Favoriet of niet? [Kwartfinale] Argentinie - Belgie

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 14.147 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:18

Grvy

Bot

Belgie mist gewoon een echt goede spits ala robben of van persie.

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 08:42
Dat was toch nog best een aardig potje voetballen dat de Belgen dat lieten zien.
In de laatste minuut had er gewoon nog 1 in genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-09 14:16
misch over 2 jaar al op het EK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:08

Quad

Doof

Kain_niaK schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 19:59:
België was een echt team ... maar te onervaren voor het WK. Geef het 4 jaar. Wat wil je na twee keer een WK missen en er dan weer bij zijn ... meteen wereldkampioen worden?
Lijkt me wel, anders doe je niet mee toch?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:21
Grvy schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 19:59:
Belgie mist gewoon een echt goede spits ala robben of van persie.
Robben is niet eens spits >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:03

Martinspire

Awesomeness

Kain_niaK schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 19:59:
België was een echt team ... maar te onervaren voor het WK. Geef het 4 jaar. Wat wil je na twee keer een WK missen en er dan weer bij zijn ... meteen wereldkampioen worden?
Als België een team had geweest, hadden ze nooit zoveel balverlies geleden. Argentinië leed eigenlijk alleen balverlies nadat een kans mislukte. Bij België strandde een kwart voor de middellijn, twee kwart tot het keepersgebied en de rest ging al ver naast. Nee ze hebben gewoon voorin geen samenwerking en dat kun je goed zien.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 19:54:
[...]

Volgens mij ben jij niet goed. Dit Argentinië wordt van zijn levensdagen geen wereldkampioen, veel te mat. In totaal 3 kansen gehad.
We gaan het zien. Idem namelijk voor Brazilie/Duitsland.

Je zag Argentinie op zijn Italiaans spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Snif. We hadden nochtans kunnen winnen: zo indrukwekkend was Argentinië niet. De match leek bijzonder sterk op Frankrijk-Duitsland gisteren, helaas met ons in de rol van Frankrijk.

(... en toch denk ik dat Defour ipv Fellaini beter geweest zou zijn in deze wedstrijd.)

[ Voor 23% gewijzigd door YellowOnline op 05-07-2014 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ik weet niet wat Robben officieel is, maar noodzakelijk idd hij snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-09 14:16
vleugel aanvaller maar idd geen spits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:30

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Complimenten voor de scheidsrechter trowuens. Paste vaak de voordeel regel toe en floot niet om ieder wissewasje. Beetje een Collina. Al was het niet echt een heel moeilijke wedstrijd.
De doelman van Belgie is ook een die nog een ruwe diamant is. Wereld redding

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
YellowOnline schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:01:
Snif. We hadden nochtans kunnen winnen: zo indrukwekkend was Argentinië niet. De match leek bijzonder sterk op Frankrijk-Duitsland gisteren, helaas met ons in de rol van Frankrijk.
Op zich wel, als je naar de laatste 10 minuten kijkt, maar voor de rest kwam België er niet echt aan te pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Jammer was erg leuk om de Belgen te volgen, jammer dat we geen NL-BE te zien krijgen.

Belgen hebben natuurlijk wel nog steeds de eer de leukste/sportiefste wedstrijd van het WK gespeeld te hebben. (tegen USA)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Heren, onthoud België. We hebben geproefd van Brazilië na twaalf jaar internationaal niks van betekenis te zijn geweest en het smaakt naar meer. Deze groep komt er wel. Met een iets meer snuggere trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ik heb mr wel vermaakt de laatste 15 minuten van de wedstrijden. :)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 27-09 12:26

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Douweegbertje schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 19:57:
[...]

Valt ook wel weer mee hoor...
Als we iets de schuld kunnen geven is het de kwaliteit van België. Argentinie miste zelfs nog 2 belangrijke spelers en België mist domweg vuurkracht voorin.
Uiteindelijk is België absoluut niet slecht, maar het heeft nog wel wat tijd nodig..
Ik vind het nog steeds onverdiend. Oke, we missen vuurkracht voorin, maar naar mijn gevoel hadden we toch een overgewicht. Argentinië heeft maar een 3tal kansen gekregen. Je merkt wel dat de Belgische ploeg nog niet zo goed met de zenuwen overweg kan. Dat zal volgende keer hopelijk beter zijn, de ploeg is nog heel jong.

