Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter

Kwartfinale

Datum (Tijd)
4 juli 2014 (18:00)Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/FRA.pngFrankrijkAfbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/GER.pngDuitsland.-.

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 01-07-2014 01:32 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Duidelijk het minst populaire duel in deze kwart finale. Dat gezegd hebbende kan ik zelf maar moeilijk een favoriet kiezen. Beide landen hebben nogal wisselvallig gespeeld voor zover ik het gezien heb.
Het maakt me eigenlijk ook niks uit welke van de twee het in de halve finale op mag nemen tegen Brazilië ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik vond Frankrijk toch het meest overtuigend, Duitsland heeft behoorlijk wat mazzel gehad om door te komen. Ze mogen dan wel Duitsers zijn, dat breekt je een keer op. Frankrijk FTW, hoewel ik liever zie dat Duitsland er pas in de finale tegen Nederland uitgaat ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-07-2023
Beide ploegen waren niet echt sterk afgelopen duel, maar ik verwacht dat Duitsland gaat winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Omdat het Duitsers zijn ben ik voor Frankrijk. Dan maar geen ultieme finale van wraak, liever die beker en daarvoor moeten de Duitsers eruit. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:36

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Frankrijk heeft een leuk, jong (Pogba, Digne, griezman) en talentvol breed team met ook een goede sfeer...

Duitsland heeft gewoon problemen, de selectie zit niet lekker in het toernooi, spelers zijn geirriteerd (Mertesacker reageerde tegen een journalist die hem kritische vragen stelde na de 8e finale tegen Algerije met een "Wat moet je nou!" ... best wel begrijpelijk na een zware verlenging, maar toch ook een teken van irritaties die diep zitten)...
Verder zijn er een hoop conflicten rondom spelers... een aantal ontevredenen (Klose zal niet blij zijn zo weinig speeltijd te krijgen, terwijl de spitspositie zeker een van de probleem-zones is en hij eigenlijk dé man daarvoor is ... Özil is overduidelijk ongelukkig-tot-diep-in-zn-ziel... met Götze loopt het niet echt lekker en Schweinsteiger en Khedira zullen niet blij zijn onderlinge te moeten strijden om de tweede '6-positie' terwijl lahm gezet is onder Löw... Lahm zelf overtuigd niet als defensieve middenvelder, zeker niet als je bedenkt dat de rechtsachter positie waar Lahm excelleeerd en een van 's werelds beste vleugelverdedigers is, nu een probleemzone is waar duitsland achterin vier centrale verdedigers laat spelen die niet weten wat op een vleugel te doen )

Overigens, slecht nieuws voor Löw:
4 duitse basisspelers (Thomas Müller, Toni Kroos, Mario Götze en Mesut Özil) zijn zwaargewond geraakt bij het instuderen van een nieuwe ingestudeerde vrije trap-variant:
http://www.der-postillon....ler-beim-einuben-von.html ;)

[ Voor 10% gewijzigd door RM-rf op 03-07-2014 12:08 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Bij Frankrijk lopen er een paar rond die al lang thuis moesten zitten naar aanleiding van een aantal vreselijke overtredingen. Ontzettend vuile ploeg, die ik de volgende ronde alleen daarom al niet gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik denk dat Frankrijk Duitsland een pak slaag gaat geven, mits ze met buitenspelers (Griezman en Valbuena) gaan spelen. Met vier trage CB's achterin is het vragen om problemen. Ook het middenveld is zwak, Matuidi-Pogba gaat dat gewoon domineren en overlopen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En ook nog griep bij de Duitsers. :*)
http://nos.nl/wk2014/arti...-zeven-griepgevallen.html

Tijd om Schade Deutschland alvast in te gaan studeren. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
7 Griepgevallen, oef..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:36

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

slechts een speler kon wegsn ziekteverschijnselen de training niet afwerken, en dat was Christoph Kramer.
Mats Hummels die vorige wedstrijd griep had en Thomas Müller die toen klaagde over keelpijn, zijn weer volledig fit..

ik denk dat die meldingen over griepepidemie een beetje een strategisch spelletje zijn

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Jack zei net dat het buikloop/diarree ging. Gevalletje verkeerd eten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Bij een echte griep kom je niet eens het veld op, laat staan een wedstrijd spelen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Löw heeft het al voorspeld. Geen zorgen dus >:)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VHzRmMt.jpg

http://pic.twitter.com/zfbUNWyLNk

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:28
Hippocampus schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:54:

Duidelijk het minst populaire duel in deze kwart finale.
Heb je koorts of zo? Dit is de mooiste wedstrijd van allemaal! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:43

St@m

@ Your Service

chim0 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:09:
[...]

