I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het maakt me eigenlijk ook niks uit welke van de twee het in de halve finale op mag nemen tegen Brazilië
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Duitsland heeft gewoon problemen, de selectie zit niet lekker in het toernooi, spelers zijn geirriteerd (Mertesacker reageerde tegen een journalist die hem kritische vragen stelde na de 8e finale tegen Algerije met een "Wat moet je nou!" ... best wel begrijpelijk na een zware verlenging, maar toch ook een teken van irritaties die diep zitten)...
Verder zijn er een hoop conflicten rondom spelers... een aantal ontevredenen (Klose zal niet blij zijn zo weinig speeltijd te krijgen, terwijl de spitspositie zeker een van de probleem-zones is en hij eigenlijk dé man daarvoor is ... Özil is overduidelijk ongelukkig-tot-diep-in-zn-ziel... met Götze loopt het niet echt lekker en Schweinsteiger en Khedira zullen niet blij zijn onderlinge te moeten strijden om de tweede '6-positie' terwijl lahm gezet is onder Löw... Lahm zelf overtuigd niet als defensieve middenvelder, zeker niet als je bedenkt dat de rechtsachter positie waar Lahm excelleeerd en een van 's werelds beste vleugelverdedigers is, nu een probleemzone is waar duitsland achterin vier centrale verdedigers laat spelen die niet weten wat op een vleugel te doen )
Overigens, slecht nieuws voor Löw:
4 duitse basisspelers (Thomas Müller, Toni Kroos, Mario Götze en Mesut Özil) zijn zwaargewond geraakt bij het instuderen van een nieuwe ingestudeerde vrije trap-variant:
http://www.der-postillon....ler-beim-einuben-von.html
[ Voor 10% gewijzigd door RM-rf op 03-07-2014 12:08 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
http://nos.nl/wk2014/arti...-zeven-griepgevallen.html
Tijd om Schade Deutschland alvast in te gaan studeren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
slechts een speler kon wegsn ziekteverschijnselen de training niet afwerken, en dat was Christoph Kramer.Tristan schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:29:
7 Griepgevallen, oef..
Mats Hummels die vorige wedstrijd griep had en Thomas Müller die toen klaagde over keelpijn, zijn weer volledig fit..
ik denk dat die meldingen over griepepidemie een beetje een strategisch spelletje zijn
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Nederlandse PS5 clan / 30+
Heb je koorts of zo? Dit is de mooiste wedstrijd van allemaal!Hippocampus schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:54:
Duidelijk het minst populaire duel in deze kwart finale.

Nee, dat is de wedstrijd van Nederland..chim0 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:09:
[...]
Heb je koorts of zo? Dit is de mooiste wedstrijd van allemaal!
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Inderdaad. Hoewel ik een supporter ben voor de Duitsers vrees ik Griezmann toch meer dan Schweinsteiger momenteelchim0 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:09:
[...]
Heb je koorts of zo? Dit is de mooiste wedstrijd van allemaal!
Wellicht als de Duitsers weer een griepaanval hebben, dan is de kans zeker aanwezig :-)garriej schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:21:
Ik hoop dat de duisters winnen, want ik hoop nog steeds op een nl-dui finale, maar dit keer wel winnen
Dat is te hopen. Tegen Algerije was het echt kantje boord. Als Frankrijk net zo explosief kan zijn gedurende de wedstrijd heeft Duitsland geen kans.dutchgio schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:28:
"Iedereen" hoopt dat Frankrijk wint, maar ik denk dat Duitsland na het ietwat tegenvallende spel zich wel herpakt en nu wel ziet dat ze zoiets tegen Frankrijk niet gaan redden.
Spreek voor jezelf. Ik ben vanavond voor Duitslanddutchgio schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:28:
"Iedereen" hoopt dat Frankrijk wint, [...]
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
dat vind ik wel grappig om te horen, vroeguh (niet heel lang geleden eigenlijk) was het bijna ondenkbaar dat je als nederlander zijnde voor duitsland was. Ik snap het wel hoor, ze spelen allang geen duits voetbal meer en hebben de afgelopen jaren hele leuke voetballers rondlopen. (veel beter dan wat wij hebben rondlopen iig...)Railgunner schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:22:
[...]