Wel afschuwelijk voetbal van Argentinië :(

Laat Nederland maar winnen en Argentinië een rammeling geven net zoals Spanje. Ik kijk er naar uit >:)

[ Voor 6% gewijzigd door ETzPliskin op 05-07-2014 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Snugger of een trainer met ballen.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

dutchgio schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:00:
[...]

Robben is niet eens spits >:)
Hij is gewoon de terminator. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:21
Nu hopen dat Nederland wraak kan nemen :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
DanielWW2 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:05:
[...]

Hij is gewoon de terminator. :P
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 08:20

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

ETzPliskin schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:05:
[...]

Ik vind het nog steeds onverdiend. Oke, we missen vuurkracht voorin, maar naar mijn gevoel hadden we toch een overgewicht. Argentinië heeft maar een 3tal kansen gekregen. Je merkt wel dat de Belgische ploeg nog niet zo goed met de zenuwen overweg kan. Dat zal volgende keer hopelijk beter zijn, de ploeg is nog heel jong.

Laat Nederland maar winnen en Argentinië een rammeling geven net zoals Spanje. Ik kijk er naar uit >:)
Ben je er bewust van dat Argentinië een speler kwijtraakte en 1-0 voorstond? Ze hebben het professioneel uitgespeeld. Je vindt het misschien onverdiend omdat je een liefhebber van het Belgisch elftal bent, wat dan natuurlijk prima is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Bier maken kunnen ze wel. *Trekt een Hoegaarden open.

Jammer, helaas, volgende keer beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 27-09 12:26

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Douweegbertje schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:08:
[...]

Ben je er bewust van dat Argentinië een speler kwijtraakte en 1-0 voorstond? Ze hebben het professioneel uitgespeeld. Je vindt het misschien onverdiend omdat je een liefhebber van het Belgisch elftal bent, wat dan natuurlijk prima is ;)
Ja natuurlijk wel ;) Maar om dan al vanaf minuut 8 tijd te rekken...

Overigens wel vreemd dat Chadli erin is gekomen en niet Januzaj. Ach, zal wel een reden hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Hehe, proost idd. Voetballen kunnen ze ook hoor, maar nog niet op een wk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:46

Fiber

Beaches are for storming.

Duitsland: Met moeite door... (Toernooiploeg, gaan eigenlijk altijd door...)
Brazilië: Met moeite door... (Thuisland...)
Argentinië: Met moeite door... (Grootste buurland van thuisland...
Nederland: ????? (?????)

Eigenlijk is het allemaal heel logisch... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tja, met dit soort spel kun je wereldkampioen worden. Iets wat België en Nederland gewoon missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Wou je soms beweren dat NL niet doorgaat? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Laatst online: 26-09 22:38
ETzPliskin schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:10:
[...]

Overigens wel vreemd dat Chadli erin is gekomen en niet Januzaj. Ach, zal wel een reden hebben...
Dit inderdaad, ik had Hazard er in de eerste plaats NIET afgenomen, hij kon heel goed van pas komen in die laatste minuten, ookal liet hij zich niet opvallen door een schitterende flits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 08:20

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Exocet schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:11:
Tja, met dit soort spel kun je wereldkampioen worden. Iets wat België en Nederland gewoon missen.
Volgens mij hebben wij juist het antivoetbal maar ok :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

ETzPliskin schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:05:
[...]

Ik ben niet bepaald neutraal als Belg en vond Argentinië niet dominerend, maar zeggen dat wij overwicht hadden: neen, dat is niet waar.

:)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dan nog mijn mening. Hier was ik al bang voor en dit zag ik eigenlijk al aankomen.
België had de makkelijkste poule van alle landen en won moeizaam. Toen kwam de VS, een fysiek team met een Duitse coach maar voetbaltechnisch echt geen hoogvlieger. Dan na een belachelijke hoeveelheid kansen dan einden twee doelpunten. Dat kan je doen tegen een zwak team dat niet veel terug kan doen maar dat was het ook wel...

Nu Argentinië waar ze wel wat voetbaltechnisch vermogen hebben en mensen die kunnen scoren en gewoon verloren. Het vroege doelpunt had met gemak gecompenseerd kunnen worden door rustig te blijven en druk te gaan zetten en ze echt klem te zetten. Dat gebeurde nauwelijks. Ondertussen kreeg Argentinië af en toe dodelijke counterkansen waar er ook geluk inzat dat ze er niet ingingen. Voornamelijk Messi was een keer extreem gevaarlijk.
Dan werd België zo rond de 70ste minuut eindelijk wakker en toen werd het paniekvoetbal. Het had rustig gedaan moeten worden maar het was paniek. Dat werkt nooit.

