It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Met Jack van Gelder is zelfs het WK dammen een spannende aangelegenheid.Fiber schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:58:
[...]
Geen idee...
Ik heb nu de Belg aanstaan, die ik afwissel met de BBC en de Duitsers...
Bij Jack is elke wedstrijd spannend, dat dan weer wel.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tja, tot nu toe hebben alle (zes) groepswinnaars hun achtste finale gewonnen. Wordt Argentinië dan de uitzondering...?uchiha tijntje schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:01:
Nog 25 minuten dichthouden en loeren op de counter. Ik hoop dat Zwitserland het haalt.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Nee, die doet het hem voor.EektheMan schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:03:
Zo, dat doet Robben hem niet na.
[ Voor 10% gewijzigd door enchion op 01-07-2014 20:04 ]
How do you save a random generator ?
waarbij Colombia de beste indruk maakte, maar ja Brazilie thuis zal altijd lastig worden.uchiha tijntje schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:04:
3 toch? Nederland, Colombia en Frankrijk?
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Ik vergeet die Fransen. 3 idduchiha tijntje schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:04:
3 toch? Nederland, Colombia en Frankrijk?
Wat een zaadpartij dit.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Kom op Zwitserland!
Tja, maar ARG heeft wel een Messi die 89 minuten lang over het veld loopt en dan toch ineens tot scoren komt. Dat kan elke speler natuurlijk, maar het verschil met Messi is dat hij elke wedstrijd wel een paar van die momentjes heeft dat hij ineens 2-3-4-5 man omspeelt en gevaarlijk word terwijl de andere spelers dat eens per 10 wedstrijden doet.Leon Zwiers schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:04:
Ik snap dat onze Belgische vrienden liever Zwitserland zien dan Argentinië, maar is dat wel zo? Tegen verdedigende teams hebben de Duvelkes aangetoond het erg moeilijk te hebben, een meer voetballende tegenstander heeft Belgie nog niet echt getroffen, maar daar krijgen ze vast meer ruimte...
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ik vergeet Zwitserland ook graag maar ze maken me dat erg moeilijk op het moment.uchiha tijntje schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:07:
Ik vergeet ook graag die fransen
Kom op Zwitserland!

Argentinië lijkt mij gemakkelijker dan Zwitserland. De trainer van Argentinië heeft totaal geen antwoord kunnen geven. Ondanks de recente ervaring tegen Bosnie-H. die hetzelfde speelde. Als je zo ideeënloos en inflexibel bent, ga je het niet winnen van Wilmots.
Die komen net een beetje op stoom...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Schubbekutteveenvhal schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:08:
Schubbekutteveen A2 tegen Polderboys A3 heeft een hoger niveau dan dit maar wat Kees zegt, als Messitinië het op z'n heupen krijgt, dan kan het zo opeens 1-0 zijn
Tja, thuisvoordeel hévhal schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:09:
Scheids verdedigt mee....:+

nee, die hebben nog maar een halve wedstrijd gespeeld, zijn nog niet van hun eigen helft geweest
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Zo ja dan in winnen ze in de laatste seconden.
[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-07-2014 20:14 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij heeft het al 1-2 keer op zijn heupen gehad waarbij de keeper net kon redden. Dus het lukt niet altijd, maar hij speelde toen zichzelf wel heel erg netjes vrij.vhal schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:08:
Schubbekutteveen A2 tegen Polderboys A3 heeft een hoger niveau dan dit maar wat Kees zegt, als Messitinië het op z'n heupen krijgt, dan kan het zo opeens 1-0 zijn
Je ziet ook dat ze snel 2-3 man op messi hebben staan, dus je kan het wel verdedigen maar dan laat je 2 man vrij, dat is ook een 'gevaar' aan messi; als hij erin staat heb je eigenlijk een verdediger meer nodig.
Maar ARG vind ik wel stom spelen. Zo stonden er net 6 argentijnen te verdedigen tegen 2 zwitsers, en had argentinie gewoon 6-8 man achter de bal de hele tijd.
In Argentinië wonen ook best veel Duitsers...DanielWW2 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:13:
Dus klopt het wat de Duitsers zeggen en zijn de Zwitsers de betere Duitsers?
Zo ja dan in winnen ze in de laatste seconden.
Dan is twee man genoeg.
En kijk ook naar de afstand tussen de 6 mans verdediging van ARG en die van de aanvallers van ZWI. Gewoon 30 meter. Die inzet moet toch effectiever kunnen?Kees schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:14:
[...]
Maar ARG vind ik wel stom spelen. Zo stonden er net 6 argentijnen te verdedigen tegen 2 zwitsers, en had argentinie gewoon 6-8 man achter de bal de hele tijd.
Laatste bedrijf .... de noot voor een goal is hoog de krakers wil geen wal penalties.
[ Voor 103% gewijzigd door Kain_niaK op 01-07-2014 20:21 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Noodzakelijke redding
★ What does that mean? ★
Nouja, ben ik nu voor de afwisseling maar voor Zwitserland
Maar wat is die keeper lekker bezig...
Join the clubFixer schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:18:
Heb de wedstrijd niet kunnen zien helaas (zit nu net voor de tv) maar zo te zien heb ik niets gemist
Nouja, ben ik nu voor de afwisseling maar voor Zwitserland
[ Voor 91% gewijzigd door Pinobigbird op 01-07-2014 20:19 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Dat was de keeper van Algerije ook, tot hij 1 klein foutje maakte. Deze wedstrijd is grotendeels een kopie van gisteren.majoh schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:18:
Nee, Di andere
Maar wat is die keeper lekker bezig...
Klopt, de bal is zelfs exact hetzelfde.Tristan schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:19:
[...]
Dat was de keeper van Algerije ook, tot hij 1 klein foutje maakte. Deze wedstrijd is grotendeels een kopie van gisteren.
Messi weer mis. Kom op Zwitserland dit moet kunnen lukken!!
En huizenhoog over voor ARG...
[ Voor 4% gewijzigd door AzzKickah op 01-07-2014 20:21 ]
Yup, maar de Duitsers noemen de Zwitsers de betere Duitsers.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
★ What does that mean? ★
[ Voor 36% gewijzigd door Kain_niaK op 01-07-2014 20:22 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
★ What does that mean? ★
Maar zwitserland begon er al mee in de 70e minuut
★ What does that mean? ★
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Messi Messi Messi MessiEektheMan schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:24:
Wat zegt NED?
Dat penalties niet nodig zijnEektheMan schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:24:
BBC meld dat ARG 3 van de 4 penalty shoot outs wonnen hebben, terwijl ZWI geen ervaren penalty mannen op het veld heeft staan? Wat zegt Sporza/NED?
★ What does that mean? ★
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat zit die man enorm te zeveren zeg.
★ What does that mean? ★

Stelletje Duitsers
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Duitsland kwam op voorsprong met nog 30 minuten te spelenQuad schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:27:
Tsja, op zijn Duits hè. Duitsland deed het gisteren voor.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 35% gewijzigd door Joosie200 op 01-07-2014 20:31 ]
Dit topic is gesloten.