ora et labora
Of schwanz, schwanzsteiger :xendness schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:45:
Schwein roepen is ook zoiets..
[ Voor 5% gewijzigd door mrc4nl op 04-07-2014 19:46 ]
ora et labora
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Maar dan komen ze allemaal....endness schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:45:
Schwein roepen is ook zoiets..

te makkelijk.
Op andere forum`s worden regelmatig kleuren tags gebruikt voor de tekst om aan te geven dat het anders gelezen moet worden. (bv paars of roze voor ironie/sarcasme)Jolke schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:43:
Wie is er voor een cynisme en sarcasme button of tag bij GoT?
[color=purple]Op GOT werkt dat om 1 of andere manier niet zo goed.[/]
How do you save a random generator ?
⏩ PVOutput☀️
roodblauwenchion schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:47:
[...]
Op andere forum`s worden regelmatig kleuren tags ggebruikt voor de tekst om aan te geven dat het anders gelezen moet worden. (bv paars of roze voor ironie/sarcasme)
[color=purple] Op GOT werkt dat om 1 of andere manier niet zo goed. [/]
ora et labora
Oh wacht.
⏩ PVOutput☀️
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
ora et labora
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

⏩ PVOutput☀️
★ What does that mean? ★
Meh de Fransen hebben kansen genoeg gehad, als ze hem er niet in krijgen dan is dat hun eigen schuldHarribo schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:49:
Duitsers weten wel hoe ze een wedstrijd dood moeten maken
ora et labora
Yep, Rood Blauw en Groen werken wel maar de rest niet.
Rood en blauw worden meestal gebruikt door Mods dus dan komt de message van ironie weer niet over.
Met hun humor?Harribo schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:49:
Fransen weet niet hoe ze een wedstrijd in leven moeten houden. Wat vallen die tegen zeg, Duitsland ook trouwens.Harribo schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:49:
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Fransen hebben niets beters?MrMonkE schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:49:
Alweer dat lelijke wijf in beeld.
⏩ PVOutput☀️
Modrood en modblauw zijn donkerder.enchion schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:50:
[...]
Yep, Rood Blauw en Groen werken wel maar de rest niet.
Rood en blauw worden meestal gebruikt door Mods dus dan komt de message van ironie weer niet over.
De Fransen ook welHarribo schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:49:
Baggerwedstrijd, de kwaliteit van de wedstrijden gaat gewoon door waar men gebleven was in de achtste finales (op een enkele uitzondering na). Blijf erbij, tot nu toe is het echt een WK van de armoede. Zeker na de poulefase.
Nou ja,

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
benieuwd benieuwd benieuwd
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
⏩ PVOutput☀️
Ja dat mag ik vinden.
Mag ik zeggen dat Duitsland een zakelijke overwinning boekt?
Ja dat mag ik zeggen.
Een heel zuinig spelend Duitsland en enorm tegenvallend Frankrijk.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
KloptFleximex schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:50:
[...]
Fransen weet niet hoe ze een wedstrijd in leven moeten houden. Wat vallen die tegen zeg, Duitsland ook trouwens.
Maar die Duitsers hoeven nu niet, die zijn echt goed hoor
Alleen die ruk Fransen werken niet mee.
Zitten met hun hoofd waarschijnlijk al bij de Tour.Quad schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:52:
Hebben de Fransen wel besef gehad dat het een WK wedstrijd was in de kwartfinale en geen oefenpot?
Franse mentaliteit, hard werken kennen ze nietQuad schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:52:
Hebben de Fransen wel besef gehad dat het een WK wedstrijd was in de kwartfinale en geen oefenpot?
ora et labora
Voor de zekerheid met ironie bedoeld.
Ah ja, die moeten natuurlijk op tijd weer in Frankrijk zijn voor de Tour.enchion schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:53:
[...]
Zitten met hun hoofd waarschijnlijk al bij de Tour.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Verwijderd
These are my principles. If you don't like them, I have others.
maar idd een waardeloze wedstrijd.
Ik hoop alleen dat het geen thuisfluiter is.
★ What does that mean? ★
Misschien kunnen ze beter fietsen?Pinobigbird schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:54:
[...]
Ah ja, die moeten natuurlijk op tijd weer in Frankrijk zijn voor de Tour.
Niet tegen dit Frankrijk.Harribo schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:55:
Knap hoor van die Duitsers, zo lang die goal consolideren
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
ora et labora
kon je "vroeger" altijd wel aan ze overlatenHarribo schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:55:
Knap hoor van die Duitsers, zo lang die goal consolideren
tactisch altijd waterdicht

