Ik kijk de laatste 30 seconden gewoon nog even uit
Nederland door!!! De huldiging in Amsterdam laat nog even op zich wachten
Onzin, in de voorbereiding had men vind ik gewoon moeten werken aan een tactiek waarin Huntelaar samen met v. Persie en Robben kan spelen.Fiber schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:56:
[...]
Onzin. Prima invaller en pinch-hitter. Laat maar zo blijven voorlopig. Gaat prima zo!
We kunnen v. Persie hypen wat we willen maar hij is dit toernooi pas 1x echt belangrijk geweest.
Dit is werkelijk niet te geloven. We hebben ook een keer geluk met een penalty!
YAAAAAAY, kwartfinale, here we come!!
YAAAAAAY, kwartfinale, here we come!!
Zeg Louis, zullen we die verhaegh de volgende pot maar gewoon weer lekker op de bank zetten
?
PSN: Finally_Chris
Staks maar eens op dumpert kijken naar de leuke plaatjes
ora et labora
Nederland is absoluut het nieuwe Duitsland.
En dat vind ik GEWELDIG.
En dat vind ik GEWELDIG.
How do you save a random generator ?
Nederland is door de oognaald gegaan (gekropen?).
[ Voor 13% gewijzigd door muhda op 29-06-2014 19:58 ]
Waarom niet, iedereen bleef toch optimistisch?

YES YES YES YES
IEDEREEN HEEFT ZIJN ROL! IEDEREEN! DIT IS EEN TEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAm
IEDEREEN HEEFT ZIJN ROL! IEDEREEN! DIT IS EEN TEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAm
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Ik ben 10kilo lichter
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Een behoorlijke schwalbe, maar zolang er geen videoref is: who cares. \o/
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Hoe krijg ik deze tweet werkend?:
<blockquote class="twitter-tweet" lang="nl"><p>Mexico speelt zondag nog een afscheidswedstrijd. Terecht ook. Ze hebben een mooi toernooi gehad.</p>— Jan Noniem (@JanNoniem) <a href="https://twitter.com/JanNoniem/statuses/481191391461404672">23 juni 2014</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
<blockquote class="twitter-tweet" lang="nl"><p>Mexico speelt zondag nog een afscheidswedstrijd. Terecht ook. Ze hebben een mooi toernooi gehad.</p>— Jan Noniem (@JanNoniem) <a href="https://twitter.com/JanNoniem/statuses/481191391461404672">23 juni 2014</a></blockquote>
[ Voor 4% gewijzigd door andries.t.net op 29-06-2014 20:00 ]
KAN DIE COMMENTATOR MET MEXICO MEE NAAR HUIS? 
MAN MAN MAN
MAN MAN MAN
Hebben die twee Corona toch nog geholpen
Wat heeft BMI goed gespeeld en wat een waanzinnig goede invalsbeurt van Huntelaar!
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Daar zie je hem, grote blauwe tribune in de schaduw zo goed als leeg.
En die Duitsers hier ook blij omdat Huntelaar gescored heeft en de westrijd gered heeft

Minst voorbij gespeelde team dit WK. Slechts 1 doelpunt tegen buiten deze wedstrijd. Ook Brazilië heeft het niet weten te doorbreken.
Ha, nog iemand die op ARD kijktJolke schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:54:
Ik hoor hier de hele bundesliga statistieken voor Huntelaar bij Schalke '04 langskomen
De Duitsers geven gaven hem niet veel kans...
Niks op zijn Duits. Gewoon dikverdiend na een goede tweede helft.
En Huntelaar lovers: dit geeft het gelijk van v Gaal juist weer. Dit is zijn rol en dat doet hij prima
En Huntelaar lovers: dit geeft het gelijk van v Gaal juist weer. Dit is zijn rol en dat doet hij prima
Allemaal even langs papa van Gaal
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Pfff, ik ben 10 jaar ouder geworden, maar toch gered
Na de 0-1 en de omschakeling van het nederlands elftal wisten die mexicanen niet meer hoe te spelen. Top
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Belgie geen enkele veldgoal tegen gekregen.Bartjuh schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:00:
[...]
