"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Maarja, soms verwacht je gewoon een schop, en dan trekt iemand z'n been terug.Sallin schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:22:
Robben die zijn excuses aanbied voor schwalbes in de eerste helft.
Zeuren volgens mij.Ramon schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:23:
Waar was die gele kaart voor tijdens de penalty van Huntelaar?
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
En na het kijken van de overtreding die tot de strafschop leidde, zegt ie helemaal niks over hoe theatraal hij naar de grond gingSallin schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:22:
Robben die zijn excuses aanbied voor schwalbes in de eerste helft.
Zelfreflectie heeft ook zijn grenzen.Tk55 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:23:
[...]
En na het kijken van de overtreding die tot de strafschop leidde, zegt ie helemaal niks over hoe theatraal hij naar de grond ging
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Verwijderd
Hoofdoorzaak de extreme hitte denk ik. RvP had er erg veel last van o.a.Ramzzz schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:23:
Wat een verschrikkelijke zaadpot weer... en wat een verschrikkeljk Duitse ontkonoping. Een beetje beschamend wel.
Maar: Door!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
k snapte de tactische wijzigingen wel. Blind op linksachter was niet erg zeker, maar als controleur, vervanger van De Jong, iets beter.
Maar wat een ruimte had de linksbuiten spelende links back van Mexico zeg... Pas bij 4-3-3 werd hij achter gebonden.
Kuyt speelt hier de rol van Cocu in '98: waar je hem ook zet, rendeert hij. Prima! Ik had niet gedacht dat dat zo uit zou paken.
Maar de uitslag is prima. Snel vergeten die eerste 88 minuten.
Ja meesterlijke aannames maar er komt niets uit voort.D-e-n schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:15:
[...]
Omdat v Persie de betere spits is. Meesterlijke aannames gezien weer de eerste helft
Ja v. Persie is de betere voetballer en hij laat soms moeie dingen zien maar uiteindelijk is hij niet vaak genoeg belangrijk.
Continu hebben we het over van Persie die belangrijk is en dat we het team rond hem en Robben moeten bouwen maar v. Persie is slechts zeer zelden belangrijk.
Hij is nu het 3e toernooi basis speler en is slechts 1x echt belangrijk geweest en dat was dit toernooi tegen Spanje.
Ochoa is toch echt man of the match.oscar2oktober schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:24:
Hier nog een leuk plaatje van (voor mij in ieder geval) de man of the match;
[afbeelding]
Tja het is maar hoe je het bekijkt , Nederland was een heel ander team na de achterstand en overklaste de Mexicanen, die volledig de weg kwijt waren. Bovendien leek het er op dat Nederland uiteindelijk fitter was dan de Mexicanen, terwijl de hitte juist in hun voordeel zou moeten zijn.iPodKiller schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:17:
Zo kennen we Robben weer(lekker duiken zoals altijd)
Als neutrale kijker heb ik NL deze overwinning niet gegund, slechte pot, fan of niet.
Hoe kan het dan dat de tweede helft voor oranje de betere helft was?Douweegbertje schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:26:
Waarom praat iedereen inhoudelijk over de wedstrijd? Je speelt zowat in 40 graden dus kan je niets doen wat je normaal doet. Nogal simpel om dan over de kwaliteiten te praten. Wat mij betreft speelde iedereen meer dan prima.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ben ik trouwens de enige die Ochoa niet zo'n geweldige keeper vind? Hij stopt, net als tegen Brazilië, veel. Maar dat komt meer omdat er zo slecht wordt ingeschoten, dan zijn kwaliteiten.
(Overigens vind ik hem niet slecht, maar gewoon niet geweldig)
433, deze wedstrijd.Ramon schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:28:
[...]
Hoe kan het dan dat de tweede helft voor oranje de betere helft was?
Goed gekeept, maar wel verloren
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik vind het geen geweldige keeper, maar hij heeft wel bizarre reflexen.Tk55 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:29:
[...]
Ben ik trouwens de enige die Ochoa niet zo'n geweldige keeper vind? Hij stopt, net als tegen Brazilië, veel. Maar dat komt meer omdat er zo slecht wordt ingeschoten, dan zijn kwaliteiten.
Wat een zure overwinning was dit.. En daarom zo prachtig!