Uiteindelijk gewoon terecht gewonnen van Argentinië.

Het is wel een leermoment voor de Duivels. Over twee jaar bij het EK met hopelijk wat ervaring erin. Dan kan het nog wat worden.

En nu komt Costa Rica. >:)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:44
Als belg zijnde kan ik niet meteen onpartijdig zijn, maar dit was een alles behalve interessante match. Dat komt grotendeels door het saaie, vertraagde spel van Argentinie en de scheidsrechter die het altijd nodig vond een babbeltje te slaan. Maar ook door de stressvolle indruk die Belgie gaf. Er was niets te herkennen van de ploeg die tegen de VS stond. Dat was misschien de verdienste van Argentinie hun passieve speelstijl, maar voor een neutrale supporter was deze match waardeloos.. 😡

De drive was gewoon compleet weg. Al die Duivels stonden te popelen naar hun vrouwtje te gaam en... 😎

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Jammer, jammer, jammer.

Maar: tenzij er sprake is van onreglementair spel is het altijd verdiend. Rare voetbalcultuur ook altijd met "onverdiend verliezen". Je moet niet beter zijn, je moet vaker scoren.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:07

Polycom

Poes van goud

*knip* troll

[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 05-07-2014 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer voor de Belgen, maar eerlijk is eerlijk ze hebben zichzelf een beetje overschat. Ze zagen zich na die wedstrijd tegen Amerika al kanshebber op een finale plaats. Helaas zo als eerder gezegd er lopen bij de Belgen geen spelers van het kaliber Robben, v Persie, Sneijder. Dus ze mogen blij zijn dat ze zover zijn gekomen, als je kijkt naar de tegenstanders die ze hebben gehad in dit toernooi t.o.v NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ook met meer ervaring gaat een dergelijk België niet verder komen in andere toernooien. Daar hebben ze toch echt een andere aanpak voor nodig. Allereerst rust bewaren en beter op elkaar inspelen. Verder hebben ze een goalgetter nodig. Een echte spits en niet de 2 die ze er nu hadden staan. Die zijn leuk als vleugel-positie, maar niet in de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Lees eens wat je landgenoten hier verkondigen over Costa Rica. 't Is dat ik als Belg Oranje een warm hart toedraag, ik zou anders deze quote met uitzonderlijk veel plezier onder je neus wrijven bij het eerstvolgende verlies van Nederland.

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 05-07-2014 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Eerstvolgende verlies van NL, even denken... dat wordt de volgende oefenpot in 2015 tegen Honduras. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Martinspire schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:16:
Ook met meer ervaring gaat een dergelijk België niet verder komen in andere toernooien. Daar hebben ze toch echt een andere aanpak voor nodig. Allereerst rust bewaren en beter op elkaar inspelen. Verder hebben ze een goalgetter nodig. Een echte spits en niet de 2 die ze er nu hadden staan. Die zijn leuk als vleugel-positie, maar niet in de spits.
Benteke bedoel je dus, spijtig dat we die missen, hij had misschien wel het verschil kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

BlackShadow schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:23:
[...]

Benteke bedoel je dus, spijtig dat we die missen, hij had misschien wel het verschil kunnen maken.
Misschien, maar de ballen kwamen ook nooit echt aan bij de spitsen. De ballen die ze kregen werden overigens wel amateuristisch verprutst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Dat hebben we misschien van NL geleerd :+

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 05-07-2014 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

*knip* doe eens niet.

[ Voor 93% gewijzigd door gambieter op 05-07-2014 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Jolke schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:22:
Eerstvolgende verlies van NL, even denken... dat wordt de volgende oefenpot in 2015 tegen Honduras. >:)
Rustig aan hoor In het Nederlands is het een ananas maar in het engels is het pineapple :+
Hoop echt niet dat het pijnlijk wordt zo een costa ricaanse vrucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coltrui schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:19:
[...]

Lees eens wat je landgenoten hier verkondigen. 't Is dat ik als Belg Oranje een warm hart toedraag, ik zou anders deze quote met uitzonderlijk veel plezier onder je neus wrijven bij het eerstvolgende verlies van Nederland.
Colttrui nu niet boos worden he. ;) Het is maar een spelletje. Trouwens wij Nederlanders waren er tijdens het begin van het toernooi ook niet gerust op. Voor 3 weken geleden riep ook heel Nederland dat we de poulefase niet overleven. Nu is elke wedstrijd extra mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:37
Coltrui schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:19:
[...]

