Komop België!
Ik hoop op een mooie wedstrijd waarbij ze eindelijk eens iets kunnen tonen

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
En daarna nog een rondeTomsworld schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 21:28:
Ik kijk er naar uit, kijk we moeten door om eens tegen jullie te spelen hé
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
1
| :)B |
[ Voor 8% gewijzigd door jip_86 op 01-07-2014 21:47 ]
[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-07-2014 21:49 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
nonju, geen vlag van de USAjip_86 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 21:47:
@topicwarning: De belgischestaat (inmiddels) gewoon bij de smilies hoor.
code:
1 :)B
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
★ What does that mean? ★
★ What does that mean? ★
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
★ What does that mean? ★
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
★ What does that mean? ★
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
★ What does that mean? ★
Spreek voor jezelfAmanoo schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 21:58:
al is het alleen maar omdat niemand de VS mag.
★ What does that mean? ★
Dit. Ben erg gecharmeerd van dit VS team en het voetbal dat ze spelen, maar verwacht wel dat dit hun afscheidswedstrijd is.Kaap schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 21:59:
[...]
Spreek voor jezelfNiet iedereen behoort tot de conspiracy aluhoedjes van GoT's ASP forum....
Hallo met Tim
This too shall pass
★ What does that mean? ★
[ Voor 94% gewijzigd door gambieter op 01-07-2014 22:11 ]
Jij zat met Iran, Rusland en andere landen ook lekker de politiek erbij te betrekken? Daar kan dat team toch niets aan doen?
[ Voor 41% gewijzigd door gambieter op 01-07-2014 22:12 ]
★ What does that mean? ★
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Wat heeft de Centrale Verwarming hier nou mee te maken
[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-07-2014 22:09 ]
Zeker met dit weerKaap schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 22:08:
[...]
Wat heeft de Centrale Verwarming hier nou mee te makenTis warm zat momenteel in Brazil
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
en dan noem je ons trollers, ga ergens irritant gaan doen. Je weet maar van geen ophouden.
[ Voor 35% gewijzigd door MrMonkE op 01-07-2014 22:12 ]
★ What does that mean? ★
Hoe flauw je antwoord ook is, ik ben bang dat het de waarheid is. Vertonghen en Alderweireld hebben de goede naam maar als dat het best is wat je hebt als backs dan is het slecht gesteld met de backs in BE.
Neuer!Silvin schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 22:12:
[...]
Hoe flauw je antwoord ook is, ik ben bang dat het de waarheid is. Vertonghen en Alderweireld hebben de goede naam maar als dat het best is wat je hebt als backs dan is het slecht gesteld met de backs in BE.
Is toch een beetje alsof je een aanvaller als back zet, of nee, je back in de spits, of.... of gewoon allebei!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 44% gewijzigd door MrMonkE op 01-07-2014 22:16 ]
★ What does that mean? ★
⏩ PVOutput☀️
★ What does that mean? ★
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja en dan naar links en binnenschieten !!!!!!Amanoo schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 22:05:
[modbreak]
Eenmalige waarschuwing: per direct kappen.[/]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
[ Voor 81% gewijzigd door gambieter op 01-07-2014 22:21 ]
Dan moeten ze hun slappelingenpantser wel aandoen.Joosie200 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 22:19:
Die Amerikanen denken vast dat ze meedoen aan het WK American Football
Dat word OORLOG! Vergeet de derby der lage landen. OORLOG!
Dat zou wat zijn ja. Wij hebben ook een vestiging in BelgiëKain_niaK schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 22:21:
[...]
Dat word OORLOG! Vergeet de derby der lage landen. OORLOG!
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Het gaat alle kanten op. Belgen geven veel de bal weg en de VS hebben er zin in.
Nog niet helemaal. Er moeten nog random historische feiten tussen.Fleximex schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 22:22:
DanielWW2 doet zijn avatar eer aan in dit topic
Zo dat was toch een kans!
I served in a company of heroes.
Haha mijn vriendin zei precies hetzelfde!Sepp14 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 22:24:
Wist niet dat Prins Harry een belg was(DeBruine)
Staan we als 1 man achter België. Met een oranje tintje, dat wel.Kain_niaK schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 22:24:
Hey mocht Belgie verder komen dan Nederland kunnen we die onafhankelijkheid dan terug vragen? Hebben we nog een kansje ...
⏩ PVOutput☀️
Die mag wel aan het smiley-archief van Tweakers toegevoegd worden.
Edit: nm, jouw Ninja Edit skills heb je kennelijk nogcrisp schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:37:
:)B it is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij de volgende release ook in het smilie-overzicht
[ Voor 7% gewijzigd door KrazyJay op 01-07-2014 22:26 ]
This too shall pass
Wilmots ook, want het is nog 0-0Sallin schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 22:26:
Klinsmann mag aan de bak..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq