• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Ik vind het ook echt een goede ontwikkeling in de serie. Dat customization geeft de speler wat extra invloed op hoe hij/zij de game wil spelen, zowel het uiterlijk van de assassin maar dus ook de skills.

Overigens had ik het idee dat in deel 4 de outfit van edward kenway eigenlijk beetje bij beetje zelf gemaakt had moeten worden. Als je namelijk ging craften kon je steeds een health upgrade maken, waarbij het plaatje steeds meer leren bescherming aangaf. Dit terwijl in werkelijkheid de outfit vanaf de start al compleet was.

Maar goed, Unity lijkt een goede en degelijke game te worden! ik zie ook nog geen downgrade in graphics :) overigens ben ik de enige die op 0:37 in de video iets herkenbaars op de achtergrond ziet? :P

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Nope, leuke deel 1 referentie!

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Ik gooi het hier ook maar even neer; AC Rogue komt naar PC :)... speculatie speculatie..

Bron: http://www.nextgengamers....utm_campaign=Headliner.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:56
Dit had ik stiekem al verwacht... en gehoopt.
Ik heb wel een PS3 staan, maar ben erg verwend door de snelheid van de PC :D

Graphics hoeven niet Top-Notch a la Unity te zijn. Als het maar een goede port is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Precies! zo dacht ik er ook over.
Laat het een goede port zijn, zodat we in ieder geval het volledige verhaal meekrijgen als PC gamer, en daarnaast is het wel leuk om de "black-flag" naval gameplay nog een keertje te kunnen spelen in een nieuw jasje.

Ook las ik gisteren dat er wel degelijk nieuwe animaties zullen zijn voor Shay, i.p.v. alle animaties hetzelfde zijn als die van Edward Kenway. ( zoals eerder gedacht werd door gameplay videos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
bulletrene schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:29:
Precies! zo dacht ik er ook over.
Laat het een goede port zijn, zodat we in ieder geval het volledige verhaal meekrijgen als PC gamer, en daarnaast is het wel leuk om de "black-flag" naval gameplay nog een keertje te kunnen spelen in een nieuw jasje.

Ook las ik gisteren dat er wel degelijk nieuwe animaties zullen zijn voor Shay, i.p.v. alle animaties hetzelfde zijn als die van Edward Kenway. ( zoals eerder gedacht werd door gameplay videos)
In eerste instantie was ik van plan Roque eens uit de aanbieding bak te halen voor de PS3.
Maar dit bied perspectief O-)

Ik wacht wel nog steeds op een aanbieding van Tweakers. Dan zeg ik mooi me Bastille edition af en koop ik een normale versie bij Tweakers met een Season Pass. Heb je alsnog alle gameplay extra's :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Klopt, dan heb je alle gameplay extra toch bij elkaar!

Ikzelf heb de Notre Dame edition in de pre-order staan voor PC vanwege de extra's zoals een mooie statue en het artbooks. Daarnaast ga ik de season-pas erbij halen voor de rest van de extra's zoals de dead Kings DLC. Dat ik daardoor 2 extra missies dubbel heb (NotreDame & Season pass) maakt me niet zoveel uit.

Ik ben overigens wel erg benieuwd naar de system requirements voor Unity! Ik zie hier en daar wat reguirements voorbij komen voor bijv. Shadow of Mordor en deze zijn toch wat zwaarder in het algemeen aan het worden. Ik moet redelijk safe zitten met 16GB ram, i5-3570k & HD 7970 3GB overclocked.. maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
bulletrene schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:07:
Klopt, dan heb je alle gameplay extra toch bij elkaar!

Ikzelf heb de Notre Dame edition in de pre-order staan voor PC vanwege de extra's zoals een mooie statue en het artbooks. Daarnaast ga ik de season-pas erbij halen voor de rest van de extra's zoals de dead Kings DLC. Dat ik daardoor 2 extra missies dubbel heb (NotreDame & Season pass) maakt me niet zoveel uit.

Ik ben overigens wel erg benieuwd naar de system requirements voor Unity! Ik zie hier en daar wat reguirements voorbij komen voor bijv. Shadow of Mordor en deze zijn toch wat zwaarder in het algemeen aan het worden. Ik moet redelijk safe zitten met 16GB ram, i5-3570k & HD 7970 3GB overclocked.. maar toch :)
Ik heb redelijk dezelfde specs. Alleen ik heb een GTX 670. Ik gok dat ik wel op Medium/High moet kunnen draaien. Wel 1080p. Ik game op me TV. 50'' van Sony. Man wat is dat lekker gamen :*)

Ik vind het wel zonde om dubbel te betalen. Vroeger wilde ik graag de statues hebben. Uiteindelijk belanden ze ergens op zolder :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Jouw GTX 670 gaat redelijk gelijk op tegen mijn 7970 dus laten we beide hopen dat het allemaal gaat lukken! :) Ik ben wel iemand die graag op high/ultra speelt en ga daarom ook een GTX 970 aanschaffen binnenkort, mijn 7970 gaat dan de deur uit.. als ik een koper weet te vinden.

