Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
+1 vermoed dit ook.DinX schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 17:26:
Beetje moeilijk om hem na de voorbije wedstrijden er nog uit te houden hè.
Zal na 60 minuten we gewisseld worden voor Lukaku, en Mirallas voor Mertens.
Zou zeker niet tot de verlenging wachten om Lukaku erin te brengen deze keer...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

|| Vierkant voor Wiskunde ||
Argentinië scoort altijd, ergo zullen we er minstens twee moeten maken, dus defensief spelen zal niet werken. Hopelijk vallen de Argentijnen aan, dat speelt in onze kaart.
Go Duivels!

Er moet gewoon tempo in blijven deze keer, alles of niets.BlackShadow schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 17:32:
[...]
+1 vermoed dit ook.
Zou zeker niet tot de verlenging wachten om Lukaku erin te brengen deze keer...
Als het na 40-50 minuten Origi niks wordt -> Lukaku. Ontbreekt het snel aan creativiteit -> Mertens of Januzaj. Niet te zuinig zijn met wissels. Als ze het voor eventuele verlengingen niet kunnen afmaken lukt het erna toch niet meer denk ik.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Nee Vlaams.Niku schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 17:54:
Ujj Nederlands!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee, officieel is Vlaams een dialect. Maar dat doet er niet toe, nu lekker foebele!
Kunnen gaan kaarten samen.andries.t.net schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 17:59:
Zie ik nou de hele defensie op scherp staan?
Ja, als ze nu allemaal geel pakken en zich kwalificeren voor de halve finale heeft Nederland er een makkie aan.andries.t.net schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 17:59:
Zie ik nou de hele defensie op scherp staan?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Verwijderd
Zegt genoeg over Argentinië. Buiten Messi is het gewoon niks.Martinspire schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:00:
Nu al 20x oid de naam Messie voorbij horen komen door NL commentator*zucht*
Wie spelen er eigenlijk nog meer in Argentinië?Martinspire schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:00:
Nu al 20x oid de naam Messie voorbij horen komen door NL commentator*zucht*
This too shall pass
Verwijderd
AlderweireldSallin schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:03:
Dat ging makkelijk voor Argentinië..

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Nee gewoon een klap met de vlakke hand van de scheidsrechter in het gezicht; "Shut up bitch".Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:06:
Dat smeken om kaarten moeten ze ook strenger bestraffen. Normaliter is dat toch gewoon geel?
Verwijderd
"Shut up bitch, call the cops"5V1NA70G schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:07:
[...]
Nee gewoon een klap met de vlakke hand van de scheidsrechter in het gezicht; "Shut up bitch".
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
This too shall pass
Verwijderd
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik zag dit dus al aankomen.
Bij Oranje kennen ze ook alleen maar van Persie en Robben en misschien Sneijder. Betekent niet dat de andere spelers niet gevaarlijk zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
This too shall pass
Verwijderd
Ik denk nog steeds dat ze gaan winnenSallin schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:10:
Belgen mogen de schroom nu wel van zich afgooien.
GefeliciteerdDanielWW2 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:09:
Ik zag dit dus al aankomen.
This too shall pass
Zo gaat dat altijd; mooi uitverdedigen in plaats van er een knal tegen aan gevenVerwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:10:
Kompany dacht even dat hij middenvelder/spits was? Geef die bal gewoon af paasei.
★ What does that mean? ★
Zelfs? Ik vind het juist wel tof dat de lage landen elkaar goed lijken te steunen dit toernooi. Dat kan na vanavond zo maar over zijn natuurlijk maar toch, tot nu toe heel solidair en leukLeon Zwiers schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:13:
Awh, kom op Belgjes, zelfs jullie noorderburen willen jullie zien verderkomen!
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Legioen uit de Hell?Leon Zwiers schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:16:
Beetje onderschat misschien die Argentijnen door de rode supporters.. (Hoe noemen Belgische supporters zich eigenlijk )
[ Voor 86% gewijzigd door Kain_niaK op 05-07-2014 18:18 ]
Do what you love, do it often
Ja, tegen middelmatige tegenstanders weten ze nog net te winnen.Kain_niaK schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:16:
Wel nee man, 1 goal achterstaan in de 10de minuut. En dan ze afschrijven? Heb jij de andere wedstrijden van Belgie eigenlijk wel gezien?
Boog?dutchgio schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:21:
[...]
Ja, tegen middelmatige tegenstanders weten ze boog net te winnen.
Tot nu to hebben de belgen altijd to 70e minuut ofzo gewacht met scoren als ik het goed heb onthouden.
★ What does that mean? ★
Verwijderd
Gewacht nog welMrMonkE schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:22:
Winnen de Argentijen of verliezen de Belgen?
Tot nu to hebben de belgen altijd to 70e minuut ofzo gewacht met scoren als ik het goed heb onthouden.
Het gaat niet om het doelpunt. Het gaat om het hele plaatje.Kain_niaK schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:16:
Wel nee man, 1 goal achterstaan in de 10de minuut. En dan ze afschrijven? Heb jij de andere wedstrijden van Belgie eigenlijk wel gezien?
België zit met een coach met weinig ervaring, een team zonder enige toernooi-ervaring, en een combinatie van spelers met ervaring en spelers zonder enige ervaring. Dan werd er slecht gespeeld in de poele welke de zwakste van allemaal was en toen de voetbaltechnisch waardeloze Amerikanen.
Argentinië is een team dat je nooit moet onderschatten.