Nee, dat is de wedstrijd van Nederland.. ;) maar hier ga ik vanavond echt wel even voor zitten hoor!

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
chim0 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:09:
[...]

Inderdaad. Hoewel ik een supporter ben voor de Duitsers vrees ik Griezmann toch meer dan Schweinsteiger momenteel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Ik hoop dat de duisters winnen, want ik hoop nog steeds op een nl-dui finale, maar dit keer wel winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
garriej schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:21:
Ik hoop dat de duisters winnen, want ik hoop nog steeds op een nl-dui finale, maar dit keer wel winnen
Wellicht als de Duitsers weer een griepaanval hebben, dan is de kans zeker aanwezig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:29
"Iedereen" hoopt dat Frankrijk wint, maar ik denk dat Duitsland na het ietwat tegenvallende spel zich wel herpakt en nu wel ziet dat ze zoiets tegen Frankrijk niet gaan redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:28:
"Iedereen" hoopt dat Frankrijk wint, maar ik denk dat Duitsland na het ietwat tegenvallende spel zich wel herpakt en nu wel ziet dat ze zoiets tegen Frankrijk niet gaan redden.
Dat is te hopen. Tegen Algerije was het echt kantje boord. Als Frankrijk net zo explosief kan zijn gedurende de wedstrijd heeft Duitsland geen kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:11

Niku

Alagaesii

Dit is wel een pot waar ik enorm naar uit kijk, in mijn opinie is er ook geen echte favoriet. Frankrijk heeft wellicht mindere spelers maar heeft meer indruk gemaakt dan Duitsland dit toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Laatst online: 10:01
"Iedereen" hoopt dat Frankrijk wint, [...]
Spreek voor jezelf. Ik ben vanavond voor Duitsland :).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Railgunner schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:22:
[...]

dat vind ik wel grappig om te horen, vroeguh (niet heel lang geleden eigenlijk) was het bijna ondenkbaar dat je als nederlander zijnde voor duitsland was. Ik snap het wel hoor, ze spelen allang geen duits voetbal meer en hebben de afgelopen jaren hele leuke voetballers rondlopen. (veel beter dan wat wij hebben rondlopen iig...)

ik ben vanavond voor Frankrijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Ik ben ook voor Duitsland, zodat wij ze uit het WK kunnen spelen in de finale ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Ik ben altijd voor Duitsland geweest, na Nederland dan natuurlijk.
Gaat terug tot 1986.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:37
Als je puur naar de individuele kwaliteiten kijkt heeft Duitsland de beste selectie van het WK.

Wat betreft de wedstrijd denk ik dat beide teams elkaar bij de keel zullen grijpen en pas na 90 minuten weer loslaten. Ik verwacht een saaie 0-0, wie vervolgens het meest gelukkig is in extra tijd/pingels zullen we gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ik vraag me af of Giroud nog krediet heeft na zijn matige partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Coltrui schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:47:
Ik vraag me af of Giroud nog krediet heeft na zijn matige partij.
Ik zou niet met hem beginnen als ik Deschamps was. Heeft veel te weinig gebracht naast Benzema. Ik zou eerder Griezmann laten starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Tja, die kreeg geen bruikbare bal. Je moet ook geen Benzema op links zetten dat is een centrumspits, gewoon die Griezman meteen laten starten: die speelt die trage duitse backs helemaal zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Terryb47 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:33:
dat vind ik wel grappig om te horen, vroeguh (niet heel lang geleden eigenlijk) was het bijna ondenkbaar dat je als nederlander zijnde voor duitsland was. Ik snap het wel hoor, ze spelen allang geen duits voetbal meer en hebben de afgelopen jaren hele leuke voetballers rondlopen. (veel beter dan wat wij hebben rondlopen iig...)
Het gaat mij niet alleen om het voetbal. Qua cultuur/mentaliteit past Duitsland beter bij Nederland dan dat Frankrijk bij NLD past. Zie bijv. de diverse issues in de EU/Eurozone, waar DLD en NLD vrijwel altijd samen optrekken. Daarnaast kan ik slecht tegen het anti-Engelse taal beleid van Frankrijk. Maar ik zal jullie hier verder niet mee lastig vallen ;).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 19:15
Duitsland is favoriet, en ik hoop eerlijk gezegd ook dat Duitsland door gaat. Zij kunnen namelijk beter Brazilië het toernooi er uit knikkeren als de Fransen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Railgunner schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:38:
[...]