Ik game zelf ook op 1080p op een 24" monitor! Vroeger ook op m'n tv.. maar die is verhuisd naar de slaapkamer nu..vriendin ook tevreden houden :)

Overigens denk ik dat AC Rogue geen enkel probleem moet zijn, ik verwacht daarbij dezelfde requirements als bij Black Flag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
bulletrene schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:48:
Jouw GTX 670 gaat redelijk gelijk op tegen mijn 7970 dus laten we beide hopen dat het allemaal gaat lukken! :) Ik ben wel iemand die graag op high/ultra speelt en ga daarom ook een GTX 970 aanschaffen binnenkort, mijn 7970 gaat dan de deur uit.. als ik een koper weet te vinden.

Ik game zelf ook op 1080p op een 24" monitor! Vroeger ook op m'n tv.. maar die is verhuisd naar de slaapkamer nu..vriendin ook tevreden houden :)

Overigens denk ik dat AC Rogue geen enkel probleem moet zijn, ik verwacht daarbij dezelfde requirements als bij Black Flag.
Ik zit aan hetzelfde te denken. Ik raad je dan wel die van Gigabyte aan. Die schijnt echt de top te zijn _/-\o_

Misschien dat Roque een beetje opgepoetst is. Ik verwacht ook niet veel verschil.

Maar man ik krijg wel erg veel zin in Unity |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Ik heb zelf niet echt ervaringen met Gigabyte.. dus dat houd me nog een beetje tegen eerlijk gezegd. Ik zat zelf aan de ASUS of de MSI te denken, maar die zijn nergens voorradig.. De Gigabyte krijgt idd wel goede cijfers overal en hij past met gemak in m'n kast!

Nog anderhalve maand wachten voor Unity! Ik kan ook niet wachten :D
Hoop echt dat ik hetzelfde gevoel krijg tijdens het spelen als tijdens AC1 -sfeer en AC2 -gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
bulletrene schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:10:
Ik heb zelf niet echt ervaringen met Gigabyte.. dus dat houd me nog een beetje tegen eerlijk gezegd. Ik zat zelf aan de ASUS of de MSI te denken, maar die zijn nergens voorradig.. De Gigabyte krijgt idd wel goede cijfers overal en hij past met gemak in m'n kast!

Nog anderhalve maand wachten voor Unity! Ik kan ook niet wachten :D
Hoop echt dat ik hetzelfde gevoel krijg tijdens het spelen als tijdens AC1 -sfeer en AC2 -gameplay.
Mijn GTX 670 is van Gigabyte. Super stilletjes doet ie ze werk perfect :+
De koelers van Gigabyte zijn erg goed + deze 970 heeft mega veel aansluitingen vergeleken met de concurrentie.

Daar hoop ik inderdaad ook op. Die sfeer en dat gevoel was ik een beetje kwijt. Ik ben gek op de Assassins Creed games. Stuk voor stuk top. Met uiteraard goede en betere versies. Maar de sfeer van AC1 en AC2 was top O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-09 16:50
Dubrillion schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:25:
[...]

Mijn GTX 670 is van Gigabyte. Super stilletjes doet ie ze werk perfect :+
De koelers van Gigabyte zijn erg goed + deze 970 heeft mega veel aansluitingen vergeleken met de concurrentie.

Daar hoop ik inderdaad ook op. Die sfeer en dat gevoel was ik een beetje kwijt. Ik ben gek op de Assassins Creed games. Stuk voor stuk top. Met uiteraard goede en betere versies. Maar de sfeer van AC1 en AC2 was top O+
Ik heb m ook! Perfecte kaart. Hoor m nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeKo
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09 14:54
Hopelijk komt Tweakers binnenkort met een mooie aanbieding.
Verder wacht ik wel af wat de hardware requirements zijn voor de PC voordat ik een pre order doe.

Ik heb namelijk nog geen nieuwe console en heb daarom ook nog niet besloten op welk platform ik ga gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Dat hoop ik ook dat Tweakers met aan aanbieding komt. Vorig jaar scheelde het best wat geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs een laptop besteld (Lenovo E540) met een NVIDIA GeForce GT 740M videokaart, ik verwacht niet ac:unity op Ultra te kunnen spelen maar denken jullie wel dat ik het zou kunnen draaien als ik alle settings op laag zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeKo
  • Laatst online: 10-09 14:54
Ik ben niet bang dat ik het spel op mijn huidige pc niet kan spelen.

Maar mijn huidige pc is aan vervanging toe, als ik nou een goed betaalbare pc kan samenstellen om te gamen dan heeft dat mijn voorkeur ten opzichte van een console.
Echter ben ik bang dat ik voor een beetje goede graphics een dure videokaart moet gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
GeKo schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 07:20:
Ik ben niet bang dat ik het spel op mijn huidige pc niet kan spelen.

Maar mijn huidige pc is aan vervanging toe, als ik nou een goed betaalbare pc kan samenstellen om te gamen dan heeft dat mijn voorkeur ten opzichte van een console.
Echter ben ik bang dat ik voor een beetje goede graphics een dure videokaart moet gaan kopen.
Ik zou even afwachten naar de echte verschillen tussen beide versies. AC4 was ook niet bijzonder veel mooier op de PC, en om daar nu zoveel meer geld voor neer te tellen. Geen idee wat voor games je verder speelt, maar als je big budget AAA's als Destiny en Uncharted ook wil gaan spelen: dat soort games zijn er een stuk minder op de PC, en als ze er al zijn, zijn ze nagenoeg altijd multiplatform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
@GeKo; om een fatsoenlijke game PC samen te stellen zul je rond de 900-1000 euro minimaal uitkomen. Je kunt voor dat bedrag al een leuke PC samenstellen! Ik heb zelf nu totaal 1400 euro in mijn PC zitten, maar goed dan heb je ook wel een beetje overkill...waterkoeling, 16GB RAM etc. is niet echt nodig voor de huidige games. Als je bijv. de i5-4690(of de k versie indien je gaat overclocken) koopt met 8GB geheugen van bijv. Corsair en dan een GTX970 (beste kwaliteit/prijs momenteel), en een degelijke 550W voeding van bijv. XFX of Corsair erbij dan kom je al een heel eind! Je kunt het dan zelf nog sneller/beter maken met een SSD, speciaal moederbord etc etc.

