Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
[ Voor 5% gewijzigd door Chris Smoove op 02-07-2014 00:18 ]
Klaar om te verhuizen?Kain_niaK schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:15:
Als die vervloekte Duitse coach dit nog rechttrekt immigreer ik naar Canada! Moet hij wel zelf gaan spelen wat de Amerikanen hebben geen juice meer.
Is het gezichtbedrog of lijkt Lukaka op Goliath en alle Amerikanen op kleine harly davidsons?
⏩ PVOutput☀️
'Wij spelen nu weer Duits voetbal van vroeger', dus perfecte wissels waren ook onderdeel van Duits voetbal?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De wissels maken het WK bedoel je?Goron schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:18:
Haha de wissels maken de wedstrijd
Liever eerst 3 -1 ....Silvin schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:14:
Zou toch wat zijn als de yanks er straks nog 2 inroeien
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Die vent doet maar wat, de hele wedstrijd al.Fleximex schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:18:
Wat is dat nou weer voor schot Fellaini...
In 90 minuten weten beide teams niet te imponeren maar zodra het verlengen wordt knallen ze allebei uit de startblokken en wordt het nog spannender!
⏩ PVOutput☀️
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Come Back!Fiber schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:19:
Wat gebeurd hier?
In de herhaling ging die nog een keertje bijna!

Rotterdam
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
★ What does that mean? ★
Hah gelukkig, ik vroeg me af of ik nou echt de enige was die zich al heel de wedstrijd aan die krullenbol stoorde.
Jup, hoe saai de 'toppers' zijn, hoe vet die kleine jongens zijn.albino71 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:20:
Veel krakers dit wk
You are evilMrVegeta schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:20:
Net 5 euro ingezet dat USA doorgaat x 28 keer inleg
[ Voor 88% gewijzigd door Chris Smoove op 02-07-2014 00:21 ]
Wat een flapdrol die WIlmotts.
[ Voor 71% gewijzigd door MrMonkE op 02-07-2014 00:21 ]
★ What does that mean? ★
⏩ PVOutput☀️
★ What does that mean? ★
iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.
Tja, net 25 op dat BEL ging winnen met een goal verschil, maar die gelde alleen voor 90 minuten. Dus hopelijk nu wat geld terug
Kun je net zo goed een 5 Euro biljet in de fik steken...MrVegeta schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:20:
Net 5 euro ingezet dat USA doorgaat x 28 keer inleg

Hopelijk nu! Deze vrije trapSinergyX schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:23:
Ik zeg het je, als het 2-2 wordt, mooiste wedstrijd van WK, zonder twijfel.
Ja? Ik kan inmiddels niet meer kiezen zeg, wat een WKSinergyX schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:23:
Ik zeg het je, als het 2-2 wordt, mooiste wedstrijd van WK, zonder twijfel.
Haha die van Muller is er niks bijFleximex schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:24:
Wat een variant!

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Met de nadruk op: geen paniek
ik voel me lekkaah !!!
Gelukkig morgen en overmogen geen westrijdenLyP0 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:26:
dit WK is niet goed voor mijn nachtrust
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Dit topic is gesloten.
Dit topic is alleen voor de nabespreking van de wedstrijd. Discussie over de komende kwartfinale tegen Argentinie gebeurt in een apart topic.