Het gaat mij niet alleen om het voetbal. Qua cultuur/mentaliteit past Duitsland beter bij Nederland dan dat Frankrijk bij NLD past. Zie bijv. de diverse issues in de EU/Eurozone, waar DLD en NLD vrijwel altijd samen optrekken. Daarnaast kan ik slecht tegen het anti-Engelse taal beleid van Frankrijk. Maar ik zal jullie hier verder niet mee lastig vallen ;).
hmm, dat Fransen een stel nationalisten zijn weten we allemaal hoor ;) ik heb persoonlijk zelfs gezworen dat ik nooit meer via Frankrijk zal vliegen vanwege m'n slechte ervaringen daar. Maar voor mij staat dat helemaal los van het voetbal hoor, voetbal heeft niets met politiek te maken. Ik ga bijvoorbeeld ook niet voor Japan zijn omdat ik japanners een heel aardig volk vind.
Vlassie1980 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:38:
Duitsland is favoriet, en ik hoop eerlijk gezegd ook dat Duitsland door gaat. Zij kunnen namelijk beter Brazilië het toernooi er uit knikkeren als de Fransen.
hoe dan? Ik vind duitsland op dit WK ontzettend timide, die gaan het niet redden tegen die Brazilianen..
maar wie weet is dat helemaal niet nodig, heb m'n geld op Colombia gezet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 10:37
Terryb47 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:01:
[...]

hoe dan? Ik vind duitsland op dit WK ontzettend timide, die gaan het niet redden tegen die Brazilianen..
maar wie weet is dat helemaal niet nodig, heb m'n geld op Colombia gezet :+
Timide tot het er echt toe doet is juist de kunst.. :)
Zie Brazilie, Argentinie, Duitsland, Frankrijk en Nederland (op de 1e wedstrijd na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:58

XanderDrake

Build the future!

[...]

Ik ben dus voor de Underdog (tenzij NL speelt), en daarom ben ik voor Frankrijk.

Ik zal daarnaast nooit voor Duitsland zijn. Ik kijk liever geen "zakelijk voetbal", en tegenwoordig krijg ik daar genoeg van mee als NL speelt 8)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:38
Durf er geen stuiver op te zetten wie er door gaat. Als revanchegevoelens meespelen (maar die heeft bijna elk land tegen Duitsland) dan kan het wel eens een hele harde wedstrijd worden. Op papier en naar de historie gekeken, zal dit de mooiste zijn van de 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
XanderDrake schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:13:
[...]

Ik ben dus voor de Underdog (tenzij NL speelt), en daarom ben ik voor Frankrijk.

Ik zal daarnaast nooit voor Duitsland zijn. Ik kijk liever geen "zakelijk voetbal", en tegenwoordig krijg ik daar genoeg van mee als NL speelt 8)
Frankrijk speelt twintig keer zakelijker dan Duitsland op een zakelijke dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-09 20:51
[...]

Inderdaad, ik zal nooit voor Frankrijk juichen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Daar heb je een punt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Opstelling Frankrijk: Lloris; Debuchy, Varane, Sakho, Evra; Pogba, Cabaye, Matuidi; Valbuena, Benzema, Griezmann.

Opstelling Duitsland: Neuer; Lahm, Boateng, Hummels, Höwedes; Khedira, Schweinsteiger; Özil, Kroos, Müller; Klose.