Je kunt altijd even de Best Buy Guide van Tweakers sept 2014 bekijken! het mainstream gaming systeem zal wel aan je wensen voldoen denk ik. Alleen zou ik persoonlijk de videokaart uit die BBG wisselen met een GTX 970, aangezien die ongeveer even duur zijn en de GTX970 betere prestaties geeft.

BBG: reviews: Desktop-BBG: september 2014

[ Voor 25% gewijzigd door bulletrene op 02-10-2014 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Precies zoals bulletrene het zegt.
Mijn game PC van vorig jaar koste ook 1500,-. Daar zit een ''K'' processor in om over te clocken... wat ik waarschijnlijk nooit ga doen. Dus ook een ATX moederbord waar je mee kan overclocken en een tweede videokaart in kwijt kan... Als ik het over kon doen was ik 500,- minder kwijt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Cinematic Trailer van Arno's Training
[YouTube: http://youtu.be/lZWsKGlB5yo]

[ Voor 11% gewijzigd door janvanmil op 02-10-2014 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Podver die wilde ik net gaan posten. Ziet er goed uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Ziet er heel fijn uit! Die snee op zijn gezicht komt voor mijn gevoel wel een beetje 'fake' over maar dat kan ook aan de kwaliteit van de video liggen.

Is het al bijna 13 november? :)

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Nou als je je verveelt in de tussentijd kan ik Shadow of Mordor aanbevelen.
Mits je van Lord of the Rings houdt natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Dubrillion schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:21:
Podver die wilde ik net gaan posten. Ziet er goed uit :D
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Weet iemand eigenlijk al wie die man met die baard is?
Uiteraard Arno ze mentor, maar zijn echte naam?
Dan kan ik hem alvast natrekken ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Dubrillion op 02-10-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Wie heeft hem via hier al gepre ordered? http://www.onemorelevel.n...84156.html?source=beslist

Is dit wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Ik ken deze webshop niet.

Maar met achteraf betalen heb je eigenlijk geen risico, zeker niet voor die prijs. Het enige wat ik kan bedenken is dat je je pre-order misschien niet precies op de release binnen hebt.

Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen als je besluit daar te bestellen.

[ Voor 7% gewijzigd door janvanmil op 02-10-2014 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb daar gisteren toevallig Shadow Of Mordor besteld na een prettig mailcontact. Wordt vandaag verstuurd dus seems legit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Laatst online: 06-11-2024
bram1984 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:34:
[...]

Ik heb daar gisteren toevallig Shadow Of Mordor besteld na een prettig mailcontact. Wordt vandaag verstuurd dus seems legit.
Is van budgetgaming.nl dus neem aan dat het wel aardig legitiem is toch? Als je hem binnen hebt laat het me even weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Shadow343 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:54:
[...]

Is van budgetgaming.nl dus neem aan dat het wel aardig legitiem is toch? Als je hem binnen hebt laat het me even weten!
Mij ook graag, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Haha slecht nieuws jongens. Krijg net een mail van de beste man dat hij toch geen voorraad meer had, ondanks termen als "ruim voorradig" over de mail te communiceren. Hij heeft dus niets meer en ik heb de order geannuleerd.

Verder lijkt het sowieso legit, maar Mordor schijnt een aardige sleeper hit te zijn. Zijn meer webshops zonder voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Mordor is een aanrader. Heb hem nu een paar uur gespeeld. Combo van AC en Arkham City vechtsysteem met een LOTR jasje. Erg vermakelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Hebben jullie Assassin's Green II al gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 22:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Nee en ik ben blij toe zo te zien. Wat is dat voor een gedrocht van een game :X

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Notna schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:32:
Nee en ik ben blij toe zo te zien. Wat is dat voor een gedrocht van een game :X
haha :9 , dat had ik dus ook. Ik heb ook het idee dat ze mee willen liften op de AC-serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:30
Er is weer een nieuwe trailer. Ziet er wat mij betreft erg goed uit. Waarschijnlijk wordt dit voor mij de game om een PS4 voor te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Hij is echt gaaf, leuke nieuwe moves ook zo te zien! Heb er nu al zin in!