Lees eens wat je landgenoten hier verkondigen over Costa Rica. 't Is dat ik als Belg Oranje een warm hart toedraag, ik zou anders deze quote met uitzonderlijk veel plezier onder je neus wrijven bij het eerstvolgende verlies van Nederland.
Gewoon doen als NL verliest, verdienen ze wel dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ik huil niet. Vond het een kutopmerking die nergens op sloeg (doe mij maar een link waaruit blijkt dat België dacht WK te worden?) en ik hoop dat NL wél WK wordt. Je opmerking was gewoon om te zeiken.

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 05-07-2014 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:34

Harrie

NederVlaming

Nu gaat het gespreksonderwerp tijdens de pauze met mijn belgische collega's alleen nog maar over de Tour gaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 28-09 15:04

DinX

Motormuis

Coltrui schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:25:
[...]

Ik huil niet. Vond het een kutopmerking die nergens op sloeg (doe mij maar een link waaruit blijkt dat België dacht WK te worden?) en ik hoop dat NL wél WK wordt. Je opmerking was gewoon om te zeiken.
Eens.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
[...]

Jongens, jongens... vat gewoon nog een pilsje. :)F :)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
[...]

Wacht ffe:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/9Y4j4/473b9ed865.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

*knip, het is hier geen HK*

[ Voor 91% gewijzigd door Señor Sjon op 05-07-2014 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Wacht ffe:
Een ontzettend trotse Robin van Persie zei na afloop van Nederland - Mexico (2-1) dat hij er heilig van overtuigd is dat Oranje de titel kan pakken in Brazilië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Ik ben Belg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ik hang gekluisterd aan de buis en mijn hoop voor Nederland begint zo stilaan om te slaan in hoop op vernedering :)

Succes, ik kom wel terug als jullie huilie huilie doen wanneer ik kom zeiken dat Nederland geen zak voorstelt :)

[ Voor 14% gewijzigd door Señor Sjon op 05-07-2014 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Oe, een krant! Ja, dat vertegenwoordigt natuurlijk de mening van de gemiddelde Belg. Als jij met droge ogen beweert dat de gemiddelde Belg verwachtte dat we WK zouden worden, moet je toch naar het Noorden verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

*kappen*

[ Voor 94% gewijzigd door gambieter op 05-07-2014 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Coltrui schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:33:
[...]

Oe, een krant! Ja, dat vertegenwoordigt natuurlijk de mening van de gemiddelde Belg. Als jij met droge ogen beweert dat de gemiddelde Belg verwachtte dat we WK zouden worden, moet je toch naar het Noorden verhuizen.
Ik ben er vrij zeker van dat er wel een deel dacht dat het wel zou kunnen lukken. Ik hoopte van niet, mijn hoop is gelukkig werkelijkheid geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Lees je soms reacties, of plemp je maar neer wat in je ijle hoofdje schiet? Ik kan je aanraden om even terug te scrollen. Scheelt je de moeite de troll uit te hangen :)

Ik hou die mooie GIF wel onder de ctrl+v en ik hoop dat ik hem - speciaal voor jou - straks kan gebruiken :)
wsitedesign schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:34:
[...]

Ik ben er vrij zeker van dat er wel een deel dacht dat het wel zou kunnen lukken. Ik hoopte van niet, mijn hoop is gelukkig werkelijkheid geworden :)
Nou, ik ben daar niet zeker van. Ik ben vrijwel zeker dat mensen die iets kennen van voetbal, pas binnen een tweetal jaar iets van deze kern verwachten. :)

[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 05-07-2014 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Laatst online: 25-09 18:29

artificial_sun

Mazda Rx7

Komop juig voor NL of Dui Gunde jullie zeker meer

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Jammer voor Belgie maar wel een uitslag waar ik van te voren geld op zou zetten.

Het was al duidelijk dat Belgie een targetman mist, een coole afmaker voor de goal. Heel Veel kansen nodig voor een doelpuntje.

Wat ik ook echt niet snap: Mertens op de bank laten beginnen. Je hebt gezien bovenstaande heel hard inventiviteit en creativiteit nodig. Sturend, qua regie zou dat dan van Hazard moeten komen maar die is me vies tegengevallen (was overigens ook volledig de hemel ingeschreven door VI). Aan de flanken kun je Mertens dan goed gebruiken (hij is lijkt me behoorlijk gegroeid sinds de Eredivisie waar hij eigenlijk vaak erg tegenviel tegen "grote" tegenstanders). Hij blijft zijn acties wel maken.

