aanvallend in positie brengt, of - in mindere mate - een tegenstander rechtstreeks in de wind zet (en dat liefst zonder ellenbogen, doodschoppen of vliegende tackles waarop Pepe een patent blijkt te hebben.)andries.t.net schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:52:
[...]
Pepe is ook een geniale verdediger. Parttime psychopaat, maar ook een geweldige verdediger en een goede voetballer. Maar goed, blijkbaar snap jij niet dat voetballen meer is dan 'wél de pass kunnen verzorgen'. Wat vlaar vandaag doet is heel goed voetballen: zijn positiespel, het anticiperen, zijn tackles, zijn keuzes etc. Genieten.
Ik vraag me dan ook af of jij ook zo'n persoon bent die van mening is dat iedereen kan verdedigen en verdedigend voetbal a la Mourinho niets bijzonders is?
Vlaar heeft dat niet gedaan. Afbreken is niet voetballen. Ik zeg hier niet mee dat Vlaar niet nuttig is - integendeel, hi was de meest nuttige speler op de akker vandaag - maar kom op, zeg nu niet dat ie goed 'voetbalt'. Want dan heb je niks van het spelletje begrepen mijns inziens.
Edit: Wat Mourinho betreft: prima coach, wereldtop. Ik vraag me dan weer af waarom je dat moet vragen. Discussie was wat de definitie van een goed voetballende speler was. Toch?
[ Voor 10% gewijzigd door Coltrui op 10-07-2014 00:01 ]
Hij bedoelt, geen waardige kandidaat voor de finales.
Inderdaad, voor beide ploegen is dit het slechtste wat er kan gebeuren.TrailBlazer schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:56:
Van persie blijft voor penalties. Duitsland krijgt een eitje. Deze teams dag minder rust en 120 minuten gespeeld ipv 30
Ja, laatste wissel?
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Eender wie wint, ik zet mijn geld op duitsland!
Jep, en Huntelaar lijkt er nu in te gaan komen.Martinspire schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:57:
We hebben toch nog maar 1 wissel over? Voor BMI en De Jong zijn er al uit
Die zag je gisteren al winnenfsfikke schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:56:
Ik zie hier nog geen wereldkampioen...
WIjnaldum eraf. persie terug, huntelaar spits
★ What does that mean? ★
Huh, maar Duitsland speelt toch niet in het blauw vanavondmasauri schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:57:
Eender wie wint, ik zet mijn geld op duitsland!
Nu of nooit!!!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Tika taka voetbal
ora et labora
of zoals een maat van me dit noemt, anti-voetbal
Nog niet vooruit lopen, eerste deze wedstrijd maar zien.
Der Klaas Jan!
7 goals!
7 goals!
★ What does that mean? ★
Moet gek gaan wil dat niet zo zijnQuad schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:59:
Duitsers worden dus die Weltmeisters.
Je maat roept maar maar wat. Roept wat zovelen roepen als ze er even niets van begrijpen.Octagen schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:00:
of zoals een maat van me dit noemt, anti-voetbal
Je bleef wakker om Hoentelaar weer eens te zien.
je zal maar net die wereldgoal missen (van wie maakt even niet uit)
Hunterlaar komt er waarschijnlijk in.
Dan moeten ze wel scoren.
Dan moeten ze wel scoren.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Huntelaar inbrengen.. prima. Geen wissel meer overhouden voor eventueel Krul in te brengen.. hmm

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Zal ook wel geen wondermiddel zijn..Moi_in_actie schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:01:
Huntelaar inbrengen.. prima. Geen wissel meer overhouden voor eventueel Krul in te brengen.. hmm
Drive it like you stole it.
Het verdedigen van messi schijnt te zijn uit zijn rug komen als hij zijn actie net start
★ What does that mean? ★
De hele wereld kent die truk nu, dat heeft geen zin deze keer.Moi_in_actie schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:01:
Is niet nodig dan is er hopelijk al gescoord.Moi_in_actie schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:01:
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
wat zal ik zeggen. Hij lan hard en lang op en neer rennen.
★ What does that mean? ★
Zo'n bal heb ik eerder gezien van Kuyt vandaag...
Maar ze weten ook dat t werktJolke schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:02:
[...]
De hele wereld kent die truk nu, dat heeft geen zin deze keer.
Mentaal wel, hij heeft er 2 tegengehouden en dat zal zeker in het achterhoofd zitten bij de Argentijnen.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
haal aub van persie eruit
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Vp niet buitenspel
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
EINDELIJK
★ What does that mean? ★
Van Persie kan waarschijnlijk niet meer. Anders laat je hem staan voor de eventuele penalties.
