Messi of Shaqiri? [Achtste finale] Argentinie - Zwitserland

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 3.866 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter

Achtste Finale

Datum (Tijd)
01 juli 2014 (18:00)Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/ARG.pngArgentinieAfbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/SUI.pngZwitserland.-.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik denk dat dit klusje voor Messi gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Om een of andere reden heb ik gevoel dat Zwitserland eens zou kunnen gaan stunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04:01

Clush

Do as I say...

Argentinië zag er in hun 3e wedstrijd veel beter uit dan in de eerste twee. Als die lijn doorzet heeft Zwitserland geen schijn van kans.

Maargoed, dat is natuurlijk niet gegarandeerd. Voor hetzelfde geld vallen ze terug in het matige gerommel van de eerste twee wedstrijden. Maar zelfs dan lijkt Zwitserland me gewoon te zwak. Zowel voetballend als mentaal.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 07:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik denk ook dat dit een makkie is voor Argentinie. De zwitsers hebben niet genoeg in huis. Argentinie hoeft niet boven zichzelf uit te stijgen en heeft altijd de Messi kaart om te spelen.

Gedane zaak, weinig spanning, verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:14

Rannasha

Does not compute.

Mijn vrouw en dochter zijn deels Zwitsers en ik werk in Zwitserland, dus mijn voorkeur is duidelijk.

Maar naar de feiten kijkend hoort het een makkelijke overwinning voor Argentinie te worden.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:15
3-0 voor Argentina met 2 keer Messi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:32

m0nk

16-09-2003 15.15

Walkover.. makkie voor Argentinie? Ik vraag het me af..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 21:16

vhal

ಠ_ಠ

Shaqiri zal er wel weer 1 inschieten enzo. Nigeria-Argentinië werd ook al zo'n aparte wedstrijd dus het kan alle kanten op. Een walkover zal het niet echt worden, daar ben ik al lelijk de mist mee ingegaan bij Duitsland-Algarije

Ik gok op een 1-0 FT of een verlenging zonder strafschoppen na 1-1 waarna Messi in de 119'ste minuut een vrije trap krijgt net buiten de 16m die hij er zowaar inschiet.

Ofzo... :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 10:55
We hebben nu 6 wedstrijden gezien en hebben 5 keer bijna een stunt gezien.
Dit keer maar even die stunt waarmaken Zwitserland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:34

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Argentinië vind ik, als je bedenkt dat het in theorie een van de sterkste teams is ( met zowel Messi als superster, maar daarnaast ook een hoop andere topspelers, Di Maria, Aguero, Higuain, Mascherano die ook een wedstrijd kunnen beslissen, imho hangt bv brazilie teveel enkel op Neymar, maar is argentinie qua bepalende spelers breder).

Toch denk ik dat juist tegen dit argentinie zwitserland een kans zal hebben, als ze iig de eerste 60 minuten geen grote fouten maken... laten ze een snelle goal toe ben ik bang dat ze net als tegen Frankrijk zich weer laten overlopen (deels omdat ze nerveus werden en teveel op de aanval gingen spelen in de hoop terug te komen)...
maar als ze gewoon proberen de angel bij de argentijnen eruit te halen, messi goed pogen te controleren (enkel is dat ook een concentratiezaak, messi kan 55 minuten vooral lui ogen en weinig kilometers maken en dan opeens toch beslissend zijn, deels ook omdat hij zn krachten slim spaart)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Zowel Brazilië als Argentinië steken er niet echt uit dit WK als je 't mij vraagt, vooral Brazilië heeft enorm gemazzeld tegen Chili.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:29

Niku

Alagaesii

Messi, obviously. Al maakt hij nog geen grootse indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

100 euro op meer dan 2.5 goals (dus 3) ingezet binnen 90 minuten. Zwitserland heeft elke wedstrijd in de groepsfase met meer dan 3 goals afgesloten en Argentinië 2 van de 3. Ik ben benieuwd :p (moet eerst 300 euro rondspelen voor ik kan cashen bij bwin.com, gewoon daar niet meer heen gaan dus :/ )

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:54
Dit wordt de walkover die we tot nu toe gemist hebben in de 1/8ste finales. Argentinië wint 4-1 en is meteen topfavoriet voor de titel.

Om vervolgens dronken van overschatting in de kwartfinale eruit getikt te worden door België _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Dr. Strangelove op 01-07-2014 16:58 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:29

Niku

Alagaesii

Waardoor België nog dronken in de halve finale staat en wordt weggetikt door Oranje.

