Messi-Zeit
RON BETON, zet hem op.
WIjnaldum AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
Wat ziet van Gaal in die gozer
[ Voor 32% gewijzigd door MrMonkE op 09-07-2014 23:49 ]
★ What does that mean? ★
Haags kwartiertje is bijna voorbij.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
laatste officiele minuut
ora et labora
Dat roep je wel heel vaak vanavond...MrMonkE schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:48:
WIjnaldum AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
Counters?vhal schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:48:
Counters van NL zijn zo traag...
⏩ PVOutput☀️
Als die counters nou eens veel sneller gingen hadden we misschien nog een kans
Verlenging?
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
De verdediging was toch onze slechtste linie?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Wat 'n klotviool!
Eerste echte kans van nederland
ora et labora
Verdomme!
Formerly known as Ragdoll
laat het maar op penalties aankomen , dan kunnen ze teminste is schieten op het doel.
Ohh jonge!..
⏩ PVOutput☀️
NEEE.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die was erin gegaan!
★ What does that mean? ★
ffs...
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Stift dan.............
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Ooooooooh ja, weer zo'n wedstrijd zeker? Dat de bal er niet in mag?
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Robbennnn WTFFFFUUUUUU in de laatste minuut..... MIS!!!!!
Dat was anders een epic stunt geweest!!!
Dat was anders een epic stunt geweest!!!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Dat had toch wat geweest zeg.. lekker op tijd naar bed... zit er dus niet in.
Die had erin moeten zitten.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Fantastisch verdedigd zeg!
⏩ PVOutput☀️
M'n hart! (En de kat schrok zich rot van m'n gil)
Goede samenvatting van de match tot dusver.
Maar eerlijk is eerlijk, fantastisch verdedigd door Mascherano
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Dat mag idd gezegd worden, net dat ene halve voetje.Quad schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:50:
Fantastisch verdedigd zeg!
Waar blijft dat duitsertje
[ Voor 7% gewijzigd door Chris Smoove op 09-07-2014 23:51 ]
Zal ik het nog eens zeggen? Penalties.
Holland bakt er niks van. Argentinië ook niet.
Rem eraf of het het worden penalties.
Waar zijn Robben zijn dives als je ze nodig hebt...
Dit gaat een latertje worden.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Dat was toch de actie van Robben?Chris Smoove schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:51:
Waar blijft dat duitsertje
ik erger me aan Wijnaldum omdat hij de bal altijd 1x teveel moet raken en traag de oplossing ziet.
★ What does that mean? ★
Verlenging here we come

Als Nederland maar wint, ik vind alles best.michael3 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:51:
Dit gaat een latertje worden.
Lol, buitenspel
Nou, kom maar op met die verlening

Pepe is ook een geniale verdediger. Parttime psychopaat, maar ook een geweldige verdediger en een goede voetballer. Maar goed, blijkbaar snap jij niet dat voetballen meer is dan 'wél de pass kunnen verzorgen'. Wat vlaar vandaag doet is heel goed voetballen: zijn positiespel, het anticiperen, zijn tackles, zijn keuzes etc. Genieten.Coltrui schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:32:
[...]
Ja, dan voetbalt Pepe geweldig. Schei toch uit.
Prima, meningsverschil tussen mensen die een andere visie hebben op 'voetballen', geen probleem. Jij vindt dat iemand die een bal afpakt en afgeeft aan iemand die wél de pass kan verzorgen, goed aan het voetballen is, prima. Uitgepraat.
Serieus.
Ik vraag me dan ook af of jij ook zo'n persoon bent die van mening is dat iedereen kan verdedigen en verdedigend voetbal a la Mourinho niets bijzonders is?
Ik ga ook voor penalties, en dan NL eruitColtrui schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:51:
Zal ik het nog eens zeggen? Penalties.

Ik heb last van een deja vu...
Nou, eens kijken of we in de verlenging wel een keertje op het doel kunnen schieten.
En... je verwacht het niet nee, maar weer buitenspel.
Pff, die had Robben eerder moeten schieten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Deden de Belgen ook.CrazyFool schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:52:
Begint Nederland nu pas te voetballen?

⏩ PVOutput☀️
Wut about Kokkie?andries.t.net schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:52:
[...]
Pepe is ook een geniale verdediger. Parttime psychopaat, maar ook een geweldige verdediger en een goede voetballer. Maar goed, blijkbaar snap jij niet dat voetballen meer is dan 'wél de pass kunnen verzorgen'. Wat vlaar vandaag doet is heel goed voetballen: zijn positiespel, het anticiperen, zijn tackles, zijn keuzes etc. Genieten.
Ik vraag me dan ook af of jij ook zo'n persoon bent die van mening is dat iedereen kan verdedigen en verdedigend voetbal a la Mourinho niets bijzonders is?
★ What does that mean? ★
als 90 minuten geen score geven dan zal die 30 extra ook geen nut gaan hebben
strafschoppen it is
strafschoppen it is
ora et labora
Gaat wel beter met nl lastste kwartier
Juist...... benieuwd wie er verliest...
- Argentinië
- Nederland
- Ik met het open houden van mijn ogen
- Argentinië
- Nederland
- Ik met het open houden van mijn ogen
Laten we het hopen, tijd maakt mij ook niks uit eb morgen toch vrij dus dat komt goed uit.
Ik denk geen krul, maar eerder huntelaar of depay erin.
Jezus, wat een poep wedstrijd.... Toch niet weer penalties heh?!
Verwijderd
Clasie brengt meer evenwicht op het middenveld. Jammer genoeg lijkt Wijnaldum er voor het gros van de tijd voor spek en bonen bij te lopen.
Buiten wordt vuurwerk afgestoken,.. vast voor die Tour etappe overwinning vandaag
Hoeveel wissels hebben we eigenlijk nog over? 1?
Neh, Van Gaal is niet echt iemand die vaker hetzelfde trucje doet. Nederland heeft nog 1 wissel en ik denk dat dat Depay of Huntelaar wordt.Zorian schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:53:
Mijn glazen bol ziet Krullen.
Klopt. Er komen wat halve mogelijkheden, en dus die kans van Robben. Wellicht dat we toch iets fitter zijn?TrailBlazer schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:53:
Verwijderd
WIl je forceren dan zou ik Depay voor Gini in brengen.muhda schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:54:
Ik denk geen krul, maar eerder huntelaar of depay erin.
jaJolke schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:54:
Hoeveel wissels hebben we eigenlijk nog over? 1?
PS4 PSN: Dazzler2120
Denk omdat Argentinie een verlenging ok vind en omdat Nederland absoluut geen verlenging wil.TrailBlazer schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:53:
Want als je wint na verlenging dan heb je toch een aardige tik voor de finale.
<- Persie
-> Depay
-> Depay
★ What does that mean? ★
Gaat ie weer plan B?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja, je zag Mascherano net ook al strompelen. Nederland heeft natuurlijk al wel extra tijd tegen Costa Rica in de benen, maar het hele toernooi is Nederland al heel erg fit.RoD schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:54:
[...]
Klopt. Er komen wat halve mogelijkheden, en dus die kans van Robben. Wellicht dat we toch iets fitter zijn?
Zou zelf eerder Depay inbrengen dan Huntelaar.
Tenzij je flink druk wilt zetten.
Tenzij je flink druk wilt zetten.
Waar zou die zenuw Argentijn het over hebben?
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Ik zie hier nog geen wereldkampioen...
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
Huntelaar voor Wijnaldum kan ook natuurlijk. Nederland heeft vooralsnog weinig in te brengen met die hoge ballen naar voren.
Dit topic is gesloten.