Ben nu nog met black flag bezig, dus lan straks mooi meteen door met deze

psn: splettervlek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hoewel ik me op zich heb vermaakt met Black Flag, stond Unity al niet bovenaan mijn lijstje, maar na het parity bullshit verhaal is deze er compleet vanaf gedonderd. Ik vis deze wel een keer van marktplaats. Hopelijk doen ze niet hetzelfde met Far Cry, anders hoef ik voorlopig ff niks meer van Ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 11-09 12:11

Wailing_Banshee

You're Next

bram1984 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 06:54:
Hoewel ik me op zich heb vermaakt met Black Flag, stond Unity al niet bovenaan mijn lijstje, maar na het parity bullshit verhaal is deze er compleet vanaf gedonderd. Ik vis deze wel een keer van marktplaats. Hopelijk doen ze niet hetzelfde met Far Cry, anders hoef ik voorlopig ff niks meer van Ubisoft.
What is dat parity dan? Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
De PS4 versie is gedowngrade om zo dezelfde performance als de Xbox te krijgen. Zogenaamd om "debate" te voorkomen terwijl ze dat nu juist veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Oh, niet van toepassing voor mij dan, aangezien ik op de PC speel :p

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ziet er goed uit die trailer. Ben benieuwd naar het verhaal. Het hedendaagse verhaal heb me nooit geboeid.
Ik hoop alleen niet dat het:''we have been betrayed from within'' inhoudt dat de Assassins hem veraden. Anders krijgen we Unity waar de Assassins slecht zijn en Roque waar de Assassins slecht zijn. Dat trek ik niet als jarenlange fan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-09 20:02
Lizardz schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:59:
Er is weer een nieuwe trailer. Ziet er wat mij betreft erg goed uit. Waarschijnlijk wordt dit voor mij de game om een PS4 voor te halen.
Wauw wat een vette trailer. Die muziek is echt birljant onder die trailer :D

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:03
bram1984 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 07:48:
De PS4 versie is gedowngrade om zo dezelfde performance als de Xbox te krijgen. Zogenaamd om "debate" te voorkomen terwijl ze dat nu juist veroorzaken.
Lekker is dat dan, begin dat next-gen gevoel al helemaal te krijgen ;( . Kan toch maar één dingen betekenen, microsoft heeft zijn portemonnee getrokken. En inderdaad discussie zal juist nu groter worden, wat een onzin argument. Uiteindelijk is de gamer weer de dupe.

[ Voor 6% gewijzigd door Matedeor op 07-10-2014 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik zit te kijken om een kleinere PC aan te schaffen. Opzich werkt mijn GTX 670 nog perfect en moet Unity gewoon goed kunnen spelen. Maar je wilt wel eens wat anders he (na een jaar :$). Maar ik ben blij dat ik een PC in elkaar heb gezet vorig jaar. Kost wel wat, maar dan heb je sowieso gewoon 1080p en alles op High :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 10:54

Plainside

I browse when I'm at work

Met de Seasonpass wat krijg je dan precies?
Via steam bedoel ik dan

[ Voor 22% gewijzigd door Plainside op 07-10-2014 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
bulletrene schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:42:
Season Pass aangekondigd met trailer en screens.
[video]
[afbeelding]
[afbeelding]

Een nieuwe verhaallijn voor Arno die zich afspeelt na Unity.
Een downloadbare game met Shao-Jun in China!
Alsjeblieft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

bram1984 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 07:48:
Volgens mij zit M$ hier stiekem achter, eens kijken wat Sony te zeggen heeft, vind het wel jammer imo, vind dat er toch een optionele update moet komen naar 1080p, maar dan echt optioneel, meer pixels, maar minder performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 16:39

RMX

Ze hebben het weer voor elkaar hoor. Ik ben benieuwd naar de final versie maar het begint al een beetje te jeuken.

Joystiq interview;
Though Unity feels different, I don't think it feels good yet. At a fast pace, Arno often climbed the wrong way, got stuck on banisters or would leave himself dangling from a rooftop overhang, unable to continue until dropping. The framerate seems to have a lot of trouble keeping up with Unity's huge crowds and vivid lighting, which impacts Arno's responsiveness.
http://www.joystiq.com/20...-changed-assassins-creed/

Natuurlijk is het nog een beta, maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
De dev zegt dat het aan de CPU ligt en dat kan met die verklaring prima. En zoals die beta laat zien: beiden zullen daar last van hebben. Ik ben alleen bang dat ze nu weer het publiek gaan halveren om het vloeiend te laten lopen. Want de vorige AC-games hadden ook al zo'n lege omgeving met weinig inwoners.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Martinspire schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:22:
De dev zegt dat het aan de CPU ligt en dat kan met die verklaring prima. En zoals die beta laat zien: beiden zullen daar last van hebben. Ik ben alleen bang dat ze nu weer het publiek gaan halveren om het vloeiend te laten lopen. Want de vorige AC-games hadden ook al zo'n lege omgeving met weinig inwoners.
Ik vond BF bjizonder levendig anders!

Daarnaast: in het interview is de dev zich al aan het indekken voor een hééle slechte lancering. Je game is af of niet, maakt niet uit hoeveel systemen je gebruikt. Ik hou mn hart vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ach ik heb ACI, II en Brotherhood op de PS3 gespeeld. Ik heb nooit zo gelet op de graphics. Het draait vooral om de gameplay vind ik. Deel III speelde ik op mijn al wat oudere laptop. Wel 1080p, maar al op medium/high. Nu ik een game PC heb (welke ik overigens wel wil verkopen) draai ik Black Flag op 1080p met alles op High en dan ziet het er toch wel verbluffend uit. Nu wil ik zelf een stapje terug, omdat ik een PC heb staan die je kan overclocken er dergelijke. Maar ik ga me niet storen dat ik Unity misschien wel 1080p op medium moet spelen als ik een wat mindere GPU heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Razorbite schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:58:
[...]