:)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Daar gaan we weer. Hup shaqiri.

[ Voor 26% gewijzigd door Chris Smoove op 01-07-2014 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Lees net dat Switzerland nooit verder is gekomen dan de kwartfinales in 1934, 1938 en 1954. Hopen dat ze Argentinie verslaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Onderschatting is toch wat heerst dit wk dus ik verwacht dat Zwitserland Argentinië misschien wel pijn kan doen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik haat alle concurenten van Oranje ... behalve Argentinia ... because Messi. Ik hoop dat hij zichzelf is vandaag.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Quad schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:13:
Onderschatting is toch wat heerst dit wk dus ik verwacht dat Zwitserland Argentinië misschien wel pijn kan doen.
Ik denk dat Zwitserland het, net zoals Algerije tegen Duitsland, Argentinie 80min moeilijk zal maken maar dat het verschil in de laatste 10 min. gemaakt wordt. Zoals we zovaak al hebben gezien nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Jammer dat de scheidsrechter Mascherano niet gelijk geel geeft. Grote bek = geel, bek niet dicht = oprotten. Hoe sneller viespeuken als Mascherano er naast staan, des te beter.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Zo zo Gambieter, beetje gekleurd vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Nee hoor. Mascherano heeft al zo lang smerige overtredingen gemaakt dat hij terecht de schijn tegen heeft en ook zo behandeld mag worden wmb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Okay, dat is me ontgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik denk dat het gewoon weer eens met 1 doelpunt verschil beslist wordt.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Zolang het een dribbel van Messi is die begint op de middenlijn vind ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ik vind dat Mascherano nogal wordt overschat overigens. Typisch zo een speler die beoordeeld wordt op het feit dat hij bij Barça heeft gebald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Dat was een goede kans voor Zwitserland en ditto redding van Romero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ooooooh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Keepers zijn echt scherp aan het worden op dit WK. Keepers houden hun teams nu echt overeind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:41

Vos

AFCA

D-e-n schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:28:
Ik vind dat Mascherano nogal wordt overschat overigens. Typisch zo een speler die beoordeeld wordt op het feit dat hij bij Barça heeft gebald
Als balafpakker vind ik hem heel goed, maar het is geen centrale verdediger (zoals bij Barca).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dit belooft een wedstrijd zoals Algerije goed streed tegen DLD te worden. Zwitserland laat zich in elk geval niet vrijwillig naar de slachtbank leiden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ja, zolang het niet te smerig word kan dit nog wel een leuke wedstrijd worden. Zwitserland is niet zo een heel leuk team om naar te kijken maar het is best goed. En ik heb het gevoel dat Argentinia ook steeds beter gaan spelen. Ik ook logisch want vandaag is dat echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Keeper zat er goed naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Argentinie heeft nog niets laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Jij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:41

Vos

AFCA

Misschien een optie om je 'wijzig' knop een keer te gebruiken? Dan kan alles in 1 bericht ;). Het stikt van de dubbele posts van jou in het WK forum.

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 01-07-2014 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Nee maar ik word zo ziek van dat gezeik. Welk team heeft iets laten zien? Colombia? En Nederland tegen Spanje? Dat was het dan. Wat is daar erg aan? Dat maakt het spannend en dat vind iedereen het leukst. Er kijken 100den miljoenen mensen naar het WK. En alle ploegen zijn zo een beetje aan elkaar gewaagd. Het is juist super leuk dat je geen wedstrijden meer hebt van 4 - 0 hier en 5 - 1 daar. Laat dat maar over voor de finale. In deze fase word er niet 100 keer gescoord ... deze fase moet gewoon overleefd worden. Alle teams zijn nog gewoon warm aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Jij zegt "En ik heb het gevoel dat Argentinie ook steeds beter gaan spelen." waarop ik reageer dat Argentinie nog niets heeft laten zien. Ik heb nog geen echte doelkans gezien. Is dat gezeik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Even rustig voetbal kijken allemaal. :)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Jeetje wat slecht afgemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Dikke kans voor Zwitserland... hij schrok er zelf van :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

@ Tristan

Ik had het meer over alle wedstrijden van Argentinië tot nu toe. In deze wedstrijd er zijn nog geen grote doelkansen geweest maar dat ze niks laten zien ... ze zijn toch voetbal aan het spelen? Ze gaan niet winnen met 5 - 0 maar ze laten in mijn ogen nu wel elke wedstrijd meer zien.