Later op de dag wordt het koeler. De tweede helft kwam er ook meer van het speelveld in de schaduw te liggen.Ramon schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:28:
[...]
Hoe kan het dan dat de tweede helft voor oranje de betere helft was?
En de systeemwisselingen hebben ook zeker meegeholpen. De mexicanen wisten af en toe niet waar ze het moesten zoeken.
[ Voor 30% gewijzigd door Jaap-Jan op 29-06-2014 20:31 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Verwijderd
Lucky reddingen vooral. Die bal van De Vrij gaat er normaal gewoon in maybe via de paal eventueel.
Tja, je moet het van je team hebben.
Je bent gewoon aan het trollen. Van Persie was ook tegen Australië beslissend en de eerste helft was van hem gewoon goed nu. Later was hij op
Stadia was beter....
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Ze waren voor nederland dus?artificial_sun schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:32:
Niets gehoord van het commentaar in Italië Maar de sfeer was geweldig En gratis pasta!
Prachtig dit, mooi WK tot nu toe!
[ Voor 29% gewijzigd door Mosin op 29-06-2014 20:39 ]
Jij hoeft toch maar half bij te komen?
Au, dat is wel een erg groot gemis.robbetje schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:40:
de jong waarschijnlijk de rest van het toernooi uitgeschakeld!!
Yesyes olandia is verybery good. Italia is bad I dont know how they go to Brazil.
Zelfs oranje vlaggen rond de tv. Ben benieuwd wat ze voor de duitsers doen.
Het helpt ook dat er 50 bier drinkende Nederlanders in de bar zaten
Stadia was beter....
Ah crap. Dat is nummer twee.robbetje schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:40:
de jong waarschijnlijk de rest van het toernooi uitgeschakeld!!
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
[ Voor 26% gewijzigd door robbetje op 29-06-2014 20:48 ]
Blij dat NL door is. Was even zweten in de bilnaad.
Leuke reacties trouwens ook van spelers en coach.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Samen met James Rodriguez beste speler van het toernooi in mijn ogen.Royz schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:49:
Voor mij was Robben gewoon weer de belangrijkste man van Nederland hoor. Continu dreiging van zijn kant, daar kan je echt niet om heen
http://www.thesun.co.uk/s...-report-and-pictures.html
IOVANI DOS SANTOS was Mexico’s hero after netting a stunning volley against Holland.
The Dutch struggled in the Fortaleza heat and the Mexican’s took full advantage to earn a deserved 1-0 win.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Huntelaar kicks ass the flagpole...oscar2oktober schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:24:
Hier nog een leuk plaatje van (voor mij in ieder geval) de man of the match;
[afbeelding]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
HahahaMelkaz schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:53:
Haha sommige sites doen ook alles om als eerste te posten
http://www.thesun.co.uk/s...-report-and-pictures.html
IOVANI DOS SANTOS was Mexico’s hero after netting a stunning volley against Holland.
The Dutch struggled in the Fortaleza heat and the Mexican’s took full advantage to earn a deserved 1-0 win.

[ Voor 24% gewijzigd door andries.t.net op 29-06-2014 21:04 ]
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Op basis van de 2e helft was het verdient, maar gezien de hele wedstrijd was een gelijkspel en verlenging de meest eerlijke uitslag geweest. Al hadden ze deze denk ik wel gewonnen, 2e helft was gewoon mooi om te zien.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Vindt het een handbalkeeper. Goede reddingen gedaan daar niet van maar geen goede keeperTk55 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:29:
[...]
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Dit dus, vindt Sneijder voor zijn doen erg matig spelen. Komt wellicht ook wel door de manier van spelen maar de geniale passes en de goede vrije trappen hebben we nog niet veel gezien.Intruder schreef op zondag 29 juni 2014 @ 21:08:
Waarom staat Sneijder bij in deze topic titel, heeft de hele wedstrijd geen bal goed geraakt op het doelpunt na. Vind hem sowieso 1 van de mindere spelers van NL dit toernooi.
Redelijk veel balverlies geleden helaas.Intruder schreef op zondag 29 juni 2014 @ 21:08:
Waarom staat Sneijder bij in deze topic titel, heeft de hele wedstrijd geen bal goed geraakt op het doelpunt na. Vind hem sowieso 1 van de mindere spelers van NL dit toernooi.