Spreek voor jezelf. Ik ben vanavond voor Duitsland.
ik ben vanavond voor Frankrijk
Gaat terug tot 1986.
Wat betreft de wedstrijd denk ik dat beide teams elkaar bij de keel zullen grijpen en pas na 90 minuten weer loslaten. Ik verwacht een saaie 0-0, wie vervolgens het meest gelukkig is in extra tijd/pingels zullen we gaan zien.
Ik zou niet met hem beginnen als ik Deschamps was. Heeft veel te weinig gebracht naast Benzema. Ik zou eerder Griezmann laten startenColtrui schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:47:
Ik vraag me af of Giroud nog krediet heeft na zijn matige partij.
Het gaat mij niet alleen om het voetbal. Qua cultuur/mentaliteit past Duitsland beter bij Nederland dan dat Frankrijk bij NLD past. Zie bijv. de diverse issues in de EU/Eurozone, waar DLD en NLD vrijwel altijd samen optrekken. Daarnaast kan ik slecht tegen het anti-Engelse taal beleid van Frankrijk. Maar ik zal jullie hier verder niet mee lastig vallenTerryb47 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:33:
dat vind ik wel grappig om te horen, vroeguh (niet heel lang geleden eigenlijk) was het bijna ondenkbaar dat je als nederlander zijnde voor duitsland was. Ik snap het wel hoor, ze spelen allang geen duits voetbal meer en hebben de afgelopen jaren hele leuke voetballers rondlopen. (veel beter dan wat wij hebben rondlopen iig...)
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
hmm, dat Fransen een stel nationalisten zijn weten we allemaal hoorRailgunner schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:38:
[...]
Het gaat mij niet alleen om het voetbal. Qua cultuur/mentaliteit past Duitsland beter bij Nederland dan dat Frankrijk bij NLD past. Zie bijv. de diverse issues in de EU/Eurozone, waar DLD en NLD vrijwel altijd samen optrekken. Daarnaast kan ik slecht tegen het anti-Engelse taal beleid van Frankrijk. Maar ik zal jullie hier verder niet mee lastig vallen.
hoe dan? Ik vind duitsland op dit WK ontzettend timide, die gaan het niet redden tegen die Brazilianen..Vlassie1980 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:38:
Duitsland is favoriet, en ik hoop eerlijk gezegd ook dat Duitsland door gaat. Zij kunnen namelijk beter Brazilië het toernooi er uit knikkeren als de Fransen.
maar wie weet is dat helemaal niet nodig, heb m'n geld op Colombia gezet
Timide tot het er echt toe doet is juist de kunst..Terryb47 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:01:
[...]
hoe dan? Ik vind duitsland op dit WK ontzettend timide, die gaan het niet redden tegen die Brazilianen..
maar wie weet is dat helemaal niet nodig, heb m'n geld op Colombia gezet
Zie Brazilie, Argentinie, Duitsland, Frankrijk en Nederland (op de 1e wedstrijd na).
Ik ben dus voor de Underdog (tenzij NL speelt), en daarom ben ik voor Frankrijk.Railgunner schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:22:
[...]
Ik zal daarnaast nooit voor Duitsland zijn. Ik kijk liever geen "zakelijk voetbal", en tegenwoordig krijg ik daar genoeg van mee als NL speelt
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Frankrijk speelt twintig keer zakelijker dan Duitsland op een zakelijke dag.XanderDrake schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:13:
[...]
Ik ben dus voor de Underdog (tenzij NL speelt), en daarom ben ik voor Frankrijk.
Ik zal daarnaast nooit voor Duitsland zijn. Ik kijk liever geen "zakelijk voetbal", en tegenwoordig krijg ik daar genoeg van mee als NL speelt
Inderdaad, ik zal nooit voor Frankrijk juichen.Railgunner schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:22:
[...]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Daar heb je een puntVlassie1980 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:38:
Duitsland is favoriet, en ik hoop eerlijk gezegd ook dat Duitsland door gaat. Zij kunnen namelijk beter Brazilië het toernooi er uit knikkeren als de Fransen.