En we zijn nog maar een helft aan het spelen. Dit WK is van de tweede helft. Daar gebeurd het.

Ik zeg 2 of 3 - 0 of 3 - 1 voor Argentinië.

[ Voor 8% gewijzigd door Kain_niaK op 01-07-2014 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 18:43

AzzKickah

06-CENSORED

Inderdaad ontzettend beroerd afgemaakt, maar iedereen kan zeggen wat ie wil maar Zwitserland is tot nu toe gewoon beter :D

Wat een gek WK is dit :)

[ Voor 3% gewijzigd door AzzKickah op 01-07-2014 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Echt! Dit zijn toch de kansen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Als ik Zwitserland zo bezig zie denk ik terug aan NED in de finale 2010. Zoals die outbreak van Drimic naar Romero vergelijkbaar met Robben en Cassilias. Daarom des te meer zonde dat ie er niet een mooi stifje/lobje van kon maken, maar Romero bleef goed staan. Zul je ondanks al het harde werk van die Zwitsers zien dat Messi in een vlaag zijn Messi momentje weer heeft en het verschil maakt voor Argentinië

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

Ja, gewoon even om de doelman lopen en doelpunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Juist, en het is jammer dat dat het enige echte wapen is voor Argentinië maar ook wel lekker voor het WK dat je een team hebt met een sterspeler en 10 kometen.Maar ik ga stoppen met posten nu en gewoon voetbal kijken zoals iemand hier al zei.

[ Voor 20% gewijzigd door Kain_niaK op 01-07-2014 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Doe een Robben v5-1 of doe een Robbenv2-1 en je had Romero echt wel overklast als Drimic :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Kain_niaK schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:39:
@ Tristan

Ik had het meer over alle wedstrijden van Argentinië tot nu toe. In deze wedstrijd er zijn nog geen grote doelkansen geweest maar dat ze niks laten zien ... ze zijn toch voetbal aan het spelen? Ze gaan niet winnen met 5 - 0 maar ze laten in mijn ogen nu wel elke wedstrijd meer zien.

En we zijn nog maar een helft aan het spelen. Dit WK is van de tweede helft. Daar gebeurd het.

Ik zeg 2 of 3 - 0 of 3 - 1 voor Argentinië.
Even goede vrienden! We gaan het zien. Ik heb Zwitserland op basis van wat ik het eerste half uur heb gezien nog niet afgeschreven, maar dat had ik Algerije ook niet tot de 90e min. Echter heb ook bij dit team het gevoel dat ze de kwaliteit missen om het af te maken. Kwaliteit die NED wel heeft. En dat zal Zwitserland uiteindelijk opbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Klopt, de kansen van zwitersland die ze gemist hebben die hadden onze top spelers echt wel gemaakt.

Argentinië heeft het zelfde probleem ... en ook een probleem als er teveel zwitsers rond Messi staan. Die heeft niet veel ruimte nodig maar wel iets meer dan hij momenteel krijgt. En daarom dat Argentinië Messi nog niks heeft laten zien. Zwitsers staan overal in de weg en hopen dan met een counter te scoren maar zoals je zegt missen spelers die dat soort kansen kunnen verzilveren. Als Argentinië slim is dan gaan ze zo spelen dat het spel iets meer naar het midden verplaatst word in de hoop dat Messi wel opeens de ruimte vind en wanneer hij goed vertrokken is kun je de klok er op gelijk zetten dat ie scoort. Nu ja, Zwitsers horloge.

Sorry voor mijn stomme opmerking.

edit: Die indraaiend corner van Argentinië was wel de best genomen corner die ik tot nu toe gezien heb op het WK. Als zoiets binnen draait of er in gekopt word heel laag aan het einde van de goal dan heb je een wereldgoal. Maar de keeper zat er wel totaal langs. Zo een bal moet hij hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Kain_niaK op 01-07-2014 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Wat is het rustig in dit topic zeg.. iedereen zich mentaal aan het voorbereiden voor Belgie v VS vanavond? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 15:22
Heeft Argentinie echt geen betere doelman dan de reserve doelman van Monaco?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ben wel aan het kijken maar ook bezig met andere zaken tussendoor. :)

Ondertussen een behoorlijke kans slecht uitgespeeld door Zwitserland.

Edit: Zwitserland is echt heel erg onzuinig met hun balbezit.. Gaat ze de kop kosten.