Op basis van de 2e helft was het verdient, maar gezien de hele wedstrijd was een gelijkspel en verlenging de meest eerlijke uitslag geweest. Al hadden ze deze denk ik wel gewonnen, 2e helft was gewoon mooi om te zien.
Idd een van de mindere spelers, Kuijt doet het daarentegen redelijk goed.
Verwijderd
Sneijder speelt prima hoor. Gaf ook 2 beslissende assists tegen Spanje en Sneijder kan niet zijn spel spelen, omdat V Gaal een defensieve tactiek gebruikt. Als hij zijn gang kan gaan zoals in de 2de helft tegen Mexico dan zie je de ware Sneijder.Intruder schreef op zondag 29 juni 2014 @ 21:08:
Beauty is in the eye of the beerholder
Stadia was beter....
Die gaan we enorm missen.boesOne schreef op zondag 29 juni 2014 @ 21:06:
Wel kut dat De Jong geblesseerd is. Die gaan we missen..
Na de 0-1 ingezet op winst of een combo met andere wedstrijden?Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2014 @ 21:22:
De winst van Nederland heeft van mijn tientje wel honderd gemaakt
[ Voor 16% gewijzigd door muhda op 29-06-2014 21:27 ]
Hopelijk. Al is natuurlijk nog niet officieel dat hij de kwartfinale niet haalt, of wellicht zelfs helemaal uitgeschakeld is.D-e-n schreef op zondag 29 juni 2014 @ 21:25:
Halve finale zou hij eventueel kunnen halen?
Verwijderd
Verwijderd
Met nog een half uur te spelen ingezet vanwege de hoge quote. In mijn ogen was die een beetje uit balans en dat bleek ookandries.t.net schreef op zondag 29 juni 2014 @ 21:24:
[...]
Na de 0-1 ingezet op winst of een combo met andere wedstrijden?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2014 21:28 ]
Waarom zouden we haar reactie moeten hebben? We hebben de foto's toch?muhda schreef op zondag 29 juni 2014 @ 21:25:
Heeft iemand de reactie van Inés Sainz (Mexicaans Reporter)?
PS: Koekje voor wie het doorheeft.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die werd al gemist in de wedstrijd. Blind speelde een draak van een wedstrijd op de positie van de Jong. Elke keer dat de Mexicanen gevaarlijk waren was dat veroorzaakt door blind. Of omdat hij niet door aan het dekken was, of omdat hij eruit gelopen werd, of omdat hij aan het aanvallen was en niet terug kwam, of omdat hij eenvoudig gepasseerd werd.boesOne schreef op zondag 29 juni 2014 @ 21:06:
Wel kut dat De Jong geblesseerd is. Die gaan we missen..
Je zou de tweede helft eens terug moeten kijken en een turflijst moeten maken. De tien haal je met gemak. Hij was by far de slechtste speler aan Nederlandse zijde en hoofd verantwoordelijk voor de goal voor Mexico.
[ Voor 7% gewijzigd door Robkazoe op 29-06-2014 21:31 ]
Toch hoort daar het Italiaanse volkslied achteraan.DanielWW2 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 21:29:
Eigenlijk vind ik dat we nu een ander volkslied moeten gaan leren gezien ons voetbal. Voor historische redenen alleen maar de muziek en geen tekst eronder.![]()
[video]
PS: Koekje voor wie het doorheeft.
Wahaha, tjah of een schouder aanbieden voor uithuilen en vragen of je nog wat kan doen om de pijn te verzachten.RBH schreef op zondag 29 juni 2014 @ 21:28:
[...]
Waarom zouden we haar reactie moeten hebben? We hebben de foto's toch?![]()
Señor Sjon schreef op zondag 29 juni 2014 @ 21:31:
[...]
Toch hoort daar het Italiaanse volkslied achteraan.
Schumi
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
No cookie for you.Señor Sjon schreef op zondag 29 juni 2014 @ 21:31:
[...]
Toch hoort daar het Italiaanse volkslied achteraan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Verwijderd
Voor wie nog twijfels had over op welke speelstijl Nederland aanhoudtUniek: Oranje komt voor derde keer terug
Het Nederlands elftal laat op het WK in Brazilië zien over mentaliteit te beschikken. Voor de derde keer dit toernooi wist de ploeg van bondscoach Louis van Gaal vandaag, in de achtste finale tegen Mexico, een achterstand om te zetten in een overwinning (2-1). Alleen West-Duitsland presteerde dat eerder een keer, op het WK van 1970, zo zocht databureau Infostrada uit. De West-Duitsers eindigden dat WK als derde.