Daarnaast: in het interview is de dev zich al aan het indekken voor een hééle slechte lancering. Je game is af of niet, maakt niet uit hoeveel systemen je gebruikt. Ik hou mn hart vast!
Ik juist niet. Die paar burgers die er rond lopen en de steden zijn echt miniatuur.

Gaat er ook verder niet om of je het verschil wel of niet ziet, maar om het feit dat ze het zogenaamd doen om een shitstorm te voorkomen, terwijl ze die nu juist hebben veroorzaakt. Zeg gewoon eerlijk dat dit vanuit MS gepusht wordt. Beetje te vergelijken met de Tomb Raider exclusiviteit dit. Het voegt voor MS geen reet toe, maar de andere partij wordt benadeeld.

[ Voor 29% gewijzigd door bram1984 op 07-10-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:10
Blijft toch grappig dat je door een opmerking óver discussies, juist een grote discussie gaat krijgen.

Het is enigszins logisch dat ze de console versies gelijk trekken. Dit deden ze bij de PS3 en X360 ook.

Feit is wel dat de PS4 nu daadwerkelijk een stuk krachtiger is. Ook bij andere ontwikkelaars zie je dat ze verschillende versies uitgeven. Ubisoft zou gewoon elk platform moeten geven wat het platform aankan. PS4 sterker? Oké, dan de resolutie omhoog of de framerate hoger.

Dit is ook een beetje wat er bij Destiny is gebeurd.

Conclusie: Jammer..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:30
Wel enorm jammer dat de console versies niet op 1080P en 60FPS draaien. Ik had persoonlijk wel verwacht dat de games op de nieuwe generatie consoles allemaal op 1080P en 60FPS zouden draaien. Ben benieuwd of de PS4 versie later alsnog een update krijgt zoals Black Flag die kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Razorbite schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:58:
[...]

BF? Je hebt het over Battlefield? Die heeft maar weinig NPCs lopen hoor? Meeste dingen zijn daar scripted (als je bv de bomen bedoelde). Maar BF is een shooter die het van zijn multiplayer moet hebben, dat is anders dan een stad vol NPCs). Plus dat de maps nou niet zo vol staan qua detail als bij AC5.
Kuhr89 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:59:
Blijft toch grappig dat je door een opmerking óver discussies, juist een grote discussie gaat krijgen.

Het is enigszins logisch dat ze de console versies gelijk trekken. Dit deden ze bij de PS3 en X360 ook.

Feit is wel dat de PS4 nu daadwerkelijk een stuk krachtiger is. Ook bij andere ontwikkelaars zie je dat ze verschillende versies uitgeven. Ubisoft zou gewoon elk platform moeten geven wat het platform aankan. PS4 sterker? Oké, dan de resolutie omhoog of de framerate hoger.

Dit is ook een beetje wat er bij Destiny is gebeurd.

Conclusie: Jammer..
Als de CPU (mede door de AI) de rest omlaag haalt, dan kun je weinig. Wat dat betreft zou je bv 250 ipv 500 NPCs moeten doen, maar dan is de kans groot dat beide consoles wel omhoog kunnen qua resolutie of fps. Punt is dus juist dat Graphics in dit punt ondergeschikt zijn aan de gameplay welke momenteel teveel rekenkracht kost, waardoor er weinig meer overblijft. Lagere resolutie en minder FPS is in dit opzicht dus niet vanwege trage GPU maar CPU en daarin zijn ze beiden (vrij) gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
BF is Black Flag Martin...

En aangezien de resolutie een taak van de GPU is, had die dus best op 1080 kunnen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

3 stuks in pre-order staan, coop here i come :)
Nog staffel korting ook, 28 euro per stuk en nog 'special edition' ook.

Ik heb werkelijk weken plezier gehad aan Black Flag (BF) en ik verwacht dat ook met deze te hebben zeker nu het coop heeft. Ik snap alleen niet waarom coop in AC games zo lang op zich heeft laten wachten, voor mij voegt coop zoveel extra toe aan een spel, zeker als het nog goed uitgewerkt is ook.

-Allemaal op PC.
Borderlands1/2, Gears of War, Diablo3, ME3 (Meer horde mode maar ok), Portal 2, LotR : War in the North, Resident Evil 5 en 6, (deze heb ik nooit SP gespeeld) en dan spellen als Orcs must die 2, Dungeon Defenders, Trine 2, e.a.

Sommige spellen die coop hebben zoals Gears of war/RE5-6 heb ik niet eens aangeraakt in single player mode, het was gewoon saaaaaai. Coop daarentegen was gewoon super met hier en daar wel eens een frustie momentje dat je mede speler elke keer de pijp uit ging :P

Ja je kan MMO's ook als een soort coop zien maar dat is het niet echt, ook al heb ik daar afhankelijk van het spel wel een hoop plezier aan beleefd.
En ik zal er nu nog een hoop vergeten zijn, ik hoop echt dat AC:U een goede toevoeging gaat worden.

En ja ik speel op de PC dus mij zal die hele 1080p (of ontbreken daarvan) console dramas een worst wezen, pc master race!! :P

(Pakt popcorn).

