I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maargoed, dat is natuurlijk niet gegarandeerd. Voor hetzelfde geld vallen ze terug in het matige gerommel van de eerste twee wedstrijden. Maar zelfs dan lijkt Zwitserland me gewoon te zwak. Zowel voetballend als mentaal.
... not as I do.
Gedane zaak, weinig spanning, verwacht ik.
Maar naar de feiten kijkend hoort het een makkelijke overwinning voor Argentinie te worden.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik gok op een 1-0 FT of een verlenging zonder strafschoppen na 1-1 waarna Messi in de 119'ste minuut een vrije trap krijgt net buiten de 16m die hij er zowaar inschiet.
Ofzo...
Dit keer maar even die stunt waarmaken Zwitserland!
Toch denk ik dat juist tegen dit argentinie zwitserland een kans zal hebben, als ze iig de eerste 60 minuten geen grote fouten maken... laten ze een snelle goal toe ben ik bang dat ze net als tegen Frankrijk zich weer laten overlopen (deels omdat ze nerveus werden en teveel op de aanval gingen spelen in de hoop terug te komen)...
maar als ze gewoon proberen de angel bij de argentijnen eruit te halen, messi goed pogen te controleren (enkel is dat ook een concentratiezaak, messi kan 55 minuten vooral lui ogen en weinig kilometers maken en dan opeens toch beslissend zijn, deels ook omdat hij zn krachten slim spaart)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Rotterdam

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Om vervolgens dronken van overschatting in de kwartfinale eruit getikt te worden door België
[ Voor 27% gewijzigd door Dr. Strangelove op 01-07-2014 16:58 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.

[ Voor 26% gewijzigd door Chris Smoove op 01-07-2014 17:57 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Ik denk dat Zwitserland het, net zoals Algerije tegen Duitsland, Argentinie 80min moeilijk zal maken maar dat het verschil in de laatste 10 min. gemaakt wordt. Zoals we zovaak al hebben gezien nu.Quad schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:13:
Onderschatting is toch wat heerst dit wk dus ik verwacht dat Zwitserland Argentinië misschien wel pijn kan doen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
How do you save a random generator ?
Als balafpakker vind ik hem heel goed, maar het is geen centrale verdediger (zoals bij Barca).D-e-n schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:28:
Ik vind dat Mascherano nogal wordt overschat overigens. Typisch zo een speler die beoordeeld wordt op het feit dat hij bij Barça heeft gebald
?Kain_niaK schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:32:
Jij ook niet.
Kain_niaK schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:32:
Jij ook niet.

Misschien een optie om je 'wijzig' knop een keer te gebruiken? Dan kan alles in 1 berichtKain_niaK schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:31:
Keeper zat er goed naast.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 01-07-2014 18:34 ]
Ik had het meer over alle wedstrijden van Argentinië tot nu toe. In deze wedstrijd er zijn nog geen grote doelkansen geweest maar dat ze niks laten zien ... ze zijn toch voetbal aan het spelen? Ze gaan niet winnen met 5 - 0 maar ze laten in mijn ogen nu wel elke wedstrijd meer zien.
En we zijn nog maar een helft aan het spelen. Dit WK is van de tweede helft. Daar gebeurd het.
Ik zeg 2 of 3 - 0 of 3 - 1 voor Argentinië.
[ Voor 8% gewijzigd door Kain_niaK op 01-07-2014 18:40 ]
Wat een gek WK is dit
[ Voor 3% gewijzigd door AzzKickah op 01-07-2014 18:40 ]
Echt! Dit zijn toch de kansen..Chris Smoove schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:39:
Jeetje wat slecht afgemaakt
[ Voor 20% gewijzigd door Kain_niaK op 01-07-2014 18:42 ]
Even goede vrienden! We gaan het zien. Ik heb Zwitserland op basis van wat ik het eerste half uur heb gezien nog niet afgeschreven, maar dat had ik Algerije ook niet tot de 90e min. Echter heb ook bij dit team het gevoel dat ze de kwaliteit missen om het af te maken. Kwaliteit die NED wel heeft. En dat zal Zwitserland uiteindelijk opbreken.Kain_niaK schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:39:
@ Tristan
Ik had het meer over alle wedstrijden van Argentinië tot nu toe. In deze wedstrijd er zijn nog geen grote doelkansen geweest maar dat ze niks laten zien ... ze zijn toch voetbal aan het spelen? Ze gaan niet winnen met 5 - 0 maar ze laten in mijn ogen nu wel elke wedstrijd meer zien.
En we zijn nog maar een helft aan het spelen. Dit WK is van de tweede helft. Daar gebeurd het.
Ik zeg 2 of 3 - 0 of 3 - 1 voor Argentinië.
Argentinië heeft het zelfde probleem ... en ook een probleem als er teveel zwitsers rond Messi staan. Die heeft niet veel ruimte nodig maar wel iets meer dan hij momenteel krijgt. En daarom dat Argentinië Messi nog niks heeft laten zien. Zwitsers staan overal in de weg en hopen dan met een counter te scoren maar zoals je zegt missen spelers die dat soort kansen kunnen verzilveren. Als Argentinië slim is dan gaan ze zo spelen dat het spel iets meer naar het midden verplaatst word in de hoop dat Messi wel opeens de ruimte vind en wanneer hij goed vertrokken is kun je de klok er op gelijk zetten dat ie scoort. Nu ja, Zwitsers horloge.
Sorry voor mijn stomme opmerking.
edit: Die indraaiend corner van Argentinië was wel de best genomen corner die ik tot nu toe gezien heb op het WK. Als zoiets binnen draait of er in gekopt word heel laag aan het einde van de goal dan heb je een wereldgoal. Maar de keeper zat er wel totaal langs. Zo een bal moet hij hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door Kain_niaK op 01-07-2014 18:56 ]
Ondertussen een behoorlijke kans slecht uitgespeeld door Zwitserland.
Edit: Zwitserland is echt heel erg onzuinig met hun balbezit.. Gaat ze de kop kosten.
[ Voor 23% gewijzigd door Quad op 01-07-2014 19:09 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Precies dezelfde situatie als bij Algerije v Duitsland. Elke kans die Algerije miste (en dat waren er genoeg!) werden de kansen voor Duitsland groter. Zo nu ook bij Argentinie.Joosie200 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:08:
Hoe meer gemiste kansen Zwitserland krijgt, hoe meer ik vrees voor het Messi momentje wat nog moet gaan komen
Die Zwitsers beginnen veel foutjes te maken.
Spelers schieten over.
Bij Messi daalt de bal te laat.
[ Voor 34% gewijzigd door MrMonkE op 01-07-2014 19:23 ]
★ What does that mean? ★
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Er valt niet heel veel te zeggen. Zwitserland heeft de beste kansen gehad, alleen ligt nu het momentum bij Argentinië. Ik denk ook dat laatstgenoemde wint op individuele klasse of het compleet onder druk zetten. Dat gebeurde gisteren twee keer en bij Nederland ook. De zwakkere ploeg zwicht dan ook vaak onder die druk.Tristan schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:05:
Wat is het rustig in dit topic zeg.. iedereen zich mentaal aan het voorbereiden voor Belgie v VS vanavond?
Misschien houdt die idiote Maradona dan eindelijk eens zijn mond.Pinobigbird schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:27:
Ik heb nou niet het gevoel dat Argentinië dit wel gaat winnen, zoals ik dat bij Duitsland wel had. Als de Zwitsers nu scoren zie ik het niet nog 1-1 worden hoor. Stiekem hoop ik een beetje dat Argentinië eruit gaat.
(Maar dat zal wel niet)
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Ik verwacht nog steeds een bevlieging van Messi.
... not as I do.

[ Voor 9% gewijzigd door max op 01-07-2014 19:36 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik hoop dat Argentinie eruit vliegt

Zwitserland komt er niet meer aan te pas. Elke minuut die ze het nog volhouden kan je als een klein wonder bestempelen. Ondanks dat ze wel al voor moesten staan.Tristan schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:40:
Geen 120 min denk ik.
Grappig hoe het spelbeeld in bijna elke 1/8e finale hetzelfde is. Behalve bij Brazilie en Colombia.
Een ploeg doet 60-70 minuten goed mee is zelfs wat beter. Maar de favoriet wint uiteindelijk toch.
Ik vrees ook een beetje voor het Duitsland - Algerije scenario...Tristan schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:40:
Geen 120 min denk ik.
Messi komt goed weg...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Hij keek wel erg wanhopig
★ What does that mean? ★
Klopt, maar dat was toch echt een (dikke) gele kaart.MrMonkE schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:47:
Misschien heeft hij er al heen.
Hij keek wel erg wanhopig
Is dit de slechtste wedstrijd tot nu toe?
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
1ste helft was wel aardig, had zwitserland gewoon een paar goals kunnen maken, maar goed...EektheMan schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:48:
Belgie hoeft niet bang te zijn voor deze twee teams. Ned en Be zitten echt aan de goede kant van het speelschema.
Is dit de slechtste wedstrijd tot nu toe?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Wordt ik ook moe van: Messi dit, Messi dat, Messi zus, Messi Zo, Ga fietsen met Messi.uchiha tijntje schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:50:
Deze commentator is wel weer behoorlijk Messi geil. Elk balcontact is geweldig en hij kan niets fout doen
Nee, liever niet, dan zien we hem straks in de tour ook de hele tijd.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Welke commentator?uchiha tijntje schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:50:
Deze commentator is wel weer behoorlijk Messi geil. Elk balcontact is geweldig en hij kan niets fout doen

Kies je toch een andere...

Mja klopt wel. Dat lobje was er wel een die mij bij zal blijven.nFo schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:50:
[...]
1ste helft was wel aardig, had zwitserland gewoon een paar goals kunnen maken, maar goed...
BBC meldt dat Di Maria 37 maal balverlies heeft geleden. Een record denken ze in dit toernooi.
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 01-07-2014 19:54 ]

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Valt best wel mee hoor. Net zoals de commentator ziet wat hij wil zien met Messi hoor jij wat je wil horen met de commentator.nFo schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:51:
[...]
Wordt ik ook moe van: Messi dit, Messi dat, Messi zus, Messi Zo, Ga fietsen met Messi.
En het is nou eenmaal de enige man op het veld die het kan doen. Van de 22 is hij gewoon de persoon die het kan beslissen. Dat je dat terughoort in het commentaar, tja.
... not as I do.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Geen idee...Joosie200 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:54:
[...]
Hoe doet Jack het? Wil weleens zijn manier van commentaar leveren aanhoren
Ik heb nu de Belg aanstaan, die ik afwissel met de BBC en de Duitsers...
Bij Jack is elke wedstrijd spannend, dat dan weer wel.
Dit topic is gesloten.