Verder leken ze echt zonder enig plan het veld ingestuurd, er was een opvallende besluiteloosheid in de buurt van de 16. Een coach met meer tactisch inzicht zou misschien ook nodig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Belgie heeft het gewoon keurig gedaan dit WK en kunnen met trots terugkijken op dit WK. Verder zullen ze zeker moeten gaan bouwen aan efficienter spel en hoger tempo. EK over twee jaar zijn ze hopelijk weer wat beter.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Phantasmagoria schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:38:
Verder leken ze echt zonder enig plan het veld ingestuurd, er was een opvallende besluiteloosheid in de buurt van de 16. Een coach met meer tactisch inzicht zou misschien ook nodig zijn?
Dat dus. Verder viel me op dat het tempo veel te laag lag. Belgie speelde niet alsof ze wilden winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
:O ... nog een uurtje en dan begint de volgende wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
tweaker2010 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:42:
[...]

Dat dus. Verder viel me op dat het tempo veel te laag lag. Belgie speelde niet alsof ze wilden winnen.
Dat is net het probleem, als Belgie het spel moet maken zit het er niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dat tijdrekken vind ik verdomd vervelend om naar te kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door darkdesign op 05-07-2014 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer dat Wilmots niet Lukaku naast Origi liet spelen. Van Fellani was ik ook deze wedstrijd weer bepaald niet van onder de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-09 20:51
Ik vond het wel meevallen. Ik zag toch een hoop rake trappen van de Belgen die makkelijk met geel bestraft hadden kunnen worden.

Vraagje, waarom staat de Belgische aanval eigenlijk vrijwel permanent buitenspel. :? Dat is toch doodzonde van de opbouw?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:26
BlackShadow schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:30:
Wacht ffe:

Een ontzettend trotse Robin van Persie zei na afloop van Nederland - Mexico (2-1) dat hij er heilig van overtuigd is dat Oranje de titel kan pakken in Brazilië.
Ja, het zou hem wel sieren als hij zou zeggen "Ik verwacht dat we de volgende partij kansloos afgedroogd gaan worden. Maar hey, we hadden van te voren al niet verwacht dat we door de poule zouden komen, dus dit is alleen maar extra" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:06
Pinobigbird schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 19:04:
[...]

FTFY.

Die Belgen moeten ook NED-MEX gekeken hebben. Er is nog helemaal niets verloren.
Hahaha, tijdens het tikken zat ik echt heel de tijd te denken dat er iets niet klopte aan "Argentiniërs". Ik zal de schuld maar op het bier steken ;)

Beweren dat de Argentijnen onverdiend gewonnen hebben is uiteraard pure bullshit. De afwerking van de Belgen is gewoon niet goed, doelkansen worden zelden verzilverd. Toch hebben ze een fantastische wedstrijd gespeeld, persoonlijk vond ik hem zelfs beter dan de wedstrijd tegen de USA. Ze tonen gretigheid en de wil om te winnen, nooit gaven ze op. Jammer dat het feestje over is, zo'n gekte heb ik nog nooit gezien in België. Maar binnen 4 jaar hebben we opnieuw een kans. :)B :)B :)B

Nederlanders, nu is het aan jullie om die Argentijnen af te maken! Go for it!

[ Voor 4% gewijzigd door D-Three op 05-07-2014 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik ben lambezopen, dus geen zin om een intelligente samenvatting te geven, maar ARG heeft verdiend gewonnen. Vroeg doelpunt en dan perfect verdedigd. De Rode Duivels konden daar niets tegen in brengen. Jammer.

En nu ga ik NED-CRC kijken: met een oranje truitje aan (het rode steekt nu al in de was) en mijn vlaggen zijn ondertussen ook al van huis gehaald.

Maar ik ben niet ontgoocheld. Dit was een fantastisch toernooi en ik ben trots op de Belgische nationale ploeg. Maar meespelen met de grote jongens is voor deze groep te vroeg. Ik ga nu supporteren voor Nederland!!!

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Wat een vervelende houding af en toe richting onze Zuiderburen. Onnodig, een mooi team waar we in 2016 en hopelijk 2018 van gaan genieten.

:)B

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Goede prestatie geweest, België, jammer maar niet onterecht dat Argentinië door is. Tot ziens in over 2 jaar, dan door naar de finale!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
D-Three schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:59:
[...]