Wat dacht die Argentijn met de bal?
Dat het een val was?
★ What does that mean? ★
Verwijderd
Daarom presteren ze al 20 jaar niks dat Argentinië. Gewoon matig land met soms een upswing. Dit Argentinië gaat geen wereldkampioen worden.DanielWW2 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:24:
[...]
Argentinië is een team dat je nooit moet onderschatten.
This too shall pass
Dus ze moeten 'hun momenten kiezen'-tm
★ What does that mean? ★
Heeft het ook nooit van pure snelheid moeten hebben, althans, niet op van rensnelheid. Het is z'n lichtvoetigheid en idiote balcontrole + goede kijk op vrij wandelen wat hem z'n status opgeleverd heeft.Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:25:
Messi is eigenlijk niet zo gek snel als je het vergelijkt met Robben
Verwijderd
Nee, beste verdediging is Costa Rica, pas 1 tegengoalKain_niaK schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:27:
Noppe noppe noppe, Belgie gaat dit winnen. Ik voel het. Dit team heeft geduld. Beste verdediging van het toernooi. Komt goed.
Verwijderd
Ze moeten minstens 1 doelpunt maken. Idealiter zo snel mogelijk.MrMonkE schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:27:
Moet wel 90 minuten en mischien 120,
Dus ze moeten 'hun momenten kiezen'-tm
This too shall pass
in de 26e minuut al mee beginnen
★ What does that mean? ★
Verwijderd
Nee hoor, dit loopt uit de handKain_niaK schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:29:
Eindelijk voetbal! Laten we die andere kwartfinales snel vergeten en hopen dat dit VOETBAL blijft.
Verwijderd
Daarom jeuken mijn handen, omdat de scheids er niets tegen doet. Geef gewoon geel en ze gaan geen tijd meer rekken.MrMonkE schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:29:
Je kan zeggen wat je wilt maar die Argentijnen kunnen wel tijd rekken.
in de 26e minuut al mee beginnen
1 veldgoal op evenveel matchen, net als België.Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:28:
[...]
Nee, beste verdediging is Costa Rica, pas 1 tegengoal
Ik zag al een stukje.
Dat vind ome Sepp niet leuk.
[ Voor 17% gewijzigd door MrMonkE op 05-07-2014 18:30 ]
★ What does that mean? ★
Pardon wat?MrMonkE schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:30:
Uh oh Di Maria heeft een plaatje op zijn shirtje..
Ik zag al een stukje.
Dat vind ome Sepp niet leuk.
Verwijderd
Zodat die met de bal kan gaan lopen waardoor Argentinië met 1-0 voorstaat?Leon Zwiers schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:30:
Prijs Kompany, wat zou ik die graag in Oranje hebben.
Het witte shirt onder zijn bovenshirt.
Daar zou heel streng tegen worden opgetreden als mensen met boodschappen erop e.d. shirtjes omhoog gingen trekken om ondershirt met boodschap te tonen.
★ What does that mean? ★
Nog liever Verthongen denk ik. Die kan ook nog iets serieus toevoegen in aanvallend opzicht,Leon Zwiers schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:30:
Prijs Kompany, wat zou ik die graag in Oranje hebben.
Nee, Argentinië speelt minder gevaarlijk dan de VS deed. Je opmerking getuigt (alweer) van weinig voetbalverstand.tweaker2010 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:16:
Zo goed is Belgie dus... de eerste beste tegenstand en woppa. Dit is duidelijk geen VS.
Als dat het enige is wat je kan zien, moet je een brilletje kopen.Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:31:
[...]
Zodat die met de bal kan gaan lopen waardoor Argentinië met 1-0 voorstaat?
Meer vanwege hoe hij net Messi en daarna di Maria weghoudt uit een 1v1 met CourtoisVerwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:31:
[...]
Zodat die met de bal kan gaan lopen waardoor Argentinië met 1-0 voorstaat?
★ What does that mean? ★
Verwijderd
De rest zie ik ook wel, maar zo'n grote fout kan niet voor zo'n goede verdedigerBlackShadow schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:32:
[...]
Als dat het enige is wat je kan zien, moet je een brilletje kopen.
Dit topic is gesloten.
Het Belgische vlaggetje is :)B