Minst voorbij gespeelde team dit WK. Slechts 1 doelpunt tegen buiten deze wedstrijd. Ook Brazilië heeft het niet weten te doorbreken.
Costa Rica ook trouwens.
[ Voor 8% gewijzigd door BlackShadow op 29-06-2014 20:02 ]
Van Persie was onzichtbaar vandaag.
Feyenoord spandoek oranje geverfd
[ Voor 15% gewijzigd door dutchgio op 29-06-2014 20:02 ]
Zo kun je het inderdaad zien. Maar het probleem is dat v. Persie basis staat en ook pas 1x belangrijk geweest is.D-e-n schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:00:
Niks op zijn Duits. Gewoon dikverdiend na een goede tweede helft.
We hebben het altijd over v. Persie en Robben maar laten we eerlijk zijn het gaat gewoon om Robben.
Of v. Persie er is of niet maakt vind ik niet veel uit, Robben is de speler waar je niet zonder kunt.
Verwijderd
Dat dit de moeilijkste wedstrijd zou worden bewijst zichzelf maar weer. Ik denk dat de warmte echt een gigantisch probleem was voor een aantal spelers en die Kuyt heeft die 8 longen ofzo?
Huntelaars tweede balcontact ook gewoon. Wat een lef, wat een held.
nietandries.t.net schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:59:
Hoe krijg ik deze tweet werkend?:
screenshotje maken
ora et labora
Huntelaar in ieder geval welJolke schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:25:
[...]
Zijn NL'ers goed in penalties is dan ook een goede vraag...
Nou ipv Fer hebben we Huntelaar voor vPersie.
Echt de GOUDEN PIK VAN VAN GAAL.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zaterdag geloof ik.RenaldoN schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:05:
Wanneer moeten ze nu weer spelen ?
zaterdag
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
* Jolke meldt zich af en stopt de koters in bed na een enerverend potje voetbal.
Zaterdag 22.00 uur.RenaldoN schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:05:
Wanneer moeten ze nu weer spelen ?
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Ok, in de top danBlackShadow schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:01:
[...]
Belgie geen enkele veldgoal tegen gekregen.
Costa Rica ook trouwens.
Wel wat makkelijkere tegenstanders in die poules overigens.
[ Voor 13% gewijzigd door Bartjuh op 29-06-2014 20:09 ]
Verwijderd
Denk echt dat veel spelers last hadden van die warmte en die Mexicaantjes waren zoals verwacht best goed. Kuyt MOTM wat een loopwonder de tering
Leggo Costa Rica Huh? Serieus? [Achtste finale] Costa Rica - Griekenland
Ik weet het even niet meer, ik heb het sinds 11 juli 2010 niet meer so "benauwd" gehad.
Ik hou het bij
Ik hou het bij

Smiling as the shit comes down...
Zo 4 reanimaties verder....
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
3e keer dat de wissels het doen?
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Nu gewoon met 433 de kwartfinale in.
beter dan de NS in de winterMelkaz schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:08:
3e keer dat de wissels het doen?
ora et labora
Kudos voor Kuyt inderdaad, wat een buffel.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Vreemde pot
Maar we zijn door.
Maar wat een steeds arroganter wordend commentaar tijdens de wedstrijd zeg
Maar we zijn door.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
Rot op gewoon dit systeem en switchen zoals we al 4x hebben gedaanNiku schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:09:
Nu gewoon met 433 de kwartfinale in.
En Jan Mulder zit Nederland weer af te zeiken bij de Studio Canvas van de zuiderburen ...
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Heet dit niet kritisch zijn?defiant schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:10:
En Jan Mulder zit Nederland weer af te zeiken bij de Studio Canvas van de zuiderburen ...