Hahaha, tijdens het tikken zat ik echt heel de tijd te denken dat er iets niet klopte aan "Argentiniërs". Ik zal de schuld maar op het bier steken ;)

Beweren dat de Argentijnen onverdiend gewonnen hebben is uiteraard pure bullshit. De afwerking van de Belgen is gewoon niet goed, doelkansen worden zelden verzilverd. Toch hebben ze een fantastische wedstrijd gespeeld, persoonlijk vond ik hem zelfs beter dan de wedstrijd tegen de USA. Ze tonen gretigheid en de wil om te winnen, nooit gaven ze op. Jammer dat het feestje over is, zo'n gekte heb ik nog nooit gezien in België. Maar binnen 4 jaar hebben we opnieuw een kans. :)B :)B :)B

Nederlanders, nu is het aan jullie om die Argentijnen af te maken! Go for it!
Oei, vond je dit een fantastische wedstrijd? Ik vond het juist uitermate zwak en had het idee dat meer dan de helft er geen zin meer in had, of het doodsbenauwd kreeg als Messi aan de bal kwam. Er was veel te veel respect voor Argentinië. Naar mijn mening heeft Wilmots het team dus niet goed voorbereid op de wedstrijd. En dan ook nog eens je beste speler op het toernooi op de bank laten beginnen... Als België tegen Argentinië had gespeeld zoals ze tegen USA deden, dan was Argentinië kansloos geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:06
De anderen tegen wie ik dit zei, keken ook al raar :P Maar dat gedrag zag je volgens mij ook al in de andere wedstrijden. Misschien minder bang dan tegen Argentinië maar toch paniekvoetbal wanneer de tegenstander een kans kreeg. En omgekeerd hebben ze precies ook angst om vol door te gaan en te scoren. De duivels hebben de vorige wedstrijden telkens gewonnen door dezelfde tactiek, de tegenstander afmatten. Misschien zijn ze er niet klaar voor. Of misschien zit het probleem bij Wilmots. Who knows...

Waarom vond ik dit dan een fantastische wedstrijd? Omdat ze volgens mij steeds wel de wil toonden om te blijven doorgaan. Of misschien ken ik te weinig van voetbal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
En dank aan ieder Belg hier die hoopte dat NL wel door zou gaan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

En net wanneer je op het punt stond voor Nederland te gaan supporteren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:49

Pinobigbird

doesn't share food!

Is er serieus nog iemand die naar VI Oranje kijkt? Zo ja, is er dan echt nog iemand die ze nog serieus neemt?

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

DinX schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:50:

[video]
Handig om te weten: alles wat daar zit (Derksen, Genee, Dijkshoorn, Gijp) wordt al wekenlang uitgekotst door half Nederland vanwege hun enorm negatieve en zeikerige insteek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

kenneth schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:42:
[...]

Handig om te weten: alles wat daar zit (Derksen, Genee, Dijkshoorn, Gijp) wordt al wekenlang uitgekotst door half Nederland vanwege hun enorm negatieve en zeikerige insteek.
Mja, we ontvangen RTL hier niet, dus krijgen enkel van deze fragmenten te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:28
Gecondoleerd aan de Belgen. Weet precies hoe dat voelt, om voorbeeld te geven: na de uitschakeling in 1998 in HF, kon ik amper opbrengen om nog te kijken naar hoe Frankrijk kampioen werd, terwijl ik als voetballiefhebber in principe met rode oogjes naar een Wk-finale moet kijken. 'n Vriend van me keek toen zelfs helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Jammer inderdaad, een wedstrijd Oranje-Rode Duivels was zeer smakelijk geweest. Ik denk dat dit nog net iets te vroeg is gekomen voor deze generatie van de Belgen, ze hebben nog een probleem met de wedstrijd maken en Hazard bracht het niet dit toernooi. Maar als de spelers blijven groeien zijn ze een van de favorieten voor het EK2016 :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
kenneth schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:42:
[...]

Handig om te weten: alles wat daar zit (Derksen, Genee, Dijkshoorn, Gijp) wordt al
wekenjarenlang uitgekotst door half Nederland vanwege hun enorm negatieve en zeikerige insteek.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57

[video]
Je laat je mening toch niet door 1 malloot en een studio met klapvee vormen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 21:46
Gijp was overigens altijd een grote van fan België, en andere gasten in het programma ook. Volgens mij is het gewoon teleurstelling omdat ze meer verwacht hadden.

Het is in ieder geval nog lang niet zo zuur als de reacties vanuit België op Nederland.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
ph4ge schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:19:
Het is in ieder geval nog lang niet zo zuur als de reacties vanuit België op Nederland.
Hoe zijn die reacties dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:33

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

volgens mij is het onzin te zeggen dat 'de belgen' zuur zouden zijn of deze 'voor' of 'tegen' nederland zijn...
en ook andersom kun je dat niet van 'dun 'ollanders' zeggen...

er zijn zowel nederlanders die voor belgie zijn, als die tegen zijn..
Ikzelf was behoorlijk pro belgie dit toernooi... enkel moet ik dan ook juist erkennen dat ze me toch tegenvielen, de enige keer dat ik echt van belgie genoten heb was in de wedstrijd tegen USA, verder speelden ze stroef en moeizaam.. juist als het aankwam op hun grootste talent, snel en verzorgd technisch spel gaven ze eigenlijk toch te vaak niet thuis..

Misschien dat Hazard misschien ook moeite had na een zwaar en lang seizoen waar er veel van hem gevraagd was zich nogmaals op te peppen.
Witsel en De Bruyne vond ik an sich wel goed spelen, maar hadden niet de uitstraling op hun team en speelden geen 'sleurrol'.. Felliani kon dat misschien beter, en speelde beter dan bij ManU, maar had de belasting van een mislukt seizoen daar.

Ik vind het erg jammer dat de belgen niet veel beter in hun spel gekomen zijn, er zat volgens mij bij hen eigenlijk wel meer in dan kwartfinale..
zelfs tegen de argentijnen hadden ze imho best een betere kans gehad dan ze effectief kregen..
enkel viel me daar op dat ze eigenlijk de laatste 20-25 minuten ook het nalieten echt slim aan te vallen... ze te snel vervielen in hoge ballen en alles gooien op Van Buytenen in de spits (die misschien een goede kopbalspeler is, maar verder als centrale pinchhitter andere kwaliteiten zoals het vasthouden en afspelen van de bellen voorin toch mist, die je juist dan erg nodig hebt)..

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik vond het wel een geslaagd WK eigenlijk. Na 12 jaar niet eens mee te doen dan in de laatste 8 zitten? Nice.
De individuele sterkte vd spelers is prima, maar we missen gewoon nog die aanvallende teamkracht die het ook daadwerkelijk kan afmaken. Hopelijk is dat beter binnen 2 & 4 jaar :)B

Daarnaast hebben we ook een Belgisch record verbroken :P (nooit eerder 9/9 gehaald in de poules)
+ kijkcijfer records goed voor een marktwaarde van een 95% :o

[ Voor 24% gewijzigd door SmokingCrop op 07-07-2014 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 21:46
Sporza en verschillende kranten vinden dat Nederland onterecht gewonnen heeft en 2 penalty's tegen had moeten krijgen. Volgens mij is CR überhaupt maar 2 keer over de middenlijn geweest waar echt niets gebeurde en hebben wij ook genoeg te klagen met tenminste 4 keer onterecht buitenspel, overtreding in de 16 die er buiten werd gelegd en geen tweede gele kaart na een harde overtreding op de vrijstaande Robben. Om over het constante tijdrekken en faken van blessures en overtredingen door CR maar niet te spreken. Met 70% balbezit, 3 ballen op het houtwerk en nog vele andere kansen kan het moeilijk een onterechte overwinning genoemd worden, al kan het natuurlijk altijd beter.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
ph4ge schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:19:
[...]

Sporza en verschillende kranten vinden dat Nederland onterecht gewonnen heeft en 2 penalty's tegen had moeten krijgen. Volgens mij is CR überhaupt maar 2 keer over de middenlijn geweest waar echt niets gebeurde en hebben wij ook genoeg te klagen met tenminste 4 keer onterecht buitenspel, overtreding in de 16 die er buiten werd gelegd en geen tweede gele kaart na een harde overtreding op de vrijstaande Robben. Om over het constante tijdrekken en faken van blessures en overtredingen door CR maar niet te spreken. Met 70% balbezit, 3 ballen op het houtwerk en nog vele andere kansen kan het moeilijk een onterechte overwinning genoemd worden, al kan het natuurlijk altijd beter.
"overtreding in de 16 die er buiten werd gelegd" was volgens mij ook geen overtreding in de 16? Anyhow ben ik het met de rest dik eens. Vergeet ook niet het constant 'duik' gebaar maken van CRC om op die manier om een kaart te vragen. Onterecht gewonnen is onzin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

En een overwinning terecht noemen op basis van balbezit, kansen en het aantal malen dat het houtwerk is geraakt is ook onzin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

kenneth schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:47:
En een overwinning terecht noemen op basis van balbezit, kansen en het aantal malen dat het houtwerk is geraakt is ook onzin :)
Op basis waarvan mag je een overwinning dan wel terecht of onterecht noemen? :)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:44

ralpje

Deugpopje

Op basis van het feit dat je meer gescoord hebt dan de tegenstander, imho.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

ralpje schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:58:
Hehe, dan bestaat er toch geen onterechte overwinning? De discussie was juist Belgische kranten die benaming wél gebruikten...

[ Voor 25% gewijzigd door naitsoezn op 07-07-2014 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

ralpje schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:58:
Juist.
naitsoezn schreef op maandag 07 juli 2014 @ 17:03:
[...]

Hehe, dan bestaat er toch geen onterechte overwinning? De discussie was juist Belgische kranten die benaming wél gebruikten...
Een onterechte overwinning kan best: de winnende in het doel slaan en de scheids ziet niet dat het hands is.

Maar 10% balbezit, betonvoetbal, nul kansen maar toch die lullige counter erin tikken: niet leuk voor de kijker, wel verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[video]
Dank je, ik weet weer waarom ik het nu al jaren vertik naar RTL te kijken.
Daar zijn we dan een goed opgeleid, bereist en tolerant land voor waarna er nog steeds naar dit soort kleingeestelijke rotzooi word gekeken. :/
Af en toe een plaagstootje naar de Belgen mag echt wel maar dit was gewoon sneu. Het team is gewoon een belofte voor de toekomst en ik zie liever België iets winnen dan Spanje. ;)

Aan de andere kant wil ik wel even Jan Mulder aankaarten die het kennelijk zo goed doet in België door Oranje af te zeiken. Dat is de andere kant...
Dat de landverrader niet meer terug hoeft te komen van mij is een ander verhaal. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
ph4ge schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:19:
[...]

Kan je eens een bron daarvan geven?

http://sporza.be/cm/sporz...F/MF_140705_WK_KF_NED_CRI

Samenvatting , en daar staat toch wel duidelijk dat he een wonder mag heten dat het tot penaltys kwam .

Ik zie we veel commentaar dat belgie het niet kan afmaken ecter zie ik nederland even wenig goelen maken de laatste paar wedstrijden en amper een piep.

Ach ja altijd grappig die commentaren van mensen die hun "eigen" team verdedigen . Ik hoop enkel dat brazilie niet wint, wat ee ongeloofelijk vuil voetbal was die laatste wedstrijd .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
DanielWW2 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 17:36:
[...]

Ach, VI Oranje zal niet lang meer bestaan; http://www.geenstijl.nl/m...ijp_is_megaloma.html#more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

kenneth schreef op maandag 07 juli 2014 @ 17:21:
[...]

Juist.
[...]

Een onterechte overwinning kan best: de winnende in het doel slaan en de scheids ziet niet dat het hands is.

Maar 10% balbezit, betonvoetbal, nul kansen maar toch die lullige counter erin tikken: niet leuk voor de kijker, wel verdiend.
Ok, dan hebben jij en ik een andere definitie van "verdiend". Maar goed, gaat offtopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

DanielWW2 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 17:36:
[...]

Daar zijn we dan een goed opgeleid, bereist en tolerant land voor waarna er nog steeds naar dit soort kleingeestelijke rotzooi word gekeken. :/
Af en toe een plaagstootje naar de Belgen mag echt wel maar dit was gewoon sneu. Het team is gewoon een belofte voor de toekomst en ik zie liever België iets winnen dan Spanje. ;)

Aan de andere kant wil ik wel even Jan Mulder aankaarten die het kennelijk zo goed doet in België door Oranje af te zeiken. Dat is de andere kant...
Dat de landverrader niet meer terug hoeft te komen van mij is een ander verhaal. :+
Boskamp heeft al afgerekend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Boskamp ftw! Die geeft trouwens Mulder ook een klap als ie te veel aan het zeiken is. De combo Jan-Jan was wat het epic TV maakte.

[ Voor 83% gewijzigd door DexterBelgium op 08-07-2014 12:01 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het Belgische vlaggetje is :)B