Dit weekend uitgespeeld... Als completenist is me dat gelukt in net geen 130 uur, en nog wel geteld 8 vraagtekentjes
spoiler:(hoofdzakelijk in de zeeen van Velen, ik kon geen tonnetjes meer zien)
F*ck me... De rest van het weekend mn pc niet meer aangeraakt.. Ben ik de enige die lichtelijk depressief wordt als hij een RPG uitspeelt... Zeker wanneer het persoonlijk gezien om GOTY of eigenlijk GOTD
(eccenium) materiaal gaat...
Wat een ontzettend goed spel is dit zeg..
Ik heb als "volwassen" man van 31 maar liefst 2 keer een traantje gelaten:
spoiler:Hele verhaal rond Vesemir's dood en mijn persoonlijke einde waarbij ik afscheid moest nemen van Ciri die terug gaat naar haar vader en ik me besefte dat hiermee de game ging eindigen. Die hele jacht/vis partij was echt deprimerend en je voelde het al van mijlen ver aankomen..

The little girl that I am..
Ik ben wel heel nieuwschierig welke andere eindes je kunt veroorzaken en wat je daarvoor moet doen, heb gedurende het spel echt mijn eigen antwoorden gegeven wat ik dus ook in echte situaties zou doen, die keuzes maak je gauw weer denk ik als je voor de 2e playthrough gaat. Of je moet echt bewust roleplayend de bastard uithangen of zo..
spoiler:behalve dan misschien dat ik Triss én Yennefer had geromanced want in het tenenkromende "triootje" aan het einde resulteerde, wat baalde ik van mijn keuzes maar tegelijk had ik ook het gevoel van "ja, dat had je kunnen zien aankomen vriend, wat had je dan verwacht als je ze beiden tegelijk doet terwijl het ook nog vriendinnen van elkaar zijn."
Gelukkig is er dan nog wat DLC, dus ik heb zojuist Heart of Stone aangeschaft. Wat doen jullie? Gewoon los spelen na het uitspelen van de main story? of een Newgame+ en tussen de bedrijven door de extra storyline meepakken? Stiekem heb ik de neiging dan nog even te wachten op Blood and Wine en dan de volledige ervaring mee pakken..
Iemand al ervaring daarmee/ideeen bij?
[
Voor 4% gewijzigd door
Druss op 19-10-2015 11:32
]