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wat gameplay footage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
prutser001 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:20:
En ja ik speel op de PC dus mij zal die hele 1080p (of ontbreken daarvan) console dramas een worst wezen, pc master race!! :P

(Pakt popcorn).
Niet te vroeg juichen. Remember Watch Dogs? Ook van Ubisoft. ;)

@Filmpje hierboven; op 04:10 zit 'ie er een beetje naast. :+

Het ziet er verder wel goed uit. Ben alleen bang dat het weer zo snel repetitief aan gaat voelen als BF. Met name het verzamelen van al die kistjes vond ik echt overkill.

[ Voor 26% gewijzigd door bram1984 op 07-10-2014 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
bram1984 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:05:
BF is Black Flag Martin...

En aangezien de resolutie een taak van de GPU is, had die dus best op 1080 kunnen zitten.
Dan moet je die bandbreedte wel hebben en als je CPU ervoor zorgt dat je die niet overhoudt...

Resolutie gaat inderdaad vooral op de GPU, maar dat is niet het enige wat dan bezig is hè. Je zit ook nog met het geheugen waar het allemaal uit wordt gehaald, plus andere berekeningen die wel of niet op de CPU wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
13 minuten single-player gameplay.. bevat wellicht spoilers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
prutser001 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:20:

(Pakt popcorn).
Zal mij ook een worst wezen en ik zal hem uiteindelijk toch op X1 gaan spelen ;)
(Pakt wat van zijn popcorn >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het bij die co-op een beetje lijken alsof je onoverwinnelijk bent met 4 man. Dat het allemaal erg makkelijk word. Misschien wel te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Misschien een stomme vraag... Maar nu wil ik mijn PC ombouwen en de DVD speler er (voorlopig) uit laten.
Nu krijg ik (als Tweakers niet met een aanbieding komt) Unity op een fysieke schijf. Krijg ik de game dan legaal gedownload via Uplay of dergelijke? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 09:32

c0burn

Feed your head

Dubrillion schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:53:
Misschien een stomme vraag... Maar nu wil ik mijn PC ombouwen en de DVD speler er (voorlopig) uit laten.
Nu krijg ik (als Tweakers niet met een aanbieding komt) Unity op een fysieke schijf. Krijg ik de game dan legaal gedownload via Uplay of dergelijke? :$
Bij Far Cry 3 zat op het boekje de install code geplakt die ik heb geredeemd in Uplay. Als je 'm toch op schijf krijgt is het afwachten, eventueel ergens een externe DVD speler lenen?

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepp12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-12-2020
Kijk vol verwachting uit naar Unity op de PS4. Zijn er nog andere mensen die mogelijk geïnteresseerd zijn en coöp willen gaan spelen?

De angst zit hem een beetje in de "domme" online gebruikers, die het verpesten voor een groep. Het lijkt me juist tof om een groep te vormen en hier een groot gedeelte van de missies mee aan te gaan.

PSN ID: Shagsin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
c0burn schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:15:
[...]

Bij Far Cry 3 zat op het boekje de install code geplakt die ik heb geredeemd in Uplay. Als je 'm toch op schijf krijgt is het afwachten, eventueel ergens een externe DVD speler lenen?
Of je kast openleggen en m ff erin prikken. Ik neem aan dat je met voorlopig bedoelt dat je m bewaard?

Volgens mij heb ik BlackFlag via de tweakers actie besteld en alleen een code gekregen toen!

[ Voor 10% gewijzigd door Razorbite op 08-10-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Razorbite schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:46:
[...]

Of je kast openleggen en m ff erin prikken. Ik neem aan dat je met voorlopig bedoelt dat je m bewaard?

Volgens mij heb ik BlackFlag via de tweakers actie besteld en alleen een code gekregen toen!
Daar zat ik zelf ook aan te denken. Dat ik de kast even open zet. Bij Steam is het makkelijker.
Mijn Skyrim DVD was stuk. Toen kon ik vanuit Steam gewoon een nieuwe installeren _/-\o_

Overigens is de kans groter dat de actie dit jaar niet komt als wel. Dat heb ik namelijk net te horen gekregen van Paul van Tweakers. Ik had het even na gevraagd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Dubrillion schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:50:
[...]

Daar zat ik zelf ook aan te denken. Dat ik de kast even open zet. Bij Steam is het makkelijker.
Mijn Skyrim DVD was stuk. Toen kon ik vanuit Steam gewoon een nieuwe installeren _/-\o_

Overigens is de kans groter dat de actie dit jaar niet komt als wel. Dat heb ik namelijk net te horen gekregen van Paul van Tweakers. Ik had het even na gevraagd :*)
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobmulder
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-04 14:57
Misschien een stomme vraag; maar het coop-gedeelte in het spel lijkt mij super gaaf.
Extra motivatie dus om het spel te kopen ;)
Eén probleem, ik heb geen vrienden op Uplay enzo, dus heeft het dan wel zin om online te kunnen spelen? Ik ken immers niemand ;)

Zoals wikipedia zegt:
ssassin's Creed Unity introduceert ook "co-op-modus" in de serie. Spelers kunnen tavernes binnenlopen, die fungeren als sociale ontmoetingsplaatsen, waar ze kunnen zien of er op dat moment vrienden aan het spelen zijn. Als die momenteel op een missie zijn, zullen ze verschijnen als een "spookversie" van hun speler, aan wie gevraagd kan worden aan de missie te mogen meedoen. Als dit mag, wordt de speler overgeschakeld naar hun spel, waar beide spelers worden gereset naar het meest recente checkpoint om vanaf daar verder te spelen.

Dus het lijkt er volgens mij op dat het alleen bij je vrienden kan....

