Dat zijn de warmste tribunes, die verkopen denk ik niet zo goed als aan de andere kant in de schaduw.
Zo! Dat vond ik wel een penalty
Raar hoor die scheidsrechters,
Raar hoor die scheidsrechters,
Ik heb het idee dat de scheids wat pro-Frans is.
Ik hoop dat hij niet de vlag opstak omdat hij afwachtte of keeper hem zou hebben.
★ What does that mean? ★
Nou Schweinsteiger legde toch echt Griezman over het been in het strafschop gebied. Dat is gewoon een penalty
Kan de commentator wel zeggen dat Duitsland fysieker is maar dat is flauwekul
Mwah scheids is wat inconsequent, but whats new
Ik ben voor de beste
Kan de commentator wel zeggen dat Duitsland fysieker is maar dat is flauwekul
Mwah scheids is wat inconsequent, but whats new
Ik ben voor de beste
Keeper aangevallen? Heul niet.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Ow, die had ik dan gemist, ik dacht dat Frankrijk daar weer goed wegkwam... zoals voor de helft twee keer al met Müller.
Zelfs voor ballen die er toch duidelijk overheen gaan.
★ What does that mean? ★
Prima dat Frankrijk de druk opbouwt... ze merken dat de tijd dringt.
Toch weer een paar leuke aanvallen van de Fransen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het gaat draaien bij Frankrijk zo te zien
★ What does that mean? ★
Het valt me tegen dat de Duitsers niet echt ingespeeld lijken op elkaar.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Schweinsteiger doet een schumacher.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ik ben net ingeschakeld, eigenlijk wel lekker zo. de laatste 20-25 minuten van een wedstijd zijn toch het leukst om te kijken
ora et labora
Klopt. Een goed tactisch team buit dat uit en draait ze de nek om. Als Duitsland deze wedstrijd wint is dat de laatste dit WK.Quad schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:22:
Het valt me tegen dat de Duitsers niet echt ingespeeld lijken op elkaar.
ik zit op tweakers, dat zegt genoeg, <gaaaap>
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Ik denk niet dat Van Gaal hier slapeloze nachten van krijgt...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Niet alleen dat, maar ik zie nauwelijks een beetje flitsende combinatie, alsof ze niet durven. Ze hebben niet echt het vertrouwen in elkaar.Saturnus schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:24:
[...]
Klopt. Een goed tactisch team buit dat uit en draait ze de nek om. Als Duitsland deze wedstrijd wint is dat de laatste dit WK.
⏩ PVOutput☀️
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Wat een slechte pot zeg dit. Frankrijk kan niet en Duitsland wilt niet.
Nee, niet Klose eruit! Niet goed voor mijn pool! Hij moet nog even de 0-2 maken.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
hahahaPinobigbird schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:27:
Nee, niet Klose eruit! Niet goed voor mijn pool! Hij moet nog even de 0-2 maken.
[ Voor 94% gewijzigd door MrMonkE op 04-07-2014 19:28 ]
★ What does that mean? ★
ik ga het geluid weer aanzetten, wellicht wat meer beleving
Staan 1-0 voor he, vinden ze wel prima. Af en toe proberen ze nog wat, maar meer ook niet.tweaker2010 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:27:
Wat een slechte pot zeg dit. Frankrijk kan niet en Duitsland wilt niet.
-
Gaat nergens over dit.
⏩ PVOutput☀️
dan kan brazilie alleen maar meevallen zometeen!
Jongens, nog 20 minuten... daar kan nog veel gebeuren
Ik zie het gebeuren dat de Fransen de 1-1 maken en we verlenging krijgen.
Ik hoop dat je niet voor Brasil bent want Colombia gaat ze platwalsen.CynicRelief schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:30:
dan kan brazilie alleen maar meevallen zometeen!
★ What does that mean? ★
Zo'n opbouw fout van de Fransen zojuist...zeer traag gaan de Duitsers er mee om. Het publiek juicht niet eens meer, want ze weten dat er geen actie komt. Geen tik tak. Traag behoudend spel.Quad schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:26:
[...]