Argentinieeeejuuu
★ What does that mean? ★
echt, ik hoop Belgie!
Natuurlijk maakt Duitsland de wedstrijd dood, maar dit lag echt meer aan Frankrijk dan Duitsland. Ze waren helemaal vermoeid. Nu was het wel bijna 30 graden met een luchtvochtigheid van 70%, maar toch.
Net alsof ze geen besef hadden dat er nog maar een paar minuten te spelen waren. Hallo, je speelt wel op een WK. Iedereen naar voren! Dit is je laatste kans! Ach ja, het zijn Fransen. Die geven altijd snel op.
Je bedoeld Argentinië ?CynicRelief schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:57:
Wordt in elk geval een makkie tegen Duitsland, als we van Belgie winnen vanzelf ...
Een dood zootje daar bij Les Blues.
★ What does that mean? ★
ik kijk meer uit naar het duel clasie vs messi eigenlijk
(en belgie lijkt me lastiger..)
ah wel eerst cr maar...
ora et labora
nee man, ik droom van Nederland - Belgie, en dat de beste mag winnen!
ora et labora
Ik hoop ook dat nederland wint.
★ What does that mean? ★
Jep... en Spanje stond nog hoger als Nederlandmrc4nl schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 20:01:
Ik had het al eerder gezegd, belgie staat hoger op de voetbal ranglijst, hoger dan nederland
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Dit.. Duutse zakelijkheid, 1-0 volstaat, waar waren de haantjes met hun haantjesgedrag? Nergens. Resultaat: saaie pot. Vanavond dan maar vuurwerk zien tussen Colombia en Brasil, die sowieso met veel meer passie in de donder spelen dan Europese teamsSepp14 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:53:
Mag ik vinden dat Duitsland op 80% speelt?
Ja dat mag ik vinden.
Mag ik zeggen dat Duitsland een zakelijke overwinning boekt?
Ja dat mag ik zeggen.
Een heel zuinig spelend Duitsland en enorm tegenvallend Frankrijk.

Was dat op de lat? Die had Neuer toch gewoon?Jolke schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 20:00:
Ik vond dat die laatste aanval van Frankrijk op de lat erin gemogen had... en dan gewoon verlengd worden, kijken wie de langste adem heeft bij 30 graden!
Tot zover de waarde van dat soort lijstjes dus....GAITii schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 20:03:
[...]
Jep... en Spanje stond nog hoger als Nederland
Ow, oke... dat kan ook, ik keek naar een livestreem van 1024x768 pixels...Fleximex schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 20:04:
[...]
Was dat op de lat? Die had Neuer toch gewoon?

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Haha. Edgar Davids heeft helemaal gelijk.CynicRelief schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 20:05:
Hugo Borst is zo'n subtiele cynicus, ik heb nog veel te leren ...
Als Nederlander moet je dat niet willen. Veel te veel druk.CynicRelief schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 20:01:
[...]
nee man, ik droom van Nederland - Belgie, en dat de beste mag winnen!
nee, juist daarom willen, als in regionale derby - kan niet wachten!D-e-n schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 20:09:
[...]
Als Nederlander moet je dat niet willen. Veel te veel druk.
Waarom zou dat teveel druk opleveren? Wil NL kampioen worden dan zullen ze iedereen moeten overklassen, zelfs al zou België op hun pad komen in de halve. Ik snap jou pessimistische insteek niet alsof je de Belgen als anstgegner zietD-e-n schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 20:09:
[...]
Als Nederlander moet je dat niet willen. Veel te veel druk.
De wedstrijd zelf speelde zich af in slowmotionSoldaatje schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 20:10:
Slowmotion beelden zijn echt niet meer nodig bij deze wedstrijd.
[ Voor 5% gewijzigd door CynicRelief op 04-07-2014 20:11 ]
Dit topic is gesloten.