Alvast bedankt!

Greetzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Gewoon tweakers toevoegen aan je Uplay, Xbox Gamertag, PSN Name. Zal vast wel een lijstje komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobmulder
Martinspire schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:27:
Gewoon tweakers toevoegen aan je Uplay, Xbox Gamertag, PSN Name. Zal vast wel een lijstje komen denk ik.
Ja maar ik heb via dat soort media gewoon geen contacten ;)
Je kunt dus niet met 'vreemden' spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
nieuwe cinematic. let op.. mogelijk spoilers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Zo net me Bastille Edition gecancelled en een special Edition besteld bij Bol.com. later deze maand de season pass erbij en ik heb alle ingame extra's. Dat is me meer waard dan een steelcase :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bobmulder schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:50:
[...]

Ja maar ik heb via dat soort media gewoon geen contacten ;)
Je kunt dus niet met 'vreemden' spelen?
Waarom zou je in gosnaam met random vreemden willen spelen? 98% van de mensen die je online tegenkomt zijn eikels en weten niet hoe ze deftig moeten spelen. Dat zag je in AC in wolfpack. Bij een open sessie komen er dan randoms in die je kills verprutsen en na 3 minuten voor game over zorgen.

Ik ben een clan gejoined voor het UNITE-pre order programma (kan je dingen mee unlocken), maar het valt nog te zien hoe actief die mensen zullen zijn. Anders kan je mij altijd toevoegen op Uplay, hoe meer mensen ik vind hoe beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop eigenlijk dat Unity ook goed alleen te spelen is. Ik ben altijd een groot fan van single player games geweest en hoop dit dan ook voort te kunnen zetten.

Bij Black Flag heb ik de multiplayer/online sectie geprobeerd, maar vond het maar niets eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:54:
Ik hoop eigenlijk dat Unity ook goed alleen te spelen is. Ik ben altijd een groot fan van single player games geweest en hoop dit dan ook voort te kunnen zetten.

Bij Black Flag heb ik de multiplayer/online sectie geprobeerd, maar vond het maar niets eigenlijk.
Dat soort multiplayer is er gelukkig uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Als het goed is, is Unity gewoon goed te doen als je alleen speelt. De game is van origine een Single player game, en alle Co-op missies zijn bijvoorbeeld ook alleen te spelen. Van wat er nu naar buiten is gekomen aan video's ( en dat zijn er nogal wat ) lijkt het mij dat de Co-op missies met meerdere personen wat meer mogelijkheden geven, maar wel een stuk makkelijker worden. Wanneer je deze alleen speelt zal er iets meer uitdaging in zitten lijkt me :) wat ik zelf voordelig vind!

Ik post hem ook even hier voor de nieuwsgierigen onder ons;

Rogue komt begin 2015 naar PC! Het is bevestigd!
http://www.ign.com/articl...ed%3A+ign%2Fall+(IGN+All)

Ik hoor in de eerste 26 seconden van de trailer de muziek uit Assassins creed 2 terugkomen... of ik word gek :P Origineel: YouTube: Assassin's Creed 2 OST - Track 01 - Earth

[ Voor 38% gewijzigd door bulletrene op 14-10-2014 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Nu online
Nice kan niet wachten tot hij uit is! :D

BTW voor de mensen die de unite-program willen mee doen voor unlocks. Er is nog 1 plek vrij bij Tweakers2

http://assassinscreed.ubi.../unite-program/index.aspx

Graag joinen!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik amuseerde me enorm met de MP van AC. Eens iets anders dan gewoon rondrennen en knallen. Sneaky zijn, je abilities goed gebruiken, veel variatie in de gamemodes, en soms wel heel intens als je aan het strijden bent voor eerste plaats tegen iemand die weet wat hij doet. Dusja, ik vind het wel jammer dat ie eruit is, heb er drie keer meer speeltijd uitgehaald dan de SP. Dus hopelijk is er genoeg te doen bij de co-op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobmulder
corporalnl schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:53:
Nice kan niet wachten tot hij uit is! :D

BTW voor de mensen die de unite-program willen mee doen voor unlocks. Er is nog 1 plek vrij bij Tweakers2

http://assassinscreed.ubi.../unite-program/index.aspx

Graag joinen!! :)
Bedankt! Ik wil wel joinen, moet hem alleen nog even aanschaffen...

EDIT: Ik zit wel op PC, is dat geen probleem?

[ Voor 5% gewijzigd door bobmulder op 14-10-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Eej Bob, ben jij physmus? Dat is nummer 4 in het groepje nu.
We zitten nu vol in Tweakers2

Het maakt zover ik weet voor dit onderdeel niet uit welk platform je speelt. Ieder krijgt voor zich de extra's straks bij het aanmelden van de game. Staat verder los van het coop gedeelte.
En zo te zien hebben we nu in Tweakers2 alles vrijgespeeld :) Ik kreeg net een mail dat nu ook de Killed by science missie vrijgespeeld was :) Nu wachten tot hij op de mat valt.

psn: splettervlek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Nu online
RavenLord schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:20:
Eej Bob, ben jij physmus? Dat is nummer 4 in het groepje nu.
We zitten nu vol in Tweakers2

Het maakt zover ik weet voor dit onderdeel niet uit welk platform je speelt. Ieder krijgt voor zich de extra's straks bij het aanmelden van de game. Staat verder los van het coop gedeelte.
En zo te zien hebben we nu in Tweakers2 alles vrijgespeeld :) Ik kreeg net een mail dat nu ook de Killed by science missie vrijgespeeld was :) Nu wachten tot hij op de mat valt.
Top! Ik zag het gisteravond ook inderdaad.

Kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Ik heb nog 3 plaatsen vrij in de groep : Rathonhaketon

Mocht er iemand interesse hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Ik zal m'n code eens proberen te vinden, vanavond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Voor degene die nog geen Xbone hebben (zoals ik) is dit misschien een leuke optie:
http://majornelson.com/20...s-include-two-free-games/

Microsoft komt namelijk met twee Assassin's Creed Unity bundels. Een met (adviesprijs 399,-) en een zonder kinect (adviesprijs 499,-)

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5613/15355954938_ebae68118e.jpgg

Ik twijfel nog of ik mn pre-order voor de special edition hiervoor wil opgeven en dan deze combi neem met ik neem aan standaard editie van AC:unity.

Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Ik zie nu ook dat er ook een (download) versie van black-flag bij zit:

The Xbox One “Assassin’s Creed” Bundle, available for $399 USD ERP, will include:

Standard Xbox One console
Standard Xbox One wireless controller
Standard Xbox One chat headset
One month Xbox Live Gold membership
Digital download code for “Assassin’s Creed Unity”
Digital download code for “Assassin’s Creed IV: Black Flag” for Xbox One
Special edition “Assassin’s Creed Unity” packaging

The Xbox One “Assassin’s Creed” Bundle with Kinect, available for $499 USD ERP, will include:

Standard Xbox One console and Kinect sensor
Standard Xbox One wireless controller
Standard Xbox One chat headset
One month Xbox Live Gold membership
Digital download code for “Assassin’s Creed Unity”
Digital download code for “Assassin’s Creed IV: Black Flag” for Xbox One
Digital download code for “Dance Central Spotlight”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
janvanmil schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:18:
Voor degene die nog geen Xbone hebben (zoals ik) is dit misschien een leuke optie:

Microsoft komt namelijk met twee Assassin's Creed Unity bundels. Een met (adviesprijs 399,-) en een zonder kinect (adviesprijs 499,-)

[afbeelding]g

Ik twijfel nog of ik mn pre-order voor de special edition hiervoor wil opgeven en dan deze combi neem met ik neem aan standaard editie van AC:unity.

Wat zouden jullie doen?
399 voor een XB1 zonder kinect maar met Black Flag en Unity zie ik wel zitten :Y Dan heb je voor 399-45 (Unity)-25 (BF)= 329 euro een xbox one. Not too shabby I'll say :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
janvanmil schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:19:
available for $399 USD ERP, will include
Gniffel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 10:38

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Ik hoop dat er voor de Xbox One nog een pre-order mogelijkheid komt als digitale download (liefst via US).

Wil nl wel pre-orderen, maar wil niet met een schijfje lopen kloten.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:47
Nog 1 plaats vrij in Tweakors. Zou leuk zijn als die laatste unlock ook vrij komt :)

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Joosie200 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:33:
[...]

399 voor een XB1 zonder kinect maar met Black Flag en Unity zie ik wel zitten :Y Dan heb je voor 399-45 (Unity)-25 (BF)= 329 euro een xbox one. Not too shabby I'll say :)
Ja toch!

Iemand interesse in BF trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
janvanmil schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:18:

[afbeelding]g

Wat zouden jullie doen?
PS4 halen in de hoop dat ze die ook naar 1080p patchen. ;)

Bied je nu trouwens Battlefield aan in het Unity topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
bram1984 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:01:
[...]

PS4 halen in de hoop dat ze die ook naar 1080p patchen. ;)

Bied je nu trouwens Battlefield aan in het Unity topic?
:+

Geen Battlefield. BF als in AC:BF als in AC: Black Flag.

Deze heb ik al grijs gespeeld op de 360 dus hoef deze niet echt te spelen in een hogere resolutie.

Dus stuur me een berichtje als je geinteresseerd bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Kan je de season pass al aanschaffen? Of is dit ook op pre-order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Laatst online: 04-07 13:15
Dubrillion schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 08:55:
Kan je de season pass al aanschaffen? Of is dit ook op pre-order?
Ik wacht wel met de season pass, die van AC:BF was namelijk nogal mager.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Alvanosa schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:04:
[...]

Ik wacht wel met de season pass, die van AC:BF was namelijk nogal mager.
Heb je het filmpje al gezien wat er in deze season pass zit?
Ik geloof 30 ingame items. 3 missies van ca 30 minuutjes. Een hele extra missie en een hele game in China.
Ik zal even kijken of ik het filmpje kan vinden O-)

Edit: Bij deze:
bulletrene schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:42:
Season Pass aangekondigd met trailer en screens.
[video]
[afbeelding]
[afbeelding]

Een nieuwe verhaallijn voor Arno die zich afspeelt na Unity.
Een downloadbare game met Shao-Jun in China!

[ Voor 39% gewijzigd door Dubrillion op 16-10-2014 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Laatst online: 04-07 13:15
Zoals gezegd ik wacht met de season pass tot er iets komt wat het echt waard is. Ik vind het niet zo bijzonder om heel eerlijk te zijn.

PSN: Alvanosa

Pagina: 1 ... 4 ... 24 Laatste