Wat een baas van een keeper hebben jullie heh. Het is gewoon jammer dat hij van zo'n saaie club is. Enorm van genoten bij Atletico Madrid.
Van de geschiedenis van het WK ja
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
OOOOOOOOOH bijna!!!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nou... bra-chi was ook niet echt saai te noemen
ik voel me lekkaah !!!
Alle groepswinnaars zijn door. Dus geen verrassingen in de kwartfinales.
België-Argentinië is wel het leukste affiche
België-Argentinië is wel het leukste affiche
Als dit nederland was had ik al 3 hartaanvallen
★ What does that mean? ★
Waarom, waarom, laten jullie de amerikanen toch zover komen?!!!
Ik ben geen voetballiefhebber, maar dit is zeker wel een goed spannende wedstrijd als je het mij vraagt, zeg. Amerikanen zijn zeer best fel nu. Mag ook, anders winnen ze zeker niet meer. Maar de Belgen waren niet minder fel, deze wedstrijd.
omdat die amerikanen opeens 100% conditie weer hebbenTristan schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:27:
Waarom, waarom, laten jullie de amerikanen toch zover komen?!!!
Naja, dat was ook hartaanval potje tegen mexicoMrMonkE schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:27:
Als dit nederland was had ik al 3 hartaanvallen
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Fixed that for yaMartinspire schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:26:
Ik herhaal, it aint over till the fat lady sings :x
Haha die belg:
"Hier is Jones, NIET LATEN TRAPPEN, NIET LATEN TRAPPEN!!, wel laten trappen"
"Hier is Jones, NIET LATEN TRAPPEN, NIET LATEN TRAPPEN!!, wel laten trappen"
Belgie zakt wel erg ver in ja
[ Voor 5% gewijzigd door MrMonkE op 02-07-2014 00:29 ]
★ What does that mean? ★
Die hebben in zoveel wedstrijden van hun sporten gezien dat zelfs de laatste 5 seconden nog bepalend kan zijn.SmokingCrop schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:28:
[...]
omdat die amerikanen opeens 100% conditie weer hebben
Maar minuutje, het is klaar.
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 02-07-2014 00:30 ]
1 minuut. Dus keepertje even rust nemen, klaar.Fleximex schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:30:
Hoeveel blessuretijd?
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 02-07-2014 00:31 ]
1min.Fleximex schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:30:
Hoeveel blessuretijd?
15 minFleximex schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:30:
Hoeveel blessuretijd?
1 minuut hoor ik net de verslaggever roepen.Fleximex schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:30:
Hoeveel blessuretijd?
Lijkt Korea wel: Bees Lee, Chad Lee, Brad lee...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
lolFiber schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:31:
Hallo met Tim
LolFiber schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:31:
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Over 1 minuut hoor vanuit het zuiden een diepe zucht komen denk ik, haha.
crap crap crap wat is dit spannend
ik voel me lekkaah !!!
Verwijderd
Ik.... had gegokt op een extra doelpuntChris Smoove schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:31:
Wie vloekt er hier
yes !!!!!!!!!!!!!!
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
En veel getoeter...Fleximex schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:31:
Over 1 minuut hoor vanuit het zuiden een diepe zucht komen denk ik, haha.
yeah baby
ik voel me lekkaah !!!
alle groepswinnaars winnen hun 8e finale
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Een van de mooiste potten. Gefeliciteerd Belgen!
LOL hoor die commentator, belgie heeft overtuigd? HAHAH ... nee.
België.. Gefeliciteerd! Maar godsamme, wat was dit fucking spannend zeg!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Jammer voor de USA, Gefeliciteerd Belgen!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Feli Belgen! Volgende keer wel graag binnen de gestelde tijd afronden, maar het was het kijken waard.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
En Nederlandse buren, zijn de matchen van de Belgen nu nog altijd saai ?
Oh wauw, wat een spanning. Gefeliciteerd achterburen, hopelijk tot volgende week!
Inderdaad, wat een wedstrijd. Die strijdlust van die Amerikanen is geweldig!Quad schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:32:
België.. Gefeliciteerd! Maar godsamme, wat was dit fucking spannend zeg!

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Heerlijk wat een match! Gefeliciteerd Belgie!
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
En nu braaf verliezen van Argentinië.
Liever hun dan België in de halve finale.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gefeliciteerd.
Feest lekker voor alle Belgen
Slaap lekker voor alle anderen.
Feest lekker voor alle Belgen

Slaap lekker voor alle anderen.