Niet alleen dat, maar ik zie nauwelijks een beetje flitsende combinatie, alsof ze niet durven. Ze hebben niet echt het vertrouwen in elkaar.
En dan bij 3-3 naar 2x6 penalty's?Deadsy schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:30:
Ik zie het gebeuren dat de Fransen de 1-1 maken en we verlenging krijgen.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Warning: sarcasm mode onMrMonkE schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:31:
[...]
Ik hoop dat je niet voor Brasil bent want Colombia gaat ze platwalsen.
nee, ik bedoel idd de match brazilie - colombiaMrMonkE schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:31:
[...]
Ik hoop dat je niet voor Brasil bent want Colombia gaat ze platwalsen.
en ja, ik hoop ook
Misschien, zou wel leuk zijn.
Maar de kans op 1-1 is groter dan de kans op 2-0
Rare wissel van de Fransen, verdediger voor verdediger. Vorige wissel bedoel ik.
Moeilijk zo'n grote mensen bal.
★ What does that mean? ★
mja, da's toch vaak zo met Fransen, lijkt heel wat, maar vaak is't net niet
Fransen sluiten ook helemaal niet mee aan
★ What does that mean? ★
Koscielny is een soort Vertonghen, het spel opbouwen en mee gaan naar voren als aanspeelpunt. En Sakho misschien geblesseerd. Maar de goal moet nu wel vallen voor Frankrijk, anders is het afgelopen.Fiber schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:32:
Rare wissel van de Fransen, verdediger voor verdediger. Vorige wissel bedoel ik.
⏩ PVOutput☀️
Finale Colombia - Nederland, ook leuk 
EDIT: haha, ik dus.
EDIT: haha, ik dus.
[ Voor 21% gewijzigd door Martijn13 op 04-07-2014 19:35 ]
Wie denkt nog meer dat het uiteindelijk Colombia - Nederland gaat worden in de finale?
Edit: lol great minds think alike
Edit: lol great minds think alike
[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 04-07-2014 19:35 ]
En weer 2e worden?Martinspire schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:34:
Wie denkt nog meer dat het uiteindelijk Colombia - Nederland gaat worden in de finale?
Fransen zijn pas wanhopig als de keeper mee gaat doen
ora et labora
Frankrijk heeft niemand die de kar trekt. Ik had meer van Pogba en Benzema verwacht.
we gaan het zien, eerst Belgie - Nederland, dat lijkt me veel leuker eigenlijk
Argentinie Nederland bedoel je denk ik
★ What does that mean? ★
Vijf minuten voor tijd is vroeg genoeg. Zie Nederland...Quad schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:34:
[...] Maar de goal moet nu wel vallen voor Frankrijk, anders is het afgelopen.
Gaan de Fransen nu eindelijk een beetje drukken...?
Frankrijk was leuk met Zidane,Henry en kornuiten, daarvoor en daarna gewoon een opgepoetste/netjes aangekleedde schopploeg.
How do you save a random generator ?
Belgie Nederland hoop ikMrMonkE schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:36:
Argentinie Nederland bedoel je denk ik
Domme franse lul die de vrije trap vertraagd
★ What does that mean? ★
Die Benzema heeft wel veel kansen nodig voordat er een in gaat...
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Colombia is het enige elftal in deze tak dat aansprekend voetbal speelt
Die groene vegen op de witte kleding van de Duitsers, is dat weer die groene verf die ze op het veld spuiten?!
Ribery zou nog wat kunnen forceren misschien.
Ze missen hem echt wel.
Echt gras geeft ook af maar ik hoorde ook dat ze het verven.. dus wat zal het zijn
Is mij een beetje te donker voor echte gras vlekken
Ze missen hem echt wel.
Echt gras geeft ook af maar ik hoorde ook dat ze het verven.. dus wat zal het zijn
Is mij een beetje te donker voor echte gras vlekken
[ Voor 50% gewijzigd door MrMonkE op 04-07-2014 19:39 ]
★ What does that mean? ★
En Schweinsteiger die de overtredingen maakt wanneer er aan de handrem getrokken moet worden.Martinspire schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:38:
Enige reden waarom Duitsland nog in de finale kan belanden is door Neuer en Muller denk ik
nog 10 minuten?
ora et labora
Zwijnstijger... dat was nou niet echt nodig...