Klose is de spits! Benieuwd of hij het record gaat pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Maar je kunt beter tegen Brazillie in de finale staan als tegen Duitsland, niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Eindelijk Lahm weer op z'n oude plek, is ook wel nodig tegen een Griezmann. Maar die andere 3 zijn weer allemaal trage CB's...

het gevecht om het middenveld gaat wel interessant worden: Schweinsteiger/Khedira/Kroos tegen Cabaye/Matuidi/Pogba :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Arme Mertesacker. Die komt er niet meer in, mochten ze doorgaan. Afgemaakt in de Duitse pers en geen kans om wat recht te zetten. Ik zou niet graag in zijn schoenen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Klose speelt, nou de intenties zijn duidelijk. Moet binnen 90 minuten geklaard zijn haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ook voor Duitsland hier vooral omdat ik principieel iets tegen Frankrijk heb. (mbt sportiviteit)

Duitsland heeft tot nu toe ook gewoon sportief voetbal laten zien imho, waar de Fransen een aantal flinke blessures gecreeerd hebben.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Dat Griezmann speelt is wel een tegenvaller trouwens. Komt nu meer diepte en dynamiek in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:09

Pinobigbird

doesn't share food!

Dit is echt zo'n wedstrijd die volgens mij alle kanten op kan. Ik durf mijn geld niet op 1 van de teams te zetten (of op gelijkspel). Ik heb eigenlijk niet eens een voorkeur. Nou ja, voor mijn pool heb ik Duitsland door, dus laat ik dan maar juichen bij het recorddoelpunt van Klose. Het zou wel eens een hele spannende pot kunnen worden.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Ik ga voor het Blauw Wit Rood, mooie kleuren! Ik zal nooit voor de duitsers zijn...

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
dutchgio schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 17:05:
[...]

Maar je kunt beter tegen Brazillie in de finale staan als tegen Duitsland, niet? :P
Ja want tegen de Duitsers ligt er het gevaar dat er nog even zout op het trauma wordt gestrooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:59

Martinspire

Awesomeness

Hier iemand voor de Duitsers. Veel leuker voetbal om te kijken, Persoonlijk vind ik ze ook iets normaler overkomen en ik geef ze een goede kans tegen welke tegenstanders ze erna krijgen. Bovendien profiteert Nederland ook altijd als Duitsland successen haalt met voetbal (positief gevoel van Duitsers zorgt voor meer kopen en dus meer transport en ook meer tourisme zorgt indirect ook voor positieve zaken in de Nederlandse economie.

Al denk ik wel dat NL kan winnen van beide teams overigens.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Die Fransen kijken nu al benauwd om zich heen, ik verwacht dat Duitsland dit wel gaat winnen.

PS: Arno Vermeulen als commentator ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:09
Ik denk dat de Duitsers ons nu beter liggen. Die laten veel ruimte achter de defensie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
tweaker2010 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 17:55:
PS: Arno Vermeulen als commentator ;w
Waar is Jack als je hem nodig hebt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
De belg Hd beter beeld dan NL (met Arno :S), lijkt er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Bijna Benzema....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-09 14:16
Lol 0-1

[ Voor 28% gewijzigd door Wognummer op 04-07-2014 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Hummels, met puike voorzet van Klose :D

[ Voor 16% gewijzigd door Joosie200 op 04-07-2014 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Goal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Sjah schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:09:
De belg Hd beter beeld dan NL (met Arno :S), lijkt er op.
Den Belg is Canvas HD > kijk nu eens een WK-wedstrijd op den Belg :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:09

Pinobigbird

doesn't share food!

Die zat er mooi in hoor! Laat nu die Fransen maar komen.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Nou mag Giroud wel komen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Als je zo duidelijk iemand weg duwt is dat dan eigenlijk geen overtreding?

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Joosie200 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:15:
[...]

Den Belg is Canvas HD > kijk nu eens een WK-wedstrijd op den Belg :)F
Nederland 1 is toch ook in HD mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ging makkelijk vergeleken met de wedstrijd tegen Algerije

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
D-e-n schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:17:
[...]