Ik zeg het al jaren ... Kuyt is een van de belangrijkste spelers van het NL'se elftal van de afgelopen 8 jaar.gambieter schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:09:
Kudos voor Kuyt inderdaad, wat een buffel.
Die beste man geeft altijd alles en laat nooit z'n kop hangen wat anderen nog wel eens doen.
Smiling as the shit comes down...
ik zei nog wel, huntelaar moet erin. Maar alleen mijn vrouw heeft dat gehoord. haha
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Hij heeft weer een irritant moment...defiant schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:10:
Btw proficiat Hollanders!
Wat denk jij waarom die man nu bij de Belg zit? Zelfs bij de NOS zijn ze hem zat.defiant schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:10:
Als ze daar nu nog Adriaanse en Vermeulen eruit zetten begint het de goede kant op te gaan.
Werkt google niet of is er iets mis met ons?
Onthouden we dat het een corner en een strafschop was waaruit NL scoorde? Mulder heeft gewoon gelijk hoor.
Heel erg irritant, een wedstrijd naar Arno vermeulen luisteren is er niets bijTwhomp schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:09:
Vreemde pot
Maar we zijn door.

Had waarschijnlijk last van de hitte, het steeg wat naar z'n bol..
Jack als TV commentator bij wedstrijden van Nederland zou heel erg welkom zijn
Pssst, dit mag je hier niet zeggen, wordt niet in dank afgenomen, volgt er iets met Belgen en huilenColtrui schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:12:
Onthouden we dat het een corner en een strafschop was waaruit NL scoorde? Mulder heeft gewoon gelijk hoor.
Wat is de reden dat Huntelaar niet in de basisopstelling zit?
Robinnetchip schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:13:
We hebben niet veel corners en penalties die genomen wordennetchip schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:13:
Zijn we van Persie nu al vergeten voor huntelaar?
Van Gaal is vriendjes met Van Persie en hij past ook niet in dit systeem, waar je een voetballende spits nodig hebt en geen pinchhitter.netchip schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:13:
Omdat v Persie de betere spits is. Meesterlijke aannames gezien weer de eerste helftnetchip schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:13:
Heb de discussie daar niet gevolgd, maar zeggen ze over Mexico dan? Die scoorden uit een afstandsschot dat er alleen in ging door slecht keeperswerk.Coltrui schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:12:
Nogmaals: Nederland had in de tweede helft nu juist de druk waar iedereen om vroeg. Prima spel
[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 29-06-2014 20:17 ]
Zo kennen we Robben weer
(lekker duiken zoals altijd)
Als neutrale kijker heb ik NL deze overwinning niet gegund, slechte pot, fan of niet.
Als neutrale kijker heb ik NL deze overwinning niet gegund, slechte pot, fan of niet.
[ Voor 90% gewijzigd door iPodKiller op 29-06-2014 20:18 ]
Nog een bijkomend voordeel: 200 punten in de poul gescoord
Ik vond snijder heel slecht spelen, geen enkele pass goed doorgegeven zo'n beetje.
Ok hij heeft dan een schot op doel fatsoenlijk gedaan en gescoord
Maar dat was het wel
Ok hij heeft dan een schot op doel fatsoenlijk gedaan en gescoord
Be nice, You Assholes :)
Verwijderd
Toen Verhaegh eruit ging ging het wel beter moet ik zeggen, die durfde niet echt vooruit te ballen.D-e-n schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:17:
Nogmaals: Nederland had in de tweede helft nu juist de druk waar iedereen om vroeg
Jan Mulder heb ik gelijk weer afgezet. De Belgen mogen hem houden.
Maar we zijn lekker Duits bezig. Scoren in 88e en 90+4e minuut.
Maar we zijn lekker Duits bezig. Scoren in 88e en 90+4e minuut.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Robben die zijn excuses aanbied voor schwalbes in de eerste helft
.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Dit topic is gesloten.