Frankrijk moet nog even 1 doelpunt maken om een verlenging te creeeren daarna mogen ze van mij 5 doelpunten tegen krijgen.
Wtf???
⏩ PVOutput☀️
Die had er wel in gemogen hoor!
Een wedstrijd duurt 90 minuten jamrc4nl schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:39:
nog 10 minuten?
Zo.. dat waren 2 kansen om zeep,
★ What does that mean? ★
Zo, komt Frankrijk goed weg...
ik vind het een fascinerende naam, Schweinsteiger
ik zou m'n zoon niet direct zo noemen, maar toch
Heb al zo lang Deutschland Deutschland alles ist vorbei ingestudeerd.... Wanneer mag ik hem nou eens uit volle borst zingen 
Wel dramatische partij.
Wel dramatische partij.
Schürlle ging daar wel heel erg slecht mee om.
⏩ PVOutput☀️
Heet hij geen Bastiaan?
★ What does that mean? ★
Goeie keeper 
Duitse commentator flipt hier. Ze huilen bijna.
Duitse commentator flipt hier. Ze huilen bijna.
Het is geen voornaam, heCynicRelief schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:41:
je zou toch wel verwachten dat Frankrijk nu alle middelen in gaat zetten
ora et labora
Meestal nemen je kinderen gewoon je achternaam over.CynicRelief schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:41:
Hij heet ook Sebastian.CynicRelief schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:41:
⏩ PVOutput☀️
Ozil fail.
★ What does that mean? ★
Kom je denk ik in Duitsland niet mee weg mocht je je zoon zo willen noemen.
Wanneer nietMrMonkE schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:42:
Ozil fail.

Niet iedereen snapt het cynisme van CynicRelief?!
Altijd nog beter dan Schweinehundsteiger.
★ What does that mean? ★
Wie is er voor een cynisme en sarcasme button of tag bij GoT?
Zitten te rekenen op 1 of andere ref dwaling denk ik, aangezien Fransen vaak goede vriendjes proberen te zijn met de organisatie.mrc4nl schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:42:
je zou toch wel verwachten dat Frankrijk nu alle middelen in gaat zetten
ik neurie het al weken lang, maar het gaat niet gebeuren, want voetbal, dat is 22 mannetjes die 90 minuten achter een bal aan rennen, en Duitsland wint.RedHat schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:41:
Heb al zo lang Deutschland Deutschland alles ist vorbei ingestudeerd.... Wanneer mag ik hem nou eens uit volle borst zingen
Wel dramatische partij.
Hij word toch Schweinie genoemd?MrMonkE schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:43:
Altijd nog beter dan Schweinehundsteiger.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Toch nog een leuke tweede helft. Maar dat DLD genoegen neemt met 1-0
En zo knullig niet 2-0 maakt
Das echt een kwestie van 1-1 van Les Bleus op zijn Duits en verlengen maar

Immers, fifa is Frans, toch?enchion schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:44:
[...]
Zitten te rekenen op 1 of andere ref dwaling denk ik, aangezien Fransen vaak goede vriendjes proberen te zijn met de organisatie.
ora et labora
Schweinegebrat.
⏩ PVOutput☀️
what's the point?Jolke schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:43:
Wie is er voor een cynisme en sarcasme button of tag bij GoT?
Dat is idd de korte samenvatting van voetbalCynicRelief schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:44:
[...]
ik neurie het al weken lang, maar het gaat niet gebeuren, want voetbal, dat is 22 mannetjes die 90 minuten achter een bal aan rennen, en Duitsland wint.
Is eenvoudiger op het veld he.
Als je zijn volledige naam gaat gebruiken als je hem roept dan is het al te laat tegen de tijd dat je klaar bent.
Dit topic is gesloten.