[ Voor 23% gewijzigd door Quad op 01-07-2014 19:09 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Hoe meer gemiste kansen Zwitserland krijgt, hoe meer ik vrees voor het Messi momentje wat nog moet gaan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Joosie200 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:08:
Hoe meer gemiste kansen Zwitserland krijgt, hoe meer ik vrees voor het Messi momentje wat nog moet gaan komen
Precies dezelfde situatie als bij Algerije v Duitsland. Elke kans die Algerije miste (en dat waren er genoeg!) werden de kansen voor Duitsland groter. Zo nu ook bij Argentinie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Xhaka kan..

Die Zwitsers beginnen veel foutjes te maken.

Spelers schieten over.
Bij Messi daalt de bal te laat.

[ Voor 34% gewijzigd door MrMonkE op 01-07-2014 19:23 ]

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:49

Pinobigbird

doesn't share food!

Ik heb nou niet het gevoel dat Argentinië dit wel gaat winnen, zoals ik dat bij Duitsland wel had. Als de Zwitsers nu scoren zie ik het niet nog 1-1 worden hoor. Stiekem hoop ik een beetje dat Argentinië eruit gaat.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Tristan schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:05:
Wat is het rustig in dit topic zeg.. iedereen zich mentaal aan het voorbereiden voor Belgie v VS vanavond? :+
Er valt niet heel veel te zeggen. Zwitserland heeft de beste kansen gehad, alleen ligt nu het momentum bij Argentinië. Ik denk ook dat laatstgenoemde wint op individuele klasse of het compleet onder druk zetten. Dat gebeurde gisteren twee keer en bij Nederland ook. De zwakkere ploeg zwicht dan ook vaak onder die druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Pinobigbird schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:27:
Ik heb nou niet het gevoel dat Argentinië dit wel gaat winnen, zoals ik dat bij Duitsland wel had. Als de Zwitsers nu scoren zie ik het niet nog 1-1 worden hoor. Stiekem hoop ik een beetje dat Argentinië eruit gaat.
Misschien houdt die idiote Maradona dan eindelijk eens zijn mond.

(Maar dat zal wel niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:40

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Volgens mij voetballen beide ploegen nog met de dozen om de voetbalschoenen.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Zwitserland komt er voorzichtig weer een beetje uit. Argentinië had de boel onder controle, maar nu is de wedstrijd weer wat meer open. Kan alle kanten op, maar voor mij is nu vooral de vraag hoe deze teams uberhaupt moeten gaan scoren.

Ik verwacht nog steeds een bevlieging van Messi.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ik heb echt constant het idee dat die Benaglio met een poncho aan in zijn doel staat. :D 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door max op 01-07-2014 19:36 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 12:56

Martinspire

Awesomeness

Argentinië oogt weer zwak. Wat een slechte voorzetten of passes op de helft van Zwitserland. Niet dat die nou zo goed bezig zijn, maar daarvan was al bekend dat ze voorin zwak zijn.

Ziet eruit alsof we weer richting extra tijd gaan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 19-09 12:42
Pff, niks aan de hand. Hij loopt vol in op de keeper. In mijn ogen minstens een vrije trap. En eigenlijk ook geel (of rood). als je zo verkeerd loopt. Verder zodra de keeper de hand op de bal heeft (en dat had hij) is de bal van de keeper. Die corner had er dus niet mogen zijn (ja ik weet het wat late reactie ivm stream en moest het forum nog zoeken).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:10

Fiber

Beaches are for storming.

Gaan de Zwitsers dit volhouden...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

De Zwitsers houden goed vol en blijven er voor gaan. Ze komen er niet echt uit maar ze blijven pushen.

Ik hoop dat Argentinie eruit vliegt :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Geen 120 min denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Zwitserland komt er niet meer aan te pas. Elke minuut die ze het nog volhouden kan je als een klein wonder bestempelen. Ondanks dat ze wel al voor moesten staan.

Grappig hoe het spelbeeld in bijna elke 1/8e finale hetzelfde is. Behalve bij Brazilie en Colombia.
Een ploeg doet 60-70 minuten goed mee is zelfs wat beter. Maar de favoriet wint uiteindelijk toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ik vrees ook een beetje voor het Duitsland - Algerije scenario...

Messi komt goed weg...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Gadverdamme wat heeft die Argentijn dan voor vies vlassig plukje haar achterop z'n kale kop?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Onze messi fan spreekt weer. Dat moet hij gewoon niet doen, en hij mag blij zijn dat hij geen rood krijgt (ondanks het lichte vergrijp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 12:56

Martinspire

Awesomeness

Bij Argentinië is ook echt totaal geen taktiek of team te herkennen. Ja ze hebben hetzelfde shirt aan, maar daar houdt de samenwerking dan ook wel op.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Het wordt allemaal wel een tandje harder nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Niets mis met verdedigen, maar de Zwitsers hebben nu wel een heel negatieve spelopvatting. Bij balbezit blijft vaak 10 man staan. Een onmachtig Argentinië tegen een onwillend Zwitserland. Geen mooie wedstrijd dus.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Wut, waarom geen kaart? Lekker op zijn voet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Misschien heeft hij er al heen.
Hij keek wel erg wanhopig

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Ik hoop weer op penalties, altijd leuk om te zien :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
MrMonkE schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:47:
Misschien heeft hij er al heen.
Hij keek wel erg wanhopig
Klopt, maar dat was toch echt een (dikke) gele kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-09 15:38

EektheMan

DPC

Belgie hoeft niet bang te zijn voor deze twee teams. Ned en Be zitten echt aan de goede kant van het speelschema.

Is dit de slechtste wedstrijd tot nu toe?

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 21:16

vhal

ಠ_ಠ

Saaie pot...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Niet denderend allemaal nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

EektheMan schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:48:
Belgie hoeft niet bang te zijn voor deze twee teams. Ned en Be zitten echt aan de goede kant van het speelschema.

Is dit de slechtste wedstrijd tot nu toe?
1ste helft was wel aardig, had zwitserland gewoon een paar goals kunnen maken, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 20:38

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Deze commentator is wel weer behoorlijk Messi geil. Elk balcontact is geweldig en hij kan niets fout doen :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

uchiha tijntje schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:50:
Deze commentator is wel weer behoorlijk Messi geil. Elk balcontact is geweldig en hij kan niets fout doen :)
Wordt ik ook moe van: Messi dit, Messi dat, Messi zus, Messi Zo, Ga fietsen met Messi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Voor de verandering was de eerste helft wat en de tweede helft niks.. beetje tegenovergesteld aan Nederland :+ Ben ook bang voor het Duitsland-Algerije scenario.. dat Messi dadelijk in de 4e minuut in de verlenging er een inprikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:37

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
nFo schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:51:
[...]

Ga fietsen met Messi.
Nee, liever niet, dan zien we hem straks in de tour ook de hele tijd.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:50
Mooi, laat die favorieten zich maar lekker te buiten gaan aan een verlenging. Die uitputtingsslag heeft Nederland iig (nog) niet mee te maken gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

uchiha tijntje schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:50:
Welke commentator? O-)

Kies je toch een andere... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-09 15:38

EektheMan

DPC

nFo schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:50:
[...]

1ste helft was wel aardig, had zwitserland gewoon een paar goals kunnen maken, maar goed...
Mja klopt wel. Dat lobje was er wel een die mij bij zal blijven.

BBC meldt dat Di Maria 37 maal balverlies heeft geleden. Een record denken ze in dit toernooi.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Laten we hopen dat de België vs USA wedstrijd wat leuker is om te bekijken :X.

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 01-07-2014 19:54 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:21
K*t, nog een half uur van niet al te boeiend voetbal, en ik heb mijn spanningsboog nodig voor 10 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Prachtig..... :/

:P

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Fiber schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:53:
[...]

Welke commentator? O-)

Kies je toch een andere... :z
Hoe doet Jack het? Wil weleens zijn manier van commentaar leveren aanhoren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

nFo schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:51:
[...]

Wordt ik ook moe van: Messi dit, Messi dat, Messi zus, Messi Zo, Ga fietsen met Messi.
Valt best wel mee hoor. Net zoals de commentator ziet wat hij wil zien met Messi hoor jij wat je wil horen met de commentator.

En het is nou eenmaal de enige man op het veld die het kan doen. Van de 22 is hij gewoon de persoon die het kan beslissen. Dat je dat terughoort in het commentaar, tja.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:40

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Verlenging skippen en meteen door naar penalties is beter, heb het idee dat deze twee nog twee dagen kunnen voetballen en niet scoren.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Joosie200 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:54:
[...]

Hoe doet Jack het? Wil weleens zijn manier van commentaar leveren aanhoren :D
Geen idee...

Ik heb nu de Belg aanstaan, die ik afwissel met de BBC en de Duitsers...

Bij Jack is elke wedstrijd spannend, dat dan weer wel.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.