Oranje kwam in de eerste WK-wedstrijd tegen Spanje op achterstand, maar knokte zich vervolgens naar een historische zege (5-1). Tegen Australië stond de ploeg van Van Gaal kort na rust met 2-1 achter, maar dankzij doelpunten van Robin van Persie en Memphis Depay werd het toen 3-2. In de achtste finale tegen Mexico keek Oranje lang tegen een achterstand aan. Wesley Sneijder trok de stand in de 88e minuut echter gelijk, Klaas-Jan Huntelaar besliste het duel in blessuretijd vanaf de strafschopstip.
Alleen in de laatste groepswedstrijd tegen Chili kwam Oranje niet achter te staan (2-0).
Bron: AD
YouTube: Radioverslag Nederland-Mexico 2-1 Jack van Gelder Commentaar
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Niet alleen daar, ook bij VI Oranje. Alsof Mexico NL van de mat speelde. Snap dat negatieve gedoe niet helemaal. Er is gewoon verdiend gewonnen.Martinspire schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:56:
Wat een zeurkausen in de huiskamer van NOS. Damn zeg, wat een stelletje pessimisten. Mexico heeft ook niet geweldig gespeeld de 2e helft en terecht gewonnen.
Nee, maar nadat wij twee onterechte penalty's hadden gehad kan ik er nu voor één keer wel mee leven.PWM schreef op zondag 29 juni 2014 @ 21:40:
Ik vond het geen penalty, maar helaas. Wel enorm respect voor Huntelaar dat hij daar gaat staan, dan ben je een grote jongen. Ik had op dat moment in de bus gezeten waarschijnlijk
Vind de NOS meestal wel prima, Belg alleen leuk als Boskamp er is en VI is verschrikkelijk geworden. Als ze Genee en Boskamp nu eens bij de NOS zouden neerzetten, dan zou het leuke en serieuze televisie kunnen worden.Señor Sjon schreef op zondag 29 juni 2014 @ 21:44:
De Belg, NOS en VI waren alledrie maar meh. Ik krijg kriebels van de huiskamersetting van NOS, Jan Mulder bij de Belg (Boskamp is daar veel leuker) en bij VI zijn ze wel heel hypocriet bezig. Mocht NL de wereldbeker in de lucht houden, dan hebben ze alsnog wat te zeiken.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Jan Mulder vind ik niet zo leuk.
En VI is een slechte parodie op zichzelf op een slecht moment geworden.
Ik ben wel erg blij maar zelfs nu lijkt de finale voor mijn gevoel nog enorm ver weg. Hoe Nederland in godsnaam de finale gehaald heeft 4 jaar geleden, is mij een wonder. Ik ga er nu dan ook totaal nog niet van uit, halve finale zou erg mooi zijn als Nederland die haalt.
Voor mij is eigenlijk heel het toernooi al geslaagd doordat Spanje afgemaakt is met 5 -1. Ik hoef maar aan die uitslag te denken en er verschijnt een grote grijns op mijn gezicht.
Verwijderd
WK is pas geslaagd wanneer we die beker hebben, eerder niet. Als een van DE landen als het gaat om internationale allure wordt het tijd. Het is trouwens razendknap dat we telkens zover komen als klein landje.walletje-w schreef op zondag 29 juni 2014 @ 21:59:
NOS redelijk wat geneuzel, maar als ik dan iets van de andere stations zie dan is het nog veel erger dusja.
Ik ben wel erg blij maar zelfs nu lijkt de finale voor mijn gevoel nog enorm ver weg. Hoe Nederland in godsnaam de finale gehaald heeft 4 jaar geleden, is mij een wonder. Ik ga er nu dan ook totaal nog niet van uit, halve finale zou erg mooi zijn als Nederland die haalt.
Voor mij is eigenlijk heel het toernooi al geslaagd doordat Spanje afgemaakt is met 5 -1. Ik hoef maar aan die uitslag te denken en er verschijnt een grote grijns op mijn gezicht.

Hehehe
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Dit topic is gesloten.