How do you save a random generator ?
Kijk, dit hadden we graag in de poulefase al van ze gezien. Maar kudos voor de USA, it takes two to tango!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Super wedstrijd, heerlijk spannend!!!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
België in de halve finale en Duitsland in de finale is toch wel het droomscenario.DanielWW2 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:33:
En nu braaf verliezen van Argentinië.![]()
MIJN HART MIJN HART MIJN HART.
Leef ik nog? Ik denk van wel.
Leef ik nog? Ik denk van wel.
Tot aan de verlenging wel jaTomsworld schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:33:
En Nederlandse buren, zijn de matchen van de Belgen nu nog altijd saai ?
Op naar de finale der lage landen: de halve finale

Mag ik als Nederlander kritisch zijn op het spel van Belgie? Die Wilmots hard gedurfder moeten zijn met zijn wissels dan was het eerder beslist.
Gaat de Maradona van de huidige tijd in de voetsporen treden van de Maradona uit 1986...?
Ben benieuwd.
Goed gedaan buurtjes! Maar...ik hoop dat 'jullie' van Argentinië verliezen, want 'wij' winnen. Van Argentinië, maar verliezen van België.
Ben benieuwd.
Goed gedaan buurtjes! Maar...ik hoop dat 'jullie' van Argentinië verliezen, want 'wij' winnen. Van Argentinië, maar verliezen van België.
Als de Belgen zo spelen weet ik het gewoon niet 100%. Aan de andere kant, als Oranje van België wint dat zo speelt dat is die beker gewoon van ons verdomme.Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:34:
[...]
België in de halve finale en Duitsland in de finale is toch wel het droomscenario.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alle groepswinnaars door. We hadden deze ronde kunnen overslaan...

Alle groepswinnaars door, das ook de eerste keer
Reddit meteen plat. 25 miljoen Amerikanen die van TV naar computer gaan.
Jazeker wel, veldspel was van een enorm hoog niveau.SinergyX schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:32:
LOL hoor die commentator, belgie heeft overtuigd? HAHAH ... nee.
Net zien voorbijkomen

Ja maar dit is gewoon trucage van België.. Zij weten als geen ander hoe Nederlanders kunnen zijn.. Wij denken nu dat België te pakken is, om vervolgens met 5-0 van België te verliezen in de halve finale..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Toch jammer. Had graag de VS door zien gaan.
Wat een kansen. Over en weer. Pffff.
Wat een kansen. Over en weer. Pffff.
België een beetje op zijn Duits. Het leek wel een soort kopie van Duitsland - Algerije. Duitsland kreeg ook niet normaal veel kansen, maar Algerije bleef altijd gevaarlijk uit de counter.
En toen werden de lanceercodes door Obama doorgegeven aan een onderzeeër voor de kust van België.
Kijk, dit vind ik netjes 'verliezen' van US:
As true as ever. Thank you @ussoccer for an incredible #WorldCup run. You made us all proud
FINAL #USA 1, #BEL 2 - #USMNT goes down fighting in Salvador. Courage and heart shown all
Geen lomp gejank over scheids of 'tegenstander', gewoon mooi gevochten en verloren.
As true as ever. Thank you @ussoccer for an incredible #WorldCup run. You made us all proud
FINAL #USA 1, #BEL 2 - #USMNT goes down fighting in Salvador. Courage and heart shown all
Geen lomp gejank over scheids of 'tegenstander', gewoon mooi gevochten en verloren.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Nou maar ik moet zeggen dat het wat dat betreft ook een topwedstrijd was! Geen gejank, gezeik, schwalbes, duikelingen, niks daarvan. Voetballen en niet piepen.SinergyX schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:37:
En zoveel kansen aan beide kanten. Dit had 5-4 moeten zijn.
Heel mooi idd. Al is er natuurlijk ook weinig aan te merken op zowel scheids als tegenstander. Ze hebben zich allemaal keurig gedragen en er is volgens mij ook niets fout gegaan (op de doelpogingen na danSinergyX schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:37:
Wekker gaat over..., jawel 3 uur......
Slaap lekker lieve kijkbuiskinderen.... Oogjes dicht en snaveltjes toe
Slaap lekker lieve kijkbuiskinderen.... Oogjes dicht en snaveltjes toe

8/8 van groepswinnaars
volgend WK alleen groepswinnaars door laten
volgend WK alleen groepswinnaars door laten
★ What does that mean? ★
wat hadden ze van de USA toch een kansen in dat laatste kwartier zeg! erg spannend
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is alleen voor de nabespreking van de wedstrijd. Discussie over de komende kwartfinale tegen Argentinie gebeurt in een apart topic.
Dit topic is alleen voor de nabespreking van de wedstrijd. Discussie over de komende kwartfinale tegen Argentinie gebeurt in een apart topic.