Opstelling Duitsland: Neuer; Lahm, Boateng, Hummels, Höwedes; Khedira, Schweinsteiger; Özil, Kroos, Müller; Klose.
Klose is de spits! Benieuwd of hij het record gaat pakken.
Maar je kunt beter tegen Brazillie in de finale staan als tegen Duitsland, niet?Vlassie1980 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:38:
het gevecht om het middenveld gaat wel interessant worden: Schweinsteiger/Khedira/Kroos tegen Cabaye/Matuidi/Pogba
Ook voor Duitsland hier vooral omdat ik principieel iets tegen Frankrijk heb. (mbt sportiviteit)dutchgio schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:28:
"Iedereen" hoopt dat Frankrijk wint, maar ik denk dat Duitsland na het ietwat tegenvallende spel zich wel herpakt en nu wel ziet dat ze zoiets tegen Frankrijk niet gaan redden.
Duitsland heeft tot nu toe ook gewoon sportief voetbal laten zien imho, waar de Fransen een aantal flinke blessures gecreeerd hebben.
How do you save a random generator ?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Ja want tegen de Duitsers ligt er het gevaar dat er nog even zout op het trauma wordt gestrooid.dutchgio schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 17:05:
[...]
Maar je kunt beter tegen Brazillie in de finale staan als tegen Duitsland, niet?
Al denk ik wel dat NL kan winnen van beide teams overigens.
PS: Arno Vermeulen als commentator

[ Voor 28% gewijzigd door Wognummer op 04-07-2014 18:16 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Joosie200 op 04-07-2014 18:16 ]
Den Belg is Canvas HD > kijk nu eens een WK-wedstrijd op den BelgSjah schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:09:
De belg Hd beter beeld dan NL (met Arno), lijkt er op.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Nederland 1 is toch ook in HD mogelijk?Joosie200 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:15:
[...]
Den Belg is Canvas HD > kijk nu eens een WK-wedstrijd op den Belg
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Komop Mathieu!
★ What does that mean? ★
★ What does that mean? ★
Vind het origineel mooierKain_niaK schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:22:
Ik kijk de hele wedstrijd met dit nummertje zacht op de achtergrond --> http://www.danbarham.com/dinklage/
Komop Mathieu!
Misschien kunnen ze een variant met 'Valbuena' op het Franse volkslied maken?
[ Voor 13% gewijzigd door dutchgio op 04-07-2014 18:27 ]
Frankrijk is wat bleu.
Zou die zijn ingestudeerd?
[ Voor 20% gewijzigd door Wognummer op 04-07-2014 18:37 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Voetballer die nog nooit een bal op zijn hoofd heeft gehad ofzo?
Waarom hem niet gewoon aan die keeper geven?
[ Voor 90% gewijzigd door MrMonkE op 04-07-2014 18:42 ]
★ What does that mean? ★
Die haalt hij van Twitterdutchgio schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:36:
[...]
Frankrijk is wat bleu.
Zou die zijn ingestudeerd?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
En toch komen de streakers ertussenheenmax schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:45:
Goeie dag wat een hoop Marshalls zitten daar in de lengte van het veld langs de lijn! Volgens mij elke paar meter 1 ofzo
Jij zit ook duidelijk de wedstrijd te volgenmax schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:45:
Goeie dag wat een hoop Marshalls zitten daar in de lengte van het veld langs de lijn! Volgens mij elke paar meter 1 ofzo
★ What does that mean? ★
Dan krijgen we pas echt een voetbal oorlog!
Over een minuut of 20 zal frankrijk toch risicos moeten gaan nemen.
Als het gelijk wordt blijft het alleen maar saai vrees ik, als 1 team moet wordt het leuk.
★ What does that mean? ★
Welke wedstrijd...
* Fiber hoopt vurig dat het na rust echt gaat beginnen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 91% gewijzigd door Martinspire op 04-07-2014 19:06 ]
Dit topic is gesloten.