Van persie speelt als een natte vaatdoek
Formerly known as Ragdoll
En dan moet ie er uit
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Persie out, de echte Klaasie er in.
Mocht het penalties worden, zijn we gefucked =\
Huntie zet hem op.
Hij was ook de eerste met kramp laatst.RoD schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:03:
Van Persie kan waarschijnlijk niet meer. Anders laat je hem staan voor de eventuele penalties.
★ What does that mean? ★
Dan hebben we dus Klaasie en Clasie. Dat gaat verwarrend worden.
Van Persie 11KM gelopen, ja HOE DAN!?!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Van Persie krijgt een mooi concert mee als afscheid
van mijn part noem je het goed tennissen maar vlaar speelt een verdomd goeie wedstrijd. als je toch niets positiefs te zeggen hebt of sws altijd een andere mening hebt als iedereen (maar dan ook echt iedereen)Coltrui schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:57:
[...]
Pepe is geen goede voetballer. Hij is een aanjager. Een goede voetballer voor mij staat voor inzicht, passes die de ploeg aanvallend in positie brengt, of - in mindere mate - een tegenstander rechtstreeks in de wind zet (en dat liefst zonder ellenbogen, doodschoppen of vliegende tackles waarop Pepe een patent blijkt te hebben.)
Vlaar heeft dat niet gedaan. Afbreken is niet voetballen. Ik zeg hier niet mee dat Vlaar niet nuttig is - integendeel, hi was de meest nuttige speler op de akker vandaag - maar kom op, zeg nu niet dat ie goed 'voetbalt'. Want dan heb je niks van het spelletje begrepen mijns inziens.
Edit: Wat Mourinho betreft: prima coach, wereldtop. Ik vraag me dan weer af waarom je dat moet vragen. Discussie was wat de definitie van een goed voetballende speler was. Toch?
PS4 PSN: Dazzler2120
Vergt echt wel wat loopwerk om de hele tijd buitenspel te staan.Quad schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:04:
★ What does that mean? ★
Snap de kritiek op Van Persie hier niet zo goed, die man heeft de ziel uit zijn lijf gelopen.
Het is voetbal, geen marathon lopen.BlackShadow schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:05:
Snap de kritiek op Van Persie hier niet zo goed, die man heeft de ziel uit zijn lijf gelopen.
Man man man, wat een kl*ten passes de hele wedstrijd....
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hij verdedigd mee.Quad schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:04:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Yolanthe is ook groter als hijzelf...leonbong schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:05:
Snijder toch weer hoog
www.google.nl
hoe kan zo'n kabouter uberhaupt zo hoog schieten
Zou haast denken dat het de bal is.
★ What does that mean? ★
Als je de stappenteller van Sneijder bekijkt heeft die ook 6x zoveer stappen gezet als de rest...BlackShadow schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:05:
Vlaar de vriij en ook clasie spelen zeer goed.
Kijk, dat is een andere uitleg, waar ik niet anders dan volmondig mee akkoord moet gaan.Dazzler2120 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:04:
[...]
van mijn part noem je het goed tennissen maar vlaar speelt een verdomd goeie wedstrijd. als je toch niets positiefs te zeggen hebt of sws altijd een andere mening hebt als iedereen (maar dan ook echt iedereen)
Waarom moet je van Persie er in laten vanwege de penalties? We moeten nu toch echt niet hopen op penals maar gewoon hopen dat we het in deze verlenging afmaken.
Want al zouden we penals krijgen v. Persie kan die ook missen, net als Robben en Huntelaar.
Want al zouden we penals krijgen v. Persie kan die ook missen, net als Robben en Huntelaar.
Zal wel 1.1 km zijn.Quad schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:04:
Hij heeft alleen maar stil gestaan en een beetje gerent.
Als ik 90 minuten lang heen en weer ren over de achterlijn zonder 1 bal aan te raken, ren ik mij ook de ziel uit het lijf. Heb ik dan een goede bijdrage geleverd aan het team?BlackShadow schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:05:
Niemand trouwens opgevallen dat die ene Argentijn een achternaam heeft dat klinkt als een blowjob
KOmt dat schot!
ora et labora
Jij hebt niet veel van natuurkunde begrepen hè, waar in de klassieke mechanika komt de lengte van de schietende persoon erbij?
Afstand van stadion tot hotel waarschijnlijk..michael3 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:06:
[...]
Zal wel 1.1 km zijn.
Hij heeft alleen maar stil gestaan en een beetje gerent.
V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD || Pixel 3a - Huawei P10 ||
Dit topic is gesloten.