Zeker maar dat commentaar......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:17:
[...]

Ja, maar Arno. 'nuff said :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Nu nog Klose zijn goal meepikken en we zijn klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Wacht maar de franse Tyrion scoort nog wel, kan niet anders want dit is absoluut het jaar van de kleinere mensen.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Laatst online: 09:55
Dat was toch eigenlijk best wel een mooi doelpunt van de Duitsers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik kijk de hele wedstrijd met dit nummertje zacht op de achtergrond --> http://www.danbarham.com/dinklage/

Komop Mathieu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Tenenkrommend slecht :)

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ik vind dat de Fransen het nog wel een beetje spannend moeten maken voor de Duitsers, op zijn minst een doelpunt tegen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

De Fransen zullen tot 20 min voor tijd bij deze stand weinig veranderen denk it .

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Lijkt wel een trainingspartij voor de Duitsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Kain_niaK schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:22:
Ik kijk de hele wedstrijd met dit nummertje zacht op de achtergrond --> http://www.danbarham.com/dinklage/

Komop Mathieu!
Vind het origineel mooier >:)

Misschien kunnen ze een variant met 'Valbuena' op het Franse volkslied maken? :+

[ Voor 13% gewijzigd door dutchgio op 04-07-2014 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muller _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Menage a trois :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Joosie200 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:19:
[...]

Ja, maar Arno. 'nuff said :+
Frankrijk is wat bleu.
Zou die zijn ingestudeerd? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Ging die nou over? :o

[ Voor 20% gewijzigd door Wognummer op 04-07-2014 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ik denk dat de scheidsrechter binnenkort mueller maar eens geel moet gaan geven, dat geduikel en om pingels/vrije trappen schreeuwen is erg vervelend.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Geen Mexicaanse scheids zeker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Nu al tijdrekken

Voetballer die nog nooit een bal op zijn hoofd heeft gehad ofzo?

Waarom hem niet gewoon aan die keeper geven?

[ Voor 90% gewijzigd door MrMonkE op 04-07-2014 18:42 ]

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Neuer ver z'n doel uit? Arno heeft de wedstrijd tegen Algerije niet gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:36:
[...]

Frankrijk is wat bleu.
Zou die zijn ingestudeerd? :o
Die haalt hij van Twitter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:35

Quad

Doof

Op zich wel leuke pot dit, alleen het geduikel stoort mij erg.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Goeie dag wat een hoop Marshalls zitten daar in de lengte van het veld langs de lijn! Volgens mij elke paar meter 1 ofzo :o

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Het blijvenft natuurlijk DuitsersMüller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
max schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:45:
Goeie dag wat een hoop Marshalls zitten daar in de lengte van het veld langs de lijn! Volgens mij elke paar meter 1 ofzo :o
En toch komen de streakers ertussenheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
max schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:45:
Jij zit ook duidelijk de wedstrijd te volgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Mooie bal man :)

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Frankrijk krijgt daar voor rust nog een beetje energie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Deze wedstrijd kan wel een vroege gelijkmaker in de tweede helft gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Of een zooi ISIS strijders die een statement willen maken.
Dan krijgen we pas echt een voetbal oorlog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Tegen Duitsers achterkomen en dan winnen.... nou laat het maar zien. Frankrijk valt me zwaar tegen, was het dan toch dat ze easy group hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Nou, beetje saai.
Over een minuut of 20 zal frankrijk toch risicos moeten gaan nemen.

Als het gelijk wordt blijft het alleen maar saai vrees ik, als 1 team moet wordt het leuk.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:20

Fiber

Beaches are for storming.

Jolke schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:46:
[...]

Jij zit ook duidelijk de wedstrijd te volgen :P
Welke wedstrijd...

* Fiber hoopt vurig dat het na rust echt gaat beginnen...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 00:44

nFo

Nederland begint ook pas in de tweede helft te voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Klose nu eruit halen svp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Dubbel

[ Voor 91% gewijzigd door Martinspire op 04-07-2014 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Wat is er aam de overkant op de tribune gebeurd. Helemaal leeg. Waterdruk weg ofzo? Dat